abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_187687112
Ik ben een nieuwetijds kind. Slim, intelligent maar ook gevoelig voor vibraties om mij heen. Ik scherm me van negatieve energie af om mij optimaal te kunnen exploiteren en te ontwikkelen. Mijn denkniveau niet laten aantasten door de massa, de oudetijdskinderen. Om dit te bewerkstelligen draag ik saaie kleding om niet gezien te worden en vermijd ik liever het contact met vreemden. Zijn hier ook nog andere nieuwetijdskinderen? Wat voor tips kun je mij meegeven om jullie te kunnen opleiden? Bedankt voor jullie input :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_187687126
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 13:53 schreef GTW het volgende:

[..]

de mesomorph lichaamstypes zijn allang ontkracht. Als je echt zo slim was had je dat wel geweten.
Dat wist ik niet, ik ben niet alwetend. Ik ben beter in andere dingen, maar onthouden wat minder. Voor onthouden heb je google voor gelukkig. Ik ben meer van het ideeën opdoen, creatief zijn en spiritualiteit.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_187687372
Graag ontopic mensen.
pi_187687712
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 15:09 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

maar ik bedoel, het gaat om je algehele houding naar het leven. je gevoeligheid is geen handicap, weet je. het is een talent. en je dan verstoppen omdat je de negatieve kant daarvan niet aankan, dat leidt nergens toe. leer er zo snel mogelijk mee om te gaan, en dan ben je beter dan anderen. (dat klinkt arrogant, maar je mag best eerlijk zijn naar je talenten)

ik las dat je met een BBQ, dan maar boven je eten laat brengen. kom op zeg. dat is dus jezelf verstoppen, en niet leren omgaan met jezelf. dat iets moeilijk voor je is, betekend niet onmogelijk.
Bedankt dat je mijn gevoeligheid geen handicap noemt maar een talent. Ik kan dit erg goed waarderen. Ik ben er echter niet mee eens dat ik me niet mag verstoppen. Het voelt namelijk goed om met zo min mogelijk te communiceren gedurende de dag, vooral vreemden wil ik niet spreken. Ik mag ze ook niet. Mijn talenten wat je zegt komen ook meer tot uiting als ik rust en mijn ruimte heb.

Over de BBQ: Ik vind het gewoon makkelijk als het naar boven gebracht wordt. Dan kan ik me richten op belangrijke dingen. Maar ik moet wel toegeven dat ik het niet leuk vind als het een drukke BBQ is met veel mensen. Dan doe ik zelfs mijn kamerraam dicht omdat het teveel lawaai is buiten, ondanks de hitte zelfs.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_187687743
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2019 17:09 schreef BoTheParakeet het volgende:
Waarom krijg je geen therapie -O-
Waarom denk je dat ik therapie nodig heb? Het is niet zo dat mensen dingen moeten genezen, ik ben niet ziek maar heb wel talenten zoals bovenstaande gebruiker pokkerdepok dat vriendelijk tegen mij zei.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_187687765
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 18:04 schreef Momo... het volgende:
Lastig als straks iedereen nieuwetijdskind is en in de Wajong zit wie zorgt er voor je eten? Wie zorgt ervoor dat je zorg krijgt als je ziek bent? Wie zorgt ervoor dat er gebouwt kan worden?
Ik denk dat er altijd werkmieren blijven bestaan. Zonder de belangrijke taak van de werkmieren zou inderdaad de maatschappij uiteenvallen. Er zijn altijd leiders en de onderlaag van de maatschappij. Dit is volgens mij al vanaf de oertijd al zo en is nooit verandert. Dus ik denk dat er ook altijd werkmieren zullen zijn voor mijn Wajong.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_187687802
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 18:31 schreef Duibuqi het volgende:
Dus wat is jouw boomsterrenbeeld volgens Keltische druïdeastrologie? Ik ben een Els.

https://www.nieuwetijdski(...)he-druideastrologie/
Ik ben een Es! De tekst die geschreven is past wel bij mij. Het balanceren van mijn artistieke en intellectuele kanten en mijn inspiratie voor de natuur, wetenschap en spiritualiteit.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_187687873
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 18:48 schreef damsco het volgende:

[..]

nu draai je het om. als nieuwetijdskind staan wij juist boven dit soort zaken zoals een hele dag op kantoor te zitten. wij zij n juist sensitiever en hebben problemen in een dergelijke setting. als oudetijdskind kun je juist een bijdrage leveren door nieuwetijdskinderen te helpen volledig te ontplooien door ons te voorzien van levensbehoefte.
Hier heb je gelijk in. Het is beter voor ons om thuis tot rust te komen. Hierdoor kunnen we ons het beste ontwikkelen want we worden niet afgeleid door de omgeving. Het kost even tijd maar dan heb je ook wat. Wij hoeven ons niet te concentreren op het voorzien van levensbehoefte waardoor we optimaal tot uiting kunnen komen en nieuwe dingen kunnen ontdekken. Gelukkig heb ik mijn Wajong en mijn ouders die mij ook financieel steunen. Dit geeft mij rust en voldoening.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_187688254
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hier heb je gelijk in. Het is beter voor ons om thuis tot rust te komen. Hierdoor kunnen we ons het beste ontwikkelen want we worden niet afgeleid door de omgeving. Het kost even tijd maar dan heb je ook wat. Wij hoeven ons niet te concentreren op het voorzien van levensbehoefte waardoor we optimaal tot uiting kunnen komen en nieuwe dingen kunnen ontdekken. Gelukkig heb ik mijn Wajong en mijn ouders die mij ook financieel steunen. Dit geeft mij rust en voldoening.
Je ouders hebben niet het eeuwige leven, dus op een gegeven moment zullen zij niet meer voor jou kunnen zorgen.. en dan? Hoe ga je voor jezelf zorgen?
pi_187688353
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik denk dat er altijd werkmieren blijven bestaan. Zonder de belangrijke taak van de werkmieren zou inderdaad de maatschappij uiteenvallen. Er zijn altijd leiders en de onderlaag van de maatschappij. Dit is volgens mij al vanaf de oertijd al zo en is nooit verandert. Dus ik denk dat er ook altijd werkmieren zullen zijn voor mijn Wajong.
En tot welke categorie behoor jijzelf?
pi_187688781
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bedankt dat je mijn gevoeligheid geen handicap noemt maar een talent. Ik kan dit erg goed waarderen. Ik ben er echter niet mee eens dat ik me niet mag verstoppen. Het voelt namelijk goed om met zo min mogelijk te communiceren gedurende de dag, vooral vreemden wil ik niet spreken. Ik mag ze ook niet. Mijn talenten wat je zegt komen ook meer tot uiting als ik rust en mijn ruimte heb.

Over de BBQ: Ik vind het gewoon makkelijk als het naar boven gebracht wordt. Dan kan ik me richten op belangrijke dingen. Maar ik moet wel toegeven dat ik het niet leuk vind als het een drukke BBQ is met veel mensen. Dan doe ik zelfs mijn kamerraam dicht omdat het teveel lawaai is buiten, ondanks de hitte zelfs.
volgens mij gebruik je je ouders behoorlijk. er komt een dag dat mensen dat zat zijn, en dan sta je alleen, en dan kan je niets, want je hebt het jezelf nooit geleerd.
succes ermee. ik heb je nu een paar keer advies gegeven, en een keer kwam je met een werkelijk belachelijk antwoord, waarvan ik niet eens geloof dat je echt zo denkt. ontzettend egoistisch naar je ouders toe. verbaasd me niks dat je dan nu zegt, dat je mensen niet mag.

het lijkt erop dat je hun aardig weet te manipuleren, iemand zou je een keer een schop onder je reet moeten geven. en je dwingen uit je confort zone te gaat. voor je eigen bestwil.

dat je meer moeite met dingen hebt, is geen excuus. dat betekend alleen, dat je daar dus meer je best voor moet doen. en NIET dat je die dingen dus moet gaan vermijden.
pi_187690378
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:19 schreef scrupuleus het volgende:
Graag ontopic mensen.
Dankje nieuwetijdskind, ik heb veel respect voor je.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_187690723
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 21:26 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

volgens mij gebruik je je ouders behoorlijk. er komt een dag dat mensen dat zat zijn, en dan sta je alleen, en dan kan je niets, want je hebt het jezelf nooit geleerd.
succes ermee. ik heb je nu een paar keer advies gegeven, en een keer kwam je met een werkelijk belachelijk antwoord, waarvan ik niet eens geloof dat je echt zo denkt. ontzettend egoistisch naar je ouders toe. verbaasd me niks dat je dan nu zegt, dat je mensen niet mag.

het lijkt erop dat je hun aardig weet te manipuleren, iemand zou je een keer een schop onder je reet moeten geven. en je dwingen uit je confort zone te gaat. voor je eigen bestwil.

dat je meer moeite met dingen hebt, is geen excuus. dat betekend alleen, dat je daar dus meer je best voor moet doen. en NIET dat je die dingen dus moet gaan vermijden.
Ouders zijn ervoor om hun kinderen te steunen en te helpen. Dit is wat zij trachten te doen. Het is hun taak om mij te voeden en tevreden te houden. Niet andersom. Ouders horen voor hun kind te zorgen, de was te doen, schoon te maken en de konijnen te voeden. Mijn ouders horen ook naar mij te luisteren en horen waar ik allemaal mee zit. Ik heb het zwaar terwijl anderen het makkelijk hebben. Ik heb het gevoel dat ze mij manipuleren want ze proberen te zeggen dat ik ooit moet gaan werken. Ze laten ook vacatures aan mij zien. Dit noem ik manipulerend en ik vind het bedrukkend. Het geeft mij een benauwd en gedwongen gevoel. Ik ben een gevoelsmens. Ik zal nooit een werkmier worden en ik wil het ook niet. De meeste baantjes vind ik ook dom en saai. Ik zit hier niet op te wachten. Het is zonde van de tijd en levert niet genoeg geld op van wat ik zou moeten verdienen. Ik vind het ook respectloos naar mij toe als ik op kantoor moet zitten. Ik ben geen slaaf. En ik heb ook goede nachtrust nodig. Ik wil iedere dag blijven uitslapen, niet telkens 7 uur opstaan. Dat zou ik nooit kunnen en willen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_187690775
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 22:46 schreef madam-april het volgende:

[..]


[..]

Ik heb ook pleegouders die mij graag zien. Zij staan ook voor mij klaar en geven mij altijd een goed gevulde envelop met geld met mijn verjaardag. Zij begrijpen mijn situatie gelukkig.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_187691035
TS, niet lullig bedoeld, maar heb je autisme of Asperger? Zo komt het over bij mij. Prima dat je je eigen mening en denkbeelden hebt. Maar wat doe je als je ouders er niet meer zijn of als je op jezelf woont? Dan moet je het alsnog zelf redden.
pi_187691174
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 22:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ouders zijn ervoor om hun kinderen te steunen en te helpen. Dit is wat zij trachten te doen. Het is hun taak om mij te voeden en tevreden te houden. Niet andersom. Ouders horen voor hun kind te zorgen, de was te doen, schoon te maken en de konijnen te voeden. Mijn ouders horen ook naar mij te luisteren en horen waar ik allemaal mee zit. Ik heb het zwaar terwijl anderen het makkelijk hebben. Ik heb het gevoel dat ze mij manipuleren want ze proberen te zeggen dat ik ooit moet gaan werken. Ze laten ook vacatures aan mij zien. Dit noem ik manipulerend en ik vind het bedrukkend. Het geeft mij een benauwd en gedwongen gevoel. Ik ben een gevoelsmens. Ik zal nooit een werkmier worden en ik wil het ook niet. De meeste baantjes vind ik ook dom en saai. Ik zit hier niet op te wachten. Het is zonde van de tijd en levert niet genoeg geld op van wat ik zou moeten verdienen. Ik vind het ook respectloos naar mij toe als ik op kantoor moet zitten. Ik ben geen slaaf. En ik heb ook goede nachtrust nodig. Ik wil iedere dag blijven uitslapen, niet telkens 7 uur opstaan. Dat zou ik nooit kunnen en willen.
oh man... hoe oud ben jij, als ik vragen mag?
dat bedoel ik dus, er is jou nooit geleerd voor jezelf te zorgen, geloof ik.
ouders horen jou klaar te stomen voor het leven.
je te leren je eigen was te doen, en alles wat jij door hen laat doen. hoe lang wil je hun voor je laten werken?

hoe kun je een gevoelsmens zijn als je alleen je eigen gevoel belangrijk vind? klinkt meer alsof je helemaal geen gevoelsmens bent, maar gewoon gigantisch egocentrisch. megalomaan noemt men dat wel, zoek maar eens op. dat je jezelf dan als nieuwe tijds kindje bestempeld, is gewoon een smoesje om alles naar je hand te kunnen zetten.

en je moet helemaal niks in het leven, he. maar je mag wel iets gaan doen wat jij wil. maar doe dat dan zonder te profiteren van anderen. zoek lekker uit wat je wel leuk vind, en doe dat, en kijk of je het redt. ipv laf te vluchten achter anderen met een zielig verhaal, en dat het erop neerkomt dat je een verwend jochie bent die anderen gebruikt voor de dingen waar je zelf geen zin in hebt.
pi_187722139
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 23:03 schreef dennissch het volgende:
TS, niet lullig bedoeld, maar heb je autisme of Asperger? Zo komt het over bij mij. Prima dat je je eigen mening en denkbeelden hebt. Maar wat doe je als je ouders er niet meer zijn of als je op jezelf woont? Dan moet je het alsnog zelf redden.
Ik heb inderdaad asperge. Maar het betekent niet dat nieuwetijdskinderen niet bestaan. Google maar is naar de talloze websites die mijn eigenschappen omschrijven. Bijvoorbeeld mijn interesse naar spiritualiteit, ideeën die ik heb. Maar ook de dingen waarmee ik te maken heb, niet tegen druk kunnen en stress. Gelukkig steunt heel mijn familie me en komen ze met een envelopje op mijn verjaardag om liefde en steun te tonen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_187722367
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 23:11 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

oh man... hoe oud ben jij, als ik vragen mag?
dat bedoel ik dus, er is jou nooit geleerd voor jezelf te zorgen, geloof ik.
ouders horen jou klaar te stomen voor het leven.
je te leren je eigen was te doen, en alles wat jij door hen laat doen. hoe lang wil je hun voor je laten werken?

hoe kun je een gevoelsmens zijn als je alleen je eigen gevoel belangrijk vind? klinkt meer alsof je helemaal geen gevoelsmens bent, maar gewoon gigantisch egocentrisch. megalomaan noemt men dat wel, zoek maar eens op. dat je jezelf dan als nieuwe tijds kindje bestempeld, is gewoon een smoesje om alles naar je hand te kunnen zetten.

en je moet helemaal niks in het leven, he. maar je mag wel iets gaan doen wat jij wil. maar doe dat dan zonder te profiteren van anderen. zoek lekker uit wat je wel leuk vind, en doe dat, en kijk of je het redt. ipv laf te vluchten achter anderen met een zielig verhaal, en dat het erop neerkomt dat je een verwend jochie bent die anderen gebruikt voor de dingen waar je zelf geen zin in hebt.
Ik ben 24 jaar oud. Ik kan wel goed voor mezelf zorgen want ik weet toch alles op het internet te vinden wat ik nodig heb. Daar heb ik geen hulp bij nodig. Ik ben een gevoelsmens want ik help bijvoorbeeld mijn tante als ze wat nodig hebt en dan geef ik haar tips over wat ze beter kan doen. Ik deel mijn kennis aan hun, dat geeft hun een voorsprong wanneer ze iets niet snappen. Hier vraag ik geen geld voor, ik hou van gratis advies geven. Waarom denk je dat ik een profiteur ben? Ik neem alleen als mensen willen geven. Liever neem ik niets aan als ik het niet verdiend heb. Wel geef ik familie dus gratis advies en dat geeft mij vind ik het recht om cadeautjes aan te nemen. Soms komt een kennis met melkchocola maar daar hou ik niet van. Omdat ik een gevoelsmens ben neem ik het wel aan. Ik gooi het wel in de prullenbak maar ik doe daar diegene geen pijn mee. Ik verstop me ook niet want iedereen weet juist dat ik op mijn kamer te vinden ben. Iedereen is daar welkom maar wel 1 persoon max anders krijg ik teveel druk. De ander vraag ik vriendelijk om te wachten maar ik biedt wel een slokje water aan of cola. Dus ik deel best veel, kennis, drinken, gezelschap en altijd een open deur voor familie en kennissen. Ik luister ook goed. Soms naar hele verhalen van mensen maar ik vergeet wel stukken als het saai is. Niet iedereen is bijzonder of slim.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_187722737
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 21:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad asperge. Maar het betekent niet dat nieuwetijdskinderen niet bestaan. Google maar is naar de talloze websites die mijn eigenschappen omschrijven. Bijvoorbeeld mijn interesse naar spiritualiteit, ideeën die ik heb. Maar ook de dingen waarmee ik te maken heb, niet tegen druk kunnen en stress. Gelukkig steunt heel mijn familie me en komen ze met een envelopje op mijn verjaardag om liefde en steun te tonen.
Ik zeg je eerlijk dat ik nooit van de term nieuwetijdskibderen had gehoord. Maar toen ik jou topic vorige week zag heb ik gezocht op internet en die term bestaat werkelijk. In eerste instantie dacht ik dat jij die term zelf had bedacht :p
pi_187724413
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 23:04 schreef madam-april het volgende:

[..]

Het komt eigenlijk ook gewoon door ons want door zulke vragen te stellen raakt hij in de stress want daardoor heeft hij het gevoel dat er iets van hem verwacht wordt en hij kan niet tegen die druk..
Ik heb inderdaad last van druk en stress maar online valt wel mee hoor. Het zijn vooral mensen fysiek om mij heen die mij stress kunnen opwekken. Vooral als ze veel praten of veel heen en weer lopen. Daarom ga ik nooit me een trein of tram en vraag ik mijn moeder of vader om mij te brengen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_187776115
Het leven als nieuwetijdskind is zwaar, heel zwaar. Gisteren een vervelende eeuwenlange discussie gehad over mijn zakgeld. Ik weet dat er dit jaar inflatie is geweest maar ze willen mijn zakgeld niet hierom ophogen zucht. Dat ze af en toe geld problemen hebben is hun eigen schuld want ze werken niet hard genoeg, ze moeten dat niet van mijn zakgeld inhouden. Ik heb het heel zwaar de laatste tijd met denken, onder andere om deze redenen. Hoe kan ik tot rust komen als ik dit soort gezeik om mijn oren krijg? Wat moet ik in deze situatie doen?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_187902355
Ik ben echt boos op mijn ouders door wat er net gebeurde!! :( :( :( ze willen dat ik een sollicitatiebrief schrijf voor de Appie. Dat ik maar vakkenvuller moet worden zijden ze. Eén hoe durven ze. Twee, zijn ze helemaal besodemieterd.

Ik ben niet gek, waarom zou ik werken zodat ik 10 euro meer krijg dan mijn Wajong? Ik Kan niet werken want ik voel mij zwak. De gedachten aan werk geeft mij hoofdPIJN.

Hoe kan ik hun de wijsheid teruggeven dat ik een nieuwetijdskind ben en mij mijn ding moet laten doen: filosoferen over het leven en bestaan. De beroemde Grieken waren ook filosofen en hebben de wereld veranderd. Ik vind dit uitermate respectloos
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 14 juli 2019 @ 19:32:41 #23
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_187923063
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 17:06 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben echt boos op mijn ouders door wat er net gebeurde!! :( :( :( ze willen dat ik een sollicitatiebrief schrijf voor de Appie. Dat ik maar vakkenvuller moet worden zijden ze. Eén hoe durven ze. Twee, zijn ze helemaal besodemieterd.

Ik ben niet gek, waarom zou ik werken zodat ik 10 euro meer krijg dan mijn Wajong? Ik Kan niet werken want ik voel mij zwak. De gedachten aan werk geeft mij hoofdPIJN.

Hoe kan ik hun de wijsheid teruggeven dat ik een nieuwetijdskind ben en mij mijn ding moet laten doen: filosoferen over het leven en bestaan. De beroemde Grieken waren ook filosofen en hebben de wereld veranderd. Ik vind dit uitermate respectloos
Luisteren naar je begeleider en zijn/haar advies/medicatie ten harte nemen!

Dan komt het allemaal wel goed! :*
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_187927022
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 17:06 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben echt boos op mijn ouders door wat er net gebeurde!! :( :( :( ze willen dat ik een sollicitatiebrief schrijf voor de Appie. Dat ik maar vakkenvuller moet worden zijden ze. Eén hoe durven ze. Twee, zijn ze helemaal besodemieterd.

Ik ben niet gek, waarom zou ik werken zodat ik 10 euro meer krijg dan mijn Wajong? Ik Kan niet werken want ik voel mij zwak. De gedachten aan werk geeft mij hoofdPIJN.

Hoe kan ik hun de wijsheid teruggeven dat ik een nieuwetijdskind ben en mij mijn ding moet laten doen: filosoferen over het leven en bestaan. De beroemde Grieken waren ook filosofen en hebben de wereld veranderd. Ik vind dit uitermate respectloos
_O-
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_187927272
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 17:06 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben echt boos op mijn ouders door wat er net gebeurde!! :( :( :( ze willen dat ik een sollicitatiebrief schrijf voor de Appie. Dat ik maar vakkenvuller moet worden zijden ze. Eén hoe durven ze. Twee, zijn ze helemaal besodemieterd.

Ik ben niet gek, waarom zou ik werken zodat ik 10 euro meer krijg dan mijn Wajong? Ik Kan niet werken want ik voel mij zwak. De gedachten aan werk geeft mij hoofdPIJN.

Hoe kan ik hun de wijsheid teruggeven dat ik een nieuwetijdskind ben en mij mijn ding moet laten doen: filosoferen over het leven en bestaan. De beroemde Grieken waren ook filosofen en hebben de wereld veranderd. Ik vind dit uitermate respectloos
tot dusver is de levensfilosofie die je hier etaleert, echt compleet waardeloos.
pi_187962580
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 17:33 schreef Asb6 het volgende:

[..]

Geen uitspraak voor een moderator
Niemand kan hier vandaan beoordelen op welke gronden iemand is afgekeurd. Maar ik kan ieder wel zeggen
Wie anno 2019 in de woning zit en geen arbeids vermogen
heeft is echt arbeidsongeschikt.
Want de woning criteria is aangescherpt .

Mijn werkgever een instantie dat werkzaamheden
doet voor hoofdzakelijk de overheid en daar moet de
overheid gewoon voor betalen net als wanneer een
timmerman bij een gebouw van de rijksoverheid onderhoud
werk doet dan moet de overheid het bedrijf betalen

Dus ook wij als non profit stichting.

Mijn werkgever krijgt een bedrag van het
UWV met als voorwaarde dat zij rekening houden met
min capaciteiten en vermogens want ik ben niet voor niks
Ex wajonger .

Volgens de statistieken ben ik 1 van de 240.000 wajongers maar met een uitkering bedrag van 000 nul euro .
Dus 240.000 is een valse aantal .


Ook mensen die door een aangeboren
beperking in de jonge jaren 20 en 30
wel mee kunnen werken maar
daardoor op latere leeftijd niet meer
vallen onder de woning ipv w.a.o. w.i.a

Dus vele zitten daar echt niet allemaal vanaf de 18e verjaardag in.

Ik ben geen keuringsarts om te beoordelen laatstaan
te veroordelen over de wajong rechten van een mede
nieuwe tijdse kind.

Dank zei veel leren en dat ik een lerende
Adult schoolboy ben is er vakkennis ontstaan
waardoor ik werk heb en daar komt men mensen tekort
want als wie op onvervulbare vacatures wil solliciteren
heeft vakkennis nodig
Gelukkig iemand die de situatie begrijpt en weet hoe het is om ook nieuwetijdskind te zijn. Goed wat je bereikt hebt, in dit stadium zit ik geestelijk niet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_188010626
TS is gewoon een autist.

Je raakt gewoon bij het minste en geringste overprikkeld. Dat dat je realiteit is, is ok. Je hoeft je niet te verschuilen achter allerlei illusies die je op het internet vind.

De realiteit voor TS is gewoon dat hij de behoefte heeft zich als meer te voelen dan dat hij daadwerkelijk is.

"Nieuwetijdskind" is gewoon TS's leugen om niet naar zijn eigen realiteit te hoeven kijken, die gewoon in en in triest is.

Dat je jouw eigen ouders bekijkt als een stuk gereedschap vind ik walgelijk. Dit zijn mensen die om jou geven en hun taak is om jou klaar te stomen voor de maatschappij, niet jou te voorzien van al jouw behoeftes. Ze zijn geen bedienden en ook niet je therapeut.

Ze denken dat jij in staat bent te werken. GA DAT DAN IN IEDER GEVAL PROBEREN. En schuif daarbij dat astronomische ego van jouzelf daarbij maar opzij. Je hebt een WAJong? Vraag het UWV om hulp bij het vinden van een baan, zij weten wel wat te vinden voor je waarbij rekening gehouden wordt met je autisme.
pi_188011448
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 20:13 schreef Telefoonvork het volgende:
TS is gewoon een autist.

Je raakt gewoon bij het minste en geringste overprikkeld. Dat dat je realiteit is, is ok. Je hoeft je niet te verschuilen achter allerlei illusies die je op het internet vind.

De realiteit voor TS is gewoon dat hij de behoefte heeft zich als meer te voelen dan dat hij daadwerkelijk is.

"Nieuwetijdskind" is gewoon TS's leugen om niet naar zijn eigen realiteit te hoeven kijken, die gewoon in en in triest is.

Dat je jouw eigen ouders bekijkt als een stuk gereedschap vind ik walgelijk. Dit zijn mensen die om jou geven en hun taak is om jou klaar te stomen voor de maatschappij, niet jou te voorzien van al jouw behoeftes. Ze zijn geen bedienden en ook niet je therapeut.

Ze denken dat jij in staat bent te werken. GA DAT DAN IN IEDER GEVAL PROBEREN. En schuif daarbij dat astronomische ego van jouzelf daarbij maar opzij. Je hebt een WAJong? Vraag het UWV om hulp bij het vinden van een baan, zij weten wel wat te vinden voor je waarbij rekening gehouden wordt met je autisme.
Nou nou zeg, je leest hem wel de les.
pi_188019335
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 21:02 schreef stokj het volgende:

[..]

Nou nou zeg, je leest hem wel de les.
Het is ook nodig dat iemand dat doet.
pi_188019489
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 10:29 schreef Telefoonvork het volgende:

[..]

Het is ook nodig dat iemand dat doet.
Mensen luisteren tegenwoordig niet meer he
  Moderator zaterdag 20 juli 2019 @ 14:13:10 #31
441859 crew  Lenny77
pi_188022226
Ik hoop echt dat dit allemaal niet waar is :X
Je moest maar eens zo een kind hebben! Niet erg dat hij autisme zou hebben en misschien zelfs niet zou kunnen werken.
Maar de dag dat hij eist om meer geld door inflatie of verwacht dat zijn levensreddend advies (met 0% levenservaring) aan anderen hem recht op geld geeft, of nog erger: zegt dat ik maar harder moet werken zodat ik meer aan hem kan geven zodat hij zich filosofisch kan ontwikkelen dat zet ik hem persoonlijk af bij het leger of waar dan ook, maar ik zou niet instaan voor mezelf!

Alsjeblieft zeg... Schaam je! Met je excuses en mooie verhaaltjes! Je bent geen nieuwetijdskind maar een vuile profiteur! Een parasiet...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 20 juli 2019 @ 15:20:16 #32
441859 crew  Lenny77
pi_188023320
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 14:35 schreef Asb6 het volgende:

[..]

Er moet zich nu 1 schamen en dat ben jezelf en eigenlijk niet 1 maar meerdere mensen in dit topic die iemand met een handicap die afgekeurd is de grond indrukken .

Nog erger dan racisme is het hier

want jij en vele andere hier weet niet in hoeverre autisme of andere beperking voor hem de toegang tot de arbeidsmarkt belemmert.

Iemand die afgekeurd is die is geen profiteur en heeft recht op de sociale voorzieningen.

Sociale zekerheid is een belangrijk goed in de beschaving.
En nat uur in beginsel dient inkomen
uit arbeid verkregen worden .
Maar als dat door omstandigheden niet mogelijk dan hebben we de sociale zekerheid.

Een heleboel denken te weten of iemand wel of niet terecht is afgekeurd

Maar wie op 29 jarige leeftijd anno 2019 afgekeurd is en geen arbeids vermogen heeft daar is echt wel iets
mee aan de hand.

Fox leden zijn geen keurings artsen
Een laat die keuring artsen maar het wel doen.

Jullie en ik zijn niet bekwaam
om te bepalen of iemand wel of niet
Arbeidsongeschikt is
Ik schaam me helemaal niet. Ik zeg nog in mijn post dat er helemaal niets mis is met een kind met autisme en als zo iemand afgekeurd is ook niet. Integendeel! Alle begrip daarvoor.
Maar als zo iemand dan gaat doen alsof ie de reïncarnatie van jezus is en dat iedereen rondom hem maar moet betalen voor hem en hem verzorgen en weigert om ook maar 1 vinger uit te steken omdat zijn brein te waardevol is, dan spreek je over iets heel anders! Hij verwacht dat zijn ouders maar harder moeten werken zodat hij nog meer kan krijgen. Hoe onbeschoft ben je dan en hoe weinig respect heb je dan voor je ouders die al 29 jaar voor je zorgen en alles voor je doen, waarvan hij dan ook nog denkt dat hij dat verdient?
Kom op zeg :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_188023771
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 17:06 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben echt boos op mijn ouders door wat er net gebeurde!! :( :( :( ze willen dat ik een sollicitatiebrief schrijf voor de Appie. Dat ik maar vakkenvuller moet worden zijden ze. Eén hoe durven ze. Twee, zijn ze helemaal besodemieterd.

Ik ben niet gek, waarom zou ik werken zodat ik 10 euro meer krijg dan mijn Wajong? Ik Kan niet werken want ik voel mij zwak. De gedachten aan werk geeft mij hoofdPIJN.

Hoe kan ik hun de wijsheid teruggeven dat ik een nieuwetijdskind ben en mij mijn ding moet laten doen: filosoferen over het leven en bestaan. De beroemde Grieken waren ook filosofen en hebben de wereld veranderd. Ik vind dit uitermate respectloos
Je bent gewoon een verwend kind.
Je ouders hadden je vroeger al aan je oren naar buiten moeten trekken toen je bij de Jumbo op de grond lag te krijsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2019 15:44:59 ]
pi_188027451
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 16:50 schreef Asb6 het volgende:

[..]

Kijk het is ook niet gemakkelijk om met de gave als
nieuwetijdse kind en boven gemiddeld
denkniveau om ergens de de goede studie of Baan te krijgen tussen het
doorsnee klootjes volk
"Nieuwetijdse kind" :r vertaling: "Te lui om een poot uit te steken."
"Boven gemiddeld denkniveau" :r vertaling: "Te arrogant voor woorden."

Ja, als je te lui bent om een poot uit te steken en een astronomisch ego hebt, dan willen ze je nou eenmaal nergens.

Kennis en ervaring zijn twee totaal verschillende dingen. Als @firefly3 zijn poten verdomd uit te steken zal hij nooit de combinatie van kennis en ervaring (=wijsheid) krijgen die hij nodig heeft.

Ik heb zelf autisme, ben slechtziend en heb epilepsie. 100% afgekeurd. Dat is nog geen excuus voor mij om thuis op mijn bank te gaan zitten en te niksen. Ik "werk" (dagbesteding) 3x per week bij een keramiekstudio, leer gitaar te spelen en zit in een band. Ik heb gewerkt in het verleden, maar dat is mis gegaan. Dat is ok. Ik heb het tenminste geprobeerd.

TS, jij bent exact de reden waarom mensen zoveel onbegrip hebben voor mensen met autisme. Ik ken ZAT mensen met autisme die hun best doen om hun steentje bij te dragen aan de maatschappij. Jij verdomt dat gewoon. Er zijn zat bedrijven die iets doen en daarbij mensen met autisme gebruiken. Het UWV kan je daarbij helpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Telefoonvork op 20-07-2019 18:59:37 ]
  Moderator zondag 21 juli 2019 @ 01:30:07 #35
441859 crew  Lenny77
pi_188034069
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 18:29 schreef Asb6 het volgende:
TS kan ook in de SM wereld een Geld slaaf zoeken die hem.dient .

Wie weet wilt lenny77 wel


https://reportersonline.nl/ik-ben-een-geldslaaf/
Je denkt toch zeker niet dat ik gek ben? En je hebt maar een wreed grote mond voor een subje te zijn. Je juf mag je nog wel eens extra over de knie leggen, zeker met je domme opmerkingen van hier.
Hij is geen genie, is hij nooit geweest en op deze manier zal hij het ook nooit worden!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_188502226
Ik ben afgelopen maand een beetje tot mezelf getrokken. Dit om deze reden: Ik heb een hele zware maand gehad. Eind vorige maand kwamen BEIDE ouders aankloppen op mijn deur. Meestal betekent dit slecht nieuws. En ja hóóóór ik had gelijk :') commanderen zij meteen dat ik maar mijn opa in de tuin moest helpen :{ ik met tegenzin met een fucking hark moeten lopen harken in de tuin in de hete zon. na een half uurtje vond ik het wel best, zie ik dat mijn ouders zitten theedrinken binnen en toen werd ik weer naar buiten gestuurd. Zo wil IK NIET Behandelt worden door die luie varkens. Een kwartier later heb ik die hark tegen de muur kapotgeslagen en mijn middelvinger opgestoken, met mijn vinger tegen het raam. Het liefst had ik een steen door het ruit gegooid. Nu hoef ik gelukkig voorlopig niet naar opa, dus eigenlijk heb ik dit goed aangepakt. Wat een kuttuin overigens, onkruid en aan het begin lelijke tegels. Maar dit is nog niet alles, deze maand namelijk WEER gezeik. Ik wil namelijk een nieuwe PC hebben maar nu hebben mijn ouders het uitgesteld tot kerst omdat ze het dan pas als kerstcadeau willen geven. Voor kerst hoor je apart cadeaus te geven, en niet te misbruiken om dan maar een cadeau te geven. Hoe kan ik anders coins gaan minen? Nu moet ik 4 maanden wachten voor niets. En ten slotte nog iets anders waar ik mijn ouders op terug pak en blij mee ben: ik heb een hele brakke oude pc die veel stroom vreet met oude videokaarten enzo. Te langzaam om echt snel coins te genereren. Ik heb het ding wel stiekem 24 uur per dag aan zodat mijn ouders lekker een duurdere stroomrekening hebben. Wie het laatst lacht, lacht het best haha, lekker voor hun. Moeten zij mij maar normaal behandelen en niet als slaaf, wat zo krijgen ze het lekker terug. Soms maak ik ook krassen met een mes op de koelkast als ik niets te doen heb en zij niet aardig zijn geweest voor mij. Het grappige is dat mijn ma dan meestal eerst boos wordt en dat ik haar later hoor huilen, geeft mij een machtig/voldaan gevoel want ze respecteren mij niet.

[ Bericht 99% gewijzigd door firefly3 op 18-08-2019 11:19:10 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_188502557
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 20:13 schreef Telefoonvork het volgende:
TS is gewoon een autist.

Je raakt gewoon bij het minste en geringste overprikkeld. Dat dat je realiteit is, is ok. Je hoeft je niet te verschuilen achter allerlei illusies die je op het internet vind.

De realiteit voor TS is gewoon dat hij de behoefte heeft zich als meer te voelen dan dat hij daadwerkelijk is.

"Nieuwetijdskind" is gewoon TS's leugen om niet naar zijn eigen realiteit te hoeven kijken, die gewoon in en in triest is.

Dat je jouw eigen ouders bekijkt als een stuk gereedschap vind ik walgelijk. Dit zijn mensen die om jou geven en hun taak is om jou klaar te stomen voor de maatschappij, niet jou te voorzien van al jouw behoeftes. Ze zijn geen bedienden en ook niet je therapeut.

Ze denken dat jij in staat bent te werken. GA DAT DAN IN IEDER GEVAL PROBEREN. En schuif daarbij dat astronomische ego van jouzelf daarbij maar opzij. Je hebt een WAJong? Vraag het UWV om hulp bij het vinden van een baan, zij weten wel wat te vinden voor je waarbij rekening gehouden wordt met je autisme.
Het werkt niet om mij te pushen om te gaan werken. Dat werkt bij mij het tegenovergestelde want nu heb ik er al helemaal extra geen zin in. Waarom zou ik vakken gaan vullen als ik thuis spelletjes kan spelen? Dit slaat totaal nergens op. Ik wil ook als filosoof behandelt worden, niet als vakkenvuller. Dat ben ik niet en het is te zwaar voor mij. Ik vind het zwaar om de suiker te pakken, laat staan een heel krat vol. Ik ben niet zo sterk. Bij de gedachte moet ik al snel gaan ademen en ik krijg hoofdpijn van het idee. Laat domme werkmieren dit maar doen, ik heb belangrijkere dingen te doen dan dat. Als einstein niet kon uitvinden maar moest vakkenvullen, zag de wereld er heel anders uit. Jij stopt de mensheid met deze gedachten van je. En mijn ouders ben ik al helemaal zat (lees bovenstaande post). Zij zijn walgelijk respectloos naar mij toe. En nieuwetijdskinderen zoals ik worden altijd achtergesteld door middel van vooroordelen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_188502567
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 21:02 schreef stokj het volgende:

[..]

Nou nou zeg, je leest hem wel de les.
Inderdaad, aardig van je dat je voor mij opkomt en mij begrijpt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_188502719
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 14:13 schreef Lenny77 het volgende:
Ik hoop echt dat dit allemaal niet waar is :X
Je moest maar eens zo een kind hebben! Niet erg dat hij autisme zou hebben en misschien zelfs niet zou kunnen werken.
Maar de dag dat hij eist om meer geld door inflatie of verwacht dat zijn levensreddend advies (met 0% levenservaring) aan anderen hem recht op geld geeft, of nog erger: zegt dat ik maar harder moet werken zodat ik meer aan hem kan geven zodat hij zich filosofisch kan ontwikkelen dat zet ik hem persoonlijk af bij het leger of waar dan ook, maar ik zou niet instaan voor mezelf!

Alsjeblieft zeg... Schaam je! Met je excuses en mooie verhaaltjes! Je bent geen nieuwetijdskind maar een vuile profiteur! Een parasiet...
Ouders horen toch voor hun kind te zorgen, toch niet andersom? En verder is het logisch dat zij moeten werken zodat ik kan filosoferen. Het moet toch niet zo zijn dat de einsteins in de bouw moeten gaan werken en de mensen in de bouw over kwantummechanica moet gaan denken? Waarom zou ik respect voor ze moeten hebben als ze mij als stront behandelen :W Ik help ze bij het aanleggen van internet of apparatuur en opzoeken van informatie op wikipedia. Wat krijg ik ervoor terug dan? Beetje Wajong en zakgeld. Het liefst wil ik in euro's volgende maand dan knal ik het zo door hun slaapkamerruit. Of een tweeeuro munt tegen hun voorhoofd mochten ze een grote bek hebben want ik begin hun nu echt zat aan het worden met hun scheilheilige rotkoppen
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_188503088
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het werkt niet om mij te pushen om te gaan werken. Dat werkt bij mij het tegenovergestelde want nu heb ik er al helemaal extra geen zin in. Waarom zou ik vakken gaan vullen als ik thuis spelletjes kan spelen? Dit slaat totaal nergens op. Ik wil ook als filosoof behandelt worden, niet als vakkenvuller. Dat ben ik niet en het is te zwaar voor mij. Ik vind het zwaar om de suiker te pakken, laat staan een heel krat vol. Ik ben niet zo sterk. Bij de gedachte moet ik al snel gaan ademen en ik krijg hoofdpijn van het idee. Laat domme werkmieren dit maar doen, ik heb belangrijkere dingen te doen dan dat. Als einstein niet kon uitvinden maar moest vakkenvullen, zag de wereld er heel anders uit. Jij stopt de mensheid met deze gedachten van je. En mijn ouders ben ik al helemaal zat (lees bovenstaande post). Zij zijn walgelijk respectloos naar mij toe. En nieuwetijdskinderen zoals ik worden altijd achtergesteld door middel van vooroordelen.
Je bent geen "nieuwetijdskind" je bent gewoon lui. Mij houd je niet voor de gek met jouw zielige, kleine leugentjes. Je bent ook geen filosoof, dat is gewoon nog een excuus om lui te zijn.

De vergelijking met Albert Einstein vind ik helemaal walgelijk. Hij heeft er hard voor gewerkt. Jij VERWACHT dat alles maar aan komt waaien. Reality check: dat komt het niet.

Het zijn types zoals jij die mij de hoop voor de mensheid doen verliezen.
  zondag 18 augustus 2019 @ 12:51:19 #41
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_188503722
Wat een topic :D

Een TS die beweert te "filosoferen" terwijl hij spelletjes speelt op zijn pc :')

Achja de ouders zijn het ook zelf schuld dit te tolereren. Ze laten zich zelf misbruiken.

Als ik zo'n "zoon" had als TS, tussenhaakjes want het is gewoon een mietje. Zou ik 400 euro kostgeld per maand vragen als hij geen studie/bijbaan heeft. Een klein bedrag voor zo'n briljante filosoof toch?

Kan je het niet betalen dan stonden zijn spullen binnen 3 maanden op straat. Je laat jezelf toch niet gek maken door zo'n parasiet. Weg ermee

Tevens is TS gewoon een hbo-er die iedereen in dit topic uitlacht omdat hij aan het trollen is :')
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_188544777
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 12:03 schreef Telefoonvork het volgende:

[..]

Je bent geen "nieuwetijdskind" je bent gewoon lui. Mij houd je niet voor de gek met jouw zielige, kleine leugentjes. Je bent ook geen filosoof, dat is gewoon nog een excuus om lui te zijn.

De vergelijking met Albert Einstein vind ik helemaal walgelijk. Hij heeft er hard voor gewerkt. Jij VERWACHT dat alles maar aan komt waaien. Reality check: dat komt het niet.

Het zijn types zoals jij die mij de hoop voor de mensheid doen verliezen.
Al toen ik vijf was ontdekte men dat ik Indigo was. Het duurde drie onderzoeken toen ze pas ontdekten dat ik een Nieuwetijdskind ben. Al toen ik 12 was wisten mijn ouders dat ik filosofeerde over de natuur enzo. Ik was binnen altijd grasmonsters aan het onderzoeken die ik buiten gevonden had. Deze inzichten had ik altijd al in me. Daarom weet ik dat ik juist een bijdrage kan leveren met het redden van de mensheid door slimme oplossingen te bieden. Dit doe ik nu al door familie te helpen met Wikipedia vraagstukken en oplossingen te bieden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_188557154
Offtopic geneuzel opgeschoond, nieuwe kans voor deze reeks.

Nieuwetijdskinderen zijn zowel kind als volwassen.
Ze zijn hooggevoelig en komen hier op aarde om liefde te brengen in verschillende vormen.
Ze zijn gevoelig, meelevend, natuurliefhebbers, houden van de zon, sterren en de maan.. interesse in het heelal en zorgen graag voor anderen.

Ze staan dicht bij de bron van energie waardoor ze ook spiritueel open staan voor prikkels en waarnemingen.

Dit maakt ze echter ook kwetsbaar.
Door deze openheid worden ze bloot gesteld aan allerlei energieën om hen heen, de positieve en de negatieve.

Wie herkent dit? Bestaat deze 'term' volgens jou wel of niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2019 15:22:33 ]
  zondag 1 september 2019 @ 15:24:22 #44
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188737060
Ik geloof dat er hooguit nieuwetijdsouders zijn. Mensen die hun toekomst in handen van hun kinderen leggen, en graag zien dat het een bijzonder kind is in plaats van een adhd-er in geestelijke nood die dringend hulp nodig heeft.

Vroegâh zat er nog enige filosofie om de nieuwetijdskinderen of hoe ze toen ook heetten. Reïncarnatie, sterrenkinderen, etc.
pi_188753365
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 15:24 schreef Lunatiek het volgende:
Ik geloof dat er hooguit nieuwetijdsouders zijn. Mensen die hun toekomst in handen van hun kinderen leggen, en graag zien dat het een bijzonder kind is in plaats van een adhd-er in geestelijke nood die dringend hulp nodig heeft.

Vroegâh zat er nog enige filosofie om de nieuwetijdskinderen of hoe ze toen ook heetten. Reïncarnatie, sterrenkinderen, etc.
Zoals?
Ik weet dat ik een sterrenkijkertje was, bij de geboorte... altijd al een dwars kind geweest. :D
pi_188753512
quote:
Sterrenkinderen leven vanuit de energie van onvoorwaardelijke liefde.
Het zijn vrede-werkers. Ze zijn al vaker op aarde geweest om de energie van liefde en wijsheid te verspreiden. Vanaf 1980 is er een nieuwe golf van sterrenkinderen naar aarde gekomen die de aarde “klaar maken” voor een nieuwe generatie sterrenkinderen die nog meer gevoeligheid en wijsheid zullen brengen.

De energie op aarde is inmiddels zo ver dat de eerste van deze kinderen geboren zijn. Als ze optimaal zijn afgestemd op hun eigen energie weten sterrenkinderen precies hoe ze hun kwaliteiten kunnen inzetten om de energie van de omgeving zacht te maken.

Indigo, regenboog of- kristalkinderen doen dit ook, maar zetten hun energie op een andere manier in. Sterrenkinderen zien vaak met lede ogen toe dat de omgeving nog niet toe is aan een verandering naar meer liefde.
Wat denken jullie hierover?
Bron: Matthijs vd Beek
  maandag 2 september 2019 @ 14:09:04 #47
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188754023
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 13:28 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Wat denken jullie hierover?
Bron: Matthijs vd Beek
Dat bedoel ik, de sterrenkinderen van toen zijn de nieuwetijdskinderen van nu. Maar ze zetten niet veel zoden aan de dijk.
  maandag 2 september 2019 @ 18:20:20 #48
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_188757396
Helemaal eens met de TS. Voor bepaalde mensen zoals Hij moet de weg geplaveid worden zodat ze hun talenten volledig kunnen benutten en grootse dingen voor de mensheid doen. Het is niet voor niks dat de meeste mensen domme werkmieren zijn. Om grote denkers te ondersteunen door ze simpele taken te ontnemen moet veel werk worden verzet, zie het als een investering. Iedereen die hier negatief reageert is jaloers, terwijl dat eigenlijk niet nodig is. We zijn allemaal radertjes in een groot geheel waarbij zeldzame talenten zoals TS het hele systeem verbeteren.
pi_188810574
Bedankt voor het 10 minuten lees genot
pi_188812919
Succesvolle troll! Hartelijk gelachen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')