abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 december 2018 @ 10:50:42 #76
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183563369
Ze kunnen lekker de vinketering krijgen!
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_183563386
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:49 schreef Molurus het volgende:

[..]

*Juist* daarvoor is het een zeer discutabel medium. :D Doe dat gewoon niet. Scheelt je veel onzin en uitzoekwerk.

[..]
Dat valt wel mee, de scoops staan op twitter bijvoorbeeld.
quote:
Als dat is wat je zoekt ben je wschl beter af op facebook.

[..]
Dat is nog een groter gekkenhuis en bovendien helemaal een discutabel medium wmb.
quote:
ZIjn er dagen dat je dat niet kunt zeggen dan?
Zijn rustige dagen bij en dagen waarvan je denkt 8)7 .
I´m back.
  donderdag 6 december 2018 @ 10:52:31 #78
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183563389
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2018 09:56 schreef Copycat het volgende:
Mensen helemaal over de zeik door een 'Hi, we zijn er nog'-campagne.
Het is niet zozeer dat mensen over de zeik gaan, het is meer dat onze super fijne media dit allemaal oppakken alsof het enorm groot nieuws is. ''Dit mag straks niet meer''. Omdat een of andere dierenrechtenorganisatie dat zegt.

Je zou bijna denken dat men uit is op sensatie en ophef.
pi_183563403
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het is niet zozeer dat mensen over de zeik gaan, het is meer dat onze super fijne media dit allemaal oppakken alsof het enorm groot nieuws is. ''Dit mag straks niet meer''. Omdat een of andere dierenrechtenorganisatie dat zegt.

Je zou bijna denken dat men uit is op sensatie en ophef.
Super fijne media zoals fok.nl en Geenstijl, bedoel je?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 6 december 2018 @ 10:53:37 #80
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183563404
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Slavernij en vrouwenkiesrecht vergelijken met dit. :)
Dat is het punt dat ik ook probeerde te maken, maar het lijkt wel alsof het niet aankomt. Misschien geloven die mensen echt dat je makkelijk een vergelijking kunt maken tussen mensenrechten en rechten voor die wandelende hamburgers. :')
  donderdag 6 december 2018 @ 10:55:05 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183563424
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:

onze super fijne media dit allemaal oppakken alsof het enorm groot nieuws is.
Welke serieuze -superfijne- media hebben dit als serieus groot nieuws opgepakt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 6 december 2018 @ 10:55:40 #82
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183563434
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, de scoops staan op twitter bijvoorbeeld.
Hoe weet je of het meevalt? Het antwoord daarop is: zelf gaan uitzoeken of het geen nonsens is. Of het gewoon hier dumpen en geloven dat het waar is, zoals dat bericht over "hondenweer".

Dat mes snijdt aan 2 kanten. :P

Je kunt je tijd daar beter niet aan verspillen. (En mijn tijd ook niet trouwens.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183563455
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183563461
PETA :')
pi_183563496
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:55 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hoe weet je of het meevalt? Het antwoord daarop is: zelf gaan uitzoeken of het geen nonsens is. Of het gewoon hier dumpen en geloven dat het waar is, zoals dat bericht over "hondenweer".

Dat mes snijdt aan 2 kanten. :P

Je kunt je tijd daar beter niet aan verspillen. (En mijn tijd ook niet trouwens.)
Alles wat je doet is een selectie. Toen ik dat tweetje las verkoos ik niet te rechercheren, omdat het me verder niet boeide. Pas toen ik paar minuten later jouw reactie zag, zoals ik hierboven uitlegde, vond ik het grappig hoe binnen de termijn van een paar minuten twee ongerelateerde personen iets opmerkten over 'hondenweer'.
Verder is het strikt genomen niet onwaar wat die figuur daar opmerkte over de herkomst van dat woord, maar onwaarschijnlijk.
I´m back.
pi_183563540
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

HLN :')
Telegraaf :')
AD :')

Veelzeggend trouwens dat zogenaamde 'slinkse media' zoals de VK en het NRC dit soort gelul lekker negeren.
De NOS en Eenvandaag staan er ook bij hoor. Maar het is inderdaad gelul, links gelul.
pi_183563564
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:02 schreef Infection het volgende:

[..]

De NOS en Eenvandaag staan er ook bij hoor. Maar het is inderdaad gelul, links gelul.
Maar uiteindelijk zijn het toch vooral de zogenaamde 'rechtse' media die op dit onderwerp duiken. Zeker als je Geenstijl en fok.nl meerekent. Ook dat is trouwens veelzeggend.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183563628
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Alles wat je doet is een selectie. Toen ik dat tweetje las verkoos ik niet te rechercheren, omdat het me verder niet boeide.
Dus je corrigeert wat ik schrijf met iets dat je zelf niet controleert? Mooi is dat.

Nou ben ik de rotste niet hoor, ik wil dat best ff googlen. Maar dat is natuurlijk best idioot.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:59 schreef Ryan3 het volgende:

Verder is het strikt genomen niet onwaar wat die figuur daar opmerkte over de herkomst van dat woord, maar onwaarschijnlijk.
Waarschijnlijk onwaar dus.

De moraal van dit verhaal is: dit is de reden dat internet vol staat met misinformatie. Niemand neemt de moeite om te zoeken naar betrouwbare bronnen, en kopieert lekker wat ie leuk vindt om te horen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 6 december 2018 @ 11:08:34 #90
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_183563655
Komkommertijd.
pi_183563727
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:06 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dus je corrigeert wat ik schrijf met iets dat je zelf niet controleert? Mooi is dat.

Nou ben ik de rotste niet hoor, ik wil dat best ff googlen. Maar dat is natuurlijk best idioot.

[..]
Nee.
quote:
Waarschijnlijk onwaar dus.

De moraal van dit verhaal is: dit is de reden dat internet vol staat met misinformatie. Niemand neemt de moeite om te zoeken naar betrouwbare bronnen, en kopieert lekker wat ie leuk vindt om te horen.
Ook onzin.
I´m back.
  donderdag 6 december 2018 @ 11:14:08 #92
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183563763
Oh Peta.

Die doen dit soort dingen al jaren. Roepen zo overdreven mogelijke dingen om daarna verder te kunnen praten. Wat natuurlijk nooit lukt omdat niemand meer luistert na die overdreven onzin. Die schieten hun doel zo ver voorbij dat het eerder grappig is dan serieus.

Ik stel voor dat we datzelfde doen met oa geenstijl e.d. die hiermee weglopen en ook overdreven onzin gaan roepen.
Wat zou dat toch heerlijk rustgevend zijn...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183564029
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Oh Peta.

Ik stel voor dat we datzelfde doen met oa geenstijl e.d. die hiermee weglopen en ook overdreven onzin gaan roepen.
Wat zou dat toch heerlijk rustgevend zijn...
Zou dat iets nieuws zijn dan? (Ik negeer Geenstijl nu al, om die reden.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183564044
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee.
Ja.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ook onzin.
Nee.

Maar even serieus: wat is nou de reden dat je zo'n tweet post? Denk je dat het:

- grappig is?
- informatief is?
- correct is?
- iets anders?

Want voor mij had je dat zeker niet hoeven doen. Liever niet. Wat mij betreft is het volmaakt spam.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183564208
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:26 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ja.
Nee, mij boeide slechts initieel de synchroniteit. Die stelling heb ik niet onderzocht idd, omdat het me niet boeide, eerlijk gezegd. Kennelijk bestaan er twee opvattingen over de etymologie van het woord. Waarbij die van het taalgenootschap waarschijnlijker lijkt, vanwege de Duitse en Franse pendanten: 'Hundenwetter' en iets anders maar toch: 'les temps des chiens'.

quote:
Nee.
Maar ik ga wel even zoeken naar een tweet om dit te onderbouwen. :P
Nee, er worden veel meningen verkondigd, al dan niet ogv van ware c.q. onware informatie. Ook is er veel desinformatie te vinden. En ook veel "fake news" tegenwoordig, hierbij worden zaken bewust verkeerd voorgesteld.
I´m back.
pi_183564628
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2018 10:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

HLN :')
Telegraaf :')
AD :')

Veelzeggend trouwens dat zogenaamde 'slinkse media' zoals de VK en het NRC dit soort gelul lekker negeren.
NOS :')
Eenvandaag :')
Koos :')
  donderdag 6 december 2018 @ 12:04:33 #97
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_183564770
Probeer het op 1 april nog eens.
pi_183566260
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 15:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
PETA doet al vele jaren troll acties voor aandacht. Dat weten ze bij gs ook wel.
En Fok! trapt er met ogen open in.
Fake nieuws titel ook, 'Dieronvriendelijke taal mag niet meer' klopt niet, het mag nog wel.
pi_183566842
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk zijn het toch vooral de zogenaamde 'rechtse' media die op dit onderwerp duiken. Zeker als je Geenstijl en fok.nl meerekent. Ook dat is trouwens veelzeggend.
Dat heeft vooral met het feit te maken dat linkse media liever niet hun voorstanders in een kwaad daglicht zetten.
pi_183566868
Peta mag natuurlijk alles vinden maar dit gaat tijdens ons leven echt nooit verplicht gesteld worden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')