abonnement Unibet Coolblue
pi_509124
Vanaf het begin erger ik mij aan Bianca .
Ze heeft het hoogste woord, weet alles altijd beter en zingt vreselijk vals en hard.
In mijn 'gewone wereld' heeft niemand sympathie voor haar.
De bewoners blijken dat heel anders te ervaren, ze is nog geen een keer genomineerd!
Met Ferdi is eigenlijk niks mis .....
Hij is spraakmakend ... (met spraakgeblek)..
En toch wordt hij door zijn medebewoners wel genomineerd en alle polls wijzen uit: hij moet het huis uit!
Ik kijk ook naar de streams .... waarom Bianca niet en Ferdi wel?
  vrijdag 1 december 2000 @ 19:29:50 #2
3878 Vork
Manisch creatief
pi_509130
je bent niet de enige die er zo over dnekt... ik heb al een paar emsnen gezien op fok en ook van amndere mensne gehoord die het dan nog welles over bb zouden kunnen gaan hebbebn dat bianca bestwel goed in de schopstoel zou zittne als het aan hun en ook aan mij ligt..

druit met die Muts! er is zelfs niets leuks aan voor in het bb huis omdat ze 'dr toch wle voor zorgt dat iedereen d'r mag enzo..

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 december 2000 @ 19:43:24 #3
862 Arcee
Look closer
pi_509156
Ik vind Bianca wel tof. Een meid met pit.

Vewdy daarentegen...

  vrijdag 1 december 2000 @ 19:59:04 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_509199
quote:
Op 01 december 2000 19:27 schreef MalleBabbe het volgende:
Vanaf het begin erger ik mij aan Bianca .
Ze heeft het hoogste woord, weet alles altijd beter en zingt vreselijk vals en hard.
In mijn 'gewone wereld' heeft niemand sympathie voor haar.
De bewoners blijken dat heel anders te ervaren, ze is nog geen een keer genomineerd!
Met Ferdi is eigenlijk niks mis .....
Hij is spraakmakend ... (met spraakgeblek)..
En toch wordt hij door zijn medebewoners wel genomineerd en alle polls wijzen uit: hij moet het huis uit!
Ik kijk ook naar de streams .... waarom Bianca niet en Ferdi wel?
Ik ben het met je eens. Maarja wat doe je eraan. Ze willen nu eenmaal SAAAAAIE tv. Dus alles wat maar iets anders is moet eruit. Joppie uit de bus had ook een spraakgebrek en die werd na zijn vertrek ook vreselijk gemist. De club die overblijft is echt een beetje dertien in een dozijn.

Maar er blijft hoop. Ik hoor toch ook aardig wat mensen die vinden dat Koos mag vertrekken.

  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2000 @ 19:59:23 #5
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_509200
Ik heb Bianca in de uitzendingen nog nooit iets onverstandigs horen zeggen.

Dat wordt duidelijk door de andere bewoners gewaardeerd plus ze is recht door zee.

Ik vindt haar een wereld meid

The future is after you
pi_509485
Ja, ze zal het allemmal wel goed bedoelen enzo, maar dat tóóntje, dat éngels, dat hýpere gedoe, dat gecomandéér......DÁMN WOMAN!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_509503
quote:
Op 01 december 2000 19:59 schreef otaku-san het volgende:
Ik heb Bianca in de uitzendingen nog nooit iets onverstandigs horen zeggen.
Ik heb haar nog nooit iets ECHTS horen zeggen en GEMEEND.
pi_509523
quote:
Op 01 december 2000 21:37 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik heb haar nog nooit iets ECHTS horen zeggen en GEMEEND.
Spijker op de kop!!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_509676
ik geef toe, bianca is nogal "nadrukkelijk aanwezig" en van dat goedbedoelde pseudo-therapeutisch geneuzel krijg ik soms ook de kriebels maar...is BB nog niet saai genoeg inmiddels? als bianca er ook nog uit gaat wordt het straks wel heeeeel erg boring. ik bedoel met desiree, koos en georgie in beeld spat de aktie nou ook niet bepaald van het scherm. die ferdie vind ik maar een egoïstisch ventje. continu lopen zielig te doen hoe moeilijk hij het wel niet heeft omdat ie zo verliefd is () terwijl hij (volgens mij) totaal geen rekening houdt met wat hij daardoor hieke en haar partner aandoet. heb je die kop van hem gezien toen hieke uit de dagboekkamer kwam nadat ze de video met indy gezien had? wat een chagrijnig smoelwerk! echt zo'n verwend jongetje dat z'n zin niet krijgt...maar goed donderdag is ie gelukkig weg (tenzij opa koos wordt weggestemd )
why live, when you can't dream?
  vrijdag 1 december 2000 @ 22:43:20 #10
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_509715
quote:
Op 01 december 2000 21:37 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik heb haar nog nooit iets ECHTS horen zeggen en GEMEEND.
Jaaawelllllllllll, ze kwoot aan de lopende band songteksten, meestal in het engels, maar gisteren eentje vrij vertaald van Rene Frogers "this is the moment".

Dit is jouw moment meid, tegen Hieke.

Ze zegt het allemaal echt en reuze gemeend

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zaterdag 2 december 2000 @ 02:03:06 #11
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_510001
Bianca komt in haar uitlatingen over haar medebewoners over als een reclasseringsambtenaar, of een evaluerend groepshoofd, of een kinderjuf.
"Ik heb nog vanalles geprobeerd om Koos in het groepsproces te betrekken en hem meer actief te laten zijn maar het lukt niet".
Dat soort belerende praat krijg je dan, van de leraar die op een ouderavond zegt waarom het niet met je wil lukken. Zij is dus fake in haar intenties om de sfeer met vooropgezette doelen erin te houden. Heb ik liever Robin die 100 procent puur is. En niet constant die Engelse stopzinnen erdoorheen gooit, dingen blaat als "Wat doe je me aan?" of "Dit is jouw moment!" en ervoor uit durft te komen dat hij niets meer voelt voor Desiree (i.t.t Bianca die maar wat graag zou hebben voortborduurd op de Naakfoto reportage met Hieke).

(Maar dan toch.. vinnik Bianca niet ECHT vervelend of zo... valt niet zo hard door de mand als Desiree).

pi_510003
quote:
Op 02 december 2000 02:03 schreef Perico het volgende:
(Maar dan toch.. vinnik Bianca niet ECHT vervelend of zo... valt niet zo hard door de mand als Desiree).
Dat komt nog wel, let op mijn woorden
Enneh, door mijn mand is Bianca allang gevallen
  zaterdag 2 december 2000 @ 04:19:18 #13
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_510064
Juan sluit zich aan bij TinkerBell, opzouten met dat wicht
You bend your words like Uri Geller spoons...
  zaterdag 2 december 2000 @ 09:17:23 #14
1464 ART
FOK!member
pi_510119
Ik ben het helemaal eens met Otakusan
Het is het Gesprek waar het om draait
  zaterdag 2 december 2000 @ 14:37:30 #15
2180 Avia
FOK-Member
pi_510504
Ik vind Bianca een rasechte ambtenaar.
Al dat fakegedrag alsof ze zo sociaal voelend en politiek correct is, dat duidelijk belangrijker is dan wat ze anderen aandoet.
De hele dag problemen opsporen bij iedereen en breeduit ondervragen onder het oog van de camera, zodat die ander weer minder overkomt dan zijzelf.
En al die nep-emoties van haar. Nee bedankt!
Fakewijf nr. 1 .
Ik snap niet dat niemand in dat huis dat doorheeft.
Van mij mag ze er uit.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_510532
ik heb heel lang gedacht(en stiekem nog steeds) dat bianca helemaal zichzlef niet is.
dat zij 1 grote rol speelt in dat bb huis.
maar ja volgens mij is dat niet vol te houden op den duur?
ik snap ook niet waarom zij de allereerste keer wel genomineerd is, en daarna niet meer?
ik vindt haar helemaal niet veranderd, het is nog steeds de regelteef van het hele zooitje,inclusief het laatste woord.
en innens is zij heilig verklaard.
kortom ik snap er niks van, maar erger me aan haar kapottttttttttttt
Alle wegen leiden naar Rome, er leid er maar één naar jezelf!
  Moderator zaterdag 2 december 2000 @ 15:10:19 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_510569
quote:
Op 01 december 2000 19:29 schreef Vork het volgende:
je bent niet de enige die er zo over dnekt... ik heb al een paar emsnen gezien op fok en ook van amndere mensne gehoord die het dan nog welles over bb zouden kunnen gaan hebbebn dat bianca bestwel goed in de schopstoel zou zittne als het aan hun en ook aan mij ligt..

druit met die Muts! er is zelfs niets leuks aan voor in het bb huis omdat ze 'dr toch wle voor zorgt dat iedereen d'r mag enzo..


Bainca doet tenminste haar best dat mnesen haar beghrijpen. Ze praat de hele tijd mte ze ebn zo.. kun je van Fredu niet echt zeggen, die knu je naulijks verstaan die gast, optiefe dsu.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_510570
Valt het jullie nu pas op?

zie ook: http://www.fokforum.nl/showtopic/23823

pi_510589
De gemiddelde nederlander (en dus ook de bewoners) zal "Bianca Ratelband", de vrouw die graag op andermans emotie-knoppen drukt en praat in een eindeloze stroom van uitgekauwde burgelijke Cliche's van het ergste soort, wel erg "wijs" en "gevoelig" vinden
Wantegeltjes-"wijsheden",sport-interviewers-credo's en teveel naar Catherine Keyl kijken leveren Bianca een stroom eindeloos herhaalde psycho-cliches als: "jaaah,zo voeoeoel je dat ook!","praaat er maar lekker over", "geniet er van", "huil maar lekker", "gooi het eruit", "wat vind jij ervan","goed van je hoor!", "luister naar je gevoel!" enz. enz.

Naast "De Bus" heeft ook BB in de vorm van Bianca een ware "mental-coach"(lees: mislukte groenteman of iets dergelijks)en de bewoners zijn gek op Bi >hun eigen "Bert" de nep-psycho.

Maar ja, als de bewoners dit gezwam, vaak op een toonje alsof het voor een kind van 3 bedoeld is, nu zo graag aanhoren, gun het ze dan!!!!
Verder is Bi best leuk hoor...

Conform, Comply, Obey
pi_510595
quote:
Op 02 december 2000 15:10 schreef Gert het volgende:
Bainca doet tenminste haar best dat mnesen haar beghrijpen. Ze praat de hele tijd mte ze ebn zo.. kun je van Fredu niet echt zeggen, die knu je naulijks verstaan die gast, optiefe dsu.
eeh Gert?? Gaat het wel goed met je???
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_510716
quote:
Op 01 december 2000 19:27 schreef MalleBabbe het volgende:
Vanaf het begin erger ik mij aan Bianca .
Ze heeft het hoogste woord, weet alles altijd beter en zingt vreselijk vals en hard.
In mijn 'gewone wereld' heeft niemand sympathie voor haar.
De bewoners blijken dat heel anders te ervaren, ze is nog geen een keer genomineerd!
Met Ferdi is eigenlijk niks mis .....
Hij is spraakmakend ... (met spraakgeblek)..
En toch wordt hij door zijn medebewoners wel genomineerd en alle polls wijzen uit: hij moet het huis uit!
Ik kijk ook naar de streams .... waarom Bianca niet en Ferdi wel?

Omdat met Ferrrrdi wel degelijk van alles mis is. Dat geouwehoer over zijn verliefdheid voor Hieke komt nu toch wel veel mensen de strot uit. Weg met Ferrrrrrrrrdi


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')