abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183543431
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 01:34 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Maar waar baseer je dat op? Ik vind hem 1 van de meest level headed mensen daar
Ik begrijp daar ook geen ene reet van. :N
pi_183543433
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 01:35 schreef xsaskiax het volgende:

[..]

ach er was toch laatst ook een hele ophef over dat er wiet meegebracht was (door Leon?)...... misschien ben ik naef hoor, maar ik heb niemand zo stoned als een garnaal in de rondte zien lopen daar
Ah ja joh, aannames nog aan toe zeg. Het moet niet gekker worden. 8)7
pi_183543434
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2018 01:33 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Nope, buiten een beveiligde omgeving is hij een ongeleid projectiel, denk ik.
Apart want je ziet juist dat hij vaak degene is die anderen weer tot rede brengt als er iets aan de hand is.........
ja hij kan zelf ook weleens kwaad worden, maar heb niet de indruk dat het een ongeleid projectiel is
pi_183543436
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 01:33 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ok, bijzonder dan, vooral van het wiet roken. Ik zie dat niemand doen en hoor er ook niets over. :?
Hij is daar wel steeds mee bezig, in zijn hoofd. Wietje (verkleinwoord) roken is wat hij wil. Net als mensen die "biertje" of "wijntje" zeggen. ;) Ik herken het uit mijn omgeving. ;) Geen oordeel, maar ik denk dat Joa zich beter voordoet dan wat het is.
pi_183543440
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 01:36 schreef xsaskiax het volgende:

[..]

Apart want je ziet juist dat hij vaak degene is die anderen weer tot rede brengt als er iets aan de hand is.........
ja hij kan zelf ook weleens kwaad worden, maar heb niet de indruk dat het een ongeleid projectiel is
Ik heb daar 2 ongeleid projectielen gezien, inclusief bedreigingen met een mes, maar die zijn er godzijdank uit. _O_
pi_183543442
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 01:36 schreef xsaskiax het volgende:

[..]

Bij joa krijg ik juist het idee dat hij zijn "ongeleide projectiel" periode al ruim voorbij is. Hij heeft het allemaal al meegemaakt en heeft daarvan geleerd.
pi_183543444
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 01:37 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Hij is daar wel steeds mee bezig, in zijn hoofd. Wietje (verkleinwoord) roken is wat hij wil. Net als mensen die "biertje" of "wijntje" zeggen. ;) Ik herken het uit mijn omgeving. ;) Geen oordeel, maar ik denk dat Joa zich beter voordoet dan wat het is.
Adriaan precies hetzelfde
pi_183543448
quote:

[..]

Geen oordeel. _O- _O-
Neu helemaal niet. :)
Iets willen is iets anders dan doen. Maar geloof vooral je eigen waanbeelden. ^O^
pi_183543454
quote:

[..]

Ach, wat dat betreft is wiet wel 1 van de meest onschuldige drugs. Alcohol laat je raardere dingen doen.
pi_183543455
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 01:38 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Bij joa krijg ik juist het idee dat hij zijn "ongeleide projectiel" periode al ruim voorbij is. Hij heeft het allemaal al meegemaakt en heeft daarvan geleerd.
^O^
pi_183543461
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 01:38 schreef xsaskiax het volgende:

[..]

Adriaan precies hetzelfde
Klopt, die is ook passief agressief.
pi_183543465
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2018 01:41 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Klopt, die is ook passief agressief.
Die wel ja, dat zie je vaker en ik ben ook heel bang met het boksen dat Gerrit hem daarop gaat pakken
pi_183543466
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 01:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Maar goed, eind goed al goed. Fijn dat de yurt een nieuwe jurk aan heeft en de rekening betaald is. Doordat Joaquin er nu alleen in slaapt, blijft hij netter en kan het nog steeds prima als B&B verhuurd worden. ^O^
Een nieuw jurk? Gewoon een sierdoek over een kletsnatte tent. Zodat het ding er op TV nog een beetje netjes uit ziet aan de buitenkant. Zoals ik eerder heb uitgelegd hier moeten die Yurts in ons klimaat eigenlijk elke 6 maanden uit elkaar gehaald worden en gedroogd worden in een loods.
Dit is gewoon een visuele noodoplossing die uiteindelijk niet gaat werken. Alles gaat rotten nu omdat het vochtig is.
pi_183543470
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 01:39 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Geen oordeel. _O- _O-
Neu helemaal niet. :)
Iets willen is iets anders dan doen. Maar geloof vooral je eigen waanbeelden. ^O^
Waanbeelden :D Kom op, ik schat je hoger in dan deze aanval. :)
pi_183543476
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 01:41 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Een nieuw jurk? Gewoon een sierdoek over een kletsnatte tent. Zodat het ding er op TV nog een beetje netjes uit ziet aan de buitenkant. Zoals ik eerder heb uitgelegd hier moeten die Yurts in ons klimaat eigenlijk elke 6 maanden uit elkaar gehaald worden en gedroogd worden in een loods.
Dit is gewoon een visuele noodoplossing die uiteindelijk niet gaat werken. Alles gaat rotten nu omdat het vochtig is.
Dat ding staat er toch ook nog lang geen 6 maand? Of ben ik nu gek?
pi_183543477
quote:

[..]

Maar voorlopig voldoet de yurt nog helemaal aan de eisen van een B&B met de warme gastvrijheid van de broeders. Hoe mooi kan het zijn/? O+
pi_183543481
Ik ga me voorbereiden op het kijken naar Frans the butcher :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183543483
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2018 01:42 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Waanbeelden :D Kom op, ik schat je hoger in dan deze aanval. :)
Aanval? Ik verwoord het zoals ik het zie. Ik vind dat je nogal wat aannamens doet, gebaseerd op je eigen ervaringen die imo niets met Joaquin te maken hebben. :N
pi_183543484
quote:

[..]

Hoevaak moeten we dit nog horen. Jij weet het weer beter.
pi_183543489
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 01:44 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Aanval? Ik verwoord het zoals ik het zie. Ik vind dat je nogal wat aannamens doet, gebaseerd op je eigen ervaringen die imo niets met Joaquin te maken hebben. :N
Ach, people are people, Joa is zo bijzonder niet ;)
pi_183543491
quote:
6s.gif Op woensdag 5 december 2018 01:26 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Joa is gewoon jaloers op mensen die neuken en wiet roken. Buiten deze setting is hij degene die los gaat. Zeker als hij geen pussy krijgt en dat gaat idd niet gebeuren. Agressief kutventje is en blijft het.
Jij hebt hem helemaal door.
  woensdag 5 december 2018 @ 01:47:52 #247
38396 mazaru
Dum spiro, spero.
pi_183543498
Joa is gewoon in de pubertijd blijven hangen.
Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid.
pi_183543499
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 01:46 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ach, people are people, Joa is zo bijzonder niet ;)
Niemand zegt dat hij bijzonder is. Maar het is ook niet het ongeleide projectiel waar jij hem voor uitmaakt.
pi_183543507
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 01:46 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Jij hebt hem helemaal door.
Nope :D Maar ik zie wel dingen die ik herken, zoals iedereen hier toch. :) Psychologie van de koude grond 8-)
pi_183543511
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 01:43 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Maar voorlopig voldoet de yurt nog helemaal aan de eisen van een B&B met de warme gastvrijheid van de broeders. Hoe mooi kan het zijn/? O+
Vooralsnog zei Joa zelf vandaag nog dat het gewoon een puinhoop was binnen en dat het niet voor een nette B&B kon doorgaan. Daarom wilde hij ook 2 vrachtwagenkabines op het terrein hebben waar ze zelf konden slapen. En dan de B&B eerst opknappen met nieuwe vloerkleden (want er ligt nog steeds geen luxe houten vloer) en wat kastjes en zo.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')