abonnement Unibet Coolblue
pi_188973355
De eerste grote ban wave is incoming voor het exploiten van layers in dungeons en raids.
Met deze exploit kan je zeg maar een dungeon of raid boss killen daarna geinvite worden door een nieuwe groep waardoor de boss opnieuw spawned en je deze dus oneindig kan killen.
Hierdoor onstaat een ongezonde economie en hebben veel mensen al een epic mount en pre BiS gear.

Bron: https://eu.forums.blizzar(...)ce-bug-exploit/86324

We’ve recently become aware of a bug that could be exploited to allow instanced encounters to be completed repeatedly. We have developed a fix for the issue, and we are in the process of deploying it worldwide.

As soon as possible, we will identify those who knowingly abused this bug in exploitative manner. We will then take appropriate punitive measures.

As a reminder, Blizzard’s End User License Agreement 18 defines cheats as “methods not expressly authorized by Blizzard, influencing and/or facilitating the gameplay, including exploits of any in-game bugs, and thereby granting you and/or any other user an advantage over other players not using such methods.”

As always, thank you for your feedback on this matter.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_188973441
Maar wie zit hier nou fout, de spelers of blizzard? Deze bug is al diverse keren vermeld in Beta al maanden vóór release en daar werd niks mee gedaan. Alsnog is het denk ik terecht dat spelers een perma ban krijgen voor het abusen van deze exploit.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_188973513
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:12 schreef -Deluzion- het volgende:
Maar wie zit hier nou fout, de spelers of blizzard? Deze bug is al diverse keren vermeld in Beta al maanden vóór release en daar werd niks mee gedaan. Alsnog is het denk ik terecht dat spelers een perma ban krijgen voor het abusen van deze exploit.
De spelers natuurlijk. Hopelijk krijgen ze allen een ban.

Het is een beetje alsof je je voordeur elke dag open laat, en ondanks waarschuwingen dat niet te doen, men je huis leeg steelt. Dan zegt een rechter ook niet "ja, Scrummie, had je je deur maar dicht moeten doen".
pi_188974385
Maandje subscription gekocht.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_188975464
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2019 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maandje subscription gekocht.
*O*

Ik had niet eens gedacht dat ik het leuk zou vinden en het is toch echt heel erg tof :') Maar dan speel ik ook met heel veel mensen waar ik vroeger ook mee speelde en die al jaren niet meer op wow te vinden waren. Dat geeft het ook wel extra lol. Je moet ook gewoon veel samen doen in classic.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188975606
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 13:27 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ja vooral omdat je zoveel moet reizen elke keer. Reizen is een groot onderdeel in classic en het is belangrijk om dit zo efficiënt mogelijk te doen en is het nodig om direct een mount te hebben zodra je lvl 40 bereikt. Zomaar even naar het andere continent reizen kan 15 minuten in beslag nemen. /played 5 days 12 hours lvl 60 zonder layer exploit.
Was jij niet die gast die classic kut vond, het teveel speelde en toen z'n pc uit het raam flikkerde?
pi_188975731
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:15 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Was jij niet die gast die classic kut vond, het teveel speelde en toen z'n pc uit het raam flikkerde?
Klopt deels, ik vond dat ik teveel speelde dus sloopte ik mijn SSD schijf van mijn desktop. Maar nu speel ik weer op laptop nadat ik mezelf wat regels heb opgesteld. maar ik blijf wel lijden onder de WoW verslaving, en wat betreft classic ben ik van mening veranderd al switch ik binnen een paar weken weer naar retail.
IRL moet altijd prioriteit hebben en ik probeer mijn gametime beperken wat soms lastig is, aangezien de verslavingsfactor van classic vele malen hoger is dan retail imo.

[ Bericht 7% gewijzigd door -Deluzion- op 16-09-2019 17:31:36 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_188975965
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:25 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Klopt deels, ik vond dat ik teveel speelde dus sloopte ik mijn SSD schijf van mijn desktop. Maar nu speel ik weer op laptop nadat ik mezelf wat regels heb opgesteld. maar ik blijf wel lijden onder de WoW verslaving, en wat betreft classic ben ik van mening veranderd al switch ik binnen een paar weken weer naar retail.
IRL moet altijd prioriteit hebben en ik probeer mijn gametime beperken wat soms lastig is, aangezien de verslavingsfactor van classic vele malen hoger is dan retail imo.
Misschien is het een serieus idee om er eens met iemand over te praten. Klinkt ernstig eigenlijk.
pi_188976372
Lvl 7 op orc hunter en al 6x dood gegaan, het is weer even wennen in vanilla _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_188976621
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lvl 7 op orc hunter en al 6x dood gegaan, het is weer even wennen in vanilla _O_
Murlocs, was al weer vergeten hoe hatelijk die dingen waren ;( duurde niet lang voordat ik door had dat m'n warrior niet meer dan 2 en hooguit 2 adds tegelijk aan kon. :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_188976649
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:31 schreef Asschen_sukar het volgende:

Murlocs, was al weer vergeten hoe hatelijk die dingen waren ;( duurde niet lang voordat ik door had dat m'n warrior niet meer dan 2 en hooguit 2 adds tegelijk aan kon. :P
Quest als warrior met een pocket healer. Win-win voor beiden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188976864
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Quest als warrior met een pocket healer. Win-win voor beiden.
Zo questte ik een avondje met @2Happy4U, hij tanken/damage doen, ik healen, was enorm relaxt :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_188978283
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lvl 7 op orc hunter en al 6x dood gegaan, het is weer even wennen in vanilla _O_
Hunter is kut tot level 10 daarna kan je bijna niet meer dood gaan en heb je bijna geen downtime meer.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_188983690
Was nog best een struggle om van lvl 9 naar 10 te komen, maar ik heb m'n pet: een elder mottled boar genaamd Heinrich :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_188983740
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was nog best een struggle om van lvl 9 naar 10 te komen, maar ik heb m'n pet: een elder mottled boar genaamd Heinrich :+
Heinrich Himmler :o?

Speel je Horde? doe mij dan een plezier en kill alle Nelf Hunters on sight :)
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_188984509
Uiteindelijk dan toch RFC voor het eerst ge-solo't in Classic. Op level 25 :+
Leverde wel 1G op.

As. weekend wil ik RFK in, om daar mijn uiteindelijke pet te tamen (Armored Boar).
pi_188985694
Welke class houdt van zowel agility als strength en veel van spirit? :? Ik vond een item met die stats.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188985722
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Welke class houdt van zowel agility als strength en veel van spirit? :? Ik vond een item met die stats.
Daar zijn er heel veel van. Totaal nutteloos, maar bij gebrek aan fatsoenlijke Hunter gear heb ik er ook een aantal van.
  Moderator dinsdag 17 september 2019 @ 09:30:16 #20
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188985942
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was nog best een struggle om van lvl 9 naar 10 te komen, maar ik heb m'n pet: een elder mottled boar genaamd Heinrich :+
Welke server zit je nou?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 17 september 2019 @ 09:34:31 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188985995
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Welke class houdt van zowel agility als strength en veel van spirit? :? Ik vond een item met die stats.
Retri paladin komt het dichtste in de buurt denk ik. Maar je hebt in vanilla heel veel van die rare items. Ook cloth met agi :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188986100
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:34 schreef onlogisch het volgende:

Retri paladin komt het dichtste in de buurt denk ik. Maar je hebt in vanilla heel veel van die rare items. Ook cloth met agi :D
Ja, klopt :Y

Ik ben wat namen aan het uitproberen voor een shadowpriest. Ik probeer ook wat populairder lijkende namen, want je weet maar nooit of iedereenvan de 75k spelers op mijn server het over het hoofd heeft gezien.

Black mag niet. This name contains mature language. wtf?! Het is gewoon een kleur _O- Mensen mensen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188986134
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Black mag niet. This name contains mature language. wtf?! Het is gewoon een kleur _O- Mensen mensen.
Het zou toch fantastisch zijn als we het huidige politiek correcte klimaat en alle SJW'ers en al die onzin ook konden vergeten. De echte classic ervaring dus.
pi_188986158
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, klopt :Y

Ik ben wat namen aan het uitproberen voor een shadowpriest. Ik probeer ook wat populairder lijkende namen, want je weet maar nooit of iedereenvan de 75k spelers op mijn server het over het hoofd heeft gezien.

Black mag niet. This name contains mature language. wtf?! Het is gewoon een kleur _O- Mensen mensen.
Donkerepriester

opgelost
pi_188986230
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:

Het zou toch fantastisch zijn als we het huidige politiek correcte klimaat en alle SJW'ers en al die onzin ook konden vergeten. De echte classic ervaring dus.
Ik heb mature language filter aan staan gewoon om te zien wat blizzard allemaal als ongewenst ziet. Ooit een doodgewoon woord in mijn ogen was gescrambeld. Dus ik opzoeken. Bleek een scheldwoord voor Japanners te zijn. Weer wat geleerd :') (nou ja, niks geleerd want ik kan niet op het woord komen)

Ik kan je ook niet in het Nederlands whisperen: Je kunt beter ergens anders questen.
Het woord 'kunt' mag niet 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 17 september 2019 @ 11:11:00 #26
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188987295
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:47 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Donkerepriester

opgelost
Zo zou ik mijn rogue Struikrover noemen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188987946
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Welke class houdt van zowel agility als strength en veel van spirit? :? Ik vond een item met die stats.
Rouges?

Die jatten sowieso al alles wat voor hunters is.
  Moderator dinsdag 17 september 2019 @ 12:01:44 #28
9859 crew  Karina
Woman
pi_188988130
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, klopt :Y

Ik ben wat namen aan het uitproberen voor een shadowpriest. Ik probeer ook wat populairder lijkende namen, want je weet maar nooit of iedereenvan de 75k spelers op mijn server het over het hoofd heeft gezien.

Black mag niet. This name contains mature language. wtf?! Het is gewoon een kleur _O- Mensen mensen.
Als een naam bezet is draai ik hem altijd om. Mijn horde hunter wilde ik jager noemen, die was weg, die heet nu dus regaj. Ben haar nu aan het levellen in Zandalar, een keer wat andere quests doen ipv de Alliance die ik nu al tig keer heb gedaan.

Classic ben ik nog niet aan het doen, de low level quests in the Barrens (ik level ook nog een troll priest) zijn net zo erg, niks is gedeeld, 1 questnpc verschijnt maar eens in de 10 minuten of zo, vanwege een rondje wat hij gaat lopen, van de week stonden er dus al 3 mensen te wachten :') en ook dat was niet gedeeld. Je zal maar met een groepje van 5 man aan het questen zijn.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_188988442
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Welke server zit je nou?
Mograine.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 17 september 2019 @ 12:41:48 #30
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188988663
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mograine.
Baas :7
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188988954
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Baas :7
Boks, ouwe.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_188989345
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:01 schreef Karina het volgende:

[..]

Als een naam bezet is draai ik hem altijd om. Mijn horde hunter wilde ik jager noemen, die was weg, die heet nu dus regaj. Ben haar nu aan het levellen in Zandalar, een keer wat andere quests doen ipv de Alliance die ik nu al tig keer heb gedaan.

Classic ben ik nog niet aan het doen, de low level quests in the Barrens (ik level ook nog een troll priest) zijn net zo erg, niks is gedeeld, 1 questnpc verschijnt maar eens in de 10 minuten of zo, vanwege een rondje wat hij gaat lopen, van de week stonden er dus al 3 mensen te wachten :') en ook dat was niet gedeeld. Je zal maar met een groepje van 5 man aan het questen zijn.
Je weet dat party’s wel mobs sharen? Als er al 3 staan kan je vragen of er ruimte in een party is
pi_188989410
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 september 2019 11:11 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zo zou ik mijn rogue Struikrover noemen.
Ik zag iemand op onze server die zijn dwarf hunter Frituurpan had genoemd
  Moderator dinsdag 17 september 2019 @ 13:17:41 #34
9859 crew  Karina
Woman
pi_188989413
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 13:14 schreef Najieto het volgende:

[..]

Je weet dat party’s wel mobs sharen? Als er al 3 staan kan je vragen of er ruimte in een party is
Dat is het enige maar als je iets moet 'oprapen' kun je het niet allebei oppakken. het wachten was om de quest in te leveren trouwens.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_188989580
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 13:17 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Ik zag iemand op onze server die zijn dwarf hunter Frituurpan had genoemd
Ik zit momenteel ff bij een NL guild, daar hebben ze allemaal zulke namen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_188989632
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik zit momenteel ff bij een NL guild, daar hebben ze allemaal zulke namen :P
Ik kan daar erg slecht tegen.

Ik wil normale namen zien.
pi_188989664
Sommige mensen zijn echt zo slecht en dom.
De zoveelste UD Rogue die meent mij te kunnen ganken als ik drie mobs op me heb. Nog drie levels hoger ook. Schud hem van me af, drink+eat en terug naar waar ik aan het questen was. Is ie zelf gewoon daar bezig. Ja, dan vraag je er om. Hoppa, m'n zoveelste kill :7

Probeert ie het later nog een keer, faalt ie uiteraard weer jammerlijk en mag ie nog een corpse run doe. Om daarna weer terug te komen, maar dan wel met twee andere Horde spelers. Nou, goed van je hoor. Je hebt eindelijk 'gewonnen'. Gaat ie me nog proberen te corpse campen ook. Zelfs dat lukt niet, wat ben je dan voor sneuneus zeg :D _O-

Valt me wel op dat er echt heel veel van dat volk is nu in Classic.
pi_188989672
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 13:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik kan daar erg slecht tegen.

Ik wil normale namen zien.
Dat dus.
Van mij zouden ze al die mensen samen op een G-server mogen plaatsen :6
pi_189001374
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 13:17 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Ik zag iemand op onze server die zijn dwarf hunter Frituurpan had genoemd
NL namen die ik zoal tegen kwam:

Aasgier,
Smeerpijp
Strijkijzer
Pikomlaag
Randdebiel
Frikandel
banaantje
tovenaartje

:') x 1000
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_189001416
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 13:36 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Dat dus.
Van mij zouden ze al die mensen samen op een G-server mogen plaatsen :6
je hebt toch een rppvp server als je die namen niet wil?
pi_189001511
Level 30 nu UD Rogue @ Noggenfogger. Bevalt zeer goed. Zoveel leuker dan retail _O_
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_189002053
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 01:40 schreef -Deluzion- het volgende:

NL namen die ik zoal tegen kwam:

Aasgier,
Smeerpijp
Strijkijzer
Pikomlaag
Randdebiel
Frikandel
banaantje
tovenaartje

:') x 1000

Kuthoer kwam ik gisteren tegen. Verder ook veel van dat soort debiele Nederlandse namen ja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189002058
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 01:53 schreef aTypisch het volgende:

je hebt toch een rppvp server als je die namen niet wil?
Ja, daar zit ik dus :') x10
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189002308
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 01:53 schreef aTypisch het volgende:

[..]

je hebt toch een rppvp server als je die namen niet wil?
Dat is weer het andere uiterste.
Maar een gewone fatsoenlijke naam kiezen is wel het minste wat iemand in een RPg kan doen vind ik.
pi_189002319
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 07:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, daar zit ik dus :') x10
Daar kies je toch ook zelf voor?
pi_189002409
Bijna level 30.. 4 gold inmiddels :@ :')
pi_189003015
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 08:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:

Daar kies je toch ook zelf voor?
Huh??

De volgorde van lezen is:
1. Ik zeg dat idiote Nederlandse namen ook op mijn server zitten, zoals kuthoer.
2. Atypisch zegt dat er een rp pvp server is als je die namen niet wil.
3. Ik zit op een rppvp server.
4. Die namen zijn dus ook gewoon bij ons.
5. Ik post :') vanwege dat en niet omdat ik rppvp niet fijn vind of zo :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189003029
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 09:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Huh??

De volgorde van lezen is:
1. Ik zeg dat idiote Nederlandse namen ook op mijn server zitten, zoals kuthoer.
2. Atypisch zegt dat er een rp pvp server is als je die namen niet wil.
3. Ik zit op een rppvp server.
4. Die namen zijn dus ook gewoon bij ons.
5. Ik post :') vanwege dat en niet omdat ik rppvp niet fijn vind of zo :?
Oh, ja, sorry.
pi_189003035
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 09:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:

Oh, ja, sorry.
Het ging wat door elkaar omdat ik reageerde voor ik alles had gelezen 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189003674
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 07:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kuthoer kwam ik gisteren tegen. Verder ook veel van dat soort debiele Nederlandse namen ja.
Zwartepiet nog niet tegengekomen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')