abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2000 @ 01:02:10 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_504994
Wat 'n zelfingenomen, quasi-bereisde lul is het ook eigenlijk. Meneer heeft alles al meegemaakt, want is immers mister-BB himself? Geeft aanwijzingen en hints om 't leuk en spannend te maken. Nou, wat mij betreft kan-ie eigenlijk lineaal-rectaal opzouten. Per direct. Wat 'n wise-guy! Gevalletje yeach.

Hij is btw loaded met 'geheime' opdrachten van Hummie. Elke vorm van spontaniteit ontbreekt. 't Was weliswaar saai aan 't worden, maar alles beter dan dit ge-fake.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_504999
Van mij had hij al niet hoeven komen!
Van mij mag hij per direct weg, hoor
  donderdag 30 november 2000 @ 01:05:43 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_505003
Tijdens deel 1 was hij al niet mij favoriet, en ik moet zeggen dat mijn indruk van Bart er door zijn optreden nu niet beter op wordt.

Had eigenlijk gehoopt dat Koos en Robin inmiddels een einde aan dit feest hadden gemaakt. En Desiree zal ook blij zijn met haar shampoo > heeft ze hard nodig.

Het ontbreekt er nog maar aan dat Ferdi in de reet van Bart kruipt....

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2000 @ 01:15:25 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_505025
Ik vond 't meteen al 'n armoede-bod. Ik begrijp ook niet hoe Bart zich hier überhaupt voor heeft kunnen lénen. En al helemaal niet na die afgang van de vorige keer. Gaan die contractuele verplichtingen dan zó lang door?

Z'n geld zal toch niet op zijn? Z'n roem misschien wel. Triest.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 30-11-2000 01:16]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_505030
Als de bewoners zich goed zouden realiseren hoe VOO zijn ex-BB-winnaars nog voor haar karretje spant, zou hun spontaan de lust om te winnen ontgaan...
  donderdag 30 november 2000 @ 01:26:16 #6
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_505045
* Juan Zueco heeft erg veel spijt van de ± 4 piek, die hij vorig jaar gespendeerd heeft om Bart naar de overwinning te bellen
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_505053
Zie 'm voor het eerst, had vorig jaar geen TV. Mijn eerste indruk. Druk zenuwachtig wat aanstellerig baasje, met iets te grote bek maar niet saai. Wil iets bewijzen nu lijkt wel.
Maaar och c'mon, give da man a break! Is koud binnen. Laat hem maar, gebeurt er weer 's wat.

Mmmmmm...vraag me af, hoe is ie als je 'm drie maanden meemaakt?

pi_505060
quote:
Op 30 november 2000 01:02 schreef Cynix ® het volgende:
Wat 'n zelfingenomen, quasi-bereisde lul is het ook eigenlijk.
Precies. Wat een arrogante bal is het geworden. Althans, zo komt die nu over. Kan natuurlijk ook onzekerheid zijn. Hij zei bij de eerste poging om het huis in te gaan ook dat hij zenuwachtig was.

* Xenia geeft Bart nog even het voordeel van de twijfel.

  † In Memoriam † donderdag 30 november 2000 @ 01:36:40 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_505064
Nee, Bart is niet saai. Hoewel-ie vorig jaar nou ook niet zo'n ontzettende gangmaker was hoor. Maar inmiddels is-ie 'n professional, qua BB. Ik moet ineens aan Heintje denken...

Waar 't mij om gaat, is dat er van 't hele concept -zet 12 mensen 'n paar maanden in 'n huis in volledige afzondering en kijk of ze daartegen bestand zijn- geen éne moer meer is overgebleven. Waar kíjken we eigenlijk nog naar?

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_505068
* PalinG is bang dat we BralBart nog tot en met vrijdagmiddag op de streams moeten zien cq. horen

Althans dat beweert ie zelf.

pi_505074
Dat is dus gelul want vorig jaar kwamen er continu artiesten half over de schutting hangen, kwamen er nieuwe bewoners (met info) en kwam Anoukje op de "koffie".
Ook kregen ze info over de bladen, de krant en was er telefonisch contact tussen Karin en het thuisfront.
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2000 @ 01:45:32 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_505081
Klopt. Vorig jaar was 't ook al niet echt back-to-basic. Maar dat zouden we toch dít jaar wél doen?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 30 november 2000 @ 01:53:29 #13
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_505092
quote:
Op 30 november 2000 01:40 schreef Xamira het volgende:
Dat is dus gelul want vorig jaar kwamen er continu artiesten half over de schutting hangen, kwamen er nieuwe bewoners (met info) en kwam Anoukje op de "koffie".
Ook kregen ze info over de bladen, de krant en was er telefonisch contact tussen Karin en het thuisfront.
Hmm, kijk ik effe beteuterd....Ja, dat was ook zo!
Ben te zaai voor een signature
pi_505105
quote:
Op 30 november 2000 01:02 schreef Cynix ® het volgende:
Wat 'n zelfingenomen, quasi-bereisde lul is het ook eigenlijk. Meneer heeft alles al meegemaakt, want is immers mister-BB himself? Geeft aanwijzingen en hints om 't leuk en spannend te maken. Nou, wat mij betreft kan-ie eigenlijk lineaal-rectaal opzouten. Per direct. Wat 'n wise-guy! Gevalletje yeach.

Hij is btw loaded met 'geheime' opdrachten van Hummie. Elke vorm van spontaniteit ontbreekt. 't Was weliswaar saai aan 't worden, maar alles beter dan dit ge-fake.


Compleet met je eens.

Is ook een noodsprong van Veronica om toch vooral maar die kijkertjes te trekken en vast te houden.

Denken ze dat wij kwijlend denken:

"HEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ *SLURP* IS BARTH *SLURP* TRUGH IN HET HUISJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ-E?!?!!?"

pi_505164
Bart is ingehuurt voor veel geld en gaat echt niet eerder weg.

Of dacht iemand dat hij het voor niets deze actie voor BB doet.

Voor een simpele winkelopening door Bart(hij is dan 2 uurtjes aanwezig) moest drie maanden geleden nog rond de F 7.500,-- betaald worden.

  donderdag 30 november 2000 @ 07:16:16 #16
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_505201
quote:
Op 30 november 2000 03:46 schreef tanjalies het volgende:
Bart is ingehuurt voor veel geld en gaat echt niet eerder weg.

Of dacht iemand dat hij het voor niets deze actie voor BB doet.

Voor een simpele winkelopening door Bart(hij is dan 2 uurtjes aanwezig) moest drie maanden geleden nog rond de F 7.500,-- betaald worden.


Waarom mag Bart er nix aan verdienen dan????
John de Mol verdient er bakken geld aan ,en die heeft geen 106 dgn. in het huis gezeten toch??
Bart Sabine en de rest mogen van mij er ook wel van Profiteren!8)
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_505242
Farahdibah,

Je hebt mijn post niet begrepen. Ik gaf slechts een reactie m.b.t. de het financiele gedeelte. Ik ben ook blij met de komst van onze Bart.

  donderdag 30 november 2000 @ 08:44:37 #18
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_505254
Bart zit er puur en alleen voor het promoten van zijn bedrijf

Zijn Outdoor Survivel of zo iets

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  donderdag 30 november 2000 @ 10:24:14 #19
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_505362
Hij heeft och groot gelijk, ik ben het helemaal met Tanjalies eens.
Bart mag best wat verdienen, en als ze hem gevraagd hebben dan is ie toch gek als ie het niet zou doen. Geweldige reklame voor zijn bedrijf.
pi_505389
Ik zie juist weer waarom ik vorig jaar wilde, dat Bart zou winnen. Hij heeft meer initatief in zijn pink dan alle nieuwe bewoners bij elkaar. En ik weet niet of iemand zich het herinnert, vorig jaar was hij ook al zo open en eerlijk: als hij iets niet tof vond, zei hij dat ook. Keihard. Zonder te weten of dat nou werd gewaardeerd, of niet. Dit jaar loopt iedereen maar quasi-tactisch te doen, de camera te ontlopen en te doen wat ze denken dat het publiek goed vindt.

Wat mij betreft mag de rest er vrijdag uit en kan Bart blijven zitten. Die zorgt in zijn eentje voor boeiender TV dan die hele saaie, doodse, stille club bij elkaar...

pi_505437
Ik vind Bart dus ook oke, heerlijk dat Bianca zich aan hem irriteert.
Ben het met Weathergirl eens.
Wanneer gaat het nu regenen?
  donderdag 30 november 2000 @ 21:52:15 #22
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_507020
quote:
Op 30 november 2000 11:11 schreef itsme het volgende:
Ik vind Bart dus ook oke, heerlijk dat Bianca zich aan hem irriteert.
Ja, geweldig hè? Van mij mag hij alleen daarom al zo lang blijven als hij wil !
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2000 @ 21:56:30 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_507026
Eerlijk is eerlijk, iedereen lijkt wel wat wakkerder sinds de komst van Bart. En een effect op Bianca zoals beschreven is natuurlijk altijd mooi meegenomen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 1 december 2000 @ 01:52:57 #24
272 R@b
No-nonsens
pi_507509
Dijkshoorn schreef:
quote:
Als we nou allemaal zeggen dat je heel goed hutten kan bouwen en dat alles wat jij zegt, dat wij daar nooit opgekomen zouden zijn, wil je dan weggaan, kunnen wij weer verder met het programma.
Kunnen we weer verder met het programma gaan. That's the point.


Leukigheidjes, zoals Bart het huis inkieperen, leiden alleen maar af van de echte reality.

Back to Basic, géén contact met de buitenwereld: Wat een lachertje.

Volgend doem scenario: De Bus komt 2 dagen langs in de achtertuin. Promotie stuntje voor De Mol zijn twee reality soaps.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 1 december 2000 @ 08:47:07 #25
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_507609
* dutchie vindt Bart nog steeds een lekker ding
Soms is inhoud helemaal niet belangrijk jongens
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')