abonnement Unibet Coolblue
pi_183477106


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Tether crashes.
pi_183477111
https://www.bol.com/nl/f/(...)en/9200000063121304/
Goed boek over privacy. Als je te lui bent om jezelf er in te verdiepen kun je ook alleen de eerste paar pagina' s lezen. Gaat over een verhaal van Nederlandse joden die door privacy niet gepakt zijn. :)

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2018 15:04:46 ]
pi_183477189
Nichemarkt.
pi_183477435
Is het privacymaand?
  zaterdag 1 december 2018 @ 15:37:20 #5
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183477497
Is het Wavesmaand?
  zaterdag 1 december 2018 @ 15:39:06 #6
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183477530
Waves outperformed wel iedereen de moeder vandaag
pi_183477895
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:39 schreef leolinedance het volgende:
Waves outperformed wel iedereen de moeder vandaag
Omgekeerd evenredig aan universa jahahahahah
Vakman pur sang
  zaterdag 1 december 2018 @ 17:02:24 #8
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183478683
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:31 schreef Roellie80 het volgende:
Is het privacymaand?
pi_183479519
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 13:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Stel je geeft 1 miljoen op bij de belastingdienst en overige 50 miljoen in de meest zieke legit privacy coin met 10.000k tps fuck de (r)overheid ja tochhhh. Lekker die jetsetstyle leven, je krijgt sws de fiscus achter je aan. _O-

Wat een delusional fantasten in dit topic ongelooflijk _O-
Ben je hier nou echt serieus?

Je wilt beweren dat je als je belasting kan ontwijken, je dat niet zou doen? 8)7

Hou met je antwoord rekening dat belasting ontwijken volkomen legaal is. Bedenk ook voor de grap eens hoe de grote multinationals met dit soort dingen omgaan. Als openheid van zaken een onschuldig en rechtvaardige gang van zaken zou zijn, waarom zou Google zich dan in Ierland hebben gevestigd?

Waarom bestaan er uberhaupt constructies zoals "The Dutch Sandwich" en waarom is het grootste bezwaar ten opzichte van het huidige monetaire systeem het feit dat alleen de middeklasse opdraait voor de hoofdmoot?

Nee, privacy is onzin joh. We hebben niks te verbergen, en volledig vertrouwen in de overheid. Die heeft immers het beste voor met onze gegevens.
pi_183479693
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:51 schreef illusions het volgende:
Waarom bestaan er uberhaupt constructies zoals "The Dutch Sandwich"
Kort antwoord, omdat twee belastingstelsels niet op elkaar aansluiten en andere definities van X of Y hanteren.

Was vroegahhhh fiscalist :P
pi_183479712
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:58 schreef KapBak het volgende:

[..]

Kort antwoord, omdat twee belastingstelsels niet op elkaar aansluiten en andere definities van X of Y hanteren.

Was vroegahhhh fiscalist :P
Dan weet je dus ook dat privacy geen reet uitmaakt. :P
pi_183479729
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Dan weet je dus ook dat privacy geen reet uitmaakt. :P
Nee ik vind privacy juist heel belangrijk.
pi_183479733
Google zit in Ierland omdat ze groen een leuke kleur vinden en het feit dat niemand is vervolgd om de Panama papers is ook compleet toevallig. :P
pi_183479742
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:59 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nee ik vind privacy juist heel belangrijk.
Sarcasme-meter ff aanzetten. ;)
pi_183479746
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 18:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Sarcasme-meter ff aanzetten. ;)
Mijn fout :P Nog niet helemaal wakker.
pi_183479789
Lekker marktje wel :D
pi_183479828
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Ben je hier nou echt serieus?

Je wilt beweren dat je als je belasting kan ontwijken, je dat niet zou doen? 8)7

Hou met je antwoord rekening dat belasting ontwijken volkomen legaal is. Bedenk ook voor de grap eens hoe de grote multinationals met dit soort dingen omgaan. Als openheid van zaken een onschuldig en rechtvaardige gang van zaken zou zijn, waarom zou Google zich dan in Ierland hebben gevestigd?

Waarom bestaan er uberhaupt constructies zoals "The Dutch Sandwich" en waarom is het grootste bezwaar ten opzichte van het huidige monetaire systeem het feit dat alleen de middeklasse opdraait voor de hoofdmoot?

Nee, privacy is onzin joh. We hebben niks te verbergen, en volledig vertrouwen in de overheid. Die heeft immers het beste voor met onze gegevens.
Ontwijken ja, ontduiken nee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2018 18:08:26 ]
pi_183480178
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ontwijken ja, ontduiken nee.
Ik snap gewoon echt niet hoe dit een reactie kan zijn op wat daar staat, maar ik zal wel een domme klootviool zijn _O-
pi_183480374
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 18:32 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik snap gewoon echt niet hoe dit een reactie kan zijn op wat daar staat, maar ik zal wel een domme klootviool zijn _O-
Beetje wat ik constant denk op reacties van dima :D
pi_183480404
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ontwijken ja, ontduiken nee.
Jij bent af. Je doet niet meer mee.
pi_183480441
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 18:32 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik snap gewoon echt niet hoe dit een reactie kan zijn op wat daar staat, maar ik zal wel een domme klootviool zijn _O-
wat snap je niet
pi_183480455
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 18:46 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Jij bent af. Je doet niet meer mee.
aldus de de-centralizedchrypto1000ktpsrussprivateanarchist

muh fantasy
pi_183480474
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

aldus de de-centralizedchrypto1000ktpsrussprivateanarchist

muh fantasy
Sorry helaas, je doet niet meer mee.
pi_183480509
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ontwijken ja, ontduiken nee.
Ah ok, ja fuck privacy dan maar. Lekker boeiend. _O-
pi_183480528
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 18:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah ok, ja fuck privacy dan maar. Lekker boeiend. _O-
denken dat je 'het systeem' kan disrupten met je privacycoin _O-
pi_183480752
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 18:54 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

denken dat je 'het systeem' kan disrupten met je privacycoin _O-
Ik geloof ook niet dat 'het systeem' gedisrupt gaat worden maar omdat je denkt dat het niet kan hoef je het niet niet te proberen. Al wordt het maar een beetje beter is het al goed :)
pi_183480756
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 18:54 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

denken dat je 'het systeem' kan disrupten met je privacycoin _O-
Je snapt er geen pleuris van he? Wat kan mij 't nou schelen of ik het systeem wel of niet "disrupt." :') Als ik voordeliger uit kan zijn, is de keus snel gemaakt. Ik heb jarenlang bedrijven gehad met flinke beweging van cijfers, geloof mij dat er niemand is die vanwege moraal er een punt van maakt om de "roverheid" te betalen waar ze "recht op hebben."
pi_183480777
Als je geld kan besparen, doe je dat. Als dat makkelijk is, doe je het nog veel sneller. Als er een coin is die privacy geeft, maak je niet de keus om wel openheid van zaken te geven terwijl het net zo legaal is om dat niet te doen.
pi_183480971
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Je snapt er geen pleuris van he? Wat kan mij 't nou schelen of ik het systeem wel of niet "disrupt." :') Als ik voordeliger uit kan zijn, is de keus snel gemaakt. Ik heb jarenlang bedrijven gehad met flinke beweging van cijfers, geloof mij dat er niemand is die vanwege moraal er een punt van maakt om de "roverheid" te betalen waar ze "recht op hebben."
als je denkt dat dergelijke bedrijven gebruik gaan maken van privacycoins ( _O- ) dan ben je wel echt een dromer
pi_183480976
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:08 schreef illusions het volgende:
Als je geld kan besparen, doe je dat. Als dat makkelijk is, doe je het nog veel sneller. Als er een coin is die privacy geeft, maak je niet de keus om wel openheid van zaken te geven terwijl het net zo legaal is om dat niet te doen.
Snap jij het verschil wel tussen belastingontwijken en belastingontduiken?
pi_183480991
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

als je denkt dat dergelijke bedrijven gebruik gaan maken van privacycoins ( _O- ) dan ben je wel echt een dromer
Als je begrijpend lezen eens een kans geeft, kom je misschien verder dan dit soort spasmes.
pi_183480998
pi_183481004
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Als je begrijpend lezen eens een kans geeft, kom je misschien verder dan dit soort spasmes.
unilever gaat de (r)overheid echt te kakken zetten met privacycoin x ja
pi_183481005
Pizza doet er trouwens echt moeilijk lang over om te bezorgen. Man man man.
pi_183481009
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Snap jij het verschil wel tussen belastingontwijken en belastingontduiken?
Ik denk dat e.e.a. nogal duidelijk wordt uit mijn eerdere post, of heb je daar moeite mee?
pi_183481035
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:23 schreef KapBak het volgende:
Pizza doet er trouwens echt moeilijk lang over om te bezorgen. Man man man.
voortaan maar instant private cash payment ipv btc
pi_183481056
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik denk dat e.e.a. nogal duidelijk wordt uit mijn eerdere post, of heb je daar moeite mee?
?
pi_183481063
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

voortaan maar instant private cash payment ipv btc
Touché :D

Of TIPS van de ECB, weinig blockchain veel use case.

https://www.ecb.europa.eu/paym/target/tips/html/index.en.html
pi_183481071
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

unilever gaat de (r)overheid echt te kakken zetten met privacycoin x ja
Tuurlijk, privacy coins bestaan dus Nestlé gaat gelijk de scene disrupten.

Jij denkt dat Unilever er een missie van maakt om op nationaal niveau te betalen wat verwacht wordt, terwijl er een manier is om dat te ontwijken? Gaat niet over crypto, geeft enkel aan hoe kinderlijk simpel het is dat privacy bestaansrecht heeft. :')
pi_183481090
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Tuurlijk, privacy coins bestaan dus Nestlé gaat gelijk de scene disrupten.

Jij denkt dat Unilever er een missie van maakt om op nationaal niveau te betalen wat verwacht wordt, terwijl er een manier is om dat te ontwijken? Gaat niet over crypto, geeft enkel aan hoe kinderlijk simpel het is dat privacy bestaansrecht heeft. :')
ik zeg toch ook dat er niks mis is met ontwijken :') gvd man
pi_183481117
https://www.romkens.nl/be(...)belastingontduiking/

omdat je blijkbaar het verschil niet snapt
pi_183481123
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik zeg toch ook dat er niks mis is met ontwijken :') gvd man
Je insinueert koud 5 minuten geleden dat privacy coins geen bestaansrecht hebben. Dat is gewoon klinklare onzin. Waar geld bespaard kan worden, wordt geld bespaard. Als dat makkelijker gemaakt wordt zijn er maar weinig mensen die daarvoor passen.
pi_183481127
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:28 schreef illusions het volgende:
Je insinueert koud 5 minuten geleden dat privacy coins geen bestaansrecht hebben.
Nichemarkt ja.
pi_183481130
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:28 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.romkens.nl/be(...)belastingontduiking/

omdat je blijkbaar het verschil niet snapt
Ik weet precies het verschil, de OvJ heeft me dat ooit heel duidelijk gemaakt, maak je daar maar niet druk om.
pi_183481139
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik weet precies het verschil, de OvJ heeft me dat ooit heel duidelijk gemaakt, maak je daar maar niet druk om.
pi_183481140
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:28 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nichemarkt ja.
Geld besparen is een niche.

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_183481143
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Geld besparen is een niche.

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:')
pi_183481145
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:29 schreef illusions het volgende:
de OvJ heeft me dat ooit heel duidelijk gemaakt
Volgens mij heb jij een interessant leven gehad :P
pi_183481153
Hoe zou monero jou geld besparen dan?
pi_183481182
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:30 schreef KapBak het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij een interessant leven gehad :P
Ben nog niet dood hoor. Binnen 5 jaar ben ik ook hier in Spanje aan de beurt, benieuwd wat die Spanjoekels gaan verzinnen. Krijg ik tenminste wel m'n paspoort terug.
pi_183481199
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Ben nog niet dood hoor. Binnen 5 jaar ben ik ook hier in Spanje aan de beurt, benieuwd wat die Spanjoekels gaan verzinnen. Krijg ik tenminste wel m'n paspoort terug.
_O- _O- _O-
pi_183481215
geld 'besparen' en de (r)overheid te kakken zetten met monero en dan -90% van ATH

:D _O-
pi_183481224
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe zou monero jou geld besparen dan?
Je snapt er nog steeds geen pleuris van. Geen enkele coin bespaart mij op dit moment geld vanwege de privacy, het is vandaag de dag nog kinderlijk simpel om met een paar BV's en Stripe een aantal kunstjes onderling te flikken, compleet legaal en dat snapt iemand met een halve chromosoom extra nog wel.

Geeft alleen maar aan dat privacy coins wel degelijk een bestaansrecht hebben. Enige reden dat ik het niet gebruik is omdat het hier niet wordt geaccepteerd als uitgavenpost.
pi_183481250
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:34 schreef illusions het volgende:
Enige reden dat ik het niet gebruik is omdat het hier niet wordt geaccepteerd als uitgavenpost.
Tadaaaaaa.
pi_183481262
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe zou monero jou geld besparen dan?
Nou ja, puur theoretisch is niet te bewijzen dat jij de coins hebt. Daarmee zou je geen vermogensbelasting hoeven te betalen :P
pi_183481298
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:35 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Tadaaaaaa.
Want VeChain maakt jouw leven op dit moment enorm rooskleurig? Of kijk je meer naar de toekomst?

Ik wou je niet te kakken zetten maar je doet het zelf pik, het feit dat jij me deze zomer om tips voor uitgaansplekken in een Turkse badplaats vraagt omdat ik daar 10 jaar geleden heb gewoond zegt mij al genoeg over je reputatie als ervaren ondernemer.
pi_183481356
Fucking bijna 12 jaar al geloof ik voordat ik dat apenland voor dit apenland inruilde trouwens. :')

Beste keus ooit. Kan geen woord Turks behalve de slogan van McDonalds.
pi_183481405
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Want VeChain maakt jouw leven op dit moment enorm rooskleurig? Of kijk je meer naar de toekomst?

Ik wou je niet te kakken zetten maar je doet het zelf pik, het feit dat jij me deze zomer om tips voor uitgaansplekken in een Turkse badplaats vraagt omdat ik daar 10 jaar geleden heb gewoond zegt mij al genoeg over je reputatie als ervaren ondernemer.
Hoezo is een shoarmazaak geen ondernemen dan?
Vakman pur sang
pi_183481458
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:36 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nou ja, puur theoretisch is niet te bewijzen dat jij de coins hebt. Daarmee zou je geen vermogensbelasting hoeven te betalen :P
Enige wat je daarmee bereikt is je geld op slot zetten. Je zou het alleen kunnen gebruiken voor wat boodschappen/benzine.
pi_183481483
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hoezo is een shoarmazaak geen ondernemen dan?
Grappig, dat is eigenlijk het enige wat ik zowel in Turkije als Spanje enorm mis. Ze kennen het gewoon niet. Doe zelf gewoon varkenslapjes (lomo) in stukken snijden en Versteeghe kruiden erover - lekker rebels.
pi_183481528
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Enige wat je daarmee bereikt is je geld op slot zetten. Je zou het alleen kunnen gebruiken voor wat boodschappen/benzine.
Je laat je jarenlange ervaring als ondernemer hier wel enorm doorschijnen hoor, kijk je uit? _O-
pi_183481728
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Want VeChain maakt jouw leven op dit moment enorm rooskleurig? Of kijk je meer naar de toekomst?
Nee, maar ik zit er ook alleen maar in voor de knaken. Over paar jaar verwacht ik multi-miljonair te zijn ja. :)
quote:
Ik wou je niet te kakken zetten maar je doet het zelf pik, het feit dat jij me deze zomer om tips voor uitgaansplekken in een Turkse badplaats vraagt omdat ik daar 10 jaar geleden heb gewoond zegt mij al genoeg over je reputatie als ervaren ondernemer.
???

Ik ondernemer ¿¿¿ _O- De enige die jij te kakken zet ben je zelf :D en nu je volle luier wisselen, hup.
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2018 @ 20:02:50 #63
230491 Zith
pls tip
pi_183481797
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

unilever gaat de (r)overheid echt te kakken zetten met privacycoin x ja
Niet elke coin doet mee aan de partnership meme zoals vechain dat doet. Privacy coins zijn er niet voor bedrijven.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183481841
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:02 schreef Zith het volgende:

[..]

Niet elke coin doet mee aan de partnership meme zoals vechain dat doet.
Hoezo partnership memes als er ook PoC gelanceerd zijn?
quote:
Privacy coins zijn er niet voor bedrijven.
Nou ik lees anders net hier van een zeer succesvolle entrepeneur dat daar zeer sterk behoefte aan is.

En als er echt veel vraag naar zou zijn dan was monero wel #1 geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2018 20:08:14 ]
  zaterdag 1 december 2018 @ 20:11:38 #65
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183481956
Hoe gaat het hier mijn warriors!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183481968
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:05 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Hoezo partnership memes als er ook PoC gelanceerd zijn?

[..]

Nou ik lees anders net hier van een zeer succesvolle entrepeneur dat daar zeer sterk behoefte aan is.

En als er echt veel vraag naar zou zijn dan was monero wel #1 geweest.
Ga jij lekker belasting over al je broodjes kebab afrekenen terwijl je moeder al weet dat dat niet hoeft.
pi_183482007
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:05 schreef Dimachaerus het volgende:

En als er echt veel vraag naar zou zijn dan was monero wel #1 geweest.
Tuurlijk, want als iets waar is dan moet het ook gelijk de nummer 1 positie innemen, boven Bitcoin met z'n first mover advantage, anders betekent het natuurlijk geen reet.

Schud je hoofd eens door elkaar, effe uit en weer aanzetten. Misschien dat ie dan wel werkt.
pi_183482026
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Ga jij lekker belasting over al je broodjes kebab afrekenen terwijl je moeder al weet dat dat niet hoeft.
Als ik straks miljonair Ben ga ik netjes mn vermogen opgeven aan de fiscus ja.
  zaterdag 1 december 2018 @ 20:15:29 #69
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183482027
Ik proef een hele negatieve vibe hier. :7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zaterdag 1 december 2018 @ 20:15:45 #70
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183482035
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Als ik straks miljonair Ben ga ik netjes mn vermogen opgeven aan de fiscus ja.
Hoe ga jij miljonair worden? :o
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183482050
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Als ik straks miljonair Ben ga ik netjes mn vermogen opgeven aan de fiscus ja.
Met de nadruk op "als," waar het voor andere mensen die de staat niet onnodig spekken meer een kwestie van "wanneer" is. Succes pik. _O-
pi_183482066
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Met de nadruk op "als," waar het voor andere mensen die de staat niet onnodig spekken meer een kwestie van "wanneer" is. Succes pik. _O-
stoere jongen hoor _O-
pi_183482136
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:17 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

stoere jongen hoor _O-
Het feit dat Google 10 keer minder belasting betaalt dan bedrijven die nog niet eens in de buurt komen van hun omzet is natuurlijk ook compleet toevallig.
pi_183482163
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:15 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Hoe ga jij miljonair worden? :o
Point of Sale integratie van VET voor broodjes kebab natuurlijk. Met volledige transparantie wel te verstaan.
pi_183482201
Maargoed, voor mij betekent een privacy coin natuurlijk al het verschil tussen 0% en 23% belasting betalen, maarja dat ziet natuurijk verder niemand als voordeel hoor.
pi_183482255
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:24 schreef illusions het volgende:
Maargoed, voor mij betekent een privacy coin natuurlijk al het verschil tussen 0% en 23% belasting betalen, maarja dat ziet natuurijk verder niemand als voordeel hoor.
Wat is het voordeel tegenover je geld in jersey zetten
pi_183482408
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Wat is het voordeel tegenover je geld in jersey zetten
Staat nogal raar als ik in Spanje met een factuur aan kom zetten met een Ltd. uit Jersey.
pi_183482442
Voor crypto zijn er natuurlijk meer mogelijkheden maar er zijn genoeg manieren om cryptogeld wit op je rekening te krijgen op een legale manier, zonder dat daar 23% belasting over geheft wordt, en dan heb ik het toch liever lokaal staan wat me meer koopkracht en onderhandelingspositie verschaft uiteraard.
pi_183482451
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Staat nogal raar als ik in Spanje met een factuur aan kom zetten met een Ltd. uit Jersey.
Heel ongebruikelijk ja.
pi_183482495
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Heel ongebruikelijk ja.
Boekhoudkundig zijn het hier sowieso een stel klapjosti's. Eén op de 3 facturen moet ik over zeiken omdat er iets niet klopt, bijv. het ontbreken van een bedrijfsnaam, belastingnummer of bankrekening. :') Afrika begint bij de Pyreneeën.
pi_183482587
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Boekhoudkundig zijn het hier sowieso een stel klapjosti's. Eén op de 3 facturen moet ik over zeiken omdat er iets niet klopt, bijv. het ontbreken van een bedrijfsnaam, belastingnummer of bankrekening. :') Afrika begint bij de Pyreneeën.
gewoon niet betalen
pi_183482625
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:48 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

gewoon niet betalen
Echt mooi hoe jij je bijzonder hoge intelligentie op dit forum laat doorschemeren.
pi_183482719
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Echt mooi hoe jij je bijzonder hoge intelligentie op dit forum laat doorschemeren.
die klapjostis merken dat echt niet als ze niet eens een factuurtje kunnen maken
pi_183482747
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:58 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

die klapjostis merken dat echt niet als ze niet eens een factuurtje kunnen maken
Nee tuurlijk niet, merk je niks van als er geen geld op je rekening binnenkomt. Beetje zoals een VET investeerder. :D
pi_183482753
Fucking wow. Hoeveel handen heb je nodig om je hersencellen allemaal te tellen? _O-
pi_183482884
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 21:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet, merk je niks van als er geen geld op je rekening binnenkomt. Beetje zoals een VET investeerder. :D
kijk deze boy Dan eens voor 23% gedisrupt Worden _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2018 21:08:10 ]
pi_183482931
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 21:07 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

kijk deze boy Dan eens voor 23% gedisrupt Worden _O-
:N

I rest my case. :D
pi_183482942
23% van niks is natuurlijk niks, dus ik begrijp jouw punt ook wel hoor.
pi_183483164
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183483253
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Wat is het voordeel tegenover je geld in jersey zetten
Best wel veel toch? In Jersey is er nog altijd een third party die je gegevens heeft :P
pi_183483853
Ik vind het eigenlijk apart dat dat hier gevraagd wordt, trusted third parties are security holes enzovoorts :@
  zondag 2 december 2018 @ 07:38:02 #92
131603 Afwazig
Serious business
pi_183488796
Wavesmaand hoor. We zeiden het toch? :7
  zondag 2 december 2018 @ 08:03:24 #93
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183488825
Goedemorgen warriors!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 2 december 2018 @ 08:52:05 #94
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183488977
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 07:38 schreef Afwazig het volgende:
Wavesmaand hoor. We zeiden het toch? :7
Sow!
pi_183494615
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 08:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Sow!
Nooit getwijfeld. Waves to the moon. Gewoon een team dat doet wat het belooft. En meer dan dat. Gouden toekomst
pi_183495169
XLM inmiddels BCH voorbij in market cap :)
pi_183496121
maar belasting niet betalen (belastingontwijking?) dmv crypto niet opgeven is legaal?
pi_183496401
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 16:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:
maar belasting niet betalen (belastingontwijking?) dmv crypto niet opgeven is legaal?
Ja ontwijken is legaal
Vakman pur sang
pi_183496653
Waves en universa maken mijn week :D
Vakman pur sang
  zondag 2 december 2018 @ 16:35:28 #100
131603 Afwazig
Serious business
pi_183497031
Kijkend wat er de komende maanden nog staat te gebeuren bij Waves komt dat wel goed. Geen gezeik maar rustig doorbouwen in de bearmarkt.
pi_183497071
UniBasel_en twitterde op vrijdag 30-11-2018 om 11:44:16 .@VitalikButerin receives an honorary doctorate from the Faculty of Business and Economics of the University of Basel. The co-founder of @ethereum has made outstanding achievements in the fields of #cryptocurrencies, smart contracts and the design of institutions. https://t.co/6d6ftTG56n reageer retweet
VitalikGod.
pi_183497074
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 16:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Waves en universa maken mijn week :D
RUSLANDGODEN ALEXANDERSJAAAAA
pi_183498531
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 16:37 schreef aTypisch het volgende:

[..]

RUSLANDGODEN ALEXANDERSJAAAAA
Protip: stop je geld in Rusland en Putin maakt je miljardair jahahahahaha
Vakman pur sang
pi_183498679
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 17:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Protip: stop je geld in Rusland en Putin maakt je miljardair jahahahahaha
Ik wil eigenlijk 100% BTC gaan (qua cryptoholdings dan ofc) maar ik denk dat ik bij Waves en Universa nog wel wat sats kan pakken.
  zondag 2 december 2018 @ 18:29:40 #105
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183499252
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 15:00 schreef Frans449 het volgende:

[..]

Nooit getwijfeld. Waves to the moon. Gewoon een team dat doet wat het belooft. En meer dan dat. Gouden toekomst
Ja eerst alles bouwen, vervolgens alles weer overboord gooien en met vostok komen. Toen was ik echt klaar met die prutsers
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183500795
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 18:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ja eerst alles bouwen, vervolgens alles weer overboord gooien en met vostok komen. Toen was ik echt klaar met die prutsers
Zelfde als met Vechain?
Vakman pur sang
  zondag 2 december 2018 @ 19:35:17 #107
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183500922
Veel salty mensen hier
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 2 december 2018 @ 19:44:53 #108
131603 Afwazig
Serious business
pi_183501147
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 18:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ja eerst alles bouwen, vervolgens alles weer overboord gooien en met vostok komen. Toen was ik echt klaar met die prutsers
Helemaal niks overboord gegooid maargoed :D.
pi_183501149
quote:
10s.gif Op zondag 2 december 2018 19:35 schreef fathank het volgende:
Veel salty mensen hier
Suck my salty balls.
Vakman pur sang
pi_183501413
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zelfde als met Vechain?
Heeft VeChain al iets gebouwd dan?
pi_183501703
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 18:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ja eerst alles bouwen, vervolgens alles weer overboord gooien en met vostok komen. Toen was ik echt klaar met die prutsers
Je snapt er niks van. Lees je eerst eens goed in zou ik zeggen.
pi_183501763
quote:
6s.gif Op zondag 2 december 2018 19:56 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Heeft VeChain al iets gebouwd dan?
Een hele schare trouwe volgers.
Is ook wat waard.
Vakman pur sang
pi_183501872
GDPR gaat elk crypto en zijn moeder neuken, behalve die van Vechain. Mass adoption ;)
pi_183501947
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Een hele schare trouwe volgers.
Is ook wat waard.
Voor nu wel ja, tot het hele zaakje in elkaar dondert en het alleen maar loze beloftes en praatjes blijken te zijn

(dit moment gaat ooit komen)
pi_183502154
Op dit moment hebben alle tokens en altcoins waarde vanwege speculatie. Zelfs Bitcoin heeft dat. De enige reden dat ik altcoins aanhoud is het feit dat ze explosief in waarde kunnen stijgen. Het risico op winst is hoger dan bij het kopen van aandelen of het onder je bed leggen van goud. Bij elke coin die ik koop hou ik in m'n achterhoofd dat het weggegooid geld kan zijn. Heb ik verder geen problemen mee. Al die hippe coins zoals VeChain, EOS, Universa en zelf Waves kunnen net zo goed niets waard zijn omdat er maar weinig mensen echt gebruik van maken. Misschien komt dat nog, dus dat is het stukje speculatie. Als je ze nu bezig en over 10 jaar gebruikt de halve wereld ze wel dan kan het nog leuk uitpakken voor je. Daarom lange termijn denken lijkt mij. Hou er alleen rekening mee dat misschien alleen Bitcoin nog overblijft en de rest compleet waardeloos wordt. Zolang je dat risico kan hebben is er niets aan het handje. Misschien krijgt Tone Vays dan alsnog gelijk, al hoop ik het niet natuurlijk.
  zondag 2 december 2018 @ 20:25:51 #116
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183502174
quote:
10s.gif Op zondag 2 december 2018 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Suck my salty balls.
Die 2 doperwtjes?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 2 december 2018 @ 20:55:29 #117
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183502937
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:44 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Helemaal niks overboord gegooid maargoed :D.
Niemand gebruikt Waves en bedrijven wilden het niet, daarom maar opnieuw begonnen met Vostok om ook voor bedrijven interessant te zijn.

Sorry maar dat hadden ze twee jaar eerder ook wel kunnen bedenken
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183503291
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 16:37 schreef Gehrman het volgende:
UniBasel_en twitterde op vrijdag 30-11-2018 om 11:44:16 .@VitalikButerin receives an honorary doctorate from the Faculty of Business and Economics of the University of Basel. The co-founder of @ethereum has made outstanding achievements in the fields of #cryptocurrencies, smart contracts and the design of institutions. https://t.co/6d6ftTG56n reageer retweet
VitalikGod.
Wel mooi dat zo'n instituut een soort erkenning aan cryptocurrencies als geheel geeft :)
pi_183503736
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:55 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Niemand gebruikt Waves en bedrijven wilden het niet, daarom maar opnieuw begonnen met Vostok om ook voor bedrijven interessant te zijn.

Sorry maar dat hadden ze twee jaar eerder ook wel kunnen bedenken
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183504164
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:17 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Voor nu wel ja, tot het hele zaakje in elkaar dondert en het alleen maar loze beloftes en praatjes blijken te zijn

(dit moment gaat ooit komen)
_O-
pi_183505665
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 21:22 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
DOE THET NIET
  zondag 2 december 2018 @ 22:41:46 #122
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183505802
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:35 schreef KapBak het volgende:

[..]

DOE THET NIET
Hier wel.




Interessant lijstje.

USA is de boot aan het missen lijkt het.

Originele artikel: https://technode.com/2018/09/03/blockchain-patent-china-tech/

[ Bericht 12% gewijzigd door fathank op 03-12-2018 08:10:59 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 2 december 2018 @ 22:43:42 #123
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_183505836
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:24 schreef metallicelmo het volgende:
Op dit moment hebben alle tokens en altcoins waarde vanwege speculatie. Zelfs Bitcoin heeft dat. De enige reden dat ik altcoins aanhoud is het feit dat ze explosief in waarde kunnen stijgen. Het risico op winst is hoger dan bij het kopen van aandelen of het onder je bed leggen van goud. Bij elke coin die ik koop hou ik in m'n achterhoofd dat het weggegooid geld kan zijn. Heb ik verder geen problemen mee. Al die hippe coins zoals VeChain, EOS, Universa en zelf Waves kunnen net zo goed niets waard zijn omdat er maar weinig mensen echt gebruik van maken. Misschien komt dat nog, dus dat is het stukje speculatie. Als je ze nu bezig en over 10 jaar gebruikt de halve wereld ze wel dan kan het nog leuk uitpakken voor je. Daarom lange termijn denken lijkt mij. Hou er alleen rekening mee dat misschien alleen Bitcoin nog overblijft en de rest compleet waardeloos wordt. Zolang je dat risico kan hebben is er niets aan het handje. Misschien krijgt Tone Vays dan alsnog gelijk, al hoop ik het niet natuurlijk.
Hetzelfde als je met een volle knip naar het casino gaan dus :'(
pi_183506237
Ik vraag me af wat dat voor soort patenten zijn _O-
pi_183506348
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 22:41 schreef fathank het volgende:

[..]

Hier wel.


[ afbeelding ]

Interessant lijstje.

USA is de boot aan het missen lijkt het.
huh waarom hep bitcoin geen patenten??
pi_183506447
Is ook helemaal delusional, blockchain patenten. Alle vooruitgang wordt geboekt in de open source wereld
pi_183506475
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 22:41 schreef fathank het volgende:

[..]

Hier wel.


[ afbeelding ]

Interessant lijstje.

USA is de boot aan het missen lijkt het.
Lekker.
  zondag 2 december 2018 @ 23:27:13 #128
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_183506550
Fuck man, ik had ook gewoon een chille mountainbike kunnen kopen met die knaken die nu op bittrex staan. Of een opblaaskasteel ofzo.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 2 december 2018 @ 23:36:54 #129
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183506643
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 23:27 schreef Quotidien het volgende:
Fuck man, ik had ook gewoon een chille mountainbike kunnen kopen met die knaken die nu op bittrex staan. Of een opblaaskasteel ofzo.
Je hebt wel een hoop gebakken lucht nu ^O^
pi_183507187
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:35 schreef KapBak het volgende:

[..]

DOE THET NIET
TheWavesGuy twitterde op maandag 05-11-2018 om 04:18:01 Waves FUDers are so incompetent and boring. Let me help you poor souls. https://t.co/nDW7Day0i4 reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 3 december 2018 @ 08:06:42 #131
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183508675
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 23:04 schreef ChickenMan het volgende:
Ik vraag me af wat dat voor soort patenten zijn _O-
Patenten zijn vrij inzichtelijk dus met een klein beetje moeite zou je erachter kunnen komen.

quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 23:20 schreef ChickenMan het volgende:
Is ook helemaal delusional, blockchain patenten. Alle vooruitgang wordt geboekt in de open source wereld
Goed verhaal, lekker kort. Sterke argumentatie, duidelijk verwoord. 5/7
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 3 december 2018 @ 09:38:48 #132
131603 Afwazig
Serious business
pi_183509368
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:55 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Niemand gebruikt Waves en bedrijven wilden het niet, daarom maar opnieuw begonnen met Vostok om ook voor bedrijven interessant te zijn.

Sorry maar dat hadden ze twee jaar eerder ook wel kunnen bedenken
Ben ik niet met je eens. Ten eerste heeft Waves één van de meest actieve blockchains zie ook: https://blocktivity.info/

Maar dat is het punt niet. Waves is niet een hobbyclub maar een miljoenenbedrijf met meer dan 100 werknemers. Als ze uit de markt van hele grote bedrijven horen dat deze zitten te wachten op een permissioned chain in plaats van een open chain dan moeten ze daar iets mee. Zakelijk gezien zou het wel achterlijk zijn om dan te zeggen 'ja sorry dat doen we niet'.
Daarnaast hebben ze de tech al en is het opzetten van een nieuw netwerk op basis hiervan relatief weinig werk. Een permissioned chain maakt het wel veel makkelijker om op te devven dus sowieso heeft Waves als geheel hier voordeel van.

Het is niet zo dat Waves aan de kant is geflikkerd en Vostok in de plaats is gekomen ik zie het als een aanvulling op elkaar waar uiteindelijk het steeds meer zal samensmelten als de tijd daar is. Als ik zie wat voor grote namen ze hebben binnengeharkt met Vostok kan ik het onmogelijlk als een negatief iets zien.

Maargoed we gaan het allemaai zien.
pi_183509678
Wat zijn we ook visionairs hier hé? :D
(Behalve de vechain clan, die volgen een roze olifant, made in China)
Vakman pur sang
pi_183509681
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 08:06 schreef fathank het volgende:

[..]

Patenten zijn vrij inzichtelijk dus met een klein beetje moeite zou je erachter kunnen komen.

[..]

Goed verhaal, lekker kort. Sterke argumentatie, duidelijk verwoord. 5/7
Oh jammer ik had gehoopt dat jij ons ging verhelderen, je kwam immers met het plaatje aanzetten
  maandag 3 december 2018 @ 10:10:26 #135
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183509691
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 10:09 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Oh jammer ik had gehoopt dat jij ons ging verhelderen, je kwam immers met het plaatje aanzetten
Jij weet het allemaal zo goed daar ga ik geen tijd aan verspillen :s).

Je dropt stellingen alsof het feiten zijn en risiculiseert anderen zonder ook maar een inhoudelijk argument te produceren dat langer is dan drie woorden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 3 december 2018 @ 10:14:57 #136
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183509728
De beurs is wel lekker aan het moonen :9
pi_183509767
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 10:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Jij weet het allemaal zo goed daar ga ik geen tijd aan verspillen :s).

Je dropt stellingen alsof het feiten zijn en risiculiseert anderen zonder ook maar een inhoudelijk argument te produceren dat langer is dan drie woorden.
Oke dan vraag ik het wel,wat is het voordeel van patenten volgens jou? :)
  † In Memoriam † maandag 3 december 2018 @ 10:46:06 #138
230491 Zith
pls tip
pi_183510083
Haha mag weer het ziekenhuis uit bois

Epic win
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 3 december 2018 @ 10:49:34 #139
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183510135
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 10:19 schreef KapBak het volgende:

[..]

Oke dan vraag ik het wel,wat is het voordeel van patenten volgens jou? :)
Ik zeg nergens dat het een vordeel is. Ik lees een bericht en merk op dat China behoorlijk voor loopt op het gebied van ingediende patenten rondom blockchaintechnologie.

Maar voor degene die de patenten heeft ingediend lijken me de voordelen van het patent houder zijn evident. Het is jouw intellectueel eigendom en anderen moeten jou royalty's betalen als ze van je techniek gebruik willen maken. Gezien de handelsoorlog tussen de VS en China kan dat meerdere gevolgen hebben. Gaat de VS daadwerkelijk achterlopen op het gebied van blockchaintechnologie? Gaan ze gebruik maken van Chinese technologie of gaan ze het doen zoals de Chinezen vroeger deden, schaamteloos kopiëren? We staan aan het begin van een nieuw tijdperk en de komende 30 jaar kan het zomaar zijn dat de geopolitieke balans compleet omgeslagen is. Daar waar de US een stap achteruit lijkt te doen is China hard op weg technologische vooruitgang te omarmen, met blockchaintechnologie als een van de speerpunten van de meerjarenplannen van de Volkspartij.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183510308
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 10:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het een vordeel is. Ik lees een bericht en merk op dat China behoorlijk voor loopt op het gebied van ingediende patenten rondom blockchaintechnologie.

Maar voor degene die de patenten heeft ingediend lijken me de voordelen van het patent houder zijn evident. Het is jouw intellectueel eigendom en anderen moeten jou royalty's betalen als ze van je techniek gebruik willen maken. Gezien de handelsoorlog tussen de VS en China kan dat meerdere gevolgen hebben. Gaat de VS daadwerkelijk achterlopen op het gebied van blockchaintechnologie? Gaan ze gebruik maken van Chinese technologie of gaan ze het doen zoals de Chinezen vroeger deden, schaamteloos kopiëren? We staan aan het begin van een nieuw tijdperk en de komende 30 jaar kan het zomaar zijn dat de geopolitieke balans compleet omgeslagen is. Daar waar de US een stap achteruit lijkt te doen is China hard op weg technologische vooruitgang te omarmen, met blockchaintechnologie als een van de speerpunten van de meerjarenplannen van de Volkspartij.
Och, in de top 5 is de meerderheid Amerikaans, dus dat zal wel meevallen.
pi_183510311
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 10:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het een vordeel is. Ik lees een bericht en merk op dat China behoorlijk voor loopt op het gebied van ingediende patenten rondom blockchaintechnologie.

Maar voor degene die de patenten heeft ingediend lijken me de voordelen van het patent houder zijn evident. Het is jouw intellectueel eigendom en anderen moeten jou royalty's betalen als ze van je techniek gebruik willen maken. Gezien de handelsoorlog tussen de VS en China kan dat meerdere gevolgen hebben. Gaat de VS daadwerkelijk achterlopen op het gebied van blockchaintechnologie? Gaan ze gebruik maken van Chinese technologie of gaan ze het doen zoals de Chinezen vroeger deden, schaamteloos kopiëren? We staan aan het begin van een nieuw tijdperk en de komende 30 jaar kan het zomaar zijn dat de geopolitieke balans compleet omgeslagen is. Daar waar de US een stap achteruit lijkt te doen is China hard op weg technologische vooruitgang te omarmen, met blockchaintechnologie als een van de speerpunten van de meerjarenplannen van de Volkspartij.
Als je echt gelooft dat China ook echt maar iets doet met een blockchain ben je niet goed wijs. Ze noemen het zo voor marketing doeleinde maar zullen altijd controle houden en decentrale systemen nooit omarmen.
  maandag 3 december 2018 @ 11:36:50 #142
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183510822
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:02 schreef KapBak het volgende:

[..]

Als je echt gelooft dat China ook echt maar iets doet met een blockchain ben je niet goed wijs. Ze noemen het zo voor marketing doeleinde maar zullen altijd controle houden en decentrale systemen nooit omarmen.
Blockchaintechnologie gaat wel iets verder dan je Supersecret Privacycoin 3000©®, dat snap je?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183511088
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 09:38 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Ten eerste heeft Waves één van de meest actieve blockchains zie ook: https://blocktivity.info/

Maar dat is het punt niet. Waves is niet een hobbyclub maar een miljoenenbedrijf met meer dan 100 werknemers. Als ze uit de markt van hele grote bedrijven horen dat deze zitten te wachten op een permissioned chain in plaats van een open chain dan moeten ze daar iets mee. Zakelijk gezien zou het wel achterlijk zijn om dan te zeggen 'ja sorry dat doen we niet'.
Daarnaast hebben ze de tech al en is het opzetten van een nieuw netwerk op basis hiervan relatief weinig werk. Een permissioned chain maakt het wel veel makkelijker om op te devven dus sowieso heeft Waves als geheel hier voordeel van.

Het is niet zo dat Waves aan de kant is geflikkerd en Vostok in de plaats is gekomen ik zie het als een aanvulling op elkaar waar uiteindelijk het steeds meer zal samensmelten als de tijd daar is. Als ik zie wat voor grote namen ze hebben binnengeharkt met Vostok kan ik het onmogelijlk als een negatief iets zien.

Maargoed we gaan het allemaai zien.
Oh nu is een permissioned chain opeens wel goed. VeChain leading da wei. _O_
pi_183511143
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:02 schreef KapBak het volgende:

[..]

Als je echt gelooft dat China ook echt maar iets doet met een blockchain ben je niet goed wijs. Ze noemen het zo voor marketing doeleinde maar zullen altijd controle houden en decentrale systemen nooit omarmen.
Hoeveel echt trustless blockchains zijn er?
  maandag 3 december 2018 @ 12:16:46 #145
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183511690
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 09:38 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Ten eerste heeft Waves één van de meest actieve blockchains zie ook: https://blocktivity.info/

Maar dat is het punt niet. Waves is niet een hobbyclub maar een miljoenenbedrijf met meer dan 100 werknemers. Als ze uit de markt van hele grote bedrijven horen dat deze zitten te wachten op een permissioned chain in plaats van een open chain dan moeten ze daar iets mee. Zakelijk gezien zou het wel achterlijk zijn om dan te zeggen 'ja sorry dat doen we niet'.
Daarnaast hebben ze de tech al en is het opzetten van een nieuw netwerk op basis hiervan relatief weinig werk. Een permissioned chain maakt het wel veel makkelijker om op te devven dus sowieso heeft Waves als geheel hier voordeel van.

Het is niet zo dat Waves aan de kant is geflikkerd en Vostok in de plaats is gekomen ik zie het als een aanvulling op elkaar waar uiteindelijk het steeds meer zal samensmelten als de tijd daar is. Als ik zie wat voor grote namen ze hebben binnengeharkt met Vostok kan ik het onmogelijlk als een negatief iets zien.

Maargoed we gaan het allemaai zien.
Het is een project gebaseerd op Waves, maar wel separaat. Welk nut heeft het Waves platform dan nog als de markt naar Vostok neigt?

Uiteraard wordt Waves wel gebruikt, het is immers ideaal om je coins mee te beginnen. De tech achter Waves is super, maar net zoals Komodo of Lisk is het een project met mooie idealen en goede technologie... waar blijkbaar bijna niemand op zit te wachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rossdale op 03-12-2018 12:22:15 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183512454
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 11:36 schreef fathank het volgende:

[..]

Blockchaintechnologie gaat wel iets verder dan je Supersecret Privacycoin 3000©®, dat snap je?
Wat de neuk bedoel je dan met "blockchaintechnologie" ouwe buzz word generator dat je bent? :P
pi_183512458
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 11:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hoeveel echt trustless blockchains zijn er?
Weet ik veel :P
  maandag 3 december 2018 @ 13:09:44 #148
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183512736
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:56 schreef KapBak het volgende:

[..]

Wat de neuk bedoel je dan met "blockchaintechnologie" ouwe buzz word generator dat je bent? :P
En je verwacht van mij dat ik serieus blijf als je alleen maar oneliners eruit gooit en roept dat mensen niet wijs zijn omdat ze een andere mening toegedaan zijn.

It takes two to tango.


Ik ga verder met m'n erwtensoep.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183512994
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 13:09 schreef fathank het volgende:
En je verwacht van mij dat ik serieus blijf als je alleen maar oneliners eruit gooit en roept dat mensen niet wijs zijn omdat ze een andere mening toegedaan zijn.

Mijn post is niet veel korter/langer dan de post waarop ik reageer. Daarnaast is jouw " Supersecret Privacycoin 3000©® " ongeveer in hetzelfde straatje als "buzzword generator" dus die kunnen we tegen elkaar wegstrepen.

Wat versta je onder blockchaintechnologie?
pi_183514198
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 10:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Jij weet het allemaal zo goed daar ga ik geen tijd aan verspillen :s).

Je dropt stellingen alsof het feiten zijn en risiculiseert anderen zonder ook maar een inhoudelijk argument te produceren dat langer is dan drie woorden.
Je kan best dingen proberen te patenteren in blockchain wereld. Ik geloof alleen niet dat het echt nut heeft.

De kennis binnen deze wereld is allemaal open source dus ik zie niet echt in hoe zoiets in de praktijk dan gaat werken
  maandag 3 december 2018 @ 14:27:05 #151
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183514230
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 13:24 schreef KapBak het volgende:

[..]

Mijn post is niet veel korter/langer dan de post waarop ik reageer. Daarnaast is jouw " Supersecret Privacycoin 3000©® " ongeveer in hetzelfde straatje als "buzzword generator" dus die kunnen we tegen elkaar wegstrepen.

Wat versta je onder blockchaintechnologie?
Klein voorbeeld: Het trustless douane/export/import systeem dat er moet gaan komen voor het one belt one road project. China verplaatst lage lonen arbeid o.a. naar Ethiopië om van daaruit goederen via de handelszone op de Seychellen naar Pakistan te varen en daar op de trein te zetten terug naar China. Dat moet een volledig blockchain-powered handels en Logistics route moeten worden. Supply chain tracking, automatische processing van wat vroeger papierwerk was. Voorbeeld twee is het Social credits systeem.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183514316
quote:
3s.gif Op maandag 3 december 2018 12:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het is een project gebaseerd op Waves, maar wel separaat. Welk nut heeft het Waves platform dan nog als de markt naar Vostok neigt?

Uiteraard wordt Waves wel gebruikt, het is immers ideaal om je coins mee te beginnen. De tech achter Waves is super, maar net zoals Komodo of Lisk is het een project met mooie idealen en goede technologie... waar blijkbaar bijna niemand op zit te wachten.
Hoe kan je nou concluderen dat niemand er op zit te wachten
pi_183514330
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 14:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Klein voorbeeld: Het trustless douane/export/import systeem dat er moet gaan komen voor het one belt one road project. China verplaatst lage lonen arbeid o.a. naar Ethiopië om van daaruit goederen via de handelszone op de Seychellen naar Pakistan te varen en daar op de trein te zetten terug naar China. Dat moet een volledig blockchain-powered handels en Logistics route moeten worden. Supply chain tracking, automatische processing van wat vroeger papierwerk was. Voorbeeld twee is het Social credits systeem.
Dit is toch totaal geen antwoord op de vraag. Wat versta jij onder een blockchain? Is het een database met een hash van de voorgaande staat van de database in de huidige staat? Is het een distributed system? Is public key crypto er onderdeel van? :P

Je haalt twee voorbeelden aan die door marketing worden neergezet als blockchains maar die in feite waarschijnlijk gewoon een servertje zijn wat door de chinezen volledig beheerst wordt, stop gezet kan worden wanneer het hun uitkomt en ook ongedaan kan maken wanneer het hun uitkomt.
  maandag 3 december 2018 @ 14:44:38 #155
131603 Afwazig
Serious business
pi_183514553
quote:
3s.gif Op maandag 3 december 2018 12:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het is een project gebaseerd op Waves, maar wel separaat. Welk nut heeft het Waves platform dan nog als de markt naar Vostok neigt?

Uiteraard wordt Waves wel gebruikt, het is immers ideaal om je coins mee te beginnen. De tech achter Waves is super, maar net zoals Komodo of Lisk is het een project met mooie idealen en goede technologie... waar blijkbaar bijna niemand op zit te wachten.
'de markt' is groot. Sommigen zullen Vostok willen gebruiken en anderen Waves. Waarom zou je niet beiden aanbieden? Helemaal omdat je de tech toch al ontwikkelt hebt. De één zit de ander niet in de weg maar boren beiden een markt aan. In de toekomst zal het waarschijnlijk veel meer één geheel vormen maar dan heb je wel het voordeel gehad dat je nu een markt kan bedienen wat je anders niet zou kunnen.
  maandag 3 december 2018 @ 14:45:42 #156
131603 Afwazig
Serious business
pi_183514573
Nieuwe Waves app nu ook in de Android Google Play store te downloaden. Echt een bazenapp _O_. Beste cryptocurrency app to date.

  maandag 3 december 2018 @ 14:46:33 #157
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183514589
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 14:32 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dit is toch totaal geen antwoord op de vraag. Wat versta jij onder een blockchain? Is het een database met een hash van de voorgaande staat van de database in de huidige staat? Is het een distributed system? Is public key crypto er onderdeel van? :P

Je haalt twee voorbeelden aan die door marketing worden neergezet als blockchains maar die in feite waarschijnlijk gewoon een servertje zijn wat door de chinezen volledig beheerst wordt, stop gezet kan worden wanneer het hun uitkomt en ook ongedaan kan maken wanneer het hun uitkomt.
Oke je hebt gelijk. Ze zetten een paar SQL-servertjes neer en doen alsof het een blockchain is.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183514657
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 14:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Oke je hebt gelijk. Ze zetten een paar SQL-servertjes neer en doen alsof het een blockchain is.
En je verwacht van mij dat ik serieus blijf als je alleen maar oneliners eruit gooit en roept dat mensen niet wijs zijn omdat ze een andere mening toegedaan zijn.

It takes two to tango.
pi_183514743
Waar is die tijd gebleven dat de tech ons geen reet kon intresseren en we alleen voor de Lambo's erin zaten.
Net doen of de techniekbelangrijkste is :')
Vakman pur sang
pi_183514762


Gezien in Parijs :P
pi_183514873
DNV GL is echt de grootste scam ever aan het broeden.
  maandag 3 december 2018 @ 15:07:19 #162
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183514904
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 14:51 schreef KapBak het volgende:

[..]

En je verwacht van mij dat ik serieus blijf als je alleen maar oneliners eruit gooit en roept dat mensen niet wijs zijn omdat ze een andere mening toegedaan zijn.

It takes two to tango.
Je bent niet wijs als je dat denkt.

Je zou eens moeten proberen het grote plaatje te zien.

Blockchain wordt gezien als een belangrijk onderdeel van de technologische revolutie door China, met een potentieel 10 keer zo groot als internet.

Maar dat is allemaal marketing en het beleid dat erop gemaakt wordt bestaat niet. En de techniek ontwikkelen ze ook niet verder want ze zetten een paar databaseservertjes neer en that's IT.

Dat ze geen full decentralised netwerk gaan opzetten is nogal wiedes. Permissioned distributed systems zullen de toekomst zijn. Geen enkele regering gaat z'n systemen baseren op een netwerk bij elkaar gehouden door een stel hobbyisten die elkaar het leven zuur proberen te maken om zelf financieel beter van te worden.

[ Bericht 18% gewijzigd door fathank op 03-12-2018 15:21:02 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183515212
Voor permissioned distributed systems heb je geen coins nodig. Partij x levert zo'n systeem en dat kan dan gebruikt worden. Je kan dan informatie/waarde onder elkaar versturen zonder dat daar een coin of iets aanhangt. Je hebt geen incentive nodig om het systeem draaiende te houden.

Dan kan je beter in zo'n partij investeren dan een coin die niets toevoegt
pi_183515265
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 15:31 schreef ChickenMan het volgende:
Voor permissioned distributed systems heb je geen coins nodig. Partij x levert zo'n systeem en dat kan dan gebruikt worden. Je kan dan informatie/waarde onder elkaar versturen zonder dat daar een coin of iets aanhangt. Je hebt geen incentive nodig om het systeem draaiende te houden.

Dan kan je beter in zo'n partij investeren dan een coin die niets toevoegt
intranet heeft het helemaal gemaakt idd
pi_183515330
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 15:33 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

intranet heeft het helemaal gemaakt idd
Wat probeer je te zeggen?
pi_183515389
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 15:38 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Wat probeer je te zeggen?
je beschrijft in je voorbeeld een gesloten systeem
pi_183515453
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 15:42 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

je beschrijft in je voorbeeld een gesloten systeem
Ja, dat is permissioned?

Permissionless (open), permissioned (gesloten)
pi_183515663
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 15:07 schreef fathank het volgende:
Blockchain wordt gezien als een belangrijk onderdeel van de technologische revolutie door China, met een potentieel 10 keer zo groot als internet.
Serieus hoe kom je aan dit soort dingen? :P Hoe kan een technologie die enabled wordt door het internet nou groter worden dan het internet?

China is communisme, wat gelijk staat aan centrale planning van je economie en vanuit een centralisatie oogpunt toewijzen van arbeid en kapitaal, echt niet dat die een decentraal systeem gaan omarmen waarbij marktwerking centraal staat.

Of zoals Peter Thiel het zegt

quote:
“Crypto is decentralizing, AI is centralizing. Or, if you want to frame it more ideologically, crypto is libertarian and AI is communist."
pi_183515756
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 15:45 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ja, dat is permissioned?

Permissionless (open), permissioned (gesloten)
Volgens aTypisch is Dima af. Doet niet meer mee.
pi_183517131
Weer mooie inverse moon. Nog steeds wachtende om weer in te stappen met een gedeelte.
  maandag 3 december 2018 @ 17:26:07 #171
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183517315
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 15:58 schreef KapBak het volgende:

[..]

Serieus hoe kom je aan dit soort dingen? :P Hoe kan een technologie die enabled wordt door het internet nou groter worden dan het internet?

China is communisme, wat gelijk staat aan centrale planning van je economie en vanuit een centralisatie oogpunt toewijzen van arbeid en kapitaal, echt niet dat die een decentraal systeem gaan omarmen waarbij marktwerking centraal staat.

Of zoals Peter Thiel het zegt

[..]

China zet groots in op zowel AI, IoT, als blockchain voor de nabije toekomst. Zoek maar eens op Made in China 2025 (MIC2025), het 10 jarenplan van China.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rossdale op 03-12-2018 19:32:07 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 3 december 2018 @ 18:20:32 #172
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183518238
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 15:58 schreef KapBak het volgende:

[..]

Serieus hoe kom je aan dit soort dingen? :P Hoe kan een technologie die enabled wordt door het internet nou groter worden dan het internet?
Dat is het hoe ze het daar zien. Als ze een leidende positie weten te bemachtigen zijn de economische kansen een stuk groter tegenover een systeem waar de grootste groei als is geweest.
quote:
China is communisme, wat gelijk staat aan centrale planning van je economie en vanuit een centralisatie oogpunt toewijzen van arbeid en kapitaal, echt niet dat die een decentraal systeem gaan omarmen waarbij marktwerking centraal staat.

Of zoals Peter Thiel het zegt

[..]

China is lang niet meer zo klassiek-communistisch als 30 jaar geleden. Het kapitalisme begint al aardig om zich heen te grijpen en de middenklasse groeit in een tempo zoals nog nooit eerder vertoond waar ook ter wereld.

De hoeveelheid resources die ingezet worden om leidend te worden in de digitale revolutie en de datagedreven economie zijn enorm. En met een centrale overheid die niet om de 4 jaar gevoelig is voor verkiezingen kun je ook daadwerkelijk lange termijn plannen maken en uitvoeren. Terwijl ze in de VS een idioot hebben rondlopen die de kolenindustrie opnieuw groot gaat maken. Terug naar de jaren '50.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183524810
Even wat MGO omzetten in PivX, in satoshi zitten ze nu relatief dicht bij elkaar.
Helaas moet ik ze verkopen bij Cryptopia, weinig volume dus zal even duren :P

Eerst maar ff 7000 MGO te koop gezet, dat is gelijk ook de withdrawal limit voor 24 uur ongeveer (5000NZD / ~¤3000).
pi_183525077
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2018 18:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat is het hoe ze het daar zien. Als ze een leidende positie weten te bemachtigen zijn de economische kansen een stuk groter tegenover een systeem waar de grootste groei als is geweest.

[..]

China is lang niet meer zo klassiek-communistisch als 30 jaar geleden. Het kapitalisme begint al aardig om zich heen te grijpen en de middenklasse groeit in een tempo zoals nog nooit eerder vertoond waar ook ter wereld.

De hoeveelheid resources die ingezet worden om leidend te worden in de digitale revolutie en de datagedreven economie zijn enorm. En met een centrale overheid die niet om de 4 jaar gevoelig is voor verkiezingen kun je ook daadwerkelijk lange termijn plannen maken en uitvoeren. Terwijl ze in de VS een idioot hebben rondlopen die de kolenindustrie opnieuw groot gaat maken. Terug naar de jaren '50.
Ik heb toevallig van de week mijn eerste stapjes gezet in een cursus Chinees.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 december 2018 @ 01:05:20 #175
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183526256
Echt weinig tijd gehad om met crypto bezig te zijn laatste tijd, maar alles is zo hard in uitverkoop nu.

Tempting! Denk toch nog even wachten?
pi_183527015
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 01:05 schreef Kyran het volgende:
Echt weinig tijd gehad om met crypto bezig te zijn laatste tijd, maar alles is zo hard in uitverkoop nu.

Tempting! Denk toch nog even wachten?
Nu kopen!
Vakman pur sang
  dinsdag 4 december 2018 @ 07:30:26 #177
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183527107
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 01:05 schreef Kyran het volgende:
Echt weinig tijd gehad om met crypto bezig te zijn laatste tijd, maar alles is zo hard in uitverkoop nu.

Tempting! Denk toch nog even wachten?
Kopen kopen kopen!
pi_183527816
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2018 18:20 schreef fathank het volgende:
Dat is het hoe ze het daar zien. Als ze een leidende positie weten te bemachtigen zijn de economische kansen een stuk groter tegenover een systeem waar de grootste groei als is geweest.
Ja dat kan dat dat is hoe ze het daar zien, maar kun jij het ook verdedigen? Hoe kan iets dat zonder internet het niet doet nou waardevoller zijn dan het internet? _O-

Ik weet verder niet wat een datagedreven economie is, of er uberhaupt nog sprake kan zijn van een digitale revolutie (die is allang voorbij joh) en dat je vervolgens een dictator gaat verdedigen vind ik lachwekkend. De grote groei van elke wereldeconomie is niet gekomen door een centraal gestuurde economie maar juist door competitief globaal kapitalisme en dat is ook de vorm waarin blockchains zouden moeten opereren en niet als permissioned systemen beheerst door twee Chinezen. Tot slot is mij niet duidelijk wat kolen ermee te maken hebben.

Kan natuurlijk dat ik ernaast zit hoor, maar die kans lijkt mij in het algemeen zeer onwaarschijnlijk tot nihil.
pi_183527822
Ik zou ook kopen Kyran :P
pi_183527971
Weinig fiat meer
pi_183528123
Holy crap, er zit anders ook nog meer weinig fiat in alle crypto's op de markt. Gewoon lekker verder verkopen vrienden! Markt kan makkelijk nog 10 x door midden.
  dinsdag 4 december 2018 @ 09:53:11 #182
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183528408
Maar wat koop je dan? Als nu iemand de markt op wil leest die 2 verhalen over elke coin.

Aan de ene kant is elke coin een scam en aan de andere kant is elke coin een godencoin.
Hmz...
pi_183528462
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:53 schreef Koelkastje het volgende:
Maar wat koop je dan? Als nu iemand de markt op wil leest die 2 verhalen over elke coin.

Aan de ene kant is elke coin een scam en aan de andere kant is elke coin een godencoin.
Bitcoin.
pi_183528611
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:53 schreef Koelkastje het volgende:
Maar wat koop je dan? Als nu iemand de markt op wil leest die 2 verhalen over elke coin.

Aan de ene kant is elke coin een scam en aan de andere kant is elke coin een godencoin.
Waves
  dinsdag 4 december 2018 @ 10:35:53 #185
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183528806
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 08:54 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ja dat kan dat dat is hoe ze het daar zien, maar kun jij het ook verdedigen? Hoe kan iets dat zonder internet het niet doet nou waardevoller zijn dan het internet? _O-
Met de opkomst van internet hebben ze globaal gezien de grootste klapper maar voor een klein deel meegemaakt. Als je marktleider kan worden in een industrie die nog in de kinderschoenen staat en waar nog veel meer groei te verwachten is zou het eventueel te behalen economisch potentieel een stuk groter kunnen zijn.
quote:
Ik weet verder niet wat een datagedreven economie is
Dan raad ik je aan om je eens in te gaan lezen. Data wordt niet voor niks het goud van de 21e eeuw genoemd.

quote:
, of er uberhaupt nog sprake kan zijn van een digitale revolutie (die is allang voorbij joh)
De eerste klap hebben we gehad, maar wat hebben we nu daadwerkelijk aan intelligente systemen ontwikkeld? In plaats van dat we een kaartenbak hebben kan de gemiddelde ambtenaar z'n excellijstje sorteren.

quote:
en dat je vervolgens een dictator gaat verdedigen vind ik lachwekkend.
Verdedigen? Als dat de boodschap is die jij eruit haalt dan begrijp je me niet helemaal.
quote:
De grote groei van elke wereldeconomie is niet gekomen door een centraal gestuurde economie maar juist door competitief globaal kapitalisme en dat is ook de vorm waarin blockchains zouden moeten opereren en niet als permissioned systemen beheerst door twee Chinezen. Tot slot is mij niet duidelijk wat kolen ermee te maken hebben.

Kan natuurlijk dat ik ernaast zit hoor, maar die kans lijkt mij in het algemeen zeer onwaarschijnlijk tot nihil.
De kans is vrij groot dat je het grotere plaatje niet ziet, vandaar dat je blijft hangen in je China=communistisch=2sqlservers in de kelder-narratief blijft hangen.

https://blog.goodaudience(...)0-years-3c7ebd089058
https://www.ibm.com/blogs(...)iven-economy-future/
https://cointelegraph.com(...)efore-bitcoin-policy

[ Bericht 10% gewijzigd door fathank op 04-12-2018 10:44:10 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 4 december 2018 @ 10:50:00 #186
131603 Afwazig
Serious business
pi_183528995
Damn Waves blijft maar gaan.
pi_183529799
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:35 schreef fathank het volgende:
Met de opkomst van internet hebben ze globaal gezien de grootste klapper maar voor een klein deel meegemaakt. Als je marktleider kan worden in een industrie die nog in de kinderschoenen staat en waar nog veel meer groei te verwachten is zou het eventueel te behalen economisch potentieel een stuk groter kunnen zijn.
Ja omdat je gewoon twee internetten hebt, het Chinese internet en de rest van het internet. Dat zal met crypto/blockchain dan net zo zijn.

quote:
Dan raad ik je aan om je eens in te gaan lezen. Data wordt niet voor niks het goud van de 21e eeuw genoemd.
Data kan heel waardevol zijn maar vraag en aanbod wordt nog altijd door mensen gedreven niet door data. Data kan helpen bij efficiëntere allocatie van goederen en consumptie behoefte zo beter vervullen maar de economie zal altijd gedreven worden door mensen, economie is niet voor niks de wetenschap van de menselijke behoeftebevrediging.

quote:
De eerste klap hebben we gehad, maar wat hebben we nu daadwerkelijk aan intelligente systemen ontwikkeld? In plaats van dat we een kaartenbak hebben kan de gemiddelde ambtenaar z'n excellijstje sorteren.
Eens dat we geen intelligente systemen hebben maar er is geen enkele indicatie dat China dat meer/minder gaat doen dan andere landen.

quote:
Verdedigen? Als dat de boodschap is die jij eruit haalt dan begrijp je me niet helemaal.
Dat kan. Het kwam op mij over alsof je de zaak maakte dat een dictator wel goed was "want dan krijg je wat voor elkaar" terwijl de afgelopen decennia toch echt wat anders laten zien. Vrije markt economieën floreren en dictaturen falen (los van grondstoffen zoals SA).

quote:
De kans is vrij groot dat je het grotere plaatje niet ziet, vandaar dat je blijft hangen in je China=communistisch=2sqlservers in de kelder-narratief blijft hangen.
Nee hoor, en een bronverwijzing naar IBM zal mij niet van gedachte doen veranderen die zijn amper serieus te nemen op het gebied van blockchains en lopen op hun laatste benen :') :') :') :')

Alleen in dat artikeltje wat je linkt staan al een paar feitelijke onjuistheden zoals:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus elke goede research paper naar blockchains en breder gezegd cryptografie, distributed systems en dergelijke komt uit het westen. Ik snap niet hoe je erbij komt dat China ook maar iets gaat toevoegen op dit gebied los van de algehele buzz word bingo afvinken. Alleen die quote van Xi al:

“A new generation of technology represented by artificial intelligence, quantum information, mobile communications, internet of things and blockchain is accelerating breakthrough applications.”

Wat de neuk joh. Alles op een hoop gooien en hopen dat er iets uitkomt.
Daarnaast zijn alle grote cryptografie conferenties in het westen. Autoritaire regimes houden niet zo van goede cryptografie want daar kunnen ze niks tegen, en cryptografie is de basis van blockchains en daar zal dan ook de vooruitgang uit voortkomen.
pi_183529831
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:50 schreef Afwazig het volgende:
Damn Waves blijft maar gaan.
Helaas kunnen de holders ondertussen de huur niet meer betalen. Maar eindelijk de wavesmaand _O_
  dinsdag 4 december 2018 @ 12:04:48 #189
131603 Afwazig
Serious business
pi_183529841
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 12:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Helaas kunnen de holders ondertussen de huur niet meer betalen. Maar eindelijk de wavesmaand _O_
:D

Wavesmaand is real. En dat nog de hele maand. Het geld klotst je straks tegen de plinten op man :{.
pi_183529860
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 12:04 schreef Afwazig het volgende:

[..]

:D

Wavesmaand is real. En dat nog de hele maand. Het geld klotst je straks tegen de plinten op man :{.
Van -92% naar -90% :D :D
  dinsdag 4 december 2018 @ 12:07:07 #191
131603 Afwazig
Serious business
pi_183529880
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 12:06 schreef KapBak het volgende:

[..]

Van -92% naar -90% :D :D
When Opel Manta?
pi_183529909
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 december 2018 12:07 schreef Afwazig het volgende:

[..]

When Opel Manta?
pi_183529978
15.000 MGO te koop gezet op Craptopia, wie maakt me los :D
pi_183530004
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 12:15 schreef MaGNeT het volgende:
15.000 MGO te koop gezet op Craptopia, wie maakt me los :D
Is er een specifieke reden dat je niet een exchange met meer volume pakt? :P
pi_183530050
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 12:16 schreef KapBak het volgende:

[..]

Is er een specifieke reden dat je niet een exchange met meer volume pakt? :P
Zoals? :D
(allemaal ongeveer, weet het)

Moet ik weer een account aanmaken, bla bla, geen zin in.
Gisteren waren die 7.000 MGO er ook in een uurtje doorheen.
pi_183530069
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 12:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zoals? :D
Huh ben ik nou gek of staat er veel meer volume op CMC bij bepaalde exchanges? :P

Oh je hebt geedit :+

Hoop dat je er vanaf komt voor een mooi prijske :D
pi_183530077
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 12:23 schreef KapBak het volgende:

[..]

Huh ben ik nou gek of staat er veel meer volume op CMC bij bepaalde exchanges? :P
Ja klopt, heb ik geen account bij. Geen zin in om dat nu te doen, zal eerst Sint inkopen gaan doen nu (ook mooi op tijd).

quote:
Oh je hebt geedit :+

Hoop dat je er vanaf komt voor een mooi prijske :D
:+

Hoop het ook, prijs scheelt niet veel gelukkig.

[ Bericht 14% gewijzigd door TheFreshPrince op 04-12-2018 12:30:10 ]
pi_183530089
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 12:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja klopt, heb ik geen account bij. Geen zin in om dat nu te doen, zal eerst Sint inkopen gaan doen nu (ook mooi op tijd).
Oh top dat je het zegt ik moet ook nog wat halen.
pi_183530620
Iedereen wil Waves, liever nog dan friet! Iedereen wil Waves, tuurlijk wie niet? Vraag maar aan je moeder vraag maar aan je pa! Want iedereen wil Waves van je hieperdepiep hoera!!!!
pi_183531181
Wie woont hier?

  dinsdag 4 december 2018 @ 14:06:36 #201
131603 Afwazig
Serious business
pi_183531509
WAVESMAAND JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


*; *; *;
pi_183531567
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2018 14:06 schreef Afwazig het volgende:
WAVESMAAND JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

[ afbeelding ]
*; *; *;
Wie is die metro man?
  dinsdag 4 december 2018 @ 14:15:17 #203
131603 Afwazig
Serious business
pi_183531583
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 14:13 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Wie is die metro man?
Sasha Ivanov natuurlijk. Als je daar geen mancrush op hebt dan heb je het niet begrepen hoor. :{
pi_183532120
Ik heb al ongeveer een jaar hier niet meer gekeken, maar ik vroeg mij af of iedereen al doorheeft dat het Wavesmaand is?
pi_183532651
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 december 2018 14:15 schreef Afwazig het volgende:
Sasha Ivanov
Ah, was hij niet de man achter Bitconnect?
  dinsdag 4 december 2018 @ 15:50:56 #206
131603 Afwazig
Serious business
pi_183532840
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:39 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ah, was hij niet de man achter Bitconnect?
pi_183532929
15k MGO zijn eruit, dat ging vlot...
pi_183533105
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 14:13 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Wie is die metro man?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183533573
Waves O+
  dinsdag 4 december 2018 @ 16:41:10 #210
62913 Blik
The one and Only!
pi_183533633
De Wavesboys komen ook uit hun hok :D
  dinsdag 4 december 2018 @ 16:46:18 #211
131603 Afwazig
Serious business
pi_183533729
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 16:41 schreef Blik het volgende:
De Wavesboys komen ook uit hun hok :D
Wij zitten normaal gesproken gewoon in ons topic en baggeren niet de hele sc vol met elke scheet. Er zijn afspraken met yvonne gemaakt dat enkel in Wavesmaanden wij hier onze coin mogen shillen :{
pi_183533870
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 16:46 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Wij zitten normaal gesproken gewoon in ons topic en baggeren niet de hele sc vol met elke scheet. Er zijn afspraken met yvonne gemaakt dat enkel in Wavesmaanden wij hier onze coin mogen shillen :{
Maar .. maar ... laat maar. :P
pi_183533983
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 16:46 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Wij zitten normaal gesproken gewoon in ons topic en baggeren niet de hele sc vol met elke scheet. Er zijn afspraken met yvonne gemaakt dat enkel in Wavesmaanden wij hier onze coin mogen shillen :{
december is altijd Waves maand
pi_183534008
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:01 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

december Het is altijd Waves maand
Fixed.
  dinsdag 4 december 2018 @ 17:06:13 #215
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_183534032
Alles, wat je 2 weken geleden in Waves had is x2 gegaan. Waarschijnlijk vanwege de mobile exchange nu in de app geintegreerd.

Blijf het een goed project vinden, maar marketing is de grootste bedreiging, wat hun kan nekken.
The best firms advertise the least...
pi_183534217
Ja ik geloofde de wavesmaand aankondiging niet meer :(
  dinsdag 4 december 2018 @ 17:21:59 #217
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183534258
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 12:01 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ja omdat je gewoon twee internetten hebt, het Chinese internet en de rest van het internet. Dat zal met crypto/blockchain dan net zo zijn.
Dat is wel erg kort door de bocht gedacht mijn inziens. Ze zullen geen wildwest taferelen gaan toestaan in de interne markt, maar zeker als exporteur van techniek en de bijbehorende kennis en kunde gaan ze absoluut concurreren met het Westen.
quote:
[..]

Data kan heel waardevol zijn maar vraag en aanbod wordt nog altijd door mensen gedreven niet door data. Data kan helpen bij efficiëntere allocatie van goederen en consumptie behoefte zo beter vervullen maar de economie zal altijd gedreven worden door mensen, economie is niet voor niks de wetenschap van de menselijke behoeftebevrediging.

[..]

Eens dat we geen intelligente systemen hebben maar er is geen enkele indicatie dat China dat meer/minder gaat doen dan andere landen.
Er is op dit moment geen land ter wereld dat zo ver is (of kan gaan zonder dat de bevolking gaat morren) op het gebied van intelligente systemen waar je in het dagelijkse leven mee geconfronteerd wordt. Hier in Europa gaat dat je echt niet zomaar lukken, dan moet je heel wat burgerrechtenbewegingen onder het tapijt zien te moffelen.

quote:
[..]

Dat kan. Het kwam op mij over alsof je de zaak maakte dat een dictator wel goed was "want dan krijg je wat voor elkaar" terwijl de afgelopen decennia toch echt wat anders laten zien. Vrije markt economieën floreren en dictaturen falen (los van grondstoffen zoals SA).
Goed is een groot woord. Maar het heeft wel aanwijsbare voordelen, zeker op het gebied van lange termijn beleid maken en voeren. Ze hebben niet voor niks decennialang een economische groei van ~10% per jaar gehad. Sinds de jaren 80 wordt er behoorlijk kapitalistisch beleid gevoerd om dat te bewerkstelligen.
quote:
[..]

Nee hoor, en een bronverwijzing naar IBM zal mij niet van gedachte doen veranderen die zijn amper serieus te nemen op het gebied van blockchains en lopen op hun laatste benen :') :') :') :')

Alleen in dat artikeltje wat je linkt staan al een paar feitelijke onjuistheden zoals:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging dan ook niet over tomaten op de blockchain maar over achtergrondinfo over de data-driven economy. De cijfers heb ik niet gechecked, ik moet zo nu en dan ook nog productief zijn op het werk.

quote:
Serieus elke goede research paper naar blockchains en breder gezegd cryptografie, distributed systems en dergelijke komt uit het westen. Ik snap niet hoe je erbij komt dat China ook maar iets gaat toevoegen op dit gebied
Omdat het politieke klimaat geschikte voorwaarden schept (om te beginnen zo'n 3 miljard dit jaar) op een schaal die je nergens anders ter wereld ziet. Er wordt vol op ingezet omdat het gezien wordt als één van de belangrijkste pijlers van de economie. Want dat is het allerbelangrijkste. Zolang er economische groei is zal de bevolking niet al te veel lopen morren.

quote:
los van de algehele buzz word bingo afvinken. Alleen die quote van Xi al:

“A new generation of technology represented by artificial intelligence, quantum information, mobile communications, internet of things and blockchain is accelerating breakthrough applications.”

Wat de neuk joh. Alles op een hoop gooien en hopen dat er iets uitkomt.
Daarnaast zijn alle grote cryptografie conferenties in het westen. Autoritaire regimes houden niet zo van goede cryptografie want daar kunnen ze niks tegen, en cryptografie is de basis van blockchains en daar zal dan ook de vooruitgang uit voortkomen.


[ Bericht 0% gewijzigd door fathank op 04-12-2018 17:36:34 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183534557
Ik voorspel bij de volgende bull run weer een flinke groep die op FP jankt "alleen de early adopters zijn er met de winst vandoor".
  dinsdag 4 december 2018 @ 17:41:52 #219
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183534589
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:39 schreef MaGNeT het volgende:
Ik voorspel bij de volgende bull run weer een flinke groep die op FP jankt "alleen de early adopters zijn er met de winst vandoor".
• tulpenmanie
• gebakken lucht
• is alleen voor criminelen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 4 december 2018 @ 17:47:21 #220
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183534663
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:39 schreef MaGNeT het volgende:
Ik voorspel bij de volgende bull run weer een flinke groep die op FP jankt "alleen de early adopters zijn er met de winst vandoor".
Komt er een volgende bull run dan? :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183534677
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:47 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Komt er een volgende bull run dan? :P
nee
  dinsdag 4 december 2018 @ 17:50:18 #222
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183534703
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:47 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Komt er een volgende bull run dan? :P
• sterft een stille dood
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 4 december 2018 @ 17:52:07 #223
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183534735
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:50 schreef fathank het volgende:

[..]

• sterft een stille dood
:'(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183534876
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:41 schreef fathank het volgende:

[..]

• tulpenmanie
• gebakken lucht
• is alleen voor criminelen
Pyramidespel
  dinsdag 4 december 2018 @ 18:06:24 #225
62913 Blik
The one and Only!
pi_183534918
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 16:46 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Wij zitten normaal gesproken gewoon in ons topic en baggeren niet de hele sc vol met elke scheet. Er zijn afspraken met yvonne gemaakt dat enkel in Wavesmaanden wij hier onze coin mogen shillen :{
Is jullie gegund hoor
pi_183534932
Mand
Vakman pur sang
  dinsdag 4 december 2018 @ 18:16:00 #227
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_183535044
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:39 schreef MaGNeT het volgende:
Ik voorspel bij de volgende bull run weer een flinke groep die op FP jankt "alleen de early adopters zijn er met de winst vandoor".
Mensen, die 15 jaar geleden in Google/Amazon aandelen gestapt zijn, 20+ jaar terug in Microsoft: Omdat ze geloofden in het bedrijf, want nu bankroet had kunnen zijn?

Zonder risicos, geen rewards, maar iedereen moet zijn eigen prognoses en onderzoek doen, ook gokken en spreiden of HODLen: Mijn zorgen zijn meer "hoe ga je je crypto winst veilig stellen in de toekomst: Winst + verlies"?. Emigreren voor belastingontwijking? Hoe je assets stallen...etc.

[ Bericht 2% gewijzigd door edcetera op 04-12-2018 18:23:26 ]
The best firms advertise the least...
pi_183535629
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Mand
Ja?
XRP - To tha moon motherf#cker!
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:05:03 #229
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183535837
Wow duidelijk dat het Wavesmaand is!
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:05:18 #230
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183535842
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Mand
Hond?
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:28:50 #231
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183536375
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hond?
Hont*
Hmz...
  dinsdag 4 december 2018 @ 19:54:10 #232
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_183537116
Hondt, die eindelijk snuffelt naar de Tsunami ooit belooft?
The best firms advertise the least...
pi_183538208
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:21 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat is wel erg kort door de bocht gedacht mijn inziens. Ze zullen geen wildwest taferelen gaan toestaan in de interne markt, maar zeker als exporteur van techniek en de bijbehorende kennis en kunde gaan ze absoluut concurreren met het Westen.

[..]

Er is op dit moment geen land ter wereld dat zo ver is (of kan gaan zonder dat de bevolking gaat morren) op het gebied van intelligente systemen waar je in het dagelijkse leven mee geconfronteerd wordt. Hier in Europa gaat dat je echt niet zomaar lukken, dan moet je heel wat burgerrechtenbewegingen onder het tapijt zien te moffelen.

[..]

Goed is een groot woord. Maar het heeft wel aanwijsbare voordelen, zeker op het gebied van lange termijn beleid maken en voeren. Ze hebben niet voor niks decennialang een economische groei van ~10% per jaar gehad. Sinds de jaren 80 wordt er behoorlijk kapitalistisch beleid gevoerd om dat te bewerkstelligen.

[..]

Het ging dan ook niet over tomaten op de blockchain maar over achtergrondinfo over de data-driven economy. De cijfers heb ik niet gechecked, ik moet zo nu en dan ook nog productief zijn op het werk.

[..]

Omdat het politieke klimaat geschikte voorwaarden schept (om te beginnen zo'n 3 miljard dit jaar) op een schaal die je nergens anders ter wereld ziet. Er wordt vol op ingezet omdat het gezien wordt als één van de belangrijkste pijlers van de economie. Want dat is het allerbelangrijkste. Zolang er economische groei is zal de bevolking niet al te veel lopen morren.

[..]

Oke zo komen we er niet uit :P

Dus laat ik het zo zeggen; wat heeft China de afgelopen decennia geproduceerd wat ook maar een klein beetje bijdraagt aan blockchains zoals wij ze nu kennen?
  Moderator dinsdag 4 december 2018 @ 21:25:01 #234
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183539389
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:05 schreef leolinedance het volgende:
Wow duidelijk dat het Wavesmaand is!
40% omhoog _O_

Mensen die niet wisten dat het wavesmaand was :')__________________________!
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183540985
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hond?
hont, met een t.
Lambo of Rekt
pi_183541019
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

hont, met een t.
pi_183541055
quote:
Chinese coins :')
pi_183541377
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Chinese coins :')
China :')
Vakman pur sang
pi_183542943
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Chinese coins :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 5 december 2018 @ 07:13:02 #241
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183544065
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:35 schreef KapBak het volgende:

[..]

Oke zo komen we er niet uit :P

Dus laat ik het zo zeggen; wat heeft China de afgelopen decennia geproduceerd wat ook maar een klein beetje bijdraagt aan blockchains zoals wij ze nu kennen?
Antminers :P.

Maar ff serieus, dan komen we weer terug waar dit allemaal mee begon, de patentaanvragen.

In 2017 kwam meer dan de helft uit China en amper een kwart uit de USA. Dus ze patenteren alles en iedereen de moeder, of er wordt serieus aan gewerkt, of een beetje van beiden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183544105
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 07:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Antminers :P.

Maar ff serieus, dan komen we weer terug waar dit allemaal mee begon, de patentaanvragen.

In 2017 kwam meer dan de helft uit China en amper een kwart uit de USA. Dus ze patenteren alles en iedereen de moeder, of er wordt serieus aan gewerkt, of een beetje van beiden.
Patenten :')
Vakman pur sang
  woensdag 5 december 2018 @ 07:50:09 #243
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183544268
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 07:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Patenten :')
Goed verhaal inderdaad.

Is nog niemand rijk van geworden ook.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2018 @ 08:53:17 #244
230491 Zith
pls tip
pi_183544723
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 07:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Antminers :P.

Maar ff serieus, dan komen we weer terug waar dit allemaal mee begon, de patentaanvragen.

In 2017 kwam meer dan de helft uit China en amper een kwart uit de USA. Dus ze patenteren alles en iedereen de moeder, of er wordt serieus aan gewerkt, of een beetje van beiden.
En no doubt zijn die patenten op internationaal niveau verdedigbaar, net zoals hun academische papers.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183544751
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 07:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Goed verhaal inderdaad.

Is nog niemand rijk van geworden ook.
Ben je al rijk van VET?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 5 december 2018 @ 09:27:15 #246
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183545076
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 08:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ben je al rijk van VET?
Een nieuwe keuken en vloerverwarming rijker.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183545090
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 09:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Een nieuwe keuken en vloerverwarming rijker.
Nice
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183545281
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 09:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Een nieuwe keuken en vloerverwarming rijker.
Gefeliciteerd! Heb je een foto (van de keuken)? En van crypto winsten betaald?
  woensdag 5 december 2018 @ 09:51:10 #249
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183545496
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 09:39 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Heb je een foto (van de keuken)? En van crypto winsten betaald?
Ja eind vorig jaar huis gekocht, januari sleutel gekregen. Helft uitgecashed (~13k ongeveer) en nu nog 2k van m'n portfolio over :'). Geld goed besteed, niks lekkerder dan warme voeten tijdens het schijten :D .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 5 december 2018 @ 10:18:04 #250
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183545885
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 09:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja eind vorig jaar huis gekocht, januari sleutel gekregen. Helft uitgecashed (~13k ongeveer) en nu nog 2k van m'n portfolio over :'). Geld goed besteed, niks lekkerder dan warme voeten tijdens het schijten :D .
Jij schijt in de keuken? :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183545890
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 07:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Antminers :P.

Maar ff serieus, dan komen we weer terug waar dit allemaal mee begon, de patentaanvragen.

In 2017 kwam meer dan de helft uit China en amper een kwart uit de USA. Dus ze patenteren alles en iedereen de moeder, of er wordt serieus aan gewerkt, of een beetje van beiden.
De "innovaties" die Bitcoin mogelijk hebben gemaakt kwamen niet voort uit patenten en dat zal ook niet gebeuren hierna.
pi_183545927
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen van deze dingen had een patent :P
pi_183548187
quote:
3s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:18 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jij schijt in de keuken? :o
Gezien de warme voeten eerder op het hoogpolig tapijt.
  woensdag 5 december 2018 @ 13:31:31 #254
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183548974
quote:
3s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:18 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jij schijt in de keuken? :o
Nee ik frituur op het toilet
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 5 december 2018 @ 13:40:32 #255
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183549066
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:31 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee ik frituur op het toilet
Frituur je schijt?
Hmz...
  woensdag 5 december 2018 @ 14:15:06 #256
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183549534
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:21 schreef KapBak het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen van deze dingen had een patent :P
Point taken :s).

quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:40 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Frituur je schijt?
Met een korstje van paneermeel, om daarna bij de trekmuur stiekem terug te leggen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 5 december 2018 @ 14:18:36 #257
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183549584
Lang verhaal kort:

China kan er geen kut van en gaat nooit wat worden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183550617
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 09:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja eind vorig jaar huis gekocht, januari sleutel gekregen. Helft uitgecashed (~13k ongeveer) en nu nog 2k van m'n portfolio over :'). Geld goed besteed, niks lekkerder dan warme voeten tijdens het schijten :D .
Haha beste wat er is.
  woensdag 5 december 2018 @ 15:24:43 #259
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183550675
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 15:20 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Haha beste wat er is.
Train je nog een beetje maat?

Of heb je jezelf verloren aan de crea en pwo's?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183550729
Ik heb een automatisch licht op m'n WC, das ook hemels, hoef je het knopje niet te zoeken in het donker.
  woensdag 5 december 2018 @ 15:41:25 #261
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_183550932
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 15:28 schreef illusions het volgende:
Ik heb een automatisch licht op m'n WC, das ook hemels, hoef je het knopje niet te zoeken in het donker.
Ik heb een lampje in de wc die op beweging reageert.
Heerlijk als je s'nachts moet zeiken en geen licht aan wil doen :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_183550966
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 15:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb een lampje in de wc die op beweging reageert.
Heerlijk als je s'nachts moet zeiken en geen licht aan wil doen :D
Dat zeg ik toch. :+

Voor jou is het nog nacht ofzo? :D
  woensdag 5 december 2018 @ 15:46:16 #263
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183550995
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 15:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb een lampje in de wc die op beweging reageert.
Heerlijk als je s'nachts moet zeiken en geen licht aan wil doen :D
Gruwelijk irritant, zit je op de pot... gaat het licht vanzelf uit. Zit je daar als een idioot met je armen te zwaaien :X
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183551025
quote:
3s.gif Op woensdag 5 december 2018 15:46 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gruwelijk irritant, zit je op de pot... gaat het licht vanzelf uit. Zit je daar als een idioot met je armen te zwaaien :X
Hahaha ja dat wel, en hij blijft nooit lang genoeg aan voor de gemiddelde schijtbeurt natuurlijk.
pi_183551162
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 00:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Alleen maar scam komt daar vandaan
pi_183551168
Alexander OVERAL OP DE FOTO JAAA

http://angkasa.coop/bm/in(...)nudin-menteri-kpdnkk
pi_183551338
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 15:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Train je nog een beetje maat?

Of heb je jezelf verloren aan de crea en pwo's?
Haha, wat een troll was dat he.
In het echte leven gebruik zelfs geen Eiwit shakes meer. Trainen gaat goed! Zeker in combinatie met fietsen.
Fijne van Crypto is dat het echt de weg vrij gemaakt heeft in een rustiger leven waarbij je teminste de tijd hebt voor je workouts.
pi_183551370
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:18 schreef fathank het volgende:
Lang verhaal kort:

China kan er geen kut van en gaat nooit wat worden.
China kan heel veel heel goed, maar cryptografie en distributed systems (ergo blockchains) is daar niet een van :D

Of lang verhaal kort: KapBak kan geen chinees/mandarijn en snapt er geen tyfus van.
pi_183551442
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 15:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb een lampje in de wc die op beweging reageert.
Heerlijk als je s'nachts moet zeiken en geen licht aan wil doen :D
  woensdag 5 december 2018 @ 16:24:49 #270
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_183551621
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 15:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch. :+

Voor jou is het nog nacht ofzo? :D
Ik dacht meer dat je een licht aan het plafond had die automatisch aan gaat. Net zoals in veel openbare wc's enzo.

Ik heb er zo 1 als ZetaOS liet zien.

quote:
3s.gif Op woensdag 5 december 2018 15:46 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gruwelijk irritant, zit je op de pot... gaat het licht vanzelf uit. Zit je daar als een idioot met je armen te zwaaien :X
Gaat niet werken. Is sowieso niet gemaakt om te schijten. Dan doe je het licht maar aan :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 5 december 2018 @ 16:28:29 #271
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183551688
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:11 schreef KapBak het volgende:

[..]

China kan heel veel heel goed, maar cryptografie en distributed systems (ergo blockchains) is daar niet een van :D

Of lang verhaal kort: KapBak kan geen chinees/mandarijn en snapt er geen tyfus van.
Ni hao

Veel verder ga ik ook niet komen denk ik. Daarvoor ben ik toch teveel piepers en spruitjes :'). Een maat van me die is een jaar of 5 geleden naar Shanghai vertrokken en die spreekt een flinke portie mandarijn. blijft raar om zom blonde viking van 2*2 Chinees te horen praten :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 5 december 2018 @ 17:31:35 #272
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183552835
Waarom is Factom de afgelopen maand eigenlijk x6 gegaan? Die blijft ook maar doorstomen! :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183554655
quote:
3s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:31 schreef Rossdale het volgende:
Waarom is Factom de afgelopen maand eigenlijk x6 gegaan? Die blijft ook maar doorstomen! :o
Misschien omdat ze als één van de weinigen ook echt omzet draaien. :+
pi_183555431
quote:
3s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:31 schreef Rossdale het volgende:
Waarom is Factom de afgelopen maand eigenlijk x6 gegaan? Die blijft ook maar doorstomen! :o
Werkend product.
pi_183558336
quote:
10s.gif Op donderdag 18 januari 2018 14:07 schreef MacorgaZ het volgende:
De storm is weer voorbij, lijkt het.
Las dat iemand hier Ether heeft verkocht als panic sell? :')
Welke idioot is dat nou weer geweest, wauw.
  woensdag 5 december 2018 @ 22:28:10 #276
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183558856
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Werkend product.
Nice. Echt nooit eerder naar omgekeken eigenlijk
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183559496
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nice. Echt nooit eerder naar omgekeken eigenlijk
Heb nog meegedaan aan de ICO maar veel te vroeg verkocht...
pi_183559721
Morgen feestdag, vandaag 't dak eraf. Hoppaaaa.
pi_183559733
We zijn rekt.
Lambo of Rekt
pi_183559748
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 19:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Werkend product.
t zou godverredomme eens tijd worden dat er een werkend product ergens is

"ICO was in 2016 mate."
So you are busy for 2 years building something that works?
"omggggg, no patience moonboi"
"price now doesnt matter moonbi"
"wait a few years moonboi"

Moet ik bij mijn eerdere werk mee aankomen destijds.... "ja, over een paar jaar.... heb ik wel wat" _O_
Lambo of Rekt
pi_183559806
quote:
CHINA CHINA! EUROPA KOMT ERAAN! EUROPA KOMT ERAAN!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 5 december 2018 @ 23:36:05 #283
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183559849
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 23:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

t zou godverredomme eens tijd worden dat er een werkend product ergens is

"ICO was in 2016 mate."
So you are busy for 2 years building something that works?
"omggggg, no patience moonboi"
"price now doesnt matter moonbi"
"wait a few years moonboi"

Moet ik bij mijn eerdere werk mee aankomen destijds.... "ja, over een paar jaar.... heb ik wel wat" _O_
Het duurt allemaal wel lang hè. Ik hoef ook niet aan te komen met ideeën die over 5 jaar wel eens helemaal de shit kunnen zijn. ROI van 2 jaar max.

Maar goed, er zijn ook bedrijven als ASML en Boeing die al >10 jaar vooruit kijken en daar nu al op aan het anticiperen zijn. Klein verschilletje is wel dat die in een markt opereren waarin het verwachtingspatroon vrij duidelijk is. Dat is in het crypto-wereldje nog niet echt het geval helaas.
pi_183559944
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 23:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

t zou godverredomme eens tijd worden dat er een werkend product ergens is

"ICO was in 2016 mate."
So you are busy for 2 years building something that works?
"omggggg, no patience moonboi"
"price now doesnt matter moonbi"
"wait a few years moonboi"

Moet ik bij mijn eerdere werk mee aankomen destijds.... "ja, over een paar jaar.... heb ik wel wat" _O_
Factom ICO was in maart 2015 als ik mij niet vergis.
Hebben al paar jaar werkend product maar lijkt erop dat ze ook echt klanten hebben ;)
pi_183560364
Wanneer is Waves weer $16 ?
  donderdag 6 december 2018 @ 00:28:09 #286
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_183560391
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:56 schreef MAHL het volgende:

[..]

LOL! Hahaha, ja, er zullen meer van zulke quotes zijn van mij, ook op reddit heb ik van die pijnlijke RemindMe's. Zielig wel.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_183560441
Vorig jaar ging ik op 5 december de magische grens van ¤1M door, hoe anders kan het zijn een jaartje later...

Maar niet geklaagd, prima gecasht nog uiteindelijk.
pi_183560558
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 00:37 schreef MaGNeT het volgende:
Vorig jaar ging ik op 5 december de magische grens van ¤1M door, hoe anders kan het zijn een jaartje later...

Maar niet geklaagd, prima gecasht nog uiteindelijk.
pi_183561413
quote:
wie had ook Al weer partnership met Cyprus

Ahahahah

mOOn
pi_183561936
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 00:28 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

LOL! Hahaha, ja, er zullen meer van zulke quotes zijn van mij, ook op reddit heb ik van die pijnlijke RemindMe's. Zielig wel.
Mweh, met de kennis van nu. Had toen de helft verkocht, net als de helft van mijn Bitcoin. Had het vermoeden dat het of nog veel verder zou stijgen of volledig in elkaar zou klappen dus dan maar de helft cashen. Best leuk bedrag aan overgehouden nog.
pi_183566777
Tether bijna op #6 :P
  donderdag 6 december 2018 @ 15:39:49 #292
62913 Blik
The one and Only!
pi_183567974
Flinke dump weer, gaan we de 3k nog raken?
pi_183567978
Toch jammer, om de dag -10% voor een aantal coins en dan weer een dagje +8%, zo kom je er niet natuurlijk
pi_183567987
BitcoinCash gaat ook wel goed dood momenteel zeg wow
pi_183568045
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 15:40 schreef metallicelmo het volgende:
BitcoinCash gaat ook wel goed dood momenteel zeg wow
Heb te doen met Marc

Meneer is all-in Bitcoin Cash, en dat gaat dan met enkele tonnen.

Straks een rename naar Bitcoin Crash?
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 6 december 2018 @ 15:44:52 #296
206731 Mortaxx
Doomer
pi_183568063
Waves maand is afgelast
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_183568127
Bitcoin SV is Litecoin voorbij? moet niet gekker worden
pi_183568154
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 15:48 schreef metallicelmo het volgende:
Bitcoin SV is Litecoin voorbij? moet niet gekker worden
Die gaat zo ook nog Cash en USDT voorbij...
pi_183568310
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 15:50 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Die gaat zo ook nog Cash en USDT voorbij...
Vaag, money printing 101
pi_183568417
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 15:44 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Heb te doen met Marc

Meneer is all-in Bitcoin Cash, en dat gaat dan met enkele tonnen.

Straks een rename naar Bitcoin Crash?
Die mensen hebben toch ook verstand en zijn zich bewust van de risico's? Hoef je geen medelijden mee te hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183568725
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die mensen hebben toch ook verstand en zijn zich bewust van de risico's? Hoef je geen medelijden mee te hebben.
Zeker, maar ik houd wel van die all-in risico's. Alleen had ik nooit voor bitcoin cash gekozen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')