abonnement Unibet Coolblue
pi_183693465
quote:
Ik vind dit serieus best een tof lied :@

Maar ze moeten nevernooit naar het ESF :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 december 2018 @ 23:04:26 #252
163650 Greys
pi_183693478
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jij was het niet _O-
Nee maar we dachten het allemaal denk ik _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183693497
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik hoor het een van de dames van team fok nog vol verbijstering zeggen: ‘er komen een hoer en een indiaan het podium op’ _O-
_O- _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 13 december 2018 @ 07:50:54 #254
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_183697049
Ik vergeet echt nooit meer dat NSF met Sieneke en de bijbehorende topics op Fok. _O- *O*
Ik lach echt nooit iemand uit maar met die deelneemster met die blauwe jurk hield ik het niet meer :@

Edit: Peggy Mays
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_183697599
Dit hele 'zoek eerst het lied' gebeuren baart me zorgen. Ik wil hier niemand mee kwetsen, maar in mijn ogen hebben we in Nederland helemaal niet zoveel songwriters die ''out of the box'' denken (om het maar even zo te zeggen). Je hebt ze wel, maar dat zijn volgens mij dan weer juist degene die niks met het Songfestival te maken willen hebben.

Ja het enige wat je dan overhoud zijn de popnummers en de ballades en de rustige gitaarliedjes en daar gaan we het echt niet mee redden.

Iedereen roept dat we dicht bij onszelf moeten blijven maar ik zou het echt niet zo heel gek vinden als ze dit jaar het roer radicaal zouden omgooien en wat Zweedse songwriters erbij zouden halen, die weten ten minste echt hoe je een hit moet maken.

En PS: Chocolatte is een flutnummer en heeft een flutuitvoering. Eleni deed het obviously beter :*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_183697629
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 07:50 schreef jajablahblah het volgende:
Ik vergeet echt nooit meer dat NSF met Sieneke en de bijbehorende topics op Fok. _O- *O*
Ik lach echt nooit iemand uit maar met die deelneemster met die blauwe jurk hield ik het niet meer :@

Edit: Peggy Mays
Die hele NF moet gewoon nationaal erfgoed worden, zo fout en hilarisch wordt het gewoon nooit meer... al kwam Joan vs Rafaella nog aardig in de buurt :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_183697662
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:11 schreef Nexum het volgende:
Dit hele 'zoek eerst het lied' gebeuren baart me zorgen. Ik wil hier niemand mee kwetsen, maar in mijn ogen hebben we in Nederland helemaal niet zoveel songwriters die ''out of the box'' denken (om het maar even zo te zeggen). Je hebt ze wel, maar dat zijn volgens mij dan weer juist degene die niks met het Songfestival te maken willen hebben.

Ja het enige wat je dan overhoud zijn de popnummers en de ballades en de rustige gitaarliedjes en daar gaan we het echt niet mee redden.

Iedereen roept dat we dicht bij onszelf moeten blijven maar ik zou het echt niet zo heel gek vinden als ze dit jaar het roer radicaal zouden omgooien en wat Zweedse songwriters erbij zouden halen, die weten ten minste echt hoe je een hit moet maken.

En PS: Chocolatte is een flutnummer en heeft een flutuitvoering. Eleni deed het obviously beter :*
Helemaal mee eens, ik ben bang dat we weer met een Tjeerd Oosterhuis/John Ewbank 13 in een dozijn nummer worden opgescheept
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_183697790
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:11 schreef Nexum het volgende:
Dit hele 'zoek eerst het lied' gebeuren baart me zorgen. Ik wil hier niemand mee kwetsen, maar in mijn ogen hebben we in Nederland helemaal niet zoveel songwriters die ''out of the box'' denken (om het maar even zo te zeggen). Je hebt ze wel, maar dat zijn volgens mij dan weer juist degene die niks met het Songfestival te maken willen hebben.

Ja het enige wat je dan overhoud zijn de popnummers en de ballades en de rustige gitaarliedjes en daar gaan we het echt niet mee redden.

Iedereen roept dat we dicht bij onszelf moeten blijven maar ik zou het echt niet zo heel gek vinden als ze dit jaar het roer radicaal zouden omgooien en wat Zweedse songwriters erbij zouden halen, die weten ten minste echt hoe je een hit moet maken.
Zweedse songwriters zijn ook niet altijd zaligmakend. Anouk schreef Walk Along ook met een Zweed. Nou, hoera.

Maar als songwriter met een topnummer ga je natuurlijk niet eerst naar Avrotros. Dus met de huidige zoekmethode krijg je sowieso een afdankertje.
pi_183697970
Ja ik ben ook heel benieuwd wie ze dan gevraagd hebben. In het jaar van OG3NE was het bijv. o.a. Alain Clark en BLØF, naja ik weet niet :+

Maar goed, wie weet weten ze ons juist wel echt te verrassen. Misschien willen er best wel wat onverwachte mensen wél schrijven, maar gewoon niet meedoen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 13 december 2018 @ 10:03:32 #260
39237 crew  H_T
2733
pi_183698187
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 07:50 schreef jajablahblah het volgende:
Ik vergeet echt nooit meer dat NSF met Sieneke en de bijbehorende topics op Fok. _O- *O*
Ik lach echt nooit iemand uit maar met die deelneemster met die blauwe jurk hield ik het niet meer :@

Edit: Peggy Mays
Oei :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_183698567
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 07:50 schreef jajablahblah het volgende:
Ik vergeet echt nooit meer dat NSF met Sieneke en de bijbehorende topics op Fok. _O- *O*
Ik lach echt nooit iemand uit maar met die deelneemster met die blauwe jurk hield ik het niet meer :@

Edit: Peggy Mays
Albert West :'(
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 december 2018 @ 10:29:04 #262
163650 Greys
pi_183698626
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, ik ben bang dat we weer met een Tjeerd Oosterhuis/John Ewbank 13 in een dozijn nummer worden opgescheept
Ik heb nog een ietsiepietsie hoop op dat screenshot dat Ilse schreef samen met de Rise Like A Phoenix dude.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183698723

Dit blijft de beste versie van Shalalie voor mij... niet dat het de finale had gehaald maar het was de minst belegen versie :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 13 december 2018 @ 10:41:22 #264
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_183698846
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Albert West :'(
Yolanthe:" Nou Albert, waarom Peggy May?"
Albert:"Nou ze is mooi".
_O-
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_183699690
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb nog een ietsiepietsie hoop op dat screenshot dat Ilse schreef samen met de Rise Like A Phoenix dude.
:Y tenzij Jan natuurlijk ook Rick Vol heeft gevraagd, dan snap ik dat ze daar niet omheen kunnen.
  donderdag 13 december 2018 @ 12:25:58 #266
2681 Dave
Aardig op drave
pi_183701065
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

John Ewbank 13
Och,

There you stay then,
You already saw this moment so many times in your dreams,
And there it is then
The day you know you would come, is finally here,
Are you there ready for?
Can you ever really be?


Met Davina-accent.

Ik zie potentie.
:o)
pi_183701442
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:25 schreef Dave het volgende:

[..]

Och,

There you stay then,
You already saw this moment so many times in your dreams,
And there it is then
The day you know you would come, is finally here,
Are you there ready for?
Can you ever really be?


Met Davina-accent.

Ik zie potentie.
Nou is John Ewbank een geboren Brit, dus ik mag hopen dat z'n Engels ietsje beter is ;)

Ik vind Ewbank en Oosterhuis trouwens geen B-keus qua songwriters, beter heb je bijna niet in Nederland.
pi_183701525
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:11 schreef Nexum het volgende:
Dit hele 'zoek eerst het lied' gebeuren baart me zorgen. Ik wil hier niemand mee kwetsen, maar in mijn ogen hebben we in Nederland helemaal niet zoveel songwriters die ''out of the box'' denken (om het maar even zo te zeggen). Je hebt ze wel, maar dat zijn volgens mij dan weer juist degene die niks met het Songfestival te maken willen hebben.

Ja het enige wat je dan overhoud zijn de popnummers en de ballades en de rustige gitaarliedjes en daar gaan we het echt niet mee redden.

Iedereen roept dat we dicht bij onszelf moeten blijven maar ik zou het echt niet zo heel gek vinden als ze dit jaar het roer radicaal zouden omgooien en wat Zweedse songwriters erbij zouden halen, die weten ten minste echt hoe je een hit moet maken.

En PS: Chocolatte is een flutnummer en heeft een flutuitvoering. Eleni deed het obviously beter :*
Het is weer eens een ander benadering, eerst het lied en dan de rest. En als ze het goed aanpakken dan vragen ze idd ook wat buitenlandse songwriters. Kans is wel groter dat je een soort van 'wat gaan we nou kiezen' discussie krijgt in die te kleine commissie, maar hopelijk komt het niet zover. Dat je het niet kan redden met rustige pop en/of gitaar nummers is onzin natuurlijk. Als het maar binnenkomt bij juries en publiek. Kwestie van persoonlijke smaak ook
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 13:01:32 #269
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183701801
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:33 schreef TheVulture het volgende:

Dit blijft de beste versie van Shalalie voor mij... niet dat het de finale had gehaald maar het was de minst belegen versie :P
Sowieso heeft die hele Vincent daarna nog best een redelijke carrière gehad.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_183702445
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:44 schreef blackswangreen het volgende:

Ik vind Ewbank en Oosterhuis trouwens geen B-keus qua songwriters, beter heb je bijna niet in Nederland.
Ze komen alleen vaak niet veel verder dan een 13 in een dozijn poplied, geschreven met Songfestival als doel... en daar gaat het mis... alle artiesten die de afgelopen jaren zijn gegaan (minus de Trijn) wilden volgens mij primair een goed album afleveren en kozen daar vervolgens hun inzending uit of dachten niet in de geijkte songfestivalpaden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 13 december 2018 @ 13:55:32 #271
39237 crew  H_T
2733
pi_183702973
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:33 schreef TheVulture het volgende:

Dit blijft de beste versie van Shalalie voor mij... niet dat het de finale had gehaald maar het was de minst belegen versie :P
Maar dat meeklappen van het Tros-publiek -O-
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 14:07:49 #272
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183703172
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 07:50 schreef jajablahblah het volgende:
Ik vergeet echt nooit meer dat NSF met Sieneke en de bijbehorende topics op Fok. _O- *O*
Ik lach echt nooit iemand uit maar met die deelneemster met die blauwe jurk hield ik het niet meer :@

Edit: Peggy Mays
Dat was echt erg. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 13 december 2018 @ 14:55:01 #273
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_183704347
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:07 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Dat was echt erg. :')
Ik moest zo hard lachen dat ik dacht dat ik er in bleef :D
Nu nog als ik er aan denk :o
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 december 2018 @ 16:07:59 #274
163650 Greys
pi_183705639
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:55 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Ik moest zo hard lachen dat ik dacht dat ik er in bleef :D
Nu nog als ik er aan denk :o
Het songfestival brengt ons eigenlijk zó veel he als je er over nadenkt. Hysterische lachbuien, emo gedoe, woede, liefde, alles _O- _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183706224
Op de website van DWDD vandaag:

Trijntjes Kerstjukebox en bijzonder nieuws!

Op zaterdag 30 maart staat Trijntje Oosterhuis samen met het Metropole Orkest in de Ziggo Dome. Met 70 musici zal het met Grammys bekroonde Metropole Orkest Trijntje begeleiden bij haar jubileumconcert: "Het Beste Van Trijntje Oosterhuis Live Met Het Metropole Orkest". Maar behalve dat heeft Trijntje nog meer bijzonder nieuws!

Ooooh nee toch?
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')