abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_187915620



Wat is Roamler?
Roamler is een applicatie voor je telefoon waarmee je onderzoek uit kunt voeren voor verschillende bedrijven en/of merken. De meeste taken leveren geld op, alle taken leveren XP op. Hoe meer XP, hoe hoger jouw "level" en hoe hoger jouw level, hoe meer taken je kan accepteren bijvoorbeeld.

Wat is Smartspotter?
Smartspotter werkt ook met een applicatie. De werkwijze is identiek aan die van Roamler. Smartspotter werkt niet met exp maar met smartpoints.

De vergoedingen die je per taak krijgt zijn heel verschillend. In theorie variëren de bedragen tussen een ¤1,00 en ¤50,00, maar bedragen tot ¤5,00 zijn vrij gangbaar. Roamler en Smartspotter werken op basis van vraag en aanbod. Hoe langer een taak beschikbaar is, hoe meer de taak waard kan worden. De meeste taken dienen maar een keer uitgevoerd te worden, dus te lang wachten kan ook betekenen dat een ander je voor is. Verder sluiten veel taken als er voldoende locaties bezocht zijn.

Er zijn verschillende taken:
* Taken die je thuis uit kunt voeren (veelal creatief), die leveren vaak alleen XP of smartpoints op.
* Taken die je op straat uitvoert (bijvoorbeeld inventarisatie skateplekken of een gesprekje aangaan met een krantenverkoper)
* Taken die je thuis uitvoert met de computer (Shifts), leveren zowel XP als euro's op, vaak tot ¤5,00, al is ¤2,00 de norm.
* Taken die je op andere locaties uitvoert: vergoedingen heel verschillend, altijd XP/Smartpoints.
* Taken die je namens een merk uitvoert, Roamler Merchandising, is voor een select gezelschap > level 3. (bij Smartspotter is dit voor Pro-spotters) je dient voor zowel roamler als Smartspotter een online sollicitatie te houden.
* Producten reviewen (bijvoorbeeld scheerapparaten, tandenborstels etc.)
* Producten opkopen. Denk aan paté, kaas, wasmiddelen.

Wat voor betaalde taken zijn er?
Bijvoorbeeld de tweewekelijkse Babymelk Check: je bent dan ongeveer 2 minuten bezig om een aantal foto's te maken, te kijken of bepaalde producten op voorraad zijn. In sommige taken word je nog gevraagd om bij het personeel te checken of er "achter" of bij de servicebalie nog extra voorraad is.

Andere taken zijn wat meer tijdgebonden, wanneer bijvoorbeeld gevraagd wordt of een product in de Bonus is bij Albert Heijn, en of er wel/geen actiekaartjes bij hangen. De meeste zijn echt binnen een paar minuten uit te voeren en leveren je bij goed uitvoeren direct geld op.

Het komt ook wel eens voor dat je op een terras een drankje moet drinken en een foto van de menukaart dient te maken. Dat geeft dan weer inzicht in of een bepaald merk gepromoot wordt op de menukaart.

Waarom doen bedrijven dit?
Het is voor bedrijven heel interessant om te kijken wat er op de winkelvloer gebeurt. Met Roamlers en Smartspotter gaat dat heel snel, omdat heel veel Roamlers/spotters tegelijkertijd op pad kunnen. Heel snel foto's en gegevens voor bedrijven dus!

Hoe word ik een Roamler?
1) Download de app
2) Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn
3) krijg via actieve gebruikers een invite. Ook gebruikers in dit forum hebben invites.

Hoe word ik een Smartspotter?
1) Download de app
2) Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere spotters zijn.
3) krijg via actieve gebruikers een invite. Ook gebruikers in dit forum hebben invites.

Invites, wat heb ik er aan?
Wanneer jij iemand uitnodigt en die persoon bereikt level 2, dan krijg jij ¤2,00. Vanaf dat moment krijg jij ook 2% van de inkomsten van die Roamler. Moedig iemand dus zeker aan om veel opdrachten uit te voeren, dan word je slapend rijker.
Voor smartspotter krijg je een vast bedrag van 10 cent per goedgekeurde spot van de andere gebruiker.


De volgende FOK!kers hebben nu invites, dus DM/PM ze gerust..
- eenjongen...
- Tinos85
- loezzzje
- jemimapuddleduck
- pl4kkie
- dekkered
- MaJo
- liesje1979
- IJsbeertje21
- Smartroam
- F0xy
- Miek95
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Screenshot
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † zondag 14 juli 2019 @ 14:26:26 #2
21636 Feestkabouter
pi_187915649
Martijn, ik had de titel willen wijzigen naar: censuur is niet gewenst :P
  One tough cookie zondag 14 juli 2019 @ 14:39:02 #3
169210 liesje1979
pi_187915832
quote:
eerlijke vraag aan jou: waar ligt volgens jou het verschil tussen zwartmakerij en de negatieve doch realistische kant van iets aankaarten?
Die grens ligt hier:
quote:
c. laten we het er uitgebreid over hebben op de Feestkabouter-manier in de hoop dat meer mensen in het verweer komen en het uiteindelijk hopelijk verandert
d. laten we het er uitgebreid over hebben op een niet-Feestkabouter-manier in de hoop dat meer mensen in het verweer komen en het uiteindelijk hopelijk verandert
Het uiten van je enorme ongenoegen in de hoop medestanders te krijgen die in opstand gaan komen tegen de gruwelijke misstanden van Roamler. Maar volgens mij heeft niemand hier verder echt grote problemen met Roamler. Ongetwijfeld had je op stack meer medestanders, dus vandaar dat ik het jammer vind dat je daar geband bent. Wat Loezzzje ook zegt, los het lekker met hun op in plaats van hier medestanders te zoeken voor JOUW strijd.
Verder ben ik er alweer klaar mee, gelukkig ben ik geen medewerker van Roamler die op je moet blijven reageren dus ajuus!
  † In Memoriam † zondag 14 juli 2019 @ 21:09:56 #4
21636 Feestkabouter
pi_187925353
ik ben oprecht blij voor jou dat jij geen serieuze problemen ondervindt met Roamler en ik hoop dat dat ook zo blijft.
en dat geldt ook voor alle anderen die dat zo ervaren.

ik ben op zoek naar andere mensen die dezelfde mening hebben als ik, en wil het met hen hebben over wat we kunnen doen om tegengas te geven aan wat we ervaren.

het is echt absoluut niet mijn intentie om mensen die een positief beeld hebben van Roamler, een slecht beeld van Roamler aan te praten. wie positief en blij is moet dat vooral blijven.
echter, wie met mij in discussie gaat en daarbij argumenten noemt die in mijn ogen niet kloppen of anderszins strijdig zijn met de werkelijkheid, zal ik daarop wijzen.
het spijt mij dat je last ondervindt van de berichten die hierover gaan.

quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2019 14:39 schreef liesje1979 het volgende:
Maar volgens mij heeft niemand hier verder echt grote problemen met Roamler.
maar stel nou dat je ernaast zit en er wel echt andere mensen zijn die echt grote problemen hebben met Roamler, maar dat zij het niet openbaar durven te melden omdat ze bang zijn om te worden beperkt in hun mogelijkheden om bij Roamler te verdienen, hoe zou je dat dan vinden?
  zondag 14 juli 2019 @ 21:13:34 #5
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_187925405
Het is toch idioot dat we wel 10x per dag horen: zijn er al shifts? Ze zijn wel laat met nakijken he? Ja ik wacht al een week!
Maar voor de rest ons mond moeten houden?

Moet Feestkabouter dan zijn mond houden zodat we het doelloze 'shift-gebabbel' weer kunnen volgen? Of mag iedereen gewoon zeggen wat hij wil, zonder censuur van wie dan ook? En dat als je het niet wilt lezen, je gewoon doorscrollt of stopt met lezen?
pi_187936018
Heeft er iemand nog een invite voor mij?
  † In Memoriam † maandag 15 juli 2019 @ 16:08:52 #7
21636 Feestkabouter
pi_187936332
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 15:47 schreef Barwara het volgende:
Heeft er iemand nog een invite voor mij?
Verstuurd.
Zie je inbox
pi_187939458
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 21:13 schreef b-engel het volgende:
Het is toch idioot dat we wel 10x per dag horen: zijn er al shifts? Ze zijn wel laat met nakijken he? Ja ik wacht al een week!
Maar voor de rest ons mond moeten houden?

Moet Feestkabouter dan zijn mond houden zodat we het doelloze 'shift-gebabbel' weer kunnen volgen? Of mag iedereen gewoon zeggen wat hij wil, zonder censuur van wie dan ook? En dat als je het niet wilt lezen, je gewoon doorscrollt of stopt met lezen?
Helemaal mee eens b-engel. Het overgrote deel van de Roamlers slikt alles voor zoete koek en vindt alles prima. En dan verandert er juist niets.

Ik ben het ook niet altijd eens met de gang van zaken en trek daar ook geregeld mijn mond over open, is niet op het forum dan wel via Slack.

Af en toe even klagen op dit forum moet kunnen hoor :)
pi_187944669
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:13 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens b-engel. Het overgrote deel van de Roamlers slikt alles voor zoete koek en vindt alles prima. En dan verandert er juist niets.

Ik ben het ook niet altijd eens met de gang van zaken en trek daar ook geregeld mijn mond over open, is niet op het forum dan wel via Slack.

Af en toe even klagen op dit forum moet kunnen hoor :)
Of het overgrote deel wilt geen verandering..
  † In Memoriam † dinsdag 16 juli 2019 @ 00:06:05 #10
21636 Feestkabouter
pi_187945470
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:16 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Of het overgrote deel wilt geen verandering..
Ik denk dat het overgrote deel van de Roamlers er niet zo intensief mee bezig is als ik, en daardoor ook niet of niet zo vaak/hard tegen de (in mijn ogen) onacceptabele kanten van Roamler aanloopt. En dat is zeer mooi voor hen.
Zij zien dus wel mijn verhalen (en die van een paar anderen), maar kunnen het gevoel dat ik en die anderen daarbij hebben niet delen. En dat is mooi voor hen!
En dat kan dan inderdaad ook impliceren dat zij geen verandering willen.
pi_187945570
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:06 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Ik denk dat het overgrote deel van de Roamlers er niet zo intensief mee bezig is als ik, en daardoor ook niet of niet zo vaak/hard tegen de (in mijn ogen) onacceptabele kanten van Roamler aanloopt. En dat is zeer mooi voor hen.
Zij zien dus wel mijn verhalen (en die van een paar anderen), maar kunnen het gevoel dat ik en die anderen daarbij hebben niet delen. En dat is mooi voor hen!
En dat kan dan inderdaad ook impliceren dat zij geen verandering willen.
Ik sta altijd in de top 1/20.
  † In Memoriam † dinsdag 16 juli 2019 @ 01:45:08 #12
21636 Feestkabouter
pi_187946081
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:16 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Of het overgrote deel wilt geen verandering..
ik dacht dat je het gewoon in het algemeen had over de groep mensen die mijn verhalen niet meer willen lezen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:18 schreef Smartroam het volgende:
Ik sta altijd in de top 1/20.
maar je doelde dus blijkbaar op jezelf, dat had ik even niet door.

als ik me niet vergis (corrigeer me indien ik ernaast zit) heb jij hier op Fok ook wel eens aangegeven dat je het an sich wel 'ns eens bent met de punten die ik probeer te maken (al ben je het dan niet eens met de manier waarop ik dat doe).
dat roept bij mij de vraag op: klopt het dan dat je ondanks dat je soms vindt dat een klacht van mij over Roamler terecht is, je daarin geen verandering zou willen? die indruk krijg ik nu namelijk uit je woorden, maar wellicht zit ik ernaast.

(als je hier niet op wil antwoorden omdat Roamler meeleest, begrijp ik dat)
pi_187947418
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 01:45 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik dacht dat je het gewoon in het algemeen had over de groep mensen die mijn verhalen niet meer willen lezen.
[..]

maar je doelde dus blijkbaar op jezelf, dat had ik even niet door.

als ik me niet vergis (corrigeer me indien ik ernaast zit) heb jij hier op Fok ook wel eens aangegeven dat je het an sich wel 'ns eens bent met de punten die ik probeer te maken (al ben je het dan niet eens met de manier waarop ik dat doe).
dat roept bij mij de vraag op: klopt het dan dat je ondanks dat je soms vindt dat een klacht van mij over Roamler terecht is, je daarin geen verandering zou willen? die indruk krijg ik nu namelijk uit je woorden, maar wellicht zit ik ernaast.

(als je hier niet op wil antwoorden omdat Roamler meeleest, begrijp ik dat)
Natuurlijk heb jij soms een punt. Alleen is de realitijd dat de zaken gaan zoals ze gaan, en zoals jij keer op keer meemaakt, er geen verandering komt. Ze voeren bepaald beleid uit, en dag zullen ze niet zomaar veranderen.

Ik doelde niet specifiek op mijzelf, maar gaf daarmee aan dat niet iedereen verandering wenst.

Ik zie ook wel dat sommige vergoedingen (bijvoorbeeld de merken check) echt zeer zeer laag zijn. Ik zie ook dat de laatste Hema checks voor 40 euro de stuk gigantisch veel opleveren als je daar een rondje meepakt.

Haal uit de applicatie wat voor jou rendabel is en laat de rest zitten.

En ik zie telkens dat jij fungeert als een soort van spreekbuis voor de 'mensen die niet openbaar kritiek durven te leveren op roamler'. Ik zeur bij mijn andere baan ook wel eens over dingen, maar zeuren is afentoe gewoon lekker. Betekent niet dat ik grootse veranderingen wil.
  † In Memoriam † dinsdag 16 juli 2019 @ 12:07:40 #14
21636 Feestkabouter
pi_187949518
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 08:41 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Natuurlijk heb jij soms een punt. Alleen is de realitijd dat de zaken gaan zoals ze gaan, en zoals jij keer op keer meemaakt, er geen verandering komt. Ze voeren bepaald beleid uit, en dag zullen ze niet zomaar veranderen.

Ik doelde niet specifiek op mijzelf, maar gaf daarmee aan dat niet iedereen verandering wenst.

Ik zie ook wel dat sommige vergoedingen (bijvoorbeeld de merken check) echt zeer zeer laag zijn. Ik zie ook dat de laatste Hema checks voor 40 euro de stuk gigantisch veel opleveren als je daar een rondje meepakt.

Haal uit de applicatie wat voor jou rendabel is en laat de rest zitten.

En ik zie telkens dat jij fungeert als een soort van spreekbuis voor de 'mensen die niet openbaar kritiek durven te leveren op roamler'. Ik zeur bij mijn andere baan ook wel eens over dingen, maar zeuren is afentoe gewoon lekker. Betekent niet dat ik grootse veranderingen wil.
ik probeer te snappen waar jij staat.
wil/wens je echt geen verandering (zoals je letterlijk zegt), of zou je wat betreft een aantal punten toch wel een voorstander zijn van een paar veranderingen, maar geloof je er gewoon niet in dat die veranderingen ooit gaan komen?

of iets heel anders (deze gedachte is misschien ook bij een aantal mensen van toepassing): ben je bang dat als er dingen gaan veranderen het misschien zodanig anders wordt dat er minder makkelijk te verdienen is voor jou, en wil je daarom dat het gewoon blijft zoals het is, inclusief de punten die niet helemaal fair zijn vanuit Roamler?

het is trouwens denk ik zo dat ik (zoals ik het zelf voel) in eerste instantie gewoon een spreekbuis ben voor mezelf, het is niet zo dat anderen mij vragen om namens hen te spreken (maar zo bedoelde jij het waarschijnlijk ook niet).
pi_187953403
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 12:07 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik probeer te snappen waar jij staat.
wil/wens je echt geen verandering (zoals je letterlijk zegt), of zou je wat betreft een aantal punten toch wel een voorstander zijn van een paar veranderingen, maar geloof je er gewoon niet in dat die veranderingen ooit gaan komen?

of iets heel anders (deze gedachte is misschien ook bij een aantal mensen van toepassing): ben je bang dat als er dingen gaan veranderen het misschien zodanig anders wordt dat er minder makkelijk te verdienen is voor jou, en wil je daarom dat het gewoon blijft zoals het is, inclusief de punten die niet helemaal fair zijn vanuit Roamler?

het is trouwens denk ik zo dat ik (zoals ik het zelf voel) in eerste instantie gewoon een spreekbuis ben voor mezelf, het is niet zo dat anderen mij vragen om namens hen te spreken (maar zo bedoelde jij het waarschijnlijk ook niet).
Van mij mag er vanalles veranderen hoor! Ik ben iemand die ook de gezichtverzorging check bijvoorbeeld meepakt voor 1,80. Het gaat mij niet om makkelijk cashen, ik vind het gewoon heerlijk om altijd bezig te zijn.

Waar ik op doel dat er in elk bedrijf wel ruimte ie voor verbetering, het gaat niet altijd zoals het voor ons het beste is, het is geen utopia.

Ik vind dat ik altijd wel normaal word behandeld door roamler. Het is soms een beetje geven en nemen denk ik. Ik zie vanuit dat oogpunt geen noodzaak tot verandering.

Maar dat neemt niet weg dat ik sommige punten zeker wel begrijp (vergoeding bijvoorbeeld van de locatie waar jij geen foto mocht maken maar de display wel stond én waar wij maar moesten gokken wat goed was en zoniet dan maar even terug gaan)
  † In Memoriam † vrijdag 19 juli 2019 @ 10:41:03 #16
21636 Feestkabouter
pi_188000630
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2019 13:56 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

d. Anders.
Wanneer het op FOK gebeurt dit aangeven bij een mod. Die kan die user er dan op aanspreken.
....
De mods zijn het al een aantal dagen aan het bespreken...... ik heb nog geen inhoudelijke reactie gehad.
  † In Memoriam † zaterdag 20 juli 2019 @ 13:53:54 #17
21636 Feestkabouter
pi_188021850
het wordt met het nieuwe vergoedingen-gedrag van Roamler beduidend minder interessant om voor een langere route op pad te gaan.

ik zat vanmorgen te twijfelen: ga ik op pad voor een flink aantal promo-knallers van 13 euro........ en toen ging er nog door mijn hoofd: ik twijfel nu al of ik het interessant genoeg vind, was als ze ook de vergoedingen nog eens gaan verlagen? ........ en inderdaad: midden op de dag verlaagd van 13 naar 10 euro!!
dit heel concrete voorbeeld gaat me bij volgende overwegingen voor een langere route blijven tegenwerken :{
pi_188022372
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 13:53 schreef Feestkabouter het volgende:
het wordt met het nieuwe vergoedingen-gedrag van Roamler beduidend minder interessant om voor een langere route op pad te gaan.

ik zat vanmorgen te twijfelen: ga ik op pad voor een flink aantal promo-knallers van 13 euro........ en toen ging er nog door mijn hoofd: ik twijfel nu al of ik het interessant genoeg vind, was als ze ook de vergoedingen nog eens gaan verlagen? ........ en inderdaad: midden op de dag verlaagd van 13 naar 10 euro!!
dit heel concrete voorbeeld gaat me bij volgende overwegingen voor een langere route blijven tegenwerken :{
Ik zag die verlaging ook gebeuren vanochtend. En er gaat dan ook nog een hoop af als je geen toestemming krijgt of geen enkele actie kan ondernemen. Dan krijg je dus maar ¤5/¤7.Allemaal dingen waar je zelf niets aan kan doen, maar je hebt wel tijd en reiskosten gemaakt.

De frisdrank check is ook van ¤9 terug naar ¤6 gegaan. Hier moet je proberen horeca tenten aan te sporen om zich in te schrijven bij coca cola club & zelfs een 1+1 gratis actie te verkopen.
  † In Memoriam † zaterdag 20 juli 2019 @ 16:19:49 #19
21636 Feestkabouter
pi_188024420
Ik zag inderdaad ook dat bij meer opdrachten de vergoeding flink omlaag was gegaan
  zaterdag 20 juli 2019 @ 21:27:24 #20
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_188029980
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 14:21 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik zag die verlaging ook gebeuren vanochtend. En er gaat dan ook nog een hoop af als je geen toestemming krijgt of geen enkele actie kan ondernemen. Dan krijg je dus maar ¤5/¤7.Allemaal dingen waar je zelf niets aan kan doen, maar je hebt wel tijd en reiskosten gemaakt.

De frisdrank check is ook van ¤9 terug naar ¤6 gegaan. Hier moet je proberen horeca tenten aan te sporen om zich in te schrijven bij coca cola club & zelfs een 1+1 gratis actie te verkopen.
De RM-ers worden nu ingezet als Sales Crowd... Terwijl het in mijn ogen verantwoordelijker werk is waar een winkel meer mee verdient.
Maar nu worden RM dingen ook weer opengezet over iedereen.
  † In Memoriam † zondag 21 juli 2019 @ 00:28:36 #21
21636 Feestkabouter
pi_188033205
Inderdaad...... Wat dat betreft zou je toch zeggen dat het misschien niet helemaal lekker loopt met de voortgang van verschillende opdrachten...... Anderzijds heeft het verlagen van de vergoedingen de indruk dat er toch ook weer niet zo'n druk op staat.

Het blijft vaag.
Maar goed, dit zijn dan beleidsmatige keuzes waarbij het me niet zo boeit wat de achtergrond ervan precies is.
pi_188034818
Omdat ik graag snel level 3 wil worden ben ik nu een aantal "Match checks" aan het doen, maar wordt de vergoeding van deze deze net zoals de andere opdrachten ook wel eens hoger?
In sommige winkels is deze opdracht namelijk véél makkelijker te vervullen dan andere winkels.
pi_188035402
Zijn er meer Roamlers aanwezig die ook de Kruidvat voorraad checks uitvoeren?
pi_188037251
Ik krijg werkelijk aan niemand die coca cola actie verkocht :')
pi_188037321
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 12:20 schreef Bwienet het volgende:
Ik krijg werkelijk aan niemand die coca cola actie verkocht :')
Lukt inschrijven wel?
pi_188037555
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 06:18 schreef Chocospekkie het volgende:
Omdat ik graag snel level 3 wil worden ben ik nu een aantal "Match checks" aan het doen, maar wordt de vergoeding van deze deze net zoals de andere opdrachten ook wel eens hoger?
In sommige winkels is deze opdracht namelijk véél makkelijker te vervullen dan andere winkels.
Ik ben op dit moment in Spanje. Match check 'dealz' , twee producten 4,50.. 😂

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2019 17:12:55 ]
pi_188040495
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 12:29 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Lukt inschrijven wel?
Nee ook lastig.

Heb aantal waarvan er verbouwigen waren of niet te bezoeken waren. Ben benieuwd hoe ze die beoordelen. Sommige zijn langer dan 24u open en weet nog een paar die er nie tmeer zijn. Maar als ik maar de helft krijg bv is het niet de meoite omdT het best uit de weg is. Dus hoop dat ze snel nakijken
pi_188106640
Wel doods hier zeg. 💀
pi_188129591
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 08:29 schreef babbelaar92 het volgende:
Wel doods hier zeg. 💀
Ja 😂 😂
  vrijdag 26 juli 2019 @ 10:51:44 #30
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_188162362
Ik blijf het grappig vinden hoe zulke foto's door de keuring komen bij roamler :P Hoe maak je uberhaupt zo'n foto, zo donker is het toch niet bij de AH? _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † zaterdag 27 juli 2019 @ 22:07:22 #32
21636 Feestkabouter
pi_188162635
ach, als er te zien is welke producten het zijn kan de klant er iets mee
pi_188169039
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 21:51 schreef loezzzje het volgende:
Ik blijf het grappig vinden hoe zulke foto's door de keuring komen bij roamler :P Hoe maak je uberhaupt zo'n foto, zo donker is het toch niet bij de AH? _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik vaak bij de eerste foto van roamler op die dag. Iets met m'n camera denk. Dus als je dat niet door hebt...
pi_188170554
Hoe heb je dat dan niet door? Je kijkt toch naar de foto die je net hebt gemaakt? Ik checkte dat altijd omdat ik geen zin in afkeuringen had.
pi_188175265
Pff beter gaan ze vandaag nog wat nakijken. Heb nog voor zo'n ¤80 openstaan.
pi_188178896
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 14:04 schreef loezzzje het volgende:
Hoe heb je dat dan niet door? Je kijkt toch naar de foto die je net hebt gemaakt? Ik checkte dat altijd omdat ik geen zin in afkeuringen had.
Misschien heeft die persoon het even niet door.
pi_188186074
Weinig te doen momenteel. Ik hoop dat er deze of volgende week lege plekken shifts komen. Al drie jaar op rij kwamen ze begin augustus in de app :)
pi_188193414
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 11:54 schreef Miek95 het volgende:
Weinig te doen momenteel. Ik hoop dat er deze of volgende week lege plekken shifts komen. Al drie jaar op rij kwamen ze begin augustus in de app :)
Als je die snoep check+ wilt doen of die mystery betaal app (die steeds verschijnt en dan weer verdwijnt) wilt doen is er wel veel te doen.
pi_188194738
Wat dacht je van de vomar red Bull rm check? Al moet je dan toevallig in de vomar driehoek wonen!
pi_188199816
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 19:48 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Als je die snoep check+ wilt doen of die mystery betaal app (die steeds verschijnt en dan weer verdwijnt) wilt doen is er wel veel te doen.
Dus als ik het goed begrijp eerst onopvallend foto's maken van t snoep schap daarna je melden en moeten ze dan al direct in tekenen of hoe moet ik dat zien?
pi_188199862
Stonden de laatste devices ophalen gisteren op 32,50. Zijn ze ineens weg :-( jammer had morgen ff rondje willen maken!
pi_188199869
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 08:16 schreef Ron1986 het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp eerst onopvallend foto's maken van t snoep schap daarna je melden en moeten ze dan al direct in tekenen of hoe moet ik dat zien?
Ja zo inderdaad ;-) was een merchandise opdracht en is nu uitgezet voor iedereen. Je gaat je melden en vraagt dan of ze willen intekenen voor de genoemde displays.
pi_188199932
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 08:22 schreef Mandies het volgende:

[..]

Ja zo inderdaad ;-) was een merchandise opdracht en is nu uitgezet voor iedereen. Je gaat je melden en vraagt dan of ze willen intekenen voor de genoemde displays.
Is het niet handiger om bij t gesprek te zeggen dat je nog wat foto's dient te maken van t snoep schap voordat je wellicht commentaar krijgt over t maken van foto's?
pi_188199986
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 08:31 schreef Ron1986 het volgende:

[..]

Is het niet handiger om bij t gesprek te zeggen dat je nog wat foto's dient te maken van t snoep schap voordat je wellicht commentaar krijgt over t maken van foto's?
Die data willen ze denk sowieso hebben, vandaar.

Paar foto's maken valt niemand op. En je melden daarna is handig, heb je gelijk vrij toegang tot het filiaal de volgende keer.
pi_188200001
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 08:31 schreef Ron1986 het volgende:

[..]

Is het niet handiger om bij t gesprek te zeggen dat je nog wat foto's dient te maken van t snoep schap voordat je wellicht commentaar krijgt over t maken van foto's?
We maken toch altijd onopvallend foto’s?:-) enige verschil is dat we ons nu erna moeten melden
  dinsdag 30 juli 2019 @ 22:20:22 #46
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_188213322
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 08:36 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Die data willen ze denk sowieso hebben, vandaar.

Paar foto's maken valt niemand op. En je melden daarna is handig, heb je gelijk vrij toegang tot het filiaal de volgende keer.
'vrij toegang tot het filiaal'? Dat heb je toch altijd?
pi_188214129
Ga proberen morgen wat snoep checks te doen en ff de laatste geldautomaten.

Wat doen jullie qua opdrachten nu?
  † In Memoriam † woensdag 31 juli 2019 @ 02:37:07 #48
21636 Feestkabouter
pi_188216400
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 22:20 schreef b-engel het volgende:

[..]

'vrij toegang tot het filiaal'? Dat heb je toch altijd?
Smartroam bedoelt waarschijnlijk dat je de volgende keren gewoon al bekend bent en het dan alleen maar relaxter is om (stiekem, of juist niet meer stiekem) foto's te maken
pi_188218925
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 23:01 schreef Mandies het volgende:
Ga proberen morgen wat snoep checks te doen en ff de laatste geldautomaten.

Wat doen jullie qua opdrachten nu?
Die snoep checks gaan nu wel snel zie ik.
pi_188220170
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 10:58 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Die snoep checks gaan nu wel snel zie ik.
Ja klopt. Ben nu zelf aan rijtje bezig van 6 gecombineerd met twee geldautomaten nog. Hopelijk rond 14:00/15:00 klaar ;-)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')