abonnement Unibet Coolblue
pi_183685300
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:42 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat snap ik, daarom gaf ik die informatie (en op een later moment een linkje naar een tweet waarin dat staat). Het was niet bedoeld als kritiek, ik denk alleen mee.
Oke, helder.
quote:
Nee, ik denk dat het DNA vooralsnog de grootste aanwijzing in die richting is (of kan zijn). Misschien dat daarnaast het niet geven van een verklaring en/of het wisselend hebben verklaard in eerdere verhoren ook is meegewogen? Dat weet ik niet, ik noem maar iets.. Dat laatste was voor de RC de vorige keer in ieder geval wel een van de redenen.

Het argument van vluchtgevaar blijf ik wel opmerkelijk vinden. Is dat omdat hij geen vast woonadres in Nederland heeft of omdat ze hem in het buitenland hebben gearresteerd? Ik dacht (gebaseerd op andere zaken) dat er veel meer nodig was om van vluchtgevaar te kunnen spreken.
Het vluchtgevaar vind ik het enige valide argument. Voor het overige vind ik dat de rechter zich mede (of misschien wel overwegend) zal hebben laten leiden door de publieke opinie / onrust. Op zich niet onlogisch maar uit oogpunt van rechtsorde wel erg bedenkelijk.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 12 december 2018 @ 17:44:42 #152
408813 crew  trein2000
pi_183685309
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]


[..]

beetje teveel he
Het feit teveel DNA staat niet in mijn wettenbundel...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_183685329
Ojeetje, heel veel dna van Jos B'tje! Is er ingewaaid denk ik.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 12 december 2018 @ 17:46:16 #154
408813 crew  trein2000
pi_183685336
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:44 schreef r_one het volgende:

[..]

Het vluchtgevaar vind ik het enige valide argument. Voor het overige vind ik dat de rechter zich mede (of misschien wel overwegend) zal hebben laten leiden door de publieke opinie / onrust. Op zich niet onlogisch maar uit oogpunt van rechtsorde wel erg bedenkelijk.
Zo denk ik er ook over. Deze ‘beter safe than sorry’ zat er natuurlijk dik in. Het zou me niks verbazen dat die RB zelfs de kwestie Michael P. En rinus otte nog in hun achterhoofd had...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_183685360
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:46 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over. Deze ‘beter safe than sorry’ zat er natuurlijk dik in. Het zou me niks verbazen dat die RB zelfs de kwestie Michael P. En rinus otte nog in hun achterhoofd had...
Ja. Bij twijfel niet oversteken.
pi_183685382
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:44 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het feit teveel DNA staat niet in mijn wettenbundel...
Dat klopt helemaal

Maar wel het feit dat verschillende soorten dna zijn en op verschillende plekken op zijn lichaam waarbij de meerderheid van het dna op het onderlichaam.

Dat kan wel belastend zijn als je het allemaal bij elkaar optelt

ja als er nou 1 dna spoortje gevonden was op 1 plek

maar op zoveel verschillende plekken en dan ook nog haren op een plek die daar nooit zomaar kunnen terecht komen.

Die advocaat van bregt is helemaal een clown met zijn verklaring over die handdoek.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183685433
Roethof is trouwens niet begonnen over dat hét bewijs mogelijk onrechtmatig verkregen zou zijn, toch? Zou hij dat bewust kunnen bewaren tot de inhoudelijke behandeling? Met welke reden?
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 12 december 2018 @ 17:52:24 #158
408813 crew  trein2000
pi_183685447
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal

Maar wel het feit dat verschillende soorten dna zijn en op verschillende plekken op zijn lichaam waarbij de meerderheid van het dna op het onderlichaam.

Dat kan wel belastend zijn als je het allemaal bij elkaar optelt

ja als er nou 1 dna spoortje gevonden was op 1 plek

maar op zoveel verschillende plekken en dan ook nog haren op een plek die daar nooit zomaar kunnen terecht komen.

Die advocaat van bregt is helemaal een clown met zijn verklaring over die handdoek.....
Laten we een korte tijdlijn maken

Verdwijning—x—(verkrachting)—x—dood—x— vondst——x

x’jes zijn de momenten waarop dat DNA ‘geplaatst’ zou kunnen zijn. Het zegt dus simpelweg niks, ik mis in de redenatie van de OvJ consequent de stap van ‘dit is aangetroffen’ naar ‘dit heeft ie gedaan’.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_183685524
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:51 schreef Physsic het volgende:
Roethof is trouwens niet begonnen over dat hét bewijs mogelijk onrechtmatig verkregen zou zijn, toch? Zou hij dat bewust kunnen bewaren tot de inhoudelijke behandeling? Met welke reden?
Ik denk het, dat kruit houdt hij droog om vrijspraak te kunnen bepleiten. Het hoogst haalbare vandaag was 'slechts' invrijheidstelling / het opheffen van het voorarrest.

Bovendien zal hij beslist eerst meer informatie uit het onderzoeksdossier tot zich willen nemen om de onrechtmatigheid van de bewijsvergaring kracht bij te zetten.
pi_183685572
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:52 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Laten we een korte tijdlijn maken

Verdwijning—x—(verkrachting)—x—dood—x— vondst——x

x’jes zijn de momenten waarop dat DNA ‘geplaatst’ zou kunnen zijn. Het zegt dus simpelweg niks, ik mis in de redenatie van de OvJ consequent de stap van ‘dit is aangetroffen’ naar ‘dit heeft ie gedaan’.
quote:
Deze moorden werden opgelost met dank aan dna-onderzoek

Veel oude moordzaken worden dankzij verfijnde dna-technieken toch opgelost. Om de moordenaar van Nicky Verstappen (11) te vinden, is ook een grootschalig dna-onderzoek gehouden. Vanmiddag wordt bekend wat dit heeft opgeleverd. Vijf zaken waarbij dna-onderzoek naar de dader leidde:

Redactie 22-08-18, 11:18 Laatste update: 14:21
1
2017, Milica van Doorn

Milica van Doorn werd in 1992 in Zaandam vermoord. © privéfoto
De toen 19-jarige Milica van Doorn werd op 8 juni 1992 dood gevonden in een vijver in Zaandam. De scholiere bleek te zijn verkracht en gedood met een mes. De dader werd niet gevonden. Op het lichaam van Van Doorn werd dna-materiaal aangetroffen. Met moderne technieken kon later worden vastgesteld dat de dader vermoedelijk van Turkse afkomst is. Bijna 140 Turkse Nederlanders die in 1992 in de Zaandamse wijk Kogerveld woonden, werden opgeroepen om wangslijm af te staan voor een dna-verwantschapsonderzoek. De uiteindelijke verdachte, de 47-jarige Hüseyin A, was een van de twee mannen die weigerden dna-materiaal af te geven. Hij moest verplicht dna afstaan, waarna een match werd vastgesteld. In de cold case rond de moord op Van Doorn werden ook in 2004 en 2008 dna-onderzoeken verricht, maar verwantschapsonderzoek behoort pas sinds 2012 tot de wettelijke mogelijkheden.

2014, Nicole van den Hurk

Het graf van Nicole van den Hurk.
De moord op Nicole van den Hurk lijkt na bijna 19 jaar te zijn opgelost: de politie houdt op basis van dna-onderzoek de 46-jarige Jos de G. uit Helmond aan. Hij zou haar niet alleen hebben vermoord, maar ook verkracht. De Eindhovense Nicole verdween in oktober 1995 toen ze naar haar bijbaantje fietste. Eind november van dat jaar werd haar lichaam gevonden in de bossen tussen Mierlo en Lierop.

2012, Marianne Vaatstra

Het graf van Marianne Vaatstra. © ANP
Na 13 jaar wordt de moord op Marianne Vaatstra opgelost. De politie houdt een 45-jarige verdachte, Jasper S., aan in zijn huis in het Noord-Friese dorpje Oudwoude. De toen 16-jarige Marianne Vaatstra werd in 1999 verkracht en vermoord in de buurt van Veenklooster. Ze was op de fiets onderweg van Kollum naar haar ouderlijk huis in Zwaagwesteinde, maar kwam daar nooit aan. S. krijgt 18 jaar celstraf. Deze zaak kreeg landelijk veel aandacht en zorgde vooral in Friesland voor veel beroering, toen bewoners van een asielzoekerscentrum in de buurt van Kollum werden verdacht van de moord. Uit dna-onderzoek bleek dat dit niet mogelijk was.

2009, Semiha Metin

De moord op het Turkse meisje Semiha Metin 8 in februari 1991 aan de Koningin Julianastraat in Deventer schokte de samenleving. © Martin Hollering
Een 48-jarige man wordt in Enschede aangehouden voor de dood in 1991 van de 8-jarige Semiha Metin. Geert B. was al eerder verdachte, maar er was te weinig bewijs. Omdat hij in 2009 vastzit voor ontucht met een peuter, wordt zijn dna afgenomen. Het blijkt te matchen met materiaal op de pyjama van Semiha. Hij krijgt 12 jaar cel en tbs.

2008, Christel Ambrosius

Het huis in Putten waar Christel Ambrosius (inzet) werd vermoord. © ANP
De politie pakt 14 jaar na dato de dader op van de verkrachting van en moord op Christel Ambrosius. Voor deze 'Puttense moordzaak' zaten twee andere mannen onterecht een celstraf uit. Dna-materiaal dat Ron P. moest afstaan wegens een veroordeling voor mishandeling blijkt te matchen met sporen op het lichaam van Ambrosius. P. krijgt uiteindelijk in september 2013 15,5 jaar cel.
Waarin verschillen bovenstaaande zaken van deze zaak dan volgens jou

Die werden puur alleen op dna opgelost

wat is het verschil dan met deze zaak?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183685773
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]


[..]

Waarin verschillen bovenstaaande zaken van deze zaak dan volgens jou

Die werden puur alleen op dna opgelost

wat is het verschil dan met deze zaak?
O.a. dat bij deze zaak de doodsoorzaak helemaal niet vaststaat. Net zoals niet vaststaat dat hij seksueel misbruikt is.

Het moet vaststaan, niet waarschijnlijk zijn.
pi_183685862
Justitie komt met nieuwe feiten oude ontuchtzaak (1985): ,,Een man (Brech, red.) die jongens van achter vastpakte, in hun onderbroek aan hun piemel voelde en verklaarde zich aangetrokken te voelen tot jonge jongens.'
https://www.ad.nl/binnenl(...)-in-de-cel~a38e02d4/

Zullen die jongens (nu mannen) nog kunnen getuigen?
pi_183686081
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:51 schreef Physsic het volgende:
Roethof is trouwens niet begonnen over dat hét bewijs mogelijk onrechtmatig verkregen zou zijn, toch? Zou hij dat bewust kunnen bewaren tot de inhoudelijke behandeling? Met welke reden?
Omdat die doorhad dat zijn cliënt nu in een cel meer veiligheid en stabiliteit heeft, in afwachting van het PBC, dan dat hij nu vrij zou komen.
pi_183686169
Zolang dit figuur blijft ontkennen en er geen hard bewijs is is de kans toch best groot dat ie wordt vrijgesproken.

De DNA sporen maken hem verdacht, natuurlijk. Maar "verdacht" is niet voldoende voor een veroordeling.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183686181
Ik vind Roethof briljant, en ben om die reden stomverbaasd over zijn uitspraak: mijn cliënt wil graag een eerlijk proces.
Hoe kan hij dit nu zeggen, zelfs indien het een letterlijke quote van Jos B. zou zijn?

Heeft Saskia Belleman hem wel juist geciteerd? BVD
pi_183686236
quote:
5s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:38 schreef Za het volgende:
Ik vind Roethof briljant, en ben om die reden stomverbaasd over zijn uitspraak: mijn cliënt wil graag een eerlijk proces.
Hoe kan hij dit nu zeggen, zelfs indien het een letterlijke quote van Jos B. zou zijn?

Heeft Saskia Belleman hem wel juist geciteerd? BVD
wat is daar dan zo schokkend aan?
pi_183686255
Ik snap dat advocaten altijd voor hun cliënten moeten opkomen, maar deze Roethof heeft echt iets onfris over zich... Die zoekt vooral ook zijn eigen moment of fame
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 12 december 2018 @ 18:46:01 #168
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_183686342
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap dat advocaten altijd voor hun cliënten moeten opkomen, maar deze Roethof heeft echt iets onfris over zich... Die zoekt vooral ook zijn eigen moment of fame


Onsympathieke kop, maar dat is niet zo relevant.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2018 @ 18:49:24 #169
43556 miss_dynastie
pi_183686408
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:21 schreef Loekie1 het volgende:
Justitie komt met nieuwe feiten oude ontuchtzaak (1985): ,,Een man (Brech, red.) die jongens van achter vastpakte, in hun onderbroek aan hun piemel voelde en verklaarde zich aangetrokken te voelen tot jonge jongens.'
https://www.ad.nl/binnenl(...)-in-de-cel~a38e02d4/

Zullen die jongens (nu mannen) nog kunnen getuigen?
Er is een sepot geweest, dus dan geldt het ne bis in idem beginsel. Even los van verjaring.
pi_183686458
Peter r de Vries toch bij RTL boulevard, lekker hard kunnen doorrijden..

Die haalt op zijn eigen podium het betoog van de advocaat weer flink onderuit. Hij ziet er ontspannen uit. Is tevreden en ze gaan zo nog even door over de zaak.
pi_183686474
Aan de reacties van de rechter te zien op uitspraken van Jos Brech denk ik dat Brech veroordeeld gaat worden voor ontvoering en misbruik, maar van moord wordt vrijgesproken. Zoiets.
pi_183686512
quote:
MAASTRICHT -Jos B. heeft tijdens de eerste zitting geen verklaring afgelegd voor zijn dna op de kleding van Nicky Verstappen. Bij deze sporen is het volgens de rechtbank aannemelijker dat het door „langdurig en intensief” contact komt dan door vluchtig contact. B. wordt verdacht van doden, misbruiken en ontvoeren van de 11-jarige Nicky Verstappen in 1998. Volgens de rechtbank zijn er voldoende aanwijzingen voor het seksueel misbruik.

De rechter oordeelde dat B. vast moet blijven wegens het vluchtgevaar.
duidelijke taal van het OM
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183686516
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:53 schreef Loekie1 het volgende:
Aan de reacties van de rechter te zien op uitspraken van Jos Brech denk ik dat Brech veroordeeld gaat worden voor ontvoering en misbruik, maar van moord wordt vrijgesproken. Zoiets.
Kunnen ontvoering en misbruik dan wel bewezen worden?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183686546
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

wat is daar dan zo schokkend aan?
Ik snap Za wel, al maanden discussiëren we over het bewijs, of dat terecht verkregen is, over hoe sterk of slap de bewijzen zijn.

Ik vond Roethof ook niet alle registers opentrekken, geen woord over de manier waarop het DNA verkregen is. Ik dacht dat de zaak veel eerder was afgelopen, DNA is geen officieel bewijs dus geen zaak dus vrijspraak.

Helemaal niets, en nu zit Brecht zeker vast tot 11 maart, dan PBC en dan tot de volgende afspraak rechtbank. Zoals dat er nu uitziet dus zitten tot na de zomer...
pi_183686585
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

duidelijke taal van het OM
Er zit toch best wel een verschil tussen aannemelijk maken en bewijzen.

Dat werd pijnlijk duidelijk in de rechtszaak rondom Lucia de B.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183686587
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:53 schreef Loekie1 het volgende:
Aan de reacties van de rechter te zien op uitspraken van Jos Brech denk ik dat Brech veroordeeld gaat worden voor ontvoering en misbruik, maar van moord wordt vrijgesproken. Zoiets.
Nee, ze zeiden zelf dat ze denken dat degene die seksueel misbruik heeft gedaan verantwoordelijk is voor zijn dood. En ja, ze vinden dat er voldoende bewijs is voor seksueel misbruik.
pi_183686623
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, ze zeiden zelf dat ze denken dat degene die seksueel misbruik heeft gedaan verantwoordelijk is voor zijn dood. En ja, ze vinden dat er voldoende bewijs is voor seksueel misbruik.
Dat denken ze wel en dat zal ook zo zijn, maar de verdediging kan inbrengen dat een ander (er waren er genoeg) daarna misbruik van de jongen heeft gemaakt, en heeft vermoord. In elk geval dat ie pas daarna is doodgegaan.
pi_183686656
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:57 schreef Molurus het volgende:

[..]

Er zit toch best wel een verschil tussen aannemelijk maken en bewijzen.

Dat werd pijnlijk duidelijk in de rechtszaak rondom Lucia de B.
Sommige members op Fok willen doen voorkomen dat deze zaak ingewikkelder is dan het lijkt.

IK geloof daar niet in.

Deze zaak is helemaal niet zo ingewikkeld

Het is een vrij eenvoudige zaak voor het OM

Er zijn teveel keiharde feiten tegen Jos Brecht.

Er zijn te weinig punten waar Jos B zich kan vrijpleiten.

Dit is gewoon een 1 tje 2 tje voor het OM.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183686740
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:59 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dat denken ze wel en dat zal ook zo zijn, maar de verdediging kan inbrengen dat een ander (er waren er genoeg) daarna misbruik van de jongen heeft gemaakt, en heeft vermoord. In elk geval dat ie pas daarna is doodgegaan.
ja, de verdediging kan ook vertellen dat olifanten roze zijn, de verdediging heeft maar 1 doel en dat is opkomen voor de verdachte.

Ik denk dat Jos gaat bekennen en dat het anders is dan dat de meeste denken.
Misschien wachten ze het juiste moment af.
pi_183686747
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vond Roethof ook niet alle registers opentrekken, geen woord over de manier waarop het DNA verkregen is. Ik dacht dat de zaak veel eerder was afgelopen, DNA is geen officieel bewijs dus geen zaak dus vrijspraak.
In een proformazitting kun je geen vrijspraak bepleiten.
pi_183686754
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Er zijn teveel keiharde feiten tegen Jos Brecht.
Er zijn geen directe bewijzen voor de vergrijpen waarvoor hij terecht staat.

Dan kun je nog zo veel feitjes benoemen die hem verdacht maken, maar daarmee kun je zijn schuld niet aantonen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 12 december 2018 @ 19:04:23 #182
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_183686760
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:43 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Nee, vooral echte mensen die Jos B. zelf al veroordeeld hebben.
Oh ja, hij is nog onschuldig natuurlijk :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_183686785
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:04 schreef matthijst het volgende:

[..]

Oh ja, hij is nog onschuldig natuurlijk :D
Da's nu juist de crux: Jos B. hoeft zijn eigen onschuld niet aan te tonen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183686787
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

duidelijke taal van het OM
Ja, daar is weinig aan gelogen hè. Natuurlijk verwoordt het OM dat op die manier.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_183686814
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:03 schreef r_one het volgende:

[..]

In een proformazitting kun je geen vrijspraak bepleiten.
Maar wel juist vragen stellen over het DNA en de bewijsvoering. En dan is een en een vrij snel twee.
pi_183686822
Ik denk dat de rechters gevoelig zullen zijn voor het gegeven dat niet duidelijk is geworden waaraan de jongen overleden is. En omdat het al zo lang geleden is, zullen ze hem vrijspreken van moord.
Ken uw land!
pi_183686862
O Peter raakt geëmotioneerd...
pi_183686872
Peter R. de Vries.... :')
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183686903
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

duidelijke taal van het OM
en
quote:
Deskundigen zijn wat minder stellig over de doodsoorzaak van Nicky Verstappen, maar sluiten verstikking ook niet uit. Zij zien het echter niet als zekerheid.
Duidelijke taal van de deskundigen.
pi_183686936
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar wel juist vragen stellen over het DNA en de bewijsvoering. En dan is een en een vrij snel twee.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:56 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik denk het, dat kruit houdt hij droog om vrijspraak te kunnen bepleiten. Het hoogst haalbare vandaag was 'slechts' invrijheidstelling / het opheffen van het voorarrest.

Bovendien zal hij beslist eerst meer informatie uit het onderzoeksdossier tot zich willen nemen om de onrechtmatigheid van de bewijsvergaring kracht bij te zetten.


[ Bericht 39% gewijzigd door r_one op 12-12-2018 19:16:30 ]
  woensdag 12 december 2018 @ 19:13:12 #191
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_183686967
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:05 schreef Molurus het volgende:

[..]

Da's nu juist de crux: Jos B. hoeft zijn eigen onschuld niet aan te tonen.
Klopt, en ik hoef geen veroordeling te horen om te weten dat die rat er wat mee te maken heeft :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_183686988
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:13 schreef matthijst het volgende:

[..]

Klopt, en ik hoef geen veroordeling te horen om te weten dat die rat er wat mee te maken heeft :)
Gelukkig ben jij geen rechter. :P
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183687044
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:11 schreef r_one het volgende:

[..]

Knap hoor. Jij zit met rekenen al op niveau begin groep 3 ^O^
Ja, ik probeer maar zo duidelijk mogelijk op je reageren, niveautje Jip en Janneke taal, want je snapt het allemaal niet zo goed.

Maar da's niet erg hoor, ik hou er rekening mee.
pi_183687072
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, ik probeer maar zo duidelijk mogelijk op je reageren, niveautje Jip en Janneke taal, want je snapt het allemaal niet zo goed.

Maar da's niet erg hoor, ik hou er rekening mee.
Fijn, liev O+
pi_183687168
Wel heel erg wat de media allemaal al roepen zeg.
Wat ze overigens standaard al doen bij een persoon die in de samenleving gehaat zou moeten worden.

Allemaal beeldvormingen al naar het publiek duwen. Veroordelingen geven. Alles van maar 1 kant belichten.

Laat er eerst maar eens een goede zaak tegen Jos B. komen en dan de veroordelingen als het eens sterk staat. Tot die tijd zou de media zich onpartijdig horen te gedragen.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 12 december 2018 @ 19:21:57 #196
408813 crew  trein2000
pi_183687174
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, ik probeer maar zo duidelijk mogelijk op je reageren, niveautje Jip en Janneke taal, want je snapt het allemaal niet zo goed.

Maar da's niet erg hoor, ik hou er rekening mee.
R_one die het niet snapt? Dan is het een juridisch wel heel complexe zaak. Dan trek ik mn handen er ook vanaf.
Kortom, hij heeft gelijk.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_183687199
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:21 schreef bianconeri het volgende:
Wel heel erg wat de media allemaal al roepen zeg.
Wat ze overigens standaard al doen bij een persoon die in de samenleving gehaat zou moeten worden.

Allemaal beeldvormingen al naar het publiek duwen. Veroordelingen geven. Alles van maar 1 kant belichten.

Laat er eerst maar eens een goede zaak tegen Jos B. komen en dan de veroordelingen als het eens sterk staat. Tot die tijd zou de media zich onpartijdig horen te gedragen.
Als je een zwijgende verdachte hebt dan is het toelichten van zijn kant van het verhaal natuurlijk redelijk lastig.
pi_183687232
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:53 schreef Loekie1 het volgende:
Aan de reacties van de rechter te zien op uitspraken van Jos Brech denk ik dat Brech veroordeeld gaat worden voor ontvoering en misbruik, maar van moord wordt vrijgesproken. Zoiets.
hij is niet voor moord aangeklaagd.
pi_183687244
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:21 schreef trein2000 het volgende:

[..]

R_one die het niet snapt? Dan is het een juridisch wel heel complexe zaak. Dan trek ik mn handen er ook vanaf.
Kortom, hij heeft gelijk.
Want R_one is een begrip op juridisch gebied hier op fok! ? Gewoon een vraag bedoel dr verder niks mee.
pi_183687254
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:22 schreef Questular het volgende:

[..]

Als je een zwijgende verdachte hebt dan is het toelichten van zijn kant van het verhaal natuurlijk redelijk lastig.
Again, de verdachte hoeft zijn onschuld niet te bewijzen.

En het bewijs voor zijn schuld is tamelijk dun. Daar zouden de media best iets realistischer over mogen zijn.
Niet meer aanwezig in dit forum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')