abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 december 2000 @ 11:49:52 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_507969
Hij wil zelf graag met deze ronde eruit.

En van mij mag de oude man nu rusten. Ik laat hem lekker naar zijn Els terug gaan. Lekker genieten van zijn oude dag.

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 december 2000 @ 11:50:55 #2
862 Arcee
Look closer
pi_507973
quote:
Op 01 december 2000 11:49 schreef marky het volgende:
Hij wil zelf graag met deze ronde eruit.
Oh?
pi_507979
quote:
Op 01 december 2000 11:49 schreef marky het volgende:
En van mij mag de oude man nu rusten.
Wat heeft hij de afgelopen twee maanden dan gedaan??

Nee, van mij mag Koos lekker blijven, hij blijft zo af en toe leuk uit de hoek komen..

O+. Ripley. O+.
  vrijdag 1 december 2000 @ 11:57:06 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_507986
quote:
Op 01 december 2000 11:54 schreef Smike het volgende:
Wat heeft hij de afgelopen twee maanden dan gedaan??

Nee, van mij mag Koos lekker blijven, hij blijft zo af en toe leuk uit de hoek komen..


Alleen jammer dat hij dat de laatste 8 weken niet meer gedaan heeft.
pi_507989
Ik word de laatste tijd een beetke moe van die man (zeker besmettelijk?) Wel toevallig vinden jullie niet dat alle bewoners apart het zelfde over hem zeiden.
HIj doet niets, komt niets van uit etc.
Alleen die Dezeuree, hoe durft ZIJ te zeggen dat hij een ouwe zeur is?? Zij een jonge zeur.
Gisteren na de uitzending zat Koos echt n beetje zielig te doen. O ik ga er dus uit volgende week en goh hoeveel mensen zijn er? 7 punten.OOk tijdens survivallen zatn hij en Dezuree continu te zaniken. aaargh.
Van mij mag Koos er uit.Geen goed voorbeeld voor mensen van zijn leeftijd, het lijkt wel of hij een generatie over geslagen heeft.
pi_507990
Koos rules dus Koos moet blijven!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 december 2000 @ 12:31:35 #7
862 Arcee
Look closer
pi_508071
quote:
Op 01 december 2000 11:58 schreef Fannetje het volgende:
Koos rules dus Koos moet blijven!
Pcies Fan!

Koos roeleert...

  vrijdag 1 december 2000 @ 12:34:36 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_508079
quote:
Op 01 december 2000 12:31 schreef Arcee het volgende:
Pcies Fan!

Koos roeleert...


In zijn eigen luie dikke zweet. Het is niet echt een voorbeeld voor zijn generatie.
pi_508114
quote:
Op 01 december 2000 11:57 schreef itsme het volgende:
Alleen die Dezeuree, hoe durft ZIJ te zeggen dat hij een ouwe zeur is?? Zij een jonge zeur.
Ha ha ha ha Een goeie!

Dees zal op haar 35e al net zo'n oude zeur als Koos zijn. Ach ja, de pot verwijt de ketel ..... toch?

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 december 2000 @ 12:54:25 #10
862 Arcee
Look closer
pi_508117
quote:
Op 01 december 2000 12:34 schreef marky het volgende:
In zijn eigen luie dikke zweet. Het is niet echt een voorbeeld voor zijn generatie.
Beter lui zijn dan een overactieve windbuil.

KOOS ROELS!

pi_508504
Kan iemand mij uitleggen waarom Koos in vredesnaam zou "rulen"? Ik heb die man in al die acht weken geen zinnig woord horen uiten, hij is dodelijk saai, een ouwe lul voor het zelfs zijn tijd is. Houdt men nu eenmaal van een anti-held, een droplul tot held maken, hoe harder je het roept, hoe leuker?
Of heb ik werkelijk iets gemist?
Koos leuk, nee, daar snaop ik echt helemaal niets van...
SNEL MET DE BB-VUT, graag!
  vrijdag 1 december 2000 @ 15:55:01 #13
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_508591
quote:
Op 01 december 2000 15:27 schreef yo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Koos in vredesnaam zou "rulen"? Ik heb die man in al die acht weken geen zinnig woord horen uiten, hij is dodelijk saai, een ouwe lul voor het zelfs zijn tijd is. Houdt men nu eenmaal van een anti-held, een droplul tot held maken, hoe harder je het roept, hoe leuker?
Of heb ik werkelijk iets gemist?
Koos leuk, nee, daar snaop ik echt helemaal niets van...
SNEL MET DE BB-VUT, graag!
Uit mijn hart gegrepen.
  vrijdag 1 december 2000 @ 16:22:40 #14
896 Suzy
in Da House!
pi_508672
Kijk Koos is opzich een beste man en kan soms best leuk uit de hoek komen, maar er komt niet zoveel uit hem. En dus ook minder om naar te kijken. Ferdi is ook niet mijn favouriet, maar die heeft leuke uitspattingen en de spanning tussen hem en Hieke vind ik gewoon erg leuk om naar te kijken.
Dus voor de rest geen onaardige vent, maar levert geen spectaculaire beelden op,...................dus Bye Bye by me!
Communication is like a boomerang, the response you get depends on how you throw it!
  Moderator vrijdag 1 december 2000 @ 17:24:47 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_508862
Koos heeft voor mijn gevoel zowel bij de bewoners als bij de meeste kijkers de kritische grens bereikt.

Opa Koos was best een tijdje leuk als tikkie humeurige brompot met een goed hart. Als tegenwicht voor de jonkies. Maar dat 'tegenwicht' stelt niet veel meer voor. Koos begint steeds meer op zijn tenen te lopen, en het gezeur krijgt de overhand. Hij voelt zich niet meer op zijn plek, wil eigenlijk diep in zijn hart zelf ook naar huis. En zijn prostaat denkt er hetzelfde over.

Koos dreigt een vervelende, morsige oude zeurkous te worden. Hij moet maar gaan, nu het nog niet te laat is voor onze christentrucker. Als hij langer blijft dan slaat de stemming definitief om, en verliest hij een hoop symphatie.

Dag Koos, het ga je goed!

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 1 december 2000 @ 19:17:19 #16
7403 rialto
is er geweest
pi_509103
In het begin was Koos best leuk. Maar wat heeft Koos nu de laatste dagen/weken bijgedragen aan het gebeuren in het huis? Hij heeft al zijn leuke/grappige uitspraken en commentaar al gegeven en is nu een ouwe zeurder die eens goed moet gaan nadenken wat hij met de rest van z'n leven wil doen, want als je op deze leeftijd al zo loopt te zeuren....

Maar goed. Wij willen Koos eruit, de bewoners willen Koos eruit en Koos wil er zelf ook uit. Het lijkt me dus duidelijk: gooi Koos het huis uit. Zijn we ook gelijk van zijn rare stemgedrag af (alle kerels eruit en met zoveel mogelijk vrouwen blijven zitten).

Trouwens: waarom zouden we Koos er de komende tijd inlaten. Want het verleden telt niet meer mee, het gaat erom wat Koos tot 30 december bij kan dragen aan de groep en dat is bar weinig.

ik ga vanavond niet drinken
  vrijdag 1 december 2000 @ 19:20:26 #17
3878 Vork
Manisch creatief
pi_509106
Het liefst zie ik ze allemaal opdondedren d'r gebeurd de laatste dgaen ehct helemaal nietsd meer in dat hele huis... tijd voor wat spanning of actie zeg

zelfs de bus is nog leuker...

  vrijdag 1 december 2000 @ 20:07:10 #18
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_509231
En nu begint ons Koosje nog spijt te krijgen ook van de manier waarop hij genomineerd heeft. Hij had het andersom moeten doen zegt hij net tegen Bianca dan waren er 5 genomineerd geweest en dan zou Deesje erbij gezeten hebben.

Ja Koos ouwe zeurdoos. Ik zou zeggen gaat heen. En keer nooit meer terug.

pi_509232
Inderdaad, en het feit dat Koos geen leuke tv geeft (1 zeikerd is wel genoeg in het huis)en de toestand tussen Hieke en Ferdi wel.
Zonder Ferdi en met Hieke in het huis? nee dat zal voor mij BB nog een stuk saaier maken.
Maar blijkbaar zijn wij in de minderheid. (2 weken geleden was het hier nog heel erg anti Georgie,nu hoor je daar niets meer over en is het overal anti ferdi , )
dus ik hoop dat de mensen weer hun meningen zullen veranderen.
Op de polls staat ferdi mert 66 % op 1 (die weg moet dus )

Gaan we weer diegene weg stemmen die de leuke tv geeft? En dan straks allemaal weer klagen hoe saai het is?

  zaterdag 2 december 2000 @ 09:35:30 #20
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_510127
Het zal wel zo zijn dat het nederlandse volk krijgt wat het verdiend. Saaie TV. Ze willen niet iemand die het waagt om verliefd te worden op de vrouw van een ander. Ze willen vooral braaf en saai.

Nou de tijd van Koos is wat mij betreft voorbij. Weg met die saaie boerenkop van hem. Lekker terug naar Heerhugowaard.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 02-12-2000 09:37]

  zaterdag 2 december 2000 @ 10:03:45 #21
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_510144
Koos moet blijven.

Ferdi moet er uit (liever vandaag dan donderdag )

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  zaterdag 2 december 2000 @ 10:14:41 #22
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_510148
quote:
Op 02 december 2000 10:03 schreef MartenJan het volgende:
Koos moet blijven.

Ferdi moet er uit (liever vandaag dan donderdag )


En dan dit soort uitspraken missen

Ferdi zegt, ja die diklip zat er een dag in en ze gaat jou nomineren.

  zaterdag 2 december 2000 @ 18:15:15 #23
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_510840
quote:
Op 02 december 2000 10:14 schreef marky het volgende:
En dan dit soort uitspraken missen

Ferdi zegt, ja die diklip zat er een dag in en ze gaat jou nomineren.


Ferdi en Robin zij duidelijk bezig om een betere band met elkaar op te bouwen. Ze hebben vannacht eindelijk eens echt met elkaar gesproken en dat heeft een hoop goed gedaan. En toen ze vanmiddag opstonden gingen ze op de zelfde vriendelijke en zeer amicale toon verder.

Het is leuke om te horen en te zien. Ze zijn aan elkaar gewaagd. Ik wil zien hoe dit verder gaat.


Dus ik blijf erbij Koosje kan donderdag naar huis naar huis naar huis (moest hij toch al zo om huilen)

pi_510878

tot volgende week lieverd...

pi_510898
quote:
Op 01 december 2000 17:24 schreef Gert het volgende:
Koos heeft voor mijn gevoel zowel bij de bewoners als bij de meeste kijkers de kritische grens bereikt.

Opa Koos was best een tijdje leuk als tikkie humeurige brompot met een goed hart. Als tegenwicht voor de jonkies. Maar dat 'tegenwicht' stelt niet veel meer voor. Koos begint steeds meer op zijn tenen te lopen, en het gezeur krijgt de overhand. Hij voelt zich niet meer op zijn plek, wil eigenlijk diep in zijn hart zelf ook naar huis. En zijn prostaat denkt er hetzelfde over.

Dag Koos, het ga je goed!


Mooi gezegd Gert!
Ik heb het idee dat hij de jongelui niet meer bij kan benen en als ik de streamverslagen lees heeft'ie dat zelf ook in de gaten.
En wat tijdens het nomineren ook een paar keer werd gezegd : hij lijkt bij tijden wel een man van 60.
Ik heb vaak echt om hem moeten lachen maar mijn kritische grens is nu ook bereikt.
Koos, het is leuk geweest.
Mijn sympathie gaat nu meer uit naar Ferdi; een paar weken geleden vond ik het nog een walgelijk mannetje maar hij laat steeds iets meer van zichzelf zien en durft kwetsbaar te zijn. Dit in tegenstelling tot Robin; die vrijwel alles Lekker Belangrijk lijkt te vinden. Met zo'n instelling kom je niet ver.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')