abonnement Unibet Coolblue
pi_183462499
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:00 schreef LXIV het volgende:
Lost niks op want die mensen gaan gewoon elders ‘voetballen’ net zoals het slopen van krachtwijken geen zin heeft. Het probleem zit niet in clubkleuren of in bakstenen, maar in mensen.
Ik denk dat er weinig clubs zitten te springen om ze en masse toe te laten tot hun vereniging. Een enkeling of 2 of zelfs 3 wel, maar veel meer dan dat zullen ze willen tegengaan. Ze weten donders goed van welke club ze komen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_183462846
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:07 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik denk dat er weinig clubs zitten te springen om ze en masse toe te laten tot hun vereniging. Een enkeling of 2 of zelfs 3 wel, maar veel meer dan dat zullen ze willen tegengaan. Ze weten donders goed van welke club ze komen.
Daarom zijn er ook clubs opgericht zoals Turkyemspor en Maghreb, zodat er altijd wel een club is waar ze wel terecht kunnen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183462897
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Daarom zijn er ook clubs opgericht zoals Turkyemspor en Maghreb, zodat er altijd wel een club is waar ze wel terecht kunnen.
Dat zeg ik: weinig.

En ik denk niet dat veel (vooral jeugd-)leden ver weg willen (of kunnen) voetballen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_183463005
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Daarom zijn er ook clubs opgericht zoals Turkyemspor en Maghreb, zodat er altijd wel een club is waar ze wel terecht kunnen.
Türkiyemspor is ook al een tijdje ter ziele.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 30 november 2018 @ 19:33:17 #30
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_183463167
Ook meteen weer de racismekaart trekken :')
  vrijdag 30 november 2018 @ 19:34:29 #31
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_183463206
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:27 schreef nostra het volgende:

[..]

Türkiyemspor is ook al een tijdje ter ziele.
Magreb zit ook in grote financiële problemen.
pi_183463486
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:34 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Magreb zit ook in grote financiële problemen.
Tsja, het is ook moeilijk als voetbalclub je inkomsten te verklaren met "ik heb vandaag 360040 iPhone-schermpjes vervangen, wollah!"
Wat met witwassende telefoonzaakjes wel werkt, werkt niet altijd met wen voetbalclub.
pi_183464363
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:27 schreef nostra het volgende:

[..]

Türkiyemspor is ook al een tijdje ter ziele.
Was ook maar gewoon een voorbeeld, er zijn er nog wel meer door het land heen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183464926
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ook meteen weer de racismekaart trekken :')
daar kan ik echt zo pissig om worden...
Juin uit Eigen Tuin!
pi_183468598
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 18:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik kan hier gewoon pissig om worden... kennen die lui echt totaal geen zelfreflectie? :|W
Pissig worden is niet nodig. Maar een antwoord op je vraag: nope. Dat wordt er in hun cultuur vanaf geboorte voor de volle 100% ingeramd: het is altijd de schuld van de ander. Schuld erkennen is je zwakte tonen, en in die culturen ben je dan helemaal af. Ik ging vroeger wel eens om met wat turken. Prima gasten verder maar ik merkte wel dat er 0,0 zelfreflectie of zelfkritiek aanwezig was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')