abonnement Unibet Coolblue
pi_183549263
Volgens de Amerikaanse computerwetenschapper Silvano P. Colombano zijn er in het verleden al buitenaardse wezens geland op aarde. het zou gaan omextreem kleine en bijzonder intelligente soort die voor mensen niet waarneembaar is, omdat zij niet op koolstof gebaseerd zijn.

Bron:

https://www.telegraaf.nl/(...)-al-op-aarde-geweest

Daar wordt het volgende artikel genoemd:

https://ntrs.nasa.gov/arc(...).gov/20180001925.pdf

Wat een geweldige wetenschappelijke ontdekking ;)

deze onderzoeker blijkt alleen te hebben beweerd dat wij alle huidige wetenschappelijke feiten feiten,moeten heroverwegen, waaronder:

1. Interstellair reizen tussen verschillende sterrenstelsels is volgens de huidige natuurkunde niet mogelijk: Niets kan sneller dan het licht volgens Einsteins relativiteitstheorie.
2. Intelligent leven kan alleen bestaan uit moleculen op basis van koolstof

Hij noemt nog een paar wetenschappelijke feiten maar juist niet tijdreizigers. Over reizen terug in de tijd kan de huidige natuurkunde nog steeds niets zeggen. Vooruit in de tijd reizen kan wel volgens de speciale relativiteitstheorie van Einstein., Zouden al die UFO's niet verre nazaten kunnen zijn van de mensheid, die terugreizen in de tijd?? Er is namelijk iets geks aan de hand: Al die beschreven UFO wezentjes zijn humanoiden, die verdacht Veel op kleine mensen lijken. Er zijn zelfs politie en leger officieren die ze gezien hebben. Ik wil niet zeggen dat ik in UFO's geloof, maar je mag ook niet alles van de hand wijzen en zeggen dat zij niet bestaan.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_183549307
quote:
Ik wil niet zeggen dat ik in UFO's geloof
UFO's bestaan gewoon, daar kun je niet 'niet in geloven'.
Misschien bedoelde je aliens ipv ufo's?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_183549316
Computerwetenschapper....
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 5 december 2018 @ 14:12:44 #4
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_183549496
quote:
Interstellair reizen tussen verschillende sterrenstelsels is volgens de huidige natuurkunde niet mogelijk: Niets kan sneller dan het licht volgens Einsteins relativiteitstheorie.
Daarom dus wormholes _O_
pi_183549514
Is dit nou serieuze wetenschap of?
  woensdag 5 december 2018 @ 14:17:17 #6
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183549571
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:14 schreef theunderdog het volgende:
Is dit nou serieuze wetenschap of?
Niet echt, als in het is meer een theorie. Oa dat we al zoveel bereikt hebben in de afgelopen 500 jaar technologische vooruitgang, dat als je dat doortrekt naar een paar miljoen jaar je techniek hebt die je overal instant kan brengen bijvoorbeeld.

Omdat het universum al vrij lang bestaat (hoewel het eigenlijk maar 7 minuten oud is als de tijdlijn van het universum een jaar zou beslaan) zou je dus al meerdere intelligente soorten moeten hebben die overal zijn geweest. Die zouden intussen een soort goden zijn.

Er zit wel wat in opzich. Ik vraag me wel eens af hoe de techniek erover staat over 2000 jaar. Een miljoen jaar is niet eens te bevatten. Laat staan een miljard.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_183549589
Dus er wordt een nasa artikel gebruikt als bron die als titel "New assumptions to guide seti research" heeft en vervolgens maakt de telegraaf "alians mogelijk al op aarde geweest" van -O-
pi_183549603
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:18 schreef Hugo862 het volgende:
Dus er wordt een nasa artikel gebruikt als bron die als titel "New assumptions to guide seti research" heeft en vervolgens maakt de telegraaf "alians mogelijk al op aarde geweest" van -O-
Bron van De Telegraaf is https://nypost.com/2018/1(...)know-nasa-scientist/.

"Tiny aliens may have visited us and we just didn't know: NASA scientist".

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2018 14:20:05 ]
pi_183549605
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:14 schreef theunderdog het volgende:
Is dit nou serieuze wetenschap of?
Een beetje hype creëren is soms nodig. Meer aandacht, meer geld, meer mogelijkheden.
pi_183549858
Zou goed kunnen natuurlijk, de mensheid bestaat (als je op een heel jaar berekend) maar zo'n 10 seconden. Dus meer dan genoeg tijd voor andere beschavingen om ons planeetje te bezoeken. Dat er meerdere beschavingen zullen zijn dat geloof ik wel, alleen denk ik dat er vele voor ons al zijn uitgestorven en er ook nog een hoop na ons zullen komen op andere planeten. Een gelijktijdige beschaving en dan nog de mogelijkheid om met elkaar in contact te komen lijkt mijzelf minimaal.
  woensdag 5 december 2018 @ 14:40:15 #11
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183549945
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zou goed kunnen natuurlijk, de mensheid bestaat (als je op een heel jaar berekend) maar zo'n 10 seconden. Dus meer dan genoeg tijd voor andere beschavingen om ons planeetje te bezoeken. Dat er meerdere beschavingen zullen zijn dat geloof ik wel, alleen denk ik dat er vele voor ons al zijn uitgestorven en er ook nog een hoop na ons zullen komen op andere planeten. Een gelijktijdige beschaving en dan nog de mogelijkheid om met elkaar in contact te komen lijkt mijzelf minimaal.
Yep. Eigenlijk is afstand niet eens het grootste probleem denk ik. Tijd is het echte probleem. Het is alsof er 2 mensen op aarde rondlopen en je allebei op hetzelfde moment in hetzelfde cafe staat. De kans is wellicht aanwezig dat je sporen ziet van de ander, maar hem daadwerkelijk ontmoeten is een hele kleine kans.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  User die overal opduikt 2022 woensdag 5 december 2018 @ 14:40:56 #12
186611 Haags
pi_183549953
Ik zie dagelijks aliens buiten op straat.
Zonder wrijving geen glans
pi_183549993
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie dagelijks aliens buiten op straat.
:') (y)
pi_183549994
Ok, ik geef het een kans, ik ga vanavond dat NASA-stuk even doornemen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183550143
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:43 schreef Sigaartje het volgende:
Ok, ik geef het een kans, ik ga vanavond dat NASA-stuk even doornemen.
Valt weinig door te nemen. Het is niet meer dan een oproep om de zoektocht naar intelligent buitenaards leven te baseren op een bredere set aannames zoals bijvoorbeeld de aanname dat een alien niet een op op koolstof gebaseerde levensvorm hoeft te zijn.
  woensdag 5 december 2018 @ 14:53:29 #16
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183550174
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:51 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Valt weinig door te nemen. Het is niet meer dan een oproep om de zoektocht naar intelligent buitenaards leven te baseren op een bredere set aannames zoals bijvoorbeeld de aanname dat een alien niet een op op koolstof gebaseerde levensvorm hoeft te zijn.
Maar hoe doe je dat? Het probleem is altijd al dat het zoekgebied ongelooflijk groot is. Je moet het kleiner maken, niet juist nog groter....
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_183552675
Mogelijk, ja.

Het is niet uit te sluiten, nee

Ben ik nou ook wetenschapper?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  woensdag 5 december 2018 @ 17:29:39 #18
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_183552798
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:56 schreef paulgo het volgende:
2. Intelligent leven kan alleen bestaan uit moleculen op basis van koolstof
Volgens wie?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_183552970
quote:
het zou gaan omextreem kleine en bijzonder intelligente soort die voor mensen niet waarneembaar is
Wel lullig dat we decennia gefocust zijn op enge monsters met lasers enzo die op afgelegen plekken mensen ontvoeren om vervolgens rare voorwerpen in hun achterste te rammen, en uiteindelijk blijken het gewoon een stelletje lafen met een onopvallende vliegende paddo te zijn...
pi_183553769
Ik ben een alien die op aarde undercover onderzoek doet naar leven.
pi_183553838
99,999999% van de UFO meldingen is of een meteorologisch verschijnsel, of het werk van grappenmakers of een satelliet of raket onedrdeel enz. Er is echter een heel klein aantal UFO meldingen dat wel onverklaarbaar is:
Meerdere betrouwbare getuigen hebben dan gekke lichten gezien en er zijn zelfs radar beelden van:

Hier enkele voorbeelden :

https://nl.wikipedia.org/wiki/Belgische_ufogolf
[url]hthttps://en.wikipedia.org/wiki/Rendlesham_Forest_incident[/url]

https://eu.usatoday.com/s(...)ast-coast/415951002/

https://www.telegraph.co.(...)th-conspiracies.html

Ik zet hier expres een kritisch verhaal van de stichting Skepsis bij:

https://skepsis.nl/rendlesham/

Enige skepsis is wel nodig als je ziet hoeveel gekkigheid er in de hele wereld bestaat m.b.t. dit onderwerp:

https://alien-ufo-research.com/alien_pictures/
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_183553899
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie dagelijks aliens buiten op straat.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:19 schreef Starmanelon het volgende:
Ik ben een alien die op aarde undercover onderzoek doet naar leven.
Zie je wel ook op Fokforum vinden er onverklaarbare zaken plaats. de kans dat het allemaal onzin van grappenmaker isw bedraagt 99,999999% en de kans dat het echt is bedraagt 0,0000001% ;)
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_183555906
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:12 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Daarom dus wormholes _O_
Stargates _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 5 december 2018 @ 20:13:21 #24
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183556073
deze man heeft Filosofie gestudeerd en is betrokken bij de NASA haar onderzoek naar zelfsturende robots, zijn uitspraken over aliens die de aarde bezoeken zijn net zoveel waard als wanneer de bedrijfsarts (ook een wetenschapper) die astronauten moet vaccineren wat roept over de besturing van raketten of aliens.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183558299
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:13 schreef Pietverdriet het volgende:
deze man heeft Filosofie gestudeerd en is betrokken bij de NASA haar onderzoek naar zelfsturende robots, zijn uitspraken over aliens die de aarde bezoeken zijn net zoveel waard als wanneer de bedrijfsarts (ook een wetenschapper) die astronauten moet vaccineren wat roept over de besturing van raketten of aliens.
Klopt of wanneer een schoonmaker bij de NASA wat roept over de quantumgravitatietheorie.

Het artikel stond op de Telegraaf site en de wetenschapsafdeling van de Telegraaf staat niet in zo'n hoog aanzien...

Echter er zit wel een kern van waarheid in: De beperkingen van de huidige wetenschap moeten meer in ogenschouw genomen worden. je kan nooit zeggen dat iets niet of wel kan als je het niet hebt gezien. Wat is trouwens zeker weten of geloven?
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  woensdag 5 december 2018 @ 22:04:18 #26
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183558455
De Annunaki 👽👽👽
  woensdag 5 december 2018 @ 22:24:48 #27
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183558798
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:54 schreef paulgo het volgende:

[..]

Klopt of wanneer een schoonmaker bij de NASA wat roept over de quantumgravitatietheorie.

Het artikel stond op de Telegraaf site en de wetenschapsafdeling van de Telegraaf staat niet in zo'n hoog aanzien...

Echter er zit wel een kern van waarheid in: De beperkingen van de huidige wetenschap moeten meer in ogenschouw genomen worden. je kan nooit zeggen dat iets niet of wel kan als je het niet hebt gezien. Wat is trouwens zeker weten of geloven?
Enig idee wat wetenschap is en wat de wetenschappelijke methode inhoud?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 6 december 2018 @ 14:03:26 #28
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_183566427
quote:
het zou gaan omextreem kleine en bijzonder intelligente soort die voor mensen niet waarneembaar is, omdat zij niet op koolstof gebaseerd zijn.
Als ze voor ons niet waarneembaar zijn, hoe komt deze man dan tot de aanname dat ze extreem klein zijn? En als wij ze niet kunnen waarnemen vanwege hun samenstelling, kunnen zij ons dan wel waarnemen?

Maar wat hij zegt kan best waar zijn.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_183566998
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 14:03 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Als ze voor ons niet waarneembaar zijn, hoe komt deze man dan tot de aanname dat ze extreem klein zijn? En als wij ze niet kunnen waarnemen vanwege hun samenstelling, kunnen zij ons dan wel waarnemen?

Maar wat hij zegt kan best waar zijn.
Trigië!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_183567061
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:04 schreef Ciclon het volgende:
De Annunaki 👽👽👽
Dat waren reuzen. :P.
I´m back.
pi_183567072
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 14:41 schreef Montagui het volgende:

[..]

Trigië!
Ook reuzen. :P.
I´m back.
pi_183567110
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 14:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ook reuzen. :P.
V38 "Atomic disaster" geeft misschien het idee van deze wetenschapper weer.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_183573249
quote:
2s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Niet echt, als in het is meer een theorie. Oa dat we al zoveel bereikt hebben in de afgelopen 500 jaar technologische vooruitgang, dat als je dat doortrekt naar een paar miljoen jaar je techniek hebt die je overal instant kan brengen bijvoorbeeld.

Omdat het universum al vrij lang bestaat (hoewel het eigenlijk maar 7 minuten oud is als de tijdlijn van het universum een jaar zou beslaan) zou je dus al meerdere intelligente soorten moeten hebben die overal zijn geweest. Die zouden intussen een soort goden zijn.

Er zit wel wat in opzich. Ik vraag me wel eens af hoe de techniek erover staat over 2000 jaar. Een miljoen jaar is niet eens te bevatten. Laat staan een miljard.
Er blijven altijd limitaties. Ik geloof niet dat het wetenschappelijk mogelijk zal zijn om jezelf op je 30e in een zelfbewuste organische appel te veranderen in het jaar 30.002.018 puur omdat we 30 miljoen jaar aan technologische vooruitgang erop hebben zitten.

[ Bericht 1% gewijzigd door HexHunter op 06-12-2018 20:58:25 ]
NEE!
  donderdag 6 december 2018 @ 20:59:21 #34
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183573359
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:52 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Er blijven altijd limitaties. Ik geloof niet dat het wetenschappelijk mogelijk zal zijn om jezelf op je 30e in een zelfbewuste organische appel te veranderen in het jaar 30.002.018 puur omdat we 30 miljoen jaar aan technologische vooruitgang erop hebben zitten.
Hangt ervan af hoe je het bekijkt. Als je in dat jaar volledig digitaal een bewustzijn in stand kan houden dan kan je natuurlijk maken en doen wat je wilt in de digitale wereld.

Of een bewustzijn is net zoals wifi nu overal aanwezig. En elk object kan door dit bewustzijn ‘aangestuurd’ worden. Inclusief een stuk fruit.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_183574393
pi_183575363
Ik had laatst nog een op de koffie.
  donderdag 6 december 2018 @ 22:51:23 #37
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_183575497
quote:
2s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Niet echt, als in het is meer een theorie.
Hypothese. In wetenschappelijke termen is een theorie bewezen, een hypothese niet.
pi_183575546
In het genre "zou kunnen" kun je nog wel gekkere dingen bedenken natuurlijk.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 7 december 2018 @ 06:56:37 #39
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183578507
quote:
Kamperkunst
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183578544
Leven ontstaat vrijwel zeker carbon-based. Waar deze kerel opdoet is dat het dat niet hoeft te blijven. Dat bewustzijn/intelligentie op een bepaald punt kan transformeren naar een andere vorm, of iets kan ontwikkelen in die vorm.
Simpel leven is vrijwel zeker opgebouwd uit H, O en C.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2018 07:05:43 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 7 december 2018 @ 07:18:07 #41
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183578586
Misschien is Wifi wel een alien :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_183579053
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 december 2018 07:18 schreef Nikonlover het volgende:
Misschien is Wifi wel een alien :)
WiFi is een bepaalde golflengte...
  vrijdag 7 december 2018 @ 10:42:35 #43
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183580659
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Bron van De Telegraaf is https://nypost.com/2018/1(...)know-nasa-scientist/.

"Tiny aliens may have visited us and we just didn't know: NASA scientist".
Met andere woorden, de wetenschapper in kwestie zegt dat, indien buitenaardse wezens niet uit koolstof zijn opgebouwd, de kans dat wij ze kunnen detecteren heel klein is en dat ze hier dus ongemerkt zouden kunnen zijn geweest. Dat is toch net een andere nuance dan 'aliens mogelijk al op aarde geweest'.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')