abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 13 december 2018 @ 10:07:02 #101
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183698232
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:30 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Jawel hoor, dat geeft ze de kans om kinderen te krijgen waar mensen als Tim Hofman dan weer een generaal pardon gaat regelen. Of er gaat weer een gesubsidieerde club rechtszaken voeren met een of ander internationaal verdrag in de hand waarbij een geitenwollensokkenrechter de overheid opdraagt deze groep alsnog een verblijfsvergunning te geven omdat het 'onmenselijk' zou zijn deze mensen zolang in onwetendheid te laten.
waarschijnlijk een kindje maken is wel het minste dat men gaat doen, maar waarom in de randstad waar zoveel woningen nodig zijn , bouw een paar schuren in Drenthe.

De kans dat ze daar in het criminele circuit terecht komen is een stuk minder
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 13 december 2018 @ 10:52:01 #102
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_183699047
Doet me denken aan een South Park aflevering. Alle kanslozen: migreer naar Amsterdam please.
pi_183699092
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 08:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee hoor, verklaar je niet voor gek. Vind je wel wat naief.

Wij hebben er niet om gevraagd dat die mensen hierheen komen. Ze zijn ongevraagd gekomen, illegaal binnengedrongen, hebben gevraagd of ze hier mogen blijven, dat is afgewezen en vervolgens vertikken ze het om te vertrekken. Ja, dan kom je terecht in een uitzichtloze situatie, maar dan wel eentje die je zelf hebt gecreeërd. Ik ben ook voorstander van tijdelijke werkvergunningen zodat mensen hier arbeid kunnen verrichten. Maar dan blijft 99% van wat nu uitgeprocedeerd is gewoon lekker in Afrika, omdat die van 0 toegevoegde waarde zijn op de Nederlandse arbeidsmarkt. En je zou uiteraard alleen in aanmerking moeten komen voor een vergunning wanneer:

- jij direct van toegevoegde waarde bent voor Nederland.
- er met jouw land van herkomst goede afspraken te maken zijn dat zij meewerken aan een eventueel gedwongen terugkeer.

Maar dit staat helemaal los van de uitgeprocedeerden. Die mensen hebben geen recht om hier te zijn. Allerlei vrouwtjes (en ook mannen overigens) kunnen hun moeder Theresa complex erop uitleven maar voor die mensen is geen toekomst hier. Uitgeprocedeerd is uitgeprocedeerd. Wegwezen.
Haha, je kunt mij naief noemen. Ik denk dat de vluchtelingencrisis van 2015 nog niks is vergeleken met wat er gaat komen in de toekomst. Dus we kunnen maar beter zorgen dat we goed voorbereid zijn en zorgen dat onze procedures zodanig verkort worden dat de mensen die asiel aanvragen binnen een half jaar, liefst nog korter, weten waar ze aan toe zijn en gelijk terug kunnen keren naar land van herkomst als ons antwoord 'nee' is. Dan zijn we duidelijk en menselijk en laten we mensen niet aan hun lot over zoals nu gebeurd.

Want daar ben ik boos om. We geven die mensen de kans om procedure na procedure te starten, bezwaar op bezwaar en als dat niet werkt kunnen ze nog proberen om voor een pardon in aanmerking te komen. Dan wonen en leven ze ondertussen zo'n 10 jaar in nederland en dan zeggen we; 'hey, sorry man, je bent uitgeprocedeerd, zoek het maar uit. Ow, je eigen land werkt niet mee aan terugkeer? Pech voor jou, ga maar op straat leven dan. '
Want dat zijn de oa mensen waar we het nu over hebben...

Daarnaast is het krantenartikel niet volledig want een ander deel van de ongedocumenteerden waar het hier over gaat zijn dublinclaimanten, de mensen die hier geen asiel mogen aanvragen omdat ze in Griekenland of Italie aan land zijn gekomen en daar in zo'n vluchtelingenkamp terecht zijn gekomen waar ze 3 of 4 jaar in de modder en kou moeten leven voordat ze uberhaupt de kans krijgen om een asielprocedure te starten. En dan is zelfs op straat in NL leven beter dan in zo'n vluchtelingenkamp. Dit is in Europa een steeds groter probleem want Italie en Griekenland kunnen het gewoon niet bolwerken. En dit zijn mensen die hier gewoon recht hadden gehad op asiel als ze hier rechtstreeks heen waren gekomen zoals bijv Syriers maar die nu niet geholpen worden. Hier zitten oa vrouwen met kinderen tussen die onze regering gewoon op straat laat leven. En dat vind ik schandalig.

Overigens zitten in de groep mensen waar dit artikel over gaat vrij weinig Albanezen en Marrokanen hoor, die hoppen van land naar land om te proberen ergens asiel te krijgen. Schoppen wat stennis en op het moment dat ze terug moeten verdwijnen ze over de grens.

Ik heb zeker geen Moeder Theresa complex trouwens, maar in een beschaafd land als Nederland zouden we toch op zijn minst mensen humaan moeten behandelen. En dat valt me veel te vaak heel erg tegen.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183699141
Amsterdam :')
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  donderdag 13 december 2018 @ 11:12:12 #105
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183699487
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:54 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, je kunt mij naief noemen. Ik denk dat de vluchtelingencrisis van 2015 nog niks is vergeleken met wat er gaat komen in de toekomst.
Dus we kunnen maar beter zorgen dat we goed voorbereid zijn en zorgen dat onze procedures zodanig verkort worden dat de mensen die asiel aanvragen binnen een half jaar, liefst nog korter, weten waar ze aan toe zijn en gelijk terug kunnen keren naar land van herkomst als ons antwoord 'nee' is.

klopt, maar dan moet je zulke mensen niet huisvesten in Amsterdam , die gaan regelrecht de criminaliteit in.
Valt zat te verdienen in allerlei duistere circuits daar
van toeristen lastig vallen , drugs doorverkopen tot prostitutie

Die locaties in zelfbeheer is helemaal idioot, een perfect ophaalpunt voor cocaïne , de buurt zal dit niet gaan pikken lijkt me
Leg de gele hesjes maar vast klaar
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_183699788
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:54 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, je kunt mij naief noemen. Ik denk dat de vluchtelingencrisis van 2015 nog niks is vergeleken met wat er gaat komen in de toekomst. Dus we kunnen maar beter zorgen dat we goed voorbereid zijn en zorgen dat onze procedures zodanig verkort worden dat de mensen die asiel aanvragen binnen een half jaar, liefst nog korter, weten waar ze aan toe zijn en gelijk terug kunnen keren naar land van herkomst als ons antwoord 'nee' is. Dan zijn we duidelijk en menselijk en laten we mensen niet aan hun lot over zoals nu gebeurd.
Dan ben je dus het paard achter de wagen aan het spannen. Voorkomen dat ze hier überhaupt binnen kunnen komen.

quote:
Want daar ben ik boos om. We geven die mensen de kans om procedure na procedure te starten, bezwaar op bezwaar en als dat niet werkt kunnen ze nog proberen om voor een pardon in aanmerking te komen. Dan wonen en leven ze ondertussen zo'n 10 jaar in nederland en dan zeggen we; 'hey, sorry man, je bent uitgeprocedeerd, zoek het maar uit. Ow, je eigen land werkt niet mee aan terugkeer? Pech voor jou, ga maar op straat leven dan. '
Want dat zijn de oa mensen waar we het nu over hebben...
Zijn deze mensen allemaal zwakbegaafd? Want tenzij deze mensen zwakbegaafd zijn kun je ze toch net als ieder ander gewoon verantwoordelijk houden voor hun eigen keuzes? Zij kiezen er voor om hierheen te komen, zij kiezen er voor asiel aan te vragen, zij kiezen er voor na hun afwijzing in beroep te gaan, zij kiezen er voor om in een zeer onzekere situatie een gezin te stichten. En ze hoeven wat mij betreft niet op straat te leven, ze kunnen ook asiel aanvragen in Panama of Laos. Hier zijn ze niet welkom, blijf je toch, dan ga je maar op straat leven inderdaad, maar dan is dat wederom de eigen keuze.

quote:
Daarnaast is het krantenartikel niet volledig want een ander deel van de ongedocumenteerden waar het hier over gaat zijn dublinclaimanten, de mensen die hier geen asiel mogen aanvragen omdat ze in Griekenland of Italie aan land zijn gekomen en daar in zo'n vluchtelingenkamp terecht zijn gekomen waar ze 3 of 4 jaar in de modder en kou moeten leven voordat ze uberhaupt de kans krijgen om een asielprocedure te starten. En dan is zelfs op straat in NL leven beter dan in zo'n vluchtelingenkamp.
Ze kiezen er dus zelf voor, waarom moeten wij dan medelijden hebben?
quote:
Dit is in Europa een steeds groter probleem want Italie en Griekenland kunnen het gewoon niet bolwerken. En dit zijn mensen die hier gewoon recht hadden gehad op asiel als ze hier rechtstreeks heen waren gekomen zoals bijv Syriers maar die nu niet geholpen worden.
Maar ze zijn hier net rechtstreeks gekomen. Dus ze hebben hier geen recht op asiel. Dat kunnen ze in Griekenland of in een van de tientallen veilige landen die net buiten de EU liggen.

quote:
Hier zitten oa vrouwen met kinderen tussen die onze regering gewoon op straat laat leven. En dat vind ik schandalig.
Daar zitten inderdaad vrouwen en kinderen waarvan de vrouwen er inderdaad zelf voor kiezen om op straat te leven. Het is inderdaad schandalig dat mensen hun kind misbruiken om asiel af te dwingen.

quote:
Overigens zitten in de groep mensen waar dit artikel over gaat vrij weinig Albanezen en Marrokanen hoor, die hoppen van land naar land om te proberen ergens asiel te krijgen. Schoppen wat stennis en op het moment dat ze terug moeten verdwijnen ze over de grens.

Ik heb zeker geen Moeder Theresa complex trouwens, maar in een beschaafd land als Nederland zouden we toch op zijn minst mensen humaan moeten behandelen. En dat valt me veel te vaak heel erg tegen.
Iedereen wordt hier humaan behandeld. De uitzichtloze situatie waar de mensen in zitten is zelf gecreeerd.

Het lijkt me niet dat de sociale voorzieningenen uitgehold moeten worden in Nederland, sociale onrust, stijgende criminaliteit en wegvallende cohesie moeten accepteren omdat jij zo graag moeder theresa uit wil hangen. Die mensen zijn niet voor niks afgewezen, die hebben hier helemaal niets te zoeken en we zijn hen niets verschuldigd.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183699887
I ;( Amsterdam
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_183700006
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:54 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, je kunt mij naief noemen. Ik denk dat de vluchtelingencrisis van 2015 nog niks is vergeleken met wat er gaat komen in de toekomst. Dus we kunnen maar beter zorgen dat we goed voorbereid zijn en zorgen dat onze procedures zodanig verkort worden dat de mensen die asiel aanvragen binnen een half jaar, liefst nog korter, weten waar ze aan toe zijn en gelijk terug kunnen keren naar land van herkomst als ons antwoord 'nee' is. Dan zijn we duidelijk en menselijk en laten we mensen niet aan hun lot over zoals nu gebeurd.

Want daar ben ik boos om. We geven die mensen de kans om procedure na procedure te starten, bezwaar op bezwaar en als dat niet werkt kunnen ze nog proberen om voor een pardon in aanmerking te komen. Dan wonen en leven ze ondertussen zo'n 10 jaar in nederland en dan zeggen we; 'hey, sorry man, je bent uitgeprocedeerd, zoek het maar uit. Ow, je eigen land werkt niet mee aan terugkeer? Pech voor jou, ga maar op straat leven dan. '
Want dat zijn de oa mensen waar we het nu over hebben...

Daarnaast is het krantenartikel niet volledig want een ander deel van de ongedocumenteerden waar het hier over gaat zijn dublinclaimanten, de mensen die hier geen asiel mogen aanvragen omdat ze in Griekenland of Italie aan land zijn gekomen en daar in zo'n vluchtelingenkamp terecht zijn gekomen waar ze 3 of 4 jaar in de modder en kou moeten leven voordat ze uberhaupt de kans krijgen om een asielprocedure te starten. En dan is zelfs op straat in NL leven beter dan in zo'n vluchtelingenkamp. Dit is in Europa een steeds groter probleem want Italie en Griekenland kunnen het gewoon niet bolwerken. En dit zijn mensen die hier gewoon recht hadden gehad op asiel als ze hier rechtstreeks heen waren gekomen zoals bijv Syriers maar die nu niet geholpen worden. Hier zitten oa vrouwen met kinderen tussen die onze regering gewoon op straat laat leven. En dat vind ik schandalig.

Overigens zitten in de groep mensen waar dit artikel over gaat vrij weinig Albanezen en Marrokanen hoor, die hoppen van land naar land om te proberen ergens asiel te krijgen. Schoppen wat stennis en op het moment dat ze terug moeten verdwijnen ze over de grens.

Ik heb zeker geen Moeder Theresa complex trouwens, maar in een beschaafd land als Nederland zouden we toch op zijn minst mensen humaan moeten behandelen. En dat valt me veel te vaak heel erg tegen.
Oplossing is eenvoudig: grenzen dicht.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  donderdag 13 december 2018 @ 11:39:38 #109
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_183700154
Als je ervoor kiest om naar een overbevolkt land als Nederland te komen waar woningen schaars zijn, heb je maar op de blaren te zitten. Eigen keuze en verantwoordelijkheid. Achteraan sluiten dus in de rij en als je uitgeprocedeerd bent dien je gewoon helemaal op te hoepelen uit die rij.
pi_183700471
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:33 schreef cempexo het volgende:

[..]

Oplossing is eenvoudig: grenzen dicht.
Succes, dat is nog niet zo eenvoudig en heeft ws vele malen meer impact op onze economie dan jij je kunt voorstellen.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  donderdag 13 december 2018 @ 11:57:45 #111
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_183700522
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:54 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Succes, dat is nog niet zo eenvoudig en heeft ws vele malen meer impact op onze economie dan jij je kunt voorstellen.
Het gaat dan ook niet om fysieke grenzen, maar financiële grenzen. Wel of geen gratis geld.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_183700544
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:54 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Succes, dat is nog niet zo eenvoudig en heeft ws vele malen meer impact op onze economie dan jij je kunt voorstellen.
Nou, hoeveel dan? Meer dan de circa 3 ton per asielmigrant?

En in Denemarken en Zwitserland zijn de grenzen praktisch dicht. Gaat prima daar.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183700577
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:54 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Succes, dat is nog niet zo eenvoudig en heeft ws vele malen meer impact op onze economie dan jij je kunt voorstellen.
Nee hoor, is heel simpel. Maar ze willen niet. Teveel Neederlandsche ambtaeren verliezen dan hun baantje.

Resultaat voorbeeld van geaccepteerde asielzoekers oktober 2018 in:

Denemarken 165
Noorwegen 112
Nederland plm 3500

Te betalen door de werkende DK, N en NL burger.

[ Bericht 2% gewijzigd door cempexo op 13-12-2018 12:05:38 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_183700803
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou, hoeveel dan? Meer dan de circa 3 ton per asielmigrant?

En in Denemarken en Zwitserland zijn de grenzen praktisch dicht. Gaat prima daar.
Haha, in Denemarken doen ze steekproefsgewijze controles, dat vind ik heel wat anders dan de grenzen dicht gooien.

Als de grenzen in de Schengenzone weer dicht gaan gaat ons dat echt heel veel kosten aan opnieuw ingevoerde grenscontroles, maar ook in onze handelseconomie gaat dat echt niet voordelig zijn. Waarom denk je dat die Britten zo graag hun handelsgrenzen open willen houden na een brexit?

En wat denk je van je eigen wintersportvakantie? Je bent ipv 6 uur rijden ws 2 dagen onderweg omdat je door alle grenscontroles moet. Of weer lekker 3 uur in de rij moeten voor de douane als je naar Barcelona vliegt, want ja, onze grenzen zijn weer dicht, dus ook daar voor moeten we door de douane.

En dat allemaal om een paar 1000 man buiten de deur te houden? Ik geloof dat ik toch liever de asielprocedures aanpak en versimpel.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  donderdag 13 december 2018 @ 12:10:47 #115
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_183700807
Wat in elk geval moet gebeuren is dat de eisen voor een paspoort veel strenger worden. Je komt alleen in aanmerking voor de Nederlandse nationaliteit als je aantoonbaar x aantal jaren hebt gewerkt, je eigen broek kunt ophouden, je de taal fatsoenlijk beheerst. Aan Ali's die alleen maar bankhangen en uitkering trekken hebben we niets.
pi_183700852
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:10 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, in Denemarken doen ze steekproefsgewijze controles, dat vind ik heel wat anders dan de grenzen dicht gooien.

Als de grenzen in de Schengenzone weer dicht gaan gaat ons dat echt heel veel kosten aan opnieuw ingevoerde grenscontroles, maar ook in onze handelseconomie gaat dat echt niet voordelig zijn. Waarom denk je dat die Britten zo graag hun handelsgrenzen open willen houden na een brexit?

En wat denk je van je eigen wintersportvakantie? Je bent ipv 6 uur rijden ws 2 dagen onderweg omdat je door alle grenscontroles moet. Of weer lekker 3 uur in de rij moeten voor de douane als je naar Barcelona vliegt, want ja, onze grenzen zijn weer dicht, dus ook daar voor moeten we door de douane.

En dat allemaal om een paar 1000 man buiten de deur te houden? Ik geloof dat ik toch liever de asielprocedures aanpak en versimpel.
Wie heeft het over de grenzen sluiten voor Europeanen? Dat zijn 2 totaal verschillende dingen. Je kunt best de schengenzone respecteren maar 0 asielmigranten accepteren.

En als ik moet kiezen tussen een keer in de file staan of de Nederlandse maatschappij blijvend ontwrichten dan kies ik toch voor dat eerste.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183700861
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:10 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, in Denemarken doen ze steekproefsgewijze controles, dat vind ik heel wat anders dan de grenzen dicht gooien.

Als de grenzen in de Schengenzone weer dicht gaan gaat ons dat echt heel veel kosten aan opnieuw ingevoerde grenscontroles, maar ook in onze handelseconomie gaat dat echt niet voordelig zijn. Waarom denk je dat die Britten zo graag hun handelsgrenzen open willen houden na een brexit?

En wat denk je van je eigen wintersportvakantie? Je bent ipv 6 uur rijden ws 2 dagen onderweg omdat je door alle grenscontroles moet. Of weer lekker 3 uur in de rij moeten voor de douane als je naar Barcelona vliegt, want ja, onze grenzen zijn weer dicht, dus ook daar voor moeten we door de douane.

En dat allemaal om een paar 1000 man buiten de deur te houden? Ik geloof dat ik toch liever de asielprocedures aanpak en versimpel.
De grenzen in Denemarken.

Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_183700913
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat in elk geval moet gebeuren is dat de eisen voor een paspoort veel strenger worden. Je komt alleen in aanmerking voor de Nederlandse nationaliteit als je aantoonbaar x aantal jaren hebt gewerkt, je eigen broek kunt ophouden, je de taal fatsoenlijk beheerst. Aan Ali's die alleen maar bankhangen en uitkering trekken hebben we niets.
Ow, ik vind ook best dat we ipv een onbepaalde tijd verblijfsvergunning mogen invoeren dat mensen hier mogen blijven zo lang het in hun eigen land onveilig is. Doe in de tijd dat je hier verblijft de kennis en ervaring op en als je eigen land weer veilig is ga je weer terug om te helpen met de wederopbouw.
Ik ben er echt niet voor om een onbeperkt aantal mensen voor onbepaalde tijd op te vangen, dat zou niet houdbaar zijn.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  donderdag 13 december 2018 @ 12:23:25 #119
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_183701012
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:16 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ow, ik vind ook best dat we ipv een onbepaalde tijd verblijfsvergunning mogen invoeren dat mensen hier mogen blijven zo lang het in hun eigen land onveilig is. Doe in de tijd dat je hier verblijft de kennis en ervaring op en als je eigen land weer veilig is ga je weer terug om te helpen met de wederopbouw.
Ik ben er echt niet voor om een onbeperkt aantal mensen voor onbepaalde tijd op te vangen, dat zou niet houdbaar zijn.
En dan krijgen ze hier kinderen, en dan?

Dan heeft Tim Hofman weer een nieuw tv-programma.

Punt is dat heel veel mensen vals spelen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_183701097
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:16 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ow, ik vind ook best dat we ipv een onbepaalde tijd verblijfsvergunning mogen invoeren dat mensen hier mogen blijven zo lang het in hun eigen land onveilig is. Doe in de tijd dat je hier verblijft de kennis en ervaring op en als je eigen land weer veilig is ga je weer terug om te helpen met de wederopbouw.
Ik ben er echt niet voor om een onbeperkt aantal mensen voor onbepaalde tijd op te vangen, dat zou niet houdbaar zijn.
En dan is het veilig, wordt de verblijfsvergunning ingetrokken, vanaf dat moment zijn ze uitgeprocedeerd en moeten dus vertrekken en als ze dat dan vertikken sta jij vooraan om dat te verdedigen.

Want je hebt het nu wel steeds over tijdelijke vergunningen, ik denk dat jij helemaal niet bereid bent om een gezin met kinderen die hier al 9 jaar wonen en je met puppie oogjes aankijken uit te zetten. Dat is dan weer onmenselijk of zo.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 13 december 2018 @ 12:34:02 #121
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183701235
Prima. Geen mens is illegaal.
#KICKOUTZP
  donderdag 13 december 2018 @ 12:44:07 #122
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_183701437
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:34 schreef wollah het volgende:
Prima. Geen mens is illegaal.
:')
  donderdag 13 december 2018 @ 12:44:51 #123
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183701452
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:44 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

:')
Ja dan kun je wel :') doen maar zo is het wel :{w
#KICKOUTZP
  donderdag 13 december 2018 @ 12:45:22 #124
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_183701466
quote:
8s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:44 schreef wollah het volgende:

[..]

Ja dan kun je wel :') doen maar zo is het wel :{w
Ja precies. Daarom hebben we ook landen en grenzen natuurlijk. Zodat niemand illegaal is.
pi_183701479
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En dan is het veilig, wordt de verblijfsvergunning ingetrokken, vanaf dat moment zijn ze uitgeprocedeerd en moeten dus vertrekken en als ze dat dan vertikken sta jij vooraan om dat te verdedigen.

Want je hebt het nu wel steeds over tijdelijke vergunningen, ik denk dat jij helemaal niet bereid bent om een gezin met kinderen die hier al 9 jaar wonen en je met puppie oogjes aankijken uit te zetten. Dat is dan weer onmenselijk of zo.
Wacht even, ik heb het over helpen van de mensen waar in het artikel over gesproken wordt. En als je mijn posts gelezen hebt gaat dat over hele andere mensen dan bijv een Mauro waar dan opeens half nederland medelijden mee heeft.

Als je van tevoren aangeeft dat een verblijfsvergunning is voor zo lang je eigen land in oorlog is en dat we je zullen helpen met de terugkeer naar je eigen land zodra het weer veilig is ga je al met hele andere intenties en voorwaarden een asielprocedure in.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  donderdag 13 december 2018 @ 12:45:57 #126
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183701482
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:34 schreef wollah het volgende:
Prima. Geen mens is illegaal.
dan moeten we de uitkeringen en lonen en democratie over de hele wereld gelijk zijn
of anders een 10 miljoen woningen hier gaan bouwen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 13 december 2018 @ 12:47:14 #127
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183701506
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:45 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Wacht even, ik heb het over helpen van de mensen waar in het artikel over gesproken wordt. En als je mijn posts gelezen hebt gaat dat over hele andere mensen dan bijv een Mauro waar dan opeens half nederland medelijden mee heeft.

Als je van tevoren aangeeft dat een verblijfsvergunning is voor zo lang je eigen land in oorlog is en dat we je zullen helpen met de terugkeer naar je eigen land zodra het weer veilig is ga je al met hele andere intenties en voorwaarden een asielprocedure in.
Velen komen hier om te werken , eigenlijk de meesten , in hun land is geen werk
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_183701686
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Velen komen hier om te werken , eigenlijk de meesten , in hun land is geen werk
Dat zijn dan de mensen die je met een snelle procedure zult moeten afwijzen en gelijk terug moet laten keren of die je een tijdelijke werkvergunning geeft om bijv. asperges te steken, in de bouw te laten werken of iets dergelijks. Met garantie van hun land van herkomst dat ze na afloop van die tijdelijke werkvergunning weer terug worden genomen.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  donderdag 13 december 2018 @ 12:58:08 #129
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183701743
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:55 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Dat zijn dan de mensen die je met een snelle procedure zult moeten afwijzen en gelijk terug moet laten keren of die je een tijdelijke werkvergunning geeft om bijv. asperges te steken, in de bouw te laten werken of iets dergelijks. Met garantie van hun land van herkomst dat ze na afloop van die tijdelijke werkvergunning weer terug worden genomen.
doe zo naief

zijn hun paspoort kwijt
en weten niet meer waar ze woonden


die afgewezen asielzoekers , maken iemand zwanger of trekken ergens bij in en vinden een criminele activiteit betalen geen belasting tot de overheid zegt belasting betalen en dan krijgen ze vanzelf een BSN nummer
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_183701764
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:34 schreef wollah het volgende:
Prima. Geen mens is illegaal.
Nee mensen niet. Beroepsasielzoekers wel.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_183701893
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:45 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Wacht even, ik heb het over helpen van de mensen waar in het artikel over gesproken wordt. En als je mijn posts gelezen hebt gaat dat over hele andere mensen dan bijv een Mauro waar dan opeens half nederland medelijden mee heeft.

Als je van tevoren aangeeft dat een verblijfsvergunning is voor zo lang je eigen land in oorlog is en dat we je zullen helpen met de terugkeer naar je eigen land zodra het weer veilig is ga je al met hele andere intenties en voorwaarden een asielprocedure in.
Ok. En dan is het zo ver, het land is veilig, stel heeft inmiddels kinderen en weigert te vertrekken. En dan?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183702026
Amsterdam :')
Walgelijkste plek van NL geworden.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 13 december 2018 @ 14:02:29 #133
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183703072
Wanneer houden we dan eens op met mensen die 'aan hun zaak kunnen werken' uitgeprocedeerd te noemen? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_183703255
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:02 schreef SicSicSics het volgende:
Wanneer houden we dan eens op met mensen die 'aan hun zaak kunnen werken' uitgeprocedeerd te noemen? :D
Zolang hun vrienden, lees hun linksche advocaten, doorlopend gratis geld kunnen beuren...Nooit.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_183703306
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat er nu gebeurt is dat je uitgeprocedeerden valse hoop geeft. Wat er moet gebeuren is die mensen zsm het land uit zetten. Er is hier geen toekomst voor ze.
Jawelhoor. In de ilegaliteit. Dit is wat Groenlinks faciliteert.

Ik heb een vermoeden dat die Marrakesh verdrag het eerst op hen van toepassing gaat worden.
  donderdag 13 december 2018 @ 14:15:17 #136
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183703327
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:11 schreef cempexo het volgende:
Zolang hun vrienden, lees hun linksche advocaten, doorlopend gratis geld kunnen beuren...Nooit.
Weet jij hoeveel dit is/ Hoe groot dit probleem is?
Volgens mij is het echt geen vetpot en is het zelfs zo dat asieladvocaten minder vergoeding krijgen voor verloren zaken, juist om de financiële prikkel voor het 'rekken' eruit te halen. :)

Overigens geen antwoord op de vraag.
Mijn vraag is:
Wanneer houden we eens op mensen die nog kunnen procederen, uitgeprocedeerd te nomen? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_183703363
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:41 schreef Caithlinn het volgende:
Holy fuck mensen, wat een kortzichtigheid hier. Dit zijn mensen net zo als jij en ik die de Nederlandse regering op dit moment gewoon laat zitten in een uitzichtloze situatie :N
Om dit soort reacties kan ik echt zo boos worden :(

Heb jij geen plek thuis voor een extra mannelijk persoon (of twee) ?
pi_183703607
quote:
Amsterdam gaat tien locaties met 24-uursopvang openen voor 500 mensen die geen verblijfsvergunning hebben gekregen. "Terugkeer is niet mijn doel, het gaat erom dat ze perspectief krijgen", zegt Locoburgemeester en GroenLinks-wethouder Rutger Groot Wassink in het radioprogramma 1op1.
Wie denkt hij wel dat hij is? Pipo de Clown? :+
pi_183704179
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:15 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Weet jij hoeveel dit is/ Hoe groot dit probleem is?
Volgens mij is het echt geen vetpot en is het zelfs zo dat asieladvocaten minder vergoeding krijgen voor verloren zaken, juist om de financiële prikkel voor het 'rekken' eruit te halen. :)

Overigens geen antwoord op de vraag.
Mijn vraag is:
Wanneer houden we eens op mensen die nog kunnen procederen, uitgeprocedeerd te nomen? :)
Ze geven dossiers aan elkaar door als het -financieel- wat lastiger voor ze wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door cempexo op 13-12-2018 15:35:07 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  donderdag 13 december 2018 @ 14:50:43 #140
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183704253
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:47 schreef cempexo het volgende:
Ze geven dossiers aan elkaar door als het wat lastiger voor ze wordt.
:o Ja, daar word je rijk van? :?

Weet jij hoeveel dit is/ Hoe groot dit probleem is? Volgens mij is het geen vetpot.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_183704370
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:50 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

:o Ja, daar word je rijk van? :?

Weet jij hoeveel dit is/ Hoe groot dit probleem is? Volgens mij is het geen vetpot.
Willens en wetens 1 cent beuren is een bijdrage aftroggelen van de maatschappij oftewel van de werkende burger. Deze advocatengroep zijn op macro niveau gewetenloos bezig. Het middel heiligt het hun doel.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  donderdag 13 december 2018 @ 14:57:25 #142
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183704399
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:56 schreef cempexo het volgende:
Willens en wetens 1 cent beuren is een bijdrage aftroggelen van de maatschappij oftewel van de werkende burger. Deze advocatengroep zijn gewetenloos bezig. Het middel heiligt het hun doel.
Nee dus. :D
Even goede vrienden, ik was gewoon even benieuwd. :*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_183704946
Uitgeprocedeerd maar je laat ze gewoon los rondlopen in je mtschappij. werkelijk waar de overheid vraagt erom.
pi_183705711
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:17 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ja, want vertrekken gaat zo lekker als je geen cent hebt om aan je kont te krabben. Hoe dan? :')
Ze zijn hier ook gekomen zonder centen, dat lukte schijnbaar wel.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_183705929
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:10 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, in Denemarken doen ze steekproefsgewijze controles, dat vind ik heel wat anders dan de grenzen dicht gooien.

Als de grenzen in de Schengenzone weer dicht gaan gaat ons dat echt heel veel kosten aan opnieuw ingevoerde grenscontroles, maar ook in onze handelseconomie gaat dat echt niet voordelig zijn. Waarom denk je dat die Britten zo graag hun handelsgrenzen open willen houden na een brexit?

En wat denk je van je eigen wintersportvakantie? Je bent ipv 6 uur rijden ws 2 dagen onderweg omdat je door alle grenscontroles moet. Of weer lekker 3 uur in de rij moeten voor de douane als je naar Barcelona vliegt, want ja, onze grenzen zijn weer dicht, dus ook daar voor moeten we door de douane.

En dat allemaal om een paar 1000 man buiten de deur te houden? Ik geloof dat ik toch liever de asielprocedures aanpak en versimpel.
Je hoeft ook geen grenzen te sluiten. je moet gewoon waterdichte regelgeving hebben dat immigranten niet de eerste 5 jaar gebruik kunnen maken van de sociale voorzieningen. Dan is het zo afgelopen met de toestroom, zodra dat nieuws zich verspreid.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 13 december 2018 @ 16:49:06 #146
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_183706421
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:23 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Je hoeft ook geen grenzen te sluiten. je moet gewoon waterdichte regelgeving hebben dat immigranten niet de eerste 5 jaar gebruik kunnen maken van de sociale voorzieningen. Dan is het zo afgelopen met de toestroom, zodra dat nieuws zich verspreid.
Gewoon alleen bed-bad-brood voor iedereen die je opvangt. Geen uitkeringen, huurhuizen en andere zaken meer.
pi_183706440
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:25 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Goede inhoudelijke reactie :')

Ik werk met deze mensen en het zijn geen parasieten, het zijn mensen zoals wij. Mensen die het vele malen minder getroffen hebben in dit leven dan wij, lucky bastards die bij toeval hier geboren zijn.
Ze zijn uitgeprocedeerd, wat valt er nog te zeggen? Maar jij werkt naar eigen zeggen met dit soort lui, wat doe je precies als ik vragen mag?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183706648
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:50 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ze zijn uitgeprocedeerd, wat valt er nog te zeggen? Maar jij werkt naar eigen zeggen met dit soort lui, wat doe je precies als ik vragen mag?
Sorry, dat ga ik niet hier in het topic gooien. Laten we zeggen dat ik voor een organisatie werk die zich veel bezig houdt met mensen in nood en ongedocumenteerden zijn daar onderdeel van.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  donderdag 13 december 2018 @ 17:06:10 #149
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_183706746
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:01 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Sorry, dat ga ik niet hier in het topic gooien. Laten we zeggen dat ik voor een organisatie werk die zich veel bezig houdt met mensen in nood en ongedocumenteerden zijn daar onderdeel van.
Dus eigenlijk houd je deze mensenhandel en industrie zelf in stand? Chapeau. 14.gif

:|W
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_183706977
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:01 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Sorry, dat ga ik niet hier in het topic gooien. Laten we zeggen dat ik voor een organisatie werk die zich veel bezig houdt met mensen in nood en ongedocumenteerden zijn daar onderdeel van.
Oké, maar hoe ga je dan uitgeprocedeerden helpen?

Ze moeten weg, maar gaan niet weg. De insanties hebben de situatie beoordeeld en het oordeel is duidelijk.

Hoe 'helpen' we deze mensen dan. Door een vliegticket voor ze te kopen?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183707020
Misschien werkt ze wel op de veerboot
pi_183707023
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:06 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk houd je deze mensenhandel en industrie zelf in stand? Chapeau. 14.gif

:|W
Dit slaat natuurlijk ook nergens op.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183707159
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:25 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Goede inhoudelijke reactie :')

Ik werk met deze mensen en het zijn geen parasieten, het zijn mensen zoals wij. Mensen die het vele malen minder getroffen hebben in dit leven dan wij, lucky bastards die bij toeval hier geboren zijn.
Oh ja? Zij hebben zeker zoveel behoefte aan een studieschuld, hypotheek en een dwangsom van honderden euros per maand naar de zorg/energie mafia?

Blinde dwaas.
pi_183707199
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:28 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Oh ja? Zij hebben zeker zoveel behoefte aan een studieschuld, hypotheek en een dwangsom van honderden euros per maand naar de zorg/energie mafia?

Blinde dwaas.
Doe rustig man.

Ze heeft alleen maar een mening.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183707202
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:30 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Doe rustig man.

Ze heeft alleen maar een mening.
Ik ben rustig man.

Ik ook.
pi_183707229
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:31 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik ben rustig man.

Ik ook.
Aight.

Enkeltje thuisland lijkt mij de enige oplossing.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183707247
Ik snap gewoon niet dat lui kunnen doen alsof ze bevoorrecht zijn, terwijl ze het meeste geld voor benzine betalen, torenhoge (studie/woon) schulden hebben, aflossingsvrije hypotheken afsluiten, 50% BTW verhogingen hebben, privatisering van de zorg, openbaar vervoer, OVERAL worden we verdomme genaaid, en dan heb je van die blinde fucking wijven die doen alsof ze de wereld verbeteren door allerlei volk hiernaartoe te halen.

Zonder dat je je eigen tuin in orde hebt kan je die van een ander niet beoordelen, en onze Nederlandse tuin zit VOL MET ONKRUID KUDT .
pi_183707303
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:34 schreef Salvad0R het volgende:
Ik snap gewoon niet dat lui kunnen doen alsof ze bevoorrecht zijn, terwijl ze het meeste geld voor benzine betalen, torenhoge (studie/woon) schulden hebben, aflossingsvrije hypotheken afsluiten, 50% BTW verhogingen hebben, privatisering van de zorg, openbaar vervoer, OVERAL worden we verdomme genaaid, en dan heb je van die blinde fucking wijven die doen alsof ze de wereld verbeteren door allerlei volk hiernaartoe te halen.

Zonder dat je je eigen tuin in orde hebt kan je die van een ander niet beoordelen, en onze Nederlandse tuin zit VOL MET ONKRUID KUDT .
Ik moest lachen :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  donderdag 13 december 2018 @ 18:08:32 #159
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183707927
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:37 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik moest lachen :')
ik ook
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_183708332
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:50 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

:o Ja, daar word je rijk van? :?

Weet jij hoeveel dit is/ Hoe groot dit probleem is? Volgens mij is het geen vetpot.
heb je toevallig nog ergens een verliesmakend vakantiepark?
  vrijdag 14 december 2018 @ 10:03:51 #161
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183721158
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:32 schreef Murdera het volgende:
heb je toevallig nog ergens een verliesmakend vakantiepark?
In de buurt van Amsterdam? Jazeker! 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 14 december 2018 @ 11:07:35 #162
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183721972
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:32 schreef Murdera het volgende:

[..]

heb je toevallig nog ergens een verliesmakend vakantiepark?
https://www.telegraaf.nl/(...)onen-1-5-jaar-gratis
Opvangplan Amsterdam gekraakt

quote:
VVD: Illegalen wonen 1,5 jaar gratis
Door MIKE MULLER

1 uur geleden in BINNENLAND

AMSTERDAM - Oppositiepartijen in de gemeente Amsterdam kraken het plan van GroenLinks-wethouder Rutger Groot Wassink voor 24-uursopvang. Het college wil in juli 2019 voor 500 uitgeprocedeerden en ongedocumenteerden verspreid over de hoofdstad opvang bieden.
De overheid betaalt alles , voor landgenoten is geen huisvesting , maar voor uitgeprocedeerde asielzoekers is gratis huisvesting in eigen beheer met geld toe

1,5 jaar wachten tot ze iemand zwanger hebben gemaakt en weg gaan

Ik vind het een sympathiek plan
Laat je hardwerkende landgenoten maar thuis bij vader en moeder blijven wonen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_183721998
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:37 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik moest lachen :')
Ik moest huilen, dit achterlijke gedoe is nml de realiteit. Wie houdt wie nou voor de gek??
pi_183722107
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 11:09 schreef cofi het volgende:

[..]

Ik moest huilen, dit achterlijke gedoe is nml de realiteit. Wie houdt wie nou voor de gek??
Ik moest beide, lachen door de manier waarop het geschreven is, huilen omdat het gewoon waar is.
pi_183722188
Je kunt het de elite ook niet kwalijk nemen die hebben geen idee wat er speelt in de stad en op het stadhuis zijn ze in de veronderstelling dat de normale Amsterdammer niet in de buitenwijken komt:
etxxx twitterde op vrijdag 14-12-2018 om 08:56:56 De grachtengordel burgemeester in beeld: Als gewone bewoner van Amsterdam kom je niet in buitenwijken............. zo jammer dit https://t.co/x2H3jC3vL1 reageer retweet
En ik maar denken dat de normale Amsterdammer in de buitenwijken woont en de elite zich uitsluitend door de grachtengordel beweegt....blijk ik er even naast te zitten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 14 december 2018 @ 11:53:25 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183722737
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 11:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Je kunt het de elite ook niet kwalijk nemen die hebben geen idee wat er speelt in de stad en op het stadhuis zijn ze in de veronderstelling dat de normale Amsterdammer niet in de buitenwijken komt:
etxxx twitterde op vrijdag 14-12-2018 om 08:56:56 De grachtengordel burgemeester in beeld: Als gewone bewoner van Amsterdam kom je niet in buitenwijken............. zo jammer dit https://t.co/x2H3jC3vL1 reageer retweet
En ik maar denken dat de normale Amsterdammer in de buitenwijken woont en de elite zich uitsluitend door de grachtengordel beweegt....blijk ik er even naast te zitten.
dat interview gezien en ik vond het een vrij normaal antwoord, ik woon in zuid en kom ook niet in nieuw west of zuid oost, nu het voor haar werk is komt ze er wel
pi_183723027
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 11:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat interview gezien en ik vond het een vrij normaal antwoord, ik woon in zuid en kom ook niet in nieuw west of zuid oost, nu het voor haar werk is komt ze er wel
Nooit geweten dat de Amsterdamse buitenwijken onbewoond zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 14 december 2018 @ 12:13:07 #168
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_183723067
:')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 14 december 2018 @ 20:01:38 #169
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183731771
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nooit geweten dat de Amsterdamse buitenwijken onbewoond zijn.
echte Amsterdammers als Halsema die komen niet in de suburbs, die blijven in de Grachtengordel
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 19 december 2018 @ 22:21:40 #170
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183842945
Misschien moeten we ze ook op Schiermonnikoog opvangen


quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nooit geweten dat de Amsterdamse buitenwijken onbewoond zijn.
Ja daar komt een echte Amsterdammer niet , buitenwijken , neee
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_183843143
Uitgeprocedeerden moet je niet opvangen, die moet je eruit jagen.
  woensdag 19 december 2018 @ 22:31:39 #172
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183843312
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 22:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
Uitgeprocedeerden moet je niet opvangen, die moet je eruit jagen.
Mag niet van Brussel

Die moet je bed bad en brood geven
eigen inwoners die mogen op straat slapen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_183843340
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 22:31 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Mag niet van Brussel
Wat gaan ze doen dan... Als je ziet hoe ze kruipen om nog een volgende brexit te voorkomen.

Maarja NL braafste jongentje...
  woensdag 19 december 2018 @ 22:39:06 #174
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_183843575
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 22:32 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wat gaan ze doen dan...
Je krijgt een natte pakkerd van Juncker.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_183843603
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 22:39 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Je krijgt een natte pakkerd van Juncker.
Alsof Rutte niet al lang...
pi_183846114
Uitgeprocedeerd: Wat betekend dat.... GL ziet dat anders....
pi_183846898
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:16 schreef Cattivo het volgende:
Hek om Amsterdam. Klaar. Ajax net buiten Amsterdam verplaatsen.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:17 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Is gelukkig al zo. Bijlmermeer noem ik niet echt Amsterdam meer.
eigenlijk ligt de Arena (en de toekomst) in Ouderkerk aan de Amstel, niet Amsterdam ^^
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  donderdag 20 december 2018 @ 02:47:38 #178
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_183848020
Het gaat steeds slechter sinds die huppeltrut van een Halsema daar burgemeester is.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_183848523
Brexit. :)
https://www.dailymail.co.(...)inally-unveiled.html

Unlike today the workers will need a visa in advance and will only be allowed to stay for a year because EU free movement is being axed. They will also not be allowed to bring family members or claim benefits
  donderdag 20 december 2018 @ 06:43:16 #180
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183848643
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 05:52 schreef DUTCHKO het volgende:
Brexit. :)
https://www.dailymail.co.(...)inally-unveiled.html

Unlike today the workers will need a visa in advance and will only be allowed to stay for a year because EU free movement is being axed. They will also not be allowed to bring family members or claim benefits
Ja het ongecontroleerd toelaten van massa'\s illegalen door de EU is de oorzaak van de Brexit

en terecht

Als ze die gelijk teruggestuurd hadden of ergens op een eiland gedropt , dan was er geen Brexit geweest
De UK lijkt wel op Azie
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_183921261
Bed-bad-broodopvangcentra al vanaf kerst 24 uur per dag open

Ongedocumenteerden kunnen vanaf eerste kerstdag 24 uur per dag terecht bij bed-bad-broodopvangcentra Walborg en Schuitenhuisstraat, dat heeft de gemeente besloten.
In november werd bekend dat de stad een akkoord heeft bereikt met het Rijk over de financiering van een pilot voor een 24-uursopvang van in totaal 500 ongedocumenteerden.


Op dit moment faciliteert de gemeente nachtopvang tot 9.00 uur 's ochtends waar ongedocumenteerden een bed krijgen, een douche, een warme maaltijd en een ontbijt. Overdag moeten ze de straat op en vanaf 16.00 uur kunnen ze er weer terecht.

Hulporganisatie Amsterdam City Rights laat op Facebook weten 'blij en verheugd' te zijn. 'Vanaf nu hoeft het GoedemorgenTeam niet meer iedere dag vroeg op en kunnen alle bewoners wat langer uitslapen!'
https://www.at5.nl/artike(...)-24-uur-per-dag-open
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 24 december 2018 @ 10:43:03 #182
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183936646
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 16:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bed-bad-broodopvangcentra al vanaf kerst 24 uur per dag open

Ongedocumenteerden kunnen vanaf eerste kerstdag 24 uur per dag terecht bij bed-bad-broodopvangcentra Walborg en Schuitenhuisstraat, dat heeft de gemeente besloten.
In november werd bekend dat de stad een akkoord heeft bereikt met het Rijk over de financiering van een pilot voor een 24-uursopvang van in totaal 500 ongedocumenteerden.


Op dit moment faciliteert de gemeente nachtopvang tot 9.00 uur 's ochtends waar ongedocumenteerden een bed krijgen, een douche, een warme maaltijd en een ontbijt. Overdag moeten ze de straat op en vanaf 16.00 uur kunnen ze er weer terecht.

Hulporganisatie Amsterdam City Rights laat op Facebook weten 'blij en verheugd' te zijn. 'Vanaf nu hoeft het GoedemorgenTeam niet meer iedere dag vroeg op en kunnen alle bewoners wat langer uitslapen!'
https://www.at5.nl/artike(...)-24-uur-per-dag-open
dus overdag gaan ze de Hollandse daklozen treiteren

ha ha ha wij wel lekker gratis wonen in Amsterdam en jullie op straat slapen lekker puh
wij moeten ook maar een Nexit doen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  maandag 24 december 2018 @ 11:03:54 #183
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_183936922
Amsterdam :')
  dinsdag 25 december 2018 @ 20:36:13 #184
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183966292
Nederlandse daklozen hebben ook recht op Bed Bad en Brood
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')