abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 december 2018 @ 19:10:27 #26
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_183500242
Zo'n idioot moeten ze gebruiken als vuurwerkstandaard.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 2 december 2018 @ 19:11:26 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183500269
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Prima, maar dan moeten webshops ook geen snelle bezorging beloven en moet Post.nl ook niet vertellen dat je het pakketje vandaag geleverd krijgt.

Ik track pakketjes vaak even en nadat ik een melding kreeg dat het vertraagd was wegens de drukte, zou ik het eerst op vrijdagmiddag krijgen, "bezorger is onderweg", en daarna op zaterdag, en nu wordt het maandag. Dan wek je ook de verwachting dat het pakketje erbij zit.

Dat praat het geweld verder niet goed, maar als de bezorger niet met het pakket onderweg is moet je dat ook niet melden.
Het is niet de schuld van de webshops maar van PostNL. Ze moeten gewoon meer personeel inzetten. Ze weten dat het druk is rond blackfriday, sinterklaas, kerst enzo. Daar kunnen ze maandenlang hun personeelsplanning op aanpassen.

Niet dat de bezorgers er wat aan kunnen doen, die doen hun stinkende best.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_183500292
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:06 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hier ook,maar als ze een pakje er uit moeten pakken gaan de deuren wel open nietwaar ?
Ik hoop het. Anders is het een beetje lastig werken. Ik bedoel alleen maar dat ik niet hoop dat de bezorger bij een ander adres aan de deur was, en die vent toen stiekem in zijn busje ging rommelen.
pi_183500364
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:01 schreef sneakydesert het volgende:
Hoe kon die man dat busje binnen komen? Hier doen ze het busje altijd op slot als de bezorger eruit is.
Ik zie het regelmatig dat ze de boel even open laten staan terwijl ze het pakje naar de deur brengen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183501169
Gefrustreerde Fok!ker in afwachting van fleshlight gespot :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_183501443
quote:
6s.gif Op zondag 2 december 2018 19:11 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Het is niet de schuld van de webshops maar van PostNL. Ze moeten gewoon meer personeel inzetten. Ze weten dat het druk is rond blackfriday, sinterklaas, kerst enzo. Daar kunnen ze maandenlang hun personeelsplanning op aanpassen.

Niet dat de bezorgers er wat aan kunnen doen, die doen hun stinkende best.
Ten eerste schijnt men tegenwoordig nogal wat moeite te hebben om aan personeel te komen in sommige gebieden, ten tweede heb ik niet echt de indruk dat PostNL functioneert als een briljant geoliede machine. Tsja, ik merk ook nu weer dat met de drukte deze maand dat zowel brief- als pakketpost weer vaker een of twee werkdagen langer dan gebruikelijk erover doen om bij de klanten te komen. Het is niet anders.
pi_183501816
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ten eerste schijnt men tegenwoordig nogal wat moeite te hebben om aan personeel te komen in sommige gebieden, ten tweede heb ik niet echt de indruk dat PostNL functioneert als een briljant geoliede machine. Tsja, ik merk ook nu weer dat met de drukte deze maand dat zowel brief- als pakketpost weer vaker een of twee werkdagen langer dan gebruikelijk erover doen om bij de klanten te komen. Het is niet anders.
Post NL bezorgd per bezorger zo een factor 4x meer pakjes en rijdt per pakje veel minder kilometer (8* zo hoge dichtheid als de nummer twee)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 december 2018 @ 21:42:36 #33
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_183504294
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:10 schreef PzKpfw het volgende:
Zo'n idioot moeten ze gebruiken als vuurwerkstandaard.
Volgens mij moesten die juist stabieler zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')