abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 januari 2003 @ 13:52:42 #1
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_7736633
Bij gebrek aan goed tennissende Nederlandse dames is er zicht op licht aan het eind van de donkere tunnel!

Michaela Krajicek, zusje van en getraind door vader Petr Krajicek, staat op dit moment op de achtste plaats op de juniorenwereldranglijst en ze is pas 13 jaar oud!
Alle meisjes om haar heen zijn al zestien en zeventien jaar oud!

Ik denk dat zusje Krajicek een grote toekomst tegemoet gaat! Wat denken jullie, krijgen we eindelijk weer een Nederlandse wereldtopper bij de vrouwen?

Back in town
  maandag 6 januari 2003 @ 13:58:57 #2
21247 Thedoctor
Asskisser optima forma!!!!
pi_7736745
Lijkt me wel te gek, als zij ook Wimbledon kan winnen!
Levens motto: sit back, relax and enjoy the ride
"Put the fun back in fundametalism"
  maandag 6 januari 2003 @ 14:01:46 #3
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_7736798
Ja die komt er wel, als ze maar niet net zo labiel (zowel fysiek en geestelijk) is als Richard, want dan kan haar carriere wel eens korter worden als verwacht.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_7737040
* Jerommeke4ever wordt dik ingemaakt door haar denk ik..

Maar zou leuk zijn als zij haar broer achterna kan.. qua succes dan.. Niet qua pijntjes

pi_7737335
Jup, wist dit al een tijdje, en zij is zeker het talent van de toekomst, zij gaat Serena en Venus 0wnen
  maandag 6 januari 2003 @ 14:27:03 #6
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_7737377
Ze heeft in december zowel de Casablanca Cup als de Yucatan Cup op haar naam geschreven. Deze toernooien waren voor speelsters t/m 18 jaar.
  maandag 6 januari 2003 @ 14:30:01 #7
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_7737448
Afelopen week stond ze bij de Coffee Bowl, volgens mij het officieuze wereldkampioenschap, in de halve finale. Ik weet alleen niet hoe dat is afgelopen!
Back in town
  maandag 6 januari 2003 @ 14:34:11 #8
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_7737531
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:30 schreef Elbutre het volgende:
Afelopen week stond ze bij de Coffee Bowl, volgens mij het officieuze wereldkampioenschap, in de halve finale. Ik weet alleen niet hoe dat is afgelopen!
Even voor je opgezocht:
quote:
39th Coffee Bowl

Girls Final
Singles
Michaela Krajicek (4) NED def Alisa Kleibanova (6) RUS


  maandag 6 januari 2003 @ 14:41:46 #9
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_7737705
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:34 schreef Coelho het volgende:

[..]

Even voor je opgezocht:
[..]


Thanks!

Gewonnen dus!

Superprestatie

Back in town
  maandag 6 januari 2003 @ 15:03:14 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7738154
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:52 schreef Elbutre het volgende:

Michaela Krajicek, zusje van en getraind door vader Petr Krajicek, staat op dit moment op de achtste plaats op de juniorenwereldranglijst en ze is pas 13 jaar oud!
Alle meisjes om haar heen zijn al zestien en zeventien jaar oud!


Als Petr Krajicek dezelfde barbaarse methode gebruikt als destijds met Richard, dan is de kans groot dat ook Michaela op latere leeftijd niets meer met haar Pa te maken wil hebben.

Ik kan mij de kleine Richard nog tot huilens toe goed herinneren toen ik zelf bij Popeye Goldstar speelde en hij afgebeuld en afgebekt werd door zijn vader.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 6 januari 2003 @ 19:09:15 #11
5360 Buijssen
Roed Roed Roed!
pi_7744116
let (ook eens) op:

stéphanie herz

  maandag 6 januari 2003 @ 21:08:31 #12
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7746757
triest gesteld met dat nederlandse damestennis zo triest zelfs dat we al achter 13-jarige meisjes aanlopen
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_7748222
Bullshit Cazzo, M. Krajicek is op dit moment 1 van de grootste, zo niet de grootste, talenten van de wereld, en daar mogen wij best aandacht aan schenken..
Forza SCH.
  maandag 6 januari 2003 @ 22:16:07 #14
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7748314
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:13 schreef Jelminho het volgende:
Bullshit Cazzo, M. Krajicek is op dit moment 1 van de grootste, zo niet de grootste, talenten van de wereld, en daar mogen wij best aandacht aan schenken..
nou, dat hadden wij dus niet zo gedaan als er gewoon een paar vrouwen waren die het goed kunnen.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_7748382
hmm kheb haar aantal jaren geleden aantal malen zien spelen incl pa en vriendin die keken, hmm dnek de moeder, iig toen was het een ongelooflijk irritant spelletje wat ze speelde, en maar drukken die balletjes, maar ALLES SLOEG ZE GOED, nu is ze groter en sterker geworden en gaat alles goed en hard..wat ik me nog wel herinneren tijdens een van die wedstrijden...de moeder stond achter het hek en zei: "kill her" best sneu, maar oh het heeft zeker geholpen!
stephanie herz echter wordt overschat, vooral door haar ouders en al helemaal haar pa, ben bang dat zij geen belofte is voor de toekomst (wederom spreek ik uit eigen ervaring)

maar M. Krajicek ook al ben je een doos

[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
  maandag 6 januari 2003 @ 22:18:49 #16
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7748394
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:13 schreef Jelminho het volgende:
Bullshit Cazzo, M. Krajicek is op dit moment 1 van de grootste, zo niet de grootste, talenten van de wereld, en daar mogen wij best aandacht aan schenken..
ik zeg ook niet dat je niet achter michaela mag aan lopen,je doet maar wat je niet laten kunt,maar pas op want ze hebben in de damestenniswereld ervaring genoeg met stalkers
maar ik doel meer op het zeer trieste nivo waarop het nederlandse damestennis zich nu begeeft
er zit volgens mij starks geen enkele nederlandse dame in de 1e ronde van de aussie open
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_7748399
ook wil ik ff zeggen dat ze een stevige dame is en fysiek dus ook sterk
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
  maandag 6 januari 2003 @ 22:19:51 #18
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7748426
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:18 schreef Plantenbak het volgende:
ook wil ik ff zeggen dat ze een stevige dame is en fysiek dus ook sterk
foto
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_7748458
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Als Petr Krajicek dezelfde barbaarse methode gebruikt als destijds met Richard, dan is de kans groot dat ook Michaela op latere leeftijd niets meer met haar Pa te maken wil hebben.

Ik kan mij de kleine Richard nog tot huilens toe goed herinneren toen ik zelf bij Popeye Goldstar speelde en hij afgebeuld en afgebekt werd door zijn vader.


volgens mij is dat bij M. minder het geval, anyway, je kunt veel zeggen, maar training geven kan die man
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_7748479
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:19 schreef CAZZO het volgende:

[..]

foto


geen zin om op te zoeken, maar kan je zeggen, ze is niet geil
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_7748513
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:52 schreef Elbutre het volgende:
Bij gebrek aan goed tennissende Nederlandse dames is er zicht op licht aan het eind van de donkere tunnel!

Michaela Krajicek, zusje van en getraind door vader Petr Krajicek, staat op dit moment op de achtste plaats op de juniorenwereldranglijst en ze is pas 13 jaar oud!
Alle meisjes om haar heen zijn al zestien en zeventien jaar oud!

Ik denk dat zusje Krajicek een grote toekomst tegemoet gaat! Wat denken jullie, krijgen we eindelijk weer een Nederlandse wereldtopper bij de vrouwen?


als ik me nuiet vergis is het halfzusje
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
  maandag 6 januari 2003 @ 22:25:54 #22
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7748608
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:22 schreef Plantenbak het volgende:

[..]

als ik me nuiet vergis is het halfzusje


idd halzusje
en ze heeft ook nog een klein broertje,waarschijnlijk wordt dat de opvolger van richard
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_7779023
Ik heb haar 2 jaar geleden bij de NK junioren gezien en toen was het vooral haar vastheid die me opviel, alles had ze terug en ze maakte toen in de finale misschien 3 fouten. Mooie basis om op voort te borduren lijkt me...
  woensdag 8 januari 2003 @ 16:41:27 #24
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_7779760
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:34 schreef Coelho het volgende:

[..]

Even voor je opgezocht:

39th Coffee Bowl
Girls Final
Singles
Michaela Krajicek (4) NED def Alisa Kleibanova (6) RUS


Even een aanvulling:
quote:
Girls Singles Final
Michaela Krajicek (4) NED def. Alisa Kleibanova (6) RUS
The unstoppable Michaela Krajicek gave herself an early birthday present with her third tournament win in a row. The Dutch player, who will be 14 in just three days time, has already won titles at the Casablanca Cup and Yucatan Cup.
en de gevraagde foto's:


Bron: www.juniortennis.com

  woensdag 8 januari 2003 @ 21:38:13 #25
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_7786640
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:18 schreef Plantenbak het volgende:
hmm kheb haar aantal jaren geleden aantal malen zien spelen incl pa en vriendin die keken, hmm dnek de moeder, iig toen was het een ongelooflijk irritant spelletje wat ze speelde, en maar drukken die balletjes, maar ALLES SLOEG ZE GOED, nu is ze groter en sterker geworden en gaat alles goed en hard..wat ik me nog wel herinneren tijdens een van die wedstrijden...de moeder stond achter het hek en zei: "kill her" best sneu, maar oh het heeft zeker geholpen!
stephanie herz echter wordt overschat, vooral door haar ouders en al helemaal haar pa, ben bang dat zij geen belofte is voor de toekomst (wederom spreek ik uit eigen ervaring)

maar M. Krajicek ook al ben je een doos


Tja alle kids worden op vastheid getraind. Das het tennis van tegenwoordig. Dat scoren moet worden afgeleerd omdat het te risico vol is. En op latere leeftijd kan dat altijd nog worden bijgeleerd als ze wat meer kracht hebben om de bal daadwerkelijk af te maken.
Ik heb een tijdje zelf bij de bond meegetraind en je wordt er helemaal gek van. Je mag helemaal niets, alleen maar die bal terugslaan. Het liefst hoog met spin
Maarjah het is wel de manier.
Ik was toen veelste aanvallend dus ik heb het maar eventjes volgehouden. Ze vonden me te eigenwijs om me zo te leren spelen en ik had te weinig talent om te doen wat ik wou
Ach heb het 4 maandjes volgehouden en toen vond ik het niet leuk meer. Je leert niet tennissen op een manier die jij graag wil maar op de manier die het meest effectief is. Tja het wordt dan ineens een beetje je werk. Je kunt het vergelijken met school en wie vindt/vond school nou leuk toen ie 11/12 jaar was

btw ik heb wel eens even met haar mogen sparren. Ze is wel aardig alleen ze komt erg arrogant over omdat al zo serieus met haar sport bezig is. Meisje is alleen maar met tennissen bezig. Tja het is maar wat je leuk vindt denk ik....

quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:12 schreef Jerommeke4ever het volgende:
* Jerommeke4ever wordt dik ingemaakt door haar denk ik..

Maar zou leuk zijn als zij haar broer achterna kan.. qua succes dan.. Niet qua pijntjes


Toen ik met haar gespart heb, heb ik ook een partijtje gedaan. Ik won met 6-2.
Maar ze schijnt dit jaar heel erg vooruit gegaan te zijn en ik heb haar al meer dan een half jaar niet meer zien spelen dus ik vraag me af of ik het nog steeds van haar win
Ik won trouwens gewoon omdat ik een veel hoger tempo speelde en ik veel makkelijker spinde en veel sterker ben.
Qua inzicht heb je bij voorbaat al verloren
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 24 maart 2003 @ 23:00:16 #26
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_9351614
Omdat Michaela Krajicek waarschijnlijk Neerlands hoop in bange dagen is, even een update. Ze staat momenteel 5e van de wereld in het klassement <18 jaar. Ze is dus 14.

In juni/juli debuteert ze in Rosmalen bij de WTA. Misschien Wimbledon daarna???

  maandag 24 maart 2003 @ 23:04:54 #27
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9351728
jah,kheb goeie dingen over het halfzusje van de "kraai" gehoord!
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_9411249
Een van Michaela's collega-toppers in wording, Sylvana Bauer, heeft bekendgemaakt dat ze stopt met tennissen, omdat ze de druk niet meer aan kan en ze geen plezier meer heeft in het spelletje. Nu hoop ik dat Michaëla niet dezelfde gedachte krijgt......
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
  donderdag 27 maart 2003 @ 15:47:27 #29
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_9411967
Treurig nieuws idd...na Frederique Ankoné het 2e jeugdige Nederlandse talent dat voortijdig stopt met dezelfde reden...erg zonde.
  donderdag 27 maart 2003 @ 16:26:57 #30
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9413034
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 15:15 schreef PostManBart het volgende:
Een van Michaela's collega-toppers in wording, Sylvana Bauer, heeft bekendgemaakt dat ze stopt met tennissen, omdat ze de druk niet meer aan kan en ze geen plezier meer heeft in het spelletje. Nu hoop ik dat Michaëla niet dezelfde gedachte krijgt......
nog niet eens doorgebroken en nu al labiel
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  donderdag 27 maart 2003 @ 18:46:13 #31
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9415646
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 16:26 schreef CAZZO het volgende:

[..]

nog niet eens doorgebroken en nu al labiel


ja, beetje jammer weer.

Schiet zo wel op met het damestennis

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_9422715
In Tennis Magazine van deze maand staat een dubbelinterview van "Neerlands Hoop" Silvana Bauer en Elise Tamaela, toen was nog niet bekend dat Silvana zou stoppen.

Dus er is nog hoop?

  vrijdag 28 maart 2003 @ 00:13:25 #33
14806 CrashOne
100% compliant
pi_9422959
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:38 schreef Komakie het volgende:

[..]

Tja alle kids worden op vastheid getraind. Das het tennis van tegenwoordig. Dat scoren moet worden afgeleerd omdat het te risico vol is. En op latere leeftijd kan dat altijd nog worden bijgeleerd als ze wat meer kracht hebben om de bal daadwerkelijk af te maken.
Ik heb een tijdje zelf bij de bond meegetraind en je wordt er helemaal gek van. Je mag helemaal niets, alleen maar die bal terugslaan. Het liefst hoog met spin
Maarjah het is wel de manier.
Ik was toen veelste aanvallend dus ik heb het maar eventjes volgehouden. Ze vonden me te eigenwijs om me zo te leren spelen en ik had te weinig talent om te doen wat ik wou
Ach heb het 4 maandjes volgehouden en toen vond ik het niet leuk meer. Je leert niet tennissen op een manier die jij graag wil maar op de manier die het meest effectief is. Tja het wordt dan ineens een beetje je werk. Je kunt het vergelijken met school en wie vindt/vond school nou leuk toen ie 11/12 jaar was

btw ik heb wel eens even met haar mogen sparren. Ze is wel aardig alleen ze komt erg arrogant over omdat al zo serieus met haar sport bezig is. Meisje is alleen maar met tennissen bezig. Tja het is maar wat je leuk vindt denk ik....
[..]

Toen ik met haar gespart heb, heb ik ook een partijtje gedaan. Ik won met 6-2.
Maar ze schijnt dit jaar heel erg vooruit gegaan te zijn en ik heb haar al meer dan een half jaar niet meer zien spelen dus ik vraag me af of ik het nog steeds van haar win
Ik won trouwens gewoon omdat ik een veel hoger tempo speelde en ik veel makkelijker spinde en veel sterker ben.
Qua inzicht heb je bij voorbaat al verloren


ehhh, en je bent een man??

Ik win ook niet van mijn zusje, niks om me voor te schamen

  vrijdag 28 maart 2003 @ 09:08:53 #34
14806 CrashOne
100% compliant
pi_9425208
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 16:26 schreef CAZZO het volgende:

[..]

nog niet eens doorgebroken en nu al labiel


Sylvana heeft altijd al te veel druk van huis uit gehad. Ze viel bij toernooien in het buitenland meerdere keren per dag flauw. Trainde op een gegeven moment niet meer met d'r groep mee en later trainde ze nog maar 1 keer per week.

Ze had het wel in zich, al moest ze wel aan d'r variatie van d'r spel werken.

Jammer dat ze stopt.

  vrijdag 28 maart 2003 @ 19:51:54 #35
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9437687
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 00:01 schreef Shaii het volgende:
In Tennis Magazine van deze maand staat een dubbelinterview van "Neerlands Hoop" Silvana Bauer en Elise Tamaela, toen was nog niet bekend dat Silvana zou stoppen.

Dus er is nog hoop?


Las dat eergister ofzo pas..en dan hoor je meteen dat.. dat schiet weinig op he.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_9437894
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Als Petr Krajicek dezelfde barbaarse methode gebruikt als destijds met Richard, dan is de kans groot dat ook Michaela op latere leeftijd niets meer met haar Pa te maken wil hebben.

Ik kan mij de kleine Richard nog tot huilens toe goed herinneren toen ik zelf bij Popeye Goldstar speelde en hij afgebeuld en afgebekt werd door zijn vader.


En ik kan me de jankende Micha ook nog wel voor de geest halen (toen ze nog bij de DTB in Delft tenniste). Scheldend tegen haar paps en mams.. wegrennend van de baan, of op haar kleine fietsje naar huis fietsend.

Haar vader en moeder hadden altijd al gezegd dat zij beter zou worden dan Richard. Ze was vroeger af en toe een ettertje...

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 2 april 2003 @ 12:58:34 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_9533668
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 20:02 schreef Vicky het volgende:

[..]

En ik kan me de jankende Micha ook nog wel voor de geest halen (toen ze nog bij de DTB in Delft tenniste). Scheldend tegen haar paps en mams.. wegrennend van de baan, of op haar kleine fietsje naar huis fietsend.

Haar vader en moeder hadden altijd al gezegd dat zij beter zou worden dan Richard. Ze was vroeger af en toe een ettertje...


Hehe Michaela bijt iig regelmatig hard van zich af en ze heeft een goeie vechtersmentaliteit.

En ze gaat op de Ordina Open spelen

Bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=27339

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_11225752
Ik heb gister die documentaire gezien, ze werkt echt hard ja. Maar ik heb wel het idee dat ze het leuk vind. Maar goed, dat is persoonlijk.
pi_11227310
Is er al een fansite voor dit talent?
  donderdag 19 juni 2003 @ 21:31:52 #40
46511 Linz
held der helden
pi_11230708
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:58 schreef Thedoctor het volgende:
Lijkt me wel te gek, als zij ook Wimbledon kan winnen!
zo, ech wel...!
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_11233253
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 19:37 schreef daanharmsen het volgende:
Is er al een fansite voor dit talent?
geen? dan denk ik dat ik haar maar eens ga bellen om te vragen of ze een fansite op prijs stelt
pi_11238258
Ze is wel een leuke spontane meid.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_11238364
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 08:16 schreef zjroentje het volgende:
Ze is wel een leuke spontane meid.
Als je er op de baan soms ziet schelden dan denk je soms echt wacht ff, is dit Misa? Maar buiten de baan lijkt me ze best meevallen?
  vrijdag 20 juni 2003 @ 09:37:00 #44
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11239118
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 08:16 schreef zjroentje het volgende:
Ze is wel een leuke spontane meid.
Jah opzich wel. Maar een drama op de baan heb ik alweer mee gekregen uit een reportage over haar. Ik was allang over het net geklommen om haar het licht uit d'r ogen te slaan zeg. Schelden/gillen/moeilijk doen...

Tis een gek wijf zo op de baan.... maarja dat hebben er wel meer die zo goed zijn op die leeftijd.

Zou er best eens tegen willen spelen om te kijken hoe ze die ballen slaat/raakt enzo

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11239248
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 09:37 schreef jackson het volgende:
Jah opzich wel. Maar een drama op de baan heb ik alweer mee gekregen uit een reportage over haar. Ik was allang over het net geklommen om haar het licht uit d'r ogen te slaan zeg. Schelden/gillen/moeilijk doen...
Maar ze is wel gedreven.

Zo was ik ook op die leeftijd, al kon ik lang niet zo goed tennissen. Ik heb me in de loop der jaren ook wat rackets dubbelgevouwen. Hoort gewoon bij de beleving, absoluut niet tegen je verlies kunnen.

Bij mij is dat nu wel weer bijgedraaid, hoewel ik verliezen heeeel vervelend blijf vinden.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 20 juni 2003 @ 09:54:21 #46
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_11239459
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 18:44 schreef daanharmsen het volgende:
Ik heb gister die documentaire gezien, ze werkt echt hard ja. Maar ik heb wel het idee dat ze het leuk vind. Maar goed, dat is persoonlijk.
Noujah ze heeft gezien wat er van Richard geworden is. ik denk dat je dat wel een goed voorbeeld kunt noemen.

helaas heb ik gister niet die docu kunnen zien. Ik was niet thuis maar misschien dat hij nog eens herhaald wordt.

Sommige mensen vinden het ook leuk om altijd afgebeuld te worden. Ik had ook een paar van die jongens in me trainingsgroep zitten vroeger. Die gasten vonden het heerlijk om keihard te werken en ook nog ff flink afgezeikt te worden.

heel apart want ik hou er niet zo van.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 20 juni 2003 @ 10:30:40 #47
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11240200
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 09:54 schreef Komakie het volgende:
Sommige mensen vinden het ook leuk om altijd afgebeuld te worden. Ik had ook een paar van die jongens in me trainingsgroep zitten vroeger. Die gasten vonden het heerlijk om keihard te werken en ook nog ff flink afgezeikt te worden.

heel apart want ik hou er niet zo van.


Ik hou daar dus ook helemaal niet van. Nou ben ik ook helemaal niet goed verder dus dat scheelt. Maar ik zit er niet op te wachten om me kapot te trainen om een paar leuke ballen over het net te slaan. Ik sta in de halve Finale clubkampioenschappen klasse 5 (open C). Dat vind ik al mooi zat
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11240721
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 09:37 schreef jackson het volgende:

[..]

Jah opzich wel. Maar een drama op de baan heb ik alweer mee gekregen uit een reportage over haar. Ik was allang over het net geklommen om haar het licht uit d'r ogen te slaan zeg. Schelden/gillen/moeilijk doen...

Tis een gek wijf zo op de baan.... maarja dat hebben er wel meer die zo goed zijn op die leeftijd.

Zou er best eens tegen willen spelen om te kijken hoe ze die ballen slaat/raakt enzo


Dat gedrag op de baan houd later vast wel een keer op, de kwaliteit hopelijk niet. Je hoeft trouwens niet goed te zijn om zulk soort dingen te doen. Ze krijgt er trouwens wel gedragswaarschuwingen voor.

Ik wed dat ze je er helemaal uitslaat. Maargoed, als je het wilt doen, probeer drop-shot-lob te spelen.

Wel knap van die scheidsrechters dat ze Tsjechische scheldwoorden verstaan, als ze ze al verstaan, want op de manier dat ze uitgesproken worden snap ik ook wel wat er ongeveer bedoeld word...

pi_11240758
Maargoed ik denk dat je alleen echt over haar gedrag kunt oordelen als je haar persoonlijk kent.
  vrijdag 20 juni 2003 @ 11:49:30 #50
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11242121
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 10:56 schreef daanharmsen het volgende:

Ik wed dat ze je er helemaal uitslaat. Maargoed, als je het wilt doen, probeer drop-shot-lob te spelen.


Loze opmerking! Want dat snap ikzelf ook wel
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11243680
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 11:49 schreef jackson het volgende:

[..]

Loze opmerking! Want dat snap ikzelf ook wel


de eerste of de tweede
  vrijdag 20 juni 2003 @ 13:05:23 #52
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_11244153
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 10:56 schreef daanharmsen het volgende:

[..]

Ik wed dat ze je er helemaal uitslaat. Maargoed, als je het wilt doen, probeer drop-shot-lob te spelen.


Dat valt op zich ook wel weer mee.
Ik heb 2 weken geleden tijdens de ere divisie ff hittin' partner voor Lidmilla Cervanova gespeeld. Dat is dat mens waarvan ze verloren heeft op Rosmalen.

die Cervanova is op zich wel goed maar vrouwentennis is zo statisch dat je niet kansloos bent als je lekker afwisselend speelt.

btw 5 games gespeeld en ik stond 3-2 achter. Ik ben 4 momenteel (bijna 3).
ik denk wel dat ik van haar verloren zou hebben hoor. Zo is het ook weer niet maar ik kan vrij hard serveren dus daar had ze veel moeite mee (hardcourt tennis)
Het is wel zo dat als ik de rally met haar aanging ik na 4 ballen van links naar rechts gestuurd werd.

Dus tja, helemaal weg gespeeld worden is niet gebeurd tegen Cervanova maar ik zou er niet van winnen.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 20 juni 2003 @ 13:51:38 #53
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_11245398
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 12:43 schreef daanharmsen het volgende:

[..]

de eerste of de tweede


Eerste
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_11245983
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 13:51 schreef jackson het volgende:

[..]

Eerste


ow
pi_11278222
Toch knap van Petr dat hij het voor elkaar krijgt 2 wereldtoppers te produceren. Die man die verdiend een lintje.
pi_11278235
Is er verder nog iemand die van is van Misa en die samen met mij een fanclub wil beginnen?
  woensdag 25 juni 2003 @ 11:18:40 #57
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_11363667
In een voorbereidingstoernooi op Wimbledon in het Engelse Roehampton is Krajicek in de 2e ronde uitgeschakeld. Ze verloor met 6-4 7-6 van de Poolse Domachowska (de nummer 28 van de wereld). Helaas, maar hopen dat ze het op Wimbledon beter doet.

In he dubbelspel bereikte ze overigens met haar Belgische partner Flipkens de halve finale, die nog gespeeld moet worden.

pi_11450047
Michaella moet in de eerste ronde van het juniorentoernooi van Wimbledon maandag de 5e partij op baan 8 spelen tegen Kristina Czafikova uit Hongarije. Ze is als 3e geplaatst
  dinsdag 1 juli 2003 @ 10:40:44 #59
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_11481963
Krajicek stapt vandaag om 12 uur de baan op (als er geen regen is) voor haar partij tegen de 18-jarige Kristina Czafikova, die op dit moment 53e op de ITF-ranglijst staat.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 10:43:39 #60
30560 2Mini
Official Logo
pi_11482033
Ze is best wel goed... maar een paar jaar training zal haar goed doen
Camera 1... 1!
pi_11482338
i.v.m. de regen van gister speelt ze vandaag op baan 7 de eerste partij om 11.00 u
  dinsdag 1 juli 2003 @ 11:02:41 #62
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_11482433
Die word natuurlijk als een gek gepusht dat ze per se moet gaan tennissen later en dat ze niks anders mag nadat ze 100 keer wat gewonnen heeft, triest voor dat kind!
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_11482447
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 11:02 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Die word natuurlijk als een gek gepusht dat ze per se moet gaan tennissen later en dat ze niks anders mag nadat ze 100 keer wat gewonnen heeft, triest voor dat kind!
hoe weet jij dat nou, slap gezever
.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 11:04:14 #64
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_11482471
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 11:03 schreef Partygurl het volgende:

[..]

hoe weet jij dat nou, slap gezever


Ze heeft geen andere keus! Als je die verhalen over die Richard hoort weet je al genoeg...
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_11482506
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 11:04 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Ze heeft geen andere keus! Als je die verhalen over die Richard hoort weet je al genoeg...


.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 11:09:49 #66
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_11482600
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 11:05 schreef Partygurl het volgende:

[..]


Het is natuurlijk onzin dat ze later telefoniste oid wordt.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
  dinsdag 1 juli 2003 @ 11:21:20 #67
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_11482886
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 10:58 schreef daanharmsen het volgende:
i.v.m. de regen van gister speelt ze vandaag op baan 7 de eerste partij om 11.00 u
Engelse tijd 11.00 uur...Nederlandse tijd 12.00 uur
  dinsdag 1 juli 2003 @ 11:22:14 #68
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_11482905
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 16:41 schreef Coelho het volgende:

[..]

Even een aanvulling:
[..]

en de gevraagde foto's:

[afbeelding]
[afbeelding]

Bron: www.juniortennis.com


Ze ziet er veel ouder uit....
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_11483412
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 11:09 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Het is natuurlijk onzin dat ze later telefoniste oid wordt.


Welke 14-jarige wil er nou later telefoniste worden? Je moet niet zo zeiken als je de persoonlijke situatie alleen maar kent uit "de verhalen over Richard" Je kunt over een persoonlijke situatie pas oordelen als je die ook persoonlijk kent.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 12:24:09 #70
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_11484196
Ze is begonnen op baan 9 staat al met 3-0 en een 2 breaks voor
pi_11484341
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 12:24 schreef _wie het volgende:
Ze is begonnen op baan 9 staat al met 3-0 en een 2 breaks voor
het staat nu 3-1 en die andere is aan het serveren
pi_11484363
czafikova pakt de 3-2 op love
pi_11484443
krajicek pakt haar eigen servicegame 4-2
pi_11484616
4-3
pi_11484722
5-4 krajicek serveert voor de set
  dinsdag 1 juli 2003 @ 12:54:52 #76
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_11484779
Wat dacht je van een keer je post editen Set binnen met 6-4
pi_11484785
eerste set gaat met 6-4 naar krajicek
  dinsdag 1 juli 2003 @ 13:27:46 #78
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_11485557
En het regent weer

6-4 0-2 (15-15)

pi_11486950
waar volgen jullie dat??
  dinsdag 1 juli 2003 @ 14:56:32 #80
17510 _wie
Tweeterholic :-)
  dinsdag 1 juli 2003 @ 16:54:04 #81
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_11490251
En ze heeft de 1ste wedstrijd gewonnen 6-4 3-6 6-1
pi_11522472
en ze wint van safarova met 4-6 6-3 6-4 en ze moet nu tegen of Anna Tchakvetadze of Beier Ko
pi_11577834
ze zit samen met Bohmova uit Tsjechie in de halve finale van het meisjesdubbel
pi_11577865
in het meisjes enkelspel is ze in de derde ronde tegen Anna Tchakvetadze eruit gevlogen
pi_11583658
en ze staat in de finale van het meisjesdubbel
pi_11600914
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 19:32 schreef daanharmsen het volgende:
en ze staat in de finale van het meisjesdubbel
en die finale verliest ze, geen prijzen voor michaela krajicek op wimbledon, maar dat komt vanzelf wel een keer
pi_12488899
ze wordt nationaal kampioen
pi_12489070
en hier verder
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 23:17:29 #89
64248 Recoil
Tarno kicks ass
pi_12489123
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 23:07 schreef Recoil het volgende:
Pics + maten!
pi_12489130
Nou ja... ok, mijn vraag is nog steeds niet echt beantwoord... maar vooruit,
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 23:12 schreef daanharmsen het volgende:

[..]

je bent een tsjech


Ik ben geen Tsjech maar ik spreek behoorlijk wat Tsjechisch, ik heb veel Tsjechishe vrienden, ik kom er vaak en ik weet er veel (qua geschiedenis, achtergronden, etc.) vanaf

Misa is trouwens met een haakje (omgekeerd dalletje, hacek in het Tsjechisch)

En je spreekt het uit als Mischa/ Misha...

All good things must come to an end...
pi_12489133
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 23:17 schreef Recoil het volgende:

[..]


zie mijn icoon
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 23:23:40 #92
64248 Recoil
Tarno kicks ass
pi_12489242

pi_12495232






pi_12495250
ik pleit voor krajicek in het fed-cup team, daar mag best een beetje verjonging in
pi_12495368
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 10:37 schreef daanharmsen het volgende:
ik pleit voor krajicek in het fed-cup team, daar mag best een beetje verjonging in
Dope userpic

Ennuh Richard woont bij mij in het dorp

Maar ik vind het echt goed van haar dat ze nu al Nederlands Kampioene is... Betekend dit nou ook dat ze naar de Olympische Spelen mag?

Iemand dood maken met een blije mus.
pi_12497112
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 10:55 schreef BlackSun het volgende:

[..]

Dope userpic

Ennuh Richard woont bij mij in het dorp

Maar ik vind het echt goed van haar dat ze nu al Nederlands Kampioene is... Betekend dit nou ook dat ze naar de Olympische Spelen mag?


nee, waarschijnlijk niet, volgens het nocnsf moet ze daarvoor de kwartfinale van een grandslam, de halve finale van een masterstoernooi halen en de top50 halen
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 17:44:13 #97
56075 Joopy
Royale with cheese
pi_12555537
Ik heb haar de afgelopen week op het NK in Ede zien spelen en het was echt een genot om naar te kijken. Dit is echt een serieuze topper in opmars. 14 jaar en nu al zulke krachtige slagen. Het verschil met die anderen was echt enorm. Het is nu belangrijk dat ze zo snel mogelijk in het senioren ATP circuit gaat spelen, want daar wordt ze alleen maar beter van.
Now the night of the fight, you may feel a slight sting, that's pride fuckin' wit ya. Fuck pride!
pi_12555958
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:44 schreef Joopy het volgende:
Ik heb haar de afgelopen week op het NK in Ede zien spelen en het was echt een genot om naar te kijken. Dit is echt een serieuze topper in opmars. 14 jaar en nu al zulke krachtige slagen. Het verschil met die anderen was echt enorm. Het is nu belangrijk dat ze zo snel mogelijk in het senioren ATP circuit gaat spelen, want daar wordt ze alleen maar beter van.
ik denk dat ze beter in het wta circuit kan gaan spelen, want mannentoernooien zijn wel iets te veel van het goede
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 18:22:02 #99
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12556371
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:44 schreef Joopy het volgende:
Ik heb haar de afgelopen week op het NK in Ede zien spelen en het was echt een genot om naar te kijken. Dit is echt een serieuze topper in opmars. 14 jaar en nu al zulke krachtige slagen. Het verschil met die anderen was echt enorm. Het is nu belangrijk dat ze zo snel mogelijk in het senioren WTA circuit gaat spelen, want daar wordt ze alleen maar beter van.
Je moet nooit tè snel met dat soort dingen beginnen. Laat haar eerst nog maar een jaar of 2 in de jeugd spelen. En dan tussendoor af en toe een WTA toernooi. Ze mag er nu sowieso nog niet zo veel spelen.
Er zijn regels voor om speelsters te beschermen tegen een overdosis op te jonge leeftijd.
Daar bedoel ik mee dat wanneer ze te veel WTA toernooien spelen ze al snel uitgebrand raken. Dat is niet goed voor hun lichamelijke ontwikkeling (dus dat je niet denkt dat ik het over drugs heb )

Of laat haar een paar vrouwlijke challenger toernooien spelen en future toernooien...
Dat lijkt me een veel beter plan.

Maar voor haar 16de zou ik haar zeker niet een te zwaar programma voorschotelen. Is alleen maar slecht voor haar ontwikkeling op latere leeftijd.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_12557492
Door haar eerste plaats op de ranglijst mag ze volgend jaar aan zes a zeven WTA-toernooien deelnemen, dat zal ze zeker niet laten
pi_12853091
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:12 schreef okee6 het volgende:
ze heeft zeven wildcards, maar als haar plaats op de wta ranglijst het toelaat of als ze kwalificatietoernooien wint mag ze er wel meer spelen
pi_12853223
Ze heeft de eerste ronde van het meisjestoernooi geloot tegen Kristy Marcio. Een grote onbekende, ze heeft geen profiel en de itf kent haar niet.
pi_12853402
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 18:19 schreef daanharmsen het volgende:

[..]


Ze mag dacht ik maar 2 toernooien per jaar spelen ivm haar leeftijd. Proftoernooien welteverstaan.
sig verwijderd door FA
pi_12854187
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 18:32 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ze mag dacht ik maar 2 toernooien per jaar spelen ivm haar leeftijd. Proftoernooien welteverstaan.


Dit is ook afhankelijk van de plaats op de junioren-wereldranglijst. Wanneer ze eerste komt te staan mag ze meer WTA-toernooien gaan spelen. 6 of 7 dacht ik.
pi_12858250
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 19:11 schreef sniper20 het volgende:

[..]

Dit is ook afhankelijk van de plaats op de junioren-wereldranglijst. Wanneer ze eerste komt te staan mag ze meer WTA-toernooien gaan spelen. 6 of 7 dacht ik.


aks ze eerste blijft dan mag ze er 7 spelen
pi_12861418
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 21:37 schreef daanharmsen het volgende:
aks ze eerste blijft dan mag ze er 7 spelen
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 18:19 schreef daanharmsen het volgende:
ze heeft zeven wildcards, maar als haar plaats op de wta ranglijst het toelaat of als ze kwalificatietoernooien wint mag ze er wel meer spelen
  maandag 1 september 2003 @ 00:00:02 #107
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_12861786
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 18:25 schreef daanharmsen het volgende:
Ze heeft de eerste ronde van het meisjestoernooi geloot tegen Kristy Marcio. Een grote onbekende, ze heeft geen profiel en de itf kent haar niet.
Birth Date: 10 May 1988
Birth Place: White Plains,NY,USA
Residence: Sunrise, FL, USA
Nationality: U.S.A.
Height: 1.73m
Weight: 56kg
Plays: Right Handed (Double Handed Backhand)
Favourite Surface: Hard
Coach: Jaime Cortes
Age Began Tennis: 2
Personal Interests: Shopping, music and swimming
Other Information: Sponsored by Nike and Babolat. Ambition is to play professional tour. Favourite player is Andre Agassi.

No of Junior Circuit tournaments played: 22
No of Junior Circuit matches played: 47
Period Win/Loss for Junior Circuit matches: 26 - 21

  maandag 1 september 2003 @ 01:21:12 #108
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_12863328
Op haar 2e begonnen?

Dat wordt dus op haar 16e winkeldiefstal en een drugprobleem.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_12864496
quote:
Op maandag 1 september 2003 00:00 schreef Bobu het volgende:

[..]

Birth Date: 10 May 1988
Birth Place: White Plains,NY,USA
Residence: Sunrise, FL, USA
Nationality: U.S.A.
Height: 1.73m
Weight: 56kg
Plays: Right Handed (Double Handed Backhand)
Favourite Surface: Hard
Coach: Jaime Cortes
Age Began Tennis: 2
Personal Interests: Shopping, music and swimming
Other Information: Sponsored by Nike and Babolat. Ambition is to play professional tour. Favourite player is Andre Agassi.

No of Junior Circuit tournaments played: 22
No of Junior Circuit matches played: 47
Period Win/Loss for Junior Circuit matches: 26 - 21


waar heb je die vandaan?
pi_12864498
ze speelt de tweede partij op baan 18
pi_12864501
ze dubbelt met kirsten flipkens
pi_12907661
Ondertussen nog net even de Canadian Open gewonnen en daarmee nu al eerste op de Wereldranglijst tot 18 jaar

Ze bevestigde bij RTL 5 dat ze vanaf komend voorjaar als ze 15 is, aan het grote werk begint.

pi_12909226
quote:
Op woensdag 3 september 2003 01:11 schreef okee6 het volgende:
Ondertussen nog net even de Canadian Open gewonnen en daarmee nu al eerste op de Wereldranglijst tot 18 jaar
Va Kirsten Flipkens, en daarom krijgt ze nu 7 wildcards.

Maar het grote werk, ik heb het niet gezien, maar wat bedoeld ze met het grote werk

pi_12911553
Wie let er nou op hoe ze tennist.. Het gaat er toch om dat ze er lekker uit ziet. Nou is die mechaela krajicek niet echt een lekker ding ..maar die uhhhh Justine Henin ziet er toch niet echt slecht uit dacht ik....
pi_12911606
quote:
Op woensdag 3 september 2003 11:08 schreef P_otterdijk het volgende:
Wie let er nou op hoe ze tennist.. Het gaat er toch om dat ze er lekker uit ziet. Nou is die mechaela krajicek niet echt een lekker ding ..maar die uhhhh Justine Henin ziet er toch niet echt slecht uit dacht ik....
Er lopen toch wel wat beter uitziende tennissters op de banen (ik noem: Safina, Dokic, Capriati, Sharapova, Clijsters)..

Weer on-topic: erg knap dat ze met 14 jaar al eerste staat op een lijst t/m 18, maar daar staat niet iedereen op volgens mij, bijvoorbeeld Sharapova (16 en al nummer 19 van de wereld), maar toch zal het niet lang duren voor Michaela ook in het vrouwencircuit meedraait denk ik.

sig verwijderd door FA
  woensdag 3 september 2003 @ 11:19:01 #116
45243 banaanrulez
The next sampras
pi_12911729
quote:
Op woensdag 3 september 2003 11:11 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Er lopen toch wel wat beter uitziende tennissters op de banen (ik noem: Safina, Dokic, Capriati, Sharapova, Clijsters)..


Clijsters
2001--Milan; 2002--Hamburg TMS, Sydney, Vienna; 2003--Dubai, Halle, Marseille, Munich, Wimbledon
pi_12911745
quote:
Op woensdag 3 september 2003 11:19 schreef banaanrulez het volgende:

[..]

Clijsters


Capriati
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_12911819
quote:
Op woensdag 3 september 2003 11:19 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Capriati


quote:
Op woensdag 3 september 2003 11:19 schreef banaanrulez het volgende:

[..]

Clijsters


Iig beter dan Henin vind ik
sig verwijderd door FA
pi_12911838
quote:
Op woensdag 3 september 2003 11:24 schreef Ambrosius het volgende:

[..]


[..]

Iig beter dan Henin vind ik


Dat spreekt voor zich.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_12916762
quote:
Op woensdag 3 september 2003 07:57 schreef daanharmsen het volgende:
Maar het grote werk, ik heb het niet gezien, maar wat bedoeld ze met het grote werk
Ze ziet er naar uit om WTA wedstrijden te spelen en de ranglijst op te klimmen. Ze schaamde zich min of meer voor haar leeftijd. Ze zei dan ben ik al 15. Kennelijk kan het haar niet snel genoeg gaan.
pi_12921384
Niet te vroeg juichen: een hoge plaats op de jeugdranking is helemaal geen garantie tot succes. Bovendien heeft ze (bij mijn weten) nog geen Grand Slam gewonnen, maar dat geldt voor Clijsters natuurlijk ook.
pi_12922863
quote:
Op woensdag 3 september 2003 11:11 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Er lopen toch wel wat beter uitziende tennissters op de banen (ik noem: Safina, Dokic, Capriati, Sharapova, Clijsters)..

Weer on-topic: erg knap dat ze met 14 jaar al eerste staat op een lijst t/m 18, maar daar staat niet iedereen op volgens mij, bijvoorbeeld Sharapova (16 en al nummer 19 van de wereld), maar toch zal het niet lang duren voor Michaela ook in het vrouwencircuit meedraait denk ik.


die hele lading talenvolle russinnen die worden allemaal erg snel in het diepe gegooid
pi_12923464
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:51 schreef Heero het volgende:
Niet te vroeg juichen: een hoge plaats op de jeugdranking is helemaal geen garantie tot succes. Bovendien heeft ze (bij mijn weten) nog geen Grand Slam gewonnen, maar dat geldt voor Clijsters natuurlijk ook.
Dat klopt, nu staat ze tweede geplaatst maar ze gaat voor een kwart a halve finaleplaats, vertelde ze.
pi_12953649
Micha naar de tweede ronde:

Michaela Krajicek (NED)[2] def. Krysty Marcio (USA) 6/2 6/1

Nu tegen Alyona Tsutskova (Ukr)

[Dit bericht is gewijzigd door okee6 op 05-09-2003 03:04]

pi_12954114
en ze mag vandaag ook haar eventuele derde ronde partij spelen
pi_12959879
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 07:29 schreef daanharmsen het volgende:
en ze mag vandaag ook haar eventuele derde ronde partij spelen
dat is het nadeel van een jeugdonderdeel. Eerst tweede partij (etenstijd NL) op baan negen en dan mogelijk later (vroege nacht) op baan zeven tegen vermoedelijk Nada Pavic (Kro) [14].
pi_12966969
Micha heeft haar partij binen het uur met 6-4 en 6-1 gewonnen van Alyona Tsutskova
Nu komende nacht tegen Vaidisova of Pavic

[Dit bericht is gewijzigd door okee6 op 05-09-2003 20:08]

pi_12969573
Nadat eergister de Grandstand was ondergelopen had men het al overwogen, maar nu zijn alle junioren dubbels uit het programma gehaald. Micha Krajicek kan zich dus geheel concentreren op haar single
pi_12972056
Jammer, want ze speelde met Flipkens. Leek me een leuke combinatie...
pi_12972727
Krajicek speelt tegen Nicole Vaidisova, achter een seniorenpartij aan rond half twee vannacht, nu nog een jongenspartij bezig.
pi_12976537
De eventuele tegenstander van Micha in de kwartfinale is al bekend: Tatiana Golovin (Fra) [5]. Ze heeft haar vorige week in de finale van de Canadian Open met tweemaal 6-3 geklopt. In de halve finale kan ze daarna alleen de nummer 11 geplaatst of ongeplaatste speelsters treffen.

Van de beste tien geplaatsten zit naast Krajicek en Golovin alleen Flipkens [4] er nog in. Hopen dat ze de finale haalt tegen Flipkens, zou leuk zijn Holland-Belgie.

Haar doel was de kwart of de halve, daar zit ze dus op dit moment al dichtbij, 6-2 1-0

[Dit bericht is gewijzigd door okee6 op 06-09-2003 02:46]

pi_12976719
Winst met 6-2 6-3
pi_12977549
ze speelt de eerste partij op baan 10
pi_12978040
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 10:22 schreef daanharmsen het volgende:
ze speelt de eerste partij op baan 10
Een baan met camera's dus
sig verwijderd door FA
pi_12978132
Hoe laat moet ze?
Hoi.
pi_12978271
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 11:12 schreef pekel het volgende:
Hoe laat moet ze?
17.00 NL tijd.
sig verwijderd door FA
pi_12980188
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 11:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
17.00 NL tijd.
En daarna derde partij op baan 6
tegen Ana Ivanovic (YUG) of Cory Ann Avants (USA)
pi_12984838
ze heeft de eerste set met 6-1 gewonnen en beide dames hebben een break in de tweede set waarin het 4-4 staat
pi_12984991
haar eventuele tegenstander in de halve finale is al bekend, dat is de Amerikaanse Cory Ann Avants, die Ana Avanovic versloeg met 6-2 6-4.

Avants is ongeplaatst en heeft verloor in de eerste ronde van kwalificatietoernooi bij de senioren.

pi_12985019
en onze michaela wint de wedstrijd van Tatjana Golovin met 6-1 6-4
  zaterdag 6 september 2003 @ 18:35:44 #141
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_12985144
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 18:30 schreef daanharmsen het volgende:
en onze michaela wint de wedstrijd van Tatjana Golovin met 6-1 6-4
  zaterdag 6 september 2003 @ 19:16:29 #142
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12986111
Lekkere US Open speelt ze zo, 6-2, 6-1, 6-4, 6-1, 6-2, 6-3, 6-1 en 6-4...
pi_12987170
En gaat die Amerikaanse haar stoppen? 't zal half tien, tien uur worden aleer ze op de baan verschijnt
pi_12987384
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 20:02 schreef okee6 het volgende:
En gaat die Amerikaanse haar stoppen? 't zal half tien, tien uur worden aleer ze op de baan verschijnt
Ik denk het niet,
even wat over Avants:

ze is 18 jaar, en staat 32e op de juniorenranglijst, ze heeft een keer in de kwartfinales van het wimbledonjeugdtoernooi gestaan en was in 1999 verliezend finalist van de amerikaans junioren hardcourtkampioenschappen

foto:

pi_12990828
Micha maakt gehakt van die Amerikaanse 6-2 eerste set binnen
pi_12991039
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 22:53 schreef okee6 het volgende:
Micha maakt gehakt van die Amerikaanse 6-2 eerste set binnen
Hoi.
pi_12991138
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 22:53 schreef okee6 het volgende:
Micha maakt gehakt van die Amerikaanse 6-2 eerste set binnen
En dat doet ze ook in de 2e set, de eerste break is een feit, 4-2
pi_12991280
ze wint met 2x 6-2 en staat in de finale

Misa

pi_12991476
Ze doet voor 't eerst mee aan de US Open toch? en dan al gelijk een finale
Hoi.
pi_12991605
En nog als favoriete ook
pi_12992572
Flipkens in drie sets naar finale. Ik denk niet dat ze Krajicek de zege gaat onthouden. Ze is ontketend !
  zondag 7 september 2003 @ 00:47:32 #152
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12992986
Ja, Flipkens heeft vandaag 2 keer een driesetter gehad, Krajicek 2 keer een tweesetter, dat belooft wat morgen! Zouden ze het uitzenden?
pi_12994978
quote:
Op zondag 7 september 2003 00:47 schreef Short_stop het volgende:
Ja, Flipkens heeft vandaag 2 keer een driesetter gehad, Krajicek 2 keer een tweesetter, dat belooft wat morgen! Zouden ze het uitzenden?
Dat is wel erg optimistisch. Het banenprogram is nog niet bekend, maar ze zal vast wel showcourt danwel stadium spelen. Aan RTL5 zal het niet leggen denk ik.
  zondag 7 september 2003 @ 04:38:13 #154
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12995031
quote:
Op zondag 7 september 2003 04:24 schreef okee6 het volgende:

[..]

Dat is wel erg optimistisch. Het banenprogram is nog niet bekend, maar ze zal vast wel showcourt danwel stadium spelen. Aan RTL5 zal het niet leggen denk ik.


Uhm, wat is er precies optimistisch? Of dat het uitgezonden wordt?
  zondag 7 september 2003 @ 04:41:34 #155
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12995040
Speelschema is nu trouwens online, Misa speelt de tweede wedstrijd op Court 7 na de 35+ heren dubbel finale die om 12 uur plaatselijke tijd begint...
pi_12995416
quote:
Op zondag 7 september 2003 04:41 schreef Short_stop het volgende:
Speelschema is nu trouwens online, Misa speelt de tweede wedstrijd op Court 7 na de 35+ heren dubbel finale die om 12 uur plaatselijke tijd begint...
Misschien dat RTL5 kan Krajicek te laten zien, want om 20.00 begint RTL Sport: US Open ...Maar ik denk dat ze pas om 20.30/20.45 NL tijd op de baan staat... Ze kunnen het dus wel uitzenden.
Hoi.
pi_12997213
Misschien ook op Canvas. Bij de Wimbledonfinale van Flipkens was dat toch ook het geval...
pi_12997370
quote:
Op zondag 7 september 2003 11:55 schreef Heero het volgende:
Misschien ook op Canvas. Bij de Wimbledonfinale van Flipkens was dat toch ook het geval...
nope, canvas zend het niet uit
  zondag 7 september 2003 @ 12:57:46 #159
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12998283
We willen natuurlijk niet dat Belgie de echte en de juniorentitel gaat winnen

Hup Mischa!

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_13007094
Het laatste uur heeft geslagen, Krajicek nu binnen het uur op de baan
pi_13008095
3-3
pi_13008215
krajicek is gebroken 5-3
pi_13008296
quote:
Op zondag 7 september 2003 19:56 schreef daanharmsen het volgende:
krajicek is gebroken 5-3
Nee hoor, ze speelt nog al heeft ze de eerste set moeten afstaan. Ze is een vechter.

[Tennis] US OPEN 2003 #7 Hup Mischa

pi_13008905
krajicekt breekt 4-2
pi_13009012
ze is teruggebroken 4-3
pi_13009505
ze verliest met 6-3 7-5 van Kirsten Flipkens de finale van het juniortoernooi van de Us OPen
pi_13009528
quote:
Op zondag 7 september 2003 20:53 schreef daanharmsen het volgende:
ze verliest met 6-3 7-5 van Kirsten Flipkens de finale van het juniortoernooi van de Us OPen
Ze is dus niet perfect, mooi om mee verder te gaan
De felicitaties gaan naar de zuiderbuurvrouw
pi_13009596
quote:
Op zondag 7 september 2003 20:54 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ze is dus niet perfect, mooi om mee verder te gaan


Wat ben jij nou voor een zeikerd, ze is geweldig

Michaela Krajicek

pi_13009675
quote:
Op zondag 7 september 2003 20:57 schreef daanharmsen het volgende:
[..]

zeikerd


Hoe krijg je dat woord in dit topic


Michaela Krajicek

pi_22989695
quote:
Op zondag 7 september 2003 20:57 schreef daanharmsen het volgende:

[..]

Wat ben jij nou voor een zeikerd, ze is geweldig

Michaela Krajicek
pi_22995184
Een jaar geen posts in dit topic.
That's all folks!
pi_22995699
quote:
Op maandag 1 november 2004 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Een jaar geen posts in dit topic.
Schandalig he
pi_23002461
Gisteren Holland Sport gekeken zeker
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_23008945
quote:
Op maandag 1 november 2004 18:15 schreef TheGHunter het volgende:
Gisteren Holland Sport gekeken zeker
Hoe raaaaaaad je het
pi_23146887
Ze heeft ondertussen al 3 10000dollar toernooien gewonnen, de US Open bij de junioren.
  vrijdag 12 november 2004 @ 18:38:50 #176
30919 mitt
Michael Corleone
pi_23272861
Ze moet vanaf volgend jaar wel regelmatig WTA toernooien gaan spelen, want als ik mevrouw Vaidisova hoor met al 2 toernooien gewonnen vraag ik me af waar Misa blijft.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_23292233
Ze speelt volgend jaar de Australian Open kwalies, heeft ze mij verteld. Ook speelt ze de Hopman cup, het wk voor landenteams, waar 9 teams aan mee doen, samen met Peter Wessels. In dit najaar speelt ze nog 2 75000 toernooien, challengertoernaaien van de hoogste categorie. Als ze het op die toernooien en in australie een beetje goed doet zal ze zeker meer WTA gaan spelen.
pi_23483368
Ze heeft net de junioren in Luxemburg ("Banque RAIFFEISEN Junior Open") gewonnen.
En ook de damesdubbelfinale.

Volgende jaar zal ze hopelijk meer te zien op WTA toernooien!
pi_23499629
Morgen speelt ze de eerste ronde van het $75000 toernooi in Poitiers tegen Kleinova.
  maandag 22 november 2004 @ 20:39:22 #180
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_23500351
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:14 schreef daanharmsen het volgende:
Morgen speelt ze de eerste ronde van het $75000 toernooi in Poitiers tegen Kleinova.
hmmm die moet ze wel "klein" zien te krijgen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_23502188
Kleinova heeft dit jaar pas iets van 9 wedstrijden ofzo gewonnen. Moet te doen zijn in 2 sets.
  maandag 29 november 2004 @ 14:17:02 #182
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_23643359
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:43 schreef daanharmsen het volgende:
Kleinova heeft dit jaar pas iets van 9 wedstrijden ofzo gewonnen. Moet te doen zijn in 2 sets.
Inderdaad, dit was gelukt met 7-6, 6-2.
In de 2e ronde won Mischa van Cervanova 6-3, 6-2
Kwartfinale versloeg ze Bondarenko 6-3, 6-1
Halve finale verloor ze van Jakimova 6-3, 6-1

Mede door dit goede optreden is ze op de WTA ranglijst van 29/11 gestegen naar plaats 316 (was 429).

Ze komt er wel...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 december 2004 @ 12:44:06 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24009980
ze staat in de Sportweek van deze week
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 20 december 2004 @ 18:32:50 #184
30919 mitt
Michael Corleone
pi_24105773
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:44 schreef rubbereend het volgende:
ze staat in de Sportweek van deze week
Als een volwassen jongedame..

Overigens won ze een toernooi in Bergamo en staat nu rond de 250 van de wereld.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 december 2004 @ 18:37:23 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24105868
ze vliegt omhoog, ze is nu de nummer 2 van Nederland
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24106833
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:37 schreef rubbereend het volgende:
ze vliegt omhoog, ze is nu de nummer 2 van Nederland
In de praktijk is ze de nummer 1 van NL!
  maandag 10 januari 2005 @ 12:17:07 #187
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24500375
Oké, weer een Misha update:
Ze is gisteren 16 jaar oud geworden. Dit jaar voor het eerst een volledig (?) WTA jaar. Na indruk te hebben gemaakt in de Hopman Cup afgelopen week speelt ze deze week in Canberra, de Richard Luton Properties Canberra Women's Classic.

In de eerste ronde speelde ze afgelopen nacht tegen Wildcard speelster Lauren Breadmore (340 van de wereld) uit Australie. Die werd met 6-1, 6-0 aan de kant gezet. Michaela staat overigens zelf 244.

In de tweede ronde moet Misha tegen de winnaar van de partij Marion Bartoli (4) - Stephanie Foretz, respectievelijk 41 en 92 van de wereld.
quote:
10 January 2005

World junior No.1 Michaella Krajicek of the Netherlands made a strong start to her campaign at the Richard Luton Properties Canberra Women’s Classic tonight.

After being forced to wait off court after several rain delays, the 15-year-old showed maturity beyond her years to see off the challenge of Australian wildcard Lauren Breadmore.

Playing with power and patience the younger sister of former Wimbledon winner Richard Krajicek rushed through the first set and then closed out the match in style taking it 6-1, 6-0.
Hopelijk gaat dit topic het komende jaar steeds beter lopen, het liefst gelijk aan de prestaties van Misha.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 08:14:40 #188
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_24513076
Ze wordt nu begeleid door halfbroer Richard.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 11 januari 2005 @ 12:24:45 #189
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24516060
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 08:14 schreef Barca het volgende:
Ze wordt nu begeleid door halfbroer Richard.
Heb je hier een bron voor? Volgens mij wordt ze nl. nog steeds gecoacht door haar vader.
pi_24516866
6-1 6-0 dan is het betere werk. Idd gaat ricchard haar begeleiden, maar ik weet niet of dit een partiime of fulltime begeleiding is. Petr zal zeker wel een belangrijke rol blijven spelen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24522032
Mischa komt er wel, kijken of ze de qualies van de Aus. Open overleeft...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  dinsdag 11 januari 2005 @ 22:03:38 #192
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_24522184
Misa
Misha
Mischa
Michaela
Michaella?

Wat is het nou?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_24522434
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 21:54 schreef jde_kok het volgende:
Mischa komt er wel, kijken of ze de qualies van de Aus. Open overleeft...
Die mocht ze niet spelen, waardoor ze nu in Canberra actief is. Komende nacht rond vier uur tegen de Francaise Bartoli (51e van de wereld dacht ik).
pi_24523394
Lees het net ook idd, belachelijk dat ze geen wildcard krijgt, nu krijgt 1 of andere aus. tennisser die heel laag staat weer zo'n ding.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_24523428
ik vind het ook raar dat de no1 van de junioren geen wildcard krijgt
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24523793
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 23:22 schreef jde_kok het volgende:
Lees het net ook idd, belachelijk dat ze geen wildcard krijgt, nu krijgt 1 of andere aus. tennisser die heel laag staat weer zo'n ding.
In Nederland zouden we dat ook doen

aangenomen dat ze komende nacht verliest, staat Misha bij aanvang slechts op plaats 236 van de WTA lijst
pi_24524983
Ik heb 10 euro ingezet op Krajicek tegen Bartoli @ 3,20.

Go Michaela!!!!
  woensdag 12 januari 2005 @ 02:17:48 #198
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24526427
Niet op de Australian Open? Had Richard niet even aan wat touwtjes kunnen trekken als begeleider, oud top-5 speler en toernooidirecteur?

Nja, anway, belachelijk en jammer natuurlijk
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_24526497
Ik post net iets dergelijks in het Aus Open topic Fransen mogen twee wildcards hebben omdat aussies er ook twee krijgen bij Roland Garros.
Atje zeggen is adje doen!
  woensdag 12 januari 2005 @ 07:34:13 #200
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_24527462
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 12:24 schreef Coelho het volgende:

[..]

Heb je hier een bron voor? Volgens mij wordt ze nl. nog steeds gecoacht door haar vader.
Heeft al diverse keren in de krant gestaan. Al gezocht op Google?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_24528014
2x 6-4 verloren van bartali, toch niet slecht aangezien bartali top 50 is als ik het goed heb
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:26:13 #202
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24546002
Misha is een stapje dichter bij haar eerste Grand Slam. In de eerste ronde van de quali's heeft ze gewonnen van de Canadese Stephanie Dubois 6/4 6/3. In de tweede ronde speelt ze Amerikaanse Lilia Osterloh, die in de quali's als 3e geplaatst is (nr. 120 van de wereld).
  donderdag 13 januari 2005 @ 14:16:34 #203
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24546878
Misha doet nu idd wel mee met de quali's. Toch een wildcard gekregen
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_24548807
Aha...is dat misschien de reden dat ze niet eens van Bartoli WOU winnen?

En hoe schatten jullie de kansen voor Misha tegen die Osteloh (hoeveel procent kans heeft Misha om te winnen)? Daar wil ik misschien wat geld op inzetten
  donderdag 13 januari 2005 @ 17:29:12 #205
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24548898
Ik weet niet hoe je Misha inschat in vergelijking met Elise Tamaela. Die laatste won vorige week nog met 6/3 6/0 van Osterloh...
pi_24549207
Aha... maar kan je dan niet toch een eigen schattingspercentage geven voor winst Misha tegen Osterloh?
  donderdag 13 januari 2005 @ 17:59:38 #207
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24549360
Ik weet niet wat de quotering is? Heb Misha te weinig zien spelen om een percentage te geven. Ik hoop dat 70/30 een mooie afspiegeling is, maar dat kan natuurlijk ook optimisme zijn
pi_24549429
Ja, maar aan de andere kant Misha heeft ook het nederlands kampioenschap gewonnen, maar ik weet niet of tamaele meedeed aan dat kampioenschap
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24555837
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 17:59 schreef Coelho het volgende:
Ik weet niet wat de quotering is? Heb Misha te weinig zien spelen om een percentage te geven. Ik hoop dat 70/30 een mooie afspiegeling is, maar dat kan natuurlijk ook optimisme zijn
Quotering was eerst 1,50 en daar dacht ik over, maar 5 minuten geleden (is nu al begonnen) was alleen nog maar 1,35 beschikbaar en dat vind ik te laag.
70/30 lijkt me een goede verhouding.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 januari 2005 @ 01:07:57 #210
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24555896
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 18:03 schreef komrad het volgende:
Ja, maar aan de andere kant Misha heeft ook het nederlands kampioenschap gewonnen, maar ik weet niet of tamaele meedeed aan dat kampioenschap
volgens mij werd Tamaela daarv an de baan geslagen door Krajicek
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24556722
Misha staat 6-4 4-1 voor..... de buit lijkt binnen (ik heb er overigens niet op ingezet)!
pi_24556771
En weer een ronde verder, 6-4 en 6-2. Klasse hoor.
pi_24556775
Ik wou net hetzelfde posten Klasse Misha!
Hoeveel qualie-rondes nog te gaan?
  vrijdag 14 januari 2005 @ 03:29:10 #214
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24556973
het zou toch mooi zijn, als we na Brenda weer een Nederlandse topper zouden krijgen
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_24559232
ik zag ook dat ze gewonnen heeft,nog 1 rondje

Hives, waailap, lekkere tijd ben jij wakker
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  vrijdag 14 januari 2005 @ 10:48:15 #216
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24559462
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:37 schreef komrad het volgende:
ik zag ook dat ze gewonnen heeft,nog 1 rondje

Hives, waailap, lekkere tijd ben jij wakker
**offtopic**



ach ja, de biertjes smaakte goed
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:22:46 #217
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24560098
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:04 schreef Greetings het volgende:

[..]

Quotering was eerst 1,50 en daar dacht ik over, maar 5 minuten geleden (is nu al begonnen) was alleen nog maar 1,35 beschikbaar en dat vind ik te laag.
70/30 lijkt me een goede verhouding.
Jammer Greetings, ik wilde mijn tipgeld al op komen halen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 januari 2005 @ 12:20:43 #218
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24561281
tegen wie moet ze nu?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24563071
De Aussies tonen inmiddels al interesse in Misha

Photo by: Getty Images
Michaella Krajicek shows athleticism beyond her years.

Om het hoofdtoernooi te bereiken moet ze de russische Galina Vosbokoeva nog verslaan nr 138 van de wereld en als 14e geplaatst in de kwalificatie.
Atje zeggen is adje doen!
pi_24563251
Moet op zich wel haalbaar zijn, zou wel vet zijn als ze het hoofdtoernooit haalt. Wat goed is komt snel zegt men vaak. Zie Sven Kramer bij het schaatsen, dat gaat Misha doen bij het tennis.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:40:26 #221
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24564708
Omdat er in het Australian Open topic niet op gereageerd wordt, plaats ik mijn vraag hier maar:
quote:
Wat hebben "we" nou het liefst voor Misha, mocht ze in het toernooi komen? Meteen maar de nummer 1 van de wereld en exposure, of toch maar anoniem een tweede, misschien derde ronde halen tegen de mindere goden? Dus voor de punten, of voor de aandacht?

Persoonlijk zou ik voor punten gaan, maar goed, ik verbaas me er ook keer op keer over dat de Nederlandse UEFAcup ploegen hopen op een tegenstander van naam ipv een of ander oostblok-niemandalletje...
Worden de uiteindelijke qualifiers in het schema geloot of is nu al duidelijk wie op welke plaats gaat komen? Dit omdat in de hoofdloting al rekening is gehouden met qualifiers. En er zit behoorlijk verschil in: er is o.a. een potje tussen twee qualifiers, en er is ook een qualifier die tegen Sjarapova begint (4e geplaatst).
pi_24564829
Voor Krajicek zou exposure mooi zijn, dus laat maar aan een topper zien wat ze kan, die punten haalt ze ook wel op andere toernooien en die komt ze eventueel wel weer met wildcards binnen.

Voor de mindere goden en godinnen van het tennis is een rondje grand slam zeer lucratief voor de plaatsingslijst.
Atje zeggen is adje doen!
pi_24568486
He wat grappig, kom hier een topic van mijn oude ik tegen. En gezien de datum waarop ik het topic al opende wil ik toch even mezelf op de borst slaan: Ik had toen al in de gaten dat ze een toppertje zou worden.

Ik denk dat ze die Australian Open wel gaat halen, daarna een rondje winnen zou helemaal geweldig zijn....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_24569970
Vulture, erg visionair. Het topic gaat goed, tt ideetje voor deel 2: Topper in wording: Micheala Krajicek
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zaterdag 15 januari 2005 @ 04:00:09 #225
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24576329
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:27 schreef komrad het volgende:
Vulture, erg visionair. Het topic gaat goed, tt ideetje voor deel 2: Topper in wording: Micheala Krajicek
neem nog een biertje

Michaela
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  zaterdag 15 januari 2005 @ 08:42:11 #226
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24576745
ze zit erin
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_24576754
Hives, nachtmens, ze heeft idd gewonnen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zaterdag 15 januari 2005 @ 09:51:26 #228
14795 socko
"Have a nice day"
pi_24576994
Ze moet tegen Stephanie Foretz uit frankrijk
23 jaar nummer 88 van de wereld
pi_24578068
Foretz is haalbaar. Zeer goed haalbaar.
pi_24580889
Super prestatie: ben nu erg benieuwd hoe ver ze komt: de eerste ronde lijkt me geen onneembare tegenstandster, maar laten we niet teleleurgesteld zijn als ze het niet haalt. T'is al een enorme prestatie dat ze er staat...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 15 januari 2005 @ 15:10:13 #231
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24581282
Leuk!

Ze mag meedoen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 15:13:54 #232
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24581328
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 15:10 schreef popolon het volgende:
Leuk!

Ze mag meedoen.
Knap werk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 15 januari 2005 @ 16:23:29 #233
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24582468
geweldige foto trouwens
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24583098
mooie foto idd
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24583797
pi_24587436
Bij de bookmakers is Krajicek toch sterk favoriet (ong. 70% kans) tegen Foretz!
  zaterdag 15 januari 2005 @ 21:33:28 #237
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24587446
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 11:44 schreef jasorry het volgende:
Foretz is haalbaar. Zeer goed haalbaar.
Een tweede ronde tegen Patty Schnyder lijkt me wat lastiger... Halve finalist van vorig jaar. Iemand enig idee hoeveel punten de 1e en 2e ronde opleveren (en dollars?), en wat dat met haar WTA klassering doet?
pi_24592255
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:33 schreef Coelho het volgende:

[..]

Een tweede ronde tegen Patty Schnyder lijkt me wat lastiger... Halve finalist van vorig jaar. Iemand enig idee hoeveel punten de 1e en 2e ronde opleveren (en dollars?), en wat dat met haar WTA klassering doet?
Qua geld en dergelijke is de site van de Australian Open misschien wel de onoverzichtelijkste van alle toernooien. Ik zou het niet weten. Qua punten staat alles hierin (bron: WTA Tour). Verliest ze deze eerste ronde dan krijgt ze de WTA-punten voor het doorkomen van de kwalificatie, zijnde 26 stuks. Een plek in ronde twee levert nog eens 32 WTA-punten extra op. Bij een eventuele derde ronde zijn dat er 56 (dan voor het toernooi in totaal dus 56+26=82 WTA-punten). Verder nog: 4R=90 QF=162 SF=292 F=456 W=650

Daarnaast heeft ze nu al 12 kwaliteitspunten verdiend, het totaal aantal vormt een afrondingsfactor voor bij gelijke stand op de WTA-lijst. Die punten worden verstrekt op basis van de ranglijstpositie van de tegenstanders die ze verslaat. Foretz is weer 8 kwaliteitspunten waard. Schnyder (14e vd wereld) zelfs 70.

Misha staat nu 245e. Inmiddels -zonder rekening te houden met overige verschuivingen- zal ze tussen plek 202 en 210 zitten. Bij winst op Foretz richting plek 160, dan dichtbij Tamaela. Derde ronde bereiken is 140 zo'n beetje

[ Bericht 8% gewijzigd door okee6 op 16-01-2005 01:36:46 ]
pi_24592604
Het is al laat, prijzengelden staan natuurlijk op de ATP/WTA-sites. Bij de WTA alleen nog niet Australian Open site belooft vanaf 19 januari meer facts, wie weet dan wel

Heren
W $1,200,000 = EUR 694.581
F $600,000
SF $300,000
QF $150,000
R16 $75,000
R32 $46,000 = EUR 26625,60
R64 $28,000 = EUR 16206,80
R128 $18,000 = EUR 10418,70

De dames zullen daar waarschijnlijk niets voor onderdoen. De beide winnaars krijgen in elk geval evenveel
  zondag 16 januari 2005 @ 09:55:46 #240
14795 socko
"Have a nice day"
pi_24593569
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:33 schreef Greetings het volgende:
Bij de bookmakers is Krajicek toch sterk favoriet (ong. 70% kans) tegen Foretz!
Op welke site is dat?
pi_24594187
quote:
Op zondag 16 januari 2005 09:55 schreef socko het volgende:

[..]

Op welke site is dat?
Interwetten was/is dat. William Hill heeft nu odds van 1,53/2,25 voor Krajicek/Foretz/
  zondag 16 januari 2005 @ 22:44:32 #242
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24603877
Mag een speler zowel in het senior als het juniorciruit spelen op een toernooi? Bij de junioren speelde Misha ook altijd verdienstelijk in het dubbel. Nu staat ze niet in het seniorendubbel ingeschreven. Zou ze (theoretisch) wel met het juniorendubbel mee (mogen) doen?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 januari 2005 @ 22:53:45 #243
862 Arcee
Look closer
pi_24603986
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:52 schreef Elbutre het volgende:
Ik denk dat zusje Krajicek een grote toekomst tegemoet gaat!
Dat had je goed gezien, Elbutre! Of TheVulture.

Michaela is idd een topper. Leuk om te volgen hoe 't verder met 'r gaat.

Te beginnen in Australië.
pi_24620612
Door naar ronde twee tegen de nummer 14 van de wereld Patty Schnyder, als twaalfde geplaatst. Foretz afgeboekt met 6-2 en 6-1
pi_24620789
bye bye met die onterechte wildcard voor die franse, 6-2 6-1 ingemaakt dus.
@coelho ik denk niet dat dat mag
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 18 januari 2005 @ 10:11:12 #246
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24621583
lekker Micha
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  dinsdag 18 januari 2005 @ 11:05:39 #247
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24622367
Goed begin
  dinsdag 18 januari 2005 @ 12:27:05 #248
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24623397
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 09:10 schreef komrad het volgende:
bye bye met die onterechte wildcard voor die franse, 6-2 6-1 ingemaakt dus.
Foretz staat binnen de top 100 (88 meen ik) en was dus gewoon rechtstreeks geplaatst. Niks WC.
pi_24623531
sorry foutje coelho, maar dan maar indirecte terechtwijzing. Het is gewoon ongepast de nu1 junioren bij de heren wel met een wildcard toe te laten en dat bij de dames niet te doen, alleen maar vanwege een belachelijke afspraak tussen 2 bonden.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 18 januari 2005 @ 12:43:19 #250
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24623626
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 12:35 schreef komrad het volgende:
sorry foutje coelho, maar dan maar indirecte terechtwijzing. Het is gewoon ongepast de nu1 junioren bij de heren wel met een wildcard toe te laten en dat bij de dames niet te doen, alleen maar vanwege een belachelijke afspraak tussen 2 bonden.
Maar dát ben ik ook wel met je eens. Zie het positief in, het was voor Misha haar 4e wedstrijd, als dit haar eerste was geweest, was de druk wellicht groter geweest. Ze was nu al in de winning mood...
pi_24624048
Precies, nu eens zien of ze al klaar is voor echt zware tegenstand
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24624459
Even dromen: Als Misha nu de Australian Open wint is ze bijna 3 maanden jonger dan toen Hingis dit als haar eerste grandslam op haar naam schreef
Atje zeggen is adje doen!
pi_24624533
Go Misha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_24624577
@ at_fundum, is goed daar ga ik wel ff op at fundum'en
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 18 januari 2005 @ 14:15:08 #255
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24624753
Waar blijven de plaatjes.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 18 januari 2005 @ 14:37:06 #256
14806 CrashOne
100% compliant
pi_24625060
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 13:52 schreef At_Fundum het volgende:
Even dromen: Als Misha nu de Australian Open wint is ze bijna 3 maanden jonger dan toen Hingis dit als haar eerste grandslam op haar naam schreef
Das een mooie droom, maar Hinges was wel een talent van een ander kaliber dan dat Krajicek is.

Er lopen nog twee grote talenten rond, Nicole Vaidisova en Sesil Karatantcheva. Beide jonger dan Michaela. Karatantcheva heb ik zelf nog nooi in het echt zien spelen, Vaidisova wel en dat is echt indrukwekkend.

Ik hoop dat Krajicek een beetje partij kan geven tegen Patty Snyder, hoop op het beste maar denk dat dit nu nog een tree te hoog is.
pi_24627470
hele goeie prestatie van Misha, ben erg nieuwsgierig wat ze tegen Schnyder kan. Ik denk dat ze niet helemaal kansloos is. Ze bood laatst bij de Hopman Cup ook aardig tegenstand tegen Molik en die schat ik op dit moment hoger in als Schnyder...

maar sowieso al een prachtige prestatie. We hebben eindelijk weer een Nederlandse tennister van niveau
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_24627692
IK denk niet dat ze zomaar even gaat winnen, maar ze wordt ook niet ingemaakt denk ik.
Ik verwacht een spannende wedstrijd die misha wint

@bupatih op australianopen.org staan wel wat foto's.

Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24628226
Misa speelt geen juniortoernooi waarschijnlijk, ze speelt de challenger van ortisei. Waarschijnlijk ook in het dubbel met Katerina Bohmova.
pi_24629248
Weet iemand al wanneer ze speelt? nacht van woensdag op donderdag??
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:04:28 #261
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24629650




Alrighty, then.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_24630303
die zijn wat ouder die foto's
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24632373
En toch zie je er een kleine omgebouwde Richard in
Atje zeggen is adje doen!
pi_24633063
Mí¨a Krajíček... we boffen maar weer dat ze voor Nederland speelt.
All good things must come to an end...
pi_24633105
ach ja, als ik 16 jaar geleden als vader moest kiezen zou ik ook snel een Nederlands paspoort nemen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:40:54 #266
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_24636160
Een hoop toppers uit het damescircuit zetten wel een stap vooruit rond hun 16de en daarmee bedoel ik dat ze in een Grand Slam al eens een 4de ronde of zo halen en dat ze al eens sets afsnoepen van top 10 speelsters (en er eventueel ook eens eentje kunnen verslaan).

Als ze ooit gaat meespelen voor Grand Slam-overwinningen, zal dat (volgens mij) nog op z'n minst 3 jaar duren. Maar dit jaar zouden er wel al indicaties moeten komen of ze een toekomstige top 10 speelster zou kunnen zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_24645919
1 - 1 in sets vs. Schnyder
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_24646192
6-3 3-6 4-6 verloren helaas
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24646305
Maar toch een mooi debuut op de Australische Open, we wachten nog even de laatste plaatjes af en dan gaan we weer door met het volgende toernooi.
Atje zeggen is adje doen!
  donderdag 20 januari 2005 @ 09:09:05 #270
62913 Blik
The one and Only!
pi_24646549
idd een mooi debuut, meteen 2de ronde gehaald en in een mooie partij verloren van een subtopper
pi_24647373
Ze heeft nu toch wel bewezen dat ze minimaal het top 50 niveau aankan.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 januari 2005 @ 10:15:47 #272
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24647513
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:09 schreef zjroentje het volgende:
Ze heeft nu toch wel bewezen dat ze minimaal het top 50 niveau aankan.
en dat is heel knap dat ze dat nu al bewezen heeft
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24657045
Weet iemand trouwens wat dat "onsportieve gedrag" van Misha in de wedstrijd tegen Schnyder precies inhield? Ze kreeg toch een waarschuwing?
pi_24657072
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:09 schreef zjroentje het volgende:
Ze heeft nu toch wel bewezen dat ze minimaal het top 50 niveau aankan.
Durf hier wel te beweren dat ze aan het eind van dit jaar in de top 30 staat!

Tot zover ik en mijn glazen bol...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_24657158
Ze had gewoon van schnyder kunnen winnen, nog wat tactische adviesen van broer richard en gaan met die banaan
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 20 januari 2005 @ 22:20:34 #276
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24657896
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:36 schreef Greetings het volgende:
Weet iemand trouwens wat dat "onsportieve gedrag" van Misha in de wedstrijd tegen Schnyder precies inhield? Ze kreeg toch een waarschuwing?
Ze kreeg op breakpoint tegen ineens een waarschuwing voor traag spel. Prompt sloeg ze een dubbele fout. Dat was meen ik op 3-4 in de 3e set. Daarna brak ze Schnyder nog een keer terug. Ze zou laaiend zijn geweest, dat ze net op breakpoint die warning kreeg, heb ik ergens (Telegraaf???) gelezen.

Suggestie voor een nieuwe topictitel in deel 2: Michaella Krajicek - Op naar de top 50.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 02:26:02 #277
14795 socko
"Have a nice day"
pi_24682708
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:20 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ze kreeg op breakpoint tegen ineens een waarschuwing voor traag spel. Prompt sloeg ze een dubbele fout. Dat was meen ik op 3-4 in de 3e set. Daarna brak ze Schnyder nog een keer terug. Ze zou laaiend zijn geweest, dat ze net op breakpoint die warning kreeg, heb ik ergens (Telegraaf???) gelezen.

Suggestie voor een nieuwe topictitel in deel 2: Michaella Krajicek - Op naar de top 50.
Ik heb een groot stuk van de laatste set gezien op eurosport met engels comentaar.
Ze was nogal veel tijd aan het trekken die comentator zei "she had it comin"
Maar ja beetje naar moment....
Later las ik in een interview dat ze erg moe was omdat ze na 5 wedstrijden op was in de derde set.
Maar er komen mooie tijden aan
pi_24692873
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:20 schreef Coelho het volgende:


Suggestie voor een nieuwe topictitel in deel 2: Michaella Krajicek - Op naar de top 50.
Make that Top 30
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_24693326
Ze speelt over week ofzo Ortisei, en ze heeft aangegeven nog wat meer challengers in Europa te gaan spelen.
  maandag 31 januari 2005 @ 14:33:20 #280
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24850606
quote:
Krajicek stijgt met stip op WTA-ranking
31-01-2005

TENNIS.NL - Michaela Krajicek is flink gestegen in de nieuwe ranglijst van de WTA. Ze ging van plaats 235 naar 163.

Hierdoor is ze landgenote Elise Tamaela gepasseerd, die momenteel de 183e plaats bezet.
Nog een paar resultaten en de top 100 komt in zicht. Deze week speelt ze een ITF-toernooi in Ortisei in Italie. Helaas nog geen goede website van gevonden.
pi_24850638
mmhm had al gekeken op de WTA site,maar ze speelt idd geen WTA toernooi
Wat is het prijzengeld?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 31 januari 2005 @ 17:09:44 #282
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24852629
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:34 schreef komrad het volgende:
mmhm had al gekeken op de WTA site,maar ze speelt idd geen WTA toernooi
Wat is het prijzengeld?
Het is een $75.000,- toernooi. Er blijkt wel een website te zijn.

Misha speelt in de eerste ronde tegen WC speelster Elena Pioppo uit Italie. Als alles goed gaat in de tweede ronde tegen de als 2e geplaatste Martina Sucha (SVK), nr. 51van de wereld (ze won de eerste ronde Australian open van de als 16e geplaatste Sugiyama, en verloor in de 2e ronde). Dat zal wederom een wedstrijd van de waarheid worden...
  dinsdag 1 februari 2005 @ 00:26:09 #283
14795 socko
"Have a nice day"
pi_24856032
quote:
Op maandag 31 januari 2005 17:09 schreef Coelho het volgende:

[..]

Als alles goed gaat in de tweede ronde tegen de als 2e geplaatste Martina Sucha (SVK), nr. 51van de wereld (ze won de eerste ronde Australian open van de als 16e geplaatste Sugiyama, en verloor in de 2e ronde). Dat zal wederom een wedstrijd van de waarheid worden...
Ze heeft al eens tegen Sucha gespeeld helaas verloren maar dat is al meer dan een jaar geleden.

http://www.wtatour.com/players/playerprofiles/playerheadtoheaddetail.asp?PlayerID=311578&Player1ID=190295&x=2&y=2
pi_24856112
we zien het morgen wel weer, maar ja dit zijn wel toernooien waar ze ver kan komen, als ze de 2e ronde doorkomt natuurlijk
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 1 februari 2005 @ 07:26:17 #285
14795 socko
"Have a nice day"
pi_24857429
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 00:29 schreef komrad het volgende:
we zien het morgen wel weer, maar ja dit zijn wel toernooien waar ze ver kan komen, als ze de 2e ronde doorkomt natuurlijk
Zeker ja als ze de tweede ronde door is zou ze het toernooi zomaar kunnen winnen...
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:54:29 #286
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24866714
Pioppo is door onze "toekomstige topper" met 6-1 6-1 aan de kant geschoven
pi_24866874
dat was dus geen wedstrijd, 2e ronde wordt lastiger. GO MISHA
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24881154
http://www.itfvalgardena.com/images/itf/460x345/Tennis.jpg

Aardig complex hebben ze daar. Zal wel even wennen zijn als je net uit de bakoven van Australie komt
pi_24881202
een gravelbaantje daar, zo eens kijken waneeer ze weer moet spelen

wat een ruksite, ze hebben niet eens een order of play
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 2 februari 2005 @ 12:36:55 #290
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24881355
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:30 schreef komrad het volgende:
een gravelbaantje daar, zo eens kijken waneeer ze weer moet spelen
ITF zegt dat het om Carpet gaat
ITF Site
quote:
wat een ruksite, ze hebben niet eens een order of play
Check deze: Programma 2 februari
pi_24881985
stelletje amateurs daar, de engelse site doet niets en op de italiaanse staat het wel


en ze speelt dus helemal niet vandaag


en die carpetbaan moeten ze dan nog aanleggen??
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:54:10 #292
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24882842
Nee, morgen weer als het goed is. En dan iedere dag, als ze zondag de finale willen spelen. Misschien hebben ze een rol vloerbedekking over het gravel gelegd?

Ik was er trouwens stellig van overtuigd dat naast Krajicek en Tamaela ook Seda Noorlander zou meedoen aan dit toernooi. Ik zie haar niet meer terug in het schema.
pi_24883116
Seda Noorlander had zich teruggetrokken voor dit toernooi had ik ergens op de ITF-site gevonden.

on-topic
Op naar de hoofdprijs Misha
Atje zeggen is adje doen!
pi_24901640
4th Match Michaella KRAJICEK vs. Martina SUCHA
op Centre Court daar 1e wedstrijd begon om 12.30
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 3 februari 2005 @ 13:51:05 #295
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24901704
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 13:48 schreef komrad het volgende:
4th Match Michaella KRAJICEK vs. Martina SUCHA
op Centre Court daar 1e wedstrijd begon om 12.30
De tegenstander van Sucha gaf gisteren in de eerste set bij een 1-0 stand al op


Krajicek - Sucha overigens niet voor 18.00 uur.
pi_24907226
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 13:51 schreef Coelho het volgende:

[..]

De tegenstander van Sucha gaf gisteren in de eerste set bij een 1-0 stand al op


Krajicek - Sucha overigens niet voor 18.00 uur.
En, is er al iets bekend???
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_24908186
Winst voor KRAJICEK Michaella (NED) 6-2 4-6 7-6 (2)

Grappig wat ze over haar schrijven verder:
quote:
Scenderanno in campo adesso nel match clou della giornata la slovacca Sucha, la numero due del tabellone, e l’olandese terribile Krajicek. La 16-enne alla fine del 2004 era la numero uno del mondo della classifica mondiale juniores. Dopo il primo turno agli Australian Open é scesa per la prima volta anche i primi duecento del mondo (numero 163) nel ranking WTA.
pi_24908197
Krajicek heeft gewonnen!

6/2 4/6 7/6(2)
pi_24908316
mooi!! gaat goed met dr..hopelijk wint ze het toernooi.
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:05:50 #300
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24908331
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 20:57 schreef okee6 het volgende:
Winst voor KRAJICEK Michaella (NED) 6-2 4-6 7-6 (2)

Grappig wat ze over haar schrijven verder:
[..]
Geweldig! Nu op richting finale, en dat MOET kunnen.

Heb trouwens babelfish even over die italiaanse tekst laten gaan, omdat mijn italiaans niet meer is wat het ooit geweest is...
quote:
They will come down now in field in match clou of the day the Sucha Slovak, number two of the tabellone, and the terrible Dutch Krajicek. The 16-enne to the end of 2004 one of the world was the number of classifies world-wide juniores. After the first turn to the Australian Open é come down for before the time also the first two hundred of the world (number 163) in ranking WTA.
Eigenlijk verdient Misha een mooie openingspost. Iemand met veel tijd over?
pi_24908409
Woei lekker bezig die Misha. Toppictitel hebben we wel al:

Topper in wording: Michaella Krajicek!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')