abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 12 september 2019 @ 14:50:27 #1
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188910859

Voor uitgebreide OP kijk even een paar delen terug.

Hier verder.

Toevoeging Tingo:

‘This is my original SEPTEMBER CLUES research documentary, first published in 2008. Ten years later, on March 4, 2018, my original "simonshack" YT channel was terminated - no reason given*. My channel contained more than 20 videos exposing the fake imagery shown on TV on September 11, 2001. As my YT channel was inexplicably shut down, SEPTEMBER CLUES had nearly 1 million views.’
Simon Shack, September Clues

[ Bericht 20% gewijzigd door SuperHartje op 23-09-2019 14:48:43 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_188956020
Beste posts uit het vorige deel:

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Kost je 20 minuten. Je tijd wel verdoen aan direct commentaar leveren en ja ik heb je linkjes gezien, onzin allemaal en al helemaal dat pingpongballetje dadelijk gaat het weer over kippengaas.

Richard Gage zijn lezing . Ook interessant. Een uur jongen, een uur van je tijd!
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:57 schreef DeMolay het volgende:

Christopher Bollyn is an investigative journalist and the author of the Solving 9-11 set of books. He has a degree in history from the University of California at Santa Cruz focusing on the Israeli occupation of Palestine.

He has written in-depth articles about the Middle East, electronic vote fraud, the dangers of depleted uranium, and the historic and geo-political background leading to the September 11 terror attacks, 2001.

Of this he has spoken at numerous seminars in America and Europe.

www.openmindconference.com
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 13:58 schreef LelijKnap het volgende:
Helaas is gisteren alleen het draft report beschikbaar gemaakt:

http://ine.uaf.edu/media/(...)eport_09-03-2019.pdf
[..]

Hoofd van het onderzoek: https://www.researchgate.net/profile/J_Hulsey
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 14:51 schreef LelijKnap het volgende:
Stappenplan:
[..]

Eerstvolgende:
[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 14:45 schreef LelijKnap het volgende:
I thought I'd try to make clear what this report has said after reading the updated site. Basically they did multiple full scale computer simulations with every column for different situations.

If the NIST report is correct that a few columns failed due to local fires, the collapse should've looked like this;
If somehow all the core (middle) columns failed in some freak coincidence, the collapse should've looked like this;
And finally they did a simulation if all columns everywhere collapsed at the same time, it would've looked like this;
Feel free to compare with actual footage;

En deze kan je allemaal vergelijken met het model van NIST;

Samenvatting van een R-user;

[1.Columns 79, 80, and 81 did not fail at the lower floors of the building. Instead, they needed to have failed at the upper floors of the building all the way to the penthouse. Yet there were no documented fires above Floor 30. Therefore, fire did not cause the collapse of Columns 79, 80, and 81 nor the collapse of the east penthouse. 2.The hypothetical failure of Columns 79, 80, and 81 -- the three easternmost core columns -- would not trigger a horizontal progression of core column failures. Therefore, the hypotheses of NIST, Arup/Nordenson, and Weidlinger that the buckling of Column 79 would trigger a progressive collapse of the entire building are invalid, and the collapse of Columns 79, 80, and 81 high in the building was a separate and distinct event. 3.Even if we assume the failure of Columns 79, 80, and 81 could lead to the failure of the next row of core columns, the hypothetical failure of Columns 76 to 81 would overload the exterior columns around the southeast corner of the building, rather than overloading the next row of core columns to the west, which would result in the building tipping to the southeast and not in a straight-down collapse. 4.The hypothetical simultaneous failure of all core columns would cause the building to tip to the southwest and would not cause a straight-down collapse. 5.The simultaneous failure of all core columns over 8 stories followed 1.3 seconds later by the simultaneous failure of all exterior columns over 8 stories produces almost exactly the behavior observed in videos of the collapse. The collapse could have started at various floors starting at Floor 16 and below and produced the same behavior.It is our conclusion that the collapse of WTC 7 was a global failure involving the near-simultaneous failure of all columns in the building and not a progressive collapse involving the sequential failure of columns throughout the building. Despite simulating a number of hypothetical scenarios, we were unable to identify any progressive sequence of failures that could have taken place on September 11, 2001, and caused 112a total collapse of the building, let alone the observed straight-down collapse with approximately 2.5 seconds of free fall and minimal differential movement of the exterior.]
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 14:47 schreef LelijKnap het volgende:
Let's not forget that in August 2016, Peter Michael Ketcham, a former employee of the National Institute of Standards and Technology (NIST), began looking into the reports his agency had released years earlier on the collapse of the World Trade Center. What he found shook him to the core:

Stand for the Truth: A Government Researcher Speaks Out | 9/11 Evidence and NIST:

NIST 'whistleblower' speaks out on 9/11:

quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 22:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Kent u deze nog? .. een gouwe ouwe

Ook best het bekijken waard is nog geen 8 minuten.

Great video showing multiple angles and statements about bombs being placed.
quote:

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2019 14:02:57 ]
pi_188956465
drbairdonline twitterde op vrijdag 11-01-2019 om 12:17:12 Physicist Heinz Pommer's explanation of the surreal "explosion" of the South Tower on 9/11 - like top 30 floors tilting at 15° before vanishing! - is the best explanation out there. And he continues to work with other physicists to refine his model! #911NukedThread1/16 https://t.co/ipQC6KBMR3 reageer retweet
Tja, wat denken we van deze theorie? Zie de theorie in beweging in de tweet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2019 14:17:53 ]
pi_188956558
GoIdenLaughter twitterde op vrijdag 13-09-2019 om 10:08:27 @Henrik_Palmgren @westland_will #NeverForget "Fox News has learned...there are Israelis again very much engaged in spying in and on the US,who may have known things they didn't tell us before 9-11" - FoxNews 12/12/2001 https://t.co/MGPj0Q94K7 reageer retweet
pi_188956910
quote:
9/11: 40 phone-calls that changed the world – but were they real? The U.S. government’s 9/11 evidence says not

an extract from the book VOICES: The US Govt’s 9/11 Phone Call Evidence by Rowland Morgan, Investigative Journalist
https://off-guardian.org/(...)-but-were-they-real/
pi_188957466
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 14:17 schreef LelijKnap het volgende:
drbairdonline twitterde op vrijdag 11-01-2019 om 12:17:12 Physicist Heinz Pommer's explanation of the surreal "explosion" of the South Tower on 9/11 - like top 30 floors tilting at 15° before vanishing! - is the best explanation out there. And he continues to work with other physicists to refine his model! #911NukedThread1/16 https://t.co/ipQC6KBMR3 reageer retweet
nukes?
pi_188957509
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 15:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nukes?
Ik vind het absurd voorstel maar ik ben ook de 'dustificatie'-theorie niet vergeten.
pi_188958930
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 14:17 schreef LelijKnap het volgende:
Lijkt me vrij onmogelijk met die enorme verspreiding van stof, hoe verklaart hij dan dat de straling niet wijdverspreid is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188960590
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 16:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Lijkt me vrij onmogelijk met die enorme verspreiding van stof, hoe verklaart hij dan dat de straling niet wijdverspreid is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was bij mij ook de eerste vraag die opkwam. Ik kan de verklaring niet uit de tweets herleiden. Op zijn minst zouden alle mensen die jaren later ziek zijn geworden en overleden zijn door al de stof rook symptomen van radiatie-besmetting getoond moeten hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2019 19:50:43 ]
pi_188961518
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja dat was bij mij ook de eerste vraag die opkwam. Ik kan de verklaring niet uit de tweets herleiden. Op zijn minst zuoden alle mensen die jaren later ziek zijn geworden en overleden zijn door al de stof rook zouden ook symptomen van radiatie-besmetting getoond moeten hebben.
Precies,en er zijn overigens wel hele lage niveaus straling gemeten direct aan de grond, maar absoluut geen waarden die bij een nucleaire explosie horen, dan zou de straling veel verder komen. Ik kan het ook niet uit de Tweets halen.
pi_188962909
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:39 schreef illusions het volgende:
Precies,en er zijn overigens wel hele lage niveaus straling gemeten direct aan de grond, maar absoluut geen waarden die bij een nucleaire explosie horen, dan zou de straling veel verder komen. Ik kan het ook niet uit de Tweets halen.
Hmm, met wat werden die lage niveaus uitgelegd?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2019 20:42:12 ]
pi_188962973
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat weet ik niet meer, ik herinner me nog wel dat er minieme niveaus van radiatie waren en dat daarom water werd gesproeid op plekken waar je dat eigenlijk niet zou verwachten, of iets in die geest.
pi_188963060
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:45 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat weet ik niet meer, ik herinner me nog wel dat er minieme niveaus van radiatie waren en dat daarom water werd gesproeid op plekken waar je dat eigenlijk niet zou verwachten, of iets in die geest.
Hmm, ben niet naar bevestiging aan het zoeken (google; radiation ground zero 9/11) maar dit was het tweede resultaat:

Fallout from 9/11 Attacks On Par With Fukushima and Chernobyl, Researcher Says
https://www.newsweek.com/(...)n-ground-zero-499883

(Nu even lezen).

Edit: Hmm, 'fallout' is in dit artikel geen term voor 'nuclear fallout' maar voor 'schade na het feit'; ziekte/dood door stof ed.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2019 20:52:19 ]
pi_188963147
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hmm, ben niet naar bevestiging aan het zoeken (google; radiation ground zero 9/11) maar dit was het tweede resultaat:

Fallout from 9/11 Attacks On Par With Fukushima and Chernobyl, Researcher Says
https://www.newsweek.com/(...)n-ground-zero-499883

(Nu even lezen).
Ik heb ook wat gevonden, maar dat ga ik niet vanavond lezen, het is enorm veel.

https://www.slideshare.ne(...)ation-of-ground-zero

Ik ben wel overtuigd dat hier niet uit zal komen dat de torens met kernwapens zijn opgeblazen, maar het is het lezen wellicht waard. Het ging overigens over een andere soort straling als die vrijkomt bij nucleaire fissie.
pi_188963191
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb ook wat gevonden, maar dat ga ik niet vanavond lezen, het is enorm veel.

https://www.slideshare.ne(...)ation-of-ground-zero

Ik ben wel overtuigd dat hier niet uit zal komen dat de torens met kernwapens zijn opgeblazen, maar het is het lezen wellicht waard. Het ging overigens over een andere soort straling als die vrijkomt bij nucleaire fissie.
Volgens mij herken ik een aantal van de tabellen en modellen uit de tweets van eerder. Hier ga ik een leek-vertaling voor nodig hebben :+
pi_188963253
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:54 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Volgens mij herken ik een aantal van de tabellen en modellen uit de tweets van eerder. Hier ga ik een leek-vertaling voor nodig hebben :+
Mja, het is ook heel wat materie, en uiteraard ben ik ook geen kernfisicus maar misschien staat e.e.a. in voor ons verstaanbare taal vermeld.
pi_188963301
https://presscore.ca/conc(...)ew-york-city-on-911/

Hierin ook weer de link met de deels-ignited cars.

https://www.911tap.org/55(...)e-world-trade-center
En deze is voor nuclear physicists

Maar ik zoek eigenlijk een 'erkende' bron voor alleen de claim van gevonden radiatie. De 2e link lijkt er naar te linken; https://pubs.usgs.gov/of/2001/ofr-01-0429/chem1/index.html

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2019 21:01:35 ]
pi_188963312
About 12 years ago there was an awful lot of debate about Edna Cintron – the woman waving from the 'impact' hole in one of the towers. The story was discussed on pretty much every 9/11 truth site at the time it first appeared, around 6 years after the 9/11 event I think. I seem to remember a few MSM sites went with the story too. Like most people, at the time I believed it to be a true story but also that the fires could not have been so blazing hot as what had been reported, otherwise it would not have been possible for anyone to be standing, or even be able to get there in the first place.
It wasn't that much later that I thought the waving figure in the film was a CGI addition to real footage. And then a few years after that I came to the realisation that all of the footage is fake.

Fun fact: I vaguely remember one truther site suggesting the waving figure may have been an automated dummy of some sort. I think it was the same site which also suggested that the 'jumpers' were dummy's being thrown out of the windows. :)

Anyway, here's the basic story in case any of you had not heard it before:
https://coyoteprime-runni(...)et-edna-cintron.html

Disclaimer: I do not share the views of the author – before anyone tries putting words in my mouth.

It's just an interesting example of a planted fake 9/11 story being used to lead people down another dead-end alley. The Edna Cintron story is still being discussed as if it were true.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_188963429
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik zeg juist dat ik toegeef niet te weten hoe het in elkaar steekt, ik twijfel alleen aan een hoop aspecten van het officiële verhaal, maar waarom ik daar voor jou een lijstje voor van zou moeten maken is me onduidelijk. Ik heb namelijk niet het idee dat jij mij hier ook maar enige duidelijkheid over kan geven.

Oh really? What exactly are your doubts about the many aspects of the official story?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_188963440
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:59 schreef Tingo het volgende:
About 12 years ago there was an awful lot of debate about Edna Cintron – the woman waving from the 'impact' hole in one of the towers. The story was discussed on pretty much every 9/11 truth site at the time it first appeared, around 6 years after the 9/11 event I think. I seem to remember a few MSM sites went with the story too. Like most people, at the time I believed it to be a true story but also that the fires could not have been so blazing hot as what had been reported, otherwise it would not have been possible for anyone to be standing, or even be able to get there in the first place.
It wasn't that much later that I thought the waving figure in the film was a CGI addition to real footage. And then a few years after that I came to the realisation that all of the footage is fake.

Fun fact: I vaguely remember one truther site suggesting the waving figure may have been an automated dummy of some sort. I think it was the same site which also suggested that the 'jumpers' were dummy's being thrown out of the windows. :)

Anyway, here's the basic story in case any of you had not heard it before:
https://coyoteprime-runni(...)et-edna-cintron.html

Disclaimer: I do not share the views of the author – before anyone tries putting words in my mouth.

It's just an interesting example of a planted fake 9/11 story being used to lead people down another dead-end alley. The Edna Cintron story is still being discussed as if it were true.
Ok, gaan we weer met die no-planes theorie, alle footage is fake? Dat kan je toch niet echt geloven joh.
pi_188963455
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh really? What exactly are your doubts about the many aspects of the official story?
Zie mijn vorige reactie op exact dezelfde vraag van jouw kant. :) Hardleers much?
pi_188963464
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:04 schreef illusions het volgende:
Ok, gaan we weer met die no-planes theorie, alle footage is fake? Dat kan je toch niet echt geloven joh.
Kan je de afleiding/vertroebel-bait gewoon laten hangen? Het vorige deel is daardoor ook goed verpest.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2019 21:06:18 ]
pi_188963515
quote:
15s.gif Op zondag 15 september 2019 21:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Kan je de afleiding/vertroebel-bait gewoon laten hangen? Het vorige deel is daardoor ook goed verpest.
Ik vind het op de één of andere manier fascinerend hoe iemand no-planes kan aanhangen, een beertje de 9/11 tegenhanger van de Flat Earth "theorie". ;)
pi_188963529
quote:
4s.gif Op donderdag 12 september 2019 14:41 schreef SuperHartje het volgende:
Geen crisisacteurs ter discussie. Zie grenzen BNW.
OK - but we can post about people who tell lies about surviving a crisis.
pi_188963575
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik vind het op de één of andere manier fascinerend hoe iemand no-planes kan aanhangen, een beertje de 9/11 tegenhanger van de Flat Earth "theorie". ;)
Elke keer als het ergens over gaat komt Tingo er weer tussen om de boel te ontsporen met die nonsens en jij ziet dat dan weer als een moment om de onderlinge beef te hervatten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2019 21:09:53 ]
pi_188963579
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Niet echt, ik heb 't alleen over de Edna Cintron verhaaltje.
pi_188963603
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Elke keer als het ergens over gaat komt Tingo er weer tussen om de boel te ontsporen met die nonsens en jij ziet dat dan weer als een moment om de onderlinge beef te hervatten.
Wat vind jij van de Edna Cintron verhaaltje?
pi_188963623
Nvm, dat is flauw. Maar ik beperk me nu ff tot andere aspecten.

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2019 21:14:33 ]
pi_188963663
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Mja, daar heb je wel een beetje gelijk in. Het is gewoon zo tenenkrommend als mensen dingen zeggen zoals dat de aarde plat is. ;) Maar ok, verder ontopic maar. :)
  zondag 15 september 2019 @ 21:16:30 #31
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188963727
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

er valt overal wel wat straling te meten.

De Nederlandse bevolking wordt blootgesteld aan ioniserende straling afkomstig van natuurlijke en kunstmatige bronnen. De stralingsbelasting in Nederland bedraagt per hoofd van de bevolking ongeveer 2,6 mSv millisievert per jaar.

Een groot deel van de straling waar mensen dagelijks aan blootstaan is van natuurlijke oorsprong, bijvoorbeeld straling afkomstig uit het heelal of uit de bodem. De stralingsdosis van natuurlijke oorsprong wordt beïnvloed door onze manier van leven. Zo worden gesteenten met natuurlijke radionucliden verwerkt tot bouwmaterialen, waardoor de straling binnenshuis toeneemt. Sommige stralingsbronnen hebben alleen een kunstmatige oorsprong, bijvoorbeeld de straling bij het maken van röntgenfoto's of de fall-out van kernproeven.

https://www.rivm.nl/stralingsbelasting-in-nederland

Onder staan ook een aantal links voor andere dingen waarbij straling vrij kan komen.

Sthe fact that a Lawrence Livermore National Laboratory, Department of Energy, study found high trace levels of tritium inside the WTC complex after the attack. Not only were abnormal levels of tritium found inside the WTC complex, in the basement of “WTC 6” and the “storm sewer,” but they were also found in the water.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Tritium
https://www.zerohedge.com(...)ound-911-ground-zero
pi_188963743
Rare, spooky, niet overtuigende karakters zoals Alex Jones, David Icke, Judy Woods en de vele anderen, heb ik nooit interesse in gehad en zeker hier geen positieve commentaar over de gasten geschreven. As far as I can tell, they are still deliberately muddying the waters to lead a lot of sincere, well-meaning people down dead-end alleys with ridiculous stories about beam weapons, mini-nukes, holograms and such-like.

9/11 Truth 'beweging' gewoon 'n 'catchment area' is voor mensen die twijfels over de offiicele lezing hebben/hadden en opgezet door de intelligence services was. Controlled opposition dus.
Psychological Operation.

9/11 Truth wilden nooit niks over September Clues en de fakery aspect etc. hebben.

September Clues is the best film ever made about 9/11, and certainly closest to the truth.
pi_188963776
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Mja, daar heb je wel een beetje gelijk in. Het is gewoon zo tenenkrommend als mensen dingen zeggen zoals dat de aarde plat is. ;) Maar ok, verder ontopic maar. :)
Is het ook. Maar goed, volgende zoekopdracht was nuclear theory 9/11 (video) en linkte me naar deze, die toevallig ook op /r/conspiracy trending was vorige week;

Had er toen geen interesse in maar misschien toch maar 's 4 uur vrij maken :+

Iemand al bekend met Dimitri: https://twitter.com/dimitrikhalezov?lang=en ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2019 21:19:08 ]
pi_188963783
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

De Nederlandse bevolking wordt blootgesteld aan ioniserende straling afkomstig van natuurlijke en kunstmatige bronnen. De stralingsbelasting in Nederland bedraagt per hoofd van de bevolking ongeveer 2,6 mSv millisievert per jaar.

Een groot deel van de straling waar mensen dagelijks aan blootstaan is van natuurlijke oorsprong, bijvoorbeeld straling afkomstig uit het heelal of uit de bodem. De stralingsdosis van natuurlijke oorsprong wordt beïnvloed door onze manier van leven. Zo worden gesteenten met natuurlijke radionucliden verwerkt tot bouwmaterialen, waardoor de straling binnenshuis toeneemt. Sommige stralingsbronnen hebben alleen een kunstmatige oorsprong, bijvoorbeeld de straling bij het maken van röntgenfoto's of de fall-out van kernproeven.

Onder staan ook een aantal links voor andere dingen waarbij straling vrij kan komen.

Sthe fact that a Lawrence Livermore National Laboratory, Department of Energy, study found high trace levels of tritium inside the WTC complex after the attack. Not only were abnormal levels of tritium found inside the WTC complex, in the basement of “WTC 6” and the “storm sewer,” but they were also found in the water.

Dat klopt, maar het schijnt dat er wat meer straling is aangetroffen als te verwachten valt van een normale omgeving. Nou is het ook geen normale omgeving, dus op één of andere manier heeft die instorting van de torens voor hogere levels straling kunnen zorgen als de metingen kloppen.

We praten uiteraard niet over atoombom-straling. ;)
pi_188963860
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:16 schreef theguyver het volgende:

Inderdaad, maar ik ga er vanuit als er gesproken wordt over opgemerkte stralingniveaus (al dan niet 'laag van niveau') dat het dan gaat over afwijkende stralingsniveaus. Misschien onterecht.

quote:

...the fact that a Lawrence Livermore National Laboratory, Department of Energy, study found high trace levels of tritium inside the WTC complex after the attack. Not only were abnormal levels of tritium found inside the WTC complex, in the basement of “WTC 6” and the “storm sewer,” but they were also found in the water.

Hmmz...
quote:
Tritium (/ˈtrɪtiəm/ or /ˈtrɪʃiəm/) or hydrogen-3 is a rare and radioactive isotope of hydrogen, with symbol T or 3H. The nucleus of tritium (sometimes called a triton) contains one proton and two neutrons, whereas the nucleus of the common isotope hydrogen-1 ("protium") contains just one proton, and that of hydrogen-2 ("deuterium") contains one proton and one neutron.

Naturally occurring tritium is extremely rare on Earth. The atmosphere has only trace amounts, formed by the interaction of its gases with cosmic rays. It can be produced by irradiating lithium metal or lithium-bearing ceramic pebbles in a nuclear reactor.
pi_188964060
September 6, 2002.
9/11 by the numbers:

http://nymag.com/nymetro/news/sept11/features/n_7692/
Total number killed in attacks (official figure as of 9/5/02): 2,819
Niks over de 6000+ gewonden/ER patients. Did they all survive?

March 2003.Implications of the World Trade Center Attack for the Public Health and Health Care Infrastructures:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1447752/

Fortunately, during the first 6 months of the recovery effort, there was not a single fatality, and injury rates were below national averages.

'Fortunately' ? I think miraculous would be a better word to use!
6000+ wounded and nobody died in hospital in the six months following the 9/11 event?
  zondag 15 september 2019 @ 21:31:06 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188964120
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het schijnt dat er wat meer straling is aangetroffen als te verwachten valt van een normale omgeving. Nou is het ook geen normale omgeving, dus op één of andere manier heeft die instorting van de torens voor hogere levels straling kunnen zorgen als de metingen kloppen.

We praten uiteraard niet over atoombom-straling. ;)
Ja ik kan ook niet echt veel er over vinden.
Iemand wat meer info over wat er precies voor straling aangetroffen is op ground zero en hoeveel precies?

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:17 schreef Tingo het volgende:
Rare, spooky, niet overtuigende karakters zoals Alex Jones, David Icke, Judy Woods en de vele anderen, heb ik nooit interesse in gehad en zeker hier geen positieve commentaar over de gasten geschreven. As far as I can tell, they are still deliberately muddying the waters to lead a lot of sincere, well-meaning people down dead-end alleys with ridiculous stories about beam weapons, mini-nukes, holograms and such-like.

9/11 Truth 'beweging' gewoon 'n 'catchment area' is voor mensen die twijfels over de offiicele lezing hebben/hadden en opgezet door de intelligence services was. Controlled opposition dus.
Psychological Operation.

9/11 Truth wilden nooit niks over September Clues en de fakery aspect etc. hebben.

September Clues is the best film ever made about 9/11, and certainly closest to the truth
Kan ik me ook heel goed iets bij voorstellen, de meeste complot sites en bekende conspiracy theorists willen namelijk over het algemeen de betrokkenen van deze gebeurtenis niet beledigen of scanderen waarbij de septembercluess film en forum daar totaal geen probleem mee heeft.
  zondag 15 september 2019 @ 21:38:16 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188964338
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:28 schreef Tingo het volgende:
September 6, 2002.
9/11 by the numbers:

http://nymag.com/nymetro/news/sept11/features/n_7692/
Total number killed in attacks (official figure as of 9/5/02): 2,819
Niks over de 6000+ gewonden/ER patients. Did they all survive?

March 2003.Implications of the World Trade Center Attack for the Public Health and Health Care Infrastructures:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1447752/

Fortunately, during the first 6 months of the recovery effort, there was not a single fatality, and injury rates were below national averages.

'Fortunately' ? I think miraculous would be a better word to use!
6000+ wounded and nobody died in hospital in the six months following the 9/11 event?
Ohhh er zijn er zat overleden in de ziekenhuizen vlak naar 9/11.
er zal vast wel iemand aan ouderdom ziekte ongeluk overleden zijn in new york geen twijfel over mogelijk!

Heb je naam van de ziekenhuizen waarbij je dit gecontroleerd hebt.
thx. :*
pi_188964413
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ohhh er zijn er zat overleden in de ziekenhuizen vlak naar 9/11.
er zal vast wel iemand aan ouderdom ziekte ongeluk overleden zijn in new york geen twijfel over mogelijk!

Heb je naam van de ziekenhuizen waarbij je dit gecontroleerd hebt.
thx. :*
Niet 1 dode in New York in 6 maanden tijd lijkt me ook een ietwat overdreven stelling. :D
  zondag 15 september 2019 @ 21:48:54 #40
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188964578
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:22 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Inderdaad, maar ik ga er vanuit als er gesproken wordt over opgemerkte stralingniveaus (al dan niet 'laag van niveau') dat het dan gaat over afwijkende stralingsniveaus. Misschien onterecht.
[..]

Hmmz...
[..]

Jup daar was ik ook best verbaasd over.

Maar..
Toepassingen zijn verder veelal in militair materiaal. Dit vooral als lichtbron voor het richten van wapens, tactical devices, in militaire horloges (zoals Traser en Luminox) en tegenwoordig ook in sleutelhangers, lichtgevende buisjes (bètalights) en zaklampjes zonder batterij.

Nou vraag ik mij het volgende af, op locatie waren er veel brandweermannen en politie agenten aanwezig en zou kunnen zijn dat deze ook een van deze apparaten bij zich hadden die ook Tritium kunnen bevatten.
pi_188964665
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:48 schreef theguyver het volgende:
Jup daar was ik ook best verbaasd over.

Maar..
Toepassingen zijn verder veelal in militair materiaal. Dit vooral als lichtbron voor het richten van wapens, tactical devices, in militaire horloges (zoals Traser en Luminox) en tegenwoordig ook in sleutelhangers, lichtgevende buisjes (bètalights) en zaklampjes zonder batterij.

Nou vraag ik mij het volgende af, op locatie waren er veel brandweermannen en politie agenten aanwezig en zou kunnen zijn dat deze ook een van deze apparaten bij zich hadden die ook Tritium kunnen bevatten.
Hmm, genoeg om een afdruk achter te laten? Moet het daarvoor trouwens smelten oid?
Misschien een kluis met dergelijke tools op een van de gov/fbi/cia-agency-afdelingen in WTC7?
  zondag 15 september 2019 @ 21:59:48 #42
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188964844
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:52 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hmm, genoeg om een afdruk achter te laten? Moet het daarvoor trouwens smelten oid?
Misschien een kluis met dergelijke tools op een van de gov/fbi/cia-agency-afdelingen in WTC7?
Ook een mogelijkheid, maar er zijn ook tientallen brandweer auto's en politie auto's volledig vernietigd onder het puin van het wtc.

Nu ik er over na denk ik heb zelf een aantal van die bètalights thuis liggen die ik gebruik voor het vissen.
Al heb ik geen idee of die Tritium bevat, ik heb de verpakking niet meer.

over WTC 7 zou dat inderdaad kunnen,

De Department of Defense (DOD) en de Central Intelligence Agency (CIA) deelden de 25ste verdieping met de IRS.[7] Verdiepingen 46–47 waren mechanisch, net als de onderste zes verdiepingen en een deel van de zevende.
https://nl.wikipedia.org/wiki/7_World_Trade_Center#Huurders
  zondag 15 september 2019 @ 22:03:07 #43
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_188964925
Guvy wat zeg je nu...je gelooft nu dat er reden was om WTC7 neer te halen ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_188964927
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:59 schreef theguyver het volgende:
Ook een mogelijkheid, maar er zijn ook tientallen brandweer auto's en politie auto's volledig vernietigd onder het puin van het wtc.

Hmm, waarin lichtgevende buisjes ed zouden liggen?
pi_188964939
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:59 schreef theguyver het volgende:
De Department of Defense (DOD) en de Central Intelligence Agency (CIA) deelden de 25ste verdieping met de IRS.[7] Verdiepingen 46–47 waren mechanisch, net als de onderste zes verdiepingen en een deel van de zevende.
https://nl.wikipedia.org/wiki/7_World_Trade_Center#Huurders
Wat is een 'mechanische' verdieping?
  zondag 15 september 2019 @ 22:04:36 #46
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_188964958
lift shaft ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
  zondag 15 september 2019 @ 22:10:23 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188965063
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:03 schreef DeMolay het volgende:
Guvy wat zeg je nu...je gelooft nu dat er reden was om WTC7 neer te halen ?
Nee dat maak jij er van!
Ik heb het over de opslag van materialen met mogelijk Tritium er in.
  zondag 15 september 2019 @ 22:11:59 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188965089
quote:
11s.gif Op zondag 15 september 2019 22:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat is een 'mechanische' verdieping?
https://en.wikipedia.org/wiki/Mechanical_floor
  zondag 15 september 2019 @ 22:13:24 #49
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_188965117
nee...er was veel data aanwezig die die 3 miljard konden thuisbrengen.....poof...poof proof gone
Δημοσθένης
pi_188965120
quote:
quote:
A mechanical floor, mechanical penthouse, mechanical layer or mechanical level is a story of a high-rise building that is dedicated to mechanical and electronics equipment. "Mechanical" is the most commonly used term, but words such as utility, technical, service, and plant are also used. They are present in all tall buildings including the world's tallest skyscrapers with significant structural, mechanical and aesthetics concerns.

While most buildings have mechanical rooms, typically in the basement, tall buildings require dedicated floors throughout the structure for this purpose, for a variety of reasons discussed below. Because they use up valuable floor area (just like elevator shafts), engineers try to minimize the number of mechanical floors while allowing for sufficient redundancy in the services they provide. As a rule of thumb, skyscrapers require a mechanical floor for every 10 tenant floors (10%) although this percentage can vary widely (see examples below). In some buildings they are clustered in groups that divide the building into blocks, in others they are spread evenly through the structure, while in others still they are mostly concentrated at the top.

Mechanical floors are generally counted in the building's floor numbering (this is required by some building codes) but are accessed only by service elevators. Some zoning regulations exclude mechanical floors from a building's maximum square footage calculation permitting a significant increase in building sizes; this is the case in New York City.[1] Sometimes buildings are designed with a mechanical floor located on the thirteenth floor, to avoid problems in renting the space due to superstitions about that number.
Ah ik had daar geen weet van! Best interessant eigenlijk, ook mbt de andere theorieën (thermite, CD) :+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')