abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 8 december 2018 @ 22:58:05 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183615458
Zoiets zie ik hier ook nog wel gebeuren :') Na Sinterklaas gaan ze de kerstman aanpakken, ik weet het zeker.

quote:
Verbod op kerstversiering in Amerikaanse basisschool



De directeur van een Amerikaanse basisschool in Nebraska wou alle kerstversiering verbannen, waaronder zuurstokken, rendieren en de traditionele kerstkleuren rood en groen. Ze zou deze maatregel ingevoerd hebben om “inclusief en cultureel gevoelig te blijven”. De regels werden ondertussen en herzien en de directeur moest verplicht op verlof nadat ze veel kritiek over zich heen kreeg.

De werknemers van de school hadden deze week een lijst gekregen met alle versieringen die wel en niet toegelaten werd. Hierin stond dat wintergerelateerde versieringen zoals sleeën, peperkoekenmannetjes en sneeuwmannen wel mochten, maar alles in verband met Kerstmis mocht niet, om te voorkomen dat er een religieuze feestdag werd gepromoot.

De lijst bevatte ook soms uitleg waarom bepaalde versieringen niet mochten. Zo zouden zuurstokken ook kerstgerelateerd zijn: “De vorm verwijst naar J voor Jezus. Rood is voor het bloed van Christus, wit een symbool van zijn verrijzenis.” Zuurstokken in andere kleuren zouden echter ook niet mogen. Rendieren zijn de dieren die de slee van de kerstman trekken, dus die mochten ook niet, en de traditionele kerstkleuren rood en groen werden ook verboden. De lijst had als onderschrift: “de (onbedoelde) Grinch die Kerstmis heeft gestolen (uit Manchester) [naam van de basisschool]”.

De religieuze oorsprong van zuurstokken zou trouwens een urban legend zijn, meldt Smithsonian Magazine. Het snoepje was gewoon een populaire lekkernij rond kerst en een verklaring ervoor werd later verzonnen.

Kritiek
De directeur geeft ook een uitleg voor de maatregelen: “Ik kom uit een plaats waar Kerstmis en dergelijke niet zijn toegestaan op scholen... in de loop der jaren van mijn onderwijscarrière is dit uitgegroeid tot een verwachting voor alle opvoeders”.

Er kwam veel kritiek op deze beslissing. Zo schreef de Liberty Council, een Amerikaanse religieuze organisatie, een brief die het verbod op kerstversiering “orwelliaans” noemde. “Het eerste amendement vereist niet het verbod op kerstsymbolen in een misplaatste poging om ‘inclusief te zijn’.”

Dit is niet de eerste keer dat scholen in de problemen komen na pogingen om Kerstmis meer inclusief te maken. Vorig jaar haalde een school uit de Amerikaanse staat Indiana het nieuws door de beslissing om Kerstmis en andere religieuze feestdagen niet te vieren. Een andere school uit dezelfde staan kwam in juridische problemen in 2015 door hun kerstvoorstelling.

https://www.hln.be/bizar/(...)asisschool~a44c2520/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_183615515
te vermoeiend om dit soort berichten te lezen. ik begrijp de strekking
conclusie.. zieke geesten
pi_183615745
de SJW's zijn helemaal kierewiet aan het worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 8 december 2018 @ 23:11:07 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183615797
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:58 schreef Nikonlover het volgende:

De directeur geeft ook een uitleg voor de maatregelen: “Ik kom uit een plaats waar Kerstmis en dergelijke niet zijn toegestaan op scholen... in de loop der jaren van mijn onderwijscarrière is dit uitgegroeid tot een verwachting voor alle opvoeders”.
[..]

Wat voor bizarre plaats is dat dan? De hel?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183615813
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat voor bizarre plaats is dat dan? De hel?
Mekka.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183615880
Wow, kerstversiering die bijna verboden wordt op één school in de VS, is nieuws op Fok!

:')
  zaterdag 8 december 2018 @ 23:18:31 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183615928
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Wow, kerstversiering die bijna verboden wordt op één school in de VS, is nieuws op Fok!

:')
Wij dachten dat de war on christmas voorbij was met trump
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 8 december 2018 @ 23:23:53 #8
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183616054
Pfff, mensen die het verschil niet snappen tussen religie promoten en een feestdag vieren zijn zo vermoeiend.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  PR/Manusje van alles zaterdag 8 december 2018 @ 23:26:59 #9
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_183616124
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Wow, kerstversiering die bijna verboden wordt op één school in de VS, is nieuws op Fok!

:')
nou ja, in christelijk amerika is dat wel een wonder.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 8 december 2018 @ 23:34:12 #10
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183616294
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

nou ja, in christelijk amerika is dat wel een wonder.
Nee hoor, mensen doen het bijna uitsluitend als een soort false flag. Ooit van 'the war on christmas' gehoord? Christenen in Amerika houden héél veel van slachtoffertje spelen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183616358
Andere versie (Amerikaanse krant in plaats van HLN die echt wel eens meer dan een beeeeeetje overdrijft):

Op een school in Nebraska was veel onduidelijkheid wat er nou wel en niet mocht met Kerst (er waren veel te veel te veel regels), dus had schoolhoofd Jennifer Sinclair er een memo over verstuurd, die ze achteraf gezien beter alleen naar de leraren had kunnen sturen in plaats van naar iedereen aangezien ze zelf het een en ander ook niet goed begrepen bleek te hebben (ik zei al, veel te veel regels).

En jawel, meteen sprong er een extremistische haatgroep (Liberty Counsel) bovenop! Want oorlog tegen Kerstmis enzo.

https://www.kansascity.co(...)rticle222757720.html
pi_183616380
Zwakzinnig wijf. :{
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zaterdag 8 december 2018 @ 23:38:20 #13
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183616407
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:36 schreef brokjespoes het volgende:
Andere versie (Amerikaanse krant in plaats van HLN die echt wel eens meer dan een beeeeeetje overdrijft):

Op een school in Nebraska was veel onduidelijkheid wat er nou wel en niet mocht met Kerst (er waren veel te veel te veel regels), dus had schoolhoofd Jennifer Sinclair er een memo over verstuurd, die ze achteraf gezien beter alleen naar de leraren had kunnen sturen in plaats van naar iedereen aangezien ze zelf het een en ander ook niet goed begrepen bleek te hebben (ik zei al, veel te veel regels).

En jawel, meteen sprong er een extremistische haatgroep (Liberty Counsel) bovenop! Want oorlog tegen Kerstmis enzo.

https://www.kansascity.co(...)rticle222757720.html
Zie je wel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 8 december 2018 @ 23:42:22 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_183616488
Het eerste stukje zegt al dat de directeur het terug moest draaien en op verlof is gestuurd. Het is nog niet eens een storm in een glas water maar een klein buitje in een opdrogende druppel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_183616497
En beste HLN.Bèèèèh, "Where I'm from" vertaal je met "Ik heb altijd geleerd dat..." en niet met "Waar ik vandaan kom..." want die laatste geeft gemakkelijk misverstanden.

:P
pi_183616568
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wij dachten dat de war on christmas holidays voorbij was met trump
tssssss
pi_183616670
Maar er staat toch ook dat de directeur na veel kritiek op verplicht verlof moest?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zaterdag 8 december 2018 @ 23:57:16 #18
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183616817
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:51 schreef HSG het volgende:
Maar er staat toch ook dat de directeur na veel kritiek op verplicht verlof moest?
Geen directeur zijn :')
#KICKOUTZP
pi_183616837
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:57 schreef wollah het volgende:

[..]

Geen directeur zijn :')
Niet serieus zijn. :')
Niet lezen. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_183616858
Geen zuurstok in je tyfusboom hebben

´
  zaterdag 8 december 2018 @ 23:58:54 #21
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183616861
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:58 schreef HSG het volgende:

[..]

Niet serieus zijn. :')
Niet lezen. :')
Kunnen lezen :')
#KICKOUTZP
pi_183616875
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:58 schreef wollah het volgende:

[..]

Kunnen lezen :')
Kunnen typen. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zondag 9 december 2018 @ 01:11:45 #23
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_183618176
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:36 schreef brokjespoes het volgende:
Andere versie (Amerikaanse krant in plaats van HLN die echt wel eens meer dan een beeeeeetje overdrijft):

Op een school in Nebraska was veel onduidelijkheid wat er nou wel en niet mocht met Kerst (er waren veel te veel te veel regels), dus had schoolhoofd Jennifer Sinclair er een memo over verstuurd, die ze achteraf gezien beter alleen naar de leraren had kunnen sturen in plaats van naar iedereen aangezien ze zelf het een en ander ook niet goed begrepen bleek te hebben (ik zei al, veel te veel regels).

En jawel, meteen sprong er een extremistische haatgroep (Liberty Counsel) bovenop! Want oorlog tegen Kerstmis enzo.

https://www.kansascity.co(...)rticle222757720.html
CNN is het niet met je eens:

https://www.cnn.com/2018/(...)tmas-trnd/index.html

En als je die memo leest die ze verstuurd heeft (staat op de CNN page) snap ik eigenlijk niet waarom je de boel aan het bagatelliseren bent...

[ Bericht 4% gewijzigd door AchJa op 09-12-2018 01:18:28 ]
pi_183618262
CNN was tioch fake? Of alleen als het uitkomt? :P

Trouwens de titel klopt al meteen niet ("Elementary school principal placed on leave after banning all things Christmas from classrooms") want er waren wel degelijk diverse kerstdingen WEL toegestaan.

Had je kunnen weten als je het krantenartikel gelezen had. ;)

verder was het niet het geroyeerde schoolhoofd dat die regels had verzonnen maar juist probeerde er wat duidelijkheid in te schoppen ook al lukt dat niet helemaal
  zondag 9 december 2018 @ 01:20:46 #25
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_183618298
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 01:18 schreef brokjespoes het volgende:
CNN was tioch fake? Of alleen als het uitkomt? :P

Trouwens de titel klopt al meteen niet ("Elementary school principal placed on leave after banning all things Christmas from classrooms") want er waren wel degelijk diverse kerstdingen WEL toegestaan.

Had je kunnen weten als je het krantenartikel gelezen had. ;)
Ja, die memo is ook vast fake he?

Maar goed, lekker blijven goedpraten dit soort ongein.
pi_183618333
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 01:20 schreef AchJa het volgende:
Ja, die memo is ook vast fake he?
Er zijn in ieder geval 2 versies (Zie Het Krantenartikel), die van Liberty Counsel en die van de school. Die laatste is *niet* (Zie Het Krantenartikel) gepubliceerd.

*is er nu klaar mee* *doei zwaait*
  zondag 9 december 2018 @ 01:40:17 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183618581
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 01:11 schreef AchJa het volgende:

[..]

CNN is het niet met je eens:

https://www.cnn.com/2018/(...)tmas-trnd/index.html

En als je die memo leest die ze verstuurd heeft (staat op de CNN page) snap ik eigenlijk niet waarom je de boel aan het bagatelliseren bent...
Hoe spreekt dat CCN artikel dan tegen wat brokjespoes zegt?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183619866
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:58 schreef Nikonlover het volgende:
Zoiets zie ik hier ook nog wel gebeuren :') Na Sinterklaas gaan ze de kerstman aanpakken, ik weet het zeker.

[..]

Godsamme, er is één bassisschooldirecteur ergens in Amerika die een raar idee heeft, waar ook nog niemand het mee eens is want ze is met verlof gestuurd. "Ze" (wie ?) gaan de kerstman aanpakken hoor. Doe niet zo hysterisch man.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2018 08:20:27 ]
pi_183619904
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:24 schreef KoosVogels het volgende:
Blijf het bijzonder vinden hoe GS en haar achterban het web afstruinen, op zoek naar een mening waar zij zich over kunnen opwinden. Het wachten is op een bericht over een of andere instelling in de Randstad dat besluit geen kerstboom op te tuigen, waaruit dan zou moeten blijken dat er sprake is van een oorlog tegen het kerstfeest.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_183620981
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 08:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Godsamme, er is één bassisschooldirecteur ergens in Amerika die een raar idee heeft, waar ook nog niemand het mee eens is want ze is met verlof gestuurd. "Ze" (wie ?) gaan de kerstman aanpakken hoor. Doe niet zo hysterisch man.
Zo ging het met ZP ook, eerst was er 1 tegenstander, nu is het al een beweging
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_183621063
Slechte zaak, maar wel een sterk geïsoleerd incident. In die zin dus weinig nieuwswaardig.

Voor de mensen die denken dat kerst uitgebannen gaat worden: natuurlijk niet. Het enige waar het voor de massa anno 2018 omgaat is consumptie en materialisme. Het commerciële belang van kerst is dermate groot, dat ze dit echt niet aan zullen pakken.
pi_183621068
Ze hebben er dus van afgezien en hebben het figuur dat dit van plan was op verlof gestuurd. Wat is het probleem?
pi_183621074
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:28 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Zo ging het met ZP ook, eerst was er 1 tegenstander, nu is het al een beweging
Oh en dat is voldoende bewijs elke afwijkende rare mening tot een beweging zal gaan uitgroeien?


En wat nu? Moeten we deze afwijkende mening gaan verbieden? Of deze schooldirecteur opsluiten?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2018 10:39:36 ]
pi_183621076
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:36 schreef brokjespoes het volgende:
Andere versie (Amerikaanse krant in plaats van HLN die echt wel eens meer dan een beeeeeetje overdrijft):

Op een school in Nebraska was veel onduidelijkheid wat er nou wel en niet mocht met Kerst (er waren veel te veel te veel regels), dus had schoolhoofd Jennifer Sinclair er een memo over verstuurd, die ze achteraf gezien beter alleen naar de leraren had kunnen sturen in plaats van naar iedereen aangezien ze zelf het een en ander ook niet goed begrepen bleek te hebben (ik zei al, veel te veel regels).

En jawel, meteen sprong er een extremistische haatgroep (Liberty Counsel) bovenop! Want oorlog tegen Kerstmis enzo.

https://www.kansascity.co(...)rticle222757720.html
Het is dan ook nogal onzinnig om het kerstfeest in te dammen door zogenaamd 'inclusief' te zijn...
pi_183621102
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 10:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Oh en dat is voldoende bewijs elke afwijkende rare mening tot een beweging zal gaan uitgroeien?

En wat nu? Moeten we deze afwijkende mening gaan verbieden? Of deze schooldirecteur opsluiten?

Nee, zoals het nu is gegaan is goed. Ze zijn niet meegegaan in het krankzinnige plan van deze schooldirecteur. Klaar, over naar belangrijkere zaken.
pi_183621131
De VS telt letterlijk miljoenen scholen en hier ontstaat vervolgens ophef omdat er welgeteld eentje kerst in de ban doet.

:')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 9 december 2018 @ 11:41:39 #37
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_183621874
Fijn dat ik nu op de hoogte ben van het reilen en zeilen bij een basisschool in Nebraska. Heeft deze druilerige zondag toch nog wat opgebracht.
pi_183621897
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:58 schreef Nikonlover het volgende:
Zoiets zie ik hier ook nog wel gebeuren :') Na Sinterklaas gaan ze de kerstman aanpakken, ik weet het zeker.

[..]

In Frankrijk is dit ook in alle scholen het geval.

Dus wat wordt kerstmis dan? Een feest om massa-consumptie te vieren.

Beter is nog om het dan volledig af te schaffen.
pi_183622154
tja, die amerikanen lopen weer eens achter de feiten aan hoor, gebeurde al in 2009 in Nederland

https://www.parool.nl/bin(...)t-kerstboom~a271040/
pi_183622186
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Wow, kerstversiering die bijna verboden wordt op één school in de VS, is nieuws op Fok!

:')
Wel als 'links' of 'de SJW-ers' er de schuld van kan / kunnen krijgen.

Maar omgekeerd is het vanzelfsprekend hartstikke onterecht om heel 'rechts' met die zojuist voor poging tot terrorisme veroordeelde gekkie op een hoop te gooien.
"Pools are perfect for holding water"
pi_183622193
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 08:55 schreef kurk_droog het volgende:

onzin, langzaam aan islamiseren we. Enge berichten dit, doodeng
Eén gekkie in een Amerikaans dorp doet iets en wordt nota bene nog teruggefloten ook. Stel je toch niet zo aan, meid.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_183622269
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2018 12:02 schreef nostra het volgende:

[..]

Eén gekkie in een Amerikaans dorp doet iets en wordt nota bene nog teruggefloten ook. Stel je toch niet zo aan, meid.
Heb je nou serieus alweer de notulen van de vorige vergadering niet gelezen? Daar staat heel duidelijk in dat we met z'n allen afgesproken hebben dat Kerstmis kapot moet, en dat we dat proefballonnetje als eerste oplaten in *scrollt naar boven voor de naam van dat dorp* Manchester. Nebraska, VS.
"Pools are perfect for holding water"
pi_183622325
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 11:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

In Frankrijk is dit ook in alle scholen het geval.

Dus wat wordt kerstmis dan? Een feest om massa-consumptie te vieren.

Beter is nog om het dan volledig af te schaffen.
Dat is het al. Of denk je dat al die zelfverklaarde kerstliefhebbers het ene reet intesseert dat met de kerst de geboorte van Jezus wordt gevierd?

(Mij in ieder geval niet en ik ben dol op kerst)
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183622344
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 12:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is het al. Of denk je dat al die zelfverklaarde kerstliefhebbers het ene reet intesseert dat met de kerst de geboorte van Jezus wordt gevierd?

(Mij in ieder geval niet en ik ben dol op kerst)
Dat is het inderdaad al ja, maar als je alle referenties naar de bijbel wegneemt (verbiedt) kan je ook niet meer terug naar iets met zingeving.
  zondag 9 december 2018 @ 12:46:28 #45
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183622892
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:36 schreef Hamzoef het volgende:
Slechte zaak, maar wel een sterk geïsoleerd incident. In die zin dus weinig nieuwswaardig.

Voor de mensen die denken dat kerst uitgebannen gaat worden: natuurlijk niet. Het enige waar het voor de massa anno 2018 omgaat is consumptie en materialisme. Het commerciële belang van kerst is dermate groot, dat ze dit echt niet aan zullen pakken.
triest maar waar
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 9 december 2018 @ 13:48:44 #46
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_183623692
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:08 schreef Hathor het volgende:
de SJW's zijn helemaal kierewiet aan het worden.
Wat heeft dit met SJW te maken? :?
Krekker is de bom!
  zondag 9 december 2018 @ 13:51:38 #47
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183623738
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 01:20 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja, die memo is ook vast fake he?

Maar goed, lekker blijven goedpraten dit soort ongein.
Nouja, hij is met verlof gestuurd wat betekend dat niemand het ermee eens was verder. Er is ook niets gebeurd.

Maar goed, niet elke keer blijven doom denken bij dit soort ongein.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 9 december 2018 @ 13:58:56 #48
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183623862
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:58 schreef Nikonlover het volgende:
De regels werden ondertussen en herzien en de directeur moest verplicht op verlof nadat ze veel kritiek over zich heen kreeg.

Mooi zo, hopelijk is dat verlof levenslang. Achterlijk wijf.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_183624053
quote:
Op zaterdag 8 december 2018 22:58 schreef Nikonlover het volgende:
Zoiets zie ik hier ook nog wel gebeuren :') Na Sinterklaas gaan ze de kerstman aanpakken, ik weet het zeker.
Jij bent dan ook TSOTP.
  zondag 9 december 2018 @ 14:43:39 #50
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_183624339
quote:
6s.gif Op zondag 9 december 2018 14:15 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Jij bent dan ook TSOTP.
:o
pi_183624444
quote:
6s.gif Op zondag 9 december 2018 14:15 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Jij bent dan ook TSOTP.
The Sisterhood of the Traveling Pants
pi_183624527
quote:
Op zondag 9 december 2018 14:52 schreef TheJanitor het volgende:
The Sisterhood of the Traveling Pants.
pi_183624883
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:58 schreef Nikonlover het volgende:
Zoiets zie ik hier ook nog wel gebeuren :') Na Sinterklaas gaan ze de kerstman aanpakken, ik weet het zeker.

Wie is "ze" en wat is er verkeerd aan als scholen geen kerstman willen vieren.
Moeten ze vaker doen... sterker nog.... dat wordt al eeuwen in Nederland gedaan. Oud-Hollandse traditie.
  zondag 9 december 2018 @ 16:25:43 #54
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 9 december 2018 @ 19:13:24 #55
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_183628525
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:58 schreef Nikonlover het volgende:
Ze zou deze maatregel ingevoerd hebben om “inclusief en cultureel gevoelig te blijven”.
"Cultureel gevoelig" willen blijven door een deel van de Amerikaanse cultuur te verbieden.

De ironie. :')
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zondag 9 december 2018 @ 19:33:35 #56
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_183628924
Al die sneeuwvlokjes over de rooie omdat 1 of andere school in een dorp waar ze nooit komen iets afschaft. _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zondag 9 december 2018 @ 19:42:35 #57
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183629110
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 12:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is het al. Of denk je dat al die zelfverklaarde kerstliefhebbers het ene reet intesseert dat met de kerst de geboorte van Jezus wordt gevierd?
Alleen door christenen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 9 december 2018 @ 19:43:41 #58
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183629128
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 16:25 schreef AchJa het volgende:

[..]

Hoe spreekt het HLN artikel in de OP het verhaal van CNN tegen?
De regels zijn niet aangepast. Die directeur handelde op eigen houtje en is daarom nu ook op 'leave'.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183630180
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:08 schreef Hathor het volgende:
de SJW's zijn helemaal kierewiet aan het worden.
Nee, dat zijn ze allang. Compleet van het padje, dat volk. We moeten onszelf maar één vraag stellen: laten we onze oren hangen naar deze geestelijk gestoorden of laten we ze lachend links liggen?
  zondag 9 december 2018 @ 20:40:15 #60
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183630274
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 19:13 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

"Cultureel gevoelig" willen blijven door een deel van de Amerikaanse cultuur te verbieden.

De ironie. :')
Cultureel gevoelig is een synoniem voor weg met ons mentaliteit.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 9 december 2018 @ 20:41:17 #61
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183630297
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 20:35 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, dat zijn ze allang. Compleet van het padje, dat volk. We moeten onszelf maar één vraag stellen: laten we onze oren hangen naar deze geestelijk gestoorden of laten we ze lachend links liggen?
De mensen met macht luisteren te vaak naar deze geestelijke gestoorden, en de media geeft ze keer op keer een podium, dat is juist het probleem.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_183630527
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 19:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Al die sneeuwvlokjes over de rooie omdat 1 of andere school in een dorp waar ze nooit komen iets afschaft. _O-
Dat nog niet eens. De directeur is op de vingers getikt en met verlof gestuurd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183630590
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 20:35 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, dat zijn ze allang. Compleet van het padje, dat volk. We moeten onszelf maar één vraag stellen: laten we onze oren hangen naar deze geestelijk gestoorden of laten we ze lachend links liggen?
En wat is het antwoord op die vraag ?
pi_183630661
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 20:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Cultureel gevoelig is een synoniem voor weg met ons mentaliteit.
Zeer incorrect . Cultureel gevoelig voor de eigen cultuur is dat niet.
Overgevoeligheid kan wel leiden tot waardeloze denkbeelden. Een degeneratie van redelijk cultureel denken.
Zoals overgevoelig zijn voor zp-kritiek en dat agressief verbaal uiten. Snelwegen blokkeren. Mensen fysiek bedreigen
  zondag 9 december 2018 @ 21:02:40 #65
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183630688
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 20:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

En wat is het antwoord op die vraag ?
Het gros van de mensen wil ze met alle liefde links laten liggen. Maar ze krijgen de aandacht van de media en politiek.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_183630777


[ Bericht 100% gewijzigd door Bluesdude op 09-12-2018 21:10:14 ]
pi_183630793
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het gros van de mensen wil ze met alle liefde links laten liggen. Maar ze krijgen de aandacht van de media en politiek.
Is dat zo ?
Misschien overdrijf je dat ...
Misschien druk je mensen een stempeltje SJW, heel slecht mens op.

Maar jouw antwoord is dus : Nee
  zondag 9 december 2018 @ 21:16:31 #68
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183630945
Bluesdude = john2457894nogwat
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183630999
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2018 21:16 schreef Fir3fly het volgende:
Bluesdude = john2457894nogwat
Dat lijkt me sterk, Bluesdude klinkt als een mens en John als iemand van Dantooine.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 10 december 2018 @ 11:24:57 #70
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183637757
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:58 schreef Nikonlover het volgende:
Ze zou deze maatregel ingevoerd hebben om “inclusief en cultureel gevoelig te blijven”.
Verwarde vrouw gespot. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_183654420
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 12:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is het al. Of denk je dat al die zelfverklaarde kerstliefhebbers het ene reet intesseert dat met de kerst de geboorte van Jezus wordt gevierd?

(Mij in ieder geval niet en ik ben dol op kerst)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 11 december 2018 @ 08:25:20 #72
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183655607
Het jaarlijkse "Ze wille ons kerstemis afpakke"-paniek topic. :')_!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 11 december 2018 @ 08:54:07 #73
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_183655814
Ons gourmetfestijn, wat doe je!? :'(
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_183655886
Kerst _O_ O+ O+ O+ ~:) ~:) ~:) _O_
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_183656852
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2018 08:25 schreef SicSicSics het volgende:
Het jaarlijkse "Ze wille ons kerstemis afpakke"-paniek topic. :')_!
De 2016 -paniek: Allons enfants de la patrie , Aux armes, citoyens,

ten strijde, want de NPO wil kerst afschaffen, denkt men
nav dit spotje

FvD begint een petitie-actie : https://forumvoordemocratie.nl/petities/kerstmis

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 11-12-2018 10:37:32 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')