abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 december 2000 @ 16:46:28 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_508745
Wekenlang heeft ze Lars aan het lijntje gehouden en gezegd dat er niks aan de hand was tussen haar en Bart. Maar de laatste dagen liet ze steeds meer blijken dat ze tot over haar oren verliefd is op Bart en dat ze Lars niet langer nodig heeft. Vanmiddag mocht Zoë een privé gesprek voeren buiten de camera om, en daarin heeft ze een en ander meegedeeld aan haar ex-manneke.

Via de streams was o.a te zien en te horen:
14:00 het gaat er een beetje geheimzinnig aan toe, Zoë zegt ik eet dadelijk wel, want ik moet om ongeveer 2 uur naar de fitnessruimte. Zoë wordt geroepen om naar de fitnes te komen, ze zegt fuck,fuck fuck, en herhaald dat woord nog een paar keer, ze trekt haar schoenen aan, en omhelst Bart. Succes zegt Mariska het is goed zo. Mariska zegt tegen Bart het is beter zo, voor haar voor de ander, en voor jou Bart

even later

Zoë: Ik heb niet eens gehuild. Zoë: Ik weet ook niet wat ze er van denken.. Ik weet het niet Mariska: Je groeit in De BUS sneller naar iemand toe. Hans: De BUS is voor de relatie tussen mij en Niels eigenlijk alleen maar goed. We groeien op deze manier goed naar elkaar toe. Zoë: Ik wil het er liever niet over hebben, dat weet niemand dat.. Ik wil niet dat ze dingen uitzenden. (Mda Vinkje en Busmaster)
---
Fijn staaltje van Reality tv weer, waar van alles buiten de camera's om wordt geregeld.

Een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg.

R@b
http://debus.mediahits.nl

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 01-12-2000 16:53]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 2 december 2000 @ 02:50:44 #2
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_510032
Tsja je moet maar als het manneke thuis zitten en de hele dag iemand anders aan je vriendin zien zitten en zo close met mekaar om zien gaan. Dat geeft toch onherstelbare schade aan zo'n relatie?
En dat is ook het hete hangijzer. Je kunt dan wel een lrelatie hebben voordat je erin gaat, maar je weet ook dat relaties kunnen komen en gaan, ook als er niet zo'n extreme situatie was. Klote voor het manneke maar hij had al verloren toen ze in de Bus stapte. En tsja zelf vinnik Bart niet om over naar huis te schrijven. Houdt zich erg op de vlakte van de gulden middenweg en of ie nou zo plezant is...
En Zoe... mwoah zij krijgt alles exact zoals zij het wilt. En in de hectische periode na de Bus kan zij verder met iemand die hetzelfde meemaakt en niet dan ook nog 2e viool speelt. Maar fraai is het allemaal zeker niet. eerder egocentrisch, maar dat is ook de enige brandstfof waar al die karakters zo lang van leven in die gekuntelde omgeving : hun ego en platte behoeften.
  zaterdag 2 december 2000 @ 08:46:49 #3
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_510111
En vergeet vooral de ton niet die Barteke Pis inmiddels in de pocket heeft, gepaard met een reeele kans dat EEN van beiden de finish haalt (ik hoop bij god van niet).
Wint Zoe, dan heeft ze weinig last van Bart, want die heeft zijn eigen ton, wint Bart: lekker, wint Bart niet: ook wel lekker, want een ton.

Dat Bart overigens beduidend minder verliefde gevoelens voor Zoe schijnt te hebben dan zij voor hem, vind ik ook opvallend.

Vond trouwens de teaser voor de uitzending van vandaag ook wel goed:
Hans:'Dat doe je niet zo. Dat gun je niemand' (waarschijnlijk over de uitmaakactie van Zoe).

Verwend mokkel, dat is het.

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_510169
...en dan te bedenken dat ze pas nog in haar dagboek schreef dat ze van haar Lars hield tot de andere kant van de wereld en weer terug....
ik word hier effe helemaal niet goed van
Wat mij betreft mag ze de bus verlaten!
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.....
  zaterdag 2 december 2000 @ 18:00:07 #5
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_510817
Die Lars onderhoudt toch de Zoë fanclub website of heb ik het mis?

Ben benieuwd of hij er wat op schrijft, want hij is behoorlijk genaait door Zoë.

Weet iemand het adres???

Hallo...?
pi_510827
quote:
Op 02 december 2000 18:00 schreef the Flex het volgende:
Die Lars onderhoudt toch de Zoë fanclub website of heb ik het mis?

Ben benieuwd of hij er wat op schrijft, want hij is behoorlijk genaait door Zoë.

Weet iemand het adres???


http://debus.mediahits.nl/bus-links.htm Daar staan al die fanclubs bij elkaar

Maar die fanclub van Zoë wordt onderhouden door de 13 jarige Danny en niet door Lars, die heb ik er nog nooit gezien.

Het schijnt dat ze het niet uitgemaakt heeft met Lars maar het op een lager pitje heeft gezet ofzo ?? Het is moeilijk te volgen omdat ze (en sbs) de gesprekken buiten de streams houden en er verder geen mededelingen overdoen. Regelmatig voeren ze via de computer gesprekken met elkaar die niet voor buitenstaanders zijn te volgen. Beetje irritant.
Ze verwacht trouwens wel van Lars dat hij zondag aan het hek verschijnt begreep ik ???

----
Bron: Stream 2 december ca. 01.00uur. Sandra in gesprek met Zoë.

Zoë zegt, dat ze zich niet door Lars bedreigd wenst te voelen, maar ze hoopt hem zondag e.e.a uit te kunnen leggen.
------

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 02-12-2000 18:12]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_510844
En vandaag kliederde ze onderstaande in haar dagboek
quote:
Lieve Lars,
Hier is die dan eindelijk,het dagboekstukje waar je al de hele week op wacht. Sorry manneke, maar we hebben het best wel druk gehad, en het andere stuk dat ik geschreven heb vond ik op dat moment belangrijker.
Je schreef op de chat dat je het een heel mooi stuk vond. Het was de bedoeling om iedereen een beetje duidelijk te maken hoe ik dingen zie en opneem. Ik hoop dat het gelukt is.

We hebben deze week een extra opdracht gekregen. We moesten tien gedichten gaan verzinnen met 5 steekwoorden van vreemde mensen. Man oh man, wat was dat moeilijk zeg. Ik heb ze gelukkig afgekregen, maar het heeft heel wat bloed, zweet en tranen gekost. Ik hoop dat ik de mensen zelf er een beetje blij mee hebt gemaakt en dat ik ook op het juiste pad aan het dichten was.
Wat ga je doen met sinterklaas? Ga je dit jaar bij je ouders langs?

Mama, Fiona, Philippa en Ryan zijn ook geweest woensdag. Echt wat een verrassing was dat zeg, en wat is het mannetje gegroeid! Ik mocht bij Charley de foto's bekijken, en kreeg er tranen van in mijn ogen. Een heel ander neefje, ik heb de trotse tante hier uitgehangen, iedereen vond het een super mooi ventje, dus daar ben ik blij om. Mama zei dat Sven en Kirsty zouden langskomen met Chloe dus ik ben benieuwd.

Verder gaat het eigenlijk super goed met me, zit lekker in mijn vel en ga gewoon lekker door. Ik verveel me wel vaak maar dat is mijn eigen schuld.

Trouwens gefeliciteerd met je nieuwe baan, was het bijna vergeten! Ik wist wel dat je hem zou krijgen. Je zal daar echt veel kunnen leren maar doe het wel omdat je zelf wilt hè, kijk anders gewoon uit naar andere mogelijkheden je hoeft toch pas in januari te beginnen, terwijl ik dit tik denk ik net dat het nog maar een maandje is we zitten al in december.

Wie had dat gedacht, dat ik er in december nog in zou zitten! Ik in ieder geval niet, jij waarschijnlijk wel.
Hoe is het trouwens met Danny, heb hem de laatste drie dagen niet op de chat gehoord!

Ik hoop echt dat je zondag komt, je hebt het gezegd dus ik ga daar vanuit. Ik denk dat we dit keer in Nederland zitten, dus ik heb mijn fingers crossed.

Maandag komt er ook weer aan en er zitten er nu maar twee op die bank, nog enger zeg, heb wel weer het vermoeden dat ik misschien daar weer terecht kan komen, maar ik weet het niet. Vorige keer had ik zoals vanouds geen enkele stem but you never know!!!
Ik hoop ook echt zoals jij ook zei dat ik de populairste word een keer, maar ik weet niet wat ik nog meer kan doen dan waar ik al mee bezig ben dus ik denk gewoon geluk hebben.

Ik weet niet of je nog steeds niet kijkt, weet wel dat je vaak op de stream zit en dat je zeker alles kunt horen. Ik ga ook niet dingen laten of niet zeggen omdat jij misschien iets zal horen, dus als je naar een girls talk wilt luisteren moet je dat gewoon doen en als je een stuk in mijn dagboek niet denkt te mogen lezen, moet je dat gewoon doen, want vaak staat er ook iets over jou in.

Nou manneke, ik ga nu weer stoppen, krijg zo een spel van de jongens waar we aan mee moeten doen geloof ik. Weet dat je nog altijd in mijn gedachten bent, en dat ik je mis.
Ik hoop tot zondag lieverd.

Veel liefs,
hugs and kisses,(van rechts)
Zoe xxxxxxxxxx


Tja , ik kan het ook niet volgen allemaal, maar kan me voorstellen dat zo'n jong binkie als die Lars (ruim 2 jaar jonger dan Zoë) daar erg onzeker over wordt.

R@b

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 3 december 2000 @ 03:30:26 #8
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_512344
Kan er nu zelf dan ook geen touw meer aan vast knopen, tenzij ik de conclusie moet trekken dat Zoe huichelt -- alle geneugten met Bart wil smaken in de Bus, maar in zo'n dagboek, even terugtredend, dan het vuurtje met Lars ook warm houden, als liaison naar de oude vertrouwde wereld van familie en gewone dingen en mensen. Hmmmm.... the best of both worlds dus.. en als ze dat voor elkaar krijgt.. heeft ze veel mazzel! Zal waarschijnlijk zelf niet meer kunnen inzien dat je dit NIET kunt maken... I.t.t Big brother staat in de Bus je eigen ego zo voorop, en word je zo in de watten gelegd, dat je er decadent door wordt... terwijl je zelf denkt dat je in een hel zit en het maken van sinterklaasrijm een prestatie van jewelste reeds is...
pi_513019
Eeeehhh, maarre, Bart heeft een serieuze relatie met een leuke vriendin!!! Wat moet dat meiske wel niet denken van alle speculaties???!!!???
Heb Bart nog geen enkele poging zien doen om het een en ander aan zijn vriendin uit te leggen.....
Conform, Comply, Obey
  zondag 3 december 2000 @ 16:41:22 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_513655
quote:
Op 03 december 2000 14:11 schreef TheEichmannDefence het volgende:
Eeeehhh, maarre, Bart heeft een serieuze relatie met een leuke vriendin!!! Wat moet dat meiske wel niet denken van alle speculaties???!!!???
Heb Bart nog geen enkele poging zien doen om het een en ander aan zijn vriendin uit te leggen.....
Die vriendin van Bart is nooit meer komen opdagen bij De Bus. De reden was waarschijnlijk het geknuffel van Bart met......Zoë

Heeft ook nog eens een stukje over op de SBS site gestaan

R@b

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')