abonnement Unibet Coolblue
pi_7722664
[Snowboard] Centraal topic

hier dan maar verder?

pi_7722743
aah, nog ff en dan kan ik weer loos
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_7722896
niet echt popi hier?

iemand life and cooking nog gezien? werd snowboard gear gemodeshowt

[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_7722918
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:24 schreef Plantenbak het volgende:
niet echt popi hier?

iemand life and cooking nog gezien? werd snowboard gear gemodeshowt


nop kijk geen life and cooking
046
Dank aan Yeahinho
  zondag 5 januari 2003 @ 19:05:10 #5
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_7723611
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:24 schreef Plantenbak het volgende:
niet echt popi hier?

iemand life and cooking nog gezien? werd snowboard gear gemodeshowt


Was het mooi?

[Dit bericht is gewijzigd door XL op 05-01-2003 19:10]

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 5 januari 2003 @ 23:00:34 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_7728694
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:24 schreef Plantenbak het volgende:
niet echt popi hier?

iemand life and cooking nog gezien? werd snowboard gear gemodeshowt


Jah maar ik vond het niet echt mooi spul. Mijn mening maar hoor....
quote:
Op zondag 5 januari 2003 17:18 schreef XL het volgende:

[..]

Slalom
Reuzeslalom
BoarderCross
Halfpipe

Reuzeslalom was wel leuk geweest of misschien zelfs boardercross....


Das klote

De boardercross had ik wel mee willen doen.
Das 1 van de weinige dingen waar ik wel goed in ben en dat heb ik al een paar x eerder gedaan samen met Big Air.
die slaloms enzo boeien me niet zo veel.

Noujah misschien volgend jaar ofzo....

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_7731003
toch jammer dat ze niet zulke wedstrijden hebben voor off-piste boarders
(en dan bedoel ik niet zo extreem als x-trme games, maar gewoon voor mensen die het enigzins kunnen)
  maandag 6 januari 2003 @ 11:17:48 #8
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_7734293
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:47 schreef DC het volgende:
toch jammer dat ze niet zulke wedstrijden hebben voor off-piste boarders
(en dan bedoel ik niet zo extreem als x-trme games, maar gewoon voor mensen die het enigzins kunnen)
Dan moet je op de piste zoeken, met de reuzenslalom.
Off-piste is niet echt te doen omdat je nooit dezelfde omstandigheden hebt en dan kun je niet vergelijken. Na de eerste run is het spoor verpest en is het dus niet meer eerlijk.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_7737071
quote:
Op maandag 6 januari 2003 11:17 schreef XL het volgende:

[..]

Dan moet je op de piste zoeken, met de reuzenslalom.
Off-piste is niet echt te doen omdat je nooit dezelfde omstandigheden hebt en dan kun je niet vergelijken. Na de eerste run is het spoor verpest en is het dus niet meer eerlijk.


ja das waar, maar moet toch iets op te verzinnen zijn?
  maandag 6 januari 2003 @ 15:02:17 #10
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_7738130
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:13 schreef DC het volgende:

[..]

ja das waar, maar moet toch iets op te verzinnen zijn?


Met 30 man tegelijk starten.....?

Maar even iets anders: Ik las vandaag weer een stuk over duck-stance, een hype die eigenlijk langs mij heen is gegaan. Ik heb wel besloten dat ik tegen ben (volgens mij is het een kunstgreep om snowboarden makkelijker te maken).

De laatste keer dat ik in een sneeuwhal (snowdome) was zag ik inderdaad verschrikkelijk veel voornamelijk jonge snowboarders (jaar of 16) die er perfect gestyled naar de laatste trends uit de scene uitzagen. Veel van deze boarders stonden "duck". Dan zet je dus je achterste binding in een negatieve hoek; je staat met je voeten dus zo: \ /
Gevolg is dat je (nog) makkelijker fakie kan boarden, en iets stabieler kan landen. Leuk voor de gasten.. maar ik zag ze dus ook duck met twee voeten vast in de binding in de lift staan... schotel tussen de benen dus, doet dat niet verschrikkelijk veel pijn??? Nou zijn die liften in de snowdome niet zo indrukwekend, maar bij een echte sleeplift kan dat toch niet prettig zijn? Wat zijn nou de beweegredenen om duck te gaan staan, zijn dat echt fakie rijden en landen? Is een kleine hoek achter dan te moeilijk voor je? Kenners en critici geven aan dat het slecht is voor je knieen, waarom doe je het dan toch?

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 6 januari 2003 @ 16:02:14 #11
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_7739392
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:02 schreef XL het volgende:

[..]

Met 30 man tegelijk starten.....?

Maar even iets anders: Ik las vandaag weer een stuk over duck-stance, een hype die eigenlijk langs mij heen is gegaan. Ik heb wel besloten dat ik tegen ben (volgens mij is het een kunstgreep om snowboarden makkelijker te maken).

De laatste keer dat ik in een sneeuwhal (snowdome) was zag ik inderdaad verschrikkelijk veel voornamelijk jonge snowboarders (jaar of 16) die er perfect gestyled naar de laatste trends uit de scene uitzagen. Veel van deze boarders stonden "duck". Dan zet je dus je achterste binding in een negatieve hoek; je staat met je voeten dus zo: \ /
Gevolg is dat je (nog) makkelijker fakie kan boarden, en iets stabieler kan landen. Leuk voor de gasten.. maar ik zag ze dus ook duck met twee voeten vast in de binding in de lift staan... schotel tussen de benen dus, doet dat niet verschrikkelijk veel pijn??? Nou zijn die liften in de snowdome niet zo indrukwekend, maar bij een echte sleeplift kan dat toch niet prettig zijn? Wat zijn nou de beweegredenen om duck te gaan staan, zijn dat echt fakie rijden en landen? Is een kleine hoek achter dan te moeilijk voor je? Kenners en critici geven aan dat het slecht is voor je knieen, waarom doe je het dan toch?


Ik sta ook Duck maar ik doe het al een paar jaar. ik heb het iig niet gedaan omdat het cool moet zijn ofzo

anyway het is wat makkelijker om Fakie te rijden en om te landen. Aangezien ik veel freeride en freestyle doe vind ik het erg makkelijk. Daarnaast staat het gewoon natuurlijker als je het op de goeie manier doet.
Wat vaak niet gezegd wordt is dat het alleen slecht is voor je knieën als je te ver naar buiten staat met je voeten.
ik sta maar een heel klein beetje met me achterste voet naar buiten (5 graden). Dat komt omdat als ik normaal sta, me voeten ook iets naar buiten staan. Dan is het helemaal niet slecht voor je knieën.

Ik hoorde laatst ook dat het een beetje een trend begint te worden. Ik heb nog niet echt veel mensen er over gehoord. Ik weet alleen dat ik al een paar jaar zo sta en ik nog nooit problemen heb gehad met rijden.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_7746673
nog nooit geprobeerd eigenlijk, lijkt mij heel erg onnatuurlijk, zal het aankomende wintersport eens proberen
  maandag 6 januari 2003 @ 23:18:14 #13
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_7749955
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:04 schreef DC het volgende:
nog nooit geprobeerd eigenlijk, lijkt mij heel erg onnatuurlijk, zal het aankomende wintersport eens proberen
Het is ff wennen maar ik sta een stuk meer ontspannen op me board.
Ga jij maar eens gewoon recht staan. Dus met je voeten zO : | |

en ga daarna maar eens met je voeten zo staan: | / (dit is redelijk veel gebruikt bij boarden)

en als laatste met je eens zo gaan staan: \ /

hoeft niet eens met een snowboard maar gewoon rechtuit kijken en gaan staan en dan kijken hoe je het meest lekker staat. Of ga maar eens staan zoals je het meest ontspannen staat. Je zult zien dat je voeten altijd ietsje naar buiten staan.
veel mensen doen de duckstance te ver en dan is het niet goed voor je omdat je gewicht niet gelijkmatig verdeelt wordt maar als je de bindingen net zo zet als dat je ontspannen staat, staat het beter (tenminste, bij mij wel)

Daarnaast helpt het met je lichaam recht houden. Als je zo staat: | / zoals de meeste mensen staan, heb je eerder dat je je lichaam opdraait naar voren toe. Dat is hartstikke slecht voor je boarden omdat je met je schouders zo veel mogelijk boven je board moet blijven. Het liefst altijd gelijk aan je board. Dan heb je de mooiste techniek. Dat is met Duck ook makkelijker.

1 opmerking!! Ga niet te ver naar buiten staan met je achterste voet en zet je voorste voet iets terug naar het midden anders kom je wel in de problemen met je evenwicht en als je een beetje zwakke knieën hebt, met je knieën.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_7752462
Het ziet er naar uit dat er dit jaar ook nog een weekje deux alpes / la grave bijkomt! Echt super is dat, ik was er vorig jaar maar toen lag er geen sneeuw dus hopen dat het dit jaar beter is, ik wil echt graag naar la grave!
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:05:57 #15
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_7757908
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:02 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik sta ook Duck maar ik doe het al een paar jaar. ik heb het iig niet gedaan omdat het cool moet zijn ofzo

anyway het is wat makkelijker om Fakie te rijden en om te landen. Aangezien ik veel freeride en freestyle doe vind ik het erg makkelijk. Daarnaast staat het gewoon natuurlijker als je het op de goeie manier doet.
Wat vaak niet gezegd wordt is dat het alleen slecht is voor je knieën als je te ver naar buiten staat met je voeten.
ik sta maar een heel klein beetje met me achterste voet naar buiten (5 graden). Dat komt omdat als ik normaal sta, me voeten ook iets naar buiten staan. Dan is het helemaal niet slecht voor je knieën.

Ik hoorde laatst ook dat het een beetje een trend begint te worden. Ik heb nog niet echt veel mensen er over gehoord. Ik weet alleen dat ik al een paar jaar zo sta en ik nog nooit problemen heb gehad met rijden.


Kun jij duck carven (dus gesneden bochten, geen ge-rutschte bochten)? Volgens mij kom jij dan in de problemen met aan de ene kant je kijken en aan de andere kant je houding (knie naar voor?)?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:48:32 #16
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_7758739
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 01:13 schreef DC het volgende:
Het ziet er naar uit dat er dit jaar ook nog een weekje deux alpes / la grave bijkomt! Echt super is dat, ik was er vorig jaar maar toen lag er geen sneeuw dus hopen dat het dit jaar beter is, ik wil echt graag naar la grave!
* purno meldt

See you at the top, ben er dit jaar ook, MET SNEEUW
Trouwens, deel 2? voor mezelf, mijn eerste topic vol, joehoe!!
Duckstance carven? niet op een echt carveboard lijkt me. Op een freerideboard kan ik het ook ja, das niet zo lastig (maar of het goed is voor je doorbloeding....)

[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
  dinsdag 7 januari 2003 @ 18:18:21 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_7760270
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:05 schreef XL het volgende:

[..]

Kun jij duck carven (dus gesneden bochten, geen ge-rutschte bochten)? Volgens mij kom jij dan in de problemen met aan de ene kant je kijken en aan de andere kant je houding (knie naar voor?)?


Carven is 1 van me sterkste punten

Het kan prima. Carven is gewoon een kwestie van je hakken en je tenen in de sneeuw duwen.

idd Purno niet met een Carveboard maar met een Freerideboard. Ik ben sowieso softbooter en ook nog Freestyler/Freerider dus tja ik heb niets aan een carveboard.
Maar je hoeft helemaal niet met je knie naar voren om te kunnen carven. Het is wel de manier met een carve/hardboot -board.
Maar ga jij maar eens kijken naar echt goeie snowboarders die freeriden. Veel carven erbij maar ze staan allemaal niet met hun knie naar voren.

Ik snap niet waarom er zo veel mensen op tegen zijn. Ik heb zo'n beetje alle soorten "stance" wel geprobeerd en Duck is gewoon de "stance" waarbij ik me het meest confortabel voel.

Ohwjah nog 3 dagen voordat ik naar St. Anton Am Arlberg mag. Ligt 290cm

btw Purno, waarom zou het slecht zijn voor je doorbloeding???

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 7 januari 2003 @ 20:56:31 #18
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_7764072
Ik vermoed dat wanneer je je achterste knie in een negatieve hoek zet je bij het carven van lange bochten niet over je schouder kan kijken. Als je dat wel doet is volgens mij de gewichtsverdeling niet goed en "breek" je je eigen spoor. Maar ik heb het nooit geprobeerd...

Komakie, als je je anwarther wil halen moet je wel hardboot leren boarden.

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 7 januari 2003 @ 21:19:53 #19
26269 Rotterdam1908
Every moment is another chance
pi_7764586
Weet iemand trouwens waar ik nog een mooi en goed board kan kopen??? Ik ga dit jaar weer op wintersport, en wil nu me eigen spullen hebben. Weet iemand trouwens goeie bindingen? Ik weet wel welke goed zijn, maar die zijn ook erg duur (dat zijn die bindingen waar je de achterkant naar beneden klapt en instapt en de achterkant weer omhoog doet en meteen vaststaat.
Girl, you made me go crazy from the first minute I met you
  dinsdag 7 januari 2003 @ 21:27:46 #20
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_7764732
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 21:19 schreef Rotterdam1908 het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik nog een mooi en goed board kan kopen??? Ik ga dit jaar weer op wintersport, en wil nu me eigen spullen hebben. Weet iemand trouwens goeie bindingen? Ik weet wel welke goed zijn, maar die zijn ook erg duur (dat zijn die bindingen waar je de achterkant naar beneden klapt en instapt en de achterkant weer omhoog doet en meteen vaststaat.
Bij de snowboardwinkel natuurlijk!!!

Ik heb er vandaag (bijna) een aangeschaft bij Malta in Delft. Nitro-board met schoenen en bindingen voor € 440,- Helaas waren ze de bindingen ff kwijt, dus ik kan em vrijdag pas ophalen.

Er zijn 3 soorten bindingen: de ouderwetse met bandjes: veel werk om aan te doen, maar zit wel goed.
Klik-bindingen: makkelijk instappen, maar als ze verslijten kan je ook meteen nieuwe schoenen kopen. Zijn wel goedkoop trouwens.
Flow-bindingen: die supergave bindingen die je al beschreef, maar wel schreeuwend duur zijn.

Ik ben trouwens voor de ouderwetse bindingen gegaan. Dan kan ik er altijd nog Flow-bindingen opzetten, want daar heb ik nu ff geen geld voor.

  dinsdag 7 januari 2003 @ 21:58:21 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_7765429
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 20:56 schreef XL het volgende:
Ik vermoed dat wanneer je je achterste knie in een negatieve hoek zet je bij het carven van lange bochten niet over je schouder kan kijken. Als je dat wel doet is volgens mij de gewichtsverdeling niet goed en "breek" je je eigen spoor. Maar ik heb het nooit geprobeerd...

Komakie, als je je anwarther wil halen moet je wel hardboot leren boarden.


Yup heb je gelijk in.
Ik kan het ook wel een klein beetje maar ik doe het nooit dus dat wordt nog ff oefenen.

En waarom zou je niet over je schouder kunnen kijken
Ik kan idd niet helemaal naar achteren kijken maar dat wil ik helemaal niet. Ik heb prima zicht en me houding blijft daarbij ook prima dus ik zou het eerst ff proberen.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 8 januari 2003 @ 08:26:55 #22
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_7771459
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 21:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Yup heb je gelijk in.
Ik kan het ook wel een klein beetje maar ik doe het nooit dus dat wordt nog ff oefenen.

En waarom zou je niet over je schouder kunnen kijken
Ik kan idd niet helemaal naar achteren kijken maar dat wil ik helemaal niet. Ik heb prima zicht en me houding blijft daarbij ook prima dus ik zou het eerst ff proberen.


Je hebt gelijk, ik zal mijn eerstvolgende wintersport mijn bindingen eens 5 minuten duck zetten, zodat ik het daarna gelegitimeerd kan veroordelen
Ik dacht dus dat je wanneer je duck staat en je kijkt over je schouder, je je bovenlichaam te ver moet draaien ten opzichte van je achterste been, waardoor het spoor dus zou breken. Maar dat is allemaal "droog" denken en beredeneren....

De discussie over bindingen hierboven is ook een mooie...
Flow ten opzichte van straps...
Nu heb ik even weinig tijd, maar ik adviseer flow....
Zoals mijn "anton" heel mooi uitdrukte... Ich bin damit begeistert!
Het argument dat je klikschoenen (step-in schoenen) weg kan gooien als je klikbindingen (step-in bindingen dus) kapot gaan is volgens mij onzin. Deze kun je gewoon in straps of flows gebruiken, lijkt mij. Nadeel van step-in is dat je soms geen echte hi-back op je binding hebt, bijvoorbeeld bij rossignol. Koop altijd bindingen met een hi-back (achterste stuk van de binding, het stuk dat je bij flow naar beneden klapt)

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 8 januari 2003 @ 10:40:01 #23
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_7772673
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

btw Purno, waarom zou het slecht zijn voor je doorbloeding???


Hmmm, misschien mengde ik me in een discussie zonder het hele verhaal te kennen
Ik dacht dat het over de stance ging op een carveboard. Daar moet je niet duck op staan, maar gewoon beide voeten in een scherpe hoek natuurlijk, anders krijg je auw, qua doorbloeding.

Op een freeride board sta je zoals je zelf het lekkerst vindt natuurlijk. Zelf sta ik 15 graden voor (Goofy) en nul graden achter. Dit omdat ik eigenlijk net zo makkelijk fakie rij als normaal (voor mij Goofy dus). Niet duck omdat ik persoonlijk vind dat ik dan iets minder controle heb bij het offpiste rijden. Ook voor het carven op de piste. Ik heb Flow F11, met zo's speedpedal en dat werkt het best wanneer mijn achterste voet op 0 graden staat.

Over drie dagen al? Mazzelaar! Veel plezier man!

[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
  woensdag 8 januari 2003 @ 11:55:18 #24
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_7774041
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:40 schreef DrPurno het volgende:

[..]

Hmmm, misschien mengde ik me in een discussie zonder het hele verhaal te kennen
Ik dacht dat het over de stance ging op een carveboard. Daar moet je niet duck op staan, maar gewoon beide voeten in een scherpe hoek natuurlijk, anders krijg je auw, qua doorbloeding.

Op een freeride board sta je zoals je zelf het lekkerst vindt natuurlijk. Zelf sta ik 15 graden voor (Goofy) en nul graden achter. Dit omdat ik eigenlijk net zo makkelijk fakie rij als normaal (voor mij Goofy dus). Niet duck omdat ik persoonlijk vind dat ik dan iets minder controle heb bij het offpiste rijden. Ook voor het carven op de piste. Ik heb Flow F11, met zo's speedpedal en dat werkt het best wanneer mijn achterste voet op 0 graden staat.

Over drie dagen al? Mazzelaar! Veel plezier man!


thnx m8

Wordt wel genieten denk ik omdat er zat ligt.

btw ik zweer nog steeds bij Straps bindingen maar das mijn persoonlijke mening. Ik heb nog altijd het idee dat de binding dan het meest direct reageerd.

btw idd met carveboard moet je geen Duck staan

Maar ik kan met duck prima carven op me freeride board. Gaat erg goed moet ik zeggen. In de poeder is het ietsje minder makkelijk omdat je iets minder druk heb op de achterkant van je board maar echt veel problemen heb ik er niet mee.

btw uit me hoofd sta ik 10 graden voor en -5 graden achter. sta dus eigenlijk niet helemaal "clean" duck maar toch wel redelijk en het bevalt prima

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_7774405
Zondag teruggekomen van 8 dagen boarden in Risoul (zuidelijke Franse Alpen), heerlijke sneeuw, fantastisch geboard, leuk uigegaan, maar ... zit nu met links te typen - op de laatste dag pols gebroken .

Kmoest stuk vaart maken voor zo'n vlak blauwe piste-stuk (voordat we offpiste konden ) maar daar lag flink wat ijs, ondanks de enorme sneeuwval van de afgelopen dag/nacht. Ik er zo recht en hard mogelijk overheen .. ga ik toch neer

Had eerst helemaal niet in de gaten dat 'ie gebroken was, had wel vaker last van mn pols na een val (volgende keer maar polsbeschermers aandoen) .. en wilde al bijna door naar beneden gaan. Toch maar ff terug omhoog naar de lift gelopen, kon ik niet met de lift mee naar beneden. Moest ik in zo'n banaan/lijkenzak (vriend van me heeft er nog een foto van gemaakt ) .. beneden aangekomen blijkt mn pols toch echt gebroken.

Loop ik gvd 5 weken met m'n rechterarm in het gips :|

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')