abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 december 2000 @ 01:52:20 #1
6621 Brandtje
Hingis Forever
pi_511975
Ja toch? Ze wordt nooit genomineerd, terwijl iedereen (in het huis) zoiets heeft van Dees hoort er niet echt bij. Knap dat je dan nooit genomineerd wordt. Ze zeurt wel (ben ik mee eens) maar daarentegen ze gaat haar eigen weg, en als die tot victorie leidt, waarom niet? Ik heb respect voor haar. Ik denk dat als ze wat meer voor haar mening zou uitkomen, ze 1,2,3 eruit gestemd zou worden (of genomineerd).

ps, als dit topic al bestaat --> slotje, maar kan er dan wel ff een link worden gelegd

Verrassend lekker!
  zondag 3 december 2000 @ 02:10:34 #2
7248 Marv
Son of a Bitch
pi_512038
Om dit spelletje te winnen moet je uiteindelijk de populairste zijn.
Onderhavig leeghoofd glijdt door alle nominatierondes heen in de schaduw van meer uitgesproken persoonlijkheden.
Ik kan in haar toch geen karaktertrek herkennen die zo aansprekend is voor het Nederlandse volk dat ze tot "stardom" kan groeien. Als ze wint is dat een hele boze droom waarin saaiheid, leugen, bedrog en achterklap nog verder in het nationaal collectief geheugen wordt ingeprent met haar als rolmodel.
De klussen waar je niet aan begint duren het langst om af te maken
  zondag 3 december 2000 @ 02:18:41 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_512064
Koos gaat volgende week, daarna wordt Dees ook genomineerd, samen met Robin en, eh, Hieke en vliegt ze er uit.
Helaas. In mijn optiek voegt ze weinig toe, maar ik vind haar onderdeel van het meubilair. Aantrekkelijk, ja, ik geef het toe MirrorMan, maar, Jesus, wat kan dat mensje zeiken!
Toch, ik denk dat haar 'appeal' is dat een hoop mensen iemand zoals zij in hun directe omgeving hebben. Herkenbaar. Je wilt voor haar zorgen, maar als het er op aan komt....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 3 december 2000 @ 02:20:35 #4
6621 Brandtje
Hingis Forever
pi_512075
Zoals je zelf zegt zijn nederlanders plat en leeghoofddig, vandaar dit programma, lijkt me. Maar begrijp me goed, ik denk dat Dees meer te bieden heeft dan dat ze nu laat zien, op de fotosessie na dan, die was leuk.

Maar, vind je de rest dan zo voor hun mening opkomen dan. Iedereen waait toch met de wind mee. Alleen Robin blijft zichzelf. Zelfs Koos begint zich op een bepaalde manier te gedragen om maar mee te doen.

Verrassend lekker!
  zondag 3 december 2000 @ 02:22:22 #5
6621 Brandtje
Hingis Forever
pi_512081
quote:
Op 03 december 2000 02:10 schreef Marv het volgende:
Ik kan in haar toch geen karaktertrek herkennen die zo aansprekend is voor het Nederlandse volk dat ze tot "stardom" kan groeien.
Volgende keer zal ik kwoten, da's makkelijker
Verrassend lekker!
pi_512356
Dees rules absoluut! En ze gaat toch niet voor de winst (ze snapt zelf heus wel dat haar gedrag haar niet echt populair maakt).
Maar ze is in ieder geval het slimst (alhoewel haar naiviteit het soms wat moeilijker maakt om dat te zien), en ze heeft meer karakter (goed of niet goed, dat is een kwestie van interpretatie) dan de rest. De rest bestaat meer uit typetjes dan uit 'round characters'. En tv moet simpel blijven! Dus dat maakt haar meteen de minst geliefde persoonlijkheid.
Het grappige is, dat de dingen die mensen haar aanrekenen, niet half zo erg zijn als wat 90 procent van de Nederlandse bevolking zelf iedere dag flikt (en laat niemand zeggen dat dat niet waar is), alleen nu wordt het opgeschreven en uitvergroot.
Kortom: Beter dan Desiree wordt Big-Brother nooit meer! (en een wijs filosoof zei ooit: 'De minderheid heeft altijd gelijk!', ik dus, in dit geval.)
  zondag 3 december 2000 @ 09:22:26 #7
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_512665
Dees roels zeker Zij komt dan mischien over, als 'n dom blondje, maar ze weet precies, wat ze doet!
Ze heeft vaak zo'n lachje, waarbij je al weet, dat ze iets van plan is! En ja, tuurlijk ziet ze er lekker uit & da's uiteraard belangrijk, voor leuke TV.
BURP!!! Sprak ze teder...
  zondag 3 december 2000 @ 09:57:26 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_512683
Dees is iemand die compleet contactgestoord is. Zelfs in een huis met 11 mensen om zich heen weet ze zich nog volledig in het niets op te laten gaan. Dat is natuurlijk heel erg knap. Dat vergt jaren van studie.

Het is toch angstig om te zien dat iedere man die aandacht aan haar besteed dat ze daar dan meteen helemaal verliefd op wordt.

Jaa Deesje roels maar dan wel graag in haar eigen gekozen ellende.

  zondag 3 december 2000 @ 10:54:46 #9
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_512713
quote:
Op 03 december 2000 02:20 schreef Brandtje het volgende:
Zoals je zelf zegt zijn nederlanders plat en leeghoofddig, vandaar dit programma, lijkt me.
Oh?
Is dat zo?
Bewijzen!!
Niemand hier zegt dat namelijk.
Je moet inderdaad maar eens gaan quoten.
Ik ben Nederlands, maar zeker niet leeghoofdig!!
Plat is een tweede.....

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 03-12-2000 11:01]

Ben te zaai voor een signature
pi_512768
Wat ik nog niemand heb horen zeggen is dat Dees in feite asociaal bezig is. Ik heb haar in de afgelopen maanden b.v. als Koos of Ferdie het moeilijk heeft nooit gezien dat ze iemand troost of opbeurt. Als zij verdrietig is jankt ze tegen iedereen aan.
Eenrichtingsverkeer! Alleen een potentiele
"huwelijkskandidaat " krijgt haar aandacht.
  zondag 3 december 2000 @ 22:39:17 #11
7248 Marv
Son of a Bitch
pi_514596
Brandje
Ik zal nooit beweren dan wij Nederlanders plat en leeghoofdig zijn.
Quoten is idd beter dan interpreteren. Als ik iets bedoel dan kun je dat lezen, hoef je er niet zelf bij te bedenken.

De strekking van m'n post was dat we met dit heksje als rolmodel een maatschappij krijgen waarin het vertrouwen dat je stelt in je medemens, zelfs in diegenen die dichtbij staan, meestal misplaatst is.
De mentaliteitsverandering die dit teweegbrengt is al ver in ons bewustzijn doorgedrongen, we leven in het onpersoonlijke IK-tijdperk. Hoe meer mensen op een kluitje hoe sterker de drang binnen de eigen cocoon te blijven en die ten koste van alles te beschermen.
Veel mensen beseffen niet eens dat ze sociale bloedarmoede leiden; ze wijken immers niet af van hun omgeving en worden in hun gedrag bevestigd door wat hen door de media wordt voorgeschoteld.
Ignorance wordt beloond, awareness niet aangemoedigd.


(sorry voor de niet-biancaans-bedoelde-anglicismen; khad er even geen andere woorden voor)

De klussen waar je niet aan begint duren het langst om af te maken
  maandag 4 december 2000 @ 10:34:25 #12
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_515421
Wat nou Dees roels!
Dees is gewoon een ellebogenwerker,ik noem haar WILLEM DE TWEEDE ,want,de manier hoe ze nu over Robin praat slaat echt werkelijk nergens op,ik las net de streamverslagen BAH! er deugd nu ineens geen ene moer meer van hem,ze denkt echt van: zo nieuw vlees in kuip(bart)dus dan gooi ik het oude maar bij het grof vuil,alleen jammer dat Robin zo netjes tegen haar blijft,en haar al 2 mnd in haar waarde laat,ik zou het in ieder geval niet kunnen .
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_515464
quote:
Op 03 december 2000 03:34 schreef Lamon het volgende:
Het grappige is, dat de dingen die mensen haar aanrekenen, niet half zo erg zijn als wat 90 procent van de Nederlandse bevolking zelf iedere dag flikt (en laat niemand zeggen dat dat niet waar is), alleen nu wordt het opgeschreven en uitvergroot.
Het is niet waar!!!!!!!!!!
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_515511
het valt me ook op dat desiree zich soms negatief uitlaat over robin !! Dit is op zich niet erg alleen als ze samen is met robin zegt ze dat ze "maatjes" zijn en dat ze hoopt dat robin er donderdag niet uit gaat
  maandag 4 december 2000 @ 11:35:20 #15
7576 HeerKoen
Veni Vidi Vici
pi_515582
quote:
Op 03 december 2000 09:57 schreef marky het volgende:
Dees is iemand die compleet contactgestoord is. Zelfs in een huis met 11 mensen om zich heen weet ze zich nog volledig in het niets op te laten gaan. Dat is natuurlijk heel erg knap. Dat vergt jaren van studie.

Het is toch angstig om te zien dat iedere man die aandacht aan haar besteed dat ze daar dan meteen helemaal verliefd op wordt.

Jaa Deesje roels maar dan wel graag in haar eigen gekozen ellende.


Ze is inderdaad contactgestoord, maar aan de andere kant van al de negen mannen die in het huis zijn (geweest) heeft ze (volgens mij) al met drie mannen liggen tongroffelen. Hoe desperate kun je zijn.
Geluk is het tussenstation tussen te veel en te weinig
pi_515611
Oh , wie is de derde dan ?? 2 weet ik wel dat zijn Bart en Robin .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_515671
quote:
Op 04 december 2000 11:44 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Oh , wie is de derde dan ?? 2 weet ik wel dat zijn Bart en Robin .
Het is inderdaad moeilijk om een derde persoon vast te stellen, aangezien alles wat (en iedereen die) haar aandacht geeft in aanmerking komt voor wat 'tonggeroffel'. Maar het meest waarschijnlijk zouden Ferdi en haar hond wezen. Aangezien Ferdi behoorlijk door haar heen kijkt, zal het wel haar hond zijn geweest.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 4 december 2000 @ 12:16:42 #18
7576 HeerKoen
Veni Vidi Vici
pi_515698
Ik kan me vergissen, maar lag ze de eerste avond niet met Ferdi te lebberen.
quote:
Op 20 september 2000 12:30 Havoc (Moderator) het volgende:
Hmm Desiree is dit moment wel de enige die wat actie op de streams maakt. Eerst lekker met Ferdi in bed, dan de hele nacht daarop met Robin lopen vozen.
Nee gaat wel goed komen met deze dame. Vooral Doorgaan
Meer heb ik hier echter niet over teruggevonden in de oudere topics. Weet iemand dit zich misschien nog te herinneren?
Geluk is het tussenstation tussen te veel en te weinig
pi_515705
quote:
Op 04 december 2000 12:16 schreef HeerKoen het volgende:
Ik kan me vergissen, maar lag ze de eerste avond niet met Ferdi te lebberen. Meer heb ik hier echter niet over teruggevonden in de oudere topics. Weet iemand dit zich misschien nog te herinneren?
Welnee, ze lag 'alleen maar' bij Ferdi in bed. Ik kan me wel herinneren dat ze ook nogal innig met Leo was. Maar ze heeft volgens mij alleen gezoend met Robin (en nu dus ook Bart).
BTW : Ik zit wel in het verkeerde topic, want Dees roelt niet.
  maandag 4 december 2000 @ 12:34:22 #20
7576 HeerKoen
Veni Vidi Vici
pi_515779
OK ik ben overtuigd en geef mijn fout toe. De hond komt overigens niet in aanmerking, omdat dat een teefje is. (geloof ik, maar nu weet ik niets meer zeker)

En ook ik zit eigenlijk in het verkeerde topic want Dees roelt helemaal niet. En dat is niet zo vreemd omdat ze voor BB ook al niet roelde. Ze heeft toegegeven helemaal geen vrienden te hebben. Waarom zou ze dan in het BB-huis wel roelen.

Geluk is het tussenstation tussen te veel en te weinig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')