abonnement Unibet Coolblue
pi_188554956
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_188555181
Gewoon voor Tinder gaan. Genoeg dames met inhoud en de rest kun je er altijd later nog wel uitfilteren. (Dat zal omgekeerd ook zo zijn gok ik.)
pi_188556143
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:17 schreef Generationalpha het volgende:
Gewoon voor Tinder gaan. Genoeg dames met inhoud en de rest kun je er altijd later nog wel uitfilteren. (Dat zal omgekeerd ook zo zijn gok ik.)
Inhoud op tinder?
Heb al dik 2 jaar een tinderaccount en ik kan de mannen die daar inhoud hadden danwel zochten op 1 hand tellen _O-

Genoeg intelligente mensn daar... maar verdomd weinig die een relatie met inhoud wilden.
Anders dan eentje met eiwitten.
pi_188556181
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 14:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Inhoud op tinder?
Heb al dik 2 jaar een tinderaccount en ik kan de mannen die daar inhoud hadden danwel zochten op 1 hand tellen _O-

Genoeg intelligente mensn daar... maar verdomd weinig die een relatie met inhoud wilden.
Anders dan eentje met eiwitten.
Is anders iets als Relatieplanet niet wat voor jou? Je moet er wel voor betalen, maar ik heb het idee dat het wel veel minder "Mensen zoeken snelle sex" is.
pi_188556904
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 14:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Inhoud op tinder?
Heb al dik 2 jaar een tinderaccount en ik kan de mannen die daar inhoud hadden danwel zochten op 1 hand tellen _O-

Genoeg intelligente mensn daar... maar verdomd weinig die een relatie met inhoud wilden.
Anders dan eentje met eiwitten.
Ja ik weet natuurlijk niet hoe dat omgekeerd is. Ik spreek op Tinder vaak genoeg vrouwen die gewoon een serieuze relatie willen. Als je dan doorvraagt hebben ze dan wel vaak al vrij veel bedpartners gehad en staan ze daar toch wel redelijk los in. Als je wat “conservatiever” bent (in de zin van: pas seks binnen de relatie of het huwelijk) dan kan ik me wel voorstellen dat je het als vrouw zwaar gaat krijgen ja. De meeste mannen hebben geen zin om zolang te wachten. :@ Kan me goed voorstellen dat je dit slecht vindt hoor.

Zoals ik in het vorige topic al zei: Het is vrij oppervlakkig maar veel mensen willen gewoon eerst plezier en als het goed bevalt dan zien ze wel verder.
pi_188556960
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 14:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja ik weet natuurlijk niet hoe dat omgekeerd is. Ik spreek op Tinder vaak genoeg vrouwen die gewoon een serieuze relatie willen. Als je dan doorvraagt hebben ze dan wel vaak al vrij veel bedpartners gehad en staan ze daar toch wel redelijk los in. Als je wat “conservatiever” bent (in de zin van: pas seks binnen de relatie of het huwelijk) dan kan ik me wel voorstellen dat je het als vrouw zwaar gaat krijgen ja. De meeste mannen hebben geen zin om zolang te wachten. :@ Kan me goed voorstellen dat je dit slecht vindt hoor.

Zoals ik in het vorige topic al zei: Het is vrij oppervlakkig maar veel mensen willen gewoon eerst plezier en als het goed bevalt dan zien ze wel verder.
Ik heb nog nooit een vrouw ontmoet via een app die met seks wil wachten tot in een relatie.

Je wilt toch eerst zien hoe de seks is met iemand voordat je een relatie induikt? Lijkt me nogal een belangrijk onderdeel. Dat geldt volgens mij voor beide geslachten.
pi_188556978
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 15:01 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een vrouw ontmoet via een app die met seks wil wachten tot in een relatie.

Je wilt toch eerst zien hoe de seks is met iemand voordat je een relatie induikt? Lijkt me nogal een belangrijk onderdeel. Dat geldt volgens mij voor beide geslachten.
Dan heb je dus nog nooit @Yasmin23 kunnen swipen
pi_188557005
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 15:03 schreef MCH het volgende:

[..]

Dan heb je dus nog nooit @:yasmin23 kunnen swipen
Zij heeft met niemand ooit seks?
pi_188557073
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 15:06 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Zij heeft met niemand ooit seks?
:')

Lees je eigen post nog eens
pi_188557137
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 14:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Genoeg intelligente mensn daar... maar verdomd weinig die een relatie met inhoud wilden.
Anders dan eentje met eiwitten.
Sorry, hier las ik een beetje overheen. Ja, ik vrees ook dat ik een beetje onder die categorie val. Ik wil echt wel een relatie maar de wetenschap dat snelle seks redelijk makkelijk voor het oprapen ligt maakt het allemaal niet makkelijker.
pi_188557390
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 15:03 schreef MCH het volgende:

[..]

Dan heb je dus nog nooit @:yasmin23 kunnen swipen
*) :+
pi_188557531
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 15:19 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Sorry, hier las ik een beetje overheen. Ja, ik vrees ook dat ik een beetje onder die categorie val. Ik wil echt wel een relatie maar de wetenschap dat snelle seks redelijk makkelijk voor het oprapen ligt maakt het allemaal niet makkelijker.
Vooral voor jezelf niet kennelijk :)

Ik heb er geen last van dat jij voor snelle seks gaat maar je moppert zelf wel dat het daarbij blijft.

Dus je geeft zelf toe dat je voor makkelijk, snelle seks gaat.. en klaagt vervolgens dat het daar bij blijft.

Dat is een beetje klagen dat het gras groen is en niet blauw.
pi_188557589
Overigens staat hier nergens dat ik pas seks wil als ik een relatie heb.

Er staat vooral dat ik niet doe aan seks met random strangers opgedoken op dating apps.
Dat is toch subtiel anders :)
pi_188557667
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 15:52 schreef Uhmmpie het volgende:
Overigens staat hier nergens dat ik pas seks wil als ik een relatie heb.

Er staat vooral dat ik niet doe aan seks met random strangers opgedoken op dating apps.
Dat is toch subtiel anders :)
Ook al wacht je er wel mee. Is toch verder niemands zaak hier.
pi_188557701
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 14:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja ik weet natuurlijk niet hoe dat omgekeerd is. Ik spreek op Tinder vaak genoeg vrouwen die gewoon een serieuze relatie willen. Als je dan doorvraagt hebben ze dan wel vaak al vrij veel bedpartners gehad en staan ze daar toch wel redelijk los in. Als je wat “conservatiever” bent (in de zin van: pas seks binnen de relatie of het huwelijk) dan kan ik me wel voorstellen dat je het als vrouw zwaar gaat krijgen ja. De meeste mannen hebben geen zin om zolang te wachten. :@ Kan me goed voorstellen dat je dit slecht vindt hoor.

Zoals ik in het vorige topic al zei: Het is vrij oppervlakkig maar veel mensen willen gewoon eerst plezier en als het goed bevalt dan zien ze wel verder.
Welk aantal vind jij vrij veel bedpartners?
pi_188557884
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:02 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Welk aantal vind jij vrij veel bedpartners?
20+
pi_188557887
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 15:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vooral voor jezelf niet kennelijk :)

Ik heb er geen last van dat jij voor snelle seks gaat maar je moppert zelf wel dat het daarbij blijft.

Dus je geeft zelf toe dat je voor makkelijk, snelle seks gaat.. en klaagt vervolgens dat het daar bij blijft.

Dat is een beetje klagen dat het gras groen is en niet blauw.
Eens, eens. :@ :@
pi_188557909
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Eens, eens. :@ :@
Probeer je met die vrouwen na de sex dan nog wel af te spreken om iets leuks te gaan doen?
pi_188558277
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Probeer je met die vrouwen na de sex dan nog wel af te spreken om iets leuks te gaan doen?
Ja met die van afgelopen nacht zit er wel een tweede keer in maar daarna vertrekt ze dus voor een jaar. En sowieso is zij op haar leeftijd veel meer bezig met casual seks dan het vinden van iets serieus. Maar een tweede keer zit er wel in hoor.
pi_188558284
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:44 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja met die van afgelopen nacht zit er wel een tweede keer in maar daarna vertrekt ze dus voor een jaar. En sowieso is zij op haar leeftijd veel meer bezig met casual seks dan het vinden van iets serieus. Maar een tweede keer zit er wel in hoor.
Ja maar met de voorgaande? Probeer je dan ook af te spreken om iets anders te gaan dan doen?
  woensdag 21 augustus 2019 @ 16:47:24 #21
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188558302
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:44 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja met die van afgelopen nacht zit er wel een tweede keer in maar daarna vertrekt ze dus voor een jaar. En sowieso is zij op haar leeftijd veel meer bezig met casual seks dan het vinden van iets serieus. Maar een tweede keer zit er wel in hoor.
Een 2e keer seks is volgens mij niet wat Yasmin bedoelt :+ ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_188558333
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar met de voorgaande? Probeer je dan ook af te spreken om iets anders te gaan dan doen?
Jawel, is wel voorgekomen. Maar dan schiet je jezelf ook weer in eigen voet want daarmee geef je eigenlijk al aan dat je meer wilt dan alleen seks. Dus als ik dat deed was ik m'n seks met die persoon wel meteen kwijt. :') 2 keer gebeurd hoor.
pi_188558343
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Jawel, is wel voorgekomen. Maar dan schiet je jezelf ook weer in eigen voet want daarmee geef je eigenlijk al aan dat je meer wilt dan alleen seks. Dus als ik dat deed was ik m'n seks met die persoon wel meteen kwijt. :') 2 keer gebeurd hoor.
Je klacht was toch dat je geen relatie kon krijgen of verwar ik je nu met een andere user?
pi_188558345
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Jawel, is wel voorgekomen. Maar dan schiet je jezelf ook weer in eigen voet want daarmee geef je eigenlijk al aan dat je meer wilt dan alleen seks. Dus als ik dat deed was ik m'n seks met die persoon wel meteen kwijt. :') 2 keer gebeurd hoor.
Tja het zijn keuzes maken he. :+

Maar dan hadden ze dus geen interesse in meer als ik het goed begrijp?
pi_188558349
Ben ik nu in de war met een andere user?
pi_188558357
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben ik nu in de war met een andere user?
Nee GenerationAlpha wilt een relatie.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 16:52:43 #27
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188558361
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Jawel, is wel voorgekomen. Maar dan schiet je jezelf ook weer in eigen voet want daarmee geef je eigenlijk al aan dat je meer wilt dan alleen seks. Dus als ik dat deed was ik m'n seks met die persoon wel meteen kwijt. :') 2 keer gebeurd hoor.
Hoezo ben je je seks dan kwijt?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_188558372
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:52 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee GenerationAlpha wilt een relatie.
Dan snap ik zijn reactie helemaal niet :P
pi_188558381
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je klacht was toch dat je geen relatie kon krijgen of verwar ik je nu met een andere user?
Nee dezelfde user. Het is complex allemaal. ;) Ik vind seks veel te leuk om met de casual seks te stoppen maar tegelijk wil ik eigenlijk een relatie. Dat is het dilemma.
pi_188558408
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:52 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Hoezo ben je je seks dan kwijt?
Simpel toch? Meisje denkt eerst: "Hij wil alleen seks, prima heb ik ook wel zin in."

Meisje denkt na vraag om iets anders te gaan doen: "Ojee ik ben nog niet toe aan een relatie, hij heeft gevoelens voor me. Afkappen maar."
pi_188558409
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:54 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee dezelfde user. Het is complex allemaal. ;) Ik vind seks veel te leuk om met de casual seks te stoppen maar tegelijk wil ik eigenlijk een relatie. Dat is het dilemma.
Relatie is een investering. Je hebt dan misschien even tijdelijk geen seks meer, maar je krijgt er zoveel voor terug. Plus ook weer seks ;)
pi_188558411
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:54 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee dezelfde user. Het is complex allemaal. ;) Ik vind seks veel te leuk om met de casual seks te stoppen maar tegelijk wil ik eigenlijk een relatie. Dat is het dilemma.
Ja maar als je het zelfde meisje daarna vraagt om iets anders te gaan doen geef je toch juist aan dat je haar leuk vindt? Dus zodat zij niet zal denken dat je alleen sex wilt? Als je het contact alleen maar houdt om sex te hebben zal ze dat toch nooit denken?
pi_188558416
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:51 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Tja het zijn keuzes maken he. :+

Maar dan hadden ze dus geen interesse in meer als ik het goed begrijp?
Juist.
pi_188558417
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Simpel toch? Meisje denkt eerst: "Hij wil alleen seks, prima heb ik ook wel zin in."

Meisje denkt na vraag om iets anders te gaan doen: "Ojee ik ben nog niet toe aan een relatie, hij heeft gevoelens voor me. Afkappen maar."
Ja maar dan is dat dus niet het juiste meisje maar ligt niet zozeer aan je tactiek dan toch?
pi_188558427
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:56 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Relatie is een investering. Je hebt dan misschien even tijdelijk geen seks meer, maar je krijgt er zoveel voor terug. Plus ook weer seks ;)
Is natuurlijk onzin dat als dat zelfde meisje na een one night je verder wilt zien om andere dingen te doen ineens geen sex meer met je zal hebben :p
pi_188558437
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is natuurlijk onzin dat als dat zelfde meisje na een one night je verder wilt zien om andere dingen te doen ineens geen sex meer met je zal hebben :p
Dan heb ik het wat ongelukkig gebracht vrees ik. ;)
pi_188558462
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dan heb ik het wat ongelukkig gebracht vrees ik. ;)
Maar goed dan tref je dus meisjes die verder geen interesse in je hebben. Tenminste voor een relatie.

Dan zou je misschien kunnen proberen om meisjes te daten zonder sex te hebben op de eerste date?
pi_188558468
Maar goed, dat was allemaal niet het ding met het meisje van vannacht. Daarvan wist ik vantevoren dat het gewoon voor een keertje was. Dus geen probleem.
pi_188558506
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar goed dan tref je dus meisjes die verder geen interesse in je hebben. Tenminste voor een relatie.

Dan zou je misschien kunnen proberen om meisjes te daten zonder sex te hebben op de eerste date?
Ja goede tip. ;) Dan zijn we dus weer terug bij af.
pi_188558510
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 17:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja goede tip. ;) Dan zijn we dus weer terug bij af.
Nou nee niet helemaal. Je kan namelijk stellen dat dat meisje je niet alleen date voor de sex. :P
pi_188558535
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 17:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou nee niet helemaal. Je kan namelijk stellen dat dat meisje je niet alleen date voor de sex. :P
Maar ik regel veel minder makkelijk een meisje als er niet vantevoren afgesproken is dat we seks gaan hebben. _O- Dan kom je dus weer in de officiële date-modus waarbij je heel ongemakkelijk moet gaan doen om een beetje intiem te zijn. Ik weet dat er hier forummers rondlopen die daar wel goed in zijn, ik niet.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 17:07:48 #42
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188558539
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 16:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Simpel toch? Meisje denkt eerst: "Hij wil alleen seks, prima heb ik ook wel zin in."

Meisje denkt na vraag om iets anders te gaan doen: "Ojee ik ben nog niet toe aan een relatie, hij heeft gevoelens voor me. Afkappen maar."
Je kunt dat toch ook benoemen dat je niet direct opzoek bent naar een relatie maar meer iemand waar je ook leuke dingen mee kunt doen. Zonder verplichtingen enzo.

Maar als je een relatie wil zul je denk ik ergens consessies moeten doen. Of gewoon daten en neuken naast elkaar :P
En hoe erg is t om even een paar keer/weken/whatever geen seks te hebben?
Overdrijven is een kunst he ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_188558549
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 17:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Maar ik regel veel minder makkelijk een meisje als er niet vantevoren afgesproken is dat we seks gaan hebben. _O- Dan kom je dus weer in de officiële date-modus waarbij je heel ongemakkelijk moet gaan doen om een beetje intiem te zijn. Ik weet dat er hier forummers rondlopen die daar wel goed in zijn, ik niet.
Daar begrijp ik nou niks van :P je kan toch gewoon vragen of ze met je wilt afspreken zonder te bespreken wat jullie gaan doen?
pi_188558566
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 17:07 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Je kunt dat toch ook benoemen dat je niet direct opzoek bent naar een relatie maar meer iemand waar je ook leuke dingen mee kunt doen. Zonder verplichtingen enzo.

Maar als je een relatie wil zul je denk ik ergens consessies moeten doen. Of gewoon daten en neuken naast elkaar :P
En hoe erg is t om even een paar keer/weken/whatever geen seks te hebben?
Overdrijven is een kunst he ;)
Hij kan het gewoon beide doen. Met meisjes afspreken voor sex en daarnaast met meisjes afspreken om elkaar te leren kennen :P

Aan zijn uiterlijk ligt het blijkbaar niet.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 17:10:32 #45
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188558587
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 17:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij kan het gewoon beide doen. Met meisjes afspreken voor sex en daarnaast met meisjes afspreken om elkaar te leren kennen :P

Aan zijn uiterlijk ligt het blijkbaar niet.
Ja dat ook.
Ik zou haast zeggen; als de seks lukt, lukt een relatie ook wel.... maar ja :{
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_188558591
Overigens denk ik dat als je van te voren al afspreekt met een meisje om dan sex te gaan hebben en zij daar geen moeite mee heeft zij sowieso niet heel erg serieus opzoek is naar een relatie.

Iemand die ene relatie zoekt zal daar denk ik niet zo snel in mee gaan.
pi_188558600
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 17:07 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Je kunt dat toch ook benoemen dat je niet direct opzoek bent naar een relatie maar meer iemand waar je ook leuke dingen mee kunt doen. Zonder verplichtingen enzo.

Maar als je een relatie wil zul je denk ik ergens consessies moeten doen. Of gewoon daten en neuken naast elkaar :P
En hoe erg is t om even een paar keer/weken/whatever geen seks te hebben?
Overdrijven is een kunst he ;)
Hahaha, nou ik krijg het dan wel zwaar hoor. Maar het moet zeker wel kunnen, tot nu toe was het geen succes.
pi_188558622
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 17:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hahaha, nou ik krijg het dan wel zwaar hoor. Maar het moet zeker wel kunnen, tot nu toe was het geen succes.
Ik denk dat je in de verkeerde vijver vist :P
  woensdag 21 augustus 2019 @ 17:13:59 #49
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188558631
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 17:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hahaha, nou ik krijg het dan wel zwaar hoor. Maar het moet zeker wel kunnen, tot nu toe was het geen succes.
Iedereen hoor, daarom beetje doordaten :P

Wat was geen succes?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_188558676
Het zou ook kunnen dat je een uitstraling hebt van een player. En dat meisjes die wel iets serieus zoeken jou links laten liggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')