Het is niet de schuld van de webshops maar van PostNL. Ze moeten gewoon meer personeel inzetten. Ze weten dat het druk is rond blackfriday, sinterklaas, kerst enzo. Daar kunnen ze maandenlang hun personeelsplanning op aanpassen.quote:Op zondag 2 december 2018 19:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Prima, maar dan moeten webshops ook geen snelle bezorging beloven en moet Post.nl ook niet vertellen dat je het pakketje vandaag geleverd krijgt.
Ik track pakketjes vaak even en nadat ik een melding kreeg dat het vertraagd was wegens de drukte, zou ik het eerst op vrijdagmiddag krijgen, "bezorger is onderweg", en daarna op zaterdag, en nu wordt het maandag. Dan wek je ook de verwachting dat het pakketje erbij zit.
Dat praat het geweld verder niet goed, maar als de bezorger niet met het pakket onderweg is moet je dat ook niet melden.
Ik hoop het. Anders is het een beetje lastig werken. Ik bedoel alleen maar dat ik niet hoop dat de bezorger bij een ander adres aan de deur was, en die vent toen stiekem in zijn busje ging rommelen.quote:Op zondag 2 december 2018 19:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hier ook,maar als ze een pakje er uit moeten pakken gaan de deuren wel open nietwaar ?
Ik zie het regelmatig dat ze de boel even open laten staan terwijl ze het pakje naar de deur brengen.quote:Op zondag 2 december 2018 19:01 schreef sneakydesert het volgende:
Hoe kon die man dat busje binnen komen? Hier doen ze het busje altijd op slot als de bezorger eruit is.
Ten eerste schijnt men tegenwoordig nogal wat moeite te hebben om aan personeel te komen in sommige gebieden, ten tweede heb ik niet echt de indruk dat PostNL functioneert als een briljant geoliede machine. Tsja, ik merk ook nu weer dat met de drukte deze maand dat zowel brief- als pakketpost weer vaker een of twee werkdagen langer dan gebruikelijk erover doen om bij de klanten te komen. Het is niet anders.quote:Op zondag 2 december 2018 19:11 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is niet de schuld van de webshops maar van PostNL. Ze moeten gewoon meer personeel inzetten. Ze weten dat het druk is rond blackfriday, sinterklaas, kerst enzo. Daar kunnen ze maandenlang hun personeelsplanning op aanpassen.
Niet dat de bezorgers er wat aan kunnen doen, die doen hun stinkende best.
Post NL bezorgd per bezorger zo een factor 4x meer pakjes en rijdt per pakje veel minder kilometer (8* zo hoge dichtheid als de nummer twee)quote:Op zondag 2 december 2018 19:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ten eerste schijnt men tegenwoordig nogal wat moeite te hebben om aan personeel te komen in sommige gebieden, ten tweede heb ik niet echt de indruk dat PostNL functioneert als een briljant geoliede machine. Tsja, ik merk ook nu weer dat met de drukte deze maand dat zowel brief- als pakketpost weer vaker een of twee werkdagen langer dan gebruikelijk erover doen om bij de klanten te komen. Het is niet anders.
Volgens mij moesten die juist stabieler zijn.quote:Op zondag 2 december 2018 19:10 schreef PzKpfw het volgende:
Zo'n idioot moeten ze gebruiken als vuurwerkstandaard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |