Dat het kabinet zich daar maar zorgen om maken doet, ze wouden regeren dan lossen ze het maar fijn op, voor de rest ben ik het eens met de rest, het jeukt mij van geen kant, het is niet dat die iets goedkoper krijgen daardoor, dus betalen net zoveel, of meer als de rest!quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:42 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
5 kinderen is ook zonder auto exteeem belastend voor het milieu.
De mond van de benzinepomp past ook in elke tank.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:45 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk stiekem dat men zich daar geen voorstelling van kan maken wat daar voor nodig is. Zo een transitie vereist ook dat alles compatibel is. Eigenlijk dat iedereen gewoon dezelfde auto heeft. Dat willen we ook niet. Wel willen niet in dezelfde wagen als de buurman. Alleen wel als ie 80k+ kost. Dan weer wel. Fantastische uitdagingen zijn dit die veel eerder ingezet hadden moeten worden.
Jep, bij een snellader misschien. En dat is niet goedkoop!quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
de bedoeling is dat je bij je auto blijft tot die vol genoeg is. Dat is meestal rond een uur.
Dat is het probleem, men wil gewoon op dezelfde voet door. Pas als de benzineliter een tientje gaat kosten boeit het ze misschien wel. Of ze besparen op andere zaken om toch hun kilometers te blijven maken.quote:
benzine past ook in elke benzine motorquote:Op zaterdag 1 december 2018 17:51 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
De mond van de benzinepomp past ook in elke tank.
Goed verhaal, maar niet helemaal compleet, de extra energie die het kost de infrastructuur op te bouwen voor waterstof wordt niet in de energiebalans meegenomen.quote:
buiten de prijs dat ik een nieuwe auto moet aanschaffen, wat ik gewoon vertik vanwege de extreme prijs, is dit ook een punt waarom ik geen elektrische auto heb.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:51 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Jep, bij een snellader misschien. En dat is niet goedkoop!
Maar bij die normale palen duurt dat veel langer
tweetakt ook?quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:52 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
benzine past ook in elke benzine motor
Zo zijn er nog triljoenen voorbeelden.. maar goed, onzin topic posters moet je niet altijd te serieus nemen.
het niet meenemen van alle elementen is ook gangbaar om iets aan te prijzen. Want als je alles meenemt dan wordt duidelijk dat het niet uit komt, en dat wil men niet.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar niet helemaal compleet, de extra energie die het kost de infrastructuur op te bouwen voor waterstof wordt niet in de energiebalans meegenomen.
Op elektriek gebied zijn er vele implementaties die allemaal niet compatibel zijn. Voordat je dat voor elkaar hebt stroomt er weer 20 jaar water door de Rijn. Dit omdat er geen echt plan, visie en strategie is momenteel.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:51 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
De mond van de benzinepomp past ook in elke tank.
gezien de context van dit topic: kan je mij een voorbeeld noemen van een auto met tweetakt motor?quote:
Wat is noodgedwongen?quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:49 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is een onzinidee. Dat gaat allemaal niet meer kunnen. Het is een idee uit de tijd dat het allemaal niet op kon en geen drol kostte. Autorijden is voortaan enkel nog noodgedwongen en niet meer voor "fun". Dat zou een hoop schelen.
Plan zal er wel zijn maar hoe kan men eraan verdienen en verdienen blijven gelijk als met brandstof?quote:
ik was er niet bij toen huizen elektriciteit kregen, maar ik kan mij niet voorstellen dat de eerste elektrisch huisapparaten allemaal op verschillende spanningen en frequenties werkten met allemaal verschillende stekker formaten.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:54 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Op elektriek gebied zijn er vele implementaties die allemaal niet compatibel zijn. Voordat je dat voor elkaar hebt stroomt er weer 20 jaar water door de Rijn. Dit omdat er geen echt plan, visie en strategie is momenteel.
Volgens mij een trabant of een mazda RX 7quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
gezien de context van dit topic: kan je mij een voorbeeld noemen van een auto met tweetakt motor?
Zo begon de autoindustrie ook. Komt goed.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:54 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Op elektriek gebied zijn er vele implementaties die allemaal niet compatibel zijn. Voordat je dat voor elkaar hebt stroomt er weer 20 jaar water door de Rijn. Dit omdat er geen echt plan, visie en strategie is momenteel.
het lijkt mij dat die niet meer rondrijden of dat er toch gewone benzine in kan.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij een trabant of een mazda RX 7
Nou ja, er is iets meer urgentie in deze.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:57 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Zo begon de autoindustrie ook. Komt goed.
Niet helemaal waar. Als je eenmaal een tijdje electrisch gereden hebt en gewend bent aan de stilte en het koppel, het comfort ervan dan ben je snel over.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is het probleem, men wil gewoon op dezelfde voet door. Pas als de benzineliter een tientje gaat kosten boeit het ze misschien wel. Of ze besparen op andere zaken om toch hun kilometers te blijven maken.
Dat doen ze toch al? Of verbruiken die net zo weinig brandstof als de zondagsrijders? En dat gezwam over wegenbelasting is ook zwaar overdreven, mensen die eens per week naar de supermarkt gaan hebben over het algemeen een simpel benzinebakje wat ze hooguit 75 euro per kwartaal kost...quote:Op zaterdag 1 december 2018 12:00 schreef appeleibanaan het volgende:
- was kilometerheffing/rekeningrijden al lang ingevoerd. Lubach had hier een mooi item over en ik ben het er volledig mee eens. Minder file = minder vervuiling (optrekken en afremmen). Waarom moeten mensen die eens per week rijden evenveel betalen als dagelijkse weggebruikers?
Kleine zuinige koekblikjes zijn al goedkoper in wegenbelasting, verbruik en aanschaf...quote:- waren er meer nieuwe, 'zuinige', kleine autootjes te vinden op ons wegdek. BPM zou twee kanten op moeten werken, grote veruilende autos duurder maken en er zou een korting moeten komen op kleine koekbakjes
Als kind op vakantie in de UK hadden we in één huis verschillende stroomsoorten.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:56 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik was er niet bij toen huizen elektriciteit kregen, maar ik kan mij niet voorstellen dat de eerste elektrisch huisapparaten allemaal op verschillende spanningen en frequenties werkten met allemaal verschillende stekker formaten.
Ik vind hybride een goede tussenoplossing. En als het probleem met laden is opgelost èn de actieradius groter is (minimaal 1200 m zonder laden, in het gunstigste geval) wil ik best elektrisch gaan rijden.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Als je eenmaal een tijdje electrisch gereden hebt en gewend bent aan de stilte en het koppel, het comfort ervan dan ben je snel over.
Ik neem aan dat je 1200 Km bedoeld. Maar waarom moet het zoveel zijn?quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:12 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik vind hybride een goede tussenoplossing. En als het probleem met laden is opgelost èn de actieradius groter is (minimaal 1200 m zonder laden, in het gunstigste geval) wil ik best elektrisch gaan rijden.
Idioot hoge eis stellen, heb je altijd wat te zeiken.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 1200 Km bedoeld. Maar waarom moet het zoveel zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |