abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 5 december 2018 @ 16:42:55 #181
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183551922
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:30 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Ik weet wel dat, (mijn vrouw geeft les op het MBO) op een wat ander vlak, dat veel mannelijke docenten niet meer alleen met een leerlinge in het lokaal willen/mogen zijn, zodat ze nooit de schijn tegen krijgen.
Dat was zelfs in mijn jeugd al zo. Heeft geen donder met #metoo te maken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183552134
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat was zelfs in mijn jeugd al zo. Heeft geen donder met #metoo te maken.
Hoezo niet, dat gedrag is mede ontstaan door valse beschuldigingen, om niet de schijn tegen te krijgen.

Waarvoor wordt #Metoo mede ook gebruikt, ongefundeerde beschuldigingen op publieke platformen, waardoor sommige mannen blijkbaar om de schijn niet meer tegen te krijgen vermijdend gedrag gaan tonen.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_183552163
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:54 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Hoezo niet, dat gedrag is mede ontstaan door valse beschuldigingen, om niet de schijn tegen te krijgen.

Waarvoor wordt #Metoo mede ook gebruikt, ongefundeerde beschuldigingen op publieke platformen, waardoor sommige mannen blijkbaar om de schijn niet meer tegen te krijgen vermijdend gedrag gaan tonen.
Dat is voor iedereen beter, als die mannen vrouwen vermijden.
  woensdag 5 december 2018 @ 16:56:55 #184
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183552193
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Een aantal mannen. Buiten fok om en berichten zoals deze van de andere kant van de wereld en over een zeer beperkt groepje ken ik geen mannen met zulke overdreven vrouwen angst dat ze er niet naast durven te zitten in een vliegtuig.

Dan snap ik niet waarom je zo overdreven wantrouwig lijkt te zijn.
Ik ben blij dat ik dat niet heb iig.
Waarschijnlijk ken je gewoon geen mannen die bijzonder veel te verliezen hebben. Zoals deze Wall Street figuren.
pi_183552335
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Een aantal mannen. Buiten fok om en berichten zoals deze van de andere kant van de wereld en over een zeer beperkt groepje ken ik geen mannen met zulke overdreven vrouwen angst dat ze er niet naast durven te zitten in een vliegtuig.
Persoonlijk ken ik ook geen mannen die niet naast een vrouw durven zitten maar ik zie wel bij veel mannen en bij mijzelf dat zij voorzichtiger zijn geworden in hun omgang met vrouwen.
quote:
Dan snap ik niet waarom je zo overdreven wantrouwig lijkt te zijn.
Ik ben blij dat ik dat niet heb iig.
Jij bent ook geen man dus het risico voor jou om valselijk beschuldigd te worden van een zedendelict is een stuk lager. Verder ben ik niet achterdochtig, eerder voorzichtig. Ik durf best naast een vrouw te zitten, of met haar in een kamer te zijn. Maar ik sla niet meer zo snel een arm om een vrouwelijke collega heen als zij verdriet heeft dan ik eerder misschien wel zou doen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 5 december 2018 @ 17:04:52 #186
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183552352
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ken je gewoon geen mannen die bijzonder veel te verliezen hebben. Zoals deze Wall Street figuren.
Dat zal het vast zijn ja...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 5 december 2018 @ 17:08:55 #187
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183552421
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Persoonlijk ken ik ook geen mannen die niet naast een vrouw durven zitten maar ik zie wel bij veel mannen en bij mijzelf dat zij voorzichtiger zijn geworden in hun omgang met vrouwen.

[..]

Jij bent ook geen man dus het risico voor jou om valselijk beschuldigd te worden van een zedendelict is een stuk lager. Verder ben ik niet achterdochtig, eerder voorzichtig. Ik durf best naast een vrouw te zitten, of met haar in een kamer te zijn. Maar ik sla niet meer zo snel een arm om een vrouwelijke collega heen als zij verdriet heeft dan ik eerder misschien wel zou doen.
Voor mij als vrouw zijn er weer andere mogelijke risico's, die nog werkelijk waar zijn geworden in mijn leven ook.
Toch sla ik nog gerust mijn arm om een mannelijke collega die verdriet heeft zonder ik gelijk denk dat hij denkt dat ik ondanks verder nee zeggen wel seks met hem wil hebben. Of minder erg, maar het iig niet als oprechte troost zal zien.
En weet je waarom ik dat niet denk? Omdat dat dan ook vrijwel nooit het geval zal zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183552517
Goed punt hoor TS. ^O^

Zou er wel graag nog wat aan toe willen voegen.

Vrouwen zijn helaas niet de enigen die zich hier op grote schaal schuldig aan maken. Kinderen lopen tegenwoordig ook steeds meer te klagen en te zeuren dat ze zijn misbruikt. Al die aandacht hiervoor, echt totaal overdreven :r

Eerbiedwaardige voorgangers, totaal geruïneerd door een of ander snotjochie. Hoe geloofwaardig is het verhaal van iemand die twee jaar geleden nog oprecht in Sinterklaas geloofde? Hoeveel onschuldige levens moet deze heksenjacht nog verwoesten?

Tegenwoordig kun je kinderen dan ook beter maar vermijden. Scholen afschaffen, geen jeugdhockey meer. Weg met het jaarlijkse weekendje Center Parcs met al je neefjes en nichtjes.

Want voor je het weet zou je er zomaar een verkracht hebben of zo. Dat risico wil je toch niet lopen? :{w

[ Bericht 10% gewijzigd door Brandaris01 op 05-12-2018 17:38:26 ]
pi_183553827
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Valt ook wel mee. Dat soort mannen moet je niet teveel aandacht geven.
Als het wel mee valt is er dus ook geen probleem.

Waar maak je je dan zo druk om?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183553972
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Voor mij als vrouw zijn er weer andere mogelijke risico's, die nog werkelijk waar zijn geworden in mijn leven ook.
Ja dus? Omdat jij als vrouw bepaalde risico's in het leven hebt mogen mannen risico's in hun leven niet vermijden?
quote:
Toch sla ik nog gerust mijn arm om een mannelijke collega die verdriet heeft zonder ik gelijk denk dat hij denkt dat ik ondanks verder nee zeggen wel seks met hem wil hebben. Of minder erg, maar het iig niet als oprechte troost zal zien.
En weet je waarom ik dat niet denk? Omdat dat dan ook vrijwel nooit het geval zal zijn.
Ja en ik loop rustig snachts door donkere steegjes in een achterbuurt. Vindt een vrouw misschien minder prettig.

Waarom betrek jij alles op jezelf. Jij vind dit, jij doet rustig dat. Het gaat niet om jou maar om het gegeven dat mannen veel voorzichtiger zijn geworden en dat dat nu backfired richting vrouwen die daardoor nog lastiger opklimmen. Dan kun jij rustig een arm om een collega slaan, mannen doen dat blijkbaar niet (meer).
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183554062
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Als het wel mee valt is er dus ook geen probleem.
Je doet alsof er een probleem is met mannen die nu niks meer durven. Dat is geen probleem want mannen die het verschil niet snappen tussen een versierpoging en aanranding kunnen sowieso maar beter hun handen thuishouden.
  woensdag 5 december 2018 @ 18:35:29 #192
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_183554082
Het gaat hier overigens wel over Wallstreet natuurlijk, dit is compleet onvergelijkbaar met de gemiddelde werkvloer. Het gaat hier over mannen die zonder uitzondering miljoenen op jaarbasis opstrijken. Dergelijke salarissen zijn een vrouwenmagneet en dit soort types die puur op geld belust zijn, zijn natuurlijk ook eerder geneigd misbruik van het vermogen van dit soort rijke mannen te maken.

Niks vreemds en verder totaal niet toepasbaar op de bredere maatschappij.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_183554120
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je doet alsof er een probleem is met mannen die nu niks meer durven. Dat is geen probleem want mannen die het verschil niet snappen tussen een versierpoging en aanranding kunnen sowieso maar beter hun handen thuishouden.
Het gaat er niet om dat mannen dat verschil niet snappen. Het gaat erom dat het de trend is (valse)beschuldigen via social media te uiten ipv via de politie...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 5 december 2018 @ 18:40:50 #194
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183554175
Waar is de tijd gebleven dat je nog gewoon je vrouwelijke collega's kon batsen? ;(
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_183554199
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je doet alsof er een probleem is met mannen die nu niks meer durven. Dat is geen probleem want mannen die het verschil niet snappen tussen een versierpoging en aanranding kunnen sowieso maar beter hun handen thuishouden.
Eens. Bij effect is alleen dat mannen vrouwen nu dus, volgens dit artikel, vermijden op de werkvloer wat negatieve gevolgen heeft voor de carrière van vrouwen. Volgens jou is dat kennelijk geen probleem, mij lijkt het een ongezonde situatie die vooral negatief is voor vrouwen. Maar dat is blijkbaar hoe jij het graag ziet.

Wat jij overigens niet lijkt te snappen is dat dit niet gaat over mannen die hun handen niet thuis houden maar over mannen die hun handen wel thuishouden en vrouwen in hun geheel vermijden op het werk.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183554234
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:35 schreef BlaZ het volgende:
Het gaat hier overigens wel over Wallstreet natuurlijk, dit is compleet onvergelijkbaar met de gemiddelde werkvloer. Het gaat hier over mannen die zonder uitzondering miljoenen op jaarbasis opstrijken. Dergelijke salarissen zijn een vrouwenmagneet en dit soort types die puur op geld belust zijn, zijn natuurlijk ook eerder geneigd misbruik van het vermogen van dit soort rijke mannen te maken.

Niks vreemds en verder totaal niet toepasbaar op de bredere maatschappij.
quote:
This is hardly a single-industry phenomenon, as men across the country check their behavior at work, to protect themselves in the face of what they consider unreasonable political correctness -- or to simply do the right thing.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183554297
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Eens. Bij effect is alleen dat mannen vrouwen nu dus, volgens dit artikel, vermijden op de werkvloer wat negatieve gevolgen heeft voor de carrière van vrouwen. Volgens jou is dat kennelijk geen probleem, mij lijkt het een ongezonde situatie die vooral negatief is voor vrouwen. Maar dat is blijkbaar hoe jij het graag ziet.
Natuurlijk is dat een probleem, maar de oorzaak daarvan ligt niet bij mensen die grensoverschrijdend gedrag willen bespreken. Jij zegt "ja maar die mensen gaan daardoor rare dingen, lees dit artikel maar, doen dus we moeten dat grensoverschrijdende gedrag niet meer bespreken want dat is slecht voor vrouwen". Je draait oorzaak en gevolg om.
pi_183554342
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:37 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat mannen dat verschil niet snappen. Het gaat erom dat het de trend is (valse)beschuldigen via social media te uiten ipv via de politie...
Dom gelul. Alsof mannen nu hun baan kwijt raken omdat ze in een onhandige versierpoging een vrouw hebben aangeraakt en die vervolgens op social media naam en toenaam is gaan noemen en de werkgever die man heeft ontslagen.
pi_183554429
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat een probleem, maar de oorzaak daarvan ligt niet bij mensen die grensoverschrijdend gedrag willen bespreken. Jij zegt "ja maar die mensen gaan daardoor rare dingen, lees dit artikel maar, doen dus we moeten dat grensoverschrijdende gedrag niet meer bespreken want dat is slecht voor vrouwen". Je draait oorzaak en gevolg om.
#metoo veroorzaakt 2 zaken, discussie over grensoverschrijdend gedrag, wat top is, zo hoort het ook. Maar daarnaast ook ongefundeerde (valse)beschuldigingen waardoor sommige mannen ontwijkend gedrag gaan vertonen en dat is het punt wat dit artikel aansnijdt.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_183554450
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Net als mgtow.
muslims/migrants going to outbreed whites
pi_183554559
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:54 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

#metoo veroorzaakt 2 zaken, discussie over grensoverschrijdend gedrag, wat top is, zo hoort het ook. Maar daarnaast ook ongefundeerde (valse)beschuldigingen waardoor sommige mannen ontwijkend gedrag gaan vertonen en dat is het punt wat dit artikel aansnijdt.
Die beschuldigingen zijn er ook altijd al geweest. Dat is inherent aan de discussie. Mensen durven er nu meer over te zeggen dus dat leidt tot een toename aan mensen die aangeven misbruikt, verkracht of aangerand te zijn.

Het is nogal idioot om nu te zeggen dat #metoo er voor zorgt dat vrouwen slechter worden behandeld omdat mannen zich in het nauw gedreven voelen. Is geen enkele aanleiding toe als je een beetje normaal doet. De mannen die nu bang zijn voor allerlei aantijgingen kunnen die grenzen kennelijk niet zo goed aanvoelen of zijn zich daar überhaupt bewust van. Dan is het maar goed ook dat ze niet zoveel meer durven te doen.
  woensdag 5 december 2018 @ 19:03:04 #202
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183554564
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]


[..]

'There are as many or more men who are responding in quite different ways. One, an investment adviser who manages about 100 employees, said he briefly reconsidered having one-on-one meetings with junior women. He thought about leaving his office door open, or inviting a third person into the room.

Finally, he landed on the solution: “Just try not to be an asshole.”'

Kortom, sommige mannen reageren overdreven, sommige kijken kritisch naar zichzelf en het gros zal (terecht) denken ik doe niets dat fout is, gedraag me gewoon normaal proffesioneel en maakt zich niet druk verder.

Jij blijft maar hameren op het clubje dat overdreven reageert. Waarbij Wall Street een berucht (en uitzonderlijk) vb is als het gaat om toegankelijkheid voor vrouwen. Waar er wel wat meer speelt dan dit alleen.
Het valt je niet eens op dat de plek waar het minste vrouwen zijn en waar vrouwen tegen allerlei drempels aanlopen degene is die het meest overdreven reageert. Dat dat meer zegt over de cultuur die daar heerst dan over wat anders.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183554662
Zeer goeden OP. Dat wil ik de TS meegeven. Heb me hier verder nog geen mening over gevormd. :) Er is zo veel waar men wat van moet vinden.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  woensdag 5 december 2018 @ 19:13:01 #204
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_183554734
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

[..]

Maar in veel mindere mate.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_183554805
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2018 18:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat een probleem, maar de oorzaak daarvan ligt niet bij mensen die grensoverschrijdend gedrag willen bespreken. Jij zegt "ja maar die mensen gaan daardoor rare dingen, lees dit artikel maar, doen dus we moeten dat grensoverschrijdende gedrag niet meer bespreken want dat is slecht voor vrouwen". Je draait oorzaak en gevolg om.
Euh nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat je niet mensen zonder enige vorm van bewijs publiekelijk moet schandpalen. En als je dat wel doet is dit het gevolg.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 5 december 2018 @ 19:23:14 #206
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_183554936
Logische reactie op #metoo.

Wat zou jij doen als een vrouw je ineens aanklaagt voor aanranding, omdat je 20 jaar geleden 5 seconden met haar in de lift gestaan hebt en iets zonder verkeerde intenties zei over het weer dat zij op een seksuele manier kan interpreteren?

En dan zegt ze in de rechtbank dat ze hier 20 jaar zeer zware emotionele schade aan heeft overgehouden, niet meer in een lift durfde te staan met een man en niet meer met een man normaal de werkvloer kon functioneren en dat dat haar complete carrière gekost heeft... Er zal minimaal serieus naar haar geluisterd worden.

Als je als man aangifte doet omdat een vrouw je geslagen heeft en in je gezicht gespuugd heeft word je door de politie lachend naar huis gestuurd, ongeacht het geslacht van de agent.

Dit is wat feminisme bereikt heeft.

Het enige dat je kunt doen is westerse vrouwen volledig vermijden. Gelukkig blijven er genoeg over.
pi_183554997
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

'There are as many or more men who are responding in quite different ways. One, an investment adviser who manages about 100 employees, said he briefly reconsidered having one-on-one meetings with junior women. He thought about leaving his office door open, or inviting a third person into the room.

Finally, he landed on the solution: “Just try not to be an asshole.”'

Kortom, sommige mannen reageren overdreven, sommige kijken kritisch naar zichzelf en het gros zal (terecht) denken ik doe niets dat fout is, gedraag me gewoon normaal proffesioneel en maakt zich niet druk verder.

Jij blijft maar hameren op het clubje dat overdreven reageert. Waarbij Wall Street een berucht (en uitzonderlijk) vb is als het gaat om toegankelijkheid voor vrouwen. Waar er wel wat meer speelt dan dit alleen.
Het valt je niet eens op dat de plek waar het minste vrouwen zijn en waar vrouwen tegen allerlei drempels aanlopen degene is die het meest overdreven reageert. Dat dat meer zegt over de cultuur die daar heerst dan over wat anders.
Ik hamer helemaal nergens op. Ik constateer slechts iets, jij kunt dat slecht hebben en gaat proberen te ontkennen of het spiegelen aan jezelf. En als klap op de vuurpijl haal je nu 1 (één!!!!!) die jouw wenselijke antwoord geeft die direct door jou als rolmodel wordt gebombardeerd. Verder:

quote:
This is hardly a single-industry phenomenon, as men across the country check their behavior at work, to protect themselves in the face of what they consider unreasonable political correctness -- or to simply do the right thing.
Dus Wallstreet is misschien een mannenbolwerk, dit reikt wel even wat verder.

Maar goed, jij wilt gewoon niet in zien dat het hysterisch en ongefundeerd schandpalen van mensen een tegengesteld effect heeft wat nu als een boemerang terugkomt in het gezicht van de sjw's.

Dit is precies het klimaat wat je creëert als je je nauwsluitende deugmoraal aan anderen opdringt waardoor iedereen op eieren moet lopen en ieder moment een misstap kan maken met als gevolg dat je direct de deugbrigade op je nek kunt krijgen en publiekelijk op het schavot wordt gehesen. Mensen buiten je deugkring passen daar voor en vermijden dergelijke situaties.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183555067
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Euh nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat je niet mensen zonder enige vorm van bewijs publiekelijk moet schandpalen. En als je dat wel doet is dit het gevolg.
Dit is toch het gevolg van de #metoo-beweging? Vrouwen zouden toch beter naar de politie kunnen stappen dan er zo het gesprek over te voeren?
pi_183555097
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:23 schreef Ixnay het volgende:
Logische reactie op #metoo.

Wat zou jij doen als een vrouw je ineens aanklaagt voor aanranding, omdat je 20 jaar geleden 5 seconden met haar in de lift gestaan hebt en iets zonder verkeerde intenties zei over het weer dat zij op een seksuele manier kan interpreteren?
Ja, gooi er nog meer ridicule voorbeelden in die een niet-bestaand punt moeten bewijzen.
pi_183555123
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dit is toch het gevolg van de #metoo-beweging? Vrouwen zouden toch beter naar de politie kunnen stappen dan er zo het gesprek over te voeren?
Inderdaad. Als jij vindt dat jou onrecht aan is gedaan ga je naar de politie en niet eenzijdig een ander beschimpen in de media.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 5 december 2018 @ 19:41:47 #211
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183555297
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:23 schreef Ixnay het volgende:
Logische reactie op #metoo.

Wat zou jij doen als een vrouw je ineens aanklaagt voor aanranding, omdat je 20 jaar geleden 5 seconden met haar in de lift gestaan hebt en iets zonder verkeerde intenties zei over het weer dat zij op een seksuele manier kan interpreteren?

En dan zegt ze in de rechtbank dat ze hier 20 jaar zeer zware emotionele schade aan heeft overgehouden, niet meer in een lift durfde te staan met een man en niet meer met een man normaal de werkvloer kon functioneren en dat dat haar complete carrière gekost heeft... Er zal minimaal serieus naar haar geluisterd worden.

Als je als man aangifte doet omdat een vrouw je geslagen heeft en in je gezicht gespuugd heeft word je door de politie lachend naar huis gestuurd, ongeacht het geslacht van de agent.

Dit is wat feminisme bereikt heeft.

Het enige dat je kunt doen is westerse vrouwen volledig vermijden. Gelukkig blijven er genoeg over.
Ja echt? Dat gebeurd te pas en te onpas? Dat vrouwen die zeggen dat een man in de lift wat naars zei gelijk en volledig geloofd wordt? Super serieus genomen wordt?

Sorry, maar dit is echt hysterisch gedrag. Dit is echt in de lijn van piv is rape. Echt was, een bepaalde groep mannen ontpopt zich tot de grootste wijven die ik ooit gezien heb. Wat een hysterisch gejankbal dit.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183555393
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Euh nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat je niet mensen zonder enige vorm van bewijs publiekelijk moet schandpalen. En als je dat wel doet is dit het gevolg.
Zeer juist. Goed gezien.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  woensdag 5 december 2018 @ 19:48:10 #213
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183555426
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik hamer helemaal nergens op. Ik constateer slechts iets, jij kunt dat slecht hebben en gaat proberen te ontkennen of het spiegelen aan jezelf. En als klap op de vuurpijl haal je nu 1 (één!!!!!) die jouw wenselijke antwoord geeft die direct door jou als rolmodel wordt gebombardeerd. Verder:

[..]

Dus Wallstreet is misschien een mannenbolwerk, dit reikt wel even wat verder.

Maar goed, jij wilt gewoon niet in zien dat het hysterisch en ongefundeerd schandpalen van mensen een tegengesteld effect heeft wat nu als een boemerang terugkomt in het gezicht van de sjw's.

Dit is precies het klimaat wat je creëert als je je nauwsluitende deugmoraal aan anderen opdringt waardoor iedereen op eieren moet lopen en ieder moment een misstap kan maken met als gevolg dat je direct de deugbrigade op je nek kunt krijgen en publiekelijk op het schavot wordt gehesen. Mensen buiten je deugkring passen daar voor en vermijden dergelijke situaties.
Er wordt 1 vb genoemd, lees het verdere stukje, vooral het begin. Even veel of meer mannen zeggen, waarop een vb daarvan volgt.

Verder staat in het hele stuk dat wall street hier extremer in is, naast het harde feit dat daar uitzonderlijk weinig vrouwen zijn (en die op vele verschillende manieren drempels tegen komen, ik nodig je uit dat zelf eens uit te zoeken).

En je deug gelul mag je stoppen waar de zon niet schijnt. Ik ben namelijk helemaal geen voorstander van de openbare schandpaal. Ik ben voorstander van zonder naam en toenaam praten over dit soort problemen.
Maar ik heb zo het vermoeden dat als dat gebeurd jij vooraan staat om te roepen man en paard te benoemen omdat het anders vast niet waar is. Misschien zit ik mbt jou daarin fout, maar dat gebeurd nogal veel.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183555569
Ik vind de gedachte dat als je normaal omgaat met vrouwen je het risico loopt om beschuldigd te worden van seksueel misbruik en/of seksisme heel raar.
pi_183555727
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Er wordt 1 vb genoemd, lees het verdere stukje, vooral het begin. Even veel of meer mannen zeggen, waarop een vb daarvan volgt.

Verder staat in het hele stuk dat wall street hier extremer in is, naast het harde feit dat daar uitzonderlijk weinig vrouwen zijn (en die op vele verschillende manieren drempels tegen komen, ik nodig je uit dat zelf eens uit te zoeken).

En je deug gelul mag je stoppen waar de zon niet schijnt. Ik ben namelijk helemaal geen voorstander van de openbare schandpaal. Ik ben voorstander van zonder naam en toenaam praten over dit soort problemen.
Maar ik heb zo het vermoeden dat als dat gebeurd jij vooraan staat om te roepen man en paard te benoemen omdat het anders vast niet waar is. Misschien zit ik mbt jou daarin fout, maar dat gebeurd nogal veel.
Ik koop niet zo veel voor jouw vermoedens. Als jij meent dat iemand iets strafbaars heeft gedaan doe je aangifte.

En als je niets met openbare schandpalen hebt snap ik niet waarom je je ogen sluit voor de metoo uitwassen die toch echt niets meer zijn dan iemand publiekelijk belasteren en waar mannen blijkbaar vermijdend gedrag door gaan vertonen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183555837
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik koop niet zo veel voor jouw vermoedens. Als jij meent dat iemand iets strafbaars heeft gedaan doe je aangifte.

En als je niets met openbare schandpalen hebt snap ik niet waarom je je ogen sluit voor de metoo uitwassen die toch echt niets meer zijn dan iemand publiekelijk belasteren en waar mannen blijkbaar vermijdend gedrag door gaan vertonen.
onderdeel van #metoo is het proces van aangifte doen, van niet geloofd worden, van moeten verantwoorden wat je droeg etc
Onderdeel van #metoo zijn ook zaken die niet perse strafbaar zijn of moeilijk te bewijzen
pi_183555844
Waar rook is, is meestal vuur.

Het aantal gevallen waar echt geen enkele aanleiding tot aangifte was, lijkt mij nihil.
pi_183555859
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:04 schreef Hamzoef het volgende:
Waar rook is, is meestal vuur.

Het aantal gevallen waar echt geen enkele aanleiding tot aangifte was, lijkt mij nihil.
Kuch Jelle Brandt Corstius kuch kuch....
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183555860
En waar zijn al die uitwassen dan? Heb je cijfers?
pi_183555872
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Kuch Jelle Brandt Corstius kuch kuch....
Daar was toch alcohol in het spel?
pi_183555877
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Kuch Jelle Brandt Corstius kuch kuch....
kuch kuch dat is een man kuch kuch
Dus misschien ook maar nooit meer met een man uit eten gaan dan he
  woensdag 5 december 2018 @ 20:10:11 #222
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183555986
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:54 schreef VEM2012 het volgende:
Ik vind de gedachte dat als je normaal omgaat met vrouwen je het risico loopt om beschuldigd te worden van seksueel misbruik en/of seksisme heel raar.
Het is ook raar, maar tegenwoordig moet je er helaas rekening mee houden. Vrouwen gebruiken MeToo steeds vaker als wapen. Het is Brett Kavanaugh overkomen. Het kan iedereen overkomen.

Hier ook zo'n geval. Meisjes op een school beschuldigen jongen van seksueel misbruik "omdat ze hem niet aardig vinden". Je bent dan machteloos.

https://www.theblaze.com/(...)-they-just-dont-like
pi_183556026
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Kuch Jelle Brandt Corstius kuch kuch....
hoe kun je ook proberen vrouwen van alles in de schoenen te schuiven en dan een man te noemen :D

Waarvan je ook niet eens weet wat er gebeurd is. Alleen dat er geen zaak is gekomen. Al het andere, beide kanten op, is invulling
  woensdag 5 december 2018 @ 20:17:51 #224
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183556177
Pakweg 10, 15 jaar geleden was het ook heel hip voor vrouwen om in een kroeg mannen ongevraagd te betasten. Dat kwam echt heel regelmatig voor. Soms pakten ze je kont, dat maakte eigenlijk niks uit. Maar er waren ook vrouwen bij die het blijkbaar nodig vonden om gewoon naar je ballen of je piemel te graaien. Soms ook zo lomp dat het gewoon pijn deed.
En dan moest je ook nog doen alsof je vereerd was dat ze jou die 'aandacht' gegeven hadden. Als je ze daarna negeerde of koel behandelde reageerden ze gepikeerd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 5 december 2018 @ 20:18:30 #225
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_183556190
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, gooi er nog meer ridicule voorbeelden in die een niet-bestaand punt moeten bewijzen.
Dit heet een hyperbool. Er zijn overigens sinds #metoo wel degelijk aanklachten van vrouwen die beweren dat een man haar been ooit heeft aangeraakt voordat hij miljonair was. Toen hij ineens rijk was vond ze het ineens pas de moeite waard om er aangifte voor te gaan doen.

Er bestaan ook zelfs een idioot die vrijwillig en zonder enige dwang met Chr. Ronaldo naar zijn hotel was gegaan en dit achteraf beweert dit als een marteling te hebben ervaren, zo erg dat ze 15 jaar later op het idee kwam om aangifte te gaan doen en er miljoenen voor eiste als compensatie. Het werkelijke slachtoffer moest een CL wedstrijd die om miljoenen ging missen door die mafkees.

En als jij denkt dat de politie een klacht van een man hetzelfde behandelt als een vrouw dan ben je net zo ziek als een feminist.
pi_183556218
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:17 schreef LXIV het volgende:
Pakweg 10, 15 jaar geleden was het ook heel hip voor vrouwen om in een kroeg mannen ongevraagd te betasten. Dat kwam echt heel regelmatig voor. Soms pakten ze je kont, dat maakte eigenlijk niks uit. Maar er waren ook vrouwen bij die het blijkbaar nodig vonden om gewoon naar je ballen of je piemel te graaien. Soms ook zo lomp dat het gewoon pijn deed.
En dan moest je ook nog doen alsof je vereerd was dat ze jou die 'aandacht' gegeven hadden. Als je ze daarna negeerde of koel behandelde reageerden ze gepikeerd.
Als ze leuk is gaat ze haar gang maar. Het is onfatsoenlijk, maar ach... ik heb niet zoveel met brave meisjes.
pi_183556220
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:18 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dit heet een hyperbool. Er zijn overigens sinds #metoo wel degelijk aanklachten van vrouwen die beweren dat een man haar been ooit heeft aangeraakt voordat hij miljonair was. Toen hij ineens rijk was vond ze het ineens pas de moeite waard om er aangifte voor te gaan doen.

Er bestaan ook zelfs een idioot die vrijwillig en zonder enige dwang met Chr. Ronaldo naar zijn hotel was gegaan en dit achteraf beweert dit als een marteling te hebben ervaren, zo erg dat ze 15 jaar later op het idee kwam om aangifte te gaan doen en er miljoenen voor eiste als compensatie. Het werkelijke slachtoffer moest een CL wedstrijd die om miljoenen ging missen door die mafkees.

En als jij denkt dat de politie een klacht van een man hetzelfde behandelt als een vrouw dan ben je net zo ziek als een feminist.
Ronaldo is wel een slecht voorbeeld voor je punt. :')
  woensdag 5 december 2018 @ 20:19:53 #228
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_183556228
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ja echt? Dat gebeurd te pas en te onpas? Dat vrouwen die zeggen dat een man in de lift wat naars zei gelijk en volledig geloofd wordt? Super serieus genomen wordt?
Ook als er helemaal niks naars is gezegd
  woensdag 5 december 2018 @ 20:20:36 #229
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183556245
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als ze leuk is gaat ze haar gang maar. Het is onfatsoenlijk, maar ach... ik heb niet zoveel met brave meisjes.
Ik ben echt nooit met zo'n vrouw verder gegaan. Ook niet als ze op zich wel leuk waren (van uiterlijk). Ik vond het altijd aanstelsters.
Of van die vrouwen die zich niet eens voorstellen of even lachen, maar meteen met de deur in huis vallen en vragen of je seks wil. Die hoef ik ook niet.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183556261
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Daar was toch alcohol in het spel?
Het ging toch om zaken waar geen enkele reden was om aangifte doen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 5 december 2018 @ 20:23:37 #231
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_183556319
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:54 schreef VEM2012 het volgende:
Ik vind de gedachte dat als je normaal omgaat met vrouwen je het risico loopt om beschuldigd te worden van seksueel misbruik en/of seksisme heel raar.
Ik ook. Helaas is het geen gedachte, het is de waarheid. Kijk eens naar al die #metoo drama. Hoeveel mannenhaat hier achter heeft gezeten en hoe weinig mensen echt slachtoffer geweest zijn. Echter is het heel gemakkelijk om beschuldigd te worden, het is nog moeilijker om onschuld te bewijzen.
pi_183556339
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:18 schreef Ixnay het volgende:

[..]


En als jij denkt dat de politie een klacht van een man hetzelfde behandelt als een vrouw dan ben je net zo ziek als een feminist.
feminisme staat voor gelijkheid tussen mannen en vrouwen dus juist ook er voor dat de aangiften van mannen ook serieus moeten worden genomen

Of bijvoorbeeld een uitbreiding van het vaderschapsverlof

Om gelijkheid te creëren moeten soms de vrouwen de mogelijkheid krijgen een stap bij te zetten en soms de mannen. Maar op wat meer gebieden de vrouwen ja
pi_183556347
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:23 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik ook. Helaas is het geen gedachte, het is de waarheid. Kijk eens naar al die #metoo drama. Hoeveel mannenhaat hier achter heeft gezeten en hoe weinig mensen echt slachtoffer geweest zijn. Echter is het heel gemakkelijk om beschuldigd te worden, het is nog moeilijker om onschuld te bewijzen.
heb je iets van cijfers? Of is dit alleen je onderbuik?
  woensdag 5 december 2018 @ 20:26:12 #234
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_183556387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ronaldo is wel een slecht voorbeeld voor je punt. :')
Want Ronaldo is een verkrachter?
pi_183556406
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:26 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Want Ronaldo is een verkrachter?
Ronaldo heeft een zwijgcontract laten tekenen. Dat is toch al een impliciete vorm van erkenning.
pi_183556430
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Inderdaad. Als jij vindt dat jou onrecht aan is gedaan ga je naar de politie en niet eenzijdig een ander beschimpen in de media.
Ja, dus zeg je wel "ja maar die mensen gaan daardoor rare dingen, lees dit artikel maar, doen dus we moeten dat grensoverschrijdende gedrag niet meer bespreken want dat is slecht voor vrouwen". En dus draai je oorzaak en gevolg om.
  woensdag 5 december 2018 @ 20:28:00 #237
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_183556431
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:24 schreef Allures het volgende:

[..]

feminisme staat voor gelijkheid tussen mannen en vrouwen dus juist ook er voor dat de aangiften van mannen ook serieus moeten worden genomen

Of bijvoorbeeld een uitbreiding van het vaderschapsverlof

Om gelijkheid te creëren moeten soms de vrouwen de mogelijkheid krijgen een stap bij te zetten en soms de mannen. Maar op wat meer gebieden de vrouwen ja
Waarom heet het dan nog feminisme en niet gewoon gelijkheid?

Waar zijn al die feministen als het over rechten van vaders gaat?
  woensdag 5 december 2018 @ 20:28:37 #238
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_183556445
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:24 schreef Allures het volgende:

[..]

heb je iets van cijfers? Of is dit alleen je onderbuik?
Heb jij cijfers dat mannen verkrachters zijn en vrouwen slachtoffers?
  woensdag 5 december 2018 @ 20:29:56 #239
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_183556470
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ronaldo heeft een zwijgcontract laten tekenen. Dat is toch al een impliciete vorm van erkenning.
Misschien had hij heel veel geld en heel weinig zin in gezeur.

Als ik last heb van een vlieg en de makkelijkste manier is om hem dood te meppen dan mag ik toch voor die optie kiezen?
pi_183556499
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:23 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik ook. Helaas is het geen gedachte, het is de waarheid. Kijk eens naar al die #metoo drama. Hoeveel mannenhaat hier achter heeft gezeten en hoe weinig mensen echt slachtoffer geweest zijn. Echter is het heel gemakkelijk om beschuldigd te worden, het is nog moeilijker om onschuld te bewijzen.
Aha, en hoe ligt die verhouding dan ongeveer? Jij weet er kennelijk meer vanaf.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')