abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2018 @ 17:00:00 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_183478646


quote:
'FRANK MASMEIJER IN DE CEL VOOR DOPEHANDEL'

Opvallende update over de strapatsen van vergeten tv-icoon Frank Masmeijer. We wisten al dat eind vorig jaar een horecazaak van Frank gierend failliet ging in België en onlangs dook hij om te zeggen dat het hem financieel nog altijd voor de wind ging, maar dat hij ook bezig was met een terugkeer op televisie. Die ambitie lijkt nu uit te komen maar dan op een andere manier.

Frank zit namelijk al vijf weken in een Antwerpse cel omdat hij verdacht wordt van 'grootscheepse drugshandel', meldt de Telegraaf. Is Frank Masmeijer de Nederlandse Pablo Escobar? Wie zal het zeggen. Frank zit volgens een woordvoerder van de Antwerpse gevangenis al die tijd in eenzame beperking en mag geen bezoek ontvangen.

Zijn vrouw Sandra, die eerst nog roept dat haar man in het buitenland voor zaken is en niet gestoord wil worden, breekt uiteindelijk. 'Op een ochtend werd er aangebeld door de politie en moest hij mee. Frank kreeg niet eens de gelegenheid iets te pakken of mee te nemen, voordat we het wisten zat hij in de auto. Het is buitengewoon gênant voor ons en voor de kinderen, vandaar dat ik eerst ook deed of er niets aan de hand was.' Het lijkt wel een filmscript hè? Alleen is die film al gemaakt.
http://glamora.ma/2014/10/frank_masmeijer_is_een_drugsha.html
frank masmeijer wiki
:W
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2018 @ 17:00:18 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_183478652
Ja, deze moest even. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 1 december 2018 @ 17:01:09 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183478669
Ik had ‘Van Frank en vrij naar bont en blauw’. En de lapo, geloof ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2018 @ 17:02:15 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_183478678
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 december 2018 16:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die begeven zich ook in het drugstransportmilieu?
Maar ik vroeg me ook de connectie van genoemde dames en heren af. Anders dan dat ze ons zonder uitzondering hebben vermaakt met meer of minder legendarische tv-programma's en een enkeling niet vreemd is van een lijntje wit of snuifje bruin.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2018 @ 17:03:19 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_183478697
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:01 schreef Copycat het volgende:
Ik had ‘Van Frank en vrij naar bont en blauw’. En de lapo, geloof ik.
Ok, je hebt ook wel gelijk. Open maar een nieuwe.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 1 december 2018 @ 17:06:19 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183478749
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:03 schreef Cynix ® het volgende:

Ok, je hebt ook wel gelijk. Open maar een nieuwe.
Neuh, als je me nu een betaalde klus had afgepikt ...
Verder met Frankie!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183479114
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:03 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ok, je hebt ook wel gelijk. Open maar een nieuwe.
Je kan wel de TT aanpassen...
  zaterdag 1 december 2018 @ 17:32:37 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183479166
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:02 schreef Cynix ® het volgende:

Maar ik vroeg me ook de connectie van genoemde dames en heren af. Anders dan dat ze ons zonder uitzondering hebben vermaakt met meer of minder legendarische tv-programma's en een enkeling niet vreemd is van een lijntje wit of snuifje bruin.
Het zijn naar mijn weten ook geen gevallen quizmasters die vervolgens ook nog eens faalden in de horeca. Maar ik kan ernaast zitten.

@potjecreme: deze TT is ook prima, want O+ alliteratie O+
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 1 december 2018 @ 17:48:39 #9
22592 crew  Ole
pi_183479456
gewoon even flink doorposten. Kan het de volgende TT worden :+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 1 december 2018 @ 19:11:47 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_183480817
Deze TT :D
pi_183487531
Waarom wordt dit deel niet heropend.
SHO / Frank Masmeijer: op de vlucht en naar 7 jaar cel?
  Moderator / Miss SHO zondag 2 december 2018 @ 05:21:06 #12
22592 crew  Ole
pi_183488610
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 01:44 schreef vronie het volgende:
Waarom wordt dit deel niet heropend.
SHO / Frank Masmeijer: op de vlucht en naar 7 jaar cel?
Omdat vol en dit het volgende deel is?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 2 december 2018 @ 05:31:23 #13
22592 crew  Ole
pi_183488616
Creatief met TT :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 2 december 2018 @ 07:46:32 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183488807
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 05:31 schreef Ole het volgende:
Creatief met TT :D
Die is nu echt heel slecht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO zondag 2 december 2018 @ 08:48:43 #15
22592 crew  Ole
pi_183488958
quote:
9s.gif Op zondag 2 december 2018 07:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die is nu echt heel slecht.
errug
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † zondag 2 december 2018 @ 08:51:10 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_183488968
Lekker bezig, Ole. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 2 december 2018 @ 08:51:55 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183488975
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 08:48 schreef Ole het volgende:

errug
Nee hoor, gewoon lelijk. Maar jouw feestje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO zondag 2 december 2018 @ 08:56:53 #18
22592 crew  Ole
pi_183489000
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 08:51 schreef Cynix ® het volgende:
Lekker bezig, Ole. ;)
O-)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 7 december 2018 @ 16:51:52 #19
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183587787
Extra zitting voor Masmeijer na plotselinge bekentenis over cocaïnesmokkel

De gevallen tv-presentator Frank Masmeijer (57) moet volgende week donderdag verplicht in Antwerpen verschijnen op een extra zitting in het strafproces tegen hem. Aanleiding is plotselinge bekentenis die hij vorige week aflegde tijdens het pleidooi in de zaak.

Masmeijer wordt verdacht van betrokkenheid bij de smokkel van 467 kilo cocaïne in de haven van Antwerpen, half oktober 2014. Het Hof van Beroep in Antwerpen heeft een gevangenisstraf van acht jaar en een geldboete van 40.000 euro geëist. Een week geleden bekende Masmeijer voor het eerst in vier jaar dat hij willens en wetens had meegewerkt aan de smokkel. Tot daarvoor heeft hij de betrokkenheid altijd ontkend.

https://www.ad.nl/binnenl(...)inesmokkel~a74933c2/

Zo komt Frank ook nog een keertje buiten :+
pi_183589711
Was dat nu dat konijn?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 7 december 2018 @ 21:49:07 #21
22592 crew  Ole
pi_183594769
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 18:38 schreef praadje het volgende:
Was dat nu dat konijn?
):O
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_183594795
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:49 schreef Ole het volgende:

[..]

):O
:D
pi_183646840
Nieuwe Belgische tv-serie doet me aan iemand denken...

quote:
Dit najaar trakteren we je op de langverwachte psychologische dramareeks Over water, geschreven door Tom Lenaerts en Paul Baeten Gronda.

De voormalige tv-ster John Beckers krijgt van zijn vrouw Marjan en hun twee kinderen een allerlaatste kans om zijn leven weer op de rails te krijgen. Na een verblijf in de ontwenningskliniek gaat hij daarom met vernieuwde moed aan de slag in de haven, bij het familiale expeditiebedrijf van zijn schoonvader.

John komt al snel in het circuit terecht van de gevaarlijkste en lucratiefste handel aan de dokken: cocaïne. Maar zal hij zijn oude demonen in bedwang kunnen houden en proberen te weerstaan aan nieuwe verleidingen in deze bikkelharde wereld? Over water toont hoe een (ex-)verslaafde met goede intenties toch verkeerde keuzes maakt. Dankzij het universele verhaal, de doorleefde personages en topacteurs als Tom Dewispelaere, Tom Van Dyck, Natali Broods, Ruth Becquart, Kevin Janssens en Jeroen Perceval, kan Over water nog voor de Vlaamse première al op internationale belangstelling rekenen.

Over water: later dit najaar op Eén.
https://www.een.be/een/nieuw-over-water

Vanaf komende zondagavond op Een.
  maandag 10 december 2018 @ 19:52:27 #24
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183647826
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 19:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Nieuwe Belgische tv-serie doet me aan iemand denken...
Henny Huisman O-) :+
pi_183648499
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 19:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Nieuwe Belgische tv-serie doet me aan iemand denken...

[..]

https://www.een.be/een/nieuw-over-water

Vanaf komende zondagavond op Een.
^O^
pi_183697423
Kruisverhoor Frank Masmeijer in rechtszaal :D

Aanleiding is de plotselinge bekentenis die Masmeijer aflegde tijdens het pleidooi in zijn eigen strafzaak twee weken geleden. Het gaat deze donderdag om een extra zitting die door het Hof van Antwerpen is ingepland. Masmeijer is verplicht te verschijnen. De zaak dient om 14.00 uur aan.

De rechtbank veroordeelde de gevallen showman vorig jaar tot acht jaar celstraf omdat hij probeerde 467 kilo cocaïne uit de haven van Antwerpen te smokkelen. Tijdens het hoger beroep gaf hij toe dat hij een ’zeer beperkte’ rol heeft gespeeld als bemiddelaar.

Masmeijer houdt vol dat hij niets heeft verdiend aan de cokesmokkel en er amper iets over wist. Zijn advocaat vroeg om een mildere straf.

Slachtofferrol
„Masmeijer is vorige week een verhaaltje komen vertellen. In zijn rol van slachtoffer is hij zelfs op zijn knieën gaan zitten maar wat hij vertelt, strookt volgens mij niet met andere gegevens in het dossier”, zei advocaat Mounir Souidi van een van de medeverdachten eerder in Het Laatste Nieuws. „Wij als advocaten hebben daarom gevraagd om Masmeijer aan een kruisverhoor te onderwerpen.”

https://www.telegraaf.nl/(...)meijer-in-rechtszaal

Lekker bezig Frank :|W
pi_183698337
Frank Bosfire steekt er nog eentje aan :P

Het spreekt niet echt voor Frank dat hij eerder in alle toonaarden ontkende ook maar IETS met de zaak te maken te hebben. Hij wist toch van niks! Zijn naam was Haas! (al zag iedereen dat hij door z'n tanden heen aan het liegen was, daar niet van) en PLOTS herinnerde hij zich weer, dat hij misschien wellicht mogelijkerwijs eventueel TOCH een heel klein onbelangrijk rolletje gespeeld zou kunnen hebben :)
pi_183704952
Rechtszitting Masmeijer in Antwerpen verloopt chaotisch :D

Frank Masmeijer wordt vanmiddag onderworpen aan een kruisverhoor door de verdediging en enkele medeverdachten bij het Antwerpse hof van beroep. De extra zitting, over de smokkel van 467 kilo cocaïne, is gepland vanwege de plotselinge bekentenis van de voormalige tv-presentator in zijn strafzaak twee weken geleden en verloopt chaotisch.

De gevallen showbizz-ster Frank Masmeijer, die bij de zitting aanwezig is en zich op zijn zwijgrecht beroept, is al veroordeeld voor acht jaar cel en ging daartegen in hoger beroep.

Nu riskeert hij opnieuw acht jaar cel voor de smokkel van de grote hoeveelheid drugs via de Antwerpse haven. Hij probeerde met een gehuurde bestelwagen een lading bananen op te halen. Daarin zat 467 kilo coke, ter waarde van 23 miljoen euro, verstopt. Het plan mislukte. De bende voor wie de drugs bestemd waren, pakte Masmeijer stevig aan en sloegen hem in elkaar.

Twee weken geleden bekende Masmeijer plots voor het eerst in vier jaar dat hij wetens en willens had meegewerkt aan de smokkel.

Kruisverhoor
Na de opvallende bekentenissen van Masmeijer hadden advocaten Hans Rieder en Mounir Souidi, die een Mechelse hoofdverdachte verdedigen, gevraagd om Masmeijer aan een ‘kruisverhoor’ te mogen onderwerpen. Het hof stond een extra zitting met enkel de ondervraging van Masmeijer toe. Hij moet vanmiddag verplicht aanwezig zijn.

De uitspraak in de zaak werd op zijn vroegst eind februari verwacht, maar zal waarschijnlijk nu nog meer vertraging oplopen. Al die tijd zal Masmeijer in de cel in België blijven. Mocht hij opnieuw worden veroordeeld, mag hij de rest van zijn straf in Nederland uitzitten.

Tweets door ‎@DennisJansenAD

'Masmeijer heeft mijn cliënt aangewezen dat hij klappen zou hebben uitgedeeld. Logisch dat ik daar iets meer over wil weten' aldus Souidi, advocaat van een van de verdachte #Masmeijer

Advocaat Souidi zag Masmeijer na 1 vraag alweer verdwijnen. :D _O- 'Hij heeft twee geleden gezegd A gezegd maar zegt geen B. Hij zou een verklaring afleggen. Dit is teleurstellend' #Masmeijer

Het 'kruisverhoor' Masmeijer heeft een kwartiertje geduurd :') _O- . 'Bizar', zegt advocaat Souidi van een van de verdachten #Masmeijer

Frank Masmeijer stelt dat hij de vorige keer alles heeft gezegd. 'Hij heeft het recht om te zwijgen', zegt zijn advocaat Vincke #Masmeijer

Enige onduidelijkheid: Frank Masmeijer verlaat nu alweer de zaal #Masmeijer _O- _O-

Masmeijer vertelt dat het hem enorm gestoord heeft dat er van hem een 'afschuwelijke foto' in de pers is verschenen. 'Mensonterend' #Masmeijer

Collega van de voorzitter voert het woord. Dat komt omdat de bril van de voorzitter stuk is en hij Masmeijer niet goed kunt zien :') _O- #Masmeijer

Frank Masmeijer kom geboeid binnen in de zaal. :D Draagt jasje #Masmeijer

Begin deze maand verraste oud-quizmaster Frank Masmeijer met een plotselinge bekentenis. 'Ik was maar een tussenpersoon. Geef me alstublieft een menselijke straf' #masmeijer

Aangekomen bij Hof van Beroep in Antwerpen vanwege extra verhoor Frank Masmeijer die recent toch bekende betrokken te zijn geweest in de cocainesmokkel in 2014 #masmeijer

https://www.ad.nl/show/re(...)-chaotisch~a2ea635f/

Lekker bezig weer :') :|W :|W
pi_183706871
Dennis Jansen
@DennisJansenAD
Frank Masmeijer: 'Ik kan het niet meer aan' :')

https://www.ad.nl/show/ma(...)uisverhoor~a2ea635f/

If you cant do the time, dont do the crime :7
pi_183709220
Nu hij zo uit de school klapt mag hij na z'n celstraf wel regelmatig over z'n schouder gaan kijken, denk ik.
  † In Memoriam † zaterdag 15 december 2018 @ 07:08:29 #31
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_183740276


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt dan wel zeer naïef zijn, maar dat maakt je nog niet onschuldig.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_183825471
Boudewijn Büch had zich rotgelachen.
pi_183841519
Hij is zo doorgesnoven. Grote mond maar als het er op komt.... naait hij iedereen erbij als het even kan.
pi_183859211
Hof beslist op 17 januari in zaak-Masmeijer

Masmeijer riskeert acht jaar celstraf voor zijn rol bij een mislukte poging om een partij van 467 kilo cocaïne uit de Antwerpse haven te smokkelen. De rechtbank veroordeelde hem tot acht jaar gevangenisstraf. De gevallen showmaster ging in hoger beroep.

Tijdens de behandeling van het beroep door het hof in Antwerpen legde hij een bekentenis af over zijn betrokkenheid bij de import van de cocaïne met een waarde van 23 miljoen euro. Masmeijer zegt dat hij een zeer beperkte rol heeft gespeeld tussen opdrachtgevers en uitvoerders. De voormalig NCRV-coryfee hoopt op een lagere straf.

https://www.telegraaf.nl/(...)ri-in-zaak-masmeijer

:7
  vrijdag 8 februari 2019 @ 09:30:17 #35
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_184891446
Hof beslist over drugszaak Frank Masmeijer

ANTWERPEN - Het hof van beroep in Antwerpen doet vrijdagochtend uitspraak over het hoger beroep van Frank Masmeijer tegen zijn veroordeling wegens betrokkenheid bij cocaïnesmokkel. Tegen de voormalige televisiepresentator is acht jaar gevangenisstraf en een boete van 40.000 euro geëist.

Volgens de Belgische politie speelde de gevallen NCRV-coryfee een belangrijke rol in een grote drugsbende. Masmeijer was ingeschakeld om een partij van 467 kilo cocaïne uit de haven van Antwerpen te smokkelen.

In hoger beroep erkende de 57-jarige verdachte weliswaar dat hij betrokken is geweest, maar naar eigen zeggen was er voor hem slechts een beperkte rol weggelegd als bemiddelaar tussen de opdrachtgevers en de uitvoerders. Masmeijer zegt dat hij er niks aan heeft verdiend en er alleen maar ellende aan heeft overgehouden.

De rechtbank legde hem eerder acht jaar celstraf op.

https://www.telegraaf.nl/(...)zaak-frank-masmeijer

Spannend :P
pi_184892121
Weer uitgesteld lees ik op AD
Alius aliud dicit
  vrijdag 8 februari 2019 @ 12:00:05 #37
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_184893603
Frank Masmeijer blijft in Belgische cel na uitstel uitspraak in drugszaak

Er komt vandaag opnieuw geen uitspraak in het hoger beroep van de rechtszaak tegen Frank Masmeijer. Het hof van beroep in Antwerpen heeft de Belgische drugszaak heropend waarin de vroegere televisiepresentator verdachte is, bevestigt zijn Belgische advocaat Kris Vincke. Volgens een tussenarrest moet de aanklager vanwege gewijzigde wetgeving de kans krijgen om de beschuldigingen aan te passen.

De zaak is uitgesteld tot 25 april. Tot die tijd blijft Masmeijer in voorarrest in België. Alles bij elkaar zat Masmeijer in verschillende periodes al een jaar en een maand in de cel.

,,Een anticlimax”, aldus Vincke. ,,Het gaat om technische details. De aanklager krijgt nu de kans om bepaalde delen in de tenlastelegging iets aan te passen. Dat ze verwijzen naar wetsartikel x in plaats van y, dat soort details. Op die details zouden wij ons dan weer kunnen verdedigen, maar het is maar de vraag of die aanpassingen op de zaak Masmeijer van toepassing zijn, hè. Masmeijers zaak is onderdeel van een groter geheel, van drie zaken eigenlijk. Voor hem is dit vooral een teleurstelling. Nu zit hij wéér langer in die Belgische gevangenis.”

https://www.ad.nl/show/fr(...)-drugszaak~a51a320c/

:D -O-
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 februari 2019 @ 19:07:44 #38
22592 crew  Ole
pi_184901099
heel zielug hoor
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 8 februari 2019 @ 20:08:13 #39
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_184902341
Laat 'm maar lekker zitten.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  † In Memoriam † vrijdag 8 februari 2019 @ 20:09:45 #40
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_184902372
Ja, hij zal niet in- en in slecht zijn, en hij is er waarschijnlijk heel langzaam in weggegleden, maar als het allemaal klopt moet-ie wat mij betreft wel gewoon op de blaren zitten. :Y

Wat 'instant-beroemdheid' met een mens kan doen. Beroemd, rijk, blik vertroebeld, hand overspeeld, afgegleden en door de mand gevallen. Triest inderdaad.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_184902900
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
Wat 'instant-beroemdheid' met een mens kan doen. Beroemd, rijk, blik vertroebeld, hand overspeeld, afgegleden en door de mand gevallen. Triest inderdaad.
Tsja. Je kan er ook het beste uit proberen te halen zoals Hans Kazan toen uiteindelijk deed of zo enorm afglijden zoals Rudi Lubbers. Helaas haalt bekendheid niet altijd leuke dingen naar voren.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 25 april 2019 @ 08:28:05 #42
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_186411722
Hof in België buigt zich opnieuw over drugszaak Frank Masmeijer

Er volgt vanmiddag weer een nieuw hoofdstuk in de zaak tegen voormalig NCRV-coryfee Frank Masmeijer. Het hof van beroep in Antwerpen buigt zich opnieuw over de drugszaak waarin Masmeijer verdachte is.

Hof in België buigt zich opnieuw over drugszaak Frank Masmeijer
Er volgt vanmiddag weer een nieuw hoofdstuk in de zaak tegen voormalig NCRV-coryfee Frank Masmeijer. Het hof van beroep in Antwerpen buigt zich opnieuw over de drugszaak waarin Masmeijer verdachte is.

Frank Masmeijer werd in oktober 2017 in België veroordeeld tot acht jaar cel voor zijn deelname aan grootschalige cocaïnesmokkel via de Antwerpse haven. Er zat 467 kilo drugs verstopt tussen een partij bananen uit Zuid-Amerika. Bij de smokkel waren meerdere mensen betrokken. Masmeijer heeft lange tijd gezegd dat hij niets wist van de smokkel en dat hij er is ingeluisd. In december verraste hij met een gedeeltelijke bekentenis, maar tijdens een extra zitting waarin hij daarover verhoord zou worden, hield hij de kaken weer op elkaar. :')

https://www.ad.nl/binnenl(...)-masmeijer~a020b1d7/

Hij is binnenkort weer op tv :P maar niet zoals hij gehoopt had :+
  woensdag 1 mei 2019 @ 11:05:21 #43
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_186536364
De Belgische hel van Frank Masmeijer

Op jonge leeftijd was hij bij de NCRV al een gevierd showmaster, maar het leven van frank M. ziet er heel anders uit nadat hij in verband werd gebracht met een omvangrijke drugssmokkelzaak en hij opnieuw vastzit in de gevangenis van Antwerpen! Alweer een halfjaar slijt hij hier zijn dagen. Uit de bajes gesmokkelde foto’s, in bezit van PRIVÉ, tonen voor het eerst zijn Belgische hel...

Op de binnenplaats verzamelt de gevallen presentator een groepje mannen om zich heen en is hij duidelijk het middelpunt.
Zes maanden nadat de Nederlandse rechter besloot dat frank M. (57) mocht worden overgeleverd aan België, duiken de eerste foto’s op van de ooit zo gevierde showmaster...

Prive publiceert vandaag een uitgebreide reportage met bijna veertig foto’s, :D _O- die laat zien hoe zijn leven er nu uitziet, binnen de muren van de onvoorstelbare sobere penitentiaire inrichting in het hartje van de volgens anderen zo gezellige havenstad. Voor Frank moet het leven daar een hel zijn, al kent hij er, volgens de man die verboden foto’s maakte en naar buiten liet smokkelen, de nodige privileges. Zo mag híj er elke dag douchen, anders dan medegedetineerden, die dat maar eens in de twee weken zouden mogen doen.



"Hij mag zelfs naar de vrouwenveluegel"
Frank heeft in de gevangenis de felbegeerde functie van ’schrijver’ gekregen. Dat houdt in dat hij van alle gevangenen de klachten noteert over kapotte lampen, verstopte wasbakken en slecht doorspoelende toiletten. Dat geeft hem de nodige bewegingsvrijheid binnen het complex, zelfs tot ín de zogenoemde ’vrouwenvleugel’ waar de oude charmeur volgens de zegsman van Privé nog steeds op de nodige bewonderende blikken kan rekenen. In zijn cel krijgt hij uit die hoek zelfs fanmail: kaarten met kusjes en uitnodigingen voor etentjes in betere tijden.



Toilet
Maar schrijver of niet, ook Frank zit toch het grootste deel van de dag met een medegevangene opgesloten in zijn cel van nauwelijks tien vierkante meter. Daarin staat, zoals op de schokkende foto’s te zien is, een houten stapelbed met een onvoorstelbaar smerig, schuimrubber matras. Nog erger: het toilet. Dat staat in een betegelde hoek van de cel met, daaromheen, een provisorische afscheiding in de vorm van een kamerscherm. Daaroverheen heeft Frank een laken gehangen, waar hij op sommige momenten van de dag onder gaat zitten om dan nog een béétje privacy te hebben. Het zijn dit soort treurige omstandigheden in de overvolle, Belgische gevangenissen die maken dat onze justitie landgenoten maar mondjesmaat ’overlevert’. Bij Frank besloot de Nederlandse rechter dat toch te doen, ook al is hij momenteel de enige van de omvangrijke bende met 25 verdachten die achter de tralies zit.

Frank Masmeijer in de penitentiaire inrichting in Antwerpen, waar hij klachten noteert van gevangenen over kapotte lampen en verstopte toiletten. Zijn functie levert hem de privileges op.
Al bijna een halfjaar maakt Frank er daar nu het beste van. Hij hoort naar verluidt op 23 mei hoelang deze situatie voor hem nog blijft duren. Dan staat de uitspraak op de agenda, maar in het verleden bleek Vrouwe Justitia al vaker méér tijd nodig te hebben om tot een vonnis te komen. Vorig jaar werd hij er tot acht jaar cel en het betalen van een boete veroordeeld, vanwege zijn aandeel in een geruchtmakende en omvangrijke smokkelzaak van ruim 400 kilo coke via de Antwerpse haven. Hoewel de presentator op aanraden van zijn Belgische advocaat voor een deel schuld bekende, ging hij wel in hoger beroep. Aanvankelijk mocht hij dat in vrijheid afwachten. In die maanden werd hij veel gezien in restaurants in Amsterdam.

Benidorm Bastard
Toen hij ineens opdook in Spanje, en foto’s van hem als Benidorm Bastard op deze pagina verschenen, ging hij kennelijk te ver met het uitdagen van de Belgische justitie. Niet lang daarna deed de procureur des Konings een verzoek aan Nederland om Frank te arresteren en over te leveren aan België. Dat gebeurde tijdens een lunch in een Van der Valk-restaurant in Breda. Nadat Frank zich tegen het overbrengen naar Antwerpen verzette, voldeed de rechter toch aan het Belgische verzoek daartoe.

Sandra
Sinds november is hij terug op de plek waar de Antwerpse politie en justitie hem vierenhalf jaar na zijn eerste arrestatie het liefst zien: in zijn cel in de Begijnenstraat. Het is voor Frank bekend terrein. Hier werd hij ook al naar overgebracht toen hij, in oktober 2014, in alle vroegte door de politie van zijn bed werd gelicht en een van zijn dochters vermoedde dat er nog een parkeerboete moest openstaan.

Er bleek meer aan de hand. Maar zowel Sandra als de twee kinderen hielden vol nooit iets van Franks gevaarlijke nevenactiviteiten te hebben geweten.

"Sandra is tijdens bezoekuur niet meer welkom"
Zijn kinderen bezoeken hem nog een paar keer in de week trouw. En ook bezoek van vriendin jamie met wie Frank een knipperlichtrelatie onderhoudt, doorbreekt de sleur van zijn armzalige opsluiting. Na de scheiding van zijn sandra, met wie hij nog de zilveren bruiloft vierde, lijkt zij inmiddels toch weer de vrouw in zijn leven te zijn. Jamie werd enkele weken geleden nog gespot bij de gevangenis, waar zij een bezoek aan hem had gebracht. Maar op vragen van de aanwezige fotograaf over hoe het met hem gaat en wat nu de status van hun relatie is, wilde zij niets zeggen. Bronnen rond de Masmeijers weten dat Frank zijn ex Sandra heeft verzocht juist niet meer langs te komen. Het zou hem een doorn in het oog zijn dat Sandra in de pers maar over hem blijft praten, terwijl hij deze periode juist een mediastilte zou willen.

Op de unieke beelden is te zien dat hij zich manmoedig door zijn detentie heen slaat. Op de binnenplaats van de bajes heeft hij een kringetje mannen om zich heen verzameld en is Frank duidelijk het middelpunt. Zijn ’schrijverschap’ brengt hem in contact met iedereen en bewondering oogst hij voor zijn status als bekende Nederlander, al lijkt die in de toekomst nog moeilijk voor hem te verzilveren.

Terug op tv
Ook sinds zijn naam in verband werd gebracht met ernstige strafbare feiten, heeft Masmeijer nog wel eens de ambitie uitgesproken terug te keren op de Nederlandse televisie. De kans dat tv-bazen en adverteerders zitten te wachten op een familiespelshow met een man wiens naam voor altijd met drugs in verband zal worden gebracht, lijkt echter klein. Inmiddels zou Frank dan ook andere plannen hebben voor de tijd dat deze hele periode achter de rug is. Aan het einde van de maand weet hij of hij nog tot een vervolgstraf wordt veroordeeld en hoelang die dan zal zijn. Hij kan dan een verzoek doen die in Nederland uit te zitten, maar of dat verstandig is lijkt de vraag. De gevangenissen in België puilen uit en waarschijnlijk zal de poort ook voor Frank weer openzwaaien na het uitzitten van, maar, een derde van zijn straf.

En dat is wat hem op de been houdt, ook zittend in zijn zelfgemaakte wc-tent.

Vandaag in de nieuwe editie van Weekblad Privé: op elf pagina’s in beeld, het dramatische leven van Frank Masmeijer in zijn Belgische gevangenis.

https://www.telegraaf.nl/(...)-van-frank-masmeijer

Wie heeft toevallig O-) de prive bij de hand en een scanner :P *O* *O* *O*
  woensdag 1 mei 2019 @ 11:15:48 #44
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_186536567


Deze dus :P
pi_186537171
Nou nou Frankie
  woensdag 1 mei 2019 @ 16:29:47 #46
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_186542900
Kom ik thuis heeft iemand een Prive in mijn boodschappentas gestopt :(
:|W Vooruit dan maar omdat jullie zo aandringen via PM :+

https://ibb.co/GTdH4h1
https://ibb.co/0sqX6Kt
https://ibb.co/QjDvCfj
pi_186544852
Zou die biografie van hem nog een beetje hebben verkocht? Frank en vrij. Of ligt hij al bij de Slegte.
  woensdag 1 mei 2019 @ 19:34:13 #48
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_186546378
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 18:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou die biografie van hem nog een beetje hebben verkocht? Frank en vrij. Of ligt hij al bij de Slegte.
Titel is gewijzigd ;)
Zeker en vast :+
pi_186559283
Peter r de Vries sloopt Frank Masmeijer.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-cel-frank-masmeijer
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  † In Memoriam † donderdag 2 mei 2019 @ 10:13:04 #50
368283 ato
pi_186559316
Voordeel is wel dat hij is afgeslankt.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 2 mei 2019 @ 11:12:27 #51
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_186560388
En heel gecellig _O- volgens Boulevard :P
pi_186577188
Wat een bende in die cel!
  dinsdag 7 mei 2019 @ 08:34:26 #53
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_186664736
Gevangenis legt zware sanctie op, geen bezoek meer voor Frank Masmeijer :D

De niet te benijden oud-showmaster Fank M. heeft het in de gevangenis van Antwerpen nu nóg zwaarder dan vorige week al te zien was op de foto’s die prive van zijn leven achter de tralies publiceerde.

De toestanden in Belgische gevangenissen zijn voor Nederlandse rechters al aanleiding om landgenoten maar mondjesmaat uit te leveren, voor de gedetineerden zelf zijn ze regelmatig aanleiding om in opstand te komen. Soms leidt dat tot complete opstanden in de penitentiaire inrichtingen, zoals de oude bajes in hartje Antwerpen, maar soms ook tot acties die minder de aandacht trekken. Zo een is er nu aan de gang, en die heeft voor Frank M. (57) grote gevolgen!

Een groot aantal gevangenen dat overdag werkzaamheden verricht, is in staking gegaan tegen nieuwe maatregelen die hen niet aanstaan. Zoals wij vorige week onthulden is het Frank toegestaan elke dag een douche te nemen, maar krijgen sommige van zijn medegevangenen maar eens in de twee weken de gelegenheid zich op die manier te verfrissen.

Dagelijkse sleur
Als reactie op die staking heeft de gevangenisdirectie besloten dat niemand deze week bezoek mag krijgen. Voor Frank was de komst van zijn twee dochters en zijn Nederlandse vriendin JAMIE altijd een welkome onderbreking van de dagelijkse sleur. Net nu hij in Nederland weer veel aandacht kreeg door de van hem gemaakte foto’s, hoort hij nu niet wat hier de reacties daarop waren.

Zelf was hij er, naar verluidt, door geschokt omdat hij helemaal niet had gemerkt dat er foto’s van hem gemaakt werden. In België werd door verschillende kranten over de smokkelfoto’s geschreven. Hoe de directie van de gevangenis erop gereageerd heeft, is niet bekend. Deze zaak staat overigens los van de staking en het bezoekverbod.

Op 23 mei hoort Frank of, en zo ja hoe lang, hij nog achter slot en grendel blijft. Dat zal - als hij definitief is veroordeeld - niet meer in het sterk verouderde, Antwerpse complex zijn. Na het vonnis gaat hij naar Nederland of naar een gevangenis in België met wat meer vrijheden. Daar zal Frank Masmeijer dan, naar verwachting, in elk geval EEN DERDE van zijn opgelegde straf moeten uitzitten.

https://www.telegraaf.nl/(...)voor-frank-masmeijer

Voortaan maar weer met Bubba een gesprekje aanknopen :P
pi_186753435
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 december 2018 16:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Extra zitting voor Masmeijer na plotselinge bekentenis over cocaïnesmokkel

De gevallen tv-presentator Frank Masmeijer (57) moet volgende week donderdag verplicht in Antwerpen verschijnen op een extra zitting in het strafproces tegen hem. Aanleiding is plotselinge bekentenis die hij vorige week aflegde tijdens het pleidooi in de zaak.

Masmeijer wordt verdacht van betrokkenheid bij de smokkel van 467 kilo cocaïne in de haven van Antwerpen, half oktober 2014. Het Hof van Beroep in Antwerpen heeft een gevangenisstraf van acht jaar en een geldboete van 40.000 euro geëist. Een week geleden bekende Masmeijer voor het eerst in vier jaar dat hij willens en wetens had meegewerkt aan de smokkel. Tot daarvoor heeft hij de betrokkenheid altijd ontkend.

https://www.ad.nl/binnenl(...)inesmokkel~a74933c2/

Zo komt Frank ook nog een keertje buiten :+
Een beetje late reactie maar ik wil hier wat uitleggen over het Belgische rechtsysteem. Als je onschuldig pleit en je blijkt toch schuldig te zijn is meestal je straf hoger als dat je een "beetje bekend" en schuldig blijkt te zijn. Dus de kans op een lagere straf is dus groter bij een gedeeltelijke bekentenis dan bij onschuldig pleiten en toch schuldig bevonden worden.
Slim trucje van zijn advocaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door praadje op 10-05-2019 22:32:28 ]
pi_186911027
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  † In Memoriam † zondag 23 juni 2019 @ 07:59:37 #56
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_187560318
Update:

ANTWERPEN - Frank Masmeijer hoort donderdag van het hof van beroep in Antwerpen opnieuw wat zijn straf wordt voor zijn rol in een drugssmokkelzaak in België. De uitspraak zou eigenlijk op 23 mei zijn geweest, maar werd een maand uitgesteld omdat het hof meer tijd nodig had.

De ex-showman werd in 2017 veroordeeld voor zijn betrokkenheid bij de invoer van 467 kilo cocaïne, ter waarde van 23 miljoen euro. De rechtbank oordeelde dat het vaststaat dat Masmeijer betrokken was bij de invoer van de cocaïne via de Antwerpse haven. Hij had er als opdrachtgever voor gezorgd dat de pallet bananen uit Zuid Amerika waar de drugs in was verstopt werd opgehaald in de haven.

Bronnetje
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 23 juni 2019 @ 08:00:41 #57
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_187560324
De voormalige NCRV-coryfee, beroemd van programma's als de Holidayshow en Dinges, werd veroordeeld tot acht jaar cel en een boete van 48.000 euro. Masmeijer gaf na lang ontkennen toe dat hij betrokken is geweest in de zaak, maar naar eigen zeggen was er voor hem slechts een beperkte rol weggelegd als bemiddelaar tussen de opdrachtgevers en de uitvoerders.

Wetswijziging

Een nieuwe wetswijziging in België, over de term de term drugsinvoer, heeft mogelijk invloed op de strafzaak. In hoger beroep is acht jaar celstraf tegen Masmeijer geëist en een boete van 40.000 euro. In de smokkelzaak zijn 32 verdachten in hoger beroep gegaan.


Frank Masmeijer zit sinds november vorig jaar in de Belgische cel. Daar is hij gedurende het hoger beroep alvast aan zijn celstraf begonnen. Over de Belgische cel heeft Masmeijer heel wat te klagen. Hij zit daar volgens hemzelf in “mensonterende omstandigheden”.

Huwelijk

Behalve zijn vrijheid heeft de zaak Frank Masmeijer hem ook zijn huwelijk gekost. Masmeijer werd in 2014 opgepakt, waarna hij een tijd vastzat en een tijd met een enkelband heeft rondgelopen. In 2017 kondigde hij aan van zijn vrouw Sandra te scheiden. Het stel was 27 jaar samen en ze hebben twee dochters.

Masmeijer hield in de jaren tachtig met programma’s als Dinges en De Holidayshow miljoenen kijkers aan de buis gekluisterd. Na zijn tv-carrière vertrok hij naar België en zette daar horecazaken op.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_187631606
https://www.ad.nl/show/ne(...)utm_campaign=stdc_ad

Negen jaar cel voor Frank Masmeijer
Frank Masmeijer moet negen jaar de cel in en een boete van 90.000 euro betalen voor zijn betrokkenheid bij de invoer van een grote partij drugs in 2014. Het Belgische Hof van Beroep heeft in hoger beroep besloten dat hij een jaar langer de cel in moest dan een eerdere veroordeling. Voormalig televisiester Masmeijer (57) zit als sinds eind november in hechtenis. Hij was niet bij de uitspraak aanwezig.

Zie verder de link.
  donderdag 27 juni 2019 @ 17:06:48 #59
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_187633456
Van Coryfee naar Corvee, en uiteindelijk naar Conifeer.......
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 27 juni 2019 @ 21:54:48 #60
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187638789
Onze verslaggever Janine Schuinder twittert vanuit de rechtszaal en heeft inmiddels de persrechter gesproken die de uitspraak van Masmeijer toelicht.

https://www.shownieuws.nl(...)masmeijer-uitspraak/

Vanavond bij Shownieuws :P
pi_187639118
Van 9 jaar NCRV naar 9 jaar in de puree...
  donderdag 27 juni 2019 @ 22:15:32 #62
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_187639212
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2019 22:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Van 9 jaar NCRV naar 9 jaar in de puree...
Ha goede TT voor de volgende
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 27 juni 2019 @ 22:16:17 #63
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187639231
Real life soap is nog altijd mogelijk *) *O*

Wie verzint een leuke titel :@ O-)
  zondag 14 juli 2019 @ 18:54:43 #64
16715 Mylene
*schatje*
pi_187922123
Frank werd kennelijk bijna naakt op de trein gezet naar Antwerpen door Albanezen om geld te halen wat hij hen verschuldigd was. Het staat in de roddelbladen.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 14:53:13 #65
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187951576
Masmeijer zit straf uit in België en gaat niet meer in cassatie

Frank Masmeijer geeft de strijd met de Belgische justitie op en is niet meer in cassatie gegaan tegen het vonnis van negen jaar cel. Dat zegt zijn advocaat Kris Vincke die hem eind vorige week heeft bezocht en de zaak heeft besproken

Ook is het de bedoeling dat Masmeijer zijn straf in de Belgische gevangenis in Beveren zal uitzitten. Hij zal volgens Vincke ‘hoogstwaarschijnlijk’ geen gebruik maken van de garantie om zijn straf in Nederland te mogen uitzitten.

Ex-televisiester Masmeijer werd 27 juni in Antwerpen in hoger beroep veroordeeld tot negen jaar cel én een boete van 90.000 euro voor zijn aandeel in een groot drugstransport. Ook werd Masmeijer schuldig bevonden aan enkele andere feiten, zoals het stelen van 32.000 euro van een man van wie hij de creditcard afhandig had gemaakt.

Rol
,,Dat soort feiten blijft hij ontkennen, maar hij schikt zich nu in de straf,” aldus Vincke. Masmeijer heeft alleen een bescheiden rol als bemiddelaar bekend in de grote cocaïnezaak, maar het Hof van Beroep acht zijn rol veel groter. Masmeijer stapte na zijn tv-carrière in de Antwerpse horeca, maar kwam in grote financiële problemen.

De garantie om zijn straf in Nederland te mogen uitzitten had Masmeijer gekregen toen hij eind vorig jaar werd opgepakt en naar België werd overgeleverd voor het hoger beroep in zijn zaak. Masmeijer zat al eerder vast in Antwerpen, toen onder slechte omstandigheden. In de nieuwe gevangenis in Beveren zit hij beter.

In België kan Masmeijer al na één derde van zijn straf vrijkomen. Omdat hij alles bij elkaar al bijna 17 maanden achter de tralies heeft gezeten, kan hij over ruim anderhalf jaar de cel uit. Daarvoor moet dan wel een reclasseringsplan klaar liggen bij de strafuitvoeringsrechter, die dan kán besluiten dat Masmeijer vervroegd vrij te laten

https://www.ad.nl/show/ma(...)n-cassatie~a0e999ed/

Zo Frankie en nu lekker 18 maanden niet meer de pers opzoeken ;)

:W :W :W :W :W :W
pi_190875772
Frank Masmeijer: in maart al vrij(en) met enkelband

Wie had gedacht dat we dit jaar niks meer over Frank Masmeijer zouden horen, komt bedrogen uit: volgens zijn ex komt hij in maart vrij met een enkelband en trekt hij voorlopig bij haar in. Terwijl hij vorig jaar tot 9 jaar celstraf is veroordeeld voor betrokkenheid bij grootschalige drugshandel.

Frank had in december vanuit zijn cel in de gevangenis van Beveren zijn ex-vrouw Sandra Birsak bloemen voor hun 30-jarig ‘trouwjubileum’ gestuurd. Dat raakte kennelijk een gevoelige snaar: hij mag bij haar in Antwerpen komen wonen. Zonder adres in België zou hij niet vrij kunnen komen.
https://www.misdaadjourna(...)rijen-met-enkelband/

https://hollywoodhuizen.n(...)-bij-zijn-ex-sandra/
´
pi_190875907
Komt het toch nog goed en kan hij Sandra weer voor zich winnen ^)
  zaterdag 4 januari 2020 @ 17:11:11 #68
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_190876251
Maar hoe is het nu met de bananen in doos :?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 4 januari 2020 @ 17:11:25 #69
22592 crew  Ole
pi_190876254
:o deze zag ik even niet aankomen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † zaterdag 4 januari 2020 @ 18:43:47 #70
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_190877411
Een gevangenisstraf in België is ook niet meer wat het geweest is. Het lijkt wel Nederland, waar de boeven zelf wel bepalen of het hen schikt om eventjes te zitten. :(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Tettenkoning zondag 5 januari 2020 @ 20:05:57 #71
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190894117
En dan klagen dat de straffen in NL zo belachelijk zijn. :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_190895773
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 17:11 schreef Ole het volgende:
:o deze zag ik even niet aankomen!
+1 :o
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 20 januari 2021 @ 23:43:32 #73
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197542608
Frank Masmeijer mogelijk volgende maand vrij

Frank Masmeijer kan mogelijk al over een maand weer op vrije voeten zijn. De gevallen quizmaster die vastzit in de gevangenis van Beveren vanwege betrokkenheid bij grootschalige cocaïnesmokkel heeft een verzoek ingediend om vervroegd vrij te komen. Dat laat een woordvoerder van het Parket Oost-Vlaanderen weten na vragen van Shownieuws.

De voormalig tv-presentator werd in juni 2019 in hoger beroep veroordeeld tot een gevangenisstraf van negen jaar. Hij zou in 2014 betrokken zijn geweest bij het smokkelen van 467 kilo cocaïne in de Antwerpse haven. Omdat hij met zijn voorarrest bijna een derde van zijn straf heeft uitgezeten, komt hij in aanmerking voor vervroegde vrijlating. “Betrokkene diende een verzoek in tot voorlopige invrijheidstelling. Die procedure loopt momenteel”, zegt de woordvoerder.

De rechter zal uiteindelijk beslissen of Masmeijer in aanmerking komt voor vervroegde vrijlating. “Op 9 februari 2021 komt deze zaak voor bij de Strafuitvoeringsrechtbank Gent. Of betrokkene de gevangenis zal kunnen verlaten in het kader van een voorlopige invrijheidstelling zal dus afhangen van de beslissing van de Strafuitvoeringsrechtbank.”

Daarbij zal de rechter onder meer kijken of er een risico is dat de 59-jarige Masmeijer wel of geen nieuwe strafbare feiten pleegt en hoe de vooruitzichten zijn wat betreft reclassering. In augustus vorig jaar liet Masmeijer aan de Telegraaf weten dat hij al zijn eerste stappen buiten de gevangenis van Beveren had gezet vanwege proefverlof.

https://www.shownieuws.nl(...)-volgende-maand-vrij

Gezellig binnenkort weer coken met Frank :+
  woensdag 20 januari 2021 @ 23:58:52 #74
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197542781
Let op: die gaat weer de fout in.
pi_197542933
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 23:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Let op: die gaat weer de fout in.
Nee joh, die neemt genoegen met een aangewezen huurflat, en de uitkering.... _O-

Maar serieus, dit soort types dienen wel een lesje in de gevangenis te krijgen van wie ben ik, en waar sta ik in de maatschappij. En is dat riante kasteel wat ik eis, omdat ik Frank ben, wel verdient?

Ik denk dat deze man grootheidswaanzin heeft, en dus inderdaad op zeer los zand weer een “villa” gaat bewonen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')