abonnement Unibet Coolblue
pi_506646
Ik wilde Harry even voor zijn..
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_506650
Boef .
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_506673
Het leukste van de witte kleding van Dees was, en dat hebben ze niet uitgezonden, dat Bianca de slaapkamer binnen kwam en zei ; ' ga je naar de disco ? ' .

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 30-11-2000 19:06]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_506704
Een verrassing voor Hieke vanavond. Wiedergutmachung nodig?
Het is het Gesprek waar het om draait
  donderdag 30 november 2000 @ 19:26:17 #5
3498 Barb
Graduated Fool
pi_506709
Leuke carnavalskraker hoor, Opa Koos en zijn Kijkdoos.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_506711
quote:
Op 30 november 2000 19:24 schreef ART het volgende:
Een verrassing voor Hieke vanavond. Wiedergutmachung nodig?
Tuurlijk. Indy natuurlijk niet maar ik vermoed iets met die Daniëlle, haar vriendin.
Niet teveel en niet te weinig.
pi_506712
quote:
Op 30 november 2000 18:53 schreef Harry het volgende:
Boef .
beetje ontdeugend vandaag...


Ja, die opmerking van Bianca hebben ze eruit gelaten...jammer, die was pijnlijker dan Robin zijn uitspraak. Verder vond ik het er gezellig uitzien allemmal. Eindelijk....Het was wel veel kommer en kwel de laatste tijd.

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_506722
Ik vind het eigenlijk ook wel een leuke opdracht. Zou het wel zien zitten, beetje sjorren en pionieren in de tuin, slapen in de moestuin, lekker fikkie maken (en in het ideale scenario daarin een kippetje verpakt in aluminumufolie leggen om het fijn te braden). Heerlijk leven hebben die lui toch.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_506724
Tijdens het gesprek van Bart , Robin en Dees werd er iets gescrambled tijdens de uitzending.
Dat lag niet aan je beeld.
Zie hier, een quote van de BB-site :
quote:
Hij hoort het onderonsje aan. Desiree kakelt als een kippetje. Robin: "Zeg Bart, heb je een vriendin?" Bart geeft geen antwoord. Robin: "Zo Dees, je vindt het wel ge..." Voordat hij zijn zin kan afmaken, valt Desiree hem in de rede. "Ja, Robin ik weet al wat je wilt zeggen." Ze lacht wat ongemakkelijk. Robin: "Lekker belangrijk?" Bart hoort het gekibbel aan en zegt: "Ik weet niet waar jullie het over hebben." "Nou, wat wilde ik zeggen dan?" daagt Robin Desiree uit. "Dat ik een meisje ben die voor iedereen gaat liggen", zegt Desiree verongelijkt. "Nee", zegt Robin, " Ik wilde alleen maar zeggen dat jij wel van gezelschap houdt. Ja, dat is toch zo."

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 30-11-2000 19:31]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  Moderator donderdag 30 november 2000 @ 19:40:30 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_506740
quote:
Op 30 november 2000 19:30 schreef Harry het volgende:
Tijdens het gesprek van Bart , Robin en Dees werd er iets gescrambled tijdens de uitzending.
Dat lag niet aan je beeld.
Zie hier, een quote van de BB-site :
Waarom zouden ze dat scramblen, zo heftig is dat toch niet? (al geeft het wel de schrijnende onzekerheid van Desiree aan).

Geen verrassing nee, die verrassing voor Hieke. Erg leuk om te zien trouwens vond ik, hoe ze Koos in de reden viel met haar blaasproblemen. Afkappen die ouwe zeur met dat eeuwige gemekker over z'n kwaaltjes. En dat is niet het BEELD wat BB schetst, als je regelmatig naar streams/decoder kijkt, weet je dat-ie altijd zit te mekkeren. Het liefst over onsmakelijkheden, zoals ingegroeide teennagels en poep- en plasproblemen. Met volle mond.

Maar: wél gezellig leek het verder, in die tuin. Vrolijke uitzending.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_506744
Harry, bij mij werd er nix gescrambled..ik hoorde Dees zeggen:"Dat ik graag bij iemand lig"Of iets in die trant. Iig niet zoiets ranzigs als jouw quote...(wishfull thinking?)
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  donderdag 30 november 2000 @ 19:45:19 #12
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_506746
Opvallend het blozend hoofd van ons knulletje Robin toen zijn idool bart naast hem zat. Hij kon zijn ogen er maar niet vanaf houden. Helemaal effe in the beans.

Leuke uitzending wel. Maarre...ik heb niks van dat zoenen gezien.

pi_506758
zoenen????
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  donderdag 30 november 2000 @ 20:03:50 #14
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_506773
quote:
Op 30 november 2000 19:44 schreef fashionably_late het volgende:
Harry, bij mij werd er nix gescrambled..ik hoorde Dees zeggen:"Dat ik graag bij iemand lig"Of iets in die trant. Iig niet zoiets ranzigs als jouw quote...(wishfull thinking?)
Bij mij bewoog het beeld vreemd en het geluid viel weg, net toen Dees hetgene wilde zeggen.
Voor de duidelijkheid ; het was niet mijn quote.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_506774
Wat een makke schapen zijn het toch. Je gaat met dit weer toch niet buiten slapen. Ik had de deur geforceert en lekker binnen gaan zitten
  donderdag 30 november 2000 @ 20:05:04 #16
6967 Aztjuh
Wat zal ik zeggen¿?
pi_506776
quote:
Op 30 november 2000 19:44 schreef fashionably_late het volgende:
Harry, bij mij werd er nix gescrambled..ik hoorde Dees zeggen:"Dat ik graag bij iemand lig"Of iets in die trant. Iig niet zoiets ranzigs als jouw quote...(wishfull thinking?)
Jawel Het ligt niet aan Harry
Bij mij sloegen de beelden ook op hol
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2000 @ 20:06:27 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_506778
Bij mij viel het geluid toch echt ook even uit tijdens de genoemde passage. Op zich wel mooi dat Deesje een beetje opleeft. Robin is toch niet stiekum een héél klein beetje jaloers?

En dan Koos. Valt mij ook steeds meer op dat-ie nogal eens over z'n kwaaltjes begint. Dat is des te jammerder omdat hij als 'oudere' waarschijnlijk toch al tegen vooroordelen moet strijden. Moet-ie ze natuurlijk niet zelf gaan bevestigen.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 30 november 2000 @ 20:06:53 #18
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_506779
Bianca werd er helemaal stil van....

Ze wilde zich nog groot houden, maar haar hele houding sprak boekdelen...

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
pi_506790
Kan over de uitzending alleen maar zeggen dat die bart een nog grotere kwallebal is dan ik al dacht.

Wat een popi jopi, beetje Robin afzeiken, net doen of je alles weer over hoe je een tent moet bouwen etc. Wat een eng commando typje, is dus niks veranderd!

fake a dream
pi_506844
quote:
Op 30 november 2000 20:03 schreef Harry het volgende:
Bij mij bewoog het beeld vreemd en het geluid viel weg, net toen Dees hetgene wilde zeggen.
Voor de duidelijkheid ; het was niet mijn quote.
Weet ik Harry
Wij hebben hier geen storing gehad...mmm...veel anderen wel....mmm...wat zal dat betekenen?

Bianca helemaal van de leg, nu het bevel over is gedragen aan Bart....Leuk!!!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  donderdag 30 november 2000 @ 20:54:16 #21
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_506871
quote:
Op 30 november 2000 19:51 schreef fashionably_late het volgende:
zoenen????
Dat staat in der streams van afgelopen nacht. Kon al haast niet geloven.
pi_506872
wie dan???
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  donderdag 30 november 2000 @ 21:16:45 #23
374 beelzebub
master of disaster
pi_506928
Wie denk je?

Boerin en Didgeridoo natuurlijk.

*smakkerdesmak*

En nog een lebbertje links en rechts. Zelfde wat wij ook doen. Nou niet wij, maar allebei apart met anderen snap je?

  donderdag 30 november 2000 @ 21:44:11 #24
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_507000
quote:
Op 30 november 2000 19:24 schreef ART het volgende:
Een verrassing voor Hieke vanavond. Wiedergutmachung nodig?
Ja ,dat ze genomineerd is ,en naar huis mag Joepie!!!!!!!ehum....kan ik dit maybe even zwart op wit krijgen??????
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  donderdag 30 november 2000 @ 21:47:29 #25
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_507013
quote:
Op 30 november 2000 20:54 schreef marky het volgende:
Dat staat in der streams van afgelopen nacht. Kon al haast niet geloven.
Dat ging dus over Fewdy en Hieke Pieke,dat zoenen.
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')