abonnement Unibet Coolblue
pi_183523233
quote:
AMSTERDAM - Een 57-jarige man in een rolstoel is afgelopen donderdagavond het slachtoffer geworden van een gewelddadige beroving in het Amsterdamse Oosterpark. De vier verdachten mishandelden hem en pakten geld uit zijn borstzak.

Het slachtoffer reed aan het begin van de avond in zijn rolstoel het Oosterpark in. Toen hij vlak bij het water was, zagen de vier mannen hun kans schoon en trokken hem met geweld van zijn rolstoel af. Daarna volgde de mishandeling. Eén van de verdachten probeerde om zijn horloge te stelen, maar slaagde daar niet in. Vervolgens vluchtten de vier.

Signalement
Van twee van de vier verdachten is een signalement bekend. De politie vraagt getuigen of mensen die weten wie de daders zijn zich te melden. Van twee van de vier verdachten is een signalement bekend. Ze droegen beiden een zwarte jas met capuchon, de een had een ’forse baard’ en de ander een ringbaard en opvallende doorlopende wenkbrauwen. Beide mannen hebben een licht getinte huidskleur, zijn tussen de 1,60 en 1,70 meter lang en tussen de 18 en 25 jaar oud.
Bron

Stelletje lafaards bah! Zijn het geen bejaarden die ze de tyfus kopschoppen pakken ze wel een gehandicapt persoon. :r
pi_183523284
Licht getint, wat een verrassing...
pi_183523397
ik heb een lichtgetint vermoeden.... met zijn vieren een gehandicapte aanvallen :r :r :r
There are only 151 Pokémon.
pi_183523465
Laffe wezels.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183523479
¤1,- pp

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2018 22:08:04 ]
pi_183523502
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 22:04 schreef Eenskijken het volgende:
ik heb een lichtgetint vermoeden.... met zijn vieren een gehandicapte aanvallen :r :r :r
Staat ook bij het signalement :)

Ik vraag mij af of dit 20/30 jaar geleden ook gebeurde. De zwakkere in de maatschappij zijn vogelvrij voor dat tuig, en keer op keer zijn het dezelfde (zeer zelden een uitzondering). Altijd met een hoop geweld, fantastisch die muktikul, bejaarden gekopschopt, gehandicapten met een hoop geweld overvallen, homo's niet meer veilig zelfs in je eigen woning ben je niet meer veilig als dat tuig weer eens een woningoverval pleegt. Nederland is een grote speeltuin voor een hoop van dat tuig.
  maandag 3 december 2018 @ 22:12:01 #7
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183523583
Het ergste is misschien nog wel dat we hieraan gewend zijn geraakt.
pi_183523659
Gewetenloos ben je als je zoiets doet, letterlijk gewetenloos. Dit kan niet streng genoeg bestraft worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183523662
quote:
opvallende doorlopende wenkbrauwen
Unibrow is een misdaad op zich.
pi_183525062
Smeriga, laffe, lowlife ratten :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183525131
Volgens mij zijn de daders ook gehandicapt. Alleen dan op een andere manier. Iemand die geestelijk gezond is gaat tenslotte niet een persoon in een rolstoel mishandelen en beroven.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 4 december 2018 @ 00:17:42 #12
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_183525745
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 22:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Staat ook bij het signalement :)

Ik vraag mij af of dit 20/30 jaar geleden ook gebeurde. De zwakkere in de maatschappij zijn vogelvrij voor dat tuig, en keer op keer zijn het dezelfde (zeer zelden een uitzondering). Altijd met een hoop geweld, fantastisch die muktikul, bejaarden gekopschopt, gehandicapten met een hoop geweld overvallen, homo's niet meer veilig zelfs in je eigen woning ben je niet meer veilig als dat tuig weer eens een woningoverval pleegt. Nederland is een grote speeltuin voor een hoop van dat tuig.
Een beetje gillen op Fok! helpt ook niet. Als in plaats daarvan alle goede burgers nu eens zouden ingrijpen... ipv video'tjes te de draaien... dan zou dit walgelijk tuig (of het nu getint of blank is) heel snel stoppen met die teringstreken.

Het probleem is dat bijna niemand een vinger uitsteekt als iemand beroofd wordt.
En dan maar klagen dat het steeds gevaarlijker wordt... vind je het gek denk ik dan. Wie niets doet verwacht ook geen hulp meer als ze zelf slachtoffer dreigen te worden.

Nou niet met mij!
Goed de laatste bijna 8 jaar woon ik in een buurt waar zelden tot nooit iets gebeurt.
Maar daarvoor heb ik wel ergens gewoond waar regelmatig iets aan de hand was, mijn onderbuurman ging vaak op het tuig af. Dat leek me een goed idee... en heb dat sindsdien ook gedaan.

En ja, dan kom je wel eens voor grotere groepen te staan... maar dan ren je vloekend en tierend de straat op... (en je rent zo snel op ze af dat ze geen moment kunnen nadenken dat ik alleen ben en zij met een groep). Ja dan rennen ze weg, want zij zitten fout... en dan zit er ook nog een vloekende en tierende gek achter ze aan (die misschien tot weten zij wat niet tot toe in staat is).

Mwah, we hebben de vernielingen in ons deel van de straat behoorlijk naar beneden gekregen, mijn onderbuurman en ik.

Ja, het was een doorgaande winkelstraat in Haren, waar elk weekend vele dronken figuren voor het stappen in Groningen, en ook weer terug meestal langsrijden. Dat volk kent elkaar op de een of andere manier doorgaans wel. Dus het gerucht ging vrij snel rond dat je in dat gedeelte van de straat beter geen rotzooi kon trappen.

Dus het vernielzuchtig tuig hebben we wel kunnen verjagen. De zware criminelen helaas niet.
pi_183525763
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 22:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
Licht getint, wat een verrassing...
pi_183527919
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 22:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Staat ook bij het signalement :)

Ik vraag mij af of dit 20/30 jaar geleden ook gebeurde. De zwakkere in de maatschappij zijn vogelvrij voor dat tuig, en keer op keer zijn het dezelfde (zeer zelden een uitzondering). Altijd met een hoop geweld, fantastisch die muktikul, bejaarden gekopschopt, gehandicapten met een hoop geweld overvallen, homo's niet meer veilig zelfs in je eigen woning ben je niet meer veilig als dat tuig weer eens een woningoverval pleegt. Nederland is een grote speeltuin voor een hoop van dat tuig.
Tuurlijk gebeurde dit toen ook, alleen stond het toen alleen in een lokaal krantje en was de nationale verontwaardiging niet zo groot. Simpel weg omdat minder mensen er mee geconfronteerd werden. We leven in steeds veiliger tijden, maar toch ervaren mensen het als steeds onveiliger. Eigenlijk is dat erg vreemd. Ik houd het altijd maar op de hoeveelheid media en het internet waardoor elk incident uitvergroot wordt. Het is in 2000 jaar nooit zo veilig geweest als nu.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 4 december 2018 @ 09:08:11 #15
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_183527943
Mensen in rolstoelen kunnen af en toe wel het bloed onder je nagels vandaan halen , daarom niet te snel oordelen mensen
Ik ben inmiddels overleden
pi_183527956
Dat zal hem leren, arrogant rolstoeltuig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 4 december 2018 @ 09:11:01 #17
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_183527973
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
Dat zal hem leren, arrogant rolstoeltuig.
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
Dat zal hem leren, arrogant rolstoeltuig.
Ik ben het zowaar met Koos eens :o

Ik ben inmiddels overleden
pi_183528058
Die leipe mocroflavour
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 4 december 2018 @ 09:27:51 #19
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_183528156
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2018 22:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Unibrow is een misdaad op zich.
Klantje van Lombroso

https://dbnl.org/tekst/brus002boef01_01/brus002boef01_01_0006.php
Non possumus non loqui
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')