abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 december 2018 @ 23:12:44 #157
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_183596598
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 23:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ehm, ik ben op zich wel geïnteresseerd, maar Jared Kushner... ? Echt?
Ja, echt :Y
Maar je moet het zelf kijken om het te geloven. Ik had het ook niet verwacht. En wellicht denk jij er natuurlijk heel anders over.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_183597200
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:21 schreef nostra het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 07-12-2018 om 21:02:34 Mike Pompeo is doing a great job, I am very proud of him. His predecessor, Rex Tillerson, didn’t have the mental capacity needed. He was dumb as a rock and I couldn’t get rid of him fast enough. He was lazy as hell. Now it is a whole new ballgame, great spirit at State! reageer retweet
Op hoeveel vlakken dit achterlijk is echt. :')
Deze man is zo makkelijk uit de tent te lokken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 7 december 2018 @ 23:37:23 #159
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183597244
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 23:12 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, echt :Y
Maar je moet het zelf kijken om het te geloven. Ik had het ook niet verwacht. En wellicht denk jij er natuurlijk heel anders over.
Ik moet toegeven dat het interessant is om hem eens te horen spreken. Er staat wel tegenover dat er wel veel slap geouwehoer bij zit .... over een proces met 3 stappen (ja, natuurlijk vergaart iemand eerst informatie voordat hij met een plan komt en uitvoert) of bv. rondom minuut 10, waar hij zwak ouwehoert dat hij de president van alle informatie voorziet en dat hij dan de beslissingen neemt ... we kunnen met alles wat we weten best veronderstellen dat dat niet helemaal is hoe het werkt, toch?

Je ziet verder dat hij ook gebriefed is door zogenaamd, terwijl het niet heel relevant is, even tussen neus en lippen door te zeggen van "the president is tough on crime".

Ik ga nu verder luisteren.
pi_183597416
rgoodlaw twitterde op vrijdag 07-12-2018 om 23:20:16 Notice how Mueller nails Cohen for repeatedly lying to THE PUBLIC as relevant to seriousness of offense (and using public statements to signal other witnesses). Should send shivers up the spine of Pres. Trump, Roger Stone, Erik Prince, Don Jr, and others.#CohenSentencingMemo https://t.co/vJyM8vvMiK reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rgoodlaw twitterde op vrijdag 07-12-2018 om 23:29:23 Cohen fingers Trump in Russia investigation. #CohenSentencingMemofootnote 2: Cohen now admits he "conferred" with Trump "about contacting the Russian government" before Cohen used a radio interview to suggest meeting with Trump and Putin. https://t.co/zTm35TbODq reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 7 december 2018 @ 23:44:41 #161
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_183597426
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 23:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat het interessant is om hem eens te horen spreken. Er staat wel tegenover dat er wel veel slap geouwehoer bij zit .... over een proces met 3 stappen (ja, natuurlijk vergaart iemand eerst informatie voordat hij met een plan komt en uitvoert) of bv. rondom minuut 10, waar hij zwak ouwehoert dat hij de president van alle informatie voorziet en dat hij dan de beslissingen neemt ... we kunnen met alles wat we weten best veronderstellen dat dat niet helemaal is hoe het werkt, toch?

Je ziet verder dat hij ook gebriefed is door zogenaamd, terwijl het niet heel relevant is, even tussen neus en lippen door te zeggen van "the president is tough on crime".

Ik ga nu verder luisteren.
Ja, het blijft Jared Kushner natuurlijk. Maar zo vaak hebben we hem nog niet gehoord. Het is niet zo dat ik na dit interview een fan ben, maar ik vond het wel eens goed om hem te horen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 7 december 2018 @ 23:53:58 #162
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183597623
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 23:44 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, het blijft Jared Kushner natuurlijk. Maar zo vaak hebben we hem nog niet gehoord. Het is niet zo dat ik na dit interview een fan ben, maar ik vond het wel eens goed om hem te horen.
Ja, best goed idd. Buiten dat fijn dat het effect lijkt te hebben dat Trump publiekelijk McConnel een tik op de vingers geeft omdat hij het om een of andere reden niet in stemming wil brengen.

Wat anders, ligt het nou aan mij of is deze man dodelijk saai? Dat kan toch bijna niet waar zijn gezien de Trumps zelf nogal alles doen om niet saai te zijn, maar ook Ivanka die er toch genoeg in ziet klaarblijkelijk.
  Redactie Games vrijdag 7 december 2018 @ 23:56:25 #163
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_183597669
De nazi van Charlottesville die Heather Heyer doodreed is schuldig bevonden en kan levenslang krijgen: https://nos.nl/artikel/22(...)uldig-aan-moord.html
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  vrijdag 7 december 2018 @ 23:57:57 #164
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_183597706
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 23:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, best goed idd. Buiten dat fijn dat het effect lijkt te hebben dat Trump publiekelijk McConnel een tik op de vingers geeft omdat hij het om een of andere reden niet in stemming wil brengen.

Wat anders, ligt het nou aan mij of is deze man dodelijk saai? Dat kan toch bijna niet waar zijn gezien de Trumps zelf nogal alles doen om niet saai te zijn, maar ook Ivanka die er toch genoeg in ziet klaarblijkelijk.
Ivanka lijkt me dan ook dodelijk saai eigenlijk. Ze praten ook allebei op dezelfde manier; alsof over elk woord apart wordt nagedacht voordat het uitgesproken wordt.
Schril contrast met Trump wat dat betreft.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 8 december 2018 @ 00:02:45 #165
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183597814
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 23:57 schreef livelink het volgende:

[..]

Ivanka lijkt me dan ook dodelijk saai eigenlijk. Ze praten ook allebei op dezelfde manier; alsof over elk woord apart wordt nagedacht voordat het uitgesproken wordt.
Schril contrast met Trump wat dat betreft.
Ah, ik zal er eens op letten of dat ook voor haar geldt.
  zaterdag 8 december 2018 @ 00:17:13 #166
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183598080
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 23:57 schreef livelink het volgende:

[..]

Ivanka lijkt me dan ook dodelijk saai eigenlijk. Ze praten ook allebei op dezelfde manier; alsof over elk woord apart wordt nagedacht voordat het uitgesproken wordt.
Schril contrast met Trump wat dat betreft.
Overigens wat hij zegt dat Trump een flexibele denker is geloof ik best. Dat als je voor hem redelijke argumenten presenteert en hij daar in mee gaat gaat geloof ik.

Ik geloof niet dat hij een goede kritische afweging maakt en dus de laatste die een indruk maakte napapegaait.

Het geeft misschien wel wat ruimte voor Ivanka+Jared om wat omtrent klimaatverandering erin te sneaken ... hoewel die mening meteen overschreven wordt door wat hij op tv ziet ipv iets meer obscuurs als "prison reform".
pi_183598175
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 08-12-2018 om 00:00:21 Totally clears the President. Thank you! reageer retweet
Tot zover vandaag een topshow
  zaterdag 8 december 2018 @ 00:23:01 #168
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183598196
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 00:21 schreef Nintex het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 08-12-2018 om 00:00:21 Totally clears the President. Thank you! reageer retweet
Tot zover vandaag een topshow
Ah ok, vooruit, omdat hij het zegt. :')
pi_183598301
AP_Politics twitterde op zaterdag 08-12-2018 om 00:11:01 READ: Special Counsel Robert Mueller's filing detailing allegations against former Trump campaign chair Paul Manafort https://t.co/Xc1x4hExBh reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op zaterdag 08-12-2018 om 00:18:35 Mueller's says Manafort lied about:* Interactions with Konstantin Kilimnik* Kilimnik's participation in count two of superseding information* A wire-transfer to a firm working for Manafort* Info pertaining to another DOJ investigation* Manafort's contact with admin officials reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op zaterdag 08-12-2018 om 00:23:03 Interesting. Under the heading "Another DOj Investigation," Mueller's Manafort filing says that Manafort provided information about [REDACTED] that was "pertinent to an investigation in another district." reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op zaterdag 08-12-2018 om 00:26:32 New Mueller filing says that Manafort lied about contacts that he had with the Trump administration *this* year."Manafort said in February 2018 that Manafort had been in communication with a senior Administration official up through February 2018." reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_183598524
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 december 2018 23:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Deze man is zo makkelijk uit de tent te lokken.
De MSM loopt er weer achteraan, vast in hun feedback loopje.
Trump tweet wat, libs triggeren, MSM rapporteren erover en ondertussen sneeuwt het onder wat werkelijk gebeurt achter de schermen, want oepsies, daar is het volgende tweetje alweer.

Er is inmiddels al een dusdanig sterke feedbackloop ontstaan, dat de gemiddelde Amerikaan en de MSM niet meer weten wat ze moeten doen als Trump ineens weg is.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_183598721
Sleutelwoord is vandaag "Delusional"

robreiner twitterde op zaterdag 08-12-2018 om 00:48:02 Donald Trump is not only a criminal, he’s a delusional criminal. Only a sick fuck could read a legal filing that states he’s committed a federal crime and say he’s been totally cleared. Oh I forgot, the sick delusional criminal fuck can’t read. reageer retweet
tribelaw twitterde op zaterdag 08-12-2018 om 00:35:03 This unambiguously *condemns* the President. If Trump truly feels “cleared” by it, either he just can’t read or he’s totally delusional. https://t.co/CfftRTV7Al reageer retweet
etc. de marching orders zijn weer binnen.
pi_183598725
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 00:42 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

De MSM loopt er weer achteraan, vast in hun feedback loopje.
Trump tweet wat, libs triggeren, MSM rapporteren erover en ondertussen sneeuwt het onder wat werkelijk gebeurt achter de schermen, want oepsies, daar is het volgende tweetje alweer.

Er is inmiddels al een dusdanig sterke feedbackloop ontstaan, dat de gemiddelde Amerikaan en de MSM niet meer weten wat ze moeten doen als Trump ineens weg is.
/unfollow fox misschien? Fox dicteerd nieuws wat de president tweet dan kan de president het als feit tweeten. Never ending loop of desinformation. Rupert Murdoch heeft nu de touwtjes in handen.
pi_183598750
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 00:42 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

De MSM loopt er weer achteraan, vast in hun feedback loopje.
Trump tweet wat, libs triggeren, MSM rapporteren erover en ondertussen sneeuwt het onder wat werkelijk gebeurt achter de schermen, want oepsies, daar is het volgende tweetje alweer.

Er is inmiddels al een dusdanig sterke feedbackloop ontstaan, dat de gemiddelde Amerikaan en de MSM niet meer weten wat ze moeten doen als Trump ineens weg is.
Waar komen dit soort fantasieën over de "mainstream media" toch vandaan? Lees je de Times, the Atlantic of the Economist bijvoorbeeld? Hoeveel artikelen gaan er over tweets van Trump?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 8 december 2018 @ 01:13:20 #174
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183599080
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 00:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Waar komen dit soort fantasieën over de "mainstream media" toch vandaan? Lees je de Times, the Atlantic of the Economist bijvoorbeeld? Hoeveel artikelen gaan er over tweets van Trump?
Inderdaad. We hebben hier geen like functionaliteit, maar wat je hier zegt klopt exact.
  zaterdag 8 december 2018 @ 01:26:35 #175
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183599382
quote:
Taken alone, these are each serious crimes worthy of meaningful punishment. Taken together, these offenses reveal a man who knowingly sought to undermine core institutions of our democracy. His motivation to do so was not borne from naiveté, carelessness, misplaced loyalty, or political ideology. Rather, these were knowing and calculated acts – acts Cohen executed in order to profit personally, build his own power, and enhance his level of influence. The nature and seriousness of each of Cohen’s crimes warrant a substantial sentence in this case.
pi_183599842
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_183600489
Comey twitterde op zaterdag 08-12-2018 om 01:25:30 Today wasn’t a search for truth, but a desperate attempt to find anything that can be used to attack the institutions of justice investigating this president. They came up empty today but will try again. In the long run, it'll make no difference because facts are stubborn things. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 8 december 2018 @ 07:44:05 #178
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_183600635
Belastingontduiking door Cohen? Illegale betalingen?
Oef, Trump zal zo kwaad worden dat hij als onschuldig persoon in zee is gegaan met een crimineel als advocaat. En criminele campagneleider. En criminele adviseurs. En criminele University. En criminele Foundation. ...

De enige reden dat Trump nog niet aangeklaagd is is omdat hij president is. Maar daarvoor heb je dus impeachment. Het is goed om te wachten op het totale plaatje in een eindrapport, maar wat we nu allemaal al weten is al meer dan genoeg voor impeachment.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 8 december 2018 @ 07:49:13 #179
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_183600651
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:47 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Schiet me opeens te binnen, hoe zou het gaan met Melania's anti cyberbully campagne?
Met geld als haar belangrijkste drijfveer is het niet vreemd dat ze geen problemen heeft met Infidelity-1.
Géén kloon van tvlxd!
pi_183600913
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 07:44 schreef Montov het volgende:
Belastingontduiking door Cohen? Illegale betalingen?
Oef, Trump zal zo kwaad worden dat hij als onschuldig persoon in zee is gegaan met een crimineel als advocaat. En criminele campagneleider. En criminele adviseurs. En criminele University. En criminele Foundation. ...

De enige reden dat Trump nog niet aangeklaagd is is omdat hij president is. Maar daarvoor heb je dus impeachment. Het is goed om te wachten op het totale plaatje in een eindrapport, maar wat we nu allemaal al weten is al meer dan genoeg voor impeachment.
De informatie die gister is gepubliceerd zal ook betekenen dat zijn eindrapport een echte klapper gaat worden. Sommigen twijfelen daar nog over, ik niet meer.
  zaterdag 8 december 2018 @ 09:11:36 #181
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_183601026
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 08:56 schreef Freak188 het volgende:

[..]

De informatie die gister is gepubliceerd zal ook betekenen dat zijn eindrapport een echte klapper gaat worden. Sommigen twijfelen daar nog over, ik niet meer.
De info van gister is al een echte klapper, dus twijfel is idd niet meer nodig.
Maar het eindrapport van Mueller zal gaan over Russische inmenging, terwijl dit 'alleen' maar gaat over illegale geheime donaties en de jarenlange leugens om het te verdoezelen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_183601931
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 00:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Waar komen dit soort fantasieën over de "mainstream media" toch vandaan? Lees je de Times, the Atlantic of the Economist bijvoorbeeld? Hoeveel artikelen gaan er over tweets van Trump?
Ik lees de Times, WaPo en volg /r/politics voor de interessante artikelen (en zo nu en dan even langs breitbart en /r/conservative om te zien wat daar in de bubbel gebeurt). MSM is inderdaad een beetje foute rechtse frame :D

Bedoel de progressieve/neutrale grote media.

Dit kwam overigens letterlijk van de Economist:

quote:
This is the problem with a lot of journalism, especially liberal journalism at the moment. It’s locked together with those people in the theatre. If you look at the New York Times, for example, it’s continually about that feedback loop between what Trump has said and the reaction of liberal elements in the society. It’s led to a great narrowing of journalism. So in a way, he is part of the hypernormal situation because it’s a politics of pantomime locked together with its critics. And it becomes a perpetual, infernal motion system, which is a distraction. It’s not a conspiracy. It’s a distraction from what’s really happening in the world. I would argue that there is a sense—in a lot of liberal journalism—of unreality. They’re locked into describing the pantomime politics and they’re not looking to what Mr Michael Pence is really up to, and what’s really happening outside the theatre.
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')