abonnement Unibet Coolblue
pi_183453379



Wat is Roamler?
Roamler is een app voor je telefoon waarmee je onderzoek uit kunt voeren. De meeste taken leveren geld op, alle taken leveren XP op. Hoe meer XP, hoe hoger jouw "level" en hoe hoger jouw level, hoe meer taken.

De vergoedingen die je per taak krijgt zijn heel verschillend. In theorie variëren bedragen tussen ¤2,00 en ¤50,00, maar bedragen tot ¤10,00 zijn vrij gangbaar. Roamler werkt op basis van vraag en aanbod. Hoe langer een taak beschikbaar is, hoe meer de taak waard kan worden. De meeste taken dienen maar een keer uitgevoerd te worden, dus te lang wachten kan ook betekenen dat een andere Roamler je voor is. Verder sluiten veel taken als er voldoende locaties bezocht zijn.

Er zijn verschillende taken:
* Taken die je thuis uit kunt voeren (veelal creatief), die leveren vaak alleen XP op.
* Taken die je op straat uitvoert (bijvoorbeeld inventarisatie skateplekken), zelfde verhaal als hierboven.
* Taken die je thuis uitvoert met de computer (Shifts!), leveren zowel XP als euro's op, vaak tot ¤5,00.
* Taken die je andere locaties uitvoert: vergoedingen heel verschillend, altijd XP.
* Taken die je namens een merk uitvoert, Roamler Merchandising, is voor een select gezelschap > level 3.
* Producten reviewen (bijvoorbeeld scheerapparaten, tandenborstels etc.)

Wat voor betaalde taken zijn er?
Bijvoorbeeld een tweewekelijkse Babymelk Check: je bent dan ongeveer 2 minuten bezig om een aantal foto's te maken, te kijken of bepaalde producten op voorraad zijn. In sommige taken wordt je nog gevraagd om bij het personeel te checken of er "achter" of bij de servicebalie nog extra voorraad is.

Andere taken zijn wat meer tijdgebonden, wanneer bijvoorbeeld gevraagd wordt of een product in de Bonus is bij Albert Heijn, en of er wel/geen gekleurde kaartjes bij hangen. De meeste zijn echt binnen een paar minuten uit te voeren en leveren je bij goed uitvoeren direct geld op.

Het komt ook wel eens voor dat je op een terras een drankje moet drinken en een foto van de menukaart dient te maken. Dat geeft dan weer inzicht in of een bepaald merk gepromoot wordt op de menukaart.

Waarom doen bedrijven dit?
Het is voor bedrijven heel interessant om te kijken wat er op de winkelvloer gebeurt. Met Roamlers gaat dat heel snel, omdat heel veel Roamlers tegelijkertijd op pad kunnen. Heel snel foto's en gegevens, tegen een lager tarief dan voor het "crowd".

Hoe word ik een Roamler?
1) Download de app
2) Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn
-- lukt dit niet? Scoor dan een invite via een andere Roamler. Je vindt andere Roamlers hier, maar ook op fb.com/Roamler
Invites worden door Roamler weggegeven vanaf level 3. Wil jij dus ook een vriend(in) uitnodigen? Hup, naar level 3+!

Invites, wat heb ik er aan?
Wanneer jij iemand uitnodigt en die persoon bereikt level 2, dan krijg jij ¤2,00. Vanaf dat moment krijg jij ook 2% van de inkomsten van die Roamler. Moedig iemand dus zeker aan om veel opdrachten uit te voeren, dan word je slapend rijker.

De volgende FOK!kers hebben nu invites, dus DM/PM ze gerust..
- eenjongen...
- Tinos85
- loezzzje
- pl4kkie
- dekkered
- MaJo
- liesje1979
- IJsbeertje21
- Smartroam
- F0xy
- Miek95
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Screenshot
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 24% gewijzigd door Martijntj op 30-11-2018 17:46:49 ]
pi_183453401
Nieuw deel. Super leuk om te zien waar iedereen zijn gespaarde euro's aan uitgeeft. *O*
Mij wel eens gelukt om alleen mijn hypotheek van salaris te betalen, al het andere van Roamler-income :+
pi_183453660
Ik betaal sowieso alles behalve vakanties van die opdrachtjes. Maarja woon dan ook nog thuis. Heel fijn dat ik mijn gewone salaris gewoon kan sparen.
pi_183454404
Wat verwarrend dat die Voedselopdrachten niet in elke supermarkt hetzelfde nummer hebben. Ik probeerde een handige volgorde te bedenken zodat ik alle dierenvoeropdrachten achter elkaar kan doen maar dat lukt zo dus niet. En er schijnen 16 opdrachten te bestaan maar bij alle 5 de supermarkten waar ik gekeken heb is het hoogste nummer 15.

Wat betekent: opdracht bijna vervuld? Dat het bijna is afgelopen of dat hij gereserveerd is?
Spoilers!
pi_183454450
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat verwarrend dat die Voedselopdrachten niet in elke supermarkt hetzelfde nummer hebben. Ik probeerde een handige volgorde te bedenken zodat ik alle dierenvoeropdrachten achter elkaar kan doen maar dat lukt zo dus niet. En er schijnen 16 opdrachten te bestaan maar bij alle 5 de supermarkten waar ik gekeken heb is het hoogste nummer 15.

Wat betekent: opdracht bijna vervuld? Dat het bijna is afgelopen of dat hij gereserveerd is?
Meestal hebben opdrachten een betaald percentage aan inzendingen nodig per gebied of in heel Nederland. Bijna vol betekent dat dit percentage bijna is gehaald en dat de opdracht dus bijna uit de lijst zal verdwijnen. Let wel op, soms duurt het nog heel lang voor die dan echt weg is.
pi_183454747
Ben benieuwd of de Etos shifts vandaag in de app komen. Ik heb zin om te shiften. :)
pi_183454940
Stiekem vraag ik me bij ss af of ze de bijna vervuld er bij hebben gezet om mensen een beetje aan te sporen.
Maar tot zover mijn complottheorieën.
*zet aluminium hoedje weer op*
pi_183454982
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 12:10 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Stiekem vraag ik me bij ss af of ze de bijna vervuld er bij hebben gezet om mensen een beetje aan te sporen.
Maar tot zover mijn complottheorieën.
*zet aluminium hoedje weer op*
Haha natuurlijk is dat wel een beetje zo
pi_183455062
Mijn ervaring is dat als dat er staat, ze wel heel snel weg zijn. Maar dat komt ook omdat ik het nooit anders heb ervaren.
pi_183455258
Mijn ervaring is dan nog wel eens dat hij dan hij dan verdwijnt en 2 dagen later weer terugkomt en een paar dagen blijft staan.
Wat dus doet denken dag het meer is dan een paad afgekeurde opdracht.

Door erbij te zetten dat hij bijna vervuld is krijg je wel de mensen van de bank die anders misschien zouden afwachten op hogere vergoedingen.
pi_183458431
Ik koop met mijn verdiende roamler geld boodschappen, ryanair tickets, kleding en ga soms uit eten.
pi_183461208
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 11:58 schreef Miek95 het volgende:
Ben benieuwd of de Etos shifts vandaag in de app komen. Ik heb zin om te shiften. :)
Er zijn nog genoeg shifts in de app momenteel.
pi_183462050
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 17:53 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Er zijn nog genoeg shifts in de app momenteel.
Als er geen etos shifts komen ga ik daar wel weer aan beginnen. Zet wel the voice op, heb ik wat afleiding. Maar liever etos shifts :P
pi_183462098
Frisdrank en wasmiddel zijn nu wel op.

Ik shift vaak met netflix erbij. Anders is het zo saai.
pi_183462101
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 17:53 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Er zijn nog genoeg shifts in de app momenteel.
AH shifts vind ik niet zo leuk :) En Etos is deze week weer aan de beurt.
pi_183462930
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 18:43 schreef Miek95 het volgende:

[..]

AH shifts vind ik niet zo leuk :) En Etos is deze week weer aan de beurt.
Ik denk dat de meeste de etos shifts fijner vinden. Degene die nu nog in de app staan zijn niet fijn, maar doordat de vergoeding omhoog is gegaan doe ik ze toch.
pi_183463096
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:24 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste de etos shifts fijner vinden. Degene die nu nog in de app staan zijn niet fijn, maar doordat de vergoeding omhoog is gegaan doe ik ze toch.
Ik was normaal gesproken allang afgehaakt maar idd de vergoeding is nu verdubbeld per shift dus vind ik het toch wel weer interessant geworden.
pi_183464454
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:30 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik was normaal gesproken allang afgehaakt maar idd de vergoeding is nu verdubbeld per shift dus vind ik het toch wel weer interessant geworden.
Word je er na een tijdje ook beter/sneller in waardoor je uiteindelijk sowieso minder huivert?
pi_183464604
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:24 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste de etos shifts fijner vinden. Degene die nu nog in de app staan zijn niet fijn, maar doordat de vergoeding omhoog is gegaan doe ik ze toch.
Mochten er morgen geen Etos shifts zijn, ga ik toch maar eens aan de AH shifts beginnen. Ik ben aan 't sparen voor een nieuwe smartphone. Het liefst wil ik een Iphone, maar die mag ik van mezelf pas kopen als ik genoeg Roamler geld heb verdiend.:P
pi_183465123
Ik heb nu al weer voor ¤47 aan shifts openstaan en ben nu bezig met de 7de shift van een bundeltje van 10. 😜 Er is vandaag weinig nagekeken helaas.
pi_183467892
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:45 schreef babbelaar92 het volgende:
Ik heb nu al weer voor ¤47 aan shifts openstaan en ben nu bezig met de 7de shift van een bundeltje van 10. 😜 Er is vandaag weinig nagekeken helaas.
Shifts die er al stonden dan? De app doet lastig bij mij dus ik zie niets staan.
pi_183469118
Ik heb nog 5 wasmiddel shifts gedaan. Ben er nu wel weer klaar mee voor vanavond.
pi_183469208
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 22:19 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Shifts die er al stonden dan? De app doet lastig bij mij dus ik zie niets staan.
Wat bedoel je precies?
pi_183469275
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 23:19 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Bij mij deed hij ook vervelend. Zag geen opdrachten staan in de app. Ik ken de code van de wasmiddel shift dus kon gewoon mijn gang gaan maar de app liep steeds vast.
pi_183469805
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 23:15 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb nog 5 wasmiddel shifts gedaan. Ben er nu wel weer klaar mee voor vanavond.
Ik heb nu weer 7 wasverzorging shifts en 5 bad en douche shifts opgespaard.
pi_183472974
Fijn om te lezen hoe jullie zo opgaan in de Shifts!
pi_183474078
Klopt het dat de shift AH maaltijdoplossingen niet meer in de app staat? Bij mij doet de app het af en toe niet, vandaar dat ik 't hier even vraag.
pi_183474243
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 09:56 schreef Smartroam het volgende:
Fijn om te lezen hoe jullie zo opgaan in de Shifts!
Wij gaan helemaal op in shifts, en jij liegt en bedriegt graag om opdrachten te kunnen doen door tegen winkelmedewerkers te zeggen dat je namens het hoofdkantoor komt. Ieder z'n ding.😉
pi_183474320
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 11:39 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Wij gaan helemaal op in shifts, en jij liegt en bedriegt graag om opdrachten te kunnen doen door tegen winkelmedewerkers te zeggen dat je namens het hoofdkantoor komt. Ieder z'n ding.😉
Dit is dan weer niet nodig...
pi_183474346
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 11:48 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Dit is dan weer niet nodig...
Dat bedoelde die cynisch en sarcastisch, en dat kan ik ook. 😉
pi_183476961
Dit weekend helaas geen Etos shifts :( Nu komen ze denk ik volgende week in de app en overdags kan ik niet vaak shiften :(
pi_183477135
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 11:50 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Dat bedoelde die cynisch en sarcastisch, en dat kan ik ook. 😉
Ik bedoelde het niet cynisch. En ik lieg en bedrieg niet. Ik heb het al eens uitgelegd. Je wilt het niet begrijpen denk ik. Succes op dit forum! Ik zal niet meer actief zijn.
pi_183477357
Ja jammer van de Etos shifts! Overdag in het weekend lukt stiften mij ook niet helaas. Vanavond maar kijken of er nog wat over is in de app.
pi_183477695
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:26 schreef Genza het volgende:
Ja jammer van de Etos shifts! Overdag in het weekend lukt stiften mij ook niet helaas. Vanavond maar kijken of er nog wat over is in de app.
Ze zijn inderdaad laat. Misschien komt hij morgen pas.
pi_183478868
De etos shifts komen nog weleens op zondag dus dat zou ook nog kunnen. Zijn er bij jullie al veel shifts nagekeken? Ze zijn bij mij in ieder geval erg langzaam. Die tomaten basis check staat nu op ¤7.50...ik wacht tot die nog wat hoger is en dan ga ik hem toch maar doen.
  zaterdag 1 december 2018 @ 17:31:36 #36
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183479154
Volgens mij wordt het toch beter om een apart shift-topic te maken. Jullie zeggen werkelijk iedere twee, drie dagen precies hetzelfde...

Een beetje variatie in de opmerkingen en vragen zou wel fijn zijn.
pi_183479617
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:31 schreef b-engel het volgende:
Volgens mij wordt het toch beter om een apart shift-topic te maken. Jullie zeggen werkelijk iedere twee, drie dagen precies hetzelfde...

Een beetje variatie in de opmerkingen en vragen zou wel fijn zijn.
Ja goed idee. Je kunt een apart roamler topic maken die niet over shifts gaat als je dat fijn vindt.
pi_183479622
Er zijn gewoon te weinig berichten hier op een dag om deze topic te splitsen. Maak het zelf wat levendiger en plaats variërende onderwerpen.
pi_183479821
Er is een apart topic voor andere dingen dan shifts en daar wordt nooit in gepost. Dus denk echt niet dat dat gaat werken.
  zaterdag 1 december 2018 @ 18:35:11 #40
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183480218
Nee maar iedere dag dezelfde vragen en opmerkingen ook niet
pi_183480822
Nog een shift vraag hoor. 😂

Hoe zat het ook alweer met een duo pak. Zijn dat 2 facings of 1?
pi_183480987
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 18:35 schreef b-engel het volgende:
Nee maar iedere dag dezelfde vragen en opmerkingen ook niet
Jij zit hier blijkbaar mee, en dat is je goed recht dus dan kan je toch gewoon in dat andere topic berichten gaan plaatsen? Ik zal daar niets in posten. Wij gaan in dit topic in ieder geval gewoon onze shift vragen/opmerkingen plaatsen of ze nou al eens eerder zijn gesteld of niet.
  zaterdag 1 december 2018 @ 19:42:07 #43
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183481362
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:22 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Jij zit hier blijkbaar mee, en dat is je goed recht dus dan kan je toch gewoon in dat andere topic berichten gaan plaatsen? Ik zal daar niets in posten. Wij gaan in dit topic in ieder geval gewoon onze shift vragen/opmerkingen plaatsen of ze nou al eens eerder zijn gesteld of niet.
Fijn dat WIJ dat gewoon gaan doen. WIJ gaan dat namelijk gewoon niet doen.
pi_183481454
Duo pak is volgens mij 1 facing.

Er wordt hier ook wel eens over andere dingen gesproken dan shifts maar als er niet veel te doen is dan valt daar ook niet veel over te zeggen. Ik heb het in ieder geval alleen over shifts omdat ik bijna geen andere opdrachten meer doe. Als anderen dat irriteert of niet fijn vinden dan mogen ze van mij in dat andere topic posten. Ik hou ze niet tegen ;)
pi_183481503
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:42 schreef b-engel het volgende:

[..]

Fijn dat WIJ dat gewoon gaan doen. WIJ gaan dat namelijk gewoon niet doen.
Wat klets je nou allemaal? Ik heb het over degene die wel 9 van de 10 keer shift vragen posten, die blijven dat hier gewoon doen. Rustig maar. 😂
pi_183481520
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:46 schreef loezzzje het volgende:
Duo pak is volgens mij 1 facing.

Er wordt hier ook wel eens over andere dingen gesproken dan shifts maar als er niet veel te doen is dan valt daar ook niet veel over te zeggen. Ik heb het in ieder geval alleen over shifts omdat ik bijna geen andere opdrachten meer doe. Als anderen dat irriteert of niet fijn vinden dan mogen ze van mij in dat andere topic posten. Ik hou ze niet tegen ;)
Hier sluit ik me volledig bij aan!
pi_183481690
Dan mogen die belasting vragen ook in dat andere topic want dat geleuter word ik ook een beetje moe van ;)
pi_183481777
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:58 schreef loezzzje het volgende:
Dan mogen die belasting vragen ook in dat andere topic want dat geleuter word ik ook een beetje moe van ;)
Precies, dat zijn ook vaak dezelfde vragen waar niemand uberhaubt een concreet antwoord op kan hebben aangezien de financiële situatie van iedereen verschillend is.
pi_183482029
Die duo pak vragen is ook al eerder besteld hoor, maar wist het even niet. Had het gelukkig als 1 facings geteld.

Ik heb deze week maar 1 ochtendje opdrachten buiten gedaan en voor de rest alleen shifts. Ik word er een beetje lui van haha.
pi_183482157
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:50 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ze zijn inderdaad laat. Misschien komt hij morgen pas.
Gevraagd en ze staan nog niet op de planning. Ik verwacht ze morgen niet...
pi_183482236
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:15 schreef Genza het volgende:
Die duo pak vragen is ook al eerder besteld hoor, maar wist het even niet. Had het gelukkig als 1 facings geteld.

Ik heb deze week maar 1 ochtendje opdrachten buiten gedaan en voor de rest alleen shifts. Ik word er een beetje lui van haha.
Ik heb de afgelopen dagen ook alleen maar shifts gedaan. Hoeveel heb je er nu nog openstaan?
pi_183482716
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:26 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen dagen ook alleen maar shifts gedaan. Hoeveel heb je er nu nog openstaan?
Nog 16. En jij?
pi_183482754
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:15 schreef Genza het volgende:
Die duo pak vragen is ook al eerder besteld hoor, maar wist het even niet. Had het gelukkig als 1 facings geteld.

Ik heb deze week maar 1 ochtendje opdrachten buiten gedaan en voor de rest alleen shifts. Ik word er een beetje lui van haha.
Vooral met dit weer. Bah. Dan zit je toch liever thuis met een dekentje geld te verdienen? haha

Jammer Miek, maarja hopelijk volgend weekend dan weer. Eigenlijk wel blij dat ze er vandaag niet waren, ik moest werken.
pi_183485111
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 20:58 schreef Genza het volgende:

[..]

Nog 16. En jij?
Ik heb nu nog voor ¤119 aan shifts openstaan.
pi_183487085
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 22:59 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik heb nu nog voor ¤119 aan shifts openstaan.
En die zijn van 1 dag? Of 2?

Ik bedoelde 16 shifts, had nog niet berekend hoeveel euro het is in totaal.
pi_183487613
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 01:01 schreef Genza het volgende:

[..]

En die zijn van 1 dag? Of 2?

Ik bedoelde 16 shifts, had nog niet berekend hoeveel euro het is in totaal.
Dat is van 2 dagen. Hoop dat er weinig wordt afgekeurd. Ze kijken steeds 1 shift per dag na dus dat schiet ook niet op.
  zondag 2 december 2018 @ 12:36:41 #57
482046 RS1986
Gebruikt veel apps
pi_183491803
Hallo allemaal!

Ik ben dit nieuw op dit forum, omdat ik het bestaan van dit forum niet wist :-)

Zelf heb ik mijn baan opgezegd en gebruik ik alleen nog maar apps uit de platformeconomie. Zo gebruik ik Temper, Smartspotter, Roamler en ben ik monteur bij Roamler Tech. Benieuwd naar jullie ervaringen vooral: Zijn jullie ZZP'er?
Toen ik dit naast mijn baan deed heb ik mij niet ingeschreven, maar voor Roamler Tech en Temper is het een vereiste dus nu wel. Dit scheelt mij echt enorm veel geld.

Doordat ik dus zelfstandig werk, zie ik veel verschillende mensen, maar heb ik geen vaste collega's. Dus ik ben ook benieuwd of er ook mensen op dit forum zitten die zo actief op deze manier?

Overigens bevalt dit nieuwe leventje mij wel; ik verdien veel meer en ben mega flexibel :-)
pi_183492024
Ik ben nu een paar maanden geleden begonnen met roamler en smartspotter. Ik vind het een leuke bijverdienste maar heb niet de intentie om er een fulltime baan van te maken. Ik ben huismoeder van 4 kinderen, daar ligt mijn prioriteit. Verder doe ik dit wel als zzp'er. Ik heb hiernaast een online handeltje in oa speenkoorden en sta hiermee ingeschreven bij de kamer van koophandel. De mystery shopping werkzaamheden voeg ik hierbij.
  zondag 2 december 2018 @ 12:50:40 #59
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183492108
quote:
99s.gif Op zondag 2 december 2018 12:36 schreef RS1986 het volgende:
Hallo allemaal!

Ik ben dit nieuw op dit forum, omdat ik het bestaan van dit forum niet wist :-)

Zelf heb ik mijn baan opgezegd en gebruik ik alleen nog maar apps uit de platformeconomie. Zo gebruik ik Temper, Smartspotter, Roamler en ben ik monteur bij Roamler Tech. Benieuwd naar jullie ervaringen vooral: Zijn jullie ZZP'er?
Toen ik dit naast mijn baan deed heb ik mij niet ingeschreven, maar voor Roamler Tech en Temper is het een vereiste dus nu wel. Dit scheelt mij echt enorm veel geld.
Gezellig, een tech-er! Kun je eens uitleggen hoe dat werkt?
pi_183493675
quote:
99s.gif Op zondag 2 december 2018 12:36 schreef RS1986 het volgende:
Hallo allemaal!

Ik ben dit nieuw op dit forum, omdat ik het bestaan van dit forum niet wist :-)

Zelf heb ik mijn baan opgezegd en gebruik ik alleen nog maar apps uit de platformeconomie. Zo gebruik ik Temper, Smartspotter, Roamler en ben ik monteur bij Roamler Tech. Benieuwd naar jullie ervaringen vooral: Zijn jullie ZZP'er?
Toen ik dit naast mijn baan deed heb ik mij niet ingeschreven, maar voor Roamler Tech en Temper is het een vereiste dus nu wel. Dit scheelt mij echt enorm veel geld.

Doordat ik dus zelfstandig werk, zie ik veel verschillende mensen, maar heb ik geen vaste collega's. Dus ik ben ook benieuwd of er ook mensen op dit forum zitten die zo actief op deze manier?

Overigens bevalt dit nieuwe leventje mij wel; ik verdien veel meer en ben mega flexibel :-)
Misschien een onbeleefde vraag, maar hoeveel pak je netto per maand dan?
pi_183493699
Ik ben nu een maand of 3 bezig, doe dit zeker niet full time, ben nog een student. Meestal ga ik na school even naar de winkel om opdrachten uit te voeren, of als ik niets te doen heb. Nu doe ik vooral shifts omdat ik in level 3 ben.
pi_183493831
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 14:14 schreef JeroenVB het volgende:
Ik ben nu een maand of 3 bezig, doe dit zeker niet full time, ben nog een student. Meestal ga ik na school even naar de winkel om opdrachten uit te voeren, of als ik niets te doen heb. Nu doe ik vooral shifts omdat ik in level 3 ben.
Same! 😉
pi_183493926
Ik ben student en doe dit erbij. Ik doe eigenlijk alleen shifts tenzij er opdrachten van ¤7.50+ ofzo openstaan in de buurt. Ik heb studenten ov dus als er een goede ¤ opdracht openstaat door heel het land dan doe ik dat ook. Ik verdien gemiddeld ¤300 per maand soms veel meer en soms wat minder.
  zondag 2 december 2018 @ 15:58:53 #64
482046 RS1986
Gebruikt veel apps
pi_183495999
Shift doe ik niet; dat vind ik geen leuk werk!

Maar ik verdien het meeste met Tech; gemiddeld zo'n 4.000-5.000 netto, maar daar ben ik ongeveer 3,5 dag mee bezig. Ik sluit modems aan bij mensen thuis, installeer thermostaten en ben nu in opleiding tot CV monteur; en ik ben echt niet bijzonder handig hoor. Daarnaast zijn er nog veel andere opdrachten zoals bv. Red Bull (technische dingen) of ANWB. Super afwisselend dus.

De overige dagen gebruik ik Temper, Roamler en SS en het liefst merchandisingopdrachten want die zorgen voor interactie en houdt het afwisselend. Maar in de andere 2 dagen (doe best veel in het weekend) pak ik met die andere apps afhankelijk van het aantal opdrachten ook nog eens 700-1100 euro netto na belastingen. Veel aftrekposten doordat ik als zzp'er werk.

Kortom, ik verwacht dat het aantal opdrachten nog veel harder gaat groeien en ik kan echt enorm veel verschillende dingen doen. Mega enthousiast dus zoals je hoort :P

Alleen afkeuringen zijn wel HEEEL irritant, maarja
pi_183499298
Jammer, nog niet alle shifts zijn nagekeken...
pi_183500674
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 18:31 schreef Genza het volgende:
Jammer, nog niet alle shifts zijn nagekeken...
Heel vreemd. Ze kijken er in de ochtend/vroege middag 1 of 2 na en vervolgens heel de dag niets meer.
pi_183503958
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 15:58 schreef RS1986 het volgende:
Shift doe ik niet; dat vind ik geen leuk werk!

Maar ik verdien het meeste met Tech; gemiddeld zo'n 4.000-5.000 netto, maar daar ben ik ongeveer 3,5 dag mee bezig. Ik sluit modems aan bij mensen thuis, installeer thermostaten en ben nu in opleiding tot CV monteur; en ik ben echt niet bijzonder handig hoor. Daarnaast zijn er nog veel andere opdrachten zoals bv. Red Bull (technische dingen) of ANWB. Super afwisselend dus.

De overige dagen gebruik ik Temper, Roamler en SS en het liefst merchandisingopdrachten want die zorgen voor interactie en houdt het afwisselend. Maar in de andere 2 dagen (doe best veel in het weekend) pak ik met die andere apps afhankelijk van het aantal opdrachten ook nog eens 700-1100 euro netto na belastingen. Veel aftrekposten doordat ik als zzp'er werk.

Kortom, ik verwacht dat het aantal opdrachten nog veel harder gaat groeien en ik kan echt enorm veel verschillende dingen doen. Mega enthousiast dus zoals je hoort :P

Alleen afkeuringen zijn wel HEEEL irritant, maarja
Voor Roamler tech heb je toch wel een technische achtergrond nodig en wat certificaten/diploma's?
  zondag 2 december 2018 @ 21:50:28 #68
482046 RS1986
Gebruikt veel apps
pi_183504498
Klopt, maar die heb ik zelf gehaald.
Is allemaal geen rocket science
pi_183504535
vijfduizend euro netto overhouden aan de platformeconomie. Klinkt wel als... veel. Respect als het legit is ^O^
  zondag 2 december 2018 @ 22:01:48 #70
482046 RS1986
Gebruikt veel apps
pi_183504754
Naja ik kan je de rekensom voorleggen. Op een goede dag (van 08-20) doe ik tussen de 13 - 15 installaties en die gaan gemiddeld voor 36 euro, dus dan gaat het erg hard. Bovendien kun je op zondag ook even lekker de deur uit voor wat cherry picking :-)
En de storingen leveren nog meer op..
pi_183507853
Roamler Tech lijkt mij heel interessant, maar ik he geen opleiding gevolgd in die richting (wel handig). Die certificaten zijn makkelijk te halen, maar hoe kan je verder beginnen. Is een cursus Installatietechniek genoeg om binnen te komen?
pi_183513741
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 01:59 schreef pickup52 het volgende:
Roamler Tech lijkt mij heel interessant, maar ik he geen opleiding gevolgd in die richting (wel handig). Die certificaten zijn makkelijk te halen, maar hoe kan je verder beginnen. Is een cursus Installatietechniek genoeg om binnen te komen?
Ze hebben een telefoonnummer en een website, dus ze leren vast iemand kennen die geïnteresseerd en gemotiveerd is? :+
pi_183513893
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:01 schreef RS1986 het volgende:
Naja ik kan je de rekensom voorleggen. Op een goede dag (van 08-20) doe ik tussen de 13 - 15 installaties en die gaan gemiddeld voor 36 euro, dus dan gaat het erg hard. Bovendien kun je op zondag ook even lekker de deur uit voor wat cherry picking :-)
En de storingen leveren nog meer op..
Lekker man.
pi_183514202
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 14:05 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Ze hebben een telefoonnummer en een website, dus ze leren vast iemand kennen die geïnteresseerd en gemotiveerd is? :+
Uiteraad gedaan, maar informatie van Roamlers zelf is natuurlijk ook erg waardevol ;)
  maandag 3 december 2018 @ 20:10:09 #75
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183520535
Net de eerste 'voedsel' opdracht van SS gedaan voor 2,50. Viel alles mee. Iets van 5-6 foto's en 2-3 vragen per foto. Ging dus eigenlijk heel snel.
Morgen er maar een dagje van maken.
pi_183522632
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 20:10 schreef b-engel het volgende:
Net de eerste 'voedsel' opdracht van SS gedaan voor 2,50. Viel alles mee. Iets van 5-6 foto's en 2-3 vragen per foto. Ging dus eigenlijk heel snel.
Morgen er maar een dagje van maken.
Ik ook, hopelijk is de opdracht niet opeens volbracht, want ik heb speciaal oppas geregeld.
  maandag 3 december 2018 @ 22:00:33 #77
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183523232
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 21:35 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ik ook, hopelijk is de opdracht niet opeens volbracht, want ik heb speciaal oppas geregeld.
Die van vandaag was om te testen hoe het was, en hoe moeilijk ze zijn met nakijken. Valt alles mee, hij is goedgekeurd.

De Kerst bij Blokker was weer weg, waren ze zeker te vroeg mee. Het hing vol met Sinterklaas.
pi_183525191
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 22:00 schreef b-engel het volgende:

[..]

Die van vandaag was om te testen hoe het was, en hoe moeilijk ze zijn met nakijken. Valt alles mee, hij is goedgekeurd.

De Kerst bij Blokker was weer weg, waren ze zeker te vroeg mee. Het hing vol met Sinterklaas.
Die heb ik vandaag ook gedaan.
Ze waren net bezig met ombouwen toen ik er was.

Ook de bubbels opdracht bij de gall gedaan, maar die was er ook niet.
Als mysteryshopper in een lege winkel met ijverig personeel blijf ik toch lastig vinden. Nu maar gewoon gezegd wat ik kwam doen, nadat ik aangesproken werd.
pi_183525417
En mocht je toen wel gewoon je gang gaan?
  dinsdag 4 december 2018 @ 00:04:28 #80
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183525569
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 23:36 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Die heb ik vandaag ook gedaan.
Ze waren net bezig met ombouwen toen ik er was.

Ook de bubbels opdracht bij de gall gedaan, maar die was er ook niet.
Als mysteryshopper in een lege winkel met ijverig personeel blijf ik toch lastig vinden. Nu maar gewoon gezegd wat ik kwam doen, nadat ik aangesproken werd.
Bij mij stond de display er wel, maar hij was niet gevuld. Die filiaalhouder kent mij inmiddels en zei: gebeurt nog wel, heeft geen prioriteit. Foto gemaakt van een lege display, vraag 'staat de display met de flessen er?' met JA beantwoord. En goed gekeurd
pi_183525580
Voor de maand December al ¤159 verdiend met nog ¤56 openstaan alleen door te shiften. Tikt lekker aan die verhoogde vergoeding.
pi_183525638
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 23:52 schreef Genza het volgende:
En mocht je toen wel gewoon je gang gaan?
Jazeker, er kwam alleen een lulverhaal waar ik niet zoveel mee kon, over waarom hij er nog niet stond.
Ook werd er gevraagd of ze nog terugkoppeling zou krijgen, daarop heb ik gezegd dat ik dat niet wist.
  dinsdag 4 december 2018 @ 00:31:10 #83
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183525947
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 00:08 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Jazeker, er kwam alleen een lulverhaal waar ik niet zoveel mee kon, over waarom hij er nog niet stond.
Ook werd er gevraagd of ze nog terugkoppeling zou krijgen, daarop heb ik gezegd dat ik dat niet wist.
Als je nou meldt dat het om een steekproef gaat, dat ze willen weten in hoeverre ze al staan, dan is het niet persoonlijk meer en doen ze over het algemeen minder moeilijk.
pi_183527996
Kerst (met toestemming) bij smartspotter. Opzich een simpele opdracht, ik twijfel er echter aan of het winkelpersoneel echt weet dat je langskomt.
pi_183528065
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:13 schreef babbelaar92 het volgende:
Kerst (met toestemming) bij smartspotter. Opzich een simpele opdracht, ik twijfel er echter aan of het winkelpersoneel echt weet dat je langskomt.
Met de Sint opdracht wisten ze het in elk geval wel. Met de kerst opdracht die ik deed was het erg druk in de winkel dus ik heb me daar niet gemeld.
pi_183528217
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:20 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Met de Sint opdracht wisten ze het in elk geval wel. Met de kerst opdracht die ik deed was het erg druk in de winkel dus ik heb me daar niet gemeld.
Maar nu al gedaan? Ik deed Sinterklaas pas bij 6 euro en 7.50
pi_183533395
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:20 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Met de Sint opdracht wisten ze het in elk geval wel. Met de kerst opdracht die ik deed was het erg druk in de winkel dus ik heb me daar niet gemeld.
Hoe is het gegaan met al die voedsel opdrachten die je vandaag op de planning had staan?

Ik heb 2 dagen niks gedaan. Geen shift en geen winkel opdrachten. Ik had war bestellingen en heb vandaag mijn dochter ziek van school gehaald. Krijg wel afkickverschijnselen hoor.
pi_183535223
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 16:29 schreef Genza het volgende:

[..]

Hoe is het gegaan met al die voedsel opdrachten die je vandaag op de planning had staan?

Ik heb 2 dagen niks gedaan. Geen shift en geen winkel opdrachten. Ik had war bestellingen en heb vandaag mijn dochter ziek van school gehaald. Krijg wel afkickverschijnselen hoor.
20 voedselopdrachten gedaan, hopelijk worden ze allemaal goedgekeurd.
Ook nog wat andere opdrachten gedaan dus in 4 uur ruim ¤80 binnen mits alles goed word gekeurd.

Mbt de kerst opdracht, ik had tijd te doden en waarschijnlijk geen tijd om hem later te doen. Liever iets dan niets.

Weet iemand wanneer Etos online kwam?
pi_183535515
Bijzonder dat van Etos alleen de dameshygiene shift online is gezet. Beter wachten ze nu even met de rest online zetten tot het weekend is. :P
pi_183536008
Mijn wasmiddel shifts zijn nog niet nagekeken, pfff sommige van 2 dagen geleden. Ohja aparte dag om ze online te zetten.
pi_183536119
Ik kan het weekend juist niet. Dus hoop op doordeweeks.
pi_183538077
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:46 schreef Miek95 het volgende:
Bijzonder dat van Etos alleen de dameshygiene shift online is gezet. Beter wachten ze nu even met de rest online zetten tot het weekend is. :P
Volgens mij waren het er maar een handjevol.
  dinsdag 4 december 2018 @ 21:20:18 #93
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183539285
Zijn hier nog mensen die een BCC in de buurt hebben en 20 euro willen verdienen? En bij Mediamarkt rond de 10 euro! (en nog veel andere)

Ik heb nog invites voor BeMyEye! Mijn code is 9x91g6
pi_183540134
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:20 schreef b-engel het volgende:
Zijn hier nog mensen die een BCC in de buurt hebben en 20 euro willen verdienen? En bij Mediamarkt rond de 10 euro! (en nog veel andere)

Ik heb nog invites voor BeMyEye! Mijn code is 9x91g6
Wat is dat dan voor gare Google translate app?
pi_183540915
Zo de luiers zijn nu al op!
  dinsdag 4 december 2018 @ 22:56:47 #96
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183541287
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:01 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Wat is dat dan voor gare Google translate app?
In feite hetzelfde als Roamler en SS. Dezelfde winkels, dezelfde soort opdrachten.
  Moderator dinsdag 4 december 2018 @ 23:25:35 #97
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183541918
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 15:58 schreef RS1986 het volgende:
Shift doe ik niet; dat vind ik geen leuk werk!

Maar ik verdien het meeste met Tech; gemiddeld zo'n 4.000-5.000 netto, maar daar ben ik ongeveer 3,5 dag mee bezig. Ik sluit modems aan bij mensen thuis, installeer thermostaten en ben nu in opleiding tot CV monteur; en ik ben echt niet bijzonder handig hoor. Daarnaast zijn er nog veel andere opdrachten zoals bv. Red Bull (technische dingen) of ANWB. Super afwisselend dus.

De overige dagen gebruik ik Temper, Roamler en SS en het liefst merchandisingopdrachten want die zorgen voor interactie en houdt het afwisselend. Maar in de andere 2 dagen (doe best veel in het weekend) pak ik met die andere apps afhankelijk van het aantal opdrachten ook nog eens 700-1100 euro netto na belastingen. Veel aftrekposten doordat ik als zzp'er werk.

Kortom, ik verwacht dat het aantal opdrachten nog veel harder gaat groeien en ik kan echt enorm veel verschillende dingen doen. Mega enthousiast dus zoals je hoort :P

Alleen afkeuringen zijn wel HEEEL irritant, maarja
Zet je dan ook een flink deel opzij voor het geval je ziek of zelfs arbeidsongeschikt wordt of verzeker je je hiervoor? Veel zzp’ers denken namelijk alleen aan veel geld verdienen en kijken vervolgens niet verder dan hun neus lang is namelijk.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_183542185
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:42 schreef Genza het volgende:
Zo de luiers zijn nu al op!
Ik heb er maar 3 kunnen doen ja. En ze waren zo makkelijk! Helaas.
pi_183543164
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:20 schreef b-engel het volgende:
Zijn hier nog mensen die een BCC in de buurt hebben en 20 euro willen verdienen? En bij Mediamarkt rond de 10 euro! (en nog veel andere)

Ik heb nog invites voor BeMyEye! Mijn code is 9x91g6
WoW flinke vergoedingen en hier in de buurt volop opdrachten. Zijn ze ook een beetje te doen?
  One tough cookie woensdag 5 december 2018 @ 01:27:38 #100
169210 liesje1979
pi_183543393
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:20 schreef b-engel het volgende:
Zijn hier nog mensen die een BCC in de buurt hebben en 20 euro willen verdienen? En bij Mediamarkt rond de 10 euro! (en nog veel andere)

Ik heb nog invites voor BeMyEye! Mijn code is 9x91g6
Ik kreeg een foutmelding. Maar kon me ook zonder registreren. Ik lees net de beschrijving enzo voor een mysteryshop opdracht en moet er een beetje van lachen.
"Als je een relatief jonge vrijgezel of student bent, kan het volgende vragen..."

Maar ik val in de categorie samenlevend met een partner en twee kinderen.

Meer smaken zijn er niet. :D
Ik denk niet dat het iets voor mij is, maar zal af en toe eens kijken.
  One tough cookie woensdag 5 december 2018 @ 01:30:05 #101
169210 liesje1979
pi_183543402
Ik heb maar twee opdrachten hier, in dezelfde winkel ook nog. Wel lastig te combineren ook, foto's maken van de aanwezige displays van verschillende producten van een bepaald merk, en informatie inwinnen over een ander product als mysteryshopper. En die winkel is ook nog relatief klein. :D
pi_183544171
Er staan altijd weinig opdrachten bij bemyeye. Er komen ook niet dagelijks nieuwe opdrachten bij. Donderdag is de vaste dag, maar ook niet elke week. Ik heb nog maar 2 opdrachten voorbij zien komen. Planten fotograferen bij Intratuin, hornbach etc en die er nu in staat bij mediamarkt etc.
  woensdag 5 december 2018 @ 13:25:20 #103
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183548885
Iemand vanmorgen die RM opdrachten bij Jumbo gedaan voordat ze teruggetrokken werden? Was het te doen?
pi_183549974
Nog een paar voedselopdrachten gedaan om nog even een bonus mee te pakken.
Heb er nu in totaal 36 gedaan.
1 afgekeurd en er 20 goedgekeurd goedgekeurd. Ik heb dus nog wat marge voor fouten.
pi_183550194
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:42 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Nog een paar voedselopdrachten gedaan om nog even een bonus mee te pakken.
Heb er nu in totaal 36 gedaan.
1 afgekeurd en er 20 goedgekeurd goedgekeurd. Ik heb dus nog wat marge voor fouten.
Ik heb er nu 49 gedaan! Vanochtend 21 stuks meegepakt. Goed te doen allemaal op de categorie baby na, maar misschien is dat gewoon niets voor mij! :p
pi_183550304
[quote]1s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:54 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik heb er nu 49 gedaan! Vanochtend 21 stuks meegepakt. Goed te doen allemaal op de categorie baby na, maar misschien is dat gewoon niets voor mij! :p
[/quote

Honden en katten vind ik ook een hel. Baby gaat wel, liever niet, maar als het moet.
Ik had nog wel meer willen doen, maar peuter was het zat en er moest ook wat aan het huishouden gedaan worden.
pi_183550615
Ik heb er vanmorgen eentje geprobeerd, hondenvoer. Vond het nog best veel werk. Kijken of er morgen nog wat over is.
pi_183551185
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 15:00 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 december 2018 14:54 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik heb er nu 49 gedaan! Vanochtend 21 stuks meegepakt. Goed te doen allemaal op de categorie baby na, maar misschien is dat gewoon niets voor mij! :p
[/quote

Honden en katten vind ik ook een hel. Baby gaat wel, liever niet, maar als het moet.
Ik had nog wel meer willen doen, maar peuter was het zat en er moest ook wat aan het huishouden gedaan worden.
Gek dat we dan alletwee weer wat anders lastig vinden haha. Ieder zn ding gelukkig!
pi_183560192
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 15:20 schreef Genza het volgende:
Ik heb er vanmorgen eentje geprobeerd, hondenvoer. Vond het nog best veel werk. Kijken of er morgen nog wat over is.
Sommigen zijn meer dan 10 foto’s en dan ook nog al die producten opzoeken.

Voor 2,50? Nou succes ermee.
pi_183560908
Het zou ook niet mijn opdracht zijn idd. Als alle producten bij elkaar staan en de vergoeding loopt op dan zou ie goed te doen zijn. Maar voor ¤2,50? Nee bedankt.
pi_183562935
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 00:05 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Sommigen zijn meer dan 10 foto’s en dan ook nog al die producten opzoeken.

Voor 2,50? Nou succes ermee.
Ik heb er net gewoon eentje van ellende maar geannuleerd. De maggi producten staan niet bij elkaar en al die zakjes lijken op elkaar. Met een ongeduldige kleuter erbij vond ik het wel best. Even snel de oploskoffie bij de jumbo gedaan en met 4 foto's ¤2 verdiend. Dat is nog te doen.

Zo maar kijken of er nog shifts zijn.
pi_183563937
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:25 schreef b-engel het volgende:
Iemand vanmorgen die RM opdrachten bij Jumbo gedaan voordat ze teruggetrokken werden? Was het te doen?
Staat de zelfde er nu weer in? Deze is 10,- ipv 20,-
pi_183564264
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:21 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Staat de zelfde er nu weer in? Deze is 10,- ipv 20,-
Met alle bonussen kom je nog steeds uit op ¤20. Eerder stond hij op ¤20 en kreeg je aftrek als dingen niet gedaan konden worden. Uiteindelijk verdien je dus hetzelfde maar dit komt wat minder 'misleidend' over.
  donderdag 6 december 2018 @ 14:05:11 #114
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183566460
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:38 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Met alle bonussen kom je nog steeds uit op ¤20. Eerder stond hij op ¤20 en kreeg je aftrek als dingen niet gedaan konden worden. Uiteindelijk verdien je dus hetzelfde maar dit komt wat minder 'misleidend' over.
Het enige is: De vergoeding als je niks mag doen is nu ook gehalveerd...
pi_183569430
In de slack groep wordt er ook aardig over gediscussieerd las ik 😂
pi_183569912
Wat is dat voor groep?
pi_183570664
Ai, dat is wel zuur. Ik kon hem sowieso niet doen dus heb me er ook niet in verdiept.

@Genza, slack is een platform/app voor merchandisers.
Denk aan een forum/chat.
Je hebt verschillende kanalen (denk topics), voor opdrachten.
Als jij bezig bent met een opdracht en iets is niet duidelijk dan kun je daar reageren en kunnen roamler en mede-roamlers reageren.

Ook worden de komende merchandise opdrachten daar aangekondigd.
Als je een merchandiser bent zou ik je zeker aanmelden. Ik vind het echt een toegevoegde waarde.

Ook handig is dat je privé met andere roamlers kan kletsen(en je daarvan een notificatie krijgt op je telefoon). Met een roamler in een nabijgelegen dorp wisselen we vaak dingen uit en sturen we een bericht als er opeens een straatverkoper check oid komt.
pi_183571669
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 18:25 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Ai, dat is wel zuur. Ik kon hem sowieso niet doen dus heb me er ook niet in verdiept.

@Genza, slack is een platform/app voor merchandisers.
Denk aan een forum/chat.
Je hebt verschillende kanalen (denk topics), voor opdrachten.
Als jij bezig bent met een opdracht en iets is niet duidelijk dan kun je daar reageren en kunnen roamler en mede-roamlers reageren.

Ook worden de komende merchandise opdrachten daar aangekondigd.
Als je een merchandiser bent zou ik je zeker aanmelden. Ik vind het echt een toegevoegde waarde.

Ook handig is dat je privé met andere roamlers kan kletsen(en je daarvan een notificatie krijgt op je telefoon). Met een roamler in een nabijgelegen dorp wisselen we vaak dingen uit en sturen we een bericht als er opeens een straatverkoper check oid komt.
Slack is ideaal. Je kunt daar altijd iets vragen en soms worden er handige tips gegeven.

En wij hebben daar leuk privé contact he Jemimapuddleduck :)
  donderdag 6 december 2018 @ 20:57:45 #119
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183573326
En daar is @feestskabouter tenminste nog! Ik mis hem hier!
pi_183574725
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 20:57 schreef b-engel het volgende:
En daar is @feestskabouter tenminste nog! Ik mis hem hier!
Oh wat grappig. Hij is dus nog wel actief online? Had echt het idee dat ie gekapt was omdat ie ineens niet meer reageerde hier. Nooit geweten waarom.
pi_183575227
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 17:02 schreef Smartroam het volgende:
In de slack groep wordt er ook aardig over gediscussieerd las ik 😂
Oh je bent toch weer terug? Das snel.😉
  donderdag 6 december 2018 @ 22:51:07 #122
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183575492
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 22:41 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Oh je bent toch weer terug? Das snel.😉
Oh ja, jij was ook weg!
Feestkabouter is denk ik, hoop ik, alleen hier niet meer aanwezig in schrift. Het zou me verbazen als hij niet meeleest. Loes, hij werd doorlopend op de man aangevallen, terwijl zijn punten juist heel goed zijn. Dat je er zelf anders over denkt, oke, maar zo op de man hoeft niet.
pi_183576272
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 22:51 schreef b-engel het volgende:

[..]

Oh ja, jij was ook weg!
Feestkabouter is denk ik, hoop ik, alleen hier niet meer aanwezig in schrift. Het zou me verbazen als hij niet meeleest. Loes, hij werd doorlopend op de man aangevallen, terwijl zijn punten juist heel goed zijn. Dat je er zelf anders over denkt, oke, maar zo op de man hoeft niet.
Vond je echt dat kabouter zo werd aangevallen?
pi_183576285
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 22:41 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Oh je bent toch weer terug? Das snel.😉
Ja. Kon het niet laten :p
  vrijdag 7 december 2018 @ 00:09:07 #125
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183576895
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 23:35 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Vond je echt dat kabouter zo werd aangevallen?
Ja dat vind ik ja. En onterecht. Ik vind dat hij gelijk heeft dat sommige opdrachten echt gewoon onderbetaald worden. Dat iemand zijn redenen heeft om ze toch te doen, ieders keuze. Maar daardoor kunnen er ook dingen slecht betaald blijven worden.
Die RM multi bij Jumbo van vandaag was er ook zoeen. 5 euro terwijl je lang bezig bent, gesprek met een verantwoordelijke, veel foto's, veel nakijken. En in feite weten ze dat je tussen Sint en Kerst geen actieplaatsen kunt creëren, en zeker geen 5. Dat kan het hele jaar al niet.
En om dan op 10 euro te komen moet je maar hopen dat ze wel zin hebben om in het magazijn te gaan zoeken naar voorraad en in het kantoor naar kaartjes.
Ik heb er een aantal gedaan omdat ik toch al onderweg was, maar geen fililaalleider was er blij mee. Zo scoort Roamler geen punten, niet bij Jumbo en niet bij mij.
pi_183577238
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 00:09 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ja. En onterecht. Ik vind dat hij gelijk heeft dat sommige opdrachten echt gewoon onderbetaald worden. Dat iemand zijn redenen heeft om ze toch te doen, ieders keuze. Maar daardoor kunnen er ook dingen slecht betaald blijven worden.
Die RM multi bij Jumbo van vandaag was er ook zoeen. 5 euro terwijl je lang bezig bent, gesprek met een verantwoordelijke, veel foto's, veel nakijken. En in feite weten ze dat je tussen Sint en Kerst geen actieplaatsen kunt creëren, en zeker geen 5. Dat kan het hele jaar al niet.
En om dan op 10 euro te komen moet je maar hopen dat ze wel zin hebben om in het magazijn te gaan zoeken naar voorraad en in het kantoor naar kaartjes.
Ik heb er een aantal gedaan omdat ik toch al onderweg was, maar geen fililaalleider was er blij mee. Zo scoort Roamler geen punten, niet bij Jumbo en niet bij mij.
Daar heb je zeker gelijk in. Kan mij voorstellen dat als je maar vijf euro krijgt en je dit weet je standaard gewoon 'nee mag niet' invult omdat het allemaal te lang duurt. Zou ik zelf overigens niet doen, maar kan het begrijpen.
pi_183579178
Smartspotter heeft nummer 7 van de voedsel opdracht online gezet. Echter is het niet alleen de nummer 7.ze noemen het wel zo. Erg bang als je ze accepteert en uitvoert dat je afkeuringen krijgt.
pi_183581527
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 22:51 schreef b-engel het volgende:

[..]

Oh ja, jij was ook weg!
Feestkabouter is denk ik, hoop ik, alleen hier niet meer aanwezig in schrift. Het zou me verbazen als hij niet meeleest. Loes, hij werd doorlopend op de man aangevallen, terwijl zijn punten juist heel goed zijn. Dat je er zelf anders over denkt, oke, maar zo op de man hoeft niet.
Dat snap ik dat hij dat zat was. Het is ook idd niet nodig. Al moet ik zeggen dat het constant zeuren over dat de vergoedingen zo laag zijn, ik heb dan zoiets van waarom doe je het nog? En dat opscheppen van; zo vandaag weer ¤300 verdiend. Dat hoeft van mij ook niet ;) Kijk misschien wordt het anders bedoeld maar zo komt het wel over. Ik hou niet zo van dat pochen.
pi_183584532
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:34 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dat snap ik dat hij dat zat was. Het is ook idd niet nodig. Al moet ik zeggen dat het constant zeuren over dat de vergoedingen zo laag zijn, ik heb dan zoiets van waarom doe je het nog? En dat opscheppen van; zo vandaag weer ¤300 verdiend. Dat hoeft van mij ook niet ;) Kijk misschien wordt het anders bedoeld maar zo komt het wel over. Ik hou niet zo van dat pochen.
Ik snap het ook wel ergens, de rest van de onderwerpen word hier natuurijk ook regelmatig herhaald.
Het gezeur kan ik alleen ook niet zo goed tegen.

Ik vind het wel leuk om te delen als ik een goede dag heb gehad. Niet veel mensen in mijn omgeving weten van roamler en degene die het wel weten snappen mijn enthousiasme niet. Ik deel mijn trots dan graag met jullie, omdat jullie het wel snappen. Uk had er niet bij stil gestaan dat het pocherig over kon komen.
  vrijdag 7 december 2018 @ 14:35:26 #130
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183584824
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:21 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel ergens, de rest van de onderwerpen word hier natuurijk ook regelmatig herhaald.
Het gezeur kan ik alleen ook niet zo goed tegen.

Ik vind het wel leuk om te delen als ik een goede dag heb gehad. Niet veel mensen in mijn omgeving weten van roamler en degene die het wel weten snappen mijn enthousiasme niet. Ik deel mijn trots dan graag met jullie, omdat jullie het wel snappen. Uk had er niet bij stil gestaan dat het pocherig over kon komen.
Tja, hij heeft het over vergoedingen, jij hebt het over shifts, een ander over belastingen.
Als ik het alleen zou hebben over de actie's van de Etos, zou dat ook vervelend zijn.
- Komen er nog Etos acties deze week? (ja want die zijn er elke week)
- Ben benieuwd welke dag ze komen?
- Ze zijn ze nu al twee dagen aan het nakijken!
- Goh ik heb er wel 6 gedaan!
pi_183585013
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:21 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel ergens, de rest van de onderwerpen word hier natuurijk ook regelmatig herhaald.
Het gezeur kan ik alleen ook niet zo goed tegen.

Ik vind het wel leuk om te delen als ik een goede dag heb gehad. Niet veel mensen in mijn omgeving weten van roamler en degene die het wel weten snappen mijn enthousiasme niet. Ik deel mijn trots dan graag met jullie, omdat jullie het wel snappen. Uk had er niet bij stil gestaan dat het pocherig over kon komen.
Nee maar dat bedoel ik dus ook. De ene doet het om op te scheppen. De ander om zijn enthousiasme te delen. Ik heb hier ook wel eens gezegd; oh vandaag een opdracht gedaan voor ¤9 en ik heb 5 locaties kunnen bezoeken. Cashen! Maar das in mijn beleving toch anders dan constant zeggen hoeveel je wel niet verdiend hebt die dag. Na 2x snap ik het wel, je verdiend veel met roamler ;)

De frustratie van shifts snap ik ook wel, alleen is het idd niet echt nodig om dat constant te herhalen. Maar het is gewoon fijn als ze goedgekeurd zijn en niet leuk om er 3 dagen op te moeten wachten.
pi_183585539
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:35 schreef b-engel het volgende:

[..]

Tja, hij heeft het over vergoedingen, jij hebt het over shifts, een ander over belastingen.
Als ik het alleen zou hebben over de actie's van de Etos, zou dat ook vervelend zijn.
- Komen er nog Etos acties deze week? (ja want die zijn er elke week)
- Ben benieuwd welke dag ze komen?
- Ze zijn ze nu al twee dagen aan het nakijken!
- Goh ik heb er wel 6 gedaan!
Opzich met je eens, maar vragen over belastingen zijn gewoon logisch lijkt mij.

Maar dat heel vaak zeuren over lage vergoedingen even irritant is als binnen 3 dagen over het niet nakijken van shifts posten is wel zo. Ik denk wel dat we daar al veel over gezegd hebben en dat dat wel iets minderd.

Ik weet niet of het helpt, maar misschien moeten er gewoon een paar kleine regeltjes komen. Dan zullen de irritante post wel een beetje verdwijnen en de waardevolle post overblijven.
pi_183587313
Je weet intussen gewoon dat het nakijken van shifts 2-3 dagen duurt. Jammer dat het vroeger schijnbaar eerder was.
Deal with it.

Alhoewel het wel lekker is als er voor een groot bedrag is goedgekeurd.
pi_183588348
Over het algemeen 2 tot 3 dagen. Soms dezelfde dag nog. Geen idee waarom, is ook geen pijl op te trekken. Maar gewoon wel vervelend, zeker als je er wat onzeker over bent. Tsja dat geldt voor elke opdracht.
pi_183588772
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 00:34 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Daar heb je zeker gelijk in. Kan mij voorstellen dat als je maar vijf euro krijgt en je dit weet je standaard gewoon 'nee mag niet' invult omdat het allemaal te lang duurt. Zou ik zelf overigens niet doen, maar kan het begrijpen.
De eerste keer dat iemand daar achter komt is het natuurlijk wel direct je laatste opdracht ever, natuurlijk. Los van dat je andere Roamlers ook direct benadeelt omdat dit lekker betrouwbaar overkomt.
pi_183588922
Maar daarom moet je toch altijd de naam van de medewerker invullen? Om het te checken.
pi_183589547
Ik ben benieuwd of roamler wel eens belt naar een Etos om te controleren.

Ik vind naar een naam vragen niet zo vervelend, maar een foto maken van een badge die op iemand zijn borst zit geprikt, vind ik wel gênant hoor.
pi_183590103
Uiteindelijk is dit een openbaar forum en kun je toch niet bepalen wat mensen wel en niet posten. Als het (onderwerp) mij niet bevalt ben ik gewoon (een paar dagen) weg.
pi_183590191
Heel goed martijn! Mensen die liegen, bedriegen en de waarheid verdraaien moet je inderdaad direct aanpakken. Die verpesten het voor andere roamlers, voor roamler zelf en voor de opdrachtgevers.
  vrijdag 7 december 2018 @ 19:21:45 #140
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183590755
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 18:27 schreef Genza het volgende:
Ik ben benieuwd of roamler wel eens belt naar een Etos om te controleren.

Ik vind naar een naam vragen niet zo vervelend, maar een foto maken van een badge die op iemand zijn borst zit geprikt, vind ik wel gênant hoor.
Heb je dat wel eens gehad dan? Een foto van een badge maken?
pi_183590865
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 18:27 schreef Genza het volgende:
Ik ben benieuwd of roamler wel eens belt naar een Etos om te controleren.

Ik vind naar een naam vragen niet zo vervelend, maar een foto maken van een badge die op iemand zijn borst zit geprikt, vind ik wel gênant hoor.
Ik weet dat SS iig bij tenminste 1 van mijn opdrachten gecontroleerd heeft. Was verder niks aan de hand dus dat was prima.
pi_183591459
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 19:21 schreef b-engel het volgende:

[..]

Heb je dat wel eens gehad dan? Een foto van een badge maken?
Ja dat moest met de beauty mania actie ofzo van de etos. Daar hoorden speciale naamplaatjes bij en moest je fotograferen. Was echt akward.
pi_183591497
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 19:25 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ik weet dat SS iig bij tenminste 1 van mijn opdrachten gecontroleerd heeft. Was verder niks aan de hand dus dat was prima.
Wel goed dat ze dat doen hoor.
pi_183591619
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 19:48 schreef Genza het volgende:

[..]

Wel goed dat ze dat doen hoor.
Anders kan iedereen die er geen zin in heeft wel zeggen; oh de actie was er niet, of oh ik kreeg geen toestemming. En hoppa volledige vergoeding.
  vrijdag 7 december 2018 @ 20:06:18 #145
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183592063
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 19:52 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Anders kan iedereen die er geen zin in heeft wel zeggen; oh de actie was er niet, of oh ik kreeg geen toestemming. En hoppa volledige vergoeding.
De vervangende foto's zijn vaak veel meer werk dan de actieplekken zelf opzoeken.
pi_183592424
Ik doe met dat soort dingen altijd eerst kijken of de actieplek aanwezig is. Ik vind het zo ruk om 5x die winkel door te lopen omdat ze niet zoveel actieplekken hebben om dan te fotograferen. Als de actieplek er is dan is zo'n opdracht echt binnen 5 minuutjes klaar.
  vrijdag 7 december 2018 @ 20:25:49 #147
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183592570
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er mensen zijn die die multi-promo bij de Jumbo ook helemaal hebben kunnen uitvoeren, dus ook 4-5 actieplekken creëren. Ze hadden er niet veel zin in vandaag.
pi_183593367
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 19:52 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Anders kan iedereen die er geen zin in heeft wel zeggen; oh de actie was er niet, of oh ik kreeg geen toestemming. En hoppa volledige vergoeding.
Volledige vergoeding kun je tegenwoordig sowieso vergeten, meestal krijg je maar 50% en dat valt bij bijvoorbeeld ¤ 35,- flink tegen...
pi_183593731
Ik zag van de week in de jumbo iemand met een winkelwagentje lopen met allemaal promotie materiaal erin. Van die kartonnen statafels leken het. Is dat toevallig de roamler opdracht? Straks heb ik gewoon 1 van julie gezien. 😂
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 21:26:46 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183594186
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 17:39 schreef Martijntj het volgende:

[..]

De eerste keer dat iemand daar achter komt is het natuurlijk wel direct je laatste opdracht ever, natuurlijk. Los van dat je andere Roamlers ook direct benadeelt omdat dit lekker betrouwbaar overkomt.
Komen dit soort dingen eigenlijk wel eens voor?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 7 december 2018 @ 21:28:34 #151
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183594234
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:10 schreef Genza het volgende:
Ik zag van de week in de jumbo iemand met een winkelwagentje lopen met allemaal promotie materiaal erin. Van die kartonnen statafels leken het. Is dat toevallig de roamler opdracht? Straks heb ik gewoon 1 van julie gezien. 😂
Nee.Er zit geen materiaal bij. Het is puur voorraad neerzetten op een speciale plek, bordje erbij, klaar.
@Martijntj, wat doe je als het in strijd is met het schappenplan? Alle plekjes zijn bezet, en dan?
pi_183594372
Meer mensen een pm bericht gekregen van ene murp? Ik kreeg een heel raar bericht van degene.
pi_183594432
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:28 schreef b-engel het volgende:

[..]

Nee.Er zit geen materiaal bij. Het is puur voorraad neerzetten op een speciale plek, bordje erbij, klaar.
@Martijntj, wat doe je als het in strijd is met het schappenplan? Alle plekjes zijn bezet, en dan?
Geen flauw idee wat je bedoelt. :+ stel een inhoudelijke vraag het best via de app. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:34 schreef Miek95 het volgende:
Meer mensen een pm bericht gekregen van ene murp? Ik kreeg een heel raar bericht van degene.
Was een FOK!forum-admin die een verkeerd knopje indrukte. ;)
ONZ / Aan allen die ik een PM-alert gestuurd heb
pi_183594632
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 17:39 schreef Martijntj het volgende:

[..]

De eerste keer dat iemand daar achter komt is het natuurlijk wel direct je laatste opdracht ever, natuurlijk. Los van dat je andere Roamlers ook direct benadeelt omdat dit lekker betrouwbaar overkomt.
Snap ik, je brengt het systeem uit balans! Overal waar gewerkt wordt heb je dit soort mensen.
pi_183594658
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Komen dit soort dingen eigenlijk wel eens voor?
Ik zag een keer een meisje bij de etos in Roosendaal geloof ik welke vertelde dat roamler haar had verbannen.
pi_183594704
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:43 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Snap ik, je brengt het systeem uit balans! Overal waar gewerkt wordt heb je dit soort mensen.
Je brengt het systeem uit balans? Volgens mij gaat het gewoon om kunnen vertrouwen op mensen.
  vrijdag 7 december 2018 @ 21:51:45 #157
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183594820
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:36 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Geen flauw idee wat je bedoelt. :+ stel een inhoudelijke vraag het best via de app. ;)

Ik vraag het je juist hier, omdat jij er vast al veel hebt nagekeken.
pi_183594822
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:44 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik zag een keer een meisje bij de etos in Roosendaal geloof ik welke vertelde dat roamler haar had verbannen.
En zei ze ook waarom?
pi_183594841
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:51 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ik vraag het je juist hier, omdat jij er vast al veel hebt nagekeken.
Ik haal niet uit je vraag om welke opdracht het gaat en ben ongeveer een week vrij geweest. ;) gok even niet op mijn kennis nu, haha.
  vrijdag 7 december 2018 @ 21:54:16 #160
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183594876
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:52 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Ik haal niet uit je vraag om welke opdracht het gaat en ben ongeveer een week vrij geweest. ;) gok even niet op mijn kennis nu, haha.
We hadden het over die promotieopdracht bij Jumbo, waar je voor wasmiddelen en pampers actieplekken moet maken. Die heb je vast voorbij zien komen
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 21:59:20 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183595010
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:44 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik zag een keer een meisje bij de etos in Roosendaal geloof ik welke vertelde dat roamler haar had verbannen.
Ik vraag me echt af wat je gedaan moet hebben om verbannen te worden voor Roamler :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_183595015
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:54 schreef b-engel het volgende:

[..]

We hadden het over die promotieopdracht bij Jumbo, waar je voor wasmiddelen en pampers actieplekken moet maken. Die heb je vast voorbij zien komen
"Key" met dat soort situaties is dat je goed overleg hebt. Je komt niet om iets op te dringen, maar je doet een voorstel dat in het voordeel is van zo'n locatie. Zien zij dat voordeel ook, dan ga je je gang. Willen ze er niet in mee, dan niet. Je bent ergens te gast en "proberen te verbeteren" is sleutel bij bijna iedere opdracht.
  vrijdag 7 december 2018 @ 22:00:37 #163
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183595051
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af wat je gedaan moet hebben om verbannen te worden voor Roamler :D
Ik weet het wel van SS. Er was een jongen die liep erbij als zwerver, die ging foto's maken in winkels, toen hebben de bedrijfsleiders gebeld en mocht die jongen niet meer die shops doen
pi_183595060
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:46 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Je brengt het systeem uit balans? Volgens mij gaat het gewoon om kunnen vertrouwen op mensen.
Ja, het systeem als in data.
pi_183595124
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af wat je gedaan moet hebben om verbannen te worden voor Roamler :D
Volgens mij gedroeg ze zich asociaal ofzo, vond roamler. Ze deed wel veel voor smartspotter en stond op plek 10-50 ofzo!
  vrijdag 7 december 2018 @ 22:04:14 #166
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183595154
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 21:59 schreef Martijntj het volgende:

[..]

"Key" met dat soort situaties is dat je goed overleg hebt. Je komt niet om iets op te dringen, maar je doet een voorstel dat in het voordeel is van zo'n locatie. Zien zij dat voordeel ook, dan ga je je gang. Willen ze er niet in mee, dan niet. Je bent ergens te gast en "proberen te verbeteren" is sleutel bij bijna iedere opdracht.
Maar dat was de vraag dus niet. Een winkel heeft te maken met een schappenplan, dan is de winkel al vol. Nu tussen Sint en Kerst is het nog voller. Je kunt niet zomaar het schappenplan omgooien omdat Lenor een beter plekje wil. Dan kun je nog zo goed kletsen, het geld zit nu in kerst en niet in wasmiddel (aldus de managers)
pi_183595310
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:04 schreef b-engel het volgende:

[..]

Maar dat was de vraag dus niet. Een winkel heeft te maken met een schappenplan, dan is de winkel al vol. Nu tussen Sint en Kerst is het nog voller. Je kunt niet zomaar het schappenplan omgooien omdat Lenor een beter plekje wil. Dan kun je nog zo goed kletsen, het geld zit nu in kerst en niet in wasmiddel (aldus de managers)
Een actie maak je natuurlijk al zichtbaarder met extra actiemateriaal, da's ook al mooi. Ik vind het tof om zelf met regelmaat op pad te gaan en ervaring leert dan echt dat er een heel verschil is tussen verschillende locaties en hoe ze vasthouden aan hetgeen je noemt. Het is niet in alle gevallen op die manier.
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 22:14:34 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183595386
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:00 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ik weet het wel van SS. Er was een jongen die liep erbij als zwerver, die ging foto's maken in winkels, toen hebben de bedrijfsleiders gebeld en mocht die jongen niet meer die shops doen
Was dat niet die jongen die hier vertelde dat hij weggestuurd was bij Etos? Klonk toen al best shabby :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:03 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Volgens mij gedroeg ze zich asociaal ofzo, vond roamler. Ze deed wel veel voor smartspotter en stond op plek 10-50 ofzo!
Vreemd dan wel dat je bij de een zo hoog staat en bij de ander niks meer mag doen :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 7 december 2018 @ 22:17:10 #169
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183595451
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:10 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Een actie maak je natuurlijk al zichtbaarder met extra actiemateriaal, da's ook al mooi. Ik vind het tof om zelf met regelmaat op pad te gaan en ervaring leert dan echt dat er een heel verschil is tussen verschillende locaties en hoe ze vasthouden aan hetgeen je noemt. Het is niet in alle gevallen op die manier.
Ok, dan zullen mensen hier in het Oosten wel strikter volgens de regeltjes werken. Of jij lult beter dan ik en dat geloof ik zo maar. :s)
pi_183595760
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:17 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ok, dan zullen mensen hier in het Oosten wel strikter volgens de regeltjes werken. Of jij lult beter dan ik en dat geloof ik zo maar. :s)
Dat eerste heb ik echt al eens vaker gehoord, maar was ik best verbaasd door. :) dat laatste, geen idee.. zo goed ken ik je niet. (;
pi_183597906
Ik las laatst bij een red bull optimalisatie wel dat later nog was toegevoegd ivm recente gebeurtenissen je wel duidelijk moest laten blijken dat het om een optionele dienst ging.
Iets in die strekking was het.
Dan vraag ik me toch af wat er ooit gebeurd is.

De laatste 3,5 jaar dat ik werkzaam was, was op de klantenservice van een groot telecombedrijf. Begonnen als agent en doorgegroeid als leidinggevende dus mijn verbaasd weinig nog als het om personeel gaat.


In mijn ervaring zijn mensen van een oudere generatie juist degene die zich heel erg vasthouden aan de regeltjes. Heb je wel toestemming van hoofdkantoor, kun je je legitimeren, dat soort vragen. In het oosten werken misschien meer oude mensen in de detailhandel/supermarkt.
  Moderator zaterdag 8 december 2018 @ 00:42:29 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183598522
Vandaag een mindere ervaring gehad met SS. Het was die scheerapparaat check en het was in een vrij kleine winkel. Ik werd dus meteen aangesproken en niet meer alleen gelaten. De scheerapparaten stonden in een vitrine naast de kassa. Dus toen maar wat vragen gesteld over die apparaten en een foto gemaakt onder het mom van “dan kan ik er later nog naar terugkijken”. Ik kon niet onopvallend foto’s maken in de rest van de winkel. De opdracht werd, zoals ik al verwacht had, afgekeurd. Ik baal er wel van, de check is echt onmogelijk uit te voeren als mystery guest. Ik denk dat ik me de volgende keer maar gewoon meld want nu vond ik het echt geen leuke ervaring -O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_183598988
[quote]0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

Was dat niet die jongen die hier vertelde dat hij weggestuurd was bij Etos? Klonk toen al best shabby :D

[..]

Oh ja dat heb ik hier ook wel eens gelezen. Die praatte tihdens eem opdracht ook te hard met zijn vriendin ofzo toch?
pi_183601368
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 00:42 schreef MaJo het volgende:
Vandaag een mindere ervaring gehad met SS. Het was die scheerapparaat check en het was in een vrij kleine winkel. Ik werd dus meteen aangesproken en niet meer alleen gelaten. De scheerapparaten stonden in een vitrine naast de kassa. Dus toen maar wat vragen gesteld over die apparaten en een foto gemaakt onder het mom van “dan kan ik er later nog naar terugkijken”. Ik kon niet onopvallend foto’s maken in de rest van de winkel. De opdracht werd, zoals ik al verwacht had, afgekeurd. Ik baal er wel van, de check is echt onmogelijk uit te voeren als mystery guest. Ik denk dat ik me de volgende keer maar gewoon meld want nu vond ik het echt geen leuke ervaring -O-
Waarom heb je toen je aangesproken werd niet gewoon gezegd wat je kwam doen.
Voor mijn gevoel verpest je het voor jezelf als je nu zegt dat je even wil kijken. Misschien moet je daar over 2 weken wel weer wat doen. Als je elke keer bij een winkel komt om te 'kijken' en foto's te maken kom je superverdacht over.
pi_183601539
De winkelmedewerkers vonden dat hij er als zwerver uitzag maar hij zelf zei dat dit zijn kledingstijl was. Dat kan ik me nog herinneren. Is natuurlijk altijd een kwestie van smaak, niet iedereen hoeft erbij te lopen in merkkleding. Maargoed als je een extravagante kledingstijl hebt is het misschien wel handig om je wat rustiger te kleden tijdens opdrachten. Val je ook niet op ;) Als je dat niet wil moet je het niet gek vinden als medewerkers er iets van vinden. Is al wel tijdje terug dit als ik me niet vergis.
pi_183601611
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 10:07 schreef loezzzje het volgende:
De winkelmedewerkers vonden dat hij er als zwerver uitzag maar hij zelf zei dat dit zijn kledingstijl was. Dat kan ik me nog herinneren. Is natuurlijk altijd een kwestie van smaak, niet iedereen hoeft erbij te lopen in merkkleding. Maargoed als je een extravagante kledingstijl hebt is het misschien wel handig om je wat rustiger te kleden tijdens opdrachten. Val je ook niet op ;) Als je dat niet wil moet je het niet gek vinden als medewerkers er iets van vinden. Is al wel tijdje terug dit als ik me niet vergis.
.
Bristol verkoopt ook neutrale kleding. Deze vlieger gaat dus niet op.
pi_183601617
Hoeveel voedsel checks hebben jullie al gedaan? Ik tot nu toe 100!
pi_183601648
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 10:15 schreef Smartroam het volgende:
Hoeveel voedsel checks hebben jullie al gedaan? Ik tot nu toe 100!
Ik 1 afgerond en 1 geannuleerd 😂. Ik vond ze irritant.
pi_183601693
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 10:17 schreef Genza het volgende:

[..]

Ik 1 afgerond en 1 geannuleerd 😂. Ik vond ze irritant.
.. Jeetje haha. Hoezo irritant?
pi_183602221
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 01:08 schreef Genza het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 7 december 2018 22:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

Was dat niet die jongen die hier vertelde dat hij weggestuurd was bij Etos? Klonk toen al best shabby :D

[..]

Oh ja dat heb ik hier ook wel eens gelezen. Die praatte tihdens eem opdracht ook te hard met zijn vriendin ofzo toch?
Ik weet wie je bedoelt, degene post hier ook. Ik vind het persoonlijk niet zo aardig om hier over hem te roddelen...
pi_183602232
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 10:15 schreef Smartroam het volgende:
Hoeveel voedsel checks hebben jullie al gedaan? Ik tot nu toe 100!
Ik tot nu toe 0. Ik ga liever shiften :P
pi_183603446
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 10:54 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ik weet wie je bedoelt, degene post hier ook. Ik vind het persoonlijk niet zo aardig om hier over hem te roddelen...
Ja je hebt gelijk. Mijn excuses!
pi_183603463
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 10:21 schreef Smartroam het volgende:

[..]

.. Jeetje haha. Hoezo irritant?
Ik vond het zo'n gepuzzel om al die producten te zoeken. De 2e x was ik met mijn dochtertje en het ging te lang duren voor haar.

Volgens mij had ik ook net de verkeerden geopend. Hondenvoer en maggi. Volgens mij waren er wel makkelijkere.
  Moderator zaterdag 8 december 2018 @ 12:36:33 #184
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183603701
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 09:44 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Waarom heb je toen je aangesproken werd niet gewoon gezegd wat je kwam doen.
Voor mijn gevoel verpest je het voor jezelf als je nu zegt dat je even wil kijken. Misschien moet je daar over 2 weken wel weer wat doen. Als je elke keer bij een winkel komt om te 'kijken' en foto's te maken kom je superverdacht over.
Omdat je je als mystery guest moet gedragen natuurlijk! Ik zeg pas dat ik mystery shopper ben als ik er echt niet meer onderuit kan. Nu had ik het al zo ingestoken in de hoop dat ik met rust gelaten zou worden en dan is het nog gênanter om te zeggen "ja ik ben eigenlijk mystery shopper". Bij deze winkel kom ik overigens niet meer terug, ik doe alleen anonieme opdrachten en niet degene waarbij je op de vingers gekeken wordt ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 10:54 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ik weet wie je bedoelt, degene post hier ook. Ik vind het persoonlijk niet zo aardig om hier over hem te roddelen...
Excuus, dacht dat hij hier niet meer postte :@
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_183603871
Jumbo opdracht is best wat werk. Even door heen gelopen en toch maar geannuleerd.

Moet zelfs een handtekening hebben.
pi_183605492
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 12:48 schreef Prh01 het volgende:
Jumbo opdracht is best wat werk. Even door heen gelopen en toch maar geannuleerd.

Moet zelfs een handtekening hebben.
Heb er vandaag 5 meegepakt, ongeveer 10-15min per locatie. Viel me erg mee en leverde leuke gesprekken op. Ik ben op één locatie na overal hartelijk ontvangen.
pi_183608025
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 12:19 schreef Genza het volgende:

[..]

Ik vond het zo'n gepuzzel om al die producten te zoeken. De 2e x was ik met mijn dochtertje en het ging te lang duren voor haar.

Volgens mij had ik ook net de verkeerden geopend. Hondenvoer en maggi. Volgens mij waren er wel makkelijkere.
Haha nee, denk dat ze allemaal even 'lastig' zijn. Ja, misschien de snoep voedsel opdracht, maar dat is er maar 1 van de 16.
pi_183608850
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 12:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Omdat je je als mystery guest moet gedragen natuurlijk! Ik zeg pas dat ik mystery shopper ben als ik er echt niet meer onderuit kan. Nu had ik het al zo ingestoken in de hoop dat ik met rust gelaten zou worden en dan is het nog gênanter om te zeggen "ja ik ben eigenlijk mystery shopper". Bij deze winkel kom ik overigens niet meer terug, ik doe alleen anonieme opdrachten en niet degene waarbij je op de vingers gekeken wordt ;)

[..]

Excuus, dacht dat hij hier niet meer postte :@
Er staat in de opdrachten toch ook altijd mocht je aangesproken worden kun je verwijzen naar smartspotter of roamler?
  zaterdag 8 december 2018 @ 18:51:11 #189
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183609501
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 14:29 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Heb er vandaag 5 meegepakt, ongeveer 10-15min per locatie. Viel me erg mee en leverde leuke gesprekken op. Ik ben op één locatie na overal hartelijk ontvangen.
En hoeveel actieplekken heb je nou kunnen maken?
En als je zegt 10-15 min per locatie, dan heb je ook niet gevuld? Want dan ben je toch langer bezig? (ik wel tenminste)
  Moderator zaterdag 8 december 2018 @ 19:07:40 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183609776
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 18:17 schreef Genza het volgende:

[..]

Er staat in de opdrachten toch ook altijd mocht je aangesproken worden kun je verwijzen naar smartspotter of roamler?
Dat is pas als je er echt niet meer uitkomt. Je gaat toch niet bij elke winkel waar ze vragen of ze je kunnen helpen meteen zeggen "nee ik ben van smartspotter!"? :') Dat melden is echt pas als laatste redmiddel, als ze vragen waarom je foto's maakt ofzo.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_183610008
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 19:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is pas als je er echt niet meer uitkomt. Je gaat toch niet bij elke winkel waar ze vragen of ze je kunnen helpen meteen zeggen "nee ik ben van smartspotter!"? :') Dat melden is echt pas als laatste redmiddel, als ze vragen waarom je foto's maakt ofzo.
Als het ongeïnteresseerde standaard vraag is, dan zeg ik gewoon nee. Is het iemand die écht wil helpen wel. Ik kom bij sommige winkels wel 3x per week. Dat kun je echt niet meer mysteryshopper noemen.
pi_183610058
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 19:20 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Als het ongeïnteresseerde standaard vraag is, dan zeg ik gewoon nee. Is het iemand die écht wil helpen wel. Ik kom bij sommige winkels wel 3x per week. Dat kun je echt niet meer mysteryshopper noemen.
Dit!
pi_183610110
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 19:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is pas als je er echt niet meer uitkomt. Je gaat toch niet bij elke winkel waar ze vragen of ze je kunnen helpen meteen zeggen "nee ik ben van smartspotter!"? :') Dat melden is echt pas als laatste redmiddel, als ze vragen waarom je foto's maakt ofzo.
Dat dus. :) de aanname doen dat ze, zelfde bij 3x per week, iets doorhebben is waarschijnlijk juist.. maar zolang ze er zelf niet over beginnen is het ook niet de bedoeling dat je iets noemt. Anders had er in zo'n opdrachtomschrijving wel gestaan "Je voert deze opdracht uit als mysteryguest, tenzij je hier deze week al twee keer eerder geweest bent".
  zaterdag 8 december 2018 @ 19:30:08 #194
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183610139
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 19:20 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Als het ongeïnteresseerde standaard vraag is, dan zeg ik gewoon nee. Is het iemand die écht wil helpen wel. Ik kom bij sommige winkels wel 3x per week. Dat kun je echt niet meer mysteryshopper noemen.
De vraag is of het erg is. Ik neem aan dat R/SS dat ook wel weet. De eerste opdracht moet je je bekend maken, de 2e en 3e moeten stiekem. Jaja, en dat kan gewoon?
De managers zelf zeggen: 'Ja, wat maakt dat nou uit? Ik ga toch niets meer veranderen! En ik heb liever dat we weten wat iemand staat te doen!'
En onderling praten de managers er ook over, heb ik al gehoord.
pi_183610203
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 19:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is pas als je er echt niet meer uitkomt. Je gaat toch niet bij elke winkel waar ze vragen of ze je kunnen helpen meteen zeggen "nee ik ben van smartspotter!"? :') Dat melden is echt pas als laatste redmiddel, als ze vragen waarom je foto's maakt ofzo.
Oh ik dacht dat iemand vroeg waarom je foto's aan het maken was en dat je toen een smoes verzon. Verkeerd gelezen!
pi_183612183
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 19:30 schreef b-engel het volgende:

[..]

De vraag is of het erg is. Ik neem aan dat R/SS dat ook wel weet. De eerste opdracht moet je je bekend maken, de 2e en 3e moeten stiekem. Jaja, en dat kan gewoon?
De managers zelf zeggen: 'Ja, wat maakt dat nou uit? Ik ga toch niets meer veranderen! En ik heb liever dat we weten wat iemand staat te doen!'
En onderling praten de managers er ook over, heb ik al gehoord.
Dit is ook het probleem. Sommige opdrachten moet je je melden. Vanaf dat moment ben je altijd bekend. Voor mij overal hierzo dus.
  zaterdag 8 december 2018 @ 20:52:07 #197
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183612221
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 20:50 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Dit is ook het probleem. Sommige opdrachten moet je je melden. Vanaf dat moment ben je altijd bekend. Voor mij overal hierzo dus.
Maar is het werkelijk een probleem? Voor mij namelijk niet.
pi_183612673
Interessant gesprek zo.
Zelf heb ik vanaf de andere kant te maken gehad met winkelpersoneel dus misschien dat ik daarom al teveel invul.

Bij een gewone kan ik je helpen vraag , antwoord ik nee. Maar wat ik eerder zei wanneer iemand je echt wil helpen en het vraagt. Daarmee bedoel ik wanneer iemand dus oplettend is en het rustig is zodat je in de gaten gehouden word. Dan vind ik het erg lastig om niets te zeggen.
Ik vul dan zelf al in dat het verdacht over kom. Denk aan foto's maken in een verder leeg benzinestation ofzo.
Zo vaak komen dit soort situaties eigenlijk niet voor, maar ik zal volgende keer eens kijken hoe de situatie verloopt als ik dan gewoon nee zeg.

Overigens had ik net als Genza gelezen dat je een smoes over de foto's verzon.
  zaterdag 8 december 2018 @ 21:19:44 #199
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183612945
Vandaag bij Etos: Ik maakte foto's van de babymelk. Komt de filiaalleidster (die mij niet kent) naar mij toe: Kan ik u helpen?
Nee hoor.
Oh bent u dan van SmartSpotter?
Eh nee, dit keer niet (was een opdracht van Roamler)
Vreemd, normaal maken alleen chinezen foto's van babyvoeding
(En toen kwam haar collega eraan, die mij wel kende en die ik net gesproken had over de actiekoppen)
pi_183613751
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 20:52 schreef b-engel het volgende:

[..]

Maar is het werkelijk een probleem? Voor mij namelijk niet.
Nee totaal niet. Vind het altijd wel prettig. Doel meer op het 'mystery blijven', is onmogelijk.
pi_183613803
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 21:19 schreef b-engel het volgende:
Vandaag bij Etos: Ik maakte foto's van de babymelk. Komt de filiaalleidster (die mij niet kent) naar mij toe: Kan ik u helpen?
Nee hoor.
Oh bent u dan van SmartSpotter?
Eh nee, dit keer niet (was een opdracht van Roamler)
Vreemd, normaal maken alleen chinezen foto's van babyvoeding
(En toen kwam haar collega eraan, die mij wel kende en die ik net gesproken had over de actiekoppen)
Is omdraaien dan niet logischer? Een mystery, daarna aankondigen? :)
  zaterdag 8 december 2018 @ 21:57:52 #202
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183613921
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 21:51 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Is omdraaien dan niet logischer? Een mystery, daarna aankondigen? :)
Ja, de eerste keer in een winkel doe je dat. De tweede keer herkennen ze je al voordat je binnenbent.
  Moderator zaterdag 8 december 2018 @ 22:32:53 #203
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183614876
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 19:20 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Als het ongeïnteresseerde standaard vraag is, dan zeg ik gewoon nee. Is het iemand die écht wil helpen wel. Ik kom bij sommige winkels wel 3x per week. Dat kun je echt niet meer mysteryshopper noemen.
Ik kom in sommige winkels ook wel 1-2 keer per week en ben na 2 jaar nog steeds mystery shopper. Mijn ervaring is dat de meeste medewerkers helemaal niet goed opletten wat je doet, met name in supermarkten en bij de Kruidvat. Ik meld me daar dan ook nooit.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 19:27 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Dat dus. :) de aanname doen dat ze, zelfde bij 3x per week, iets doorhebben is waarschijnlijk juist.. maar zolang ze er zelf niet over beginnen is het ook niet de bedoeling dat je iets noemt. Anders had er in zo'n opdrachtomschrijving wel gestaan "Je voert deze opdracht uit als mysteryguest, tenzij je hier deze week al twee keer eerder geweest bent".
Precies ja :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 19:30 schreef b-engel het volgende:

[..]

De vraag is of het erg is. Ik neem aan dat R/SS dat ook wel weet. De eerste opdracht moet je je bekend maken, de 2e en 3e moeten stiekem. Jaja, en dat kan gewoon?
De managers zelf zeggen: 'Ja, wat maakt dat nou uit? Ik ga toch niets meer veranderen! En ik heb liever dat we weten wat iemand staat te doen!'
En onderling praten de managers er ook over, heb ik al gehoord.
Bij sommige winkels is dat inderdaad zo, zoals bijvoorbeeld bij de Etos. Ik heb me daar ooit moeten melden voor SS en daar kennen ze me dus. Ze weten ook dat ik ook voor Roamler checks doe.

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 19:33 schreef Genza het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat iemand vroeg waarom je foto's aan het maken was en dat je toen een smoes verzon. Verkeerd gelezen!
Nee, ze vroeg of ze me kon helpen. Vervolgens bleef ze naast me staan dus toen moest ik wel iets verzinnen :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 20:50 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Dit is ook het probleem. Sommige opdrachten moet je je melden. Vanaf dat moment ben je altijd bekend. Voor mij overal hierzo dus.
Overschat niet de oplettendheid van de winkelier _O- Ik heb me een paar keer moeten melden voor een opdracht en doe nu gewoon weer mystery opdrachten. De meesten onthouden echt niet wie zich ooit gemeld hebben.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 21:19 schreef b-engel het volgende:
Vandaag bij Etos: Ik maakte foto's van de babymelk. Komt de filiaalleidster (die mij niet kent) naar mij toe: Kan ik u helpen?
Nee hoor.
Oh bent u dan van SmartSpotter?
Eh nee, dit keer niet (was een opdracht van Roamler)
Vreemd, normaal maken alleen chinezen foto's van babyvoeding
(En toen kwam haar collega eraan, die mij wel kende en die ik net gesproken had over de actiekoppen)
In dat geval zou ik wel gezegd hebben dat ik mystery checker ben, maar dan voor Roamler.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 21:57 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ja, de eerste keer in een winkel doe je dat. De tweede keer herkennen ze je al voordat je binnenbent.
Dat is dus echt niet het geval :N
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zaterdag 8 december 2018 @ 22:41:02 #204
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183615052
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik kom in sommige winkels ook wel 1-2 keer per week en ben na 2 jaar nog steeds mystery shopper. Mijn ervaring is dat de meeste medewerkers helemaal niet goed opletten wat je doet, met name in supermarkten en bij de Kruidvat. Ik meld me daar dan ook nooit.

[..]

Hier in de kleine dorpen met hooguit 4 medewerkers lukt dat niet.
pi_183615783
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik kom in sommige winkels ook wel 1-2 keer per week en ben na 2 jaar nog steeds mystery shopper. Mijn ervaring is dat de meeste medewerkers helemaal niet goed opletten wat je doet, met name in supermarkten en bij de Kruidvat. Ik meld me daar dan ook nooit.
Met supermarkten heb ik dat ook. Bij de kruidvat is hier 1 filiaal waar ik altijd aangesproken word, de rest nooit.
Ik heb wel het idee dat je door rm opdrachten sneller herkend word door degene met wie je contact had.


quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 21:51 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Is omdraaien dan niet logischer? Een mystery, daarna aankondigen? :)
Voor mij is dat een ontzettend stomme gevoelskwestie.
Ik vind het niet fair naar de winkel toe om de winkel de kans te geven nee te zeggen tegen een opdracht, terwijl je daarvoor al wel een andere opdracht hebt gedaan.
Als ik weet dat ze normaal bij opdrachten waar je je moet melden toestemming geven zou ik nu wel eerst de mystery doen en me melden. Als het een nieuwe winkel voor mij is niet.

Van de zomer had ik dat dus dat ik me moest melden en een mystery moest doen. Geen toestemming gekregen en mystery opdracht afgekeurd omdat vooraf melden niet de bedoeling was.
Mocht het nog een keer voorkomen dat ik 2 opdrachten in een voor mij nieuwe winkel heb zou ik er dus voor kiezen om me te melden en de mystery op een andere dag uit te voeren.
Supersuf dat ik dat zo ervaar, want als ik me nooit bij een winkel hoef te melden kan het me niet zoveel interessen of ze dat nou goed vinden of niet.

[ Bericht 46% gewijzigd door Jemimapuddleduck op 08-12-2018 23:19:16 ]
pi_183621095
Opdrachten bij Kruidvat zijn fijner dan bijvoorbeeld bij Etos of Trekpleister. Bij MV moet je juist wachten tot je wordt aangesproken door een medewerker. Nou ik kan wachten tot ik een ons weeg bij Kruidvat maar ben nog nooit aangesproken. Daar zijn ze zich gewoon niet zo bewust van de klanten. Voor mystery opdrachten wel fijn. Iets minder als je er echt op staat te wachten.
pi_183621101
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 22:41 schreef b-engel het volgende:

[..]

Hier in de kleine dorpen met hooguit 4 medewerkers lukt dat niet.
Dit dus. Overal waar ik hier binnen kom is het 'Oehh roamler of aoehh smartspotter. Hoop dat alles goed is'
pi_183621498
Omdat ik toch vandaag m’n Roamler account wil opzetten maar een invite code nodig heb, ontvang ik graag via deze weg een invitecode. Lees al langere tijd mee op FOK!, vandaag een account aangemaakt. (Geen rekening houdende met 7 dagen wachten voor PM natuurlijk). Hoop dat iemand een code via PM of in dit topic kan toesturen. Fijne zondag!
pi_183621603
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 11:15 schreef High-Life het volgende:
Omdat ik toch vandaag m’n Roamler account wil opzetten maar een invite code nodig heb, ontvang ik graag via deze weg een invitecode. Lees al langere tijd mee op FOK!, vandaag een account aangemaakt. (Geen rekening houdende met 7 dagen wachten voor PM natuurlijk). Hoop dat iemand een code via PM of in dit topic kan toesturen. Fijne zondag!
Ik heb wel een code voor je.
Als je je mailadres hier neer zet stuir ik je een code. Dan kun je je mail daarna weghalen uit je post.
pi_183621631
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 11:22 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ik heb wel een code voor je.
Als je je mailadres hier neer zet stuir ik je een code. Dan kun je je mail daarna weghalen uit je post.
Graag!


Bedankt Apuddleduck!
pi_183621668
Verstuurd.
Inderdaad je bericht aanpassen.

En succes!
Het is een mooie druiligere dag om je snel door level 1 te werken ;)

[ Bericht 66% gewijzigd door Jemimapuddleduck op 09-12-2018 11:31:56 ]
  Moderator zondag 9 december 2018 @ 12:46:50 #212
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183622901
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:41 schreef loezzzje het volgende:
Opdrachten bij Kruidvat zijn fijner dan bijvoorbeeld bij Etos of Trekpleister. Bij MV moet je juist wachten tot je wordt aangesproken door een medewerker. Nou ik kan wachten tot ik een ons weeg bij Kruidvat maar ben nog nooit aangesproken. Daar zijn ze zich gewoon niet zo bewust van de klanten. Voor mystery opdrachten wel fijn. Iets minder als je er echt op staat te wachten.
Dit ja :D bij MV kan ik dat ook altijd mooi aangrijpen als verbeterpunt, dat ze bij Kruidvat wat proactiever moeten zijn _O- maar bij andere checks is het prima, je kunt rustig je gang gaan zonder dat er ooit gevraagd wordt of je hulp nodig hebt ^O^
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_183623192
Dit weekend een aantal ns station checks kunnen doen en vrijdag een aantal shifts gedaan. Hopen dat ze een beetje snel zijn met nakijken en dat alles wordt goedgekeurd.
pi_183629527
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 12:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dit ja :D bij MV kan ik dat ook altijd mooi aangrijpen als verbeterpunt, dat ze bij Kruidvat wat proactiever moeten zijn _O- maar bij andere checks is het prima, je kunt rustig je gang gaan zonder dat er ooit gevraagd wordt of je hulp nodig hebt ^O^
Ik zeg dat ook altijd _O- 1x had ik een paar checks op een dag gedaan en was dat overal mijn verbeterpunt, kreeg ik als feedback van MV dat mijn antwoord in elk rapport hetzelfde was _O- daar kan ik toch niks aan doen dat ik nergens werd aangesproken :’)
pi_183630497
Wat is jullie ervaring met MV? Qua vergoedingen, nakijken, opdrachten etc.

Heb me ook aangemeld maar nog niet mee begonnen. Heb het druk zat met roamler en smartspotter.
  Moderator zondag 9 december 2018 @ 21:01:54 #216
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183630677
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 20:52 schreef Genza het volgende:
Wat is jullie ervaring met MV? Qua vergoedingen, nakijken, opdrachten etc.

Heb me ook aangemeld maar nog niet mee begonnen. Heb het druk zat met roamler en smartspotter.
MV is meer werk en de vergoedingen doorgaans laag maar het voordeel is dat je wel voor een bepaald bedrag dingen mag kopen. Zoals bij de Etos voor 8 euro aan producten en bij de Trekpleister zelfs 10 euro. Maar je bent er wel zo een uur aan kwijt in totaal. Het nadeel vind ik wel dat ze pas na 4 weken uitbetalen. Als je eens een flink aantal checks hebt moet je het dus allemaal voorschieten.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_183631032
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 14:29 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Heb er vandaag 5 meegepakt, ongeveer 10-15min per locatie. Viel me erg mee en leverde leuke gesprekken op. Ik ben op één locatie na overal hartelijk ontvangen.
Geloof je niet. Binnen komen, foto’s maken stuk of 10. Dan melden en moet eerst de verantwoordelijke nog komen dan uitleggen en ook nog een handtekening zetten. Dan nog een leuk gesprek.

Niet mooier maken dan het is.
pi_183631071
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 21:01 schreef MaJo het volgende:

[..]

MV is meer werk en de vergoedingen doorgaans laag maar het voordeel is dat je wel voor een bepaald bedrag dingen mag kopen. Zoals bij de Etos voor 8 euro aan producten en bij de Trekpleister zelfs 10 euro. Maar je bent er wel zo een uur aan kwijt in totaal. Het nadeel vind ik wel dat ze pas na 4 weken uitbetalen. Als je eens een flink aantal checks hebt moet je het dus allemaal voorschieten.
Sluit me hierbij aan. Het is af en toe wel leuk om te doen maar verdiend zeker minder dan R of SS. Ik vind het wel fijn om de TP te bezoeken omdat je daar voor ¤10 spullen mag kopen. Nadeel van MV opdrachten is dat ik voor 3 levens lang aan paracetamol thuis heb liggen _O-
  zondag 9 december 2018 @ 22:08:28 #219
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183631792
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 21:22 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Geloof je niet. Binnen komen, foto’s maken stuk of 10. Dan melden en moet eerst de verantwoordelijke nog komen dan uitleggen en ook nog een handtekening zetten. Dan nog een leuk gesprek.

Niet mooier maken dan het is.
Daarom reageert hij ook niet op mijn vraag, denk ik.
  zondag 9 december 2018 @ 22:15:46 #220
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183631913
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 21:25 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Sluit me hierbij aan. Het is af en toe wel leuk om te doen maar verdiend zeker minder dan R of SS. Ik vind het wel fijn om de TP te bezoeken omdat je daar voor ¤10 spullen mag kopen. Nadeel van MV opdrachten is dat ik voor 3 levens lang aan paracetamol thuis heb liggen _O-
Ik werk inmiddels 10 jaar voor MV (en nog meer andere MS-bedrijven. In het begin was het echt heel goed: kleding van 100 euro kopen, dozen bonbons, dure make-up, hotels, restaurants, zelfs reizen. Je kon echt zien dat de markt een paar jaar geleden instortte.
Ja, je mag voor geld dingen kopen, maar altijd 1 pijnstiller (ik kom om in de diclofenac, dat was voor de paracetamol), 1x 2e artikel gratis (dus voornamelijk tandpasta en deo) en dan een make-upproduct (wattenschijfjes iemand?).
En dus ook al 10 jaar hetzelfde script. En nogmaals: lastig in dorpjes waar steeds dezelfde mensen werken.

Ik verdien liever het geld dat ik zelf bepaal waaraan ik het uitgeef. En via R/SS verdien je bij de drogist in 20 min hetzelfde als waar je een uur mee bezig bent incl alles via MV.
pi_183632092
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 21:25 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Sluit me hierbij aan. Het is af en toe wel leuk om te doen maar verdiend zeker minder dan R of SS. Ik vind het wel fijn om de TP te bezoeken omdat je daar voor ¤10 spullen mag kopen. Nadeel van MV opdrachten is dat ik voor 3 levens lang aan paracetamol thuis heb liggen _O-
Ik moet denken aan die TLC serie extreme couponning. 😂

Jammer dat ze dat niet hier in NL hebben. Dat lijkt me zo leuk, containers induiken voor die folders enzo. 🤣
pi_183632261
Hoi,

Ik ben Bonnie en nieuw op dit forum en nieuw met SS en Roamler. SS heb ik twee weken geleden ontdekt en sinds een week actief. Vanavond ook Roamler ontdekt en ben morgen level 2.

Ik lees mee en zag dat er over MV werd gepraat, wat is dat?

Fijne avond!
  zondag 9 december 2018 @ 22:49:31 #223
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183632534
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 22:24 schreef Genza het volgende:

[..]

Ik moet denken aan die TLC serie extreme couponning. 😂

Jammer dat ze dat niet hier in NL hebben. Dat lijkt me zo leuk, containers induiken voor die folders enzo. 🤣
dumpster diving bestaat hier ook hoor. En in de buurlanden kun je couponen
pi_183632563
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 21:22 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Geloof je niet. Binnen komen, foto’s maken stuk of 10. Dan melden en moet eerst de verantwoordelijke nog komen dan uitleggen en ook nog een handtekening zetten. Dan nog een leuk gesprek.

Niet mooier maken dan het is.
Voel je vrij om mee te gaan. :+

Ik denk dat de kracht ligt bij Task Gallery, eerst alle foto’s maken en ze dan in één keer in de opdracht knallen zodat ik niet continu van hot naar her moet. En antwoorden alvast onthouden, omdat je weet welke vraag er komt. Al is dat deel wel makkelijk.

Het wachten op de leidinggevende heeft bij mij nooit langer dan 2 minuten geduurd, vaak werd ik naar het kantoor gebracht. Daar zorgen dat je de toelichtingsbrief direct bij de hand hebt, samen met de foto’s van de huidige schapsituatie. Scheelt een wandeling. 👌🏼
  zondag 9 december 2018 @ 22:56:56 #225
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183632653
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 18:51 schreef b-engel het volgende:
En hoeveel actieplekken heb je nou kunnen maken?
En als je zegt 10-15 min per locatie, dan heb je ook niet gevuld? Want dan ben je toch langer bezig? (ik wel tenminste)
@martijntj deze bedoelde ik
pi_183632810
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:56 schreef b-engel het volgende:

[..]

@martijntj deze bedoelde ik
Eén actieplek bij kunnen maken, vullen was bij een enkele vestiging niet nodig (echt alles was al vol tot het randje, ook hingen daar alle materialen al keurig) en bij een andere geen magazijnvoorraad van producten die dat wel nodig hadden.

Gesprekken met medewerkers leerde mij dat ze actieplekken hebben die geen vast schappenplan hebben en die kunnen ze naar eigen inzicht inzetten. In dit geval was Kerst inderdaad deels oorzaak dat ik die niet mocht claimen, maar ook dat een andere vertegenwoordiger me net voor was. :+
  zondag 9 december 2018 @ 23:11:56 #227
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183632904
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:06 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Eén actieplek bij kunnen maken, vullen was bij een enkele vestiging niet nodig (echt alles was al vol tot het randje, ook hingen daar alle materialen al keurig) en bij een andere geen magazijnvoorraad van producten die dat wel nodig hadden.

Gesprekken met medewerkers leerde mij dat ze actieplekken hebben die geen vast schappenplan hebben en die kunnen ze naar eigen inzicht inzetten. In dit geval was Kerst inderdaad deels oorzaak dat ik die niet mocht claimen, maar ook dat een andere vertegenwoordiger me net voor was. :+
Dan ben je idd snel(ler) klaar. Maar ik vond het behoorlijk irritant. Je wilt graag veel doen, maar het kan gewoon niet.
pi_183632938
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:11 schreef b-engel het volgende:

[..]

Dan ben je idd snel(ler) klaar. Maar ik vond het behoorlijk irritant. Je wilt graag veel doen, maar het kan gewoon niet.
Ik had in ieder geval een waardeloze timing. Ik koos het drukste moment op zaterdag. Foutje :+
pi_183634611
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:49 schreef b-engel het volgende:

[..]

dumpster diving bestaat hier ook hoor. En in de buurlanden kun je couponen
Ja maar waarom zou je hier in een papier container duiken? Dat gratis producten gebeuren zoals in Amerika heb je hier niet. En ik woon te ver van buurlanden vandaan om daar te gaan couponner.

Ik hou het maar bij shifts, voelt ook als gratis boodschappen doen daarna. 😂
pi_183635676
@Martijn, je hebt zie ik de foto's gewijzigd, leuk! Misschien gebruik jij Smartspotter niet, kan jij deze van ss er ook als voorbeeld bij zetten?

Iemand heeft ook de introductie puur voor roamler herschreven (dat was niet zo), kan jij misschien Smartspotter daar in verwerken?

URL:
https://static.afbeeldinguploaden.nl/1812/503440/VDCAuYVu.jpg


Voorbeeld:




[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2018 08:46:50 ]
pi_183635761
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 08:43 schreef Smartroam het volgende:
@Martijn, je hebt zie ik de foto's gewijzigd, leuk! Misschien gebruik jij Smartspotter niet, kan jij deze van ss er ook als voorbeeld bij zetten?

Iemand heeft ook de introductie puur voor roamler herschreven (dat was niet zo), kan jij misschien Smartspotter daar in verwerken?

URL:
https://static.afbeeldinguploaden.nl/1812/503440/VDCAuYVu.jpg

Voorbeeld:


[ afbeelding ]
Ik gebruik inderdaad SmartSpotter niet dus zal deze toevoegen! Heb je ook een recente tekst over SmartSpotter voor me, dan voeg ik die ook toe. Waarom ik het geheel aanpaste was omdat de tekst over Roamler echt terribly outdated was, dus ik greep gelijk even mijn kans. :+
pi_183635793
Martijn, ik ben wel benieuwd. Was jij al een roamler voordat je bij roamler werkte?
pi_183635995
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 09:01 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Martijn, ik ben wel benieuwd. Was jij al een roamler voordat je bij roamler werkte?
Level 4 voordat ik begon met werken :)
pi_183646316
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 09:22 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Level 4 voordat ik begon met werken :)
Leuk:)
Ik vind het altijd wel tof als de reviewers zelf ook actief zijn.
pi_183650436
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 08:43 schreef Smartroam het volgende:
@Martijn, je hebt zie ik de foto's gewijzigd, leuk! Misschien gebruik jij Smartspotter niet, kan jij deze van ss er ook als voorbeeld bij zetten?

Iemand heeft ook de introductie puur voor roamler herschreven (dat was niet zo), kan jij misschien Smartspotter daar in verwerken?

URL:
https://static.afbeeldinguploaden.nl/1812/503440/VDCAuYVu.jpg


Voorbeeld:


[ afbeelding ]
!

:+
pi_183656792
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 08:57 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Ik gebruik inderdaad SmartSpotter niet dus zal deze toevoegen! Heb je ook een recente tekst over SmartSpotter voor me, dan voeg ik die ook toe. Waarom ik het geheel aanpaste was omdat de tekst over Roamler echt terribly outdated was, dus ik greep gelijk even mijn kans. :+

Foto heb ik geplaatst, kan je gebruiken.

Tekst naar de vorige situatie wijzigen of smartspotter zelf even integreren lijkt me het beste.
pi_183661331
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 10:23 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Foto heb ik geplaatst, kan je gebruiken.

Tekst naar de vorige situatie wijzigen of smartspotter zelf even integreren lijkt me het beste.
Wanneer heeft ss erbij gestaan dan? Ik heb even teruggezocht maar kon niets vinden.
pi_183662310
Ik kreeg net een melding dat mijn account tijdelijk geblokkeerd was. Heb ben jullie dat ook wel eens gehad? Heb niks geks gedaan namelijk.
pi_183663062
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 15:14 schreef Genza het volgende:
Ik kreeg net een melding dat mijn account tijdelijk geblokkeerd was. Heb ben jullie dat ook wel eens gehad? Heb niks geks gedaan namelijk.
Wat raar. Bij wie en weet je ook waarom?
pi_183664073
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 15:47 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Wat raar. Bij wie en weet je ook waarom?
Nee er stond alleen dat er verwezen werd naar de algemene voorwaarden.
pi_183664442
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 16:36 schreef Genza het volgende:

[..]

Nee er stond alleen dat er verwezen werd naar de algemene voorwaarden.
Kun je ze nog een berichtje sturen? Kun je er inmiddels wel weer bij?
pi_183664457
Ja ik heb gewoon weer toegang. Maar vraag me wel af wat de reden is of dat het meer een storing dingetje was.
pi_183664570
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 16:56 schreef Genza het volgende:
Ja ik heb gewoon weer toegang. Maar vraag me wel af wat de reden is of dat het meer een storing dingetje was.
Dan zou ik ze gewoon een berichtje sturen. Misschien hebben ze een foutje gemaakt.
pi_183665476
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 14:40 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Wanneer heeft ss erbij gestaan dan? Ik heb even teruggezocht maar kon niets vinden.
Nee, wel algemeen.
pi_183665905
Shifts zijn inmiddels ¤5. Helaas zijn de meeste nu wel op.
pi_183666768
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:18 schreef babbelaar92 het volgende:
Shifts zijn inmiddels ¤5. Helaas zijn de meeste nu wel op.
Heb er gister nog 6 gedaan, wilde er vanavond weer wat doen maar helaas.
pi_183666871
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 19:09 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Heb er gister nog 6 gedaan, wilde er vanavond weer wat doen maar helaas.
Ik heb gelukking nog een bundeltje van 10 gedaan van ¤5 per stuk. Hopen dat die shift vergoedingen iedere keer zo oplopen. Die etos shifts zijn nu toch ook best een 'lange' tijd niet geweest?
pi_183667410
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 19:15 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik heb gelukking nog een bundeltje van 10 gedaan van ¤5 per stuk. Hopen dat die shift vergoedingen iedere keer zo oplopen. Die etos shifts zijn nu toch ook best een 'lange' tijd niet geweest?
Volgens mij is dat aankomende vrijdag 4 weken geleden als ik me niet vergis. Die mogen ook wel weer komen ja.
pi_183669194
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 19:15 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik heb gelukking nog een bundeltje van 10 gedaan van ¤5 per stuk. Hopen dat die shift vergoedingen iedere keer zo oplopen. Die etos shifts zijn nu toch ook best een 'lange' tijd niet geweest?
Bijna alle ah shifts van een jaar tijd moesten opnieuw gedaan worden. Dat is natuurlijk wel even andere koek dan 1-2 weken. Met andere woorden, reken er maar niet op.

Etos is met de vorige folder niet geweest. Dus dat is dan straks het dubbele.
pi_183669211
Ik heb er sinds gisteren 8 van ¤5 gedaan. Er moeten er nog 2 nagekeken worden. Was even lekker verdienen!
pi_183669228
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:54 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Bijna alle ah shifts van een jaar tijd moesten opnieuw gedaan worden. Dat is natuurlijk wel even andere koek dan 1-2 weken. Met andere woorden, reken er maar niet op.

Etos is met de vorige folder niet geweest. Dus dat is dan straks het dubbele.
Oh echt. Waarom moesten ze opnieuw gedaan worden?
pi_183669777
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:54 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Bijna alle ah shifts van een jaar tijd moesten opnieuw gedaan worden. Dat is natuurlijk wel even andere koek dan 1-2 weken. Met andere woorden, reken er maar niet op.

Etos is met de vorige folder niet geweest. Dus dat is dan straks het dubbele.
De AH shifts staan nu al zo lang in de app, tijd voor Etos shifts. :P
pi_183670031
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:55 schreef Genza het volgende:

[..]

Oh echt. Waarom moesten ze opnieuw gedaan worden?
🤷‍♀️
Geen flauw idee.
Ik weet dat ik toen ze net online waren vrij snel opmerkte dat de aanbieding opeens veranderde. Rechtsboven staat altijd het weeknummer. Daar stond toen week 2. En er werden telkens een paar weken geskipt, volgens mij kwam bijna elke week waarin de categorie in de aanbieding was voorbij.
Ik heb toen een berichtje gestuurd met de vraag of dat wel klopte en kreeg als antwoord dat ze soms oude data nog handmatig geëvalueerd willem hebben.

Mijn idee is (maar dat is puur giswerk), dat de shifts onlangs veranderd zijn (ook gereserveerde plankruimte invullen) en ze dat ook wouden toepassen op de oude data.
Nogmaals puur giswerk.
pi_183670904
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:28 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

🤷‍♀️
Geen flauw idee.
Ik weet dat ik toen ze net online waren vrij snel opmerkte dat de aanbieding opeens veranderde. Rechtsboven staat altijd het weeknummer. Daar stond toen week 2. En er werden telkens een paar weken geskipt, volgens mij kwam bijna elke week waarin de categorie in de aanbieding was voorbij.
Ik heb toen een berichtje gestuurd met de vraag of dat wel klopte en kreeg als antwoord dat ze soms oude data nog handmatig geëvalueerd willem hebben.

Mijn idee is (maar dat is puur giswerk), dat de shifts onlangs veranderd zijn (ook gereserveerde plankruimte invullen) en ze dat ook wouden toepassen op de oude data.
Nogmaals puur giswerk.
Opzich logisch. Merk x wil data aa de hand van proces a. Klant vraagt, roamler draait.
pi_183676565
Ik merk dat ik steeds liever thuis shifts doe dan de deur uit ga voor opdrachten. Ik was net in Rotterdam en zat een hele route uit te stippelen inclusief een ontbijtje waar ook een opdracht was. Maar uiteindelijk ben ik gewoon naar huis gereden.😁
pi_183679250
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:41 schreef Genza het volgende:
Ik merk dat ik steeds liever thuis shifts doe dan de deur uit ga voor opdrachten. Ik was net in Rotterdam en zat een hele route uit te stippelen inclusief een ontbijtje waar ook een opdracht was. Maar uiteindelijk ben ik gewoon naar huis gereden.😁
Snap ik, staan op vijf 😂
pi_183679402
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:08 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Snap ik, staan op vijf 😂
Ik moest zeggen dat ik met sommige wel langer bezig ben met de shifts die ik normaal doe. Soep heb ik nu 1x gedaan en wacht tot die goedgekeurd word. Als deze afgekeurd word is het echt heel zonde van mijn tijd.
Wat dat betreft heb ik liever minder foto's en een lagere vergoeding.
pi_183679576
Die soep shift is zuur en vermoeiend. Ik heb er eentje gedaan. Ik heb net 5 minuten geleden de laatste 3 wasmiddel shifts gedaan. Door alle shifts heb ik in December al ¤436 verdiend. Van mij mogen ze altijd wel 3 weken openstaan en verhoogd worden naar ¤5.
pi_183680517
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:26 schreef babbelaar92 het volgende:
Die soep shift is zuur en vermoeiend. Ik heb er eentje gedaan. Ik heb net 5 minuten geleden de laatste 3 wasmiddel shifts gedaan. Door alle shifts heb ik in December al ¤436 verdiend. Van mij mogen ze altijd wel 3 weken openstaan en verhoogd worden naar ¤5.
.

Ah, ik check echt meerdere keren per dag of er weer afgekeurde zijn, maar grijp tekens mis.
pi_183680573
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:06 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

.

Ah, ik check echt meerdere keren per dag of er weer afgekeurde zijn, maar grijp tekens mis.
Mijn 6 shifts waren goedgekeurd dus ik keek of er misschien afgekeurde waren. Kon beginnen met shifts dus dacht yes! En toen deed ik begin shift en kreeg ik gelijk een code. Geen afgekeurde shifts dus -_-
pi_183680638
Ik heb soep niet eens afgemaakt. Vreselijk!
pi_183680782
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:11 schreef Genza het volgende:
Ik heb soep niet eens afgemaakt. Vreselijk!
Haha precies hetzelfde. Niet te doen. Ik vond mondverzorging ook niet fijn moet ik zeggen.
  woensdag 12 december 2018 @ 13:23:03 #263
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183680861
Wat bepaalt voor jullie of jullie een klus gaan doen? Afstand, bedrag, lengte van de vragenlijst, iets anders?
pi_183680892
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:19 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Haha precies hetzelfde. Niet te doen. Ik vond mondverzorging ook niet fijn moet ik zeggen.
Die van de etos is fijn. Van de AH, not so much haha
pi_183680925
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:23 schreef b-engel het volgende:
Wat bepaalt voor jullie of jullie een klus gaan doen? Afstand, bedrag, lengte van de vragenlijst, iets anders?
Gevoelskwestie, heb geen vaste kaders. Maar elk van deze 3 speelt zeker een rol, evenals de tijd die ik zelf heb. Maar ook bijvoorbeeld of er parkeerkosten betaald moeten worden en of het makkelijk bereikbaar is kan in enkele gevallen een rol spelen.
pi_183680987
We moeten die shifts eigenlijk niet meer voor ¤2 pakken. Dan worden ze uiteindelijk altijd ¤5😁
pi_183681675
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:23 schreef b-engel het volgende:
Wat bepaalt voor jullie of jullie een klus gaan doen? Afstand, bedrag, lengte van de vragenlijst, iets anders?
de vergoeding. met de weinig tijd die ik tegenwoordig heb ga ik niet meer de deur uit voor minder dan 5 euro voor een opdracht. en de opdracht moet goed te doen zijn, ik ga geen 30 vragen beantwoorden voor 3 euro.
pi_183681693
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:23 schreef b-engel het volgende:
Wat bepaalt voor jullie of jullie een klus gaan doen? Afstand, bedrag, lengte van de vragenlijst, iets anders?
Bedragen. Tijd versus opbrengst. Jij?

Vandaag paar honderd euro. Echt flink cashen!
pi_183681794
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:23 schreef b-engel het volgende:
Wat bepaalt voor jullie of jullie een klus gaan doen? Afstand, bedrag, lengte van de vragenlijst, iets anders?
Als iemand die alles op de fiets doet, temperatuur. Leuk dat ik ¤30,- kan verdienen in een winkel in een nabijgelegen dorp. Maar ik vind het te koud om erheen te fietsen met en peuter.
pi_183685079
Bij mij zin, tijd, moeilijkheid opdracht, vergoeding ook wel. Maar als ik in de buurt ben pak in ik een makkelijke opdracht van ¤1,50 gewoon mee.


Foto's maken van kassa's doe ik niet, doen alsof ik een telefoon koop ook niet. Foto's in kleine tankstations vind ik ook niet te doen.

Ik ga voor makkelijk. 😂
pi_183686299
Foto’s van kassa’s maak ik alleen als er een lange rij staat dus makkelijk te fotograferen of bij een dichte kassa. Ik ga ook voor makkelijk :P
  woensdag 12 december 2018 @ 19:10:42 #272
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183686920
Een tijd geleden zei iemand dat hij/zij opdrachten deed in verhouding tot de km. Dus kon je 10 euro verdienen op minder dan 10 km dan doe je ze. Achteraf blijkt dat voor mij bijna net zo te werken.
pi_183690386
Begrijp nooit wat er zo spannend is aan foto's maken bij de kassa. Maak soms hele reeks foto's en niemand die wat zegt
pi_183693567
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:31 schreef Smartroam het volgende:
Begrijp nooit wat er zo spannend is aan foto's maken bij de kassa. Maak soms hele reeks foto's en niemand die wat zegt
Het lijkt me dat je dat niet onopvallend kunt doen. En het is toch ook lastig om er geen mensen op te zetten bij de kassa. Ik weet niet, mss zit het tussen mijn oren ofzo.

Als ik een opdracht zie over batterijen denk ik laat maar, die liggen bij de kassa. Mss moet ik het gewoon een x proberen en valt het mee.
pi_183693884
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 23:07 schreef Genza het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je dat niet onopvallend kunt doen. En het is toch ook lastig om er geen mensen op te zetten bij de kassa. Ik weet niet, mss zit het tussen mijn oren ofzo.

Als ik een opdracht zie over batterijen denk ik laat maar, die liggen bij de kassa. Mss moet ik het gewoon een x proberen en valt het mee.
Als er mensen bij een kassa staan dan is het redelijk te doen want dan letten ze niet op je, maar hoe ga je dan de producten fotograferen met die mensen die ervoor staan. Als er niemand bij de kassa staat dan is het ook onmogelijk want dan denkt die cassiere, wat is zij nou weer aan het doen?

Dus je bent hierin niet de enige ;)
pi_183693905
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 23:07 schreef Genza het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je dat niet onopvallend kunt doen. En het is toch ook lastig om er geen mensen op te zetten bij de kassa. Ik weet niet, mss zit het tussen mijn oren ofzo.

Als ik een opdracht zie over batterijen denk ik laat maar, die liggen bij de kassa. Mss moet ik het gewoon een x proberen en valt het mee.
Foto's altijd zo maken dat er net geen hoofden op staan. Altijd in de opmerkingen even plaatsen 'foto's iets van onder Ivm privacy klanten'.
  woensdag 12 december 2018 @ 23:26:33 #277
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183694097
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 23:18 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Foto's altijd zo maken dat er net geen hoofden op staan. Altijd in de opmerkingen even plaatsen 'foto's iets van onder Ivm privacy klanten'.
Dat hoef je er niet bij te zetten, je bent verplicht om dat zo te doen, daar ben je mee akkoord gegaan
pi_183694123
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 23:26 schreef b-engel het volgende:

[..]

Dat hoef je er niet bij te zetten, je bent verplicht om dat zo te doen, daar ben je mee akkoord gegaan
Echt zo. Maar een reviewer krijgt dan wel even een reminder via jou!
pi_183694805
Soms lukt het echt niet zonder gezichten. Foto van kassa gebied bijvoorbeeld.

Of middenpad. Lopen toch altijd mensen.
pi_183697216
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 23:56 schreef Prh01 het volgende:
Soms lukt het echt niet zonder gezichten. Foto van kassa gebied bijvoorbeeld.

Of middenpad. Lopen toch altijd mensen.
Zeker waar. Doen ze nooit moeilijk over!
pi_183697722
2x gratis wasmiddel bij Roamler. Dat kan ik goed gebruiken!

Heeft 1 van jullie wat gehoord van die gratis ladyshave waar je je tijdje geleden voor in kon schrijven?
pi_183697925
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:22 schreef Genza het volgende:
2x gratis wasmiddel bij Roamler. Dat kan ik goed gebruiken!

Heeft 1 van jullie wat gehoord van die gratis ladyshave waar je je tijdje geleden voor in kon schrijven?
Hoe kom jij aan 2x? Bij mij is het overal hetzelfde wasmiddel, dus maar 1x.

Van de ladyshave nooit wat gehoord.
pi_183698590
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:38 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan 2x? Bij mij is het overal hetzelfde wasmiddel, dus maar 1x.

Van de ladyshave nooit wat gehoord.
Het is persil color en persil universal.
pi_183698924
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:27 schreef Genza het volgende:

[..]

Het is persil color en persil universal.
Jammer ze zijn hier nu weer weg.


Edit: ze waren er weer maar hier is het de emerald waterfall.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jemimapuddleduck op 13-12-2018 11:28:07 ]
pi_183702371
Ze komen elke ochtend
pi_183702612
Wie heeft er wat cd promoties verricht?
pi_183702619
Zi
pi_183702623
Ws
pi_183702626
Kl
pi_183702632
Nj
pi_183702640
Wjwk
pi_183702649
Weet niet wat hier aan de hand is?
  One tough cookie donderdag 13 december 2018 @ 14:11:52 #293
169210 liesje1979
pi_183707156
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:23 schreef b-engel het volgende:
Wat bepaalt voor jullie of jullie een klus gaan doen? Afstand, bedrag, lengte van de vragenlijst, iets anders?
Meestal op basis van afstand, als ik 10 km moet gaan fietsen voor 1.50 begin ik er niet aan. Lengte v.d opdrachten maakt me niet zoveel uit.
pi_183708151
Heeft iemand die 'Actiekopstelling' opdracht bij de Jumbo al gedaan? Hij is inmiddels ¤12.50. Is die een beetje te doen?
  donderdag 13 december 2018 @ 18:42:58 #296
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183708530
Actiekop Jumbo en CD-promo's Etos gedaan vandaag, dus kom maar op met de vragen!
pi_183708699
Ik had vandaag een maillot in de aanbieding gekocht voor mijn dochter voor ¤2, ik zeg tegen mijn vriend; weet je hoeveel die kostte? 1 shift _O- hij denkt volgens mij echt dat ik niet goed ben 😂
pi_183710589
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:50 schreef loezzzje het volgende:
Ik had vandaag een maillot in de aanbieding gekocht voor mijn dochter voor ¤2, ik zeg tegen mijn vriend; weet je hoeveel die kostte? 1 shift _O- hij denkt volgens mij echt dat ik niet goed ben 😂
Met die shifts van ¤5 kun je al 2,5 maillot kopen 🤣
pi_183710907
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:23 schreef babbelaar92 het volgende:
Heeft iemand die 'Actiekopstelling' opdracht bij de Jumbo al gedaan? Hij is inmiddels ¤12.50. Is die een beetje te doen?
Als alles aanwezig is wel ja. Ik heb vandaag 4 Jumbo's bezocht en bij slechts 1 stond zowel Unox als Robijn op een kopstelling. En dat was net de Jumbo waar meestal de gevraagde producten niet op een kopstelling staan.

En melden bij de servicebalie heb ik niet gedaan, kost zoveel tijd en geen zin in gedoe dus al met al prut.. Unox stond meestal wel op een kopstelling, maar Robijn helaas niet. Best logisch rond de feestdagen, maar ik baal er wel van.
pi_183711564
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:16 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Als alles aanwezig is wel ja. Ik heb vandaag 4 Jumbo's bezocht en bij slechts 1 stond zowel Unox als Robijn op een kopstelling. En dat was net de Jumbo waar meestal de gevraagde producten niet op een kopstelling staan.

En melden bij de servicebalie heb ik niet gedaan, kost zoveel tijd en geen zin in gedoe dus al met al prut.. Unox stond meestal wel op een kopstelling, maar Robijn helaas niet. Best logisch rond de feestdagen, maar ik baal er wel van.
Niet gemeld? Wat heb je dan ingevuld?

Ik heb hem ook een paar keer gedaan. Eigenlijk staat elke jumbo vol met kerstkoppen waardoor het vrijwel nergens perfect staat.
pi_183711860
Ook een aantal van gedaan. Nergens robijn, verkoopt niet en heb ruimte nodig is het standaard antwoord.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')