abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183696135


Achtergrond/Setting: (Alternatief)
De 21ste eeuw, er wordt hevig gevochten over de laatste voorraden olie en uranium op Aarde. Wat zich uit in een Europese Unie die versplinterd is tot bekvechtende staten, China die Alaska binnenvalt en de V.S. die zich gedwongen ziet tot een annexatie van Canada, om vervolgens Alaska te heroveren. Met iedere factie steeds wanhopiger wordend, door hun gebrek aan/afhankelijkheid van fossiele brandstoffen.

Met als gevolg, de eerste kernoorlog. Wie als eerst schoot, blijft een raadsel. De losgelaten kernwapens zorgen, binnen een periode van 2 uur, voor de vernietiging van bijna al het leven op Aarde.

Behalve in de speciaal door Vault-tec gebouwde Vaults. In eerste instantie bedoeld om de mensheid te beschermen tegen het uitbreken van de New Plague, maar ook in het geval van een gevreesde kernoorlog. Vanuit deze ondergrondse schuilbunkers zou de mensheid zich weer op moeten richten om weer een nieuwe samenleving op te bouwen.

De Nasleep:


* Incl. fallout.wikia-links

Fallout 1 en 2:
Developer: Black Isle Studios
Uitgever: Interplay Entertainment
Jaar: (respectievelijk)1997 en 1998

Fallout: Tactics:
Developer: Micro Forté
Uitgever: Interplay Entertainment
Jaar: 2001

Fallout 3 en 4:
Developer en Uitgever: Bethesda Softworks
Jaar: (respectievelijk) 2008 en 2015
Fallout 3 DLC: Operation Anchorage, The Pitt, Broken Steel, Point Lookout, Mothership Zeta
Fallout 4 DLC: TBA

Fallout: New Vegas:
Developer: Obsidian Entertainment
Uitgever: Bethesda Softworks
Jaar: 2010
DLC: Dead Money, Honest Hearts, Oldworld Blues, Lonesome Road

SPOILER: Aanbevolen mods Fallout3:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aanbevolen mods Fallout: New Vegas:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fallout-topicreeksen:
- Fallout3
- Fallout: New Vegas


BECAUSE WAR, WAR NEVER CHANGES!

SPOILER: Fallout 4 Trailers & Gameplay
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fallout 4 Concept Art
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door TheGreatWar2077 op 13-12-2018 13:11:55 ]
War, War Never Changes
pi_183697019
Gewoon Fallout 76 geheel negeren. Haal die teaser ook maar uit de OP.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183697133
Ik vraag me al een tijdje af. Dit hele Fallout 76 debacle vanaf het begin, zou het nou gewoon onkunde zijn bij Bethesda, of onmacht of totale arrogantie en onderschatting van de klanten?
Zo van, wij zijn Bethesda en de fans hebben het altijd al geslikt en gefikst voor ons en wij zijn er altijd mee weg gekomen?

[ Bericht 0% gewijzigd door StateOfMind op 13-12-2018 08:38:10 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183697297
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 08:05 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af. Dit hele Fallout 7 debacle vanaf het begin, zou het nou gewoon onkunde zijn bij Bethesda, of onmacht of totale arrogantie en onderschatting van de klanten?
Zo van, wij zijn Bethesda en de fans hebben het altijd al geslikt en gefikst voor ons en wij zijn er altijd mee weg gekomen?

Een jaar geleden gepubliceerd. De ironie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183697332
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 08:05 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af. Dit hele Fallout 76 debacle vanaf het begin, zou het nou gewoon onkunde zijn bij Bethesda, of onmacht of totale arrogantie en onderschatting van de klanten?
Zo van, wij zijn Bethesda en de fans hebben het altijd al geslikt en gefikst voor ons en wij zijn er altijd mee weg gekomen?
Dit is het resultaat van zakenmensen (shareholders, CEO) die zich bemoeien met de ontwikkeling van het spel omwille van een zeker winst doel. Bethesda is te groot geworden. Ze zijn niet meer de kleine passievolle studio uit de tijden van Oblivion en Fallout 3.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_183697406
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 08:40 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Dit is het resultaat van zakenmensen (shareholders, CEO) die zich bemoeien met de ontwikkeling van het spel omwille van een zeker winst doel. Bethesda is te groot geworden. Ze zijn niet meer de kleine passievolle studio uit de tijden van Oblivion en Fallout 3.
Maar dan nog, dit had zo, nog los van de antieke engine, in deze staat nooit uitgebracht mogen worden. Ze, óók de dure pakken, hadden kunnen verwachten dat dit niet meer geaccepteerd zou worden in deze tijd.

Ik hoop, wellicht tegen beter weten in, dat alle betrokken partijen hier (dure) lessen uit hebben geleerd en hier wat mee doen.

Ik was destijds, na de aankondiging dat ze éérst Starfield en pas dáárna The Elder Scrolls 6 zouden uitbrengen, erg teleurgesteld dat we nog veel en veel langer zouden moeten wachten op TES 6,

Maar na dit hele gebeuren ben ik daar achteraf wel blij mee.
Hoe Starfield gaat worden zal uiteindelijk zeer belangrijk zijn voor de toekomst van Bethesda en TES. Dat móet goed zijn anders kunnen ze wel inpakken.

De tijd zal het leren.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183697564
Zag dat hij al -47% is. Gaat lekker :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 13 december 2018 @ 09:13:51 #8
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183697614
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:06 schreef PirE het volgende:
Zag dat hij al -47% is. Gaat lekker :D.
voor 18 eu bij cdkeys
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183697953
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:13 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

voor 18 eu bij cdkeys
18 euro teveel. Koop nog liever lootboxen :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_183698031
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 08:40 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Dit is het resultaat van zakenmensen (shareholders, CEO) die zich bemoeien met de ontwikkeling van het spel omwille van een zeker winst doel. Bethesda is te groot geworden. Ze zijn niet meer de kleine passievolle studio uit de tijden van Oblivion en Fallout 3.
Ik denk dat je Bethesda nu een beetje romantiseert.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 13 december 2018 @ 09:51:05 #11
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183698033
true that
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183698195
another day...another fire :')

Ik denk echt dat het de ontvlambare combinatie is van totale dedain naar de game community en money-suits
pi_183698341
Hoe lang werken ze al aan Fallout 76?
SOONY
pi_183698392
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:13 schreef DKUp het volgende:
Hoe lang werken ze al aan Fallout 76?
Al zeker een maand :P
pi_183698424
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:13 schreef DKUp het volgende:
Hoe lang werken ze al aan Fallout 76?
Ruim drie jaar, ze zijn begonnen kort voor de release van Fallout 4 in november 2015.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183698461
quote:
2s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ruim drie jaar, ze zijn begonnen kort voor de release van Fallout 4 in november 2015.
Jezus, ik dacht dat dit even snel in elkaar was geflanst _O-
Dit is nog triester.
SOONY
  donderdag 13 december 2018 @ 10:24:22 #17
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183698545
Let wel dat het niet ontwikkeld is door hetzelfde team als wat achter fallout 3/4/tes zit
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183700712
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:24 schreef MMaRsu het volgende:
Let wel dat het niet ontwikkeld is door hetzelfde team als wat achter fallout 3/4/tes zit
Die zijn nu met Starfield bezig dan?
Ik meen me trouwens recent gelezen te hebben (volgens mij was dat hier zelfs) dat de ontwikkeling van Starfield op dit moment ook grote problemen kende.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183700754
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:06 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Die zijn nu met Starfield bezig dan?
Ik meen me trouwens recent gelezen te hebben (volgens mij was dat hier zelfs) dat de ontwikkeling van Starfield op dit moment ook grote problemen kende.
Dat was een post van Reddit of 4chan. Niet duidelijk of dat waar is :P
SOONY
pi_183700959
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:08 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat was een post van Reddit of 4chan. Niet duidelijk of dat waar is :P
Heb ik ook gelezen. Het zijn vooralsnog rumours idd :)

https://www.resetera.com/(...)nd-the-scenes.84998/
pi_183701329
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 07:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon Fallout 76 geheel negeren. Haal die teaser ook maar uit de OP.
Vervangen met deze:

pi_183701341
quote:
Fantastisch filmpje inderdaad _O_
SOONY
pi_183702238
Zoooo jammer hoe Bethesda nu bezig is. Zij waren voor mij ook een geliefd developer met hun Fallout en The Elder Scrolls game. Ze zijn gewoon niet meer wat ze ooit waren.

Dat waren idd geruchten van Starfield, maar als ik eerlijk ben zie ik het nog voor echt aan hoe het daar nu aan toe gaat. Echt hoor als Starfield en TESVI tegen gaan vallen en nogmaals als ze die kutengine nog steeds gaan gebruiken. Dan zie ik het echt niet goed in voor Bethesda. Dan kunnen ze weleens hun spullen gaan pakken. Dat zou uiteraard zo jammer zijn, maar ja geld geld geld geld geld is steeds belangrijker.
War, War Never Changes
pi_183702667
Publiek geheim is dat geld ook al belangrijk was bij de ontwikkeling van eerdere spellen. Dat een doorlopende game meer geld in het laatje brengt en daardoor commercieel interessanter is dan een spel wat je eenmalig koopt wil natuurlijk niet zeggen dat het daardoor ook een kutgame wordt.

Dat lijkt me eerder te maken hebben met ongecontroleerde groei binnen de ontwikkelingsteams, slecht management, slechte structuur binnen de organisatie, geen eenduidige visie op het eindproduct, te lang vasthouden aan een bepaalde engine en meer van dat soort zaken dan een man in pak die zegt 'laten we er een online game van maken'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 14 december 2018 @ 13:18:45 #25
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_183724180
Fallout 4 was ook al achterhaald vond ik. Kijk maar eens naar The Witcher. Elk nieuw deel was veel beter. Fallout 4 was gewoon een kleine upgrade van 3 en NV.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  vrijdag 14 december 2018 @ 13:24:33 #26
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183724281
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 13:23 schreef TheGreatWar2077 het volgende:
Zoooo jammer hoe Bethesda nu bezig is. Zij waren voor mij ook een geliefd developer met hun Fallout en The Elder Scrolls game. Ze zijn gewoon niet meer wat ze ooit waren.

Dat waren idd geruchten van Starfield, maar als ik eerlijk ben zie ik het nog voor echt aan hoe het daar nu aan toe gaat. Echt hoor als Starfield en TESVI tegen gaan vallen en nogmaals als ze die kutengine nog steeds gaan gebruiken. Dan zie ik het echt niet goed in voor Bethesda. Dan kunnen ze weleens hun spullen gaan pakken. Dat zou uiteraard zo jammer zijn, maar ja geld geld geld geld geld is steeds belangrijker.
Ze gaan die kut engine óók voor TESVI en starfield gebruiken. Dat is al bevestigd.
pi_183724748
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:18 schreef Zihuatanejo het volgende:
Fallout 4 was ook al achterhaald vond ik. Kijk maar eens naar The Witcher. Elk nieuw deel was veel beter. Fallout 4 was gewoon een kleine upgrade van 3 en NV.
Fallout 4 was een downgrade van Fallout 3.
  vrijdag 14 december 2018 @ 15:32:23 #28
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183726879
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:24 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ze gaan die kut engine óók voor TESVI en starfield gebruiken. Dat is al bevestigd.
Tijd om je aandelen Bethesda te verkopen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183726919
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:49 schreef Drankster het volgende:

[..]

Fallout 4 was een downgrade van Fallout 3.
Ik had vorige week gigantische frame drops toen ik een molotov cocktail op mijn muil kreeg.
Ging helemaal nergens over :D
SOONY
pi_183734464
En we gaan vrolijk verder met alle onzin van Bethesda. Sorry hoor als dit heel pessimistisch klinkt, maar ik begin nu toch ook echt wel klaar te zijn met Bethesda zelf hoor. De laatste tijd zijn ze zo aan het liegen. Ze hebben maanden geleden gezegd dat er geen lootboxen kwamen en dat de MTX alleen cosmetic zijn.

Nou is dit weer verschenen:

https://www.reddit.com/r/(...)out_76_esm_files_no/

Pete Hines heeft gereageerd tegen Gamespot:

The criticism of the often unchaste methods of loot-boxes and pay to win has been completely unscrupulous, and gaming communities seem to really disgust these features. Bethesda seems to be happy to know about this and, according to Bethesda Softworks header Pete Hines, none of this feature can be expected from Fallout 76.

It is in an interview with Gamespot he says:

"If you do not want to spend money at the Atomic store for cosmetic items that you do not need. We give you a shampoo of Atomics just to play the game. People who want to spend money on anything in hell are because they do not have enough Atomics , they can, but it's not, "I'm playing better against other players because I spent money." It's not pay-to-win. And it's not loose boxes. "

Hines continues the rent with to say that Bethesda always wants to be on the side of players on this issue and give an example of this with free DLC and cosmetic microtransactions:

"All Content We Ever Put Out for Fallout 76 ̵
1; All DLC, All Post- launch things – will be gray tis. That's important. And saying the Atomic store is cosmetic stuff. To make sure people understand – see there is a line. There are people who have crossed it, but we will stay on the right side of what you can spend money on and how these things work and what you get for your $ 60. As you know, when they post new content or features or anything, I get those stuff for free. It feels right. "


Mag toch hopen dat ze er echt aan houden, maar de laatste lijd geloof ik Bethesda echt voor geen meter meer na alle onzin.

Dit is ook wel interessant:

It seems that one of the writers of Nuka-world tried to warn Bethesda



Full transcription:

"8 years now since the last plant overhaul. That is before Galactic Zone even opened and we all know what a power hog that is.

Saunders says the last inspection was a joke. That the guy never even really took a good look at the equipment. Just sat in the control room jawing with the executives, then signed the paperwork and went on his way.

We’re gonna have some massive problems really soon. Wouldn’t the company rather spend a little money now on upgrades than a ton of money on fixes and PR later???"
War, War Never Changes
pi_183734905
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:03 schreef TheGreatWar2077 het volgende:
En we gaan vrolijk verder met alle onzin van Bethesda. Sorry hoor als dit heel pessimistisch klinkt, maar ik begin nu toch ook echt wel klaar te zijn met Bethesda zelf hoor. De laatste tijd zijn ze zo aan het liegen. Ze hebben maanden geleden gezegd dat er geen lootboxen kwamen en dat de MTX alleen cosmetic zijn.

Nou is dit weer verschenen:

https://www.reddit.com/r/(...)out_76_esm_files_no/

Pete Hines heeft gereageerd tegen Gamespot:

The criticism of the often unchaste methods of loot-boxes and pay to win has been completely unscrupulous, and gaming communities seem to really disgust these features. Bethesda seems to be happy to know about this and, according to Bethesda Softworks header Pete Hines, none of this feature can be expected from Fallout 76.

It is in an interview with Gamespot he says:

"If you do not want to spend money at the Atomic store for cosmetic items that you do not need. We give you a shampoo of Atomics just to play the game. People who want to spend money on anything in hell are because they do not have enough Atomics , they can, but it's not, "I'm playing better against other players because I spent money." It's not pay-to-win. And it's not loose boxes. "

Hines continues the rent with to say that Bethesda always wants to be on the side of players on this issue and give an example of this with free DLC and cosmetic microtransactions:

"All Content We Ever Put Out for Fallout 76 ̵
1; All DLC, All Post- launch things – will be gray tis. That's important. And saying the Atomic store is cosmetic stuff. To make sure people understand – see there is a line. There are people who have crossed it, but we will stay on the right side of what you can spend money on and how these things work and what you get for your $ 60. As you know, when they post new content or features or anything, I get those stuff for free. It feels right. "


Mag toch hopen dat ze er echt aan houden, maar de laatste lijd geloof ik Bethesda echt voor geen meter meer na alle onzin.

Dit is ook wel interessant:

It seems that one of the writers of Nuka-world tried to warn Bethesda

[ afbeelding ]

Full transcription:

"8 years now since the last plant overhaul. That is before Galactic Zone even opened and we all know what a power hog that is.

Saunders says the last inspection was a joke. That the guy never even really took a good look at the equipment. Just sat in the control room jawing with the executives, then signed the paperwork and went on his way.

We’re gonna have some massive problems really soon. Wouldn’t the company rather spend a little money now on upgrades than a ton of money on fixes and PR later???"

Ik kwam het daarstraks tegen ja.
En de laatste update schijnt ook weer een heleboel nieuwe bugs toegevoegd te hebben.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 18 december 2018 @ 00:33:34 #32
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183799934
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183800939
quote:
(Console peasant hier :9 )
Wat zien die mods er toch altijd fantastisch uit _O_
Als ik ooit een game pc kan aanschaffen dan weet ik het wel. Je kunt jaren vooruit in Fallout met al die geweldige mods O+
pi_183801711
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 01:55 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

(Console peasant hier :9 )
Wat zien die mods er toch altijd fantastisch uit _O_
Als ik ooit een game pc kan aanschaffen dan weet ik het wel. Je kunt jaren vooruit in Fallout met al die geweldige mods O+
Er zijn tegenwoordig ook mods voor de consoles beschikbaar (voor de Xbox meer dan voor de PS4), maar dit soort mods (uitbreidingen eigenlijk, ook Skyblivion en Beyond Skyrim Bruma) zijn alleen voor pc.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183806038
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 07:33 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Er zijn tegenwoordig ook mods voor de consoles beschikbaar (voor de Xbox meer dan voor de PS4), maar dit soort mods (uitbreidingen eigenlijk, ook Skyblivion en Beyond Skyrim Bruma) zijn alleen voor pc.
Ja ik ken die mods voor consoles wel. Werkt allemaal wat krakkemikkig en het is erg beperkt. Veel crashes enzo. Niet echt geweldig. Daarom hoop ik ooit een game pc te kunnen aanschaffen :9~
  Eindredactie Games dinsdag 18 december 2018 @ 13:45:29 #36
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183806614
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:16 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Ja ik ken die mods voor consoles wel. Werkt allemaal wat krakkemikkig en het is erg beperkt. Veel crashes enzo. Niet echt geweldig. Daarom hoop ik ooit een game pc te kunnen aanschaffen :9~
Totaal geen last van gehad, op Xbox One althans, werkte allemaal buitengewoon goed. Total conversion mods enzo daargelaten natuurlijk, maar de meeste, populaire (pc-)mods werken gewoon op Xbox One. Dat zijn uiteindelijk ook mods die regelrecht van moddb/nexusmods komen en geconverteerd zijn voor consolegebruik, alleen zit je met een resourcebeperking. Pc blijft obviously heer en meester op het gebied van mods, maar die Bethesda mod workshop voor consoles werkt gewoon heel goed is mijn ervaring. Overigens vond ik New California geen reet aan, maar das persoonlijk natuurlijk.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 18 december 2018 @ 13:47:37 #37
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183806659
Heb je New California al uit dan? Ik ben pas net begonnen :@. Zit nu in Vault 18 waar de pleuris is uitgebroken.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 18 december 2018 @ 14:32:58 #38
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_183807589
quote:
In de vakantie eens proberen. :9
  Eindredactie Games dinsdag 18 december 2018 @ 15:01:35 #39
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183808156
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:47 schreef MMaRsu het volgende:
Heb je New California al uit dan? Ik ben pas net begonnen :@. Zit nu in Vault 18 waar de pleuris is uitgebroken.
Nope heb er 4/5 uur ingestoken en toen was ik er klaar mee. Maar goed ik ben wellicht ook niet helemaal de aangewezen persoon hiervoor, ik ben sowieso best wel klaar met New Vegas en alles daaromtrent.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 18 december 2018 @ 16:17:08 #40
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183809728
Ik vind het wel vet, ben nu op weg naar Union City met 2 companions, die Jen en die andere chick heb ik laten weggaan want die waren saai

Nu alleen nog Ben en die chick met paars haar over. Maar wel tof dat je 4 companions kan hebben. Maakt de combat wel easy though.

Het enige wat mij stoort is de performance, zit continue te schommelen van 45 naar 60fps..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 18 december 2018 @ 16:51:53 #41
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183810584
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 16:17 schreef MMaRsu het volgende:

Het enige wat mij stoort is de performance, zit continue te schommelen van 45 naar 60fps..
Dat kun je toch niet zien, een oog ziet maar 24 fps.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183810872
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 16:17 schreef MMaRsu het volgende:


Het enige wat mij stoort is de performance, zit continue te schommelen van 45 naar 60fps..
Het grootste gedeelte van mijn leven kon ik alleen maar dromen van dat soort aantallen, zo hinderlijk is dat toch niet? :P
-nee-
pi_183810986
Gister weer 2 random server disconnects binnen een uur. Dan ben ik er ook wel klaar mee.

Sowieso schiet het niet echt op met Fallout 76 :')
Chronisch gebrek aan ammo waardoor het nog wat extra traag gaat.
  dinsdag 18 december 2018 @ 17:40:48 #44
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183811950
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 17:04 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Het grootste gedeelte van mijn leven kon ik alleen maar dromen van dat soort aantallen, zo hinderlijk is dat toch niet? :P
Jawel want dan stottert het constant, dan liever een constante 30fps of een constante 60fps als het ertussen blijft schommelen heb ik steeds van die hitches.

Best spijtig maar denkt dat het puur komt omdat het een full conversion is, en ik een wat ouder systeem heb.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183814988
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 17:40 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Jawel want dan stottert het constant, dan liever een constante 30fps of een constante 60fps als het ertussen blijft schommelen heb ik steeds van die hitches.
Oh zo, da’s wel schraal ja
-nee-
  dinsdag 18 december 2018 @ 20:18:38 #46
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183815480
Ja vooral omdat Fallout NV gewoon als een zonnetje draait, maar kan ook gewoon Hitman 2 spelen op medium graphics zo rond de 50-60fps dus waarom dit nou zo slecht moet draaien snap ik niet helemaal.

Het ergste was overigens wel in de vault zelf nu ik in de wasteland ben scheelt het al veel
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 18 december 2018 @ 23:49:01 #47
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_183820717
jaja, ik krijg alsnog mijn canvas tas van de power armor edition, moet er wel max een half jaar voor wachten _O- _O- _O-
pi_183928652
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 23:49 schreef lesleyyb het volgende:
jaja, ik krijg alsnog mijn canvas tas van de power armor edition, moet er wel max een half jaar voor wachten _O- _O- _O-
Had liever gewoon een werkende game gehad :')

De samenvatting van vandaag:
- tig random disconnects; was bezig met een quest in main quest en daar lijk ik nu niet verder mee te kunnen
- issue met rebuilden van mijn C.A.M.P. na het verplaatsen naar een andere locatie

Als klap op de vuurpijl probeerde ik een C.A.M.P samen met iemand anders te verdedigen van een aantal Super Mutants. Raak ik per ongeluk zijn water purifier en ben ik meteen wanted :') had een hele berg spul bij die ik net gescrapt had en werd daarna door iemand anders afgeknald.
pi_183989637
Groot Fallout fan, maar hier ook gestopt sinds vandaag. Dit gaat hem toch niet worden voor mij om me hiermee lang te vermaken. Ik erger me meer aan dingen dan dat ik me vermaak. En uiteindelijk voelt dit toch niet als een echte Fallout game voor mij. Jammer maar helaas.
War, War Never Changes
  vrijdag 28 december 2018 @ 14:51:08 #50
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184030761
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')