abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 26 april 2019 @ 08:22:04 #1
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_186431795
Nadat we vanaf 2009 in een nieuwbouwwoning heel wat hebben verbouwd K&W / Na 2 jaar verbouwen, tijd voor de afwerking is het nu tijd voor het grote werk.

Op 1 maart 2018 hebben we de sleutel van een brugwachtershuisje gekregen, het bouwjaar van het oorspronkelijke huis is niet precies bekend, maar zal in dezelfde periode zijn als het graven van het kanaal (1915-1920). Er is voor het laatst verbouwd eind jaren 80/begin jaren 90 dus er was een hoop te doen.

De komende 6 maanden willen we de grootste dingen verbouwen zodat we er in kunnen wonen en dan vanaf daar verder.
Inmiddels zijn we ruim een jaar verder en zijn de plannen wat veranderd zoals jullie hebben kunnen zien.

Een overzicht van wat er tot op heden gebeurd is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door SV-tje op 27-04-2019 00:15:01 ]
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  vrijdag 26 april 2019 @ 08:39:47 #2
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_186431959
Oh de gestucte wanden zien er goed uit! Wanneer mag het plafond beneden dicht? :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 27 april 2019 @ 00:27:27 #3
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_186449856
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 08:39 schreef monsterd. het volgende:
Oh de gestucte wanden zien er goed uit! Wanneer mag het plafond beneden dicht? :)
Dat zal een van de laatste dingen zijn. De globale planning is als volgt:
- afmaken provisiekast, bijkeuken, wc
- buitenkant garage/eetkamer waterdicht maken/goten
- leidingwerk bg
- gipsen plafonds
- slopen vloer bg/leggen vloerverwarming
- stucen
- houten vloer

Vandaag zijn de stucadoors weer een heel eind opgeschoten




http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_186450348
Stucadoren is altijd een mooi moment waar de ruimte echt haar definitieve vorm laat zien. Ik ben benieuwd naar de afwerking! Ziet er al goed uit.
  zaterdag 27 april 2019 @ 08:44:46 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_186452403
Hebben jullie het toilet en douche omgedraaid? Of ligt dat aan mij?
Resistance is futile.
  zaterdag 27 april 2019 @ 09:46:21 #6
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_186452981
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 08:44 schreef Seven. het volgende:
Hebben jullie het toilet en douche omgedraaid? Of ligt dat aan mij?
Ten opzichte van de plattegrond van de architect wel inderdaad maar dit is altijd ons idee geweest. Vanaf de deuropening kijk je in de open douche ipv tegen de dichte deur van de wc en op deze manier kan de afvoer van de wc met zo min mogelijk bochten recht naar beneden en naar buiten. Douche afvoer gaat eerst langs t plafond en dan naar beneden. Voor de douche prima maar met de dikkere buis van de wc minder handig.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  zaterdag 27 april 2019 @ 22:42:40 #7
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_186468166
Vandaag waren we de flow even kwijt. Vooral opgeruimd en toen n rondje door t dorp gelopen. Vanavond uit eten en naar de film geweest, hadden het even nodig.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  zondag 28 april 2019 @ 09:38:19 #8
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_186472612
Opruimen moet ook gebeuren. Herken dit soort resets en gedachten op iets anders wel. :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 10:25:27 #9
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_186473103
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 22:42 schreef SV-tje het volgende:
Vandaag waren we de flow even kwijt. Vooral opgeruimd en toen n rondje door t dorp gelopen. Vanavond uit eten en naar de film geweest, hadden het even nodig.
Ontspanning hoort er ook bij ! Zeker tijdens een forse verbouwing ! ^O^
pi_186492901
Kan ik me goed voorstellen. Jullie zijn al een tijd bezig. Maar wat wordt het mooi!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 5 mei 2019 @ 00:07:32 #11
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_186618211
Het stucwerk is helemaal af en begint al goed te drogen. Helaas heeft onze stucadoor een blessure waardoor het waterdichte stucwerk in de douche vertraging heeft ;(






http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  zondag 5 mei 2019 @ 00:18:23 #12
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_186618505
Die eerste foto is wel serieus gaaf! Ziet er veelbelovend uit.
pi_186621433
Inderdaad! Hoogtes in een huis zijn sowieso indrukwekkend. Dat is een van de weinig dingen waar ik van denk: jammer dat wij dat niet hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 5 mei 2019 @ 10:02:51 #14
277627 Seven.
We are Borg.
pi_186622556
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 00:07 schreef SV-tje het volgende:
Het stucwerk is helemaal af en begint al goed te drogen. Helaas heeft onze stucadoor een blessure waardoor het waterdichte stucwerk in de douche vertraging heeft ;(
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O_

Die hoogte, echt geweldig!
Resistance is futile.
  Moderator zondag 5 mei 2019 @ 10:15:55 #15
5428 crew  miss_sly
pi_186622733
Wat gaaf! Die nok, de hoogte, wat een ruimtelijk gevoel geven de foto's O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 5 mei 2019 @ 12:36:37 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186625128
Wow O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 8 mei 2019 @ 23:10:27 #17
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_186709977
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 00:18 schreef bleiblei het volgende:
Die eerste foto is wel serieus gaaf! Ziet er veelbelovend uit.
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 08:17 schreef Claudia_x het volgende:
Inderdaad! Hoogtes in een huis zijn sowieso indrukwekkend. Dat is een van de weinig dingen waar ik van denk: jammer dat wij dat niet hebben.
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 10:02 schreef Seven. het volgende:

[..]

_O_

Die hoogte, echt geweldig!
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 10:15 schreef miss_sly het volgende:
Wat gaaf! Die nok, de hoogte, wat een ruimtelijk gevoel geven de foto's O+
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:36 schreef Leandra het volgende:
Wow O+
Die nok en die hoogte hebben we te danken aan het geweldige idee van de architect. Hierdoor heeft het ook allemaal langer geduurd omdat we bijna alles zelf hebben moeten doen, maar daar krijgen we ook wat voor terug.
Op de rand van de verdieping komt een staal met glazen pui zodat de hoogte zoveel mogelijk in het zicht blijft.

Inmiddels is de vloer boven geëgaliseerd, ze konden vandaag helaas de vloer nog niet leggen omdat de randen nog te nat waren, hopelijk loopt het morgen wel.
En dan lekker vanaf vrijdag avond een paar dagen weg :D


http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_186732184
Gaaf hoor!!!

Hoe is het met jullie hond? Zit die nog in het pension? Geniet lekker van het weekend!!
  zondag 19 mei 2019 @ 00:04:58 #19
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_186946949
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:37 schreef mrien het volgende:
Gaaf hoor!!!

Hoe is het met jullie hond? Zit die nog in het pension? Geniet lekker van het weekend!!
Hij is in totaal 4 weken in het pension geweest, daarna gelukkig bij ons. Afgelopen week wel een weekje. Na het weekend weg nog een rustige week in het appartement van mijn moeder gehad. Vandaag weer langzaam begonnen met klussen, maar de snelheid is er wel even uit.
Ook nog wat tegenslag met de vloer, sommige stukken (bv bij de douche) zijn losgelaten en de lassen zijn niet allemaal even netjes. Is al iemand voor kijken en wordt als het goed is opgelost als de stucadoor klaar is. Die heeft inmiddels de douche in de het waterdichte cement gezet en voorgelijmd voor de laatste laat Stoopen en Meeus laag in het badkamer gedeelte. Maandag wordt het bed geleverd, komende week de riolering en cv aansluiten en dan gaat het moment dat we er kunnen slapen en douchen toch echt komen :)
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  zondag 19 mei 2019 @ 11:39:03 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_186960769
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 00:04 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Hij is in totaal 4 weken in het pension geweest, daarna gelukkig bij ons. Afgelopen week wel een weekje. Na het weekend weg nog een rustige week in het appartement van mijn moeder gehad. Vandaag weer langzaam begonnen met klussen, maar de snelheid is er wel even uit.
Ook nog wat tegenslag met de vloer, sommige stukken (bv bij de douche) zijn losgelaten en de lassen zijn niet allemaal even netjes. Is al iemand voor kijken en wordt als het goed is opgelost als de stucadoor klaar is. Die heeft inmiddels de douche in de het waterdichte cement gezet en voorgelijmd voor de laatste laat Stoopen en Meeus laag in het badkamer gedeelte. Maandag wordt het bed geleverd, komende week de riolering en cv aansluiten en dan gaat het moment dat we er kunnen slapen en douchen toch echt komen :)
Oh spannend! *O*

Die eindstreep werkt wel motiverend, hè?
Resistance is futile.
pi_186961141
Wat zal woef blij geweest zijn jullie weer te zien.

Het is wel echt een paleis aan het worden
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 19 mei 2019 @ 20:40:10 #22
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_186971518
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 11:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat zal woef blij geweest zijn jullie weer te zien.

Het is wel echt een paleis aan het worden
Thanks!

quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 11:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Oh spannend! *O*

Die eindstreep werkt wel motiverend, hè?
Op dit moment is de vaart er cht uit, we zijn allebei moe en moeten wachten op andere mensen waardoor de motivatie niet echt toeneemt nu. Maar wanneer we er wonen zal dat wel goedkomen.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_186971748
Boh, wordt mooi :Y
  maandag 20 mei 2019 @ 22:30:51 #24
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_186993692
Nog wat plaatjes. Vanavond bank uit de opslag gehaald en van klussen is niets meer terecht gekomen. Je eigen bank terug na 4 maanden nodigt uit om erop te gaan zitten.
Inrichting is maar tijdelijk maar geeft wel een gevoel van de hoeveelheid ruimte die we hebben.

Vloer is hier ook nog een stukje zichtbaar


Voorbereiding in de douche


Bed _O_


En oude bank
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  maandag 20 mei 2019 @ 23:00:44 #25
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_186994366
Heerlijk he om weer meubels in het huis te zien staan ^O^
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  maandag 27 mei 2019 @ 22:51:15 #26
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_187123775
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:00 schreef monsterd. het volgende:
Heerlijk he om weer meubels in het huis te zien staan ^O^
We kunnen de neiging niet onderdrukken om elke keer dat we er zijn even op de bank te gaan zitten.
Op dit moment geen zicht foto's. Stucadoor is nog niet terug geweest, wij zijn bezig geweest met aansluiten van waterleidingen en verwarming. Komende week de riolering afmaken. Verder dus vooral afwachten tot de stucadoor klaar is.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_187158787
Een bed en een bank *O*
Hoe heerlijk!
  woensdag 5 juni 2019 @ 10:49:14 #28
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_187270670
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 21:10 schreef mrien het volgende:
Een bed en een bank *O*
Hoe heerlijk!
Dit is het uitzicht vanaf de bank momenteel ;)

Riolering van de badkamer, hier komt een wand voor, dus straks niets meer van te zien.

Riolering ligt ook helemaal rond het huis, naast deze buis hebben we ook nog een buis voor de regengoten gelegd.


Gisteravond kwam mijn man de stucadoor tegen toen we terugkwamen (woont naast het appartementencomplex van m'n moeder waar we op dit moment logeren). Hij komt vanaf volgende week de douche afmaken *O*



Zaterdag begint ook de kastenbouwer met de kledingkasten op de slaapkamer, dus het gaat nu echt wat worden. We staan wel voor een dilemma, want over 3 weken eigenlijk met vakantie, maar twijfelen nu of we niet beter alleen het laatste weekend (hebben tickets voor een concert) met het vliegtuig kunnen gaan ipv de anderhalve week ervoor ook een rondreis met de auto.

En we hebben deze struik in de voortuin, staan meer rozen, maar deze is ondanks dat we er helemaal niets aan hebben gedaan :@ wel heel mooi. Kijken hoe we deze straks in de nieuwe tuin kunnen laten terugkomen.


[ Bericht 5% gewijzigd door SV-tje op 05-06-2019 10:55:49 ]
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  zondag 16 juni 2019 @ 22:05:45 #29
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_187460941
Dit weekend buiten aan de slag geweest
Eerst isolatiemateriaal opgeslagen tot we die kunnen gebruiken bij de bouw van de garage (konden deze nu gratis krijgen)



Daarna is mijn man met de kettingzaag aan de gang geweest. Ik heb vooral stammen mogen slepen. Wilde dit al doen zolang we de sleutel hebben (ruim een jaar) maar nu konden we binnen even niet verder.
Voor, ziet er mooi groen uit, maar alles is overwoekerd en alleen de uiteindes van takken hebben een beetje groen. Bomen staan in de verdrukking. Links staat bijvoorbeeld een eik, met een stamomtrek van bijna een meter, maar je ziet hem niet.


Na, nog zeker niet klaar, moet nog verder gesnoeid worden met de schaar. Dan komt er klimop tegen het hek en nieuwe (kleinere) struiken met meer afwisseling tussen de bomen.


De bos in het midden op de foto moet nog verder uitgedund worden maar de kettingzaag olie was op en willen de conifeer meteen in de aanhanger gooien.


Maar die was al vol, zaterdag al 2 aanhangers naar de milieustraat gebracht van afgebroken takken uit de voortuin na de storm.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  zondag 16 juni 2019 @ 22:11:28 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187461046
Zo, dat is echt een flinke klus! :o _O_
***
  zondag 16 juni 2019 @ 22:36:59 #31
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_187461500
Woow, even de tuin doen hoor ^O^
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zondag 16 juni 2019 @ 22:38:39 #32
277627 Seven.
We are Borg.
pi_187461531
Oh jezus :+

Ik had je vorige update gemist. Wat een berg werk hebben jullie weer verzet.

Leuk, dat oranje :+ maar heerlijk dat hij volgende week verder gaat. Dan kun je in theorie gewoon thuis slapen en kamperen, toch?

En dat oerwoud om jullie keet, echt niet normaal! Dat project kan mogelijk zo groot zijn dat een houtversnipperaar geen overbodige luxe is.

_O_
Resistance is futile.
  zondag 16 juni 2019 @ 23:49:12 #33
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_187462705
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2019 22:38 schreef Seven. het volgende:
Oh jezus :+

Ik had je vorige update gemist. Wat een berg werk hebben jullie weer verzet.

Leuk, dat oranje :+ maar heerlijk dat hij volgende week verder gaat. Dan kun je in theorie gewoon thuis slapen en kamperen, toch?
Ja als we terugkomen van vakantie, wanneer de stucadoor klaar is gaan wij weg :') (hebben dus ook getwijfeld, maar gaan toch) blijven we nog een paar dagen bij mijn moeder. Ik begin dan meteen met een nieuwe opdracht van mijn werk, de vloer moet gerepareerd (ja @Claudia_x, ook bij ons is de vloer niet zoals het moet zijn |:( ) en we zullen ook kleding etc daar moeten hebben. Maar vanaf het weekend gaan we officieel wonen/kamperen. Alhoewel het kamperen met een nieuw bed, luxe badkamer en ruime bijkeuken wel mee valt, alleen koken op 2 pitjes en een simpele combi magnetron vergt wat aanpassingsvermogen maar verder komt het goed.

quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2019 22:38 schreef Seven. het volgende:
En dat oerwoud om jullie keet, echt niet normaal! Dat project kan mogelijk zo groot zijn dat een houtversnipperaar geen overbodige luxe is.

_O_
Houtversnipperaar hebben we gehuurd bij de voortuin, maar dan heb je zo'n hele grote nodig voor de dikte van de stammen, dus om die zelf aan te schaffen is voorlopig een beetje te.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_187464757
Topic al een tijdje niet meer gelezen, maar wat een werk is er verzet zeg _O_

En die tuin, wat is die gaaf O+ Ik wil ook een bruggetje over water in m'n tuin ;(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_187465647
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 23:49 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Ja als we terugkomen van vakantie, wanneer de stucadoor klaar is gaan wij weg :') (hebben dus ook getwijfeld, maar gaan toch) blijven we nog een paar dagen bij mijn moeder. Ik begin dan meteen met een nieuwe opdracht van mijn werk, de vloer moet gerepareerd (ja @:Claudia_x, ook bij ons is de vloer niet zoals het moet zijn |:( ) en we zullen ook kleding etc daar moeten hebben. Maar vanaf het weekend gaan we officieel wonen/kamperen. Alhoewel het kamperen met een nieuw bed, luxe badkamer en ruime bijkeuken wel mee valt, alleen koken op 2 pitjes en een simpele combi magnetron vergt wat aanpassingsvermogen maar verder komt het goed.
Oh wat stom dat de vloer niet goed is! Maar het moment dat je er goed kunt wonen, komt steeds dichterbij. Hoe gaat het op dit moment met jullie? Nog goede moed?

Hier ging ineens een dakgoot overlopen. Kan ik daar ook weer achteraan. Ik word niet goed van de nasleep en alle grote en kleine mankementen die nog moeten worden verholpen! Lief is meer van de struisvogelpolitiek. Dat werkt goed voor hem, alleen niet voor mij. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 17 juni 2019 @ 10:57:26 #36
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_187466476
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 09:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh wat stom dat de vloer niet goed is! Maar het moment dat je er goed kunt wonen, komt steeds dichterbij. Hoe gaat het op dit moment met jullie? Nog goede moed?

Hier ging ineens een dakgoot overlopen. Kan ik daar ook weer achteraan. Ik word niet goed van de nasleep en alle grote en kleine mankementen die nog moeten worden verholpen! Lief is meer van de struisvogelpolitiek. Dat werkt goed voor hem, alleen niet voor mij. :Y)
Gelukkig vinden we het verbouwen an sich nog steeds leuk, maar alles eromheen, inclusief het logeren bij (schoon)moeder wordt wel steeds vervelender. Gelukkig vorige week een hoop goed nieuws, met goedkeuring van het tweede deel van de hypotheek voor de bouw van de garage (ong 3 maanden geduurd), de stucadoor die komt en een nieuwe interim opdracht op mijn werk na mijn vakantie. En natuurlijk het vooruitzicht van de vakantie.

Vervelend dat er bij jullie steeds dingen voorbij komen waar je achteraan moet. Wat dat betreft hebben wij het meer zelf in de hand. Als het niet goed is hebben we het zelf gedaan.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:09:02 #37
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_187534596
De stucadoor is geweest *O* O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag zijn ze weer aan de slag om alles te sealen.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:14:17 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187534651
Oh wauw, wat onwijs gaaf zeg! O+ Het blijft zo donker toch?
***
pi_187536501
Mooi!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_187536615
Ah wat is het mooi aan het worden *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 21 juni 2019 @ 20:33:06 #41
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_187541055
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Oh wauw, wat onwijs gaaf zeg! O+ Het blijft zo donker toch?
Ja de kleur blijft zo donker O+

quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 14:54 schreef Claudia_x het volgende:
Mooi!
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 15:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ah wat is het mooi aan het worden *O*
Dank je! Zijn er zelf ook heel blij mee :)
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  vrijdag 21 juni 2019 @ 20:39:05 #42
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_187541175
Ik ben jaloers! Prachtig :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 20:43:37 #43
277627 Seven.
We are Borg.
pi_187541244
Ohh, prachtig! En wat doet zo'n donkere muur het geweldig in zo'n grote ruimte.
Resistance is futile.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 21:49:19 #44
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_187906323
De kogel is door de kerk, de vloer gaat eruit en wordt opnieuw gelegd. De beste oplossing, MAAR, dit kan op zijn vroegst over 5 weken :( Betekend dus dat de kledingkasten die beneden klaar staan voorlopig beneden blijven staan en wij ook nog niet echt kunnen verhuizen. We gaan wel vanaf volgend weekend in het nieuwe huis slapen, maar moeten dus na een aantal weken nog een keer terug naar m'n moeder. Betekend ook dat met mijn verjaardag het boven nog niet klaar is en ik had graag willen laten zien wat we het afgelopen jaar hebben gedaan.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  zaterdag 13 juli 2019 @ 21:53:59 #45
277627 Seven.
We are Borg.
pi_187906378
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:49 schreef SV-tje het volgende:
De kogel is door de kerk, de vloer gaat eruit en wordt opnieuw gelegd. De beste oplossing, MAAR, dit kan op zijn vroegst over 5 weken :( Betekend dus dat de kledingkasten die beneden klaar staan voorlopig beneden blijven staan en wij ook nog niet echt kunnen verhuizen. We gaan wel vanaf volgend weekend in het nieuwe huis slapen, maar moeten dus na een aantal weken nog een keer terug naar m'n moeder. Betekend ook dat met mijn verjaardag het boven nog niet klaar is en ik had graag willen laten zien wat we het afgelopen jaar hebben gedaan.
Ho wacht, welke vloer?

Jammer van je verjaardag _O_, erg herkenbaar trouwens.
Resistance is futile.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 22:54:33 #46
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_187907338
Jammer, maar ik denk dat je het ongemak wel over hebt voor een betere vloer toch?

Hoe was de vakantie trouwens? Beetje bijgekomen? :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 23:39:01 #47
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_187908200
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ho wacht, welke vloer?

Jammer van je verjaardag _O_, erg herkenbaar trouwens.
De nieuwe marmoleum vloer op de bovenverdieping :'(

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:54 schreef monsterd. het volgende:
Jammer, maar ik denk dat je het ongemak wel over hebt voor een betere vloer toch?

Hoe was de vakantie trouwens? Beetje bijgekomen? :)
Deze bulten die er nu zijn willen we inderdaad niet, maar het zou fijn zijn dat de paar dingen die we uitbesteed hebben gewoon in één keer goed gaan. En het ongemak betekend dat we ipv 6 weken nu al 6 maanden geen eigen plek hebben. Dat begint nu toch ook wel op te breken.

Vakantie was heerlijk maar veel te kort.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  zaterdag 13 juli 2019 @ 23:58:24 #48
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_187908479
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 23:39 schreef SV-tje het volgende:

[..]

De nieuwe marmoleum vloer op de bovenverdieping :'(
[..]

Deze bulten die er nu zijn willen we inderdaad niet, maar het zou fijn zijn dat de paar dingen die we uitbesteed hebben gewoon in één keer goed gaan. En het ongemak betekend dat we ipv 6 weken nu al 6 maanden geen eigen plek hebben. Dat begint nu toch ook wel op te breken.

Vakantie was heerlijk maar veel te kort.
Oh dat snap ik zeker. En wanneer je al zo lang klust dan begrijp ik zeker je teleurstelling. En beneden? Kwam daar ook marmoleum en is dat goed gegaan?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_187908536
Oh wat balen, zeg. Maar ik denk dat het een verstandige keuze is. Je gaat nog vele jaren met de vloer doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 14 juli 2019 @ 00:07:33 #50
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_187908605
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 23:58 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Oh dat snap ik zeker. En wanneer je al zo lang klust dan begrijp ik zeker je teleurstelling. En beneden? Kwam daar ook marmoleum en is dat goed gegaan?
Beneden komt een eiken visgraat, maar we zijn nog (lang) niet zo ver dat deze erin kan.

quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 00:02 schreef Claudia_x het volgende:
Oh wat balen, zeg. Maar ik denk dat het een verstandige keuze is. Je gaat nog vele jaren met de vloer doen.
We zijn blij met deze uitkomst inderdaad, maar t zou nog mooier zijn als het in een keer was gelukt.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')