abonnement Unibet Coolblue
pi_186925717
Dit is het officieuze Bruce Springsteen topic. Een introductie over wie hij is is uiteraard niet nodig. Wel een introductie over hoe fantastisch veelzijdig, hoe fantastisch hij live is en wat een Boss hij wel niet is. En dat omdat wij dan lekker filmpjes kunnen spuien:



De beste live perfomances van Bruce:

Met de beste meest intense gitaarsolo van Bruce ooit:

Het meest emotionele, boze, typische Bruce nummer ooit over Vietnam:

Met een nummer zo typisch Bruce, over hoop, met een fantastische Clarence en natuurlijk deel van het nieuwe album Wrecking Ball:

Gewoon vrolijke no-nonsense Bruce, mét een echte voetbal-slide langs het publiek:

En misschien wel gewoon het mooiste nummer ooit:

Een mooi nummer voor de vrouwtjes:

Het meest zeldzame Bruce nummer ooit (sinds 1975 slechts 5 keer gespeeld). Check de reactie van het publiek als ze horen dat het inderdaad dit nummer is _O_:

De allerbeste B-side:

Het meest back to basic rockende nummer met super-sax:

Storyteller Bruce, emotioneel intro-verhaal:

De beste adaptatie van een nummer ooit, een zacht folk nummer in een feestvreugde versie gestoken:

Eerste twee nummers van het nieuwe album Western Stars, dat in het geheel op 14 juni verschijnt

pi_186933607
Nieuw album al ge pre ordered w/
Voor mij een no brainer.
pi_186955881
Leuk, maar de goede oude 'Boss' raakt mij persoonlijk al eventjes niet meer.
Alles t/m Nebraska vind ik echter super.
pi_187168216
Wat een fijn nummer zeg! Wat mij betreft de best van de drie. Nog 2 weekjes wachten!
pi_187179649
Dit is wel de beste ja. Lekker nummer :Y

In ieder geval beter dan die vorige, mijn god wat een gedrocht.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_187416032
Sommige nummers waren echt tergend tenenkrommend dat ik mijn hart vast hield, maar het nieuwe album is best aardig :Y :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator vrijdag 14 juni 2019 @ 09:53:40 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_187416286
AD:

quote:




Het beste werk van Bruce Springsteen deze eeuw

Western Stars
Springsteen brengt melancholie op een hoger plan


Vijf jaar na zijn laatste studioalbum lanceert Bruce Springsteen Western Stars, een album dat hij al jaren terug af had. Vanwege tour- en theaterperikelen (Broadway) komt het nu pas uit.

Het is opgenomen zonder zijn E Street Band, maar met hulp van vele musici. Wat opvalt: het is orkestraal geproduceerd met veel strijkers, bijna zonder gitaar, ingetogen en sober. Het is geen allemansvriend.

Het verschil met High Hopes uit 2014 is eenvoudig aan te geven; dat was een verzameling liedjes, Western Stars is muzikaal, thematisch en tekstueel echt een eenheid. Wellicht iets te droefgeestig voor sommigen. Wie na twee, drie nummers afhaakt, hoeft de rest niet meer te beluisteren.

Afhaken zou zonde zijn, want het album behoort tot het beste werk dat Springsteen deze eeuw heeft voortgebracht. Elk nummer vertelt een verhaal, als ware het een kleine speelfilm die in gedachten aan de luisteraar voorbijtrekt. De vele strijkers leveren daarbij de werkelijke klank van filmmuziek.

Oude stuntman
Springsteen (69) hanteerde altijd al een beeldende schrijfstijl, die het best tot zijn recht komt bij kleine, persoonlijke verhalen. Zoals op het kwetsbare Drive Fast, waarin hij het leven bezingt van een oude stuntman wiens lichaam bijeengehouden wordt door ijzeren pinnen en staven. Springsteen klinkt breekbaar, met een haast huilende stem.

Net zo kwetsbaar zingt hij op Stones (over leugens en bedrog), Moonlight Motel (een vervallen plek) en het titelnummer Western Stars (een acteur op zijn retour). Stuk voor stuk luisterliedjes die het best tot hun recht komen in een stille omgeving. Dat de maker aanleg heeft voor zwaarmoedigheid, blijft allerminst verborgen op Western Stars, dat met Sleepy Joe’s Café slechts één wat vrolijker deuntje herbergt.

Springsteen brengt op zijn nieuwste werk melancholie op een hoger plan. In dat opzicht past het album in het rijtje Nebraska (1982), The Ghost of Tom Joad (1995) en Devils and Dust (2005). De man die in september 70 wordt en enige tijd last had van een writer’s block, zal met zijn volgende studioalbum niet opnieuw vijf jaar wachten. Hij meldde recent dat hij in een kort tijdsbestek vol inspiratie een album componeerde dat hij dit najaar opneemt met zijn vertrouwde E Street Band. Wanneer dat wordt uitgebracht zei hij er niet bij, maar Western Stars verdient het om langer in de schijnwerpers te staan dan slechts een paar maanden. - Alexander van Eenennaam
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator vrijdag 14 juni 2019 @ 09:56:22 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_187416318
De Volkskrant:

quote:
Springsteens nieuwe album telt een handvol sterke songs, maar de productie is krampachtig

★★★☆☆


Gijsbert Kamer 13 juni 2019, 14:40

Luttele maanden na zijn op album en film (Netflix) vastgelegde Broadwayshows komt Bruce Springsteen alweer met een geheel nieuwe plaat. Zonder zijn E-Street Band, maar met veel strijkers. Op Western Stars grijpt The Boss naar eigen zeggen terug naar het barokke popgeluid van eind jaren zestig, begin jaren zeventig. West Coast Pop en Burt Bacharach staan model voor de dertien nieuwe songs, die allemaal vanuit een ander perspectief zijn geschreven.

Naar rollen zoekende Hollywoodacteurs en falende liedjesschrijvers ‘Somewhere North of Nashville’ zijn weer eens wat anders dan de ploeterende arbeiders die Springsteen voorheen graag opvoerde.

Ook muzikaal pakt de zanger alles anders aan. Hij zingt wat ingetogener, omringd door stroperige strijkers die als een iets te ruim zittende jas om hem heen zijn geslagen. De productie is eigenlijk al decennialang een probleem op platen van Springsteen: hij wil alles vaak net iets te vol stoppen met overbodige synths – zelfs hier, als het met strijkers en piano al vol genoeg lijkt.

Ook zijn niet alle liedjes van het niveau van Hello Sunshine, het nummer dat het eerst naar buiten kwam. Dat heeft een fraaie steelgitaar, langzaam aanzwellende strijkers en een mooie melodie: het klopt allemaal. Maar songs als Hitch Hikin’ en Sundown zijn te clichématig, en dan zitten strijkersarrangementen zelfs in de weg. Als je al die violen wegdenkt, zouden veel liedjes daar eerder van opknappen dan dat ze geweld wordt aangedaan.

Western Stars is dus een wat ongemakkelijk klinkende plaat met een handvol sterke songs (Chasin’ Wild Horses, Moonlight Motel en Hello Sunshine voorop). Een betere plaat dan zijn vorige, High Hopes van vijf jaar geleden, maar opnieuw is het de krampachtige productie die veel liedjes in de weg zit.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_187416509
Volkskrant is spot on, precies die nummers die ze noemen zijn inderdaad vrij tenenkrommend; maar ze noemen There Goes My Miracle niet, wat zo ongeveer het slechtste nummer is dat ie ooit gemaakt heeft. Maar overall is het een alleraardigst album. Soms wat te overgeproduceerd inderdaad :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 15 juni 2019 @ 06:25:41 #11
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_187430567
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 09:53 schreef Gert het volgende:
AD:
[..]

Wat een imbeciel. Ik zou die imbeciel dat dat stukje schreef een mongool willen noemen maar dan doe ik mongolen te kort. Ik luister 100.000 keer liever naar het eerste album van Bruce dan dit laatste gedrocht.

"Het beste werk van Bruce Springsteen deze eeuw".

Ik moet echt kotsen van deze opmerking van deze Volkrant-imbeciel - en dat meen ik echt.
  zaterdag 15 juni 2019 @ 11:46:37 #12
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_187433290
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 06:25 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Wat een imbeciel. Ik zou die imbeciel dat dat stukje schreef een mongool willen noemen maar dan doe ik mongolen te kort. Ik luister 100.000 keer liever naar het eerste album van Bruce dan dit laatste gedrocht.

"Het beste werk van Bruce Springsteen deze eeuw".

Ik moet echt kotsen van deze opmerking van deze Volkrant-imbeciel - en dat meen ik echt.
Een recensie is slechts een mening. iemand is nog niet een imbeciel omdat hij of zij iets wel mooi vindt waar jij anders over denkt ;).

Dan zul je mijn recensie over het album waarschijnlijk ook niet kunnen waarderen: https://www.maxazine.nl/2(...)steen-western-stars/
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_187438701
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 10:14 schreef Norrage het volgende:
Volkskrant is spot on, precies die nummers die ze noemen zijn inderdaad vrij tenenkrommend; maar ze noemen There Goes My Miracle niet, wat zo ongeveer het slechtste nummer is dat ie ooit gemaakt heeft. Maar overall is het een alleraardigst album. Soms wat te overgeproduceerd inderdaad :Y
There goes my miracle is juist nog wel te behappen. Er zitten slechtere nummers op... Veel te soft naar mijn smaak. Vandaar dat de AD recensent het ook heeft over "geen allemansvriend"..

Misschien met het drinken van mijn wekelijkse whisky, dat het dan wat beter aan hoort.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 06:25 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Wat een imbeciel. Ik zou die imbeciel dat dat stukje schreef een mongool willen noemen maar dan doe ik mongolen te kort. Ik luister 100.000 keer liever naar het eerste album van Bruce dan dit laatste gedrocht.

"Het beste werk van Bruce Springsteen deze eeuw".

Ik moet echt kotsen van deze opmerking van deze Volkrant-imbeciel - en dat meen ik echt.
Gast doe eens normaal. Het is een mening van iemand, die een andere smaak heeft dan jij. Leer daar eens mee om gaan, anders ben je zelf een mongool.
  maandag 17 juni 2019 @ 04:51:44 #14
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_187464275
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 11:46 schreef Peter88Online het volgende:

[..]

Een recensie is slechts een mening. iemand is nog niet een imbeciel omdat hij of zij iets wel mooi vindt waar jij anders over denkt ;).

Dan zul je mijn recensie over het album waarschijnlijk ook niet kunnen waarderen: https://www.maxazine.nl/2(...)steen-western-stars/
Ieder zijn eigen smaak en mening. De enige uitzondering maak ik voor mensen die betaald worden om hun mening te geven in landelijke dagbladen. Die zijn wat mij betreft vogelvrij.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 14:09:07 #15
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_187535992
Western Stars is weer binnengekomen op de eerste plaats. Het gebeurd de laatste jaren weliswaar met ieder nieuwe Springsteen album, maar toch knap voor een voor zijn doen heel ander album.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:50:02 #16
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_188534514
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_192731022
Ben sinds kort Springsteen gaan luisteren en ik heb nu vrijwel dagelijks The Rising opstaan. Fantastisch album.
  donderdag 3 september 2020 @ 12:57:21 #18
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_194863306
Ik lees geruchten over een nieuw album en een nieuwe single die op 10 september zou verschijnen.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_194981935
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:57 schreef Peter88Online het volgende:
Ik lees geruchten over een nieuw album en een nieuwe single die op 10 september zou verschijnen.


One Minute You’re Here
Letter To You
Burnin Train
Janey Needs A Shooter
Last Man Standing
The Power Of Prayer
House Of A Thousand Guitars
Rainmaker
If I Was The Priest
Ghosts
Songs For Orphans
I’ll See You In My Dreams
pi_194983472
Tof, ben benieuwd!
'Janey Needs A Shooter, If I Was The Priest en Songs For Orphans, nam Springsteen in de jaren 70 ook al eens op.

Dus misschien een soort High Hopes album. Vandaag zou er een single moet verschijnen en anders morgen.

Edit:
Letter to You is nu te downloaden bij iTunes, met de E Street Band! Nummer zelf wordt met de luisterbeurt beter!

[ Bericht 11% gewijzigd door Earl_J_Hickey op 10-09-2020 13:14:58 (extra info) ]
  donderdag 10 september 2020 @ 15:15:19 #22
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_194987030
quote:
Ben ik de enige die er Land of Hopes & Dreams in terug hoort?
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_194995215
Lekker nummer hoor, wat een artiest blijft het toch.

Heel erg relatable voor mij atm dus dat maakt het extra mooi.
  maandag 21 september 2020 @ 20:38:15 #24
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_195186565
Je zal het maar zijn geweest.

Alle nummers op nieuwe album Bruce Springsteen gemaakt met gitaar van fan

En in "Letter to you" hoor je inderdaad wel "Land of Hopes & Dreams" terug.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_195234372
Om 16uur verschijnt op Youtube een nieuwe video voor de nieuwe single 'Ghosts'.

Inmiddels is het nummer al wel te horen en te downloaden via iTunes.

Was ik bij 'Letter To You' redelijk enthousiast, 'Ghosts' is geweldig! Mooie tekst, volle bak ESB en saxofoon.

Echt een prachtig nummer!!

[ Bericht 43% gewijzigd door Earl_J_Hickey op 24-09-2020 15:31:07 ]
pi_195234638
Ik ga het luisteren. Letter to you was echt weer verschrikkelijk en cliche dus ben benieuwd....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_195238876
Lekker nummertje hoor!
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_195245519
Ik weet het niet hoor....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_195248167
By the end of the set we dont leave anyone alive *) *) *) *)
  donderdag 1 oktober 2020 @ 22:54:25 #30
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_195375625
Ik heb het gevoel dat Bruce nogal aan het terugblikken is, en dit mogelijk een einde van iets is. Letter To You klonk als een bedankje aan zijn fans, en Ghosts is duidelijk geïnspireerd door de live shows. In een interview met Rolling Stone zei hij dat hij alweer aan een volgend album denkt, maar misschien wordt dit de laatste met The E Street Band? Little Steven liet zoiets doorschemeren.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  donderdag 15 oktober 2020 @ 22:50:34 #31
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_195665529
Het album is uitgelekt. Eerste indruk is positief.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  donderdag 15 oktober 2020 @ 23:19:18 #32
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_195666108
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_195725601
Vind het een heerlijk album :)
pi_195743312
Stuk beter dan Western Stars naar mijn mening, maar dat obsessieve gedweep met "Janey needs a shooter" van sommige die-hard fans krijg ik wel wat jeuk van.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_195800749
IK weet het niet. Valt me niet tegen, maar waarom mis ik iets...Net na het album geluisterd te hebben kwam Spotify bijvoorbeeld met Bobby Jean, en dan hoor je toch iets anders of zo. Iets speelser, meer emotie. Tsja...is dat nostalgie? Of is het nu gewoon anders? Ik vind het zo cheesy klinken allemaal....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:31:11 #37
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_195801197
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:49 schreef Norrage het volgende:
IK weet het niet. Valt me niet tegen, maar waarom mis ik iets...Net na het album geluisterd te hebben kwam Spotify bijvoorbeeld met Bobby Jean, en dan hoor je toch iets anders of zo. Iets speelser, meer emotie. Tsja...is dat nostalgie? Of is het nu gewoon anders? Ik vind het zo cheesy klinken allemaal....
In de recensie in Trouw staat precies hetzelfde.

quote:
Zo is 'Letter to You' een album geworden dat Springsteen laat horen zoals we hem al sinds jaar en dag kennen. En hoewel dit twintigste studioalbum zeker geen slechte plaat is, voelt het toch een beetje als een teleurstelling dat Springsteen ditmaal geen enkele muzikale verrassing voor ons in petto heeft
https://www.trouw.nl/rece(...)hem-kennen~b88e8fb4/
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_195801542
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:31 schreef usagi414 het volgende:

[..]

In de recensie in Trouw staat precies hetzelfde.
[..]

https://www.trouw.nl/rece(...)hem-kennen~b88e8fb4/
Ja dat dekt de lading wel ja. Het is wel een beetje saai recht-door-zee allemaal. Enige echt goede album van de laatste 10 jaar vond ik Wrecking Ball. Maar dat is voor iedereen anders lijkt me.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 25 oktober 2020 @ 10:37:01 #39
263417 Keyos
Like a Boss
pi_195840723
Heb een beetje een dubbelgevoel met deze plaat. Aan de ene kant vind ik het de beste plaat van Springsteen in een langere tijd, aan de andere kant is het gewoon niet de kwaliteit, de speelsheid, van de eerste 20-30 jaar Springsteen. Daarbij vind dat de oudere nummers op de plaat (Janey Needs a Shooter/ If I Was The Priest/ Song for Orphans) duidelijk beter dan de meeste nieuwere nummers.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_195879027
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 10:37 schreef Keyos het volgende:
Heb een beetje een dubbelgevoel met deze plaat. Aan de ene kant vind ik het de beste plaat van Springsteen in een langere tijd, aan de andere kant is het gewoon niet de kwaliteit, de speelsheid, van de eerste 20-30 jaar Springsteen. Daarbij vind dat de oudere nummers op de plaat (Janey Needs a Shooter/ If I Was The Priest/ Song for Orphans) duidelijk beter dan de meeste nieuwere nummers.
Haha, ik dacht al, waarom springen die nummers er zo tussenuit en zijn die zoveel beter? Maar dat verklaart het. Dat zijn precies de 3 nummers die ik het beste vind :D En die opener is ook wel aardig.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 17 november 2020 @ 12:30:26 #41
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_196284710
Bruce doet mee op de nieuwe single van Bleachers.

“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  maandag 8 februari 2021 @ 22:13:51 #42
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_197898320
Bruce heeft voor het eerst meegewerkt aan een tv commercial. Was uitgezonden tijdens de break van de Superbowl. Veel fans vinden het een merkwaardige keuze.

“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_197940719
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 22:13 schreef Peter88Online het volgende:
Bruce heeft voor het eerst meegewerkt aan een tv commercial. Was uitgezonden tijdens de break van de Superbowl. Veel fans vinden het een merkwaardige keuze.

Inmiddels verwijderd omdat Bruce Springsteen betrapt is op rijden onder invloed:
https://www.ad.nl/show/je(...)er-invloed~af61231b/
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_197940840
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 10:35 schreef Felagund het volgende:

[..]

Inmiddels verwijderd omdat Bruce Springsteen betrapt is op rijden onder invloed:
https://www.ad.nl/show/je(...)er-invloed~af61231b/
Drank? Dat had ik nooit achter Bruce gezocht. Ik was altijd een trouwe fan en ging vaak naar zijn concerten maar sinds hij niet meer met de e-streetband optreed vind ik hem niet meer leuk! Waar blijven zijn oude rock en vlotte liedjes? Dat langzame gezemel is slaapverwekkend. Kortom ik mis de oude Bruce.
  maandag 15 februari 2021 @ 16:23:46 #45
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_198019943
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 10:42 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Drank? Dat had ik nooit achter Bruce gezocht. Ik was altijd een trouwe fan en ging vaak naar zijn concerten maar sinds hij niet meer met de e-streetband optreed vind ik hem niet meer leuk! Waar blijven zijn oude rock en vlotte liedjes? Dat langzame gezemel is slaapverwekkend. Kortom ik mis de oude Bruce.
Het drankverhaal is wel een beetje een storm in een glas water. Hij kwam op de motor in een recreatiegebied waar een groepje fans hem herkende en een shotje tequila aanbood. Toen hij vervolgens weer ging rijden werd hij ergens aangehouden voor een blaastest en had hij een alcoholpromillage van 0.02. De toegestane limiet is vier maal hoger: 0.08. In feite is hij niet strafbaar geweest en wordt het verhaal opgeklopt door (voornamelijk) de roddelpers.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  maandag 15 februari 2021 @ 21:36:34 #46
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_198025332
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 10:42 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Drank? Dat had ik nooit achter Bruce gezocht. Ik was altijd een trouwe fan en ging vaak naar zijn concerten maar sinds hij niet meer met de e-streetband optreed vind ik hem niet meer leuk! Waar blijven zijn oude rock en vlotte liedjes? Dat langzame gezemel is slaapverwekkend. Kortom ik mis de oude Bruce.
Overigens is het wel de bedoeling dat hij weer met de E Street Band gaat optreden zodra het weer kan.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  donderdag 28 oktober 2021 @ 10:22:00 #47
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_201928767
Het lijkt erop dat er komende week een tour wordt aangekondigd. En ik vrees helaas dat het in Nederland Pinkpop gaat worden :{
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_204845202
twitter


Amsterdam is Johan Cruijff Arena. Tickets vanaf 84 euro. Start verkoop 1 juni om 10:00 uur.
Landgraaf is Pinkpop-terrein. Een week voordat Pinkpop plaats gaat vinden. Tickets vanaf 100 euro. Start verkoop 1 juni om 10:00 uur.
pi_204845295
Hm, Bruce is toch een artiest die ik een keer gezien wil/moet hebben. Maar wat een geld :{
En dan ook nog de Arena -O-
pi_204845364
84 euro, dat is toch zo duur niet? En met Dusseldorf en Landgraaf heb je nog twee andere opties mocht je de Arena niet goed vinden, al begrijp ik dat het geluid daar de laatste jaren aanzienlijk verbeterd is.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')