abonnement Unibet Coolblue
pi_183498135
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 14:55 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Daar is geen aanpassing voor nodig. Je kan je gewoon aanmelden en lid worden zonder een druppel te drinken.
Hoe kom je door de ontgroening heen dan ?
pi_183498636
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 11:56 schreef PiyeReloaded het volgende:
Gezien de waarde die lidmaatschap van het corps heeft in je carrièreperspectief denk ik dat deze afdoen als bierzuipclub wat kort door de bocht is.
Dat is wel een beetje over hoor, het corps is ernstig verpauperd en creeert niet meer een bepaalde klasse of geeft daar blijk van. Werkgevers kunnen zich ook steeds minder veroorloven om daarop te selecteren.

quote:
Nu is het niet zo dat ik daarom maar vind dat ze geen bier moeten zuipen, maar het is op zich best een interessante overweging. Je ziet dat het drinken van alcohol vaak erg wordt aangemoedigd en ook zeker in bepaalde kringen: borreltje hier, borreltje daar, feestjes en zuipen in je studententijd en als je niet meedoet, dan hoor je er toch minder bij. Dat geldt net zo goed voor moslims als voor mensen die om andere redenen niet drinken, maar het is niet ondenkbaar dat een groep die vanuit religieuze overwegingen niet drinkt er dus lastiger tussenkomt en dus minder meedraait in de samenleving.
Als je rookt als een Turk, zuipt als een ketter, vloekt als een tempelier, niet sport en geen moslims knuffelt kom je er bij verschillende andere groepjes weer niet zo makkelijk tussen. Soit.

quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 11:41 schreef Pajanus het volgende:
'ik word lid van de voetbalclub maar wil volleyballen, gaarne aanpassen.'

Gaat nergens meer over
Dit komt van D66 en niet van moslims, maar het is wel ongeveer hoe het met de islam werkt. Die wil niet meedraaien, die eist dat het om de islam draait.

Van Engelshoven gaat eraan voorbij dat de corpora geen religieuze verenigingen zijn. Laten we ook niet doen alsof het om afkomst gaat. Als je om religieuze redenen weigert alcohol te drinken dan ben je een religieuze fanatiekeling. Dat is jouw keuze en een keuze die consequenties voor je kan hebben. De gereformeerde fanatiekelingen hebben ook met zelf opgelegde beperkingen te maken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 2 december 2018 @ 18:18:03 #53
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183498984
quote:
7s.gif Op zondag 2 december 2018 17:36 schreef Nobu het volgende:
Religieuzen horen sowieso niet op een universiteit thuis, ze hebben tenslotte al bewezen niet in staat te zijn tot wetenschappelijk denken.
Lawl, je moest eens weten hoeveel biologen Christelijk zijn. Mijn oom was een van de top biologen die bij Naturalis werkte. Was onmisbaar voor veel projecten, maar zo Christelijk als wat. Biologiedocent op school was ook Christelijk. Volgens mij werken er zelfs bij CERN heel veel gelovigen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_183499011
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 11:53 schreef -mosrednA het volgende:
Wat is dit nou weer zeg? :’)

Als moslims zonodig bij een corps willen zonder te zuipen dan kunnen ze er zelf toch gewoon een oprichten?

Nee alles en iedereen moet weer wijken natuurlijk.
Nou het verzoek komt toch van D66 en niet van de moslims.
  zondag 2 december 2018 @ 18:22:47 #55
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_183499103
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2018 18:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Lawl, je moest eens weten hoeveel biologen Christelijk zijn. Mijn oom was een van de top biologen die bij Naturalis werkte. Was onmisbaar voor veel projecten, maar zo Christelijk als wat. Biologiedocent op school was ook Christelijk. Volgens mij werken er zelfs bij CERN heel veel gelovigen.
Ik blijf dat toch apart vinden. Het wetenschappelijk denken laat niet veel ruimte voor religie. Vraag me toch weleens af hoe ze dat combineren, een soort doublethink lijkt het.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 2 december 2018 @ 18:26:12 #56
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183499171
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 18:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik blijf dat toch apart vinden. Het wetenschappelijk denken laat niet veel ruimte voor religie. Vraag me toch weleens af hoe ze dat combineren, een soort doublethink lijkt het.
Niet echt want het komt alleen naar voren bij het ontstaan van het level. Wat ongeveer 0,01% van de hele biologie is (eigenlijk is dat zelfs meer scheikunde/natuurkunde)

Ik bedoel, je kan prima het gedrag van dieren of celdeling onderzoeken zonder dat religie daarbij komt kijken. Tevens denk ik ook niet dat Christelijke biologen denken dat de aarde 6000 jaar oud is en dino botten door de duivel zijn neer gelegd.

Sterker nog, mijn docent vertelde me dat hij gelovig is geworden DOOR biologie te studeren... vond ik ook wel apart.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 2 december 2018 @ 18:26:57 #57
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_183499187
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2018 18:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Lawl, je moest eens weten hoeveel biologen Christelijk zijn. Mijn oom was een van de top biologen die bij Naturalis werkte. Was onmisbaar voor veel projecten, maar zo Christelijk als wat. Biologiedocent op school was ook Christelijk. Volgens mij werken er zelfs bij CERN heel veel gelovigen.
Oh, ik weet het. Hetzelfde in de aardwetenschappen. Lekker geloven in het scheppingsverhaal terwijl je ondertussen aan isotopenratio's zit te rekenen. 8)7
  zondag 2 december 2018 @ 18:27:55 #58
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_183499211
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2018 18:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Niet echt want het komt alleen naar voren bij het ontstaan van het level. Wat ongeveer 0,01% van de hele biologie is (eigenlijk is dat zelfs meer scheikunde/natuurkunde)

Ik bedoel, je kan prima het gedrag van dieren of celdeling onderzoeken zonder dat religie daarbij komt kijken. Tevens denk ik ook niet dat Christelijke biologen denken dat de aarde 6000 jaar oud is en dino botten door de duivel zijn neer gelegd.
Als je in het scheppingsverhaal gelooft zou je ook niet in kanker moeten geloven. Mutatie :o
  zondag 2 december 2018 @ 18:29:10 #59
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183499242
quote:
7s.gif Op zondag 2 december 2018 18:27 schreef Nobu het volgende:

[..]

Als je in het scheppingsverhaal gelooft zou je ook niet in kanker moeten geloven. Mutatie :o
Nederlands christendom is sowieso veelal Christendom light. Met meer de focus op een goed persoon zijn dan daadwerkelijk de bijbel tot op de letter te volgen. Ik geloof zelf niet, maar het is nog steeds een groot onderdeel van onze samenleving.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_183499280
Wel handig als je op eigen houtje geen maatregelen erdoor krijgt. Dan betrek je er gewoon een paar moslims bij en is het ineens een religieuze zaak.

Progressief volk gebruikt minderheden wanneer het hun uitkomt. Eerst waren de homo's helemaal hip onder links Nederland. Maar die zijn zo aan de kant geflikkerd voor homofobe Moslims, waarmee ze veel meer diversiteitspunten kunnen scoren.
pi_183499289
Goh Nederlanders moeten zich weer aanpassen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 2 december 2018 @ 18:33:04 #62
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_183499327
En die achterlijken zich maar afvragen waarom Wilders zoveel stemmen krijgt :').

Nou misschien omdat die mensen geen sympathie hebben voor mensen met een vanaf de geboorte aangeleerde psychose, religie.

Wat is nou die islamisering, nou precies dit dus. Je zogenaamd moeten aanpassen aan moslims, omdat ze anders wel eens beledigd zouden kunnen worden.

Oprotten met dit gedrag:

NWS / Directeur NGO leert migranten liegen voor asiel
NWS / Meisjes aangerand tijdens Halloween feest
NWS / 'IND betaalt meer dan 1 miljoen euro aan dwangsommen aan asielzoekers'
NWS / Eén op vijf asielzoekers uit Noord-Afrika verdachte van misdrijf
NWS / Doden en gewonden bij aanslag in Melbourne
NWS / Tieners persen op grote schaal af in Zuidoost
NWS / Meisje (18) verkracht door groep vluchtelingen in Freiburg
NWS / Syriër opgepakt in Amsterdam voor deelname terroristische organisatie
NWS / Nijmegen ziet toename van 'niet-westerse sentimenten
NWS / Saoedi-Arabië is het gevaarlijkst voor ongelovigen
NWS / Syriërs krijgen werkplek maar komen na week niet meer opdagen #2
NWS / WNL verslaggever bedreigd door hangjongeren (FILMPJE)
NWS / Helft bijstandsgerechtigden heeft niet-westerse achtergrond

"Paar" ernstige berichten mbt buitenlanders etc, Mwah, incidentjes, niets aan de hand, geen discussie nodig over immigratie, integratie oid hoor, je moet naar het individu kijken!

Zorg gewoon eerst eens dat je je eigen zaakjes op orde hebt voor je de onschuldige gewoontes van een land wil veranderen! Het moet nu toch echt eens van 2 kanten komen.

Ja, kom maar weer op met die "je bent een racist, en dit voor een mod" en al dat zwakzinnige geblaat :').

[ Bericht 4% gewijzigd door HeatWave op 02-12-2018 18:46:47 ]
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_183499337
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 18:01 schreef Weltschmerz het volgende:

Van Engelshoven gaat eraan voorbij dat de corpora geen religieuze verenigingen zijn.
Sommige wel. Bij de navigators wordt vast ook weinig gedronken en meer Bijbel gelezen ;)
pi_183499367
quote:
15s.gif Op zondag 2 december 2018 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
Tyfustering, wat is dit nu weer voor ongein, ik dacht dat D66 weinig met religie had, maar kennelijk vinden ze islamknuffelen hier wel een goede bezigheid. Flikker toch op, studententijd en bier gaat hand in hand, als je dat niet wilt, ga je maar naar een andere omgeving
Pechtold lijkt een raar zootje ongeregeld binnengehaald te hebben. Het lijkt in niets meer op de oude D66.
pi_183499374
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 18:33 schreef HeatWave het volgende:
En die achterlijken zich maar afvragen waarom Wilders zoveel stemmen krijgt :').

Nou misschien omdat die mensen geen sympathie hebben voor mensen met een vanaf de geboorte aangeleerde psychose, religie.

Wat is nou die islamisering, nou precies dit dus. Je zogenaamd moeten aanpassen aan moslims, omdat ze anders wel eens beledigd zouden kunnen worden.

Oprotten met dit gedrag:

NWS / Directeur NGO leert migranten liegen voor asiel
NWS / Helft bijstandsgerechtigden heeft niet-westerse achtergrond
NWS / Meisjes aangerand tijdens Halloween feest
NWS / Helft bijstandsgerechtigden heeft niet-westerse achtergrond
NWS / 'IND betaalt meer dan 1 miljoen euro aan dwangsommen aan asielzoekers'
NWS / Eén op vijf asielzoekers uit Noord-Afrika verdachte van misdrijf
NWS / Doden en gewonden bij aanslag in Melbourne
NWS / Tieners persen op grote schaal af in Zuidoost
NWS / Meisje (18) verkracht door groep vluchtelingen in Freiburg
NWS / Syriër opgepakt in Amsterdam voor deelname terroristische organisatie
NWS / Nijmegen ziet toename van 'niet-westerse sentimenten
NWS / Saoedi-Arabië is het gevaarlijkst voor ongelovigen
NWS / Syriërs krijgen werkplek maar komen na week niet meer opdagen #2
NWS / WNL verslaggever bedreigd door hangjongeren (FILMPJE)
NWS / Helft bijstandsgerechtigden heeft niet-westerse achtergrond

"Paar" ernstige berichten mbt buitenlanders etc, Mwah, incidentjes, niets aan de hand, geen discussie nodig over immigratie, integratie oid hoor, je moet naar het individu kijken!

Zorg gewoon eerst eens dat je je eigen zaakjes op orde hebt voor je de onschuldige gewoontes van een land wil veranderen! Het moet nu toch echt eens van 2 kanten komen.

Ja, kom maar weer op met die "je bent een racist, en dit voor een mod" en al dat zwakzinnige geblaat :').
Je hebt topics dubbel. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 2 december 2018 @ 18:36:36 #66
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_183499390
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Je hebt topics dubbel. :)
Nee hoor, de argumenten gaan alleen in dezelfde topics op :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 2 december 2018 @ 18:36:36 #67
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_183499391
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 18:33 schreef HeatWave het volgende:
En die achterlijken zich maar afvragen waarom Wilders zoveel stemmen krijgt :').

Nou misschien omdat die mensen geen sympathie hebben voor mensen met een vanaf de geboorte aangeleerde psychose, religie.

Wat is nou die islamisering, nou precies dit dus. Je zogenaamd moeten aanpassen aan moslims, omdat ze anders wel eens beledigd zouden kunnen worden.

Oprotten met dit gedrag:

NWS / Directeur NGO leert migranten liegen voor asiel
NWS / Helft bijstandsgerechtigden heeft niet-westerse achtergrond
NWS / Meisjes aangerand tijdens Halloween feest
NWS / Helft bijstandsgerechtigden heeft niet-westerse achtergrond
NWS / 'IND betaalt meer dan 1 miljoen euro aan dwangsommen aan asielzoekers'
NWS / Eén op vijf asielzoekers uit Noord-Afrika verdachte van misdrijf
NWS / Doden en gewonden bij aanslag in Melbourne
NWS / Tieners persen op grote schaal af in Zuidoost
NWS / Meisje (18) verkracht door groep vluchtelingen in Freiburg
NWS / Syriër opgepakt in Amsterdam voor deelname terroristische organisatie
NWS / Nijmegen ziet toename van 'niet-westerse sentimenten
NWS / Saoedi-Arabië is het gevaarlijkst voor ongelovigen
NWS / Syriërs krijgen werkplek maar komen na week niet meer opdagen #2
NWS / WNL verslaggever bedreigd door hangjongeren (FILMPJE)
NWS / Helft bijstandsgerechtigden heeft niet-westerse achtergrond

"Paar" ernstige berichten mbt buitenlanders etc, Mwah, incidentjes, niets aan de hand, geen discussie nodig over immigratie, integratie oid hoor, je moet naar het individu kijken!

Zorg gewoon eerst eens dat je je eigen zaakjes op orde hebt voor je de onschuldige gewoontes van een land wil veranderen! Het moet nu toch echt eens van 2 kanten komen.

Ja, kom maar weer op met die "je bent een racist, en dit voor een mod" en al dat zwakzinnige geblaat :').
Ah, jij was die mod die een heel topic over interseksualiteit verneukte door bij hoog en bij laag te beweren dat je een helikopter was.

Weten we meteen waar jij staat.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  zondag 2 december 2018 @ 18:37:05 #68
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_183499401
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 18:36 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Ah, jij was die mod die een heel topic over interseksualiteit verneukte door bij hoog en bij laag te beweren dat je een helikopter was.

Weten we meteen waar jij staat.
Ga even leugens verzinnen, nee dan sta je sterk in je argumenten :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_183499413
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 11:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, want dat mag niet van Mohammed.
Het is niet verboden maar het wordt afgeraden vanwege gezondheid redenen. Alcohol is te koop in de supermarkten in Noord-Afrika en Turkije.

Maar je kunt ze geen ongelijk geven bekijk voor de grap de kanker percentage tussen autochtonen en allochtonen:

https://www.nu.nl/wetensc(...)bij-allochtonen.html

Nederland staat in de top 20 wereldwijd. In Amerika gaan er per jaar 1 miljoen dood aan de gevolgen van kanker.
  zondag 2 december 2018 @ 18:39:39 #70
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_183499457
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2018 18:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nederlands christendom is sowieso veelal Christendom light. Met meer de focus op een goed persoon zijn dan daadwerkelijk de bijbel tot op de letter te volgen. Ik geloof zelf niet, maar het is nog steeds een groot onderdeel van onze samenleving.
Alleen maar meer reden om de laatste stap ook te zetten zou ik denken. Je hebt dan blijkbaar al geaccepteerd dat de bijbel grotendeels onwaar is.
  zondag 2 december 2018 @ 18:40:32 #71
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_183499470
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 18:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ga even leugens verzinnen, nee dan sta je sterk in je argumenten :').
Niet?
Heb ik je verwisseld met een andere mod. In dat geval mijn excuses.

[Edit]
De mod in kwestie was Tailfox.
Nogmaals excuses.
[/Edit]

Neemt niet weg dat rekening houden met anderen niet betekent dat je ergens voor buigt.

Volgens mij wordt er niet gezegd dat je als blanke Nederlander moet stoppen met bier drinken bij zo'n vereniging.
Maar wel dat het geen kwaad kan om je open te stellen voor hen die geen alcohol drinken.

Overigens is de rij topics die je noemt wel onaangenaam lang.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_183499508
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 18:37 schreef p078 het volgende:

[..]

Het is niet verboden maar het wordt afgeraden vanwege gezondheid redenen. Alcohol is te koop in de supermarkten in Noord-Afrika en Turkije.

Maar je kunt ze geen ongelijk geven bekijk voor de grap de kanker percentage tussen autochtonen en allochtonen:

https://www.nu.nl/wetensc(...)bij-allochtonen.html

Nederland staat in de top 20 wereldwijd. In Amerika gaan er per jaar 1 miljoen dood aan de gevolgen van kanker.
Heb je het artikel ook echt gelezen? Kan ik je aanraden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2018 18:43:05 ]
pi_183499555
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 18:33 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Sommige wel. Bij de navigators wordt vast ook weinig gedronken en meer Bijbel gelezen ;)
Dat is dan ook geen corps.

Maar moeten die zich niet aanpassen aan mij dan, als vloekende en zuipende atheist? Ik vind studentenvereniging sowieso niet erg inclusief, waarom mag ik als lang geleden afgestudeerde daar niet bij?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_183499574
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 18:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee hoor, de argumenten gaan alleen in dezelfde topics op :).
Maar een topic staat er twee keer in? :?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_183499581
Anyhow typisch dat dit geluid komt van een niet moslim. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')