abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188846041


Gears 5 is a third-person shooter video game developed by The Coalition and published by Xbox Game Studios for Microsoft Windows and Xbox One, and is the sixth installment of the Gears of War series, as well as the second Gears of War game not to be developed by Epic Games, it is the sequel to Gears of War 4 (2016). The ultimate edition was released on September 6, 2019. The standard edition of the game will be released worldwide on September 10, 2019.

Setting
Gears 5 focuses on Kait Diaz (Laura Bailey), an Outsider of Locust descent. As Kait, the player must uncover the origins of the Locust and Kait's family. Gears of War 4 protagonist JD Fenix (Liam McIntyre), his friend Delmont Walker (Eugene Byrd), and JD's father Marcus Fenix (John DiMaggio) also return.





[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2019 14:00:51 ]
pi_188846316
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:15 schreef Wouter2006 het volgende:
Het spel zit (nog) vol met bugs inderdaad.

Wordt constant uit een match gegooid.

Zorg ook dat je vrijwel alle components vindt,
want bij een nieuwe campaign moet je ze allemaal weer opnieuw vinden..
We gaan straks weer een poging wagen.
Oh die components en collectibles ga ik wel een keer op mijn gemak zoeken :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2019 16:30:57 ]
pi_188846579
Ik vind het verhaal echt 10x beter dan in Gears of War 4 zeg. Echt genieten.
pi_188846610
Beetje jammer dat we met z'n drietjes zijn begonnen met campaign. Nu moeten we steeds wachten tot we alledrie tijd hebben _O-
pi_188847683
Naast de collectibles die niet lekker lijken te worden bijgehouden heb ik ook nog de volgende dingen gehad;

- 1 vastloper. De game kwam niet meer uit pauze.
- In een grot ergens in act 2 werd ik omhoog geholpen, en viel daarna meteen door de grond heen, meteen dood.
- Een paar keer in act 2 het icoontje gehad dat de game gesaved wordt, maar nooit weggaat en ik niet verder kan (dat save icoon gaat niet weg, en de icoontjes bij den deur bijvoorbeeld verschijnen niet). Na de game opnieuw te starten kan ik wel verder.
- Ik heb een collectible bij een kampvuur zien liggen en kan hem niet oppakken.

Voor de rest heb ik het prima naar m'n zin met Gears 5, het idee van een open wereld en side missions is ook best leuk.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_188849279
Ben toch maar alleen een campaign gestart, gelijk guide erbij voor collectibles. Maar diegene die ik al gepakt hebt, zijn weg. Dus blijkbaar telt het wel?
  zondag 8 september 2019 @ 17:06:04 #7
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188849790
Die collectables begin ik niet aan hoor. Hoop gedoe voor een achievement. Als ik er weinig uitdaging in zie dan heb ik ook geen motivatie.

Verder weer sicke achievements. Ze zijn nooit makkelijk geweest en Ik heb nooit meer dan de helft gehaald ondanks dat ik de moeite doe :P

quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 14:17 schreef PjotterFRL het volgende:
Ik vind het verhaal echt 10x beter dan in Gears of War 4 zeg. Echt genieten.
Mee eens tot Nu toe (alleen act 1 nog gespeeld). Het verhaal van 4 was ook goed maar was te dramatisch met die ontvoeringen enzo. Niet zo edgy bad ass als gears hoort te zijn.

En verder als ik Mijn skills weer een beetje terug heb (al zeker een jaar geen gears 4 meer gespeeld... want overwatch). Zijj er weer lui die het leuk vinden samen horde te spelen? Die keer dat we het met 5 fokkers voor elkaar kregen horde op insane te halen was echt geweldig. Allemaal als een stel imbicielen schreeuwen toen we in wave 50 zaten :')
:')
pi_188849853
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die collectables begin ik niet aan hoor. Hoop gedoe voor een achievement. Als ik er weinig uitdaging in zie dan heb ik ook geen motivatie.

Verder weer sicke achievements. Ze zijn nooit makkelijk geweest en Ik heb nooit meer dan de helft gehaald ondanks dat ik de moeite doe :P
[..]

Mee eens tot Nu toe (alleen act 1 nog gespeeld). Het verhaal van 4 was ook goed maar was te dramatisch met die ontvoeringen enzo. Niet zo edgy bad ass als gears hoort te zijn.

En verder als ik Mijn skills weer een beetje terug heb (al zeker een jaar geen gears 4 meer gespeeld... want overwatch). Zijj er weer lui die het leuk vinden samen horde te spelen? Die keer dat we het met 5 fokkers voor elkaar kregen horde op insane te halen was echt geweldig. Allemaal als een stel imbicielen schreeuwen toen we in wave 50 zaten :')
Horde vind ik wel een keer leuk hoor :D

Ik doe nu campaign alleen, alsnog word ik eruit gegooid :')
  zondag 8 september 2019 @ 17:34:09 #9
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188850236
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:10 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Horde vind ik wel een keer leuk hoor :D

Ik doe nu campaign alleen, alsnog word ik eruit gegooid :')
Heb vandaag minder last van kapotte servers, iig online.

Sommiga achievements snap ik nog niet helemaal. Deze bv:
Complete placement matches for a Ranked playlist

Ik heb een ranking voor king of the hill nu, of althans silver 1. Op xboxachievements.com staat nog geen achievement guide waar deze worden uitgelegd.

Wat ik ook jammer vind is dat er niet zo veel uitleg in game is met alle nieuwe dingen. Alleen een tutorial met alle basics die gears spelers allang kennnen.

Had liever op zon manier alle nieuwe features in dit spel geleerd dan dat ik het dan maart moet opzoeken op internet. Jaaa ik ben lui maar het had makkelijk gekund, gewoom een tutorial zoals bootcamp maar dan even alle nieuwe shit leren.
:')
pi_188850729
Ik ben wel van het ontdekken. Dus maakt mij niet zoveel uit.

Ik baal er alleen van, dat ik er steeds uitgeknikkerd word. Gaat leuk worden aanstaande dinsdag..... dan komen er nog veel meer spelers bij :o
  zondag 8 september 2019 @ 19:14:29 #11
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188851592
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben wel van het ontdekken. Dus maakt mij niet zoveel uit.

Ik baal er alleen van, dat ik er steeds uitgeknikkerd word. Gaat leuk worden aanstaande dinsdag..... dan komen er nog veel meer spelers bij :o
Idioot eigenlijk dat dit gebeurt al in de pre release. Ze weten ook wel dat een shitload aan mensen dit spel nu gaat spelen.
Zeker met al die promotie en ook nog eens included in de game pass. Er was toch ook al een betatest een tijdje terug?
:')
pi_188852289
Ja bčtatest ook gedaan.

Wat me irriteert is dat het wallbouncen er nog steeds in zit. En is het zo dat je ook tegen pc players speelt?
pi_188852811
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ja bčtatest ook gedaan.

Wat me irriteert is dat het wallbouncen er nog steeds in zit. En is het zo dat je ook tegen pc players speelt?
Is opt-out voor Xbox-spelers volgens mij.
pi_188855051
Huh, nu verschijnen m'n collectibles wel weer normaal. 33.33% en alles wat ik al gevonden had verschijnt nu wel goed.

Net een side mission gedaan. Een grot en een snatcher + juvies. Heb dat stuk wel een keer of 10 opnieuw gedaan ;(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_188855624
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 22:54 schreef OMG het volgende:
Huh, nu verschijnen m'n collectibles wel weer normaal. 33.33% en alles wat ik al gevonden had verschijnt nu wel goed.

Net een side mission gedaan. Een grot en een snatcher + juvies. Heb dat stuk wel een keer of 10 opnieuw gedaan ;(.
Ja die grot was met zn drieën al pittig _O-
pi_188857827
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik heb een ranking voor king of the hill nu, of althans silver 1. Op xboxachievements.com staat nog geen achievement guide waar deze worden uitgelegd.
Alles is bugged op het moment,
achievements die niet unlocken, achievement tracker die niet goed werkt.

Ik heb namelijk de campaign al uitgespeeld alleen is de achievement niet ge-unlocked
maar ben niet de enige die er last van heeft.

En xboxachievements.com is wel een redelijk achterhaalde website toch?
Trueachievements is op dit moment veel beter :)
pi_188857837
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 20:43 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Is opt-out voor Xbox-spelers volgens mij.
Cross play heb ik als eerste uitgezet, al die PC cheaters geen zin in..
pi_188860024
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 09:57 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]


En xboxachievements.com is wel een redelijk achterhaalde website toch?
Trueachievements is op dit moment veel beter :)
Weet niet of er 1 van die 2 zo zeer beter is. Ik gebruik ze allebei wel aangezien soms guides niet op de één of de ander staan. Zelf vind ik XA soms net iets fijner omdat de guide alles op 1 pagina heeft, op TA moet je per achievement kijken.

Het enige storende vind ik commentaar op een achievement als "check deze video" met een YouTube link naar een filmpje van 25 minuten zonder een uitgeschreven uitleg.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_188873492
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 09:58 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Cross play heb ik als eerste uitgezet, al die PC cheaters geen zin in..
Waar kan dat?
pi_188873538
In het menu op start drukken(of hoe die knop ook mag heten tegenwoordig), vervolgens naar options en daar bij multiplayer kun je crossplay uit zetten.
pi_188873971
Aan het downloaden _O_ Eindelijk release op normale gamepass nu. Xbox servers zullen er wel weer snel uitliggen ben ik bang.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188874405
Eindelijk spelen _O_ Nu nog even genieten van Gears 5 voor mn vrouw van de kleine bevalt. Kan elk moment gebeuren dan staat het gamen voorlopig even op laag pitje. Hopelijk kan ik m uitspelen voor de baby er is _O-
Land of the free. Home of the brave.
pi_188876189
Ik heb de hoop dat de ergste problemen al achter de rug zijn, afgelopen 2 dagen eigenlijk nauwelijks problemen ondervonden.
pi_188876415
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 06:44 schreef Scarface88 het volgende:
Eindelijk spelen _O_ Nu nog even genieten van Gears 5 voor mn vrouw van de kleine bevalt. Kan elk moment gebeuren dan staat het gamen voorlopig even op laag pitje. Hopelijk kan ik m uitspelen voor de baby er is _O-
Kan je Gears 5 gelijk weer verkopen. Baby gaat al je tijd inzitten ;)

Ben gelukkig net uit de baby periode :)
pi_188878394
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 00:13 schreef afca87 het volgende:
In het menu op start drukken(of hoe die knop ook mag heten tegenwoordig), vervolgens naar options en daar bij multiplayer kun je crossplay uit zetten.
Thx ga ik vanavond direct doen 8-)
  dinsdag 10 september 2019 @ 16:34:01 #26
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188881279
Fantastisch dat mijn internet er compleet mee ophoudt :')

Dan maar met campaign verder. Beetje ondergeschoven kindje voor mij want Gears is voor mij multiplayer
:')
pi_188881639
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 10:22 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Kan je Gears 5 gelijk weer verkopen. Baby gaat al je tijd inzitten ;)

Ben gelukkig net uit de baby periode :)
Speel m op Gamepass dus ideaal :)
Land of the free. Home of the brave.
pi_188882113
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 16:57 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Speel m op Gamepass dus ideaal :)
Dan is er niks aan de hand :)

Waarschijnlijk krijg je wel meer game tijd nu, moeder en baby slapen veel ;)
pi_188882222
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 17:34 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Dan is er niks aan de hand :)

Waarschijnlijk krijg je wel meer game tijd nu, moeder en baby slapen veel ;)
Zou fijn zijn ik moet ook nog steeds aan Red Dead Redemption 2 en Far Cry 5 beginnen _O-
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 10 september 2019 @ 21:12:52 #30
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188885829
Ik zit vanaf nu nog een week zonder internet en speel wel campaign. Blijkbaar heb je internet nodig voor achievements :?
Unlocken die zodra Ik weer internet ?
:')
pi_188886850
De robot die items voor je kan pakken van afstand en enemies flashen die achter iets zitten voor cover _O_
Land of the free. Home of the brave.
pi_188887107
Ik ben fan van Jack's stim. En de Lancer GL (ik loop eigenlijk altijd met2 lancers rond).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_188889396
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 22:14 schreef OMG het volgende:
Ik ben fan van Jack's stim. En de Lancer GL (ik loop eigenlijk altijd met2 lancers rond).
Same here :)

Ik weet trouwens niet precies hoe ik over de upgrades denk. Ik vind t wel heel erg tof enzo maar ik merk dat ik minder van het spel geniet omdat ik constant rond aan het rennen ben en elke centimeter afspeur naar components om Jack te upgraden. Raak erdoor best wel afgeleid van wat er om me heen gebeurt. Sowieso vind ik upgrades bij shooters minder maar tegenwoordig heeft elke shooter wel een upgrade achtig iets.

Verder wel super episch spel _O_
Land of the free. Home of the brave.
pi_188889461
Hele tijd "internet connection lost" trouwens. Al 3x hetzelfde stuk opnieuw moeten spelen omdat ie telkens vastloopt :') Met gamepass ben je dus fucked. Morgen maar weer verder spelen. Ben bij Act 2 nu.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188889861
Connection lost nog steeds dus? Ik knal hem pas weer vrijdagavond aan. Heel de week overwerken, als ik thuis kom dan ben ik stuk :o
pi_188900357
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 05:08 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Same here :)

Ik weet trouwens niet precies hoe ik over de upgrades denk. Ik vind t wel heel erg tof enzo maar ik merk dat ik minder van het spel geniet omdat ik constant rond aan het rennen ben en elke centimeter afspeur naar components om Jack te upgraden. Raak erdoor best wel afgeleid van wat er om me heen gebeurt. Sowieso vind ik upgrades bij shooters minder maar tegenwoordig heeft elke shooter wel een upgrade achtig iets.

Verder wel super episch spel _O_
Ja die components zijn heel vervelend, het leid inderdaad veel te veel af.
pi_188900362
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 07:53 schreef charmed_angel het volgende:
Connection lost nog steeds dus? Ik knal hem pas weer vrijdagavond aan. Heel de week overwerken, als ik thuis kom dan ben ik stuk :o
1 potje KOTH kan dan toch nog wel ?
pi_188901332
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:22 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

1 potje KOTH kan dan toch nog wel ?
Nope :D ik ben echt kapot. Na werken sporten en dan doedoes
pi_188905335
Ben nu bezig met act 2 en op dat sneeuwscooter achting ding alle optional side quests aan het doen. Dat stukje voor je die mijn in gaat op dat ijs was best lastig met al die scions die beschermd werden door die bastions. Probeerde ze in het ijs te schieten met boomshot of buzzkiller maar werd constant van achter aangevallen waardoor ik gerevived moest worden. Tegen de tijd dat ik alles om me heen dood had stonden er drie scions om me heen met explosies _O-

Heb dat stukje wel 5 of 6x over moeten spelen. Speel op de advanced difficulty trouwens dus best pittig.
Land of the free. Home of the brave.
  Eindredactie Games donderdag 12 september 2019 @ 13:22:01 #40
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_188909715
Keurig ^O^

ZhugeEX twitterde op woensdag 11-09-2019 om 18:50:39 Gears 5 is the first mega hit on Gamepass. Competitive pricing and recent offers, a large library of games and access to MS 1st party has led to a high number of sign ups. MS will be hoping a lot of users stick to the service going forward. reageer retweet
klobrille twitterde op woensdag 11-09-2019 om 07:57:21 Gears 5 debuts as the #1 most played game on the Xbox Store (only checked US, Mexico, UK, Germany), even beating Fortnite. What is even more impressive is that this is the Ultimate Edition of Gears 5. Game Pass doing work. https://t.co/vqnWKEE5rf https://t.co/Ljd7iY0LNe reageer retweet
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_188909911
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 06:52 schreef Scarface88 het volgende:
Ben nu bezig met act 2 en op dat sneeuwscooter achting ding alle optional side quests aan het doen. Dat stukje voor je die mijn in gaat op dat ijs was best lastig met al die scions die beschermd werden door die bastions. Probeerde ze in het ijs te schieten met boomshot of buzzkiller maar werd constant van achter aangevallen waardoor ik gerevived moest worden. Tegen de tijd dat ik alles om me heen dood had stonden er drie scions om me heen met explosies _O-

Heb dat stukje wel 5 of 6x over moeten spelen. Speel op de advanced difficulty trouwens dus best pittig.
Moet je eens op insane proberen, dan ga je niet meer down maar gelijk dood ;)
pi_188912392
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2019 13:22 schreef 2dope het volgende:
Keurig ^O^

ZhugeEX twitterde op woensdag 11-09-2019 om 18:50:39 Gears 5 is the first mega hit on Gamepass. Competitive pricing and recent offers, a large library of games and access to MS 1st party has led to a high number of sign ups. MS will be hoping a lot of users stick to the service going forward. reageer retweet
klobrille twitterde op woensdag 11-09-2019 om 07:57:21 Gears 5 debuts as the #1 most played game on the Xbox Store (only checked US, Mexico, UK, Germany), even beating Fortnite. What is even more impressive is that this is the Ultimate Edition of Gears 5. Game Pass doing work. https://t.co/vqnWKEE5rf https://t.co/Ljd7iY0LNe reageer retweet
Gamepass _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 13:37 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Moet je eens op insane proberen, dan ga je niet meer down maar gelijk dood ;)
Daar begin ik niet eens meer aan haha. Dat is zo frustrerend om te spelen.
Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 12 september 2019 @ 23:25:30 #43
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_188919519
Paar potjes online gespeeld tot nu toe, en vind de Arcade TDM wel een leuke toevoeging. _O_

Kan ook toevallig in een noob server gespeeld hebben, maar vind het wel leuk dat je niet om de haverklap geshotgunned wordt zoals in reguliere TDM. :)

Mocht iemand eens willen spelen, let me know! Ik kan er niet heel veel van, maar was de beste speler in mijn team :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_188920553
Dat stukje met die Matriarch aan einde van act 2. Heb ik m bijna dood springt Del in het water en gaat dood. Moet ik t weer helemaal opnieuw spelen _O- AI doet nog steeds hoop domme dingen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188920618
Die gozer is bij mij nou al zo vaak achter een muurtje gaan zitten om vervolgens nergens op te schieten, ik zou hem graag het water in duwen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_188922127
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 04:33 schreef OMG het volgende:
Die gozer is bij mij nou al zo vaak achter een muurtje gaan zitten om vervolgens nergens op te schieten, ik zou hem graag het water in duwen.
Of hij gaat voor mn neus staan terwijl een warden me neermept en ik geen kant op kan _O- Wel jammer had gehoopt dat ze de AI in Gears 5 wat slimmer zouden maken maar nog steeds net zo oliedom als in de eerste Gears.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 13 september 2019 @ 11:56:38 #47
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188923681
Ze rennen hier zelfs naar de grenaten toe ipv weg zoals in gears 1
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188924713
Singleplayer heb ik nog niet aangeraakt, ik wacht even tot de bugs eruit zijn en mijn maatje tijd heeft.

Mijn Gears hartje huilt.
Onyx rank, (te) veel uur in de multiplayer gestoken en eigenlijk alle gears grijs geschoten.

Dit is natuurlijk een persoonlijke mening maarr...
WAT-EEN-DRAMA. Het is geen Gears meer, het is nu een soort GEARS OF DUTY.
Met de gamepass trek je natuurlijk een hoop extra spelers aan, maar ik merk dat de echte core gears players het allemaal niet lekker vinden, de feel is gewoon weg.
Wat is er allemaal kut:

Lancer is OP aka Campfest
Omen in beeld als je geraakt word
6 kogels in de gnasher
Stun nades zijn veel te sterk (Prima als powerweapon zoals de Shock nades)
Salvage systeem gericht op het KOPEN ipv verdienen.
environmentals op elke map tot het bizarre aan toe (Icebound)

Door de gamepass zijn er wel veel mindere spelers bij gekomen (elke pot 80+ kills op KotH is soms wel leuk)

Maar goed, voorlopig nog op Gears 4. Die was ook niet perfect bij de launch, dus wie weet.
pi_188924966
Arcade vind ik niks.

Geef mij maar oldschool gears *)
pi_188925694
Ik vind arcade juist speelbaar. Maar ik speel dan ook geen Gears normaal gesproken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')