abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 december 2000 @ 18:40:32 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_514021
Op verzoek van Zoë is haar vriend Lars vandaag naar De Bus gekomen. Buiten de camera's om mocht zij een half uurtje met haar vriend praten. Toen ze De Bus inkwam, vertelde ze aan Bart het volgende: ''Ik heb hem gezegd dat ik mijn gevoelens voor jou niet langer kan verbergen, mijn gevoelens voor jouw zijn gewoon sterker''. Lars blijft me wel gewoon mailen, en mijn fan mail beantwoorden.
http://debus.mediahits.nl
----

Je zal maar maanden lang manneke, manneke manneke, worden genoemd, en dan gepasserd worden door zo'n slome Belg.

Maar goed, haar ex-vriendje blijft haar steunen zei hij.


We blijven goede vrienden of zoiets.

R@b

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 03-12-2000 18:46]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_514046
Wat een k*twijf is daT!!!!!
Verbaal genie in love!
pi_514075
In een woord: GEWELDIG !!
Dit is nog eens reality...........

[Dit bericht is gewijzigd door Flexer op 03-12-2000 19:08]

  zondag 3 december 2000 @ 20:03:01 #4
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_514175
quote:
Op 03 december 2000 18:40 schreef R@b het volgende:
We blijven goede vrienden of zoiets.
DAt ken ik ja

btw mooie naam Flexer, doet me ergens aan denken

Hallo...?
  zondag 3 december 2000 @ 21:40:58 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_514423
Het is een geverfde trut (Flexa )
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_514502
quote:
Op 03 december 2000 18:40 schreef R@b het volgende:
Je zal maar maanden lang manneke, manneke manneke, worden genoemd, en dan gepasserd worden door zo'n slome Belg.

Maar goed, haar ex-vriendje blijft haar steunen zei hij.


Wat een klotetrut inderdaad, ik had nog niet de moeite genomen dan nog tegen haar aan te pissen. Wat een vuile slet zeg.

Steun my ass tenzij die gast verder denkt in case she wins en haar dan een zooi geld af gaat troggelen, da's dan wel een goed idee.

  maandag 4 december 2000 @ 02:02:35 #7
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_515019
Wat is die Lars dan een ongegeneerde door de ratten besnuffelde slappe in het riool gedumpte vaatdoek dan zeg... Zoe kan haar geluk niet op... want Manneke Dom blijft haar steunen en de mail verzorgen en de planten water geven en haar hond uitlaten...
Kan me er maar 1 ding bij voorstellen en dat is dat dwarse Lars nu denkt: "Wow... in de Bus is ZOe beroemd geworden, een ster.. en ik kan zeggen.. dat ik een ster heb geneukt... HAH! Hoeveel aanzien krijg ik hier wel niet mee in de kroeg... Ik ben nu ook lekker belangrijk..."

(de grenzen van inmenging zijn trouwens in de Bus weer ver zoek... Jan en Alleman heeft toegang tot de helden die het zo moeilijk hebben zichzelf te ontplooien in alle verveling...)

pi_515564
quote:
Op 03 december 2000 18:40 schreef R@b het volgende:
Op verzoek van Zoë is haar vriend Lars vandaag naar De Bus gekomen. Buiten de camera's om mocht zij een half uurtje met haar vriend praten. Toen ze De Bus inkwam, vertelde ze aan Bart het volgende: ''Ik heb hem gezegd dat ik mijn gevoelens voor jou niet langer kan verbergen, mijn gevoelens voor jouw zijn gewoon sterker''. Lars blijft me wel gewoon mailen, en mijn fan mail beantwoorden.
http://debus.mediahits.nl
----

Je zal maar maanden lang manneke, manneke manneke, worden genoemd, en dan gepasserd worden door zo'n slome Belg.

Maar goed, haar ex-vriendje blijft haar steunen zei hij.


We blijven goede vrienden of zoiets.

R@b


Jammer dan... heb ik geen last van maar vind het wel zielig.. ... maar ok.. vind dus dit gedeelte op op tv!!
Just say hi!
pi_515831
Sjezus wat een slet!

Gaat ze volgend jaar meedoen aan "Who want to marry a millionaire 2"

HOOOOEEEERRRRR!!!!!!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_515893
quote:
Op 04 december 2000 02:02 schreef Perico het volgende:
Wat is die Lars dan een ongegeneerde door de ratten besnuffelde slappe in het riool gedumpte vaatdoek dan zeg... Zoe kan haar geluk niet op... want Manneke Dom blijft haar steunen en de mail verzorgen en de planten water geven en haar hond uitlaten...
Kan me er maar 1 ding bij voorstellen en dat is dat dwarse Lars nu denkt: "Wow... in de Bus is ZOe beroemd geworden, een ster.. en ik kan zeggen.. dat ik een ster heb geneukt... HAH! Hoeveel aanzien krijg ik hier wel niet mee in de kroeg... Ik ben nu ook lekker belangrijk..."

(de grenzen van inmenging zijn trouwens in de Bus weer ver zoek... Jan en Alleman heeft toegang tot de helden die het zo moeilijk hebben zichzelf te ontplooien in alle verveling...)


Je neemt me echt de woorden uit mn mond.

Geef die woorden eens ff lekker terug?!

DOE DAT EENS EVEN NIET!!!!

Okee geintje maar je hebt enorm gelijk ja, echt dat soort kerels zijn hun zaadzak niet waard.

  maandag 4 december 2000 @ 13:09:54 #11
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_515980
quote:
Op 04 december 2000 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
Sjezus wat een slet!
Pardon?? Zowie is arrogant, egoistisch etc. maar hoezo is ze een slet?? Ze dumpt Lars voor Bart, oke... maar een slet zou ze pas zijn als ze van 2 walletjes eet.
Bart's vriendin heeft niets meer laten horen. En het zwakke geslacht (Bart in dit geval) nam zelf ook niet de moeite het meisje te mailen of op wat voor manier te laten merken dat hij om haar gaf. Maar ja, dat is Bart he... Meelullen met iedereen, zichzelf op de vlakte houden.. Jemig, wat was dat lachen toen die te gekke Aminata hem een veeg uit de pan gaf en hem confronteerde over dat stemmen. Toen hij zich er niet meer uit kon redden vond hij de discussie gesloten. Ja, daaag.. Wat een zwakkeling is die gast toch.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_516579
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Vindt het toch sterk van haar dat ze er nu wel voor uitkomt dat ze niet alleen vriendschap voor Bart voelt.
Natuurlijk probeer je dat in het begin nog te onderdrukken, ontkennen voor jezelf.
Nu ze zelf inziet dat ze een keuze moet maken en dat ook DURFT te doen pleit dit voor haar dat ze juist GEEN slet is.
Zoe is mijn favoriet niet (jaloers krengetje af en toe), maar de meeste van bovenstaande postings zijn in mijn ogen errug hard en het verband tussen nu uitmaken met haar vriend en een slet zijn zie ik totaal niet
Eigenlijk zegt het meer over de posters dan over Zoe.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  maandag 4 december 2000 @ 17:27:18 #13
272 R@b
No-nonsens
pi_517878
quote:
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Maar om dan gelijk maar de eerste nacht een dampend showtje onder de dekens te moeten weggeven ?

Beetje genant om te zien vond menig streamwatcher.

En SBS schreef er vanochtend dit over:
----
Binnen in de slaapkamer bevinden zich nu drie passagiers. Hans aan de ene kant en Bart en Zoe aan de andere kant. Door alle ellende van de dag, kruipt Zoe vanavond extra dicht bij Bart in zijn lange armen. Beiden kunnen de slaap niet vatten. Bart besluit Zoe dan ook maar in slaap te sussen. Zachtjes streelt Bart de rode Zoe over haar lichaam. Wat begon als een onschuldige streling mondde al snel uit in een heftig liefdesspel. Geluidsloze maar ritmische bewegingen overheersen het groene beeld dat wordt geregistreerd door de nachtcamera's.

Het geest is zwakker dan het lichaam.
Zoe die na de breuk met Lars nog riep niet gelijk naar Bart te rennen, heeft de verleiding niet kunnen weerstaan.
------

Ook stukjes schrijvers hoor, die gastjes van de sbs bus internet redactie

R@b
http://debus.mediahits.nl

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_520311
quote:
Op 04 december 2000 17:27 schreef R@b het volgende:

Het geest is zwakker dan het lichaam.
Zoe die na de breuk met Lars nog riep niet gelijk naar Bart te rennen, heeft de verleiding niet kunnen weerstaan.
------


Het lichaam is zwakker dan de geest zou ik eerder zeggen....maar het bewijst maar weer eens; Zoe is ook maar een mens en als je zo'n lange tijd zit opgesloten in een bus met iemand waar je je heel erg toe aangetrokken voelt......niet tegen te houden dus dat je lichaam op den duur zwicht.
Ze had beter niet kunnen zeggen niet gelijk naar Bart te rennen, maar ik blijf haar redelijk eerlijk vinden in haar handelen. Voordat ze het uitgemaakt heeft met Lars heeft ze iig niet lopen tongzoenen en dergelijke. Dus geen sexuele handelingen met een ander verricht terwijl ze nog een relatie heeft. (Althans voorzover wij weten ).
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  dinsdag 5 december 2000 @ 09:54:41 #15
272 R@b
No-nonsens
pi_520398
quote:
Op 05 december 2000 09:23 schreef tiki het volgende:
Het lichaam is zwakker dan de geest zou ik eerder zeggen
Inderdaad, was me niet eens opgevallen. De stukjesschrijver van SBS6 zat zeker met zijn gedachten nog onder de slaapzak die hij op en neer had zien gaan
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_524016
quote:
Op 04 december 2000 17:27 schreef R@b het volgende:
Het geest is zwakker dan het lichaam.
Zoe die na de breuk met Lars nog riep niet gelijk naar Bart te rennen, heeft de verleiding niet kunnen weerstaan.
Triest dit.... echt een vuile Hoer.... Hoe moet dat dan met mensen die een tijd lang ergens heen moeten voor hun werk? Ook maar verbreken en wippen met een collega dan?
  woensdag 6 december 2000 @ 11:19:57 #17
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_524056
quote:
Op 06 december 2000 11:04 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Triest dit.... echt een vuile Hoer.... Hoe moet dat dan met mensen die een tijd lang ergens heen moeten voor hun werk? Ook maar verbreken en wippen met een collega dan?
En hoe moet dat met mensen die geen relatie hebben?? Gewoon iemand aanranden of ingaan op de eerste de beste die zich aanbiedt??
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_532816
quote:
Op 06 december 2000 11:19 schreef Larissa het volgende:
En hoe moet dat met mensen die geen relatie hebben?? Gewoon iemand aanranden of ingaan op de eerste de beste die zich aanbiedt??
Dat is dus compleet niet zo logisch als wat ik aan stipte. Kijk ik neem aan dat Zoë niet gezegd heeft:

"Ik ga de Bus in, dus ik zie je een tijd niet meer, wie weet tref ik daar wel een nieuwe partner en dan bel ik wel om het uit te maken."

Of zou ze dat wel gedaan hebben? Zou jij dat goed vinden van je partner? Want als jij dus gelijk heeft is iedereen gewoon vrijgezel ongeacht of ze een relatie hebben of niet.

Voor jou dus.

  vrijdag 8 december 2000 @ 14:23:02 #19
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_532884
quote:
Op 08 december 2000 14:11 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Dat is dus compleet niet zo logisch als wat ik aan stipte. Kijk ik neem aan dat Zoë niet gezegd heeft:

"Ik ga de Bus in, dus ik zie je een tijd niet meer, wie weet tref ik daar wel een nieuwe partner en dan bel ik wel om het uit te maken."

Of zou ze dat wel gedaan hebben? Zou jij dat goed vinden van je partner? Want als jij dus gelijk heeft is iedereen gewoon vrijgezel ongeacht of ze een relatie hebben of niet.

Voor jou dus.


Ik haakte in op de opmerking dat "de geest zwakker is dan het lichaam". In hun geval dus het lichaam dat zwakker was dan de geest. Mijn punt was dat een gebrek aan seks geen reden is om vlak na het verbreken van een relatie meteen met iemand anders de koffer in te duiken.
En dat sloeg inderdaad op mijzelf!
Is dat trouwens een serieus voorstel wat er onder je naam staat, Mirrorman?
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_534481
quote:
Op 08 december 2000 14:23 schreef Larissa het volgende:
Ik haakte in op de opmerking dat "de geest zwakker is dan het lichaam". In hun geval dus het lichaam dat zwakker was dan de geest. Mijn punt was dat een gebrek aan seks geen reden is om vlak na het verbreken van een relatie meteen met iemand anders de koffer in te duiken.
Whoeps sorry, ja nee ik begreep het dus al ff niet.... Ik vind het dus inderdaad erg zwak en waus om zomaar over te stappen van een relatie op iemand die je in de bus net kent. Dan moet die relatie van Zoë volgens mij zowiezo al kut zijn geweest, weten wij veel misschien zocht ze een goeie reden en ontsnapping aan die relatie?
quote:
Op 08 december 2000 14:23 schreef Larissa het volgende:
Is dat trouwens een serieus voorstel wat er onder je naam staat, Mirrorman?
Zo serieus als wat ja.
  maandag 11 december 2000 @ 11:54:28 #21
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_538755
quote:
Op 09 december 2000 14:43 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Zo serieus als wat ja.
Oooh.. ik dacht dat je het misschien tegen de "man in the mirror" had.

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 11-12-2000 11:53]

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_544483
quote:
Op 11 december 2000 11:54 schreef Larissa het volgende:
Oooh.. ik dacht dat je het misschien tegen de "man in the mirror" had.
Neuh want dat glas doet dan een beetje pijn aan mn vruchtje.
  dinsdag 12 december 2000 @ 20:23:26 #23
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_544546
quote:
Op 12 december 2000 19:53 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Neuh want dat glas doet dan een beetje pijn aan mn vruchtje.
Jij snoept dus niet zo vaak van verboden vruchten?
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')