abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188837979



Eerst was er op MTV 16 & Pregnant en toen waren daar de geweldige spin-offs Teen Mom, Teen Mom 2, Teen Mom 3 en inmiddels Teen Mom OG! Teen Mom OG is het vervolg op Teen Mom.
Inmiddels heeft 16 & Pregnant het vijfde (en laatste?) seizoen gehad. Op 2 maart 2018 begint de nieuwe serie Young + Pregnant in Amerika, dit is de opvolger van 16 & Pregnant. Van Teen Mom OG wordt nu seizoen zes uitgezonden en van Teen Mom 2 wordt het achtste seizoen uitgezonden. Van Teen Mom 3 is er één seizoen uitgezonden.
Echter, de (voormalig) zwangere dames en jonge moeders zorgen nog steeds voor heel wat ophef en drama, :9. Precies waar wij in SHO van houden. Tijd voor een topic!

Teen Mom sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teen Mom 2 sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teen Mom 3 sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188838346
Ja oh oh die zus van Leah toch!
pi_188838398
Die Victoria heeft er nu ook drie uit drie net als Jenelle en Kailyn. En volgens mij was hun broertje ook een tienervader... :X
  zaterdag 7 september 2019 @ 21:27:48 #4
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_188838441
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:24 schreef JaneDoe het volgende:
Die Victoria heeft er nu ook drie uit drie net als Jenelle en Kailyn.
:X
Ik vind dat altijd zo apart, als vrouwen dat willen.
Ze zijn niet de enige als ik kijk in mijn omgeving. :')

Het kan altijd dat je eerste relatie niet lukt en dan nog een kind(eren) krijgt met een andere partner, maar 3> is zo next level.
pi_188838490
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:27 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd zo apart, als vrouwen dat willen.
Ze zijn niet de enige als ik kijk in mijn omgeving. :')

Het kan altijd dat je eerste relatie niet lukt en dan nog een kind(eren) krijgt met een andere partner, maar 3> is zo next level.
Het kan ook anders. Ik 'ken' een vrouw die wilde persé nog een kind, maar was haar vent al lang en breed zat. Ze wilde alleen echt NIET nog een kindje met een andere man in de toekomst. Hij liet z'n sterilisatie ongedaan maken (of hoe noem je dat), zij werd zwanger, mocht haar hand nog even vasthouden tijdens de bevalling en toen de baby een paar weken was, is ze vertrokken.
pi_188838511
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:27 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd zo apart, als vrouwen dat willen.
Ze zijn niet de enige als ik kijk in mijn omgeving. :')

Het kan altijd dat je eerste relatie niet lukt en dan nog een kind(eren) krijgt met een andere partner, maar 3> is zo next level.
Kleine nuance: Nou kan ik me er wel iets bij voorstellen, soms loopt het leven nou eenmaal anders dan je zelf ook gewild had. Maar deze meiden zijn allemaal nog zo jong en de zwangerschappen (en partners) volgen elkaar wel heel snel op.
pi_188838530
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:31 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Het kan ook anders. Ik 'ken' een vrouw die wilde persé nog een kind, maar was haar vent al lang en breed zat. Ze wilde alleen echt NIET nog een kindje met een andere man in de toekomst. Hij liet z'n sterilisatie ongedaan maken (of hoe noem je dat), zij werd zwanger, mocht haar hand nog even vasthouden tijdens de bevalling en toen de baby een paar weken was, is ze vertrokken.
Wow!
  zaterdag 7 september 2019 @ 21:42:03 #8
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_188838658
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:31 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Het kan ook anders. Ik 'ken' een vrouw die wilde persé nog een kind, maar was haar vent al lang en breed zat. Ze wilde alleen echt NIET nog een kindje met een andere man in de toekomst. Hij liet z'n sterilisatie ongedaan maken (of hoe noem je dat), zij werd zwanger, mocht haar hand nog even vasthouden tijdens de bevalling en toen de baby een paar weken was, is ze vertrokken.
Haha, omg :')
pi_188838686
Ja bizar toch. Ik was zelf hoog zwanger en zat echt met open mond toen ik het hoorde. Zo nonchalant ook; Ja ik wilde allang niet meer, maar wilde wel dat al mijn kinderen dezelfde vader hebben.

Wat een koude bitch ben je als je dat flikt.
pi_188839185
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:31 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Het kan ook anders. Ik 'ken' een vrouw die wilde persé nog een kind, maar was haar vent al lang en breed zat. Ze wilde alleen echt NIET nog een kindje met een andere man in de toekomst. Hij liet z'n sterilisatie ongedaan maken (of hoe noem je dat), zij werd zwanger, mocht haar hand nog even vasthouden tijdens de bevalling en toen de baby een paar weken was, is ze vertrokken.
Ik heb ook een kennis die dit geflikt heeft 🙈
  zondag 8 september 2019 @ 07:27:27 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188842100
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:33 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Kleine nuance: Nou kan ik me er wel iets bij voorstellen, soms loopt het leven nou eenmaal anders dan je zelf ook gewild had. Maar deze meiden zijn allemaal nog zo jong en de zwangerschappen (en partners) volgen elkaar wel heel snel op.
Dit idd, dit zijn geen gevallen lange relatie gaat fout en dan na jaren nog een keer een kind met een ander (en dat nog een keer).
Ze krijgen kinderen in een tempo dat binnen een vaste relatie past, maar dan iedere keer met een ander.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 8 september 2019 @ 08:21:55 #12
208890 June.
Seriously?
pi_188842416
Ze moeten ook allemaal maar meteen trouwen. Ook zoiets bizars.
Shine bright like a diamond.
pi_188842419
Hele facebookgroepen gaan los op Amber :o

Als ik een gigantische dikke klootzak met zijn godvergeten vest had zou ik hem ook te lijf gaan met een machete _O_
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 8 september 2019 @ 08:40:31 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188842499
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 08:21 schreef June. het volgende:
Ze moeten ook allemaal maar meteen trouwen. Ook zoiets bizars.
Dat is typisch Amerikaans, zolang je niet getrouwd bent heeft de relatie 0,0 status.
Sterker nog: als een man he geen aanzoek doet ziet hij je schijnbaar niet als relatiemateriaal.
Amerikanen zijn echt heel achterlijk wat dat betreft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 8 september 2019 @ 08:42:13 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188842513
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 08:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Hele facebookgroepen gaan los op Amber :o

Als ik een gigantische dikke klootzak met zijn godvergeten vest had zou ik hem ook te lijf gaan met een machete _O_
Ik heb geen FB maar wat heeft ze nou weer gedaan? Of heeft hij niet alleen full custody maar mag hij ook met het kind naar Californië verhuizen van de rechter?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188843043
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 21:31 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Het kan ook anders. Ik 'ken' een vrouw die wilde persé nog een kind, maar was haar vent al lang en breed zat. Ze wilde alleen echt NIET nog een kindje met een andere man in de toekomst. Hij liet z'n sterilisatie ongedaan maken (of hoe noem je dat), zij werd zwanger, mocht haar hand nog even vasthouden tijdens de bevalling en toen de baby een paar weken was, is ze vertrokken.
En die man wist van niks? :o

Ik heb een familielid die op haar 18e haar eerste kind kreeg en daarvoor al eens abortus heeft laten doen. Twijfelt of haar 1e en 2e kind van dezelfde vader zijn, wel alimentatie natuurlijk.
Was in 2017 zwanger van een vriendje maar ook weer abortus laten doen. 2 jaar later weer zwanger van een ander vriendje en die door een vroege miskraam verloren maar ook toen overwoog ze abortus.

Echt, tv is er niets bij. :')
  Moderator zondag 8 september 2019 @ 09:54:05 #17
382129 crew  Donna
pi_188843087
Nee! Hij had geen idee. Echt sneu!

Jemig joh al die abortussen. :X
pi_188843290
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 09:54 schreef DonnaRush het volgende:
Nee! Hij had geen idee. Echt sneu!

Jemig joh al die abortussen. :X
Dat is echt triest ja, voor die man.
Sta je dan. :')
  Moderator zondag 8 september 2019 @ 23:25:39 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_188855516
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 08:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Hele facebookgroepen gaan los op Amber :o

Als ik een gigantische dikke klootzak met zijn godvergeten vest had zou ik hem ook te lijf gaan met een machete _O_
Waarom is hij een klootzak dan? Ik heb hem nog nooit iets verkeerds zien doen/zeggen.

Edit: en zo dik is hij toch niet :? Beter dan Gary die met z’n dikke ass achterover hangt in zo’n belachelijke Amerikaanse wipstoel :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_188889083
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 23:25 schreef MaJo het volgende:

[..]

Waarom is hij een klootzak dan? Ik heb hem nog nooit iets verkeerds zien doen/zeggen.

Edit: en zo dik is hij toch niet :? Beter dan Gary die met z’n dikke ass achterover hangt in zo’n belachelijke Amerikaanse wipstoel :')
ik kan hem gewoon vanaf het begin al niet uitstaan. Ik heb geen zinnige reden voor mijn aversie voor hem :@

En wat is dat met die wipstoelen inderdaad? Sowieso alle inrichtingen zo’n beetje smakeloos. Net alsof er vaak ook geen ramen in die huizen zitten. Alsof ze in de kelder wonen.

Bij wijze van lijken hun auto’s groter/ruimtelijker dan hun huiskamer.
Wel met een gigantische keuken in het huis waar niks in gekookt wordt.

Iemand de reünie al gezien?

Edit: Kailyn probeert nog wel iets van een huis te hebben qua inrichting en ramen
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 11 september 2019 @ 10:53:49 #21
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_188891957
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 00:36 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Iemand de reünie al gezien?

:Y) Ik natuurlijk.

De 3 seconde met Amber was echt een aanfluiting :')
Ik moest huilen bij het stuk van Tyler, Butch en Amber (zijn zus).
Ik vind Cory en Cheyenne het echt heel goed doen en beide leuke normale (lijkt nu iig) partners.
Ryan :') volgens mij was zijn vriendin weer is op haar pik getrapt toen het gesprek zo snel afgebroken werd.
En Maci en Ryan zijn ouders :')
pi_188908098
Jenelle is weer zwanger.
pi_188908266
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 11:43 schreef J.Caesar het volgende:
Jenelle is weer zwanger.
Waar zie je dat?

Want dit was vorige week;

Former Teen Mom 2 star Jenelle Evans and her husband David Eason are in New York for Fashion Week, and they are taking the opportunity to let their haters know that they are doing just fine. Evans also slammed the recent pregnancy rumors saying that she and Eason are “fat and happy.”
pi_188909550
Ze heeft toch haar tubes vast laten plakken?
pi_188909699
Ja dat ook.
  donderdag 12 september 2019 @ 16:02:37 #26
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_188911929
Kijkt hier iemand Teen Mom UK?

Ik kan het niet meer kijken zonder dat ik die Charlie de nek om wil draaien :D
Wat een gozer is dat.
pi_188912685
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 16:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Kijkt hier iemand Teen Mom UK?

Ik kan het niet meer kijken zonder dat ik die Charlie de nek om wil draaien :D
Wat een gozer is dat.
Echt he? Hij wil geen boodschappen meer doen, laat haar aan haar lot over (sowieso al, woont bij ouders ofzo, zij doet echt alles) omdat hij gepikeerd is door haar antwoorden over eigen zaak. Vervolgens vertrekt hij gewoon in zijn Land Rover, wat een gast :') .

Ik heb medelijden met Ste, jongen lijkt geen goed te kunnen doen.

Unexpected Pregnant op TLC is ook mooi. Die Kayla in verwachting van haar tweede, bij haar oma en opa woont en die gozer alleen laat zitten met een paar honden die ze had geadopteerd.
  donderdag 12 september 2019 @ 16:49:27 #28
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_188912743
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 16:45 schreef Mylene het volgende:

[..]

Echt he? Hij wil geen boodschappen meer doen, laat haar aan haar lot over (sowieso al, woont bij ouders ofzo, zij doet echt alles) omdat hij gepikeerd is door haar antwoorden over eigen zaak. Vervolgens vertrekt hij gewoon in zijn Land Rover, wat een gast :') .

Ik heb medelijden met Ste, jongen lijkt geen goed te kunnen doen.

Unexpected Pregnant op TLC is ook mooi. Die Kayla in verwachting van haar tweede, bij haar oma en opa woont en die gozer alleen laat zitten met een paar honden die ze had geadopteerd.
Ja, ik vind het ook wel zielig voor Ste.
Ik snap vaak niet eens waar ze ruzie over hebben.

Ja, dat van die Kayla had ik ook gezien volgens mij.
Dat is toch met die (ex)verslaafde moeder die een kind even die even oud is? :')
pi_188913960
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 11:50 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Waar zie je dat?

Want dit was vorige week;

Former Teen Mom 2 star Jenelle Evans and her husband David Eason are in New York for Fashion Week, and they are taking the opportunity to let their haters know that they are doing just fine. Evans also slammed the recent pregnancy rumors saying that she and Eason are “fat and happy.”
Haar twitter showt een echo foto met 'it's a girl' .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2019 17:59:35 ]
pi_188915185
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 17:59 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Haar twitter showt een echo foto met 'it's a girl' .
Clickbait
Klik maar eens op de link ;)

Of beter. Doe maar niet, dan krijgt ze geld. Maar het is een artikel van zwangerschapsaankondigingen van random artiesten in Amerika
  donderdag 12 september 2019 @ 19:49:26 #31
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_188915749
Hé de eerste ep van TM2 met dat nieuweling (weet alleen dat haar kind Kloë? heet oid) staat erop.
Was me helemaal ontgaan :D
pi_188915767
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 19:18 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Clickbait
Klik maar eens op de link ;)

Of beter. Doe maar niet, dan krijgt ze geld. Maar het is een artikel van zwangerschapsaankondigingen van random artiesten in Amerika
Sorry!
pi_188918442
Amber gone wild... Audio fragment vanuit hun huis...
eerste 5 minuten zeikerige host daarna fragment.

Ps. Ze is echt gestoord!

  donderdag 12 september 2019 @ 22:59:37 #34
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_188919140
Arm kind.
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 09:17:24 #35
382129 crew  Donna
pi_188921637
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 19:50 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Sorry!
Tis ook irritant hoor. Volgens die clickbaits zijn ze allemaal elke week zwanger.
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 09:18:26 #36
382129 crew  Donna
pi_188921651
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 22:14 schreef Hilzillah het volgende:
Amber gone wild... Audio fragment vanuit hun huis...
eerste 5 minuten zeikerige host daarna fragment.

Ps. Ze is echt gestoord!

Ik heb even de uitgeschreven versie gelezen op The Ashley.
My gosh.

Waarom zouden ze haar niet ontslaan eigenlijk. Farrah en Jenelle zijn voor minder ontslagen.
pi_188928193
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:18 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik heb even de uitgeschreven versie gelezen op The Ashley.
My gosh.


Waarom zouden ze haar niet ontslaan eigenlijk. Farrah en Jenelle zijn voor minder ontslagen.
Heb je per ongeluk een linkje voor mij? Ik vond het vrij slecht te verstaan 🙈
  vrijdag 13 september 2019 @ 17:34:52 #38
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_188928679
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 17:00 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Heb je per ongeluk een linkje voor mij? Ik vond het vrij slecht te verstaan 🙈
https://www.theashleysrea(...)st-vows-to-stab-him/

Ik heb het ook even moeten lezen.

Maareehhh ik heb nog nooit tegen mijn vriend gezegd dat ik hem zou neersteken toen ik boos was :') maar volgens haar is dat heel normaal dat je zoiets zegt. En dat stukje ook over het verkrachten in de gevangenis :{
pi_188928900
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 22:14 schreef Hilzillah het volgende:
Amber gone wild... Audio fragment vanuit hun huis...
eerste 5 minuten zeikerige host daarna fragment.

Ps. Ze is echt gestoord!

Er zijn de nodige stickertje op haar voorhoofd geplakt, dus dat kun je wel stellen. Maar het is niet zo dat ze normaal als een engeltje praat. Beetje overdreven reactie van die host...maar ja dat is americano-eigen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Charmian op 13-09-2019 17:57:29 ]
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_188938340
Het is natuurlijk volslagen idioot en onacceptabel wat ze allemaal tegen haar (inmiddels ex-) geliefde zegt. Maar ik zou ook pissed zijn als mijn lief allemaal camera's rond het huis en zelfs in de slaapkamer installeerde zonder daar iets tegen me over te zeggen. (Andrew zegt dat hij dat heeft gedaan voor de periode dat ze weg waren, maar klaarblijkelijk hingen ze er nog toen ze alweer thuis waren.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188938670
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 08:18 schreef Claudia_x het volgende:
Het is natuurlijk volslagen idioot en onacceptabel wat ze allemaal tegen haar (inmiddels ex-) geliefde zegt. Maar ik zou ook pissed zijn als mijn lief allemaal camera's rond het huis en zelfs in de slaapkamer installeerde zonder daar iets tegen me over te zeggen. (Andrew zegt dat hij dat heeft gedaan voor de periode dat ze weg waren, maar klaarblijkelijk hingen ze er nog toen ze alweer thuis waren.)
Dus dat, iemand 'uitdagen' die toch al niet stevig in d'r schoenen staat qua charmant zijn is vragen om. Zelfde als met die eerste ex van d'r, Gary...wat een zuigende lamlul is dat zeg. Amber zoekt sowieso allemaal nitwits uit als partner :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_188960874
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 16:49 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook wel zielig voor Ste.
Ik snap vaak niet eens waar ze ruzie over hebben.
Ik heb net aflevering 7 gekeken. Ik vind die Amber geen leuk mens. Op het verjaardagsfeestje van Brooklyn betrok ze Ste er niet bij om samen als gezin op de foto te gaan. Waar hij over klaagde tegenover zijn vader. Nu was Ste weer terecht pissig omdat ze met hem niet had overlegd om samen een bed voor hun zoon te kopen. Amber vertelde Ste dat ze een bed van 100 pond ging kopen. Hij merkte terecht op dat ze dat samen hadden kunnen doen, ieder de helft. En dan klaagt ze tegen haar moeder dat ze niet begreep waar de ruzie over ging. De moeder maar voeden dat Ste niet geschikt voor Amber is. Het is juist een hele goede gozer.

Charlie wilde niet mee voor een fotoreportage. Hartstikke mooie foto's geworden geworden van zij zwanger en Theodore. Ik heb even gezocht, maar kan ze niet vinden.



:r
  zondag 15 september 2019 @ 20:40:19 #43
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_188962859
Amber is inmiddels bevallen van een jongetje Hudson, broertje van Brooklyn dus.
Maar ik vind haar ook onaardig en ze maakt een beetje misbruik van Ste, vind ik.

Charlie :') dat hij ook gewoon plannen maakt om lekker op vakantie te gaan met vrienden.
En dus zijn vriendin, peuter en pasgeborene lekker in Engeland achter te laten, ik vind het zo'n raar stel.
Zij die hem duidelijk niet vertrouwd, hij die steeds de pleitvaart neemt.
pi_188963605
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 08:18 schreef Claudia_x het volgende:
Het is natuurlijk volslagen idioot en onacceptabel wat ze allemaal tegen haar (inmiddels ex-) geliefde zegt. Maar ik zou ook pissed zijn als mijn lief allemaal camera's rond het huis en zelfs in de slaapkamer installeerde zonder daar iets tegen me over te zeggen. (Andrew zegt dat hij dat heeft gedaan voor de periode dat ze weg waren, maar klaarblijkelijk hingen ze er nog toen ze alweer thuis waren.)
Kom op, ze is gewoon knettergek.
Is niks en wordt niks.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:13:30 #45
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_189327338
Ik vond het wel leuk/interessant om te luisteren wat hij had te zeggen.

  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 20:54:51 #46
382129 crew  Donna
pi_189471703
Cheyenne's ex Cory Wharton krijgt een baby met z'n vriendin Taylor.

Heb altijd gehoopt dat ze weer bij elkaar zouden komen. |:)
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 20:58:10 #47
382129 crew  Donna
pi_189471765
Scroll vooral even naar onderen in dit artikel
https://www.theashleysrea(...)ant-taylor-with-her/

Want het lijkt erop dat Cory buiten de boot wou pissen terwijl ze al zwanger was.
pi_189472149
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 16:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Kijkt hier iemand Teen Mom UK?

Ik kan het niet meer kijken zonder dat ik die Charlie de nek om wil draaien :D
Wat een gozer is dat.
Die Charlie is inderdaad echt een walgelijk verwend nest.

Maar ik snap haar ook niet. Dat ze het gewoon blijft accepteren dat hij 0,0 verantwoordelijk neemt voor haar en hun kinderen.. Ik zou echt geen relatie kunnen/willen hebben met zo'n debiel.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 09:41:09 #49
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_189477953
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 20:58 schreef Donna het volgende:
Scroll vooral even naar onderen in dit artikel
https://www.theashleysrea(...)ant-taylor-with-her/

Want het lijkt erop dat Cory buiten de boot wou pissen terwijl ze al zwanger was.
Ik geloof dat meisje meteen.
Die gozer stopt zijn piemel echt overal in als het maar even kan.

Maareehh ze zaten op de reunion zo hard te verkondigen dat het voorlopig nog geen tijd was voor een kind :')
  Moderator donderdag 17 oktober 2019 @ 09:52:22 #50
382129 crew  Donna
pi_189478056
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 09:41 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik geloof dat meisje meteen.
Die gozer stopt zijn piemel echt overal in als het maar even kan.

Maareehh ze zaten op de reunion zo hard te verkondigen dat het voorlopig nog geen tijd was voor een kind :')
Hij was ook in shock. Zegtie. :7
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')