abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183581305
V Persie heeft gewoon gelijk. Winnen van Napoli, winnen van United winnen van Sevilla. Als je in jezelf gelooft en het op kan brengen volle bak te gaan 90 minuten is veel mogelijk.
blablablabla
  vrijdag 7 december 2018 @ 12:18:49 #252
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_183582313
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 01:53 schreef Slobeend het volgende:
Svenaldo _O_
[ afbeelding ]
Prachtig!
Hij doet het gewoon weer goed. Wat mij betreft blijft ie staan met die mooie crosses van m.
  vrijdag 7 december 2018 @ 12:54:04 #253
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183582867
Die contractverlenging geeft 'm vleugels :)

Zou wel mooi zijn als ie zich toch nog doorontwikkelt. Met oudjes Botteghin en VDH kunnen we wel een centrale verdediger gebruiken waar we nog jaren mee vooruit kunnen of desnoods voor wat miljoenen kunnen verkopen.

Nu nog een talent door laten stromen en een nieuwe kopen en we zijn weer goed voorzien op die positie
pi_183582910
Lol ik ben echt benieuwd of van Beek dit vol kan houden hoor.

Gelachen om die Colombiaan trouwens.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 7 december 2018 @ 13:00:13 #255
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183583007
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol ik ben echt benieuwd of van Beek dit vol kan houden hoor.

Gelachen om die Colombiaan trouwens.
Hij heeft vaker lange periodes goed gespeeld, het is niet alsof ie er nooit wat van heeft gekund. Als je er anderhalf jaar uit ligt vanwege een blessure kan ik me goed voorstellen dat het even duurt voordat je weer op niveau bent.

Maar laten we even afwachten.
pi_183583043
Beek zijn ondergrens was ook wel bedroevend laag. Dat was niet matig, maar bizar slecht. Maar hoe het nu gaat is prima natuurlijk.
pi_183583204
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij heeft vaker lange periodes goed gespeeld, het is niet alsof ie er nooit wat van heeft gekund. Als je er anderhalf jaar uit ligt vanwege een blessure kan ik me goed voorstellen dat het even duurt voordat je weer op niveau bent.

Maar laten we even afwachten.
Ja, maar nu wordt er alweer gepraat over verdere ontwikkeling. Ik denk dat pot tegen PSV gewoon zn top was.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 7 december 2018 @ 13:46:31 #258
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183583887
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja, maar nu wordt er alweer gepraat over verdere ontwikkeling. Ik denk dat pot tegen PSV gewoon zn top was.
Verdere ontwikkeling zou zijn als ie dat niveau op constante basis kan laten zien
pi_183584366
Ik heb altijd in van Beek geloofd dat het een goede speler voor Feyenoord is
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183584383
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja, maar nu wordt er alweer gepraat over verdere ontwikkeling. Ik denk dat pot tegen PSV gewoon zn top was.
PSV is europese top volgens sommige
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 7 december 2018 @ 14:34:39 #261
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_183584804
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb altijd in van Beek geloofd dat het een goede speler voor Feyenoord is
Oke bedankt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  vrijdag 7 december 2018 @ 14:41:22 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183584955
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb altijd in van Beek geloofd dat het een goede speler voor Feyenoord is
Oke Klaas, we noteren het even.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183585197
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Oke Klaas, we noteren het even.
Ik heb het 1 maand geleden nog getiept hier

toen kon die er niets van volgens de mensen die posten dat die zo goed was tegen psv en vvv
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183585619
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik heb het 1 maand geleden nog getiept hier

toen kon die er niets van volgens de mensen die posten dat die zo goed was tegen psv en vvv
Toornstra snoert ook mondjes Klaas, herzie je jouw mening over hem? :)
pi_183585829
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:10 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Toornstra snoert ook mondjes Klaas, herzie je jouw mening over hem? :)
Toornstra kan er geen reet van dat hebben we gisterenavond weer gezien
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183585920
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Toornstra kan er geen reet van dat hebben we gisterenavond weer gezien
ga gewoon weg
pi_183585978
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Toornstra kan er geen reet van dat hebben we gisterenavond weer gezien
Onder hetzelfde mom kunnen we dus ook stellen dat van Beek er niks van kan, op de afgelopen 2 wedstrijden na?
  vrijdag 7 december 2018 @ 15:37:35 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183586128
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik heb het 1 maand geleden nog getiept hier

toen kon die er niets van volgens de mensen die posten dat die zo goed was tegen psv en vvv
Je bent zelf getiept
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 7 december 2018 @ 15:48:17 #269
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183586319
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:27 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Onder hetzelfde mom kunnen we dus ook stellen dat van Beek er niks van kan, op de afgelopen 2 wedstrijden na?
:D
pi_183586808
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:45 schreef Oldground het volgende:

Vanaf 0:38.

Wil ik jullie niet onthouden.
Verkeerde doelnetten

waardeloos, waardeloos, waardeloos
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_183587010
quote:
Van Bronckhorst lacht om Van Persie: 'Barcelona wordt moeilijk'
15.10 uurPraat mee

Van Bronckhorst lacht om Van Persie: 'Barcelona wordt moeilijk'
Giovanni van Bronckhorst weet nog niet of Robin van Persie ook zondag in het uitduel met FC Emmen aan de aftrap zal verschijnen. De trainer van Feyenoord ontkende echter dat de 35-jarige spits niet op kunstgras zou kunnen spelen.

Van Persie zat zondag tegen PSV al bij de wedstrijdselectie, maar maakte in het thuisduel met VVV-Venlo uiteindelijk pas zijn rentree. Die wedstrijd was volgens Van Bronckhorst dan ook veel meer op het lijf geschreven van de routinier. 'De verwachting was dat VVV zich zou gaan ingraven, dat er veel druk voor de goal zou zijn', zei Van Bronckhorst op zijn persconferentie. 'Met Robin in de spits hoef je daar dan ook niet heel veel energie in te stoppen, dan gaat het meer om z'n kwaliteit.'

Van Persie speelde zoals verwacht circa zeventig minuten mee tegen VVV, voordat Van Bronckhorst hem naar de kant haalde. Zaterdag bekijkt de trainer van Feyenoord of de aanvoerder ook in Emmen inzetbaar is. De ondergrond vormt geen obstakel. 'Hij heeft natuurlijk wel vaker op kunstgras gespeeld en heeft ook al eens twee keer gescoord tegen PEC Zwolle. Robin kan ook op kunstgras spelen, maar we zullen goed moeten kijken hoe hij de week heeft doorstaan.'

Van Bronckhorst ging ook in op de uitspraak van Van Persie dat zelfs Barcelona het moeilijk zou krijgen tegen Feyenoord als het zo speelt als in de eerste helft tegen PSV. De ervaren linkspoot bezigde daarbij de term 'onverslaanbaar'. 'Ik denk dat dat misschien te ver gaat. Barcelona zal moeilijk worden, denk ik. Ik acht ons niet kansloos', zei de coach met een glimlach. 'Het geeft meer aan hoe we er nu instaan. Heel positief, maar met beide benen op de grond.'

Van Bronckhorst voegde eraan toe dat Feyenoord vooral moet doorgaan op de ingeslagen weg om zo in het spoor van PSV en Ajax te blijven. Dat zondag alweer Emmen-uit wacht, hoeft in dat opzicht geen probleem te zijn. 'Dat hebben we vaker gehad. Niet zo vaak als we zouden willen, maar we hebben natuurlijk ervaring in de Champions League en de Europa League. In dat opzicht is het niks nieuws voor ons. Voor ons is zondag weer een kans om drie punten te pakken.'

Emmen verwacht Feyenoord
Waar het nog onduidelijk is of Van Persie en Eric Botteghin er in Emmen bij zijn, zal Nicolai Jørgensen sowieso niet afreizen naar Drenthe. De borden met FC Emmen verwacht Feyenoord die aldaar langs de weg staan, zal de Deense spits dus niet te zien krijgen. Emmen-trainer Dick Lukkien heeft het uiteraard al wel opgemerkt. 'Dat is toch mooi. De eerste thuiswedstrijd tegen een club uit de traditionele topdrie. Je merkt aan alles dat het een heel bijzondere wedstrijd is.'

Lukkien weet dat zijn ploeg komende zondag met de Rotterdammers een ploeg in vorm treft na de 2-1 zege op PSV en de 4-1 zege op VVV. 'Feyenoord is een goede ploeg, dat hebben ze vorige week tegen PSV wel laten zien. Ze hebben het goede gevoel en zijn in vorm', aldus de trainer op de clubwebsite. 'Ze zullen misschien wat meer vermoeid zijn, maar je kunt ook zeggen dat ze met twee winstpartijen op rij het goede gevoel hebben. Zondag zal blijken hoe dat gaat.'
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183588424
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 15:27 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Onder hetzelfde mom kunnen we dus ook stellen dat van Beek er niks van kan, op de afgelopen 2 wedstrijden na?
De nieuwe de Vrij ,let maar op
Wil uiteindelijk zelf ook naar Italië toe hoorde ik in gesprek mte Andy

[ Bericht 1% gewijzigd door PSVCL op 07-12-2018 17:38:30 ]
pi_183588507
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik word zo moe van dat roepen dat het realisme is, ja als je er bij voorbaat bij neerlegt kom je ook niet verder en heb je inderdaad gelijk. Maar kijk naar Rode Ster Belgrado die nog meer punten hebben in een zwaardere poule.
Vooraf moet je idd niet roepen dat je bij voorbaat kansloos bent , had zelf vertrouwen in plek 3.

Maar dat je na Inter thuis op een lullige wijze op 0 punten staat,oa door fouten van de scheids, helpt natuurlijk ook niet mee aan het zelfvertrouwen.
pi_183588722
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 01:53 schreef Slobeend het volgende:
Svenaldo _O_
[ afbeelding ]
Einde tijdperk Bottegod

RIP
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_183589203
Van Beek debuteerde toch ook op rechtsback en liet dan ook wel eens wat geinige actietjes zien op de flank kan ik mij nog wel herinneren. Tegenstanders verwachten van iemand met zijn postuur ook niet dit soort passeerbewegingen natuurlijk :')
  vrijdag 7 december 2018 @ 18:13:30 #276
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183589297
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 18:08 schreef PollosHermanos het volgende:
Van Beek debuteerde toch ook op rechtsback en liet dan ook wel eens wat geinige actietjes zien op de flank kan ik mij nog wel herinneren. Tegenstanders verwachten van iemand met zijn postuur ook niet dit soort passeerbewegingen natuurlijk :')
Je verwacht van iemand met zijn postuur überhaupt niet dat ie profvoetballer is :D
pi_183591422
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 07:13 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, je bent vrij opportunistisch, en behoorlijk glas-halfleeg. Ik zal het glas eens vullen tot halfvol.

Het voetbal wordt langzaamaan beter bij ons, we morsen nog altijd weinig punten, en staan maar 7 punten achter op de nr 1. Mochten zowel Ajax als Feyenoord van PSV winnen is dat maar 1 puntje.

Het zou zelfs zo maar kunnen dat PSV volgende week punten morst uit bij Heracles, en Ajax de week erop uit bij Utrecht. Als je dan zelf van Emmen, Fortuna, en ADO weet te winnen, sta je er gewoon echt heel dichtbij hoor.

Misschien moet je je beseffen dat itt veel mensen in dit topic Feyenoord dit seizoen (gelukkig) nog wel serieus neemt en nog wel naar boven kijkt, en dus niet een kansloze mentaliteit heeft van "het seizoen is gespeeld, laat nu maar wat jeugd zien".

Gio en de selectie willen gewoon nog altijd strijden voor het hoogst haalbare, zeer terecht, al zou het maar de 2e plek zijn. Of dat dat ook niet zou kunnen met meer jeugd is een andere vraag, maar de roep om jeugd komt daar niet vandaan.

Wat zou er voor jou voor nodig zijn om ons wel als (niet eens de grootste, maar gewoon een) titelkandidaat te bestempelen? Winnen t/m Ajax thuis? Zou zo maar kunnen gebeuren.
Prima post. Hoewel de eerste weken voetballend niet al te best zijn geweest, doe je het vwb punten helemaal niet zo slecht. Persoonlijk vind ik Ajax echt de sterkste selectie hebben, bij PSV vind dat een stuk minder, zeker als je naar de bank kijkt. Wij moeten gewoon de lijn doortrekken van de afgelopen twee wedstrijden, onze basiself is echt niet veel minder.
#12 is not for sale!
  vrijdag 7 december 2018 @ 20:44:16 #278
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183593034
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2018 19:46 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Prima post. Hoewel de eerste weken voetballend niet al te best zijn geweest, doe je het vwb punten helemaal niet zo slecht. Persoonlijk vind ik Ajax echt de sterkste selectie hebben, bij PSV vind dat een stuk minder, zeker als je naar de bank kijkt. Wij moeten gewoon de lijn doortrekken van de afgelopen twee wedstrijden, onze basiself is echt niet veel minder.
Oneens. Wel een mooie opsteker die winst, maar dat is daar is ook alles wel mee gezegd. Je hebt als team bijna 3x teveel verloren dit seizoen op 14 wedstrijden gezien de 7 punten achterstand (oftewel een dikke 20% teveel). 1 zwaluw maakt geen zomer, het leidt alleen maar af van de echte structureel terugkerende problemen qua het doorstromen van jeugdspelers, behoud van talenten en een meer efficient transferbeleid wat aansluit bij het speelsysteem en de te verwachtte doorstroming.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  vrijdag 7 december 2018 @ 21:17:37 #279
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183593907
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2018 19:46 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Prima post. Hoewel de eerste weken voetballend niet al te best zijn geweest, doe je het vwb punten helemaal niet zo slecht. Persoonlijk vind ik Ajax echt de sterkste selectie hebben, bij PSV vind dat een stuk minder, zeker als je naar de bank kijkt. Wij moeten gewoon de lijn doortrekken van de afgelopen twee wedstrijden, onze basiself is echt niet veel minder.
Ik vind onze basiself zeker wel een stuk minder dan in ieder geval die van Ajax. En de selectie van PSV is ook wel wat beter dan die van ons.

Desalniettemin beginnen we gewoon goed te ballen en daar verdient ook Gio, die ik zo vaak heb bekritiseerd, de credits voor. Als we dit volhouden gaan we echt met een hele grote voorsprong derde worden. Ik denk dat we tekort komen voor plek 2 en zeker plek 1. En dat is gezien de selecties ook niet zo gek hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door fetX op 07-12-2018 21:22:55 ]
pi_183595394
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 20:44 schreef govie het volgende:

[..]

Oneens. Wel een mooie opsteker die winst, maar dat is daar is ook alles wel mee gezegd. Je hebt als team bijna 3x teveel verloren dit seizoen op 14 wedstrijden gezien de 7 punten achterstand (oftewel een dikke 20% teveel). 1 zwaluw maakt geen zomer, het leidt alleen maar af van de echte structureel terugkerende problemen qua het doorstromen van jeugdspelers, behoud van talenten en een meer efficient transferbeleid wat aansluit bij het speelsysteem en de te verwachtte doorstroming.
We zitten gewoon (eigenlijk sinds Jorgensen weer minuten ging maken) in de lift. Ja, seizoen slecht begonnen, qua resultaat en spel, maar de laatste tijd alleen van Ajax verloren en verder alles best overtuigend gewonnen, met langzaamaan steeds beter voetbal.

Maar zolang je niets anders wilt zien, zul je niets anders zien. Blijf lekker bij je "#Gio en VanGeel Oprotten!". Blijf ons vooral lekker een dal in schreeuwen en noem jezelf een supporter :Z

Jij wilde de jeugd ook een jaartje laten wennen, in de middenmoot eindigen, om volgend jaar te kunnen shinen met onze oneindige stroom aan talenten toch? :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_183595615
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:17 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik vind onze basiself zeker wel een stuk minder dan in ieder geval die van Ajax. En de selectie van PSV is ook wel wat beter dan die van ons.

Desalniettemin beginnen we gewoon goed te ballen en daar verdient ook Gio, die ik zo vaak heb bekritiseerd, de credits voor. Als we dit volhouden gaan we echt met een hele grote voorsprong derde worden. Ik denk dat we tekort komen voor plek 2 en zeker plek 1. En dat is gezien de selecties ook niet zo gek hoor.
Ja, derde worden lijkt wel realistisch, maar je kunt nog altijd wel naar boven kijken, hebt daar veel meer aansluiting dan de kloof naar beneden.

Verder hebben we een fysiek redelijk sterk elftal. Veel minder transferwaarde/potentieel dan psv/Ajax, maar als je het goed neerzet, zoals tegen psv, hoef je in onderlinge duels niet onder te doen, en zijn we ook gewoon een stuk beter dan de rest van de competitie.

Dan blijft het toch gewoon spannend, en als een van de twee punten gaat verliezen kun je gewoon stijgen. En als alles(!) mee zit, kun je ook eerste worden.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_183596185
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:15 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

We zitten gewoon (eigenlijk sinds Jorgensen weer minuten ging maken) in de lift. Ja, seizoen slecht begonnen, qua resultaat en spel, maar de laatste tijd alleen van Ajax verloren en verder alles best overtuigend gewonnen, met langzaamaan steeds beter voetbal.

Maar zolang je niets anders wilt zien, zul je niets anders zien. Blijf lekker bij je "#Gio en VanGeel Oprotten!". Blijf ons vooral lekker een dal in schreeuwen en noem jezelf een supporter :Z

Jij wilde de jeugd ook een jaartje laten wennen, in de middenmoot eindigen, om volgend jaar te kunnen shinen met onze oneindige stroom aan talenten toch? :')
We hebben juist bijna niks overtuigend gewonnen, tot de laatste paar weken. Groningen thuis was nog volkomen kut.
BFF met GGMM
pi_183596609
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

We hebben juist bijna niks overtuigend gewonnen, tot de laatste paar weken. Groningen thuis was nog volkomen kut.
Nja, ik bedoelde overtuigend als in terecht, we verdienden de overwinning. Beetje verkeerde woordkeuze. Maar zoals bijvoorbeeld ook bijvoorbeeld uit op het kunstgras tegen Heracles, de nr 4. En dan werd de ene na de andere tegenstander afgeschilderd als "maar die was dan ook wel heel slecht".

Ik ben het verder wel eens dat wij veel van die potten niet goed speelden en in die zin dus niet zo makkelijk/overtuigend als Ajax/psv wonnen van de kleintjes, en dat de laatste paar weken pas meer lijn in bet spel komt.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_183601447
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 8 december 2018 @ 10:50:37 #285
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183602149
Zeker 4-0, minimaal. 1x vilhena, 1x toornstra, 2x Berghuis.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator zaterdag 8 december 2018 @ 11:04:16 #286
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183602368
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:15 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

We zitten gewoon (eigenlijk sinds Jorgensen weer minuten ging maken) in de lift. Ja, seizoen slecht begonnen, qua resultaat en spel, maar de laatste tijd alleen van Ajax verloren en verder alles best overtuigend gewonnen, met langzaamaan steeds beter voetbal.

Maar zolang je niets anders wilt zien, zul je niets anders zien. Blijf lekker bij je "#Gio en VanGeel Oprotten!". Blijf ons vooral lekker een dal in schreeuwen en noem jezelf een supporter :Z

Jij wilde de jeugd ook een jaartje laten wennen, in de middenmoot eindigen, om volgend jaar te kunnen shinen met onze oneindige stroom aan talenten toch? :')
Ja het gaat weer beter nu, maar je gaat wel erg voorbij aan de nog steeds aanwezige lange termijn problemen. Hier een lesje van Ten Hag:
pi_183602536
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:24 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dan blijft het toch gewoon spannend, en als een van de twee punten gaat verliezen kun je gewoon stijgen. En als alles(!) mee zit, kun je ook eerste worden.
Het zou een stunt zijn maar ik zie het niet gebeuren. We scoren moeizamer en krijgen er meer om de oren dan de concurrentie. Het gaat nu goed en hopelijk blijven ze lang in de buurt, maar op langere termijn is het toch een vrij kansloos verhaal. Selectie met weinig transferwaarde..geen grote talenten..geen geld voor echte versterkingen.. nee Feyenoord heeft niet de toekomst.
pi_183602827
Ik snap het opportunisme na 2 goede wedstrijden ook niet zo.

Overigens ook niet de andere, negatieve, kant op.

Een paar weken (of maanden :? ) geleden werd mij hier vertelt dat AZ nu toch echt wel Feyenoord voorbij was op alle fronten bijvoorbeeld. :')

Maar de achterstand op PSV en Ajax is nog steeds enorm, zowel op lange als korte termijn, maar dit seizoen zou Feyenoord nog hooguit een punt of 3 mogen laten liggen als ze PSV en Ajax nog willen achterhalen denk ik, en dat zie ik niet gebeuren.

Wij worden gewoon zeer overtuigend 3e, met behoorlijke achterstand op PSV en Ajax, een punt of 10 ofzo, en misschien wel 15 punten voor op de clubs onder ons. Dat lijkt mij het meest aannemelijke scenario.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 8 december 2018 @ 11:36:45 #289
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183602884
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 11:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Een paar weken (of maanden :? ) geleden werd mij hier vertelt dat AZ nu toch echt wel Feyenoord voorbij was op alle fronten bijvoorbeeld. :')
Dat heb ik echt nooit begrepen. Na het vertrek van Jahanbaksh en Weghorst was wel duidelijk dat AZ niet echt mee zou gaan doen om plek 3. Sowieso, 'structureel voorbij' :')
pi_183602910
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 11:33 schreef Tomatenboer het volgende:

Wij worden gewoon zeer overtuigend 3e, met behoorlijke achterstand op PSV en Ajax, een punt of 10 ofzo, en misschien wel 15 punten voor op de clubs onder ons. Dat lijkt mij het meest aannemelijke scenario.
Voor de competitie begon ook.
pi_183603595
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 20:44 schreef govie het volgende:

[..]

Oneens. Wel een mooie opsteker die winst, maar dat is daar is ook alles wel mee gezegd. Je hebt als team bijna 3x teveel verloren dit seizoen op 14 wedstrijden gezien de 7 punten achterstand (oftewel een dikke 20% teveel). 1 zwaluw maakt geen zomer, het leidt alleen maar af van de echte structureel terugkerende problemen qua het doorstromen van jeugdspelers, behoud van talenten en een meer efficient transferbeleid wat aansluit bij het speelsysteem en de te verwachtte doorstroming.
Er is genoeg te verbeteren, dat zal ik ook niet ontkennen. Er gaat genoeg structureel mis. Maar we slaan we erg door in de bescheidenheid. Als je de huidige lijn doortrekt eindig je tussen de 75 en 80 punten. Wat helemaal niet slecht is. Bij 80+ speel je mee voor de titel. Ik zie voldoende potentie in de selectie nu om het gat naar Ajax en PSV relatief klein te houden. We zitten wat dat betreft dichter tegen de top 2 aan dan tegen de subtop.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 08-12-2018 16:30:04 ]
#12 is not for sale!
  zaterdag 8 december 2018 @ 13:17:21 #292
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183604294
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 12:29 schreef Haringkop het volgende:

[..]
We zitten wat dat betreft dichter tegen de top 2 aan dan tegen de subtop.
Dit seizoen tot nu toe sowieso. De subtop is echt bagger dit jaar.
pi_183607715
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 11:04 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ja het gaat weer beter nu, maar je gaat wel erg voorbij aan de nog steeds aanwezige lange termijn problemen. Hier een lesje van Ten Hag:
[ afbeelding ]
#HaggieWijsheden
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 december 2018 @ 18:39:17 #294
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183609256
Boskamp roept dat we Origi moeten halen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183610541
Haha zal niet haalbaar zijn, maar je kan je wel richten op spelers die buiten de boot vallen bij grote ploegen.
  zaterdag 8 december 2018 @ 22:23:55 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183614639
Zwarts zit bij de selectie morgen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183620676
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183621652
Hopelijk krijgt hij speeltijd.
pi_183621713
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 11:25 schreef macca728 het volgende:
Hopelijk krijgt hij speeltijd.
Laten we eerst maar eens zorgen dat we winnen. Ik ken de historie van Feyenoord tegen promovendi. :P

Ik las ergens dat Feyenoord de laatste 6 wedstrijden tegen promovendi niet heeft gewonnen. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 9 december 2018 @ 11:35:01 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183621795
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 11:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Laten we eerst maar eens zorgen dat we winnen. Ik ken de historie van Feyenoord tegen promovendi. :P

Ik las ergens dat Feyenoord de laatste 6 wedstrijden tegen promovendi niet heeft gewonnen. :')
De laatste keer dat Feyenoord - toen nog als Feijenoord gespeld - een eerste ontmoeting met een club op Eredivisie-niveau verloor, was in 1957. Destijds gingen de Rotterdammers met 6-3 onderuit bij ADO Den Haag. Sinds die dag zegevierde Feyenoord 33 keer en speelde het vijf keer gelijk bij een 'eerste kennismaking.'
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183621873
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 11:25 schreef macca728 het volgende:
Hopelijk krijgt hij speeltijd.
Het belangrijkste op de wedstrijddag: speeltijd voor jeugd.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')