abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 december 2018 @ 11:26:35 #51
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_183510652
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 11:15 schreef Montelly het volgende:
Ah wordt waarschijnlijk 120 uurtjes schoffelen voor de gemeente.

https://www.omroepbrabant(...)h-en-haar-opa-en-oma
Die man werd ook alleen maar vervolgd omdat het Pool is. Alle tokkies helemaal loco om een verkeersongeval. :')
pi_183511159
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 11:18 schreef Montelly het volgende:
Moet nog een uitwijzen dat hier daadwerkelijk van dronkenschap sprake was.
Waarom?

1 je rijdt iemand aan
2 je verleent geen hulp

Dronken of niet dronken, maakt geen bal uit.
pi_183511189
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 11:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom?

1 je rijdt iemand aan
2 je verleent geen hulp

Dronken of niet dronken, maakt geen bal uit.
Wat bron jij toch een onuitputtelijke bron aan strafrecht-inhoudelijke stupiditeit.
pi_183511207
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 11:18 schreef Montelly het volgende:
Moet nog een uitwijzen dat hier daadwerkelijk van dronkenschap sprake was.
Da's vrij eenvoudig met bloedonderzoek aan te tonen. Ook het verhaal "ik ben later pas gaan drinken" dus.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  maandag 3 december 2018 @ 11:57:57 #55
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183511266
Hij is sowieso dronken in zijn auto aangehouden.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  maandag 3 december 2018 @ 11:59:30 #56
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183511303
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:54 schreef nostra het volgende:

[..]

Da's vrij eenvoudig met bloedonderzoek aan te tonen. Ook het verhaal "ik ben later pas gaan drinken" dus.
Volgens mij kun je met bloedonderzoek niet aantonen wanneer iemand voor het laatst heeft gedronken.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_183511416
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 11:54 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wat bron jij toch een onuitputtelijke bron aan strafrecht-inhoudelijke stupiditeit.
Nee altijd dat juridische geleuter...
Deze man rijdt een meisje dood, klaar. Met die wetenschap kan hij verder leven.

Hier op Fok bezitten een aantal users de gave om zelfs een seriemoordenaar vrij te pleiten.
pi_183511935
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 11:59 schreef Drekkoning het volgende:
Volgens mij kun je met bloedonderzoek niet aantonen wanneer iemand voor het laatst heeft gedronken.
Ook niet in combinatie met afbraakstoffen? Dat heb ik altijd begrepen. Sowieso zal je verhaal wel consistent moeten zijn; in vergelijkbare gevallen waarin de doorrijder eerst claimde thuis snel twee biertjes te hebben gedronken (maar dat later te weinig bleek om compensatie te bieden voor de verstreken tijd plus het restalcoholpromillage, waarna hij claimde toch aan de sterke drank gehangen te hebben) werd de verdachte hard aan zijn eerste versie gehouden.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  maandag 3 december 2018 @ 13:02:35 #59
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183512562
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:31 schreef nostra het volgende:

[..]

Ook niet in combinatie met afbraakstoffen? Dat heb ik altijd begrepen. Sowieso zal je verhaal wel consistent moeten zijn; in vergelijkbare gevallen waarin de doorrijder eerst claimde thuis snel twee biertjes te hebben gedronken (maar dat later te weinig bleek om compensatie te bieden voor de verstreken tijd plus het restalcoholpromillage, waarna hij claimde toch aan de sterke drank gehangen te hebben) werd de verdachte hard aan zijn eerste versie gehouden.
Ah, dat zou kunnen inderdaad, ik dacht altijd van niet maar heb niet genoeg expertise om er iets nuttigs over te zeggen ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_183532674
Bosschenaar vrij na dodelijk ongeluk waarbij Indy Verhallen (17) om het leven kwam

DEN BOSCH -De Bosschenaar (37) die zondagochtend werd aangehouden na een ernstig ongeluk op de Bossche Harendonkweg waarbij uiteindelijk Indy Verhallen (17) overleed is in vrijheid gesteld. Dat maakte een woordvoerster van het Openbaar Ministerie (OM) dinsdagmiddag bekend.

De man wordt niet voorgeleid bij de rechter-commissaris. Volgens de politie reed de man door na de aanrijding. ,,De verdenking is onvoldoende voor voorgeleiding. Doorrijden na een aanrijding is geen feit voor voorgeleiding. Eventueel dood door schuld zou dat wel zijn, maar daar wordt nog verder onderzoek naar gedaan. Hij is nog steeds verdachte’’, aldus de woordvoerster.

Volgens Tineke van der Zanden, advocaat van de man, is de Bosschenaar maandagavond in vrijheid gesteld. Zij wenste er dinsdagmiddag niets over te zeggen. ,,Ik respecteer de privacy van hem. Hij is enorm begaan met wat er is gebeurd’’, aldus Van der Zanden.

Zij vertelde het Brabants Dagblad maandagmiddag dat de man niet direct is doorgereden. Hij zou eerst poolshoogte hebben genomen op de plaats van het ongeluk.

https://www.bd.nl/den-bos(...)leven-kwam~a000db90/
  dinsdag 4 december 2018 @ 17:19:08 #61
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_183534220
die advocaat is er ook een die alleen maar tokkies in haar portefeuille heeft.
pi_183534502
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:19 schreef Fietsertje70 het volgende:
die advocaat is er ook een die alleen maar tokkies in haar portefeuille heeft.
Advocaten doen gewoon hun werk.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 4 december 2018 @ 17:53:33 #63
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_183534750
quote:
Zij vertelde het Brabants Dagblad maandagmiddag dat de man niet direct is doorgereden. Hij zou eerst poolshoogte hebben genomen op de plaats van het ongeluk.
Net als je dacht dat het niet erger kan. :r
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_183856462
Man die 17-jarig meisje doodreed toch weer opgepakt, ‘onder invloed en door rood gereden’

DEN BOSCH - De 37-jarige man uit Den Bosch die met zijn auto een 17-jarig meisje uit Rosmalen doodreed, is woensdag opnieuw gearresteerd. Hij wordt er nu van verdacht dat hij onder invloed van drank of drugs was en door rood heeft gereden, voordat hij het meisje schepte.

Op 2 december werd het meisje op haar fiets geschept door de auto van de man. Dat gebeurde op de Harendonkweg in Den Bosch. Daarna reed hij door, liet hij zijn auto ergens anders achter en vluchtte.

Eerder nog te weinig bewijs
Dezelfde dag werd de auto van de man alsnog gevonden en hij werd opgepakt. Hij kwam snel op vrije voeten omdat er onvoldoende bewijs was voor dood door schuld.

https://www.omroepbrabant(...)en-door-rood-gereden
pi_189146459
Bosschenaar over doodrijden Indy Verhallen: ‘Ik heb haar helaas niet gezien’

DEN BOSCH - ,,De nabestaanden zullen het zien als roekeloos rijden. Maar helaas voldoet het daar juridisch gezien niet aan. Het gaat om zeer onvoorzichtig rijgedrag.’’ Dat zei officier van justitie Patrick van Hees vrijdagochtend tijdens de rechtszaak over een dodelijk ongeval eind vorig jaar op de Bossche Harendonkweg-Bruistensingel. Fietsster Indy Verhallen (17) uit Rosmalen werd bij het oversteken geschept door een auto die werd bestuurd door een destijds 37-jarige Bosschenaar. De man reed na het ongeluk door. Tegen hem is een jaar celstraf en twee jaar ontzegging van de rijbevoegdheid geëist.

,,Ik heb haar helaas niet gezien op de kruising. Maar toen ik een klap hoorde en voelde ben ik achteruit gereden. Ik zag Indy liggen en schoof haar capuchon opzij. Toen raakte ik in shock en ben ik weggereden.’’ Dat zei de Bosschenaar in een zittingszaal die tot de laatste plaats was gevuld. In de zaal zaten de ouders en twee zussen van het slachtoffer en veel leeftijdsgenoten van Indy.

Beschadigde auto
Tijdens de zitting bleek dat de man op de rechtsafstrook van de Balkweg reed waar het verkeerslicht groen was. Maar uiteindelijk reed hij rechtdoor en negeerde op die strook rood licht. Indy stak over bij een groen licht.

De ochtend na het ongeluk troffen agenten de man rijdend in zijn beschadigde auto aan. Hij zei onderweg te zijn naar de politie nadat hij de nacht had doorgebracht bij zijn moeder. Een van de drie rechters vroeg waarom hij niet bij het slachtoffer was gebleven. En waarom had hij zich niet direct bij de politie gemeld? ,,Het was een hele snelle reactie van mij. Ik heb er niet over nagedacht’’, zei hij. Het moment van het ongeluk en wat direct erna gebeurde was volgens hem ‘vaag’.

Ademtest
Het ongeluk vond plaats rond 3.45 uur. Rond twaalf uur de volgende dag werd door de politie nagegaan of de man alcohol had gedronken. Uit een ademtest bleek dat de man tijdens de test niet onder invloed was van alcohol. Maar degenen met wie de Bosschenaar voor het ongeluk had gepokerd, vertelden de politie dat hij bier en rum-cola had gedronken. Ook zou hij een paar biertjes hebben gedronken voordat hij met het pokeravondje begon. De man gaf tijdens de zitting toe dat hij tijdens het pokeren alcohol had gedronken (‘Maar ik was niet aangeschoten’) en een paar hijsjes van een joint had genomen.

Slachtofferverklaring
De ouders en een van de zussen van het slachtoffer lazen ieder apart een slachtofferverklaring voor. ,,Hoe kun je met jezelf leven?’’, vroeg de vader van Indy. Hij omschreef zijn dochter als een ‘’blij, lief, talentvol meisje’. ,,Ik hoop dat je iedere keer als je in de auto stapt, denkt aan wat je hebt gedaan’’, zei een van zijn dochters.

Een begeleider legde de slachtofferverklaringen bij de Bosschenaar op tafel. Bij de teksten prijkten foto's van Indy. De voorzitter van de rechtbank zei het opvallend te vinden dat de verdachte daar langdurig naar keek.

Tijdens het laatste woord zei de Bosschenaar spijt te hebben. Maar de ouders hadden al eerder gezegd dat ze daar niets van zouden geloven. Zij noemden hem ‘een grote egoïst’.

Uitspraak is op 11 oktober.

https://www.bd.nl/den-bos(...)iet-gezien~a70f89c8/
  vrijdag 27 september 2019 @ 17:52:52 #66
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189146877
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:21 schreef Nober het volgende:
Bosschenaar over doodrijden Indy Verhallen: ‘Ik heb haar helaas niet gezien’

DEN BOSCH - ,,De nabestaanden zullen het zien als roekeloos rijden. Maar helaas voldoet het daar juridisch gezien niet aan. Het gaat om zeer onvoorzichtig rijgedrag.’’ Dat zei officier van justitie Patrick van Hees vrijdagochtend tijdens de rechtszaak over een dodelijk ongeval eind vorig jaar op de Bossche Harendonkweg-Bruistensingel. Fietsster Indy Verhallen (17) uit Rosmalen werd bij het oversteken geschept door een auto die werd bestuurd door een destijds 37-jarige Bosschenaar. De man reed na het ongeluk door. Tegen hem is een jaar celstraf en twee jaar ontzegging van de rijbevoegdheid geëist.

,,Ik heb haar helaas niet gezien op de kruising. Maar toen ik een klap hoorde en voelde ben ik achteruit gereden. Ik zag Indy liggen en schoof haar capuchon opzij. Toen raakte ik in shock en ben ik weggereden.’’ Dat zei de Bosschenaar in een zittingszaal die tot de laatste plaats was gevuld. In de zaal zaten de ouders en twee zussen van het slachtoffer en veel leeftijdsgenoten van Indy.

Beschadigde auto
Tijdens de zitting bleek dat de man op de rechtsafstrook van de Balkweg reed waar het verkeerslicht groen was. Maar uiteindelijk reed hij rechtdoor en negeerde op die strook rood licht. Indy stak over bij een groen licht.

De ochtend na het ongeluk troffen agenten de man rijdend in zijn beschadigde auto aan. Hij zei onderweg te zijn naar de politie nadat hij de nacht had doorgebracht bij zijn moeder. Een van de drie rechters vroeg waarom hij niet bij het slachtoffer was gebleven. En waarom had hij zich niet direct bij de politie gemeld? ,,Het was een hele snelle reactie van mij. Ik heb er niet over nagedacht’’, zei hij. Het moment van het ongeluk en wat direct erna gebeurde was volgens hem ‘vaag’.

Ademtest
Het ongeluk vond plaats rond 3.45 uur. Rond twaalf uur de volgende dag werd door de politie nagegaan of de man alcohol had gedronken. Uit een ademtest bleek dat de man tijdens de test niet onder invloed was van alcohol. Maar degenen met wie de Bosschenaar voor het ongeluk had gepokerd, vertelden de politie dat hij bier en rum-cola had gedronken. Ook zou hij een paar biertjes hebben gedronken voordat hij met het pokeravondje begon. De man gaf tijdens de zitting toe dat hij tijdens het pokeren alcohol had gedronken (‘Maar ik was niet aangeschoten’) en een paar hijsjes van een joint had genomen.

Slachtofferverklaring
De ouders en een van de zussen van het slachtoffer lazen ieder apart een slachtofferverklaring voor. ,,Hoe kun je met jezelf leven?’’, vroeg de vader van Indy. Hij omschreef zijn dochter als een ‘’blij, lief, talentvol meisje’. ,,Ik hoop dat je iedere keer als je in de auto stapt, denkt aan wat je hebt gedaan’’, zei een van zijn dochters.

Een begeleider legde de slachtofferverklaringen bij de Bosschenaar op tafel. Bij de teksten prijkten foto's van Indy. De voorzitter van de rechtbank zei het opvallend te vinden dat de verdachte daar langdurig naar keek.

Tijdens het laatste woord zei de Bosschenaar spijt te hebben. Maar de ouders hadden al eerder gezegd dat ze daar niets van zouden geloven. Zij noemden hem ‘een grote egoïst’.

Uitspraak is op 11 oktober.

https://www.bd.nl/den-bos(...)iet-gezien~a70f89c8/
Mooie praatjes, maar die is dus gewoon doorgereden vanwege zijn promillage.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')