abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188001977


Welkom bij het topic van de PDC Pro Tour. In dit topic kunnen de Players Championships en European Tour-toernooien worden besproken en Steve Beaton bewierookt.

De Players Championships zijn vloertoernooien toegankelijk voor de 128 darts met een tourkaart. Mochten er tourkaarthouders niet deelnemen, dan mogen zogenaamde associate-members meedoen om de 128 aan te vullen. Alle wedstrijden zijn best of 11 legs en hebben een prijzenpot van 75.000 pond per toernooi. De beste 64 darters na 22 toernooien plaatsen zich voor de PC Finals.

De European Tour zijn 13 toernooien die op het podium gespeeld worden. Ieder toernooi kent 48 deelnemers, waarbij de top 16 al geplaatst is voor de tweede ronde. De overige 32 dienen zich te kwalificeren via diverse kwalificatietoernooien. De beste 32 darters na de dertien toernooien mogen meedoen aan het EK.

Streams zijn er te vinden via https://www.livepdc.tv/. En via omwegen. :P
Game On. c_/

Agenda september
Aug 30 2018 ET10 - European & Home Nation Qualifier; ET11 European Qualifier Halle 39, Hildesheim
Aug 31 2018 - Sep 2 2018 German Darts Championship (ET10) Halle 39, Hildesheim

September
Sep 3 2018 - Jan 3 2018 European Tour 11&12 - UK Qualifier The Barnsley Metrodome
Sep 4 2018 Players Championship 17 The Barnsley Metrodome
Sep 5 2018 Players Championship 18 The Barnsley Metrodome
Sep 6 2018 European Tour 11 - Home Nation Qualifier MECC, Maastricht
Sep 7 2018 - Sep 9 2018 Dutch Darts Championship (ET11) MECC, Maastricht
Sep 13 2018 ET12 - European & Home Nation Qualifier; ET13 European Qualifier Sachsenarena, Riesa
Sep 14 2018 - Sep 16 2018 International Darts Open (ET12) Sachsenarena, Riesa
Sep 27 2018 European Tour 13 - UK Qualifier Citywest Hotel, Dublin
Sep 28 2018 Players Championship 19 Citywest Hotel, Dublin
Sep 29 2018 Players Championship 20 Citywest Hotel, Dublin

SPOILER: Kalender 2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188075417
quote:
Van Gerwen: 'Van Barneveld moet zijn klep eens houden over zijn twijfels'

Michael van Gerwen is er klaar mee dat Raymond van Barneveld openlijk blijft twijfelen over zijn toekomst. De nummer één van de wereld vindt het voor iedereen het beste als de Hagenaar eens duidelijkheid schept.

"Ik vind dat hij gewoon zijn klep moet houden. Hij gaat straks toch wel naar het WK. Dan moet hij dat soort dingen allemaal niet roepen. Hij moet een standpunt innemen. Zo van: ik ga wel of niet meedoen. Niet de hele tijd dat getwijfel", zegt Van Gerwen tegen NUsport.

Van Barneveld liet donderdag na een demonstratiewedstrijd tegen Van Gerwen op de Zwarte Cross aan Radio 1 weten dat hij niet zeker weet of hij in actie komt op het WK, mocht hij zich daar in de komende maanden voor plaatsen.

"Ik denk steeds vaker: moet ik nog wel tot het einde van het jaar door, of moet ik gewoon veel eerder zeggen dat het mooi is geweest?", vroeg hij zich hardop af. "Hoeveel pijn moet je op een gegeven moment nog hebben?"

'Hij was weer helemaal over de zeik'
Van Gerwen vernam het nieuws hoofdschuddend. Hij stelt dat Van Barneveld vooral in een emotionele bui handelde, omdat hij voor het oog van liefst veertienduizend toeschouwers met 4-0 had verloren.

"Hij was toen weer helemaal over de zeik. Dat snap ik ook wel. Raymond is een winnaar. Hij wil altijd het beste laten zien, maar het is er nu niet meer. Daar baalt hij natuurlijk gruwelijk van. Maar juist dan moet je een keuze maken en dus niet speculeren over je toekomst."

'Het is te veel een poppenkast aan het worden'
Van Gerwen spreekt er regelmatig met Van Barneveld over. Hij gunt hem als vijfvoudig wereldkampioen een waardig afscheid en geen - zoals hij het zelf omschrijft - "poepjaar" met een finaleplaats op een Players Championship als mager hoogtepunt.

"Het hele afscheid duurt allemaal te lang. Het is veel te veel een poppenkast aan het worden", aldus Van Gerwen. "Hij moet zich gaan concentreren op darten en niet op de randzaken. Hij heeft de sport op de kaart gezet in Nederland, maar hij doet zichzelf op dit moment tekort."

"Raymond is een heel gevoelig mens. Hij luistert naar iedereen omdat hij denkt dat iedereen altijd het beste met hem voor heeft, maar dat is niet altijd zo. Heel veel mensen die tegen hem praten, hebben geen verstand van darten. Hij moet zijn hart volgen, dan kan hij nooit iemand de schuld geven van iets."

Zelfs doorgaan lijkt nog optie voor 'Barney'
Ondertussen gaan er zelfs geruchten dat Van Barneveld ook een scenario in zijn hoofd heeft zitten waarin hij na dit jaar helemaal niet stopt, maar na het WK gewoon doorgaat als prof, of een korte pauze neemt.


"Hij heeft tegen mij gezegd dat hij misschien wel doorgaat", aldus Van Gerwen. "Maar zijn manager Jaco zegt dat hij gaat stoppen. Ik weet het niet. Ik durf daar geen antwoord op te geven. Het ligt eraan hoe zijn situatie na dit jaar is. Hij zit midden in een scheiding. Je weet nooit hoe dat afloopt."
@El-Stinho
pi_188076096
_O- _O-

rekt
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188076108
Barneyarmy _O_
U MAD?
  dinsdag 23 juli 2019 @ 20:45:33 #6
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_188080484
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 16:04 schreef wimderon het volgende:

[..]

@:El-Stinho
Raak en helemaal mee eens.
pi_188080994
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 20:45 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Raak en helemaal mee eens.
Je leest niet Hans.
  dinsdag 23 juli 2019 @ 21:06:41 #8
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_188081017
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 21:05 schreef wimderon het volgende:

[..]

Je leest niet Hans.
Jawel, maar ik ben het eens met MvG.
pi_188081050
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 16:04 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen gaan er zelfs geruchten dat Van Barneveld ook een scenario in zijn hoofd heeft zitten waarin hij na dit jaar helemaal niet stopt, maar na het WK gewoon doorgaat als prof, of een korte pauze neemt.

De mentale molen van Van Barneveld is een ongrijpbaar iets.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 24 juli 2019 @ 16:49:42 #10
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_188096399
https://www.rtl7darts.nl/(...)n_premier_league_hea

quote:
Opnieuw contenders in Premier League, Hearn noemt voorwaarde

Het was een las minute beslissing, maar hij pakte ontzettend goed uit: de contenders in de Premier League. Het concept is zelfs zo goed bevallen dat ook komend seizoen de contenders hun opwachting mogen maken in het prestigieuze toernooi.

Dat vertelt PDC-voorzitter Barry Hearn tegenover Live Darts. "De contenders krijgen minstens nog een extra jaar. Ik wil spelers zien als Corey Cadby, maar ook Nathan Aspinall, Steve Lennon, Chris Dobey en zo zijn er nog meer. Zij kloppen op de deur", zegt Hearn. "We moeten deze spelers de kans geven om te laten zien wat ze kunnen."

Voorwaarde
Hearn benadrukt ook dat spelers niet zomaar gekozen worden. "Ik moet een reden hebben om iemand in de Premier League te zetten. Ze moeten een major winnen, of ze moeten tijdens een aantal toernooien in de eindfase terechtkomen. Dat verhoogt de druk op de jongens."
pi_188097274
@Mani89 @wimderon Waarom heeft Hearn een Lennon-fetisj terwijl die heel matig is dit jaar?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_188097296
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 17:38 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 @:Wimderon Waarom heeft Hearn een Lennon-fetisj terwijl die heel matig is dit jaar?
Omdat er een dommekracht uit Ierland in Ierland moet spelen.
pi_188151043
Na Daniel Baggish hebben we een volgende International Qualifier voor het WK2020.
jetze_jan twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 10:58:15 QUALIFIED | 🇵🇭 Lourence Ilagan has qualified for his second PDC World Darts Championship in a row. He can't finish lower than 4th on the Asian Tour Order of Merit, which assures him of a return to Ally Pally. @Wayne501Mardle @DanDartsDawson https://t.co/qUe77hGlLj reageer retweet
Lim v Zong is de finale van de Asia Tour vandaag.

https://pbs.twimg.com/media/EAea7MQX4AAtt3c?format=png&name=large

Lim wint en kan morgen zijn Ally Pally-plek verzilveren.

[ Bericht 8% gewijzigd door El-Stinho op 27-07-2019 12:30:36 ]
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zaterdag 27 juli 2019 @ 13:04:57 #14
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_188151696
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 12:23 schreef El-Stinho het volgende:
Na Daniel Baggish hebben we een volgende International Qualifier voor het WK2020.
jetze_jan twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 10:58:15 QUALIFIED | 🇵🇭 Lourence Ilagan has qualified for his second PDC World Darts Championship in a row. He can't finish lower than 4th on the Asian Tour Order of Merit, which assures him of a return to Ally Pally.@:Wayne501Mardle @:DanDartsDawson https://t.co/qUe77hGlLj reageer retweet
Lim v Zong is de finale van de Asia Tour vandaag.

https://pbs.twimg.com/media/EAea7MQX4AAtt3c?format=png&name=large

Lim wint en kan morgen zijn Ally Pally-plek verzilveren.
Ben benieuwd of Ilagan het weer een tegenstander erg lastig gaat maken.
pi_188154930
Lim the legend _O_
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_188167745
jetze_jan twitterde op zondag 28-07-2019 om 10:26:07 QUALIFIED | 🇸🇬 Forget about the World Matchplay, the biggest new comes from Asia. By reaching back to back finals, Paul Lim has qualified for his 12th PDC World Championship and his 25th World Championship in total. The legend is still going. @DanDartsDawson @Wayne501Mardle https://t.co/KVcJMSYea7 reageer retweet


31aug/1sep de laatste twee events in de strijd voor plekken 3 en 4.

[ Bericht 7% gewijzigd door El-Stinho op 28-07-2019 11:08:23 ]
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zondag 28 juli 2019 @ 11:46:27 #17
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188168655
Malicdem gaat het wel redden denk ik, plek 4 wordt nog spannend.

Prima darters ook voor op WK.
pi_188169892
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Malicdem gaat het wel redden denk ik, plek 4 wordt nog spannend.

Prima darters ook voor op WK.
Kan ook plek 5 worden als Asada gewoon weer de Japanse qualifier wint
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_188221557
JayShaw180 twitterde op woensdag 31-07-2019 om 14:21:00 Bit of darts transfer news: Dave Chisnall’s contract with Target Darts has ended and he is set to sign a deal with Harrows to become their most high-profile player. reageer retweet
@Mani89
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_188221559
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 31 juli 2019 @ 14:32:23 #21
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188221658
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:24 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89
Ze hadden nog een lul nodig nu Durrant is vertrokken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188229308
quote:
Verliefde Barney wil zo snel mogelijk samenwonen

Raymond van Barneveld (52) maakte afgelopen maart bekend na 25 jaar huwelijk te scheiden van zijn vrouw Silvia. De darter werd al snel gespot met een ander: de 34-jarige Julia. De twee zijn stapelgek op elkaar en hebben het zelfs al over samenwonen. Zo laten ze weten aan Shownieuws.

"We houden echt veel van elkaar, ik denk dat dat ook wel eens gezegd mag worden", deelt Barney mee tijdens het interview. "Ik had dit nooit van tevoren gepland, dingen lopen zoals ze moeten lopen. Het verdient niet altijd de schoonheidsprijs, maar ja, soms moet je ook je gevoel volgen.”

Hoewel het goed gaat tussen de twee, heeft Julia de kinderen van Barney en zijn kleinkinderen nog altijd niet ontmoet. Maar daar heeft 'ie zo zijn redenen voor. "Ik heb tegen mijn kinderen gezegd: ‘Vanaf het moment dat jullie daar klaar voor zijn, dan stel ik haar voor’. En als dat een half jaar duurt of een jaar duurt, allemaal prima", legt hij uit. "Ik ga daar geen druk op zetten. Ik weet zeker dat als de kinderen zien dat zij heel erg gemeend is met hun vader, en dat het vanuit mij ook gemeend is, dan weet ik zeker dat dat helemaal goed komt."

Als zijn gezin eenmaal kennis gemaakt heeft met zijn nieuwe vlam, willen de love birds zo snel mogelijk de volgende stap nemen: samenwonen. Al is dat niet zo eenvoudig; Julia werkt namelijk al veertien jaar in Londen. "Dat geef je natuurlijk ook niet zomaar op, dan moet je natuurlijk wel honderd procent weten dat je klaar bent voor mekaar en dat je echt die stap wilt maken."

Barney en zijn ex Silvia besloten eerder dit jaar uit elkaar te gaan. Het stel wist de breuk lange tijd privé te houden, maar bereikte de media alsnog toen de darter door de Britse krant The Sun werd betrapt met een andere vrouw (Julia).
pi_188236700
quote:
PDC Chairman Barry Hearn has revealed “interesting developments” are in progress over a potential expansion of professional darts in America.

The World Series road-show visited Las Vegas last month for the third staging of the US Masters - which was won by debutant Nathan Aspinall.

Currently, the US Masters is the only televised PDC tournament held in America during the year, but Hearn has exclusively revealed an announcement is due in the coming weeks over a potential stateside shake-up.

"I think we're going to make an announcement quite soon," Hearn told Live Darts.

"There's going to be some interesting developments in America because we've got a big TV contract there.

"It's a big country to conquer, it's not going to be easy."

The PDC returned to Las Vegas in 2017 after an eight-year absence following the end of the Las Vegas Desert Classic, but it is now believed a new city could welcome the sport's box office stars in 2020, with New York rumoured to be the location.

Matchroom Sport, which operates the PDC, opened an office in New York last year after Eddie Hearn announced a lucrative boxing streaming deal with DAZN.

Now, Matchroom are aiming to grab a further slice of the vast American market in darts on the back of healthy viewing figures and record entries for the recent North American Championship.

Hearn, 71, also outlined his vision for other key growth areas, with Scandanavia and China also high on the World Series agenda.

He added: "I'm also looking at Scandanavia, I think there's a market out there.

"Again we're looking at bringing something back in China because potentially it's a big market.

"The World Series is a media platform for us where we take the best players in the world against local players, put it on TV and try and spread the game.

"It's working but it's an evolution. Over a period of time, those invitational events have at one time got to become open events, that's the transition.

"It worked well in snooker, we did exactly the same thing in the 80s. In China for example, we took eight players who played eight Chinese players and today China is 40 per cent of our market.

"I don't see why that can't be the case for darts as well."

The World Series currently incorporates five non-ranked events, staged in Las Vegas, Cologne, Brisbane, Melbourne, and New Zealand, culminating in the World Series Finals in Amsterdam in November.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_188236759
"I'm also looking at Scandanavia, I think there's a market out there.''

@Mani89
pi_188237393
#againstmoderndarts
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  donderdag 1 augustus 2019 @ 16:32:43 #26
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188237445
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 15:51 schreef wimderon het volgende:
"I'm also looking at Scandanavia, I think there's a market out there.''

@:Mani89
Ja ik hoorde het hem al zeggen, maar ik kan hem nu al vertellen dat dat een verloren zaak is.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188249270
Laatste scandinavian Tour-weekend schreven zich 32 mensen ofzo in?
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Redactie Sport / Supervogel maandag 5 augustus 2019 @ 14:59:47 #28
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_188298231
https://www.pdc.tv/news/2(...)-gerwyn-price-appeal
OfficialPDC twitterde op maandag 05-08-2019 om 14:39:39 NEWS | The Darts Regulation Authority have released a statement following an Appeal by Gerwyn Price.?Further information: https://t.co/hWLIdP43JS reageer retweet
quote:
His appeal against sanction was upheld and the sanction on count 1 was reduced from £8,000 to £4,000 and on count 2 from £12,000 to £6,000, a total of £10,000. The other sanctions imposed were unchanged.

The sanctions as revised by the Appeals Committee are:
1. For Bringing the game into disrepute and gamesmanship in the GSOD Quarter Final Mr Price is to pay a fine of £4,000;
2. For Bringing the sport into disrepute and gamesmanship in the GSOD Final Mr Price is to pay a fine of £6,000;
3. Mr Price will also be suspended from attending or competing in DRA sanction events for a period of 3 months. This will be suspended for a period of 6 months until 11 July 2019 (this suspension has now expired); and,
4. For the inappropriate posts on social media Mr Price is to pay a fine of £1,500 and warned as to his future behaviour.
On 5th August 2019 the Appeals Committee ruled that Mr Price is to pay a total of £2,325.24 towards the costs of the appeal process.
pi_188552298
jackpot180 twitterde op donderdag 15-08-2019 om 21:02:16 Just doing my quick workout ready for the second half of the season 🎯 https://t.co/Ri36yk84mG reageer retweet
Adie is druk bezig met trainen voor de toernooien die nog komen _O_
pi_188603480
Razma is aan het schroeien in de Nordic&Baltic #5. Nu tegen Kantele, die in de vorige ronde een alleraardigste 105,8 gemiddeld noteerde.
pi_188720038
Ilagan, Lim, Malicdem en Asada zijn gekwalificeerd voor het WK2020 via de Asia Tour. Misschien dat Asada nog meedoet aan de Japanse kampioenschappen waardoor die plek weer doorschuift.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_188733237


Yuki Yamada op de stand-by positie mocht Asada de Japanse kampioenschappen winnen.

Dus geen irritante Royden Lam *G*.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_188774112


De CDC-ranking gaat bij de Amerikanen tussen Young en Puleo, bij Canada heeft Long een ruime voorsprong op Fatum.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 4 september 2019 @ 16:34:19 #34
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188787742
Kan jij MVG vinden op deze foto?

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188787897
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Kan jij MVG vinden op deze foto?

[ afbeelding ]
:')
U MAD?
pi_188788144
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_188788158
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17.gif
  woensdag 4 september 2019 @ 17:08:01 #38
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188788214
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk berichtje van de social media medewerker, ik heb geen geloof meer.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188788237
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:08 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Leuk berichtje van de social media medewerker, ik heb geen geloof meer.
Jij gelooft niet dat hij in de eerste ronde Asada wipt, dan Durrant, dan Van Gerwen, dan Lewis, dan Wade, dan Anderson, dan Cross?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 4 september 2019 @ 17:13:26 #40
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188788294
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:09 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Jij gelooft niet dat hij in de eerste ronde Asada wipt, dan Durrant, dan Van Gerwen, dan Lewis, dan Wade, dan Anderson, dan Cross?
Nou, als je het zo stelt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 4 september 2019 @ 20:14:28 #41
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_188791160
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Kan jij MVG vinden op deze foto?

[ afbeelding ]
Ik moest echt even zoeken.
pi_188793209
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Kan jij MVG vinden op deze foto?

[ afbeelding ]
DRT-meet?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188793581
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Kan jij MVG vinden op deze foto?

[ afbeelding ]
Where's Waldo _O-
pi_188793591
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Mason
pi_188807251
livedarts twitterde op donderdag 05-09-2019 om 19:46:20 "I'm going to practice with these, and if I get good, I'm going to come back, trust me."EXCLUSIVE: @PhilTaylor has opened the door to a potential shock return to competitive darts ⚡️👀 reageer retweet
Doe het niet Phil
Het beste adres voor al uw primeurs!
  donderdag 5 september 2019 @ 22:17:07 #46
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_188807315
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Kan jij MVG vinden op deze foto?

[ afbeelding ]
Mokervet x2
pi_188807320
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
livedarts twitterde op donderdag 05-09-2019 om 19:46:20 "I'm going to practice with these, and if I get good, I'm going to come back, trust me."EXCLUSIVE: @:PhilTaylor has opened the door to a potential shock return to competitive darts ⚡️👀 reageer retweet
Doe het niet Phil
:')
  donderdag 5 september 2019 @ 22:17:54 #48
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_188807330
Blijf weg, seniele opa
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 5 september 2019 @ 22:22:54 #49
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_188807392
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:17 schreef Szura het volgende:
Blijf weg, seniele opa
Is alleen leuk als ie keer op keer verliest. Maar hij is alsnog veel te goed.
pi_188807459
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Is alleen leuk als ie keer op keer verliest. Maar hij is alsnog veel te goed.
Taylor die de altijd arrogante jeugd afstraft is wel genot. (niet dat hij zelf een sympathieke persoonlijkheid heeft)
You're Fucking Out, I'm Fucking In
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')