abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 december 2000 @ 23:41:46 #76
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_511526
Ik moet helaas zeggen dat er, op Koos, na geen types in het huis zitten die ook maar enigzins aanspreken!

Ik heb dus alleen maar een anti-lijst. Wat mij betreft zou eerst Hieke het huis moeten verlaten, die naait zowel haar vriend als Ferdi. Maar helaas is zij niet genomineerd.

Ten tweede zou van mij Ferdi mogen gaan. Ik vind het een eng jochie. Ik hou niet van die "met rugzak rondtrekkende popie jopies"!
En dan al dat gesnotter, had dan geen vrouw met relatie uitgekozen.
Aangezien deze persoon van mijn anti-lijst wel genomineerd kan worden heb ik dat dus gedaan. Weg met dat enge jong!

Ik vind het jammer dat heel jong Nederland Koos zo graag ziet vertrekken. Goed hij ziet er niet hip uit en klaagt er wat af over gebreken. Maar ik vind hem wel het meest reeel. En, alhoewel ik dat natuurlijk niet zeker weet, ik vind hem het meest natuurlijk overkomen.
Mensen alstjeblieft, BB2 is al zo'n slijmerig 60's geheel (alhoewel Robin soms wel lekker uit de bocht komt), als straks alleen dat "jonge stel" er nog in zit dan gaan ze straks nog rond een kampvuur hand in hand liedjes zingen en vertellen lief en leuk ze elkaar vinden!

  zondag 3 december 2000 @ 03:11:52 #77
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_512279
Inderdaad, zoals al eerder hier is opgemerkt: de harde kern van de bellers die de doorslag geven zijn de jonge meisjes. En die zijn altijd heel kritisch op vrouwen die hun troetelknulletje in het huis begeren, hebben het niet zo op oude lullen (tenzij ze een uitgesproken karikatuur zijn, zoals Ruud), moeilijk doende types, zonderlinge gedragingen en principiele mensen. Dus grote kans dat die kamele.. ermm kangoeroelul erin blijft (kunnen ze weer een poster uit de Hitkrant scheuren), en Koos eruit vliegt en Robin het weer ternauwernood redt. Tsja, hun hele wereldje draait om het "erbij horen".... en het zwijmelen over 'sterren' die ouder zijn en in de picture staan

[Dit bericht is gewijzigd door Perico op 03-12-2000 03:14]

  zondag 3 december 2000 @ 08:24:31 #78
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_512647
quote:
Op 01 december 2000 16:00 schreef marky het volgende:
Tja en dat is nu juist de fout die jullie maken. Internet is niet Nederland.

Jullie vergissen je in de mobile meisjes brigade. Die bellen massaal. Die bepalen het verloop van BB.

Internet wordt nu eenmaal hoofdzakelijk bevolkt door jongetjes en jongetjes die doen alsof ze een meisje zijn. (niet allemaal hoor ik weet heus wel dat hier ook meisjes aanwezig zijn)

Kijk de reakties maar bij dat voorspel nu

Dat zijn nou niet meteen de reakties die je van meisjes zou verwachten maar meer van jaloerse jongetjes.


MarkieMarkje.....

Als ik toch eens wist wat irl je relatie tot Ferdie is, dan zou ik heel wat geruster zijn. Stel, je bent zijn broer, z'n vader of z'n oom, dan kan ik je verheerlijking van deze opperniks in perspectief plaatsen. Maar tot je in gebreke blijft omtrent je relatie tot Ferdi ben ik werkelijk bang dat jij in je eentje de mobile-meisjesbrigade vertegenwoordigd. Rondhangend bij schoolpleinen en beïnvloedbare meisjes influisteren om op Koos te stemmen en ze als dank een sticker te geven of een leuke kangaroebutton. En je zelf natuurlijk blauwe ballen bellen om iedereen behalve je afgod uit huis te krijgen. Het doet me een beetje maniakaal aan ondertussen!

Mocht deze komplottheorie ietwat jaloers overkomen dan wil ik bij voorbaat al mededelen dat ik val buiten de groep jaloerse jongetjes. En toch vind ik Ferdi niks. Noppes. Nul. Het enige waar ik jaloers op ben is de auto van m'n buurvrouw, want ik heb er zelf geen.

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 03-12-2000 08:32]

Ben te zaai voor een signature
  zondag 3 december 2000 @ 09:31:34 #79
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_512671
quote:
Op 03 december 2000 08:24 schreef Roache_ het volgende:
MarkieMarkje.....

Als ik toch eens wist wat irl je relatie tot Ferdie is, dan zou ik heel wat geruster zijn. Stel, je bent zijn broer, z'n vader of z'n oom, dan kan ik je verheerlijking van deze opperniks in perspectief plaatsen. Maar tot je in gebreke blijft omtrent je relatie tot Ferdi ben ik werkelijk bang dat jij in je eentje de mobile-meisjesbrigade vertegenwoordigd. Rondhangend bij schoolpleinen en beïnvloedbare meisjes influisteren om op Koos te stemmen en ze als dank een sticker te geven of een leuke kangaroebutton. En je zelf natuurlijk blauwe ballen bellen om iedereen behalve je afgod uit huis te krijgen. Het doet me een beetje maniakaal aan ondertussen!

Mocht deze komplottheorie ietwat jaloers overkomen dan wil ik bij voorbaat al mededelen dat ik val buiten de groep jaloerse jongetjes. En toch vind ik Ferdi niks. Noppes. Nul. Het enige waar ik jaloers op ben is de auto van m'n buurvrouw, want ik heb er zelf geen.


Kijk en dat is nu het verschil tussen jullie en mij.

Ik heb hier niemand persoonlijk aangevallen. Ik heb alleen geprobeerd via woorden mijn gelijk te halen. Dat jullie daar niet echt goed mee overweg kunnen vind ik niet erg. Dat geeft alleen maar aan dat jullie gedachtes echt nihilistisch zijn.

Het enige waarvoor ik Ferdi er op dit moment in wil houden is omdat ik vind dat hij leukere TV oplevert dan Koos zeurdoos. Ik wil graag tot het einde toe vermaakt worden. Met Koos zie ik dat echt niet zitten. Die zit hele avonden niks te doen, hangt wat op de bank en legt af en toe eens een kaartje of
speelt een potje schaak. Daar kan ik nu niet echt van genieten (misschien wat groot woord).

Ik wil emotie zowel een lach emotie als een huil emotie. Iemand emotioneel kapot zien gaan vind ik prachtig om te zien.
Robin en Ferdi hebben af en toe nog eens de spirit om een beetje te dollen. Dus die twee leveren naar mijn mening gewoon leuke tv.

Dat jullie van Koos een door armoe gedwongen cultfiguur willen maken vind ik nu weer overdreven. Ruud was een echt bijzonder figuur. Die was idd een karikatuur van zichzelf geworden en die verdiende het om gesteund te worden. Koos is een vreselijke ouwe zeurdoos die alleen maar kan klagen over zijn kwalen. Als ik dat wil zien dan ga ik wel bij mijn oma in het bejaardetehuis op bezoek.

En over maniakaal gesproken. Er zijn er hier die zo vreselijk antie Ferdi zijn dat ze iedere kans aangrijpen om hem onderuit te halen. Dat gaat gepaard met een vreselijke domheid die zijn grensen niet kent.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 03-12-2000 09:34]

  zondag 3 december 2000 @ 10:34:16 #80
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_512694
Hmmmmmm.

Ik dacht dat jij zo vreselijk pro-Ferdi was dat je een en ander niet meer in perspectief kon zien. Maar hetgeen je hierboven verkondigd raakt kant en wal. Alleen dat 'jullie' in een quote van 'mij' (ik zet het maar effe tussen aanhalingstekens, want het -jullie- impliceert dat ik hier minstens met z'n tweeën zit, zoniet met 100-en) en het relaas over domheid wens ik te bestrijden. Ook het nihillistische (oei!) bestrijdt ik ten zeerste. Ik vind je boud in het doen van uitspraken over een volledige FOK!-postersgroep als je alleen mij (=ons?) bedoeld. Iedereen die je niet slaafs volgt in een "Hoera voor Ferdi" krijgt er van jou van langs. Het feit dat je dat op een nogal knullige manier probeert door te schrijven dat je verbaal je gelijk wilt behalen maar dat de nihillistische postersgroep je daarin belemmert zegt vooral iets over je pathetische pogingen Ferdi op te hemelen tot iets wat hij niet is. Hij is namelijk niet zo geweldig als jij meent. Misschien wel in het dagelijks leven, maar in het BB huis komt hij op mij (ons) voornamelijk over als een egotripper die het allemaal heel goed door heeft. Qua houding zit hij heel goed. Lekker nonchalant scoort bij de Nederlanders. Maar dan wel oprecht graag. En niet door onzinnigheden te roepen. Wat mij betreft roept 'ie nog tot het einde, maar winnen zal 'ie niet, daar heeft 'ie het potentiëel niet voor. Maar voor de rest van je post ben ik het volledig met je eens.

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 03-12-2000 11:00]

Ben te zaai voor een signature
  zondag 3 december 2000 @ 12:38:32 #81
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_512832
quote:
Op 03 december 2000 09:31 schreef marky het volgende:
snip> En over maniakaal gesproken. Er zijn er hier die zo vreselijk antie Ferdi zijn dat ze iedere kans aangrijpen om hem onderuit te halen. Dat gaat gepaard met een vreselijke domheid die zijn grensen niet kent. <snap
  zondag 3 december 2000 @ 13:06:24 #82
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_512892
quote:
Op 03 december 2000 09:31 schreef marky het volgende:

En over maniakaal gesproken. Er zijn er hier die zo vreselijk antie Ferdi zijn dat ze iedere kans aangrijpen om hem onderuit te halen. Dat gaat gepaard met een vreselijke domheid die zijn grensen niet kent.


Jij lokt het allemaal zelf uit met die pro-Fewdie houding van je.
Je start pro-Ferdie en antie-Koos topics en valt iedereen aan die anti-Fewdie is.

Blaas niet zo hoog van de toren man !

De meeste mensen op dit Forum volgen BB al erg lang en KEER op KEER blijkt maar weer dat Fewdie alleen maar in zichzelf geinteresseerd is.

Als je dat niet inziet ben je blind.

Ben je soms familie ofzo ?
Die indruk krijg ik, want anders zou je je niet zo krampachtig vasthouden aan je eigen denkbeelden.

Je hebt je mening gegeven en die weten we nu wel.

En als je een vriend of familielid bent van Fewdie dan hoop ik voor je dat hij donderdag naar huis gaat. Dan kun je hem weer zien !!
Dat is toch leuk voor de hele familie.

Jij blij, wij blij, allemaal blij

[Dit bericht is gewijzigd door MartenJan op 04-12-2000 22:47]

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  zondag 3 december 2000 @ 13:17:27 #83
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_512907
quote:
Op 03 december 2000 10:34 schreef Roache_ het volgende:
Hmmmmmm.

Ik dacht dat jij zo vreselijk pro-Ferdi was dat je een en ander niet meer in perspectief kon zien. Maar hetgeen je hierboven verkondigd raakt kant en wal. Alleen dat 'jullie' in een quote van 'mij' (ik zet het maar effe tussen aanhalingstekens, want het -jullie- impliceert dat ik hier minstens met z'n tweeën zit, zoniet met 100-en) en het relaas over domheid wens ik te bestrijden. Ook het nihillistische (oei!) bestrijdt ik ten zeerste. Ik vind je boud in het doen van uitspraken over een volledige FOK!-postersgroep als je alleen mij (=ons?) bedoeld. Iedereen die je niet slaafs volgt in een "Hoera voor Ferdi" krijgt er van jou van langs. Het feit dat je dat op een nogal knullige manier probeert door te schrijven dat je verbaal je gelijk wilt behalen maar dat de nihillistische postersgroep je daarin belemmert zegt vooral iets over je pathetische pogingen Ferdi op te hemelen tot iets wat hij niet is. Hij is namelijk niet zo geweldig als jij meent. Misschien wel in het dagelijks leven, maar in het BB huis komt hij op mij (ons) voornamelijk over als een egotripper die het allemaal heel goed door heeft. Qua houding zit hij heel goed. Lekker nonchalant scoort bij de Nederlanders. Maar dan wel oprecht graag. En niet door onzinnigheden te roepen. Wat mij betreft roept 'ie nog tot het einde, maar winnen zal 'ie niet, daar heeft 'ie het potentiëel niet voor. Maar voor de rest van je post ben ik het volledig met je eens.


Ik heb het woord 'jullie' gebruikt niet op jou persoon gericht maar mijn algemene bevinding op dit forum.

Mijn steun voor Ferdi wordt gevoed door zijn inpopulariteit hier op fok en op andere fora.

Er is toch helemaal niks aan al iedereen maar voor Koos en Robin is. Je moet me maar zien als de rode lap die ik af en toe voor de horens van de andere gooi.

Neemt niet weg dat ik hem en Robin liever bij de laatste 5 zie dan Koos. Je mag best weten dat Koos tot voor een paar dagen terug nog van mij mocht winnen. Allen met die laatste weekopdracht en het gezeur over zijn plasproblemen en eigenlijk zijn continu gezeur over van alles en nog wat hebben bij mij een grens bereikt.
Vandaar.

En verder mag van mij iedereen vinden wat ze vinden, het kan me eigenlijk geen zak schelen. Maar ik wil nog wel wat plezier beleven aan het stoken op dit forum. Dat hoort voor mij ook bij BB.

En wie de winnaar wordt maakt mij eigenlijk ook niks uit. Ik wil tot 30 december leuke TV. En ik heb daar dan zo mijn ideeën over wie het leukste TV oplevert.

  zondag 3 december 2000 @ 13:22:57 #84
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_512918
quote:
Op 03 december 2000 13:06 schreef MartenJan het volgende:
Jij lokt het allemaal zelf uit met die pro-Fewdie houding van je.
Je start pro-Fewdie en antie-Koos topics en valt iedereen aan die anti-Fewdie is.
Een pro Ferdi topic
pi_512946
quote:
Op 03 december 2000 13:17 schreef marky het volgende:
Je moet me maar zien als de rode lap die ik af en toe voor de horens van de andere gooi.

Maar ik wil nog wel wat plezier beleven aan het stoken op dit forum. Dat hoort voor mij ook bij BB.


Precies hierom neem ik (niet in meervoud - wij van het forum - maar ik) je niet serieus. Je hebt al vaker aangegeven hier alleen maar te willen provoceren.
Het probleem is dat je het te handig doet. Soms lijkt je reactie zo serieus dat ik denk: ach Marky is aardig bijgedraaid, ik zal ook eens serieus op hem reageren. Ook heb ik weleens meer gezien dat anderen op dit forum je hetzelfde voordeel van de twijfel gaven. Nu lees ik dat je toch weer de woorden 'stoken' en 'rode lap' gebruikt.
Allemaal best Marky, je stookt maar een eind weg, alleen de manier waarop je het doet is nogal omslachtig. Sommige mensen hebben niet eens door dat je stookt, heeft niemand anders plezier van dan jij.
Als je ooit eens een serieuze reactie geeft, dan zal ik dat niet geloven. Je moet niet gek opkijken als niemand dan serieus op jouw post reageert.

Goed genoeg off-topic en serieus geweest! Dag Marky!

  zondag 3 december 2000 @ 13:55:45 #86
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_512978
quote:
Op 03 december 2000 13:40 schreef Tinkerbell het volgende:
Precies hierom neem ik (niet in meervoud - wij van het forum - maar ik) je niet serieus. Je hebt al vaker aangegeven hier alleen maar te willen provoceren.
Het probleem is dat je het te handig doet. Soms lijkt je reactie zo serieus dat ik denk: ach Marky is aardig bijgedraaid, ik zal ook eens serieus op hem reageren. Ook heb ik weleens meer gezien dat anderen op dit forum je hetzelfde voordeel van de twijfel gaven. Nu lees ik dat je toch weer de woorden 'stoken' en 'rode lap' gebruikt.
Allemaal best Marky, je stookt maar een eind weg, alleen de manier waarop je het doet is nogal omslachtig. Sommige mensen hebben niet eens door dat je stookt, heeft niemand anders plezier van dan jij.
Als je ooit eens een serieuze reactie geeft, dan zal ik dat niet geloven. Je moet niet gek opkijken als niemand dan serieus op jouw post reageert.

Goed genoeg off-topic en serieus geweest! Dag Marky!


Serieus en Fok...gaat dat samen dan?

Nee alle gekheid op een stokje.

Ik wil gewoon de leukste TV. Ik heb daar mijn ideeën over, net als iedereen hier.

Natuurlijk probeer ik jullie uit te lokken. Zeker als het gaat over favorieten. Ik vind het over het algemeen nog al moeilijk om over een favoriete bewoner te praten omdat het vaak op verkeerde gronden gebeurd.

De redaktie van het programma maakt en breekt de bewoners. Wat wij te zien krijgen zijn dingen die de redaktie wil dat we zien. Denk niet omdat je de streams volgt dat je een beter beeld krijgt van de bewoners omdat er achter de streams ook een regie zit. Ze zijn in staat om precies die camera's en microfoons in te schakelen die zei willen dat jij op een bepaald moment hoort.

En verder ben ik de ene keer serieus en de andere keer probeer ik een beetje provocerend over te komen. En geloof me... ik wist niet dat het me zo goed lukte.

  zondag 3 december 2000 @ 18:40:38 #87
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_514022
quote:
Op 03 december 2000 13:55 schreef marky het volgende:
Serieus en Fok...gaat dat samen dan?

Ik wil gewoon de leukste TV. Ik heb daar mijn ideeën over, net als iedereen hier.

En verder ben ik de ene keer serieus en de andere keer probeer ik een beetje provocerend over te komen. En geloof me... ik wist niet dat het me zo goed lukte.


Tuurlijk gaan serieus en Fok samen. Kijk maar eens in andere onderwerpen van het forum.

Je vindt jezelf geloof ik een hele bink, maar laat mij nog 1 ding zeggen:

Het maakt me niks uit of iemand een andere mening heeft. Daar ga ik met veel plezier in discussie.

Maar als diegene constant zijn gelijk moet halen en constant zijn argumenten herhaald dan is er geen discussie !

Marky-boy, die mening van jou ken ik nu wel en als je echt zo goed kan provoceren dan bedenk je wel iets beters.

Je komt op mij over als een klein kind dat zijn gelijk wil doordrammen.

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
pi_514264
Thorka schreef: Mensen alstjeblieft, BB2 is al zo'n slijmerig 60's geheel (alhoewel Robin soms wel lekker uit de bocht komt), als straks alleen dat "jonge stel" er nog in zit dan gaan ze straks nog rond een kampvuur hand in hand liedjes zingen en vertellen lief en leuk ze elkaar vinden! Einde quote.

Ja je hebt helemaal gelijk, Koos is zo confronterend en degene die zijn mond open trekt , zorgt voor wat vuurwerk in het huis. die moet er niet uit.

  maandag 4 december 2000 @ 02:22:29 #89
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_515047
Itsme: Ik zei niet dat hij voor vuurwerk zorgt. Dat doet immers niemand in BB2.
Voor sloomheid krijgen ze allemaal een 0 als rapportcijf.
Koos krijgt wat mij betreft een 9 voor zichzelf en echt zijn! Een echt mens met gebreken en kwaaltjes. Een echt mens dat z'n tijd van stoer doen en indruk maken wel heeft gehad!
En daarom spreekt hij mij het meeste aan. Ik kan dat wel waarderen.

Vandaar!

pi_520357
Lieve Sint
Ik wil niet dat Ferwrrdi wint


dank u Sinterklaasje... en omhoog

  dinsdag 5 december 2000 @ 09:54:59 #91
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_520400
quote:
Op 03 december 2000 18:40 schreef MartenJan het volgende:
Je komt op mij over als een klein kind dat zijn gelijk wil doordrammen.
Zou ut toch familie wezen?

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  dinsdag 5 december 2000 @ 10:11:58 #92
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_520480
quote:
Op 05 december 2000 09:54 schreef Dark het volgende:
Zou ut toch familie wezen?

.


Nee.

Alleen iemand die leuke TV wil zien, die vermaakt wil worden.

Die alleen al moe wordt als hij Koos ziet.

Ik verwacht dan ook van jullie dat als Koos er straks in blijft dat jullie niet gaan zeuren dat de uitzendingen straks saai zijn. Ik heb jullie dan in ieder geval gewaarschuwd.

pi_520611
quote:
Op 05 december 2000 10:11 schreef marky het volgende:

Ik verwacht dan ook van jullie dat als Koos er straks in blijft dat jullie niet gaan zeuren dat de uitzendingen straks saai zijn. Ik heb jullie dan in ieder geval gewaarschuwd.


Alsof Koos in zijn eentje verantwoordelijk is voor de saaiheid.....

En houd nou toch eens op, Marky, met je 'ik', 'ik' en 'jullie'. Last van je ego?

[Dit bericht is gewijzigd door pyl op 05-12-2000 11:00]

Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  dinsdag 5 december 2000 @ 10:51:28 #94
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_520644
.
Dus jij wil vermaakt worden?

Op 15 september 18.14 uur in het topic Ferdie, schreef Marky: Ik vind die Ferdie wel relaxed overkomen.
En verder vind ik dat accent of uitspraak van de nederlandse taal er geen ruk toe doet, het gaat er toch om WAT iemand zegt?

Lees ik in de streamverslagen van 4 december:
R + F proberen de stem te verleiden tot het doen van uitspraken over haar leeftijd, zonder succes.
Robin, als Cruijff, informeert nog ff naar BH maat en overige maten.

Ferdie had het leuke gesprek al verstoord door te vragen of de stem misschien ook een "TAART VAN 47 MET HANGTIETEN" was.

Nu weet ik meteen het soort vermaak waar jij van houdt.

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  Moderator dinsdag 5 december 2000 @ 11:00:13 #95
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_520670
Marky, ik heb je een tijd geleden al eens aangesproken op je opvallende pro-Ferdi postings. Ook toen vroeg ik je al of je hem soms kende of familie was. Nee, zei je toen, je vond hem gewoon leuk omdat hij van dat verfrissende taalgebruik heeft (je noemde 'paardelul' als voorbeeld ) en omdat hij altijd zei waar het op stond.

En nu kom je er ineens weer mee aan dat de enige reden voor jouw pro-Ferdi houding is, dat je vindt "dat hij leukere TV oplevert dan Koos zeurdoos."

En zo heb je elke keer weer een andere reden. Het enige wat constant blijft, is die bijna maniakale obsessie voor Ferdi.

Ik blijf erbij dat je of bekende/familie bent van Ferdi, of dat je verliefd bent op 'm. Dat mag natuurlijk best, alleen maak je jezelf niet geloofwaardig met dat gedraaikont en die haast griezelige toewijding aan Leids Leeghoofd.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 05-12-2000 11:03]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_521541
Omhoog met dit topic!!

Opdat wij niet vergeten ....

Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  dinsdag 5 december 2000 @ 18:22:49 #97
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_522301
quote:
Op 05 december 2000 11:00 schreef Gert het volgende:
Marky, ik heb je een tijd geleden al eens aangesproken op je opvallende pro-Ferdi postings. Ook toen vroeg ik je al of je hem soms kende of familie was. Nee, zei je toen, je vond hem gewoon leuk omdat hij van dat verfrissende taalgebruik heeft (je noemde 'paardelul' als voorbeeld ) en omdat hij altijd zei waar het op stond.

En nu kom je er ineens weer mee aan dat de enige reden voor jouw pro-Ferdi houding is, dat je vindt "dat hij leukere TV oplevert dan Koos zeurdoos."

En zo heb je elke keer weer een andere reden. Het enige wat constant blijft, is die bijna maniakale obsessie voor Ferdi.

Ik blijf erbij dat je of bekende/familie bent van Ferdi, of dat je verliefd bent op 'm. Dat mag natuurlijk best, alleen maak je jezelf niet geloofwaardig met dat gedraaikont en die haast griezelige toewijding aan Leids Leeghoofd.


Begin nou niet weer he.

Vervrissend taalgebruik, zijn randstedelijke arrogante houding, het feit dat hij (samen met Hieke) er de laatste weken voor gezorgd heeft dat de kijkcijfers van gemiddeld 750.000 naar 920.000 duizend gingen. Dat zijn voor mij allemaal redenen om hem erin te willen houden. Ik wil gewoon leuke TV. Hij geeft mij leuke TV. Hij brengt emotie zowel in de lach als in de traan.

Ik vind het oprecht jammer dat deze drie mensen bijelkaar genomineerd zijn. Ik had liever gezien dat ze alle drie tot het einde zouden blijven. Maar nu wordt ik gedwongen een vroegtijdige keus te maken. Voor mij valt die dan op Koos omdat hij niet veel toevoegt aan het geheel. Ik kijk veel streams en de uitspattingen van koos zijn over al die weken op een hand te tellen.

Ik kijk misschien wel voor andere dingen naar BB dan jullie. Jullie houden waarschijnlijk van middelmaat en proberen Koos tot een cultfiguur te maken die het echt nooit zal worden.

Ik verwacht dan ook na het vertrek van Ferdi (ik ben niet gek, ik weet ook wel dat hij donderdag zal vertrekken omdat het de mooiste emotie in het huis teweeg zal brengen, alleen al omdat Koos niet zal worden gemist door zijn medebewoners) donderdag, jullie het allemaal nog fantastischer gaan vinden want dan gaat er eindelijk iets gebeuren. Dan gaat Koos en Robin en Georgie en Bianca en Hieke steeds flitsendere kaartjes leggen de potjes schaak worden nog spannender. Jaa daar zitten we allemaal met smart op te wachten.

Begrijp je het nou een beetje. Zal wel niet.

Ik ben geen familie (ik ken wel iemande die iemand kent die hem weer kent)
Ik ben zeker niet verliefd op hem (hij is namelijk niet van het geslacht waar ik op val. En zijn keuze voor Hieke volledig kan begrijpen)
En verder is mijn maniakale houding niet ernstiger dan de rest hier. Ik ben misschien wel een maniak voor leuke TV.

pi_522759
quote:
Op 05 december 2000 18:22 schreef marky het volgende:


snip> een ... keus te maken. Voor mij valt die dan op Koos omdat hij niet veel toevoegt aan het geheel. Ik kijk veel streams en de uitspattingen van koos zijn over al die weken op een hand te tellen.

Ik kijk misschien wel voor andere dingen naar BB dan jullie. Jullie houden waarschijnlijk van middelmaat en proberen Koos tot een cultfiguur te maken die het echt nooit zal worden.

Ik verwacht dan ook na het vertrek van Ferdi (ik ben niet gek, ik weet ook wel dat hij donderdag zal vertrekken omdat het de mooiste emotie in het huis teweeg zal brengen, alleen al omdat Koos niet zal worden gemist door zijn medebewoners) donderdag, jullie het allemaal nog fantastischer gaan vinden want dan gaat er eindelijk iets gebeuren. Dan gaat Koos en Robin en Georgie en Bianca en Hieke steeds flitsendere kaartjes leggen de potjes schaak worden nog spannender. Jaa daar zitten we allemaal met smart op te wachten.<snip


Marky, je bent niet de enige: ik ben het volledig met je eens! Ik ben absoluut geen Ferdi-fan, maar poeh, wat een zeurdoos, die Koos & ik denk dat BB zonder Ferdi of Robin een stuk saaier zal zijn dan een BB zonder Koos. & Je hebt gelijk: de vergelijking met Ruud gaat volledig mank. Koos is echt enkel een held voor mensen die dat zelf nu eenmaal heel graag willen geloven... Oprecht, ach wat, ik kijk toch niet naar BB om de oprechtheid van eenieder, ik wil dat mensen wat doen of me boeien of wat te melden hebben of lekker vervelend zijn, niet om iemand oprecht saai te zien zijn met een boek op de bank.

[Dit bericht is gewijzigd door yo op 05-12-2000 22:04]

  Moderator woensdag 6 december 2000 @ 10:14:42 #99
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_523908
quote:
Op 05 december 2000 18:22 schreef marky het volgende:
<..>het feit dat hij (samen met Hieke) er de laatste weken voor gezorgd heeft dat de kijkcijfers van gemiddeld 750.000 naar 920.000 duizend gingen. Dat zijn voor mij allemaal redenen om hem erin te willen houden.
Werk je dan voor Veronica of zo?
quote:
Jullie houden waarschijnlijk van middelmaat en proberen Koos tot een cultfiguur te maken die het echt nooit zal worden.
Van Koos een cultfiguur willen maken is net zoiets als van Annet een playmate willen maken. Het ging me om die bezeten pro-Ferdi houding, niet om het verdedigen van Koos. Want die bejaarde man mag morgen van mij ook vertrekken. Zijn we het toch een keer eens.

Alleen zal dat inderdaad niet gebeuren: exit Ferdi. Opa Koos moet dan over twee weken maar het verzorgingstehuis ingetrapt worden. Djeez, er zit nog meer fut in mijn kwijlende demente oma van 93 dan in die morsige zeur.


[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 06-12-2000 10:16]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_523933
Ik ben het met jullie eens dat Koos niet de meest boeiende tv maakt, maar ik mag Koos vanwege zijn soms recht-voor-zijn-raap uitspraken, iets waar de meeste andere bewoners nogal moeite mee schijnen te hebben. Feit is dat Ferdi inderdaad de laatste tijd voor sommige mensen (niet voor mij) interessante tv gemaakt heeft met Hieke, ik vond er eerlijk gezegd niks aan. Daarnaast vind ik dat jullie niet juist beredeneren over het vertrek van a.s. donderdag. Het lijkt mij namelijk verreweg het interessantst wanneer Ferdi vertrekt, omdat hij redelijk goed in de groep ligt. Als hij eruit gaat, moeten Georgie, Bianca en Hieke het zonder hun kangeroe doen, wat mijns inziens een soort frisse wind door het huis zal geven. Als Koos weggaat, zal er niks in het huis gebeuren, en blijft het dus net zo saai als nu!!!
O+. Ripley. O+.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')