abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 29 november 2018 @ 13:10:04 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_183437497
https://www.hln.be/nieuws(...)p-bahama-s~ae2992e5/

Jeffrey Pascarella en Ashley Reid, beiden 32, wilden van hun trouwfeest iets memorabels maken in een luxeresort op de Bahama’s. Dat werd het ook voor het Amerikaans koppel in april 2016, maar helaas om heel andere redenen. De nacht voor hun huwelijk sloop de butler bij Ashley Reid het bed in en bepotelde haar. De vrouw kampt sindsdien met het posttraumatisch stresssyndroom en eist nu 26 miljoen euro schadevergoeding van het Sandals Resort.
Ashley Reid uit New Jersey had enorm uitgekeken naar haar huwelijksfeest op de Bahama’s. Maar in plaats van in de zevende hemel kwam ze in de diepste hel terecht. Het luxueuze Sandals Resort had Ashley Reid en haar aanstaande man, Jeff Pascarella, een butler toegewezen. Maar die vulde de dienstverlening op een vreselijke manier in.

Na een welkomstfeestje voor de zeventig gasten van het huwelijk op 15 april 2016 lag Ashley rond 2 uur ’s ochtends vast te slapen, terwijl haar verloofde in de badkamer was. Daarvan maakte butler Moral Adderley gebruik om de slaapkamer binnen te sluipen en naast Ashley in het bed te kruipen. “Iets bracht mij uit mijn slaap, er was iets niet pluis”, vertelde Reid aan de New York Post. “Toen ik langzaam wakker werd, stelde ik vast dat hij zijn handen in mijn broek had. Ik sprong meteen uit het bed.”



“Ik schreeuwde en hij maakte zich haastig uit de voeten. Ik was van de kaart, kon niet vatten wat er net gebeurd was. Ik was in shock”, getuigde de vrouw. Haar aanstaande echtgenoot Jeff Pascarella stormde de badkamer uit, checkte of Reid wel oké was en stoof achter Adderley aan. De aanrander werd gevat. Het resort beweerde hem op staande voet te ontslaan, maar Reid schrok zich een hoedje toen Adderley haar de volgende ochtend toch nog op haar gsm belde om haar ontbijt op te nemen. Alsof er niks gebeurd was.

Vergoeding van 13.000 euro onvoldoende
Ondanks de zware schok besloot het koppel om het trouwfeest toch te laten doorgaan. “We hadden zeventig gasten, die konden we niet teleurstellen”, aldus Reid. Maar het werd helemaal niet huwelijk waarvan ze al heel haar leven gedroomd had.

Een week later bekende Adderley schuld aan oneerbaar gedrag. Het koppel drong aan op een tussenkomst van de politie, iets wat het resort wilde vermijden. Ze boden het echtpaar daarom een terugbetaling van de kosten aan, zo’n goeie 13.000 euro. Maar dan moesten ze wel een geheimhoudingscontract ondertekenen. Dat weigerden ze.

Ashley Reid moest twee jaar lang in therapie gaan. Ze kreeg de diagnose van posttraumatisch stresssyndroom.

De Pascarella’s spanden een proces in tegen het resort met een stevige schadeclaim van 26 miljoen euro. Volgens hun advocaat volstond de vergoeding van hun boeking dan ook lang niet. “Dit is iets waar ze de rest van hun leven mee zullen zitten. Het was hun huwelijk en het draaide uit op een trauma.”
  donderdag 29 november 2018 @ 13:10:22 #2
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_183437558
Ik hoop dat ze 0,0 niks, nada, noppes krijgen. Realisme in het schadebedrag is ver te zoeken.
pi_183437781
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 13:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik hoop dat ze 0,0 niks, nada, noppes krijgen. Realisme in het schadebedrag is ver te zoeken.
Realisme in het tegenbod ook niet. Het is van de zotte dat zo'n resort het onder een tapijtkleed wil vegen. Lekker bezig dan. En de butler werkte nog even door, ook al zo fijn.

Twee jaar therapie tikt goed aan, meer dan 13000 euro plus zwijgen. Dat is echt een belediging en dan vind je je eigen zaak belangrijker dan wat een werknemer met je gast (!) heeft gedaan. Ik had ook geweigerd.
Somebody that I used to know
  donderdag 29 november 2018 @ 13:23:57 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_183437820
Wat een dramaqueen die bruid, ze maakt het probleem zelf nog 100 maal groter.
  donderdag 29 november 2018 @ 13:33:33 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_183438021
quote:
De vrouw kampt sindsdien met het posttraumatisch stresssyndroom
Oorlogsveteranen moeten niet zo zeiken.. DEZE VROUW heeft het pas zwaar.

quote:
en eist nu 26 miljoen euro schadevergoeding van het Sandals Resort.
Waarom niet gewoon meteen 26 miljard?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_183438084
"Maar mevrouw, u had het superdeluxe-alles-erop-en-eraan-happy-end-platina-met-extra-persoonlijke-aandacht-pakket gekozen!"
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 29 november 2018 @ 14:13:59 #8
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183438705
26 miljoen euro? Dan mag een butler ook wel 5 minuten aan mijn pik trekken en met mijn kontgat spelen.
pi_183438739
Ik kies geen kant want ik vind beide partijen onsympathiek over komen.
pi_183438880
quote:
“Toen ik langzaam wakker werd, stelde ik vast dat hij zijn handen in mijn broek had. "
Dus een wildvreemde man kruipt bij een vrouw in bed zonder haar medeweten en of toestemming en stopt zijn hand in haar (onder)broek en sommigen vinden dat ze zich aanstelt?

En ja, de schadevergoeding is hoog maar dat is wel Amerika he. Daar praten ze nooit over "oke, geef maar 25.000 en een zakje skittles en dan is het wel goed zo."
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_183438914
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:13 schreef Vader_Aardbei het volgende:
26 miljoen euro? Dan mag een butler ook wel 5 minuten aan mijn pik trekken en met mijn kontgat spelen.
Wees eerlijk, dat mag hij van jou ook voor 26 euro.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 29 november 2018 @ 14:27:03 #12
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183438921
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:24 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dus een wildvreemde man kruipt bij een vrouw in bed zonder haar medeweten en of toestemming en stopt zijn hand in haar (onder)broek en sommigen vinden dat ze zich aanstelt?

En ja, de schadevergoeding is hoog maar dat is wel Amerika he. Daar praten ze nooit over "oke, geef maar 25.000 en een zakje skittles en dan is het wel goed zo."
Het is geen aanstellerij maar een serieuze misdaad. Maar niet het soort misdaad waar je als slachtoffer 26 miljoen euro voor mag vangen. Dan moet de dader toch op zijn minst een heel Rwandees dorp hebben uitgemoord.
pi_183438943
Overdrijven is ook een vak. Maar ja vrouw he die zijn daar heel goed in :{
pi_183438950
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 13:23 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een dramaqueen die bruid, ze maakt het probleem zelf nog 100 maal groter.

Dit dus
pi_183438951
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:27 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het is geen aanstellerij maar een serieuze misdaad. Maar niet het soort misdaad waar je als slachtoffer 26 miljoen euro voor mag vangen. Dan moet de dader toch op zijn minst een heel Rwandees dorp hebben uitgemoord.
True maar het is wel Amerika. Daar is zulke bedragen eisen heel normaal. Ik denk overigens niet dat ze ook zoveel gaat krijgen maar vast wel stuk meer dan die 13.000
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 29 november 2018 @ 14:31:31 #16
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_183438986
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:24 schreef Kloonhommel het volgende:
Dus een wildvreemde man kruipt bij een vrouw in bed zonder haar medeweten en of toestemming en stopt zijn hand in haar (onder)broek en sommigen vinden dat ze zich aanstelt?
Nee het is heel vervelend en kut en onacceptabel en al dat..

Maar PTSD claims... + 26 miljoen.

Dan overspeel je je hand wel een beetje.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_183438999
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:24 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dus een wildvreemde man kruipt bij een vrouw in bed zonder haar medeweten en of toestemming en stopt zijn hand in haar (onder)broek en sommigen vinden dat ze zich aanstelt?
Dat ze 2 jaar therapie nodig heeft en een “posttraumatisch stresssyndroom” eraan over heeft gehouden bewijst dat ze zwak is en zich aanstelt. Heel erg aanstelt. Hij heeft haar alleen bepoteld niet eens verkracht en dan al zo heftig reageren. Zwaar lev0n
pi_183439158
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:32 schreef Krollie het volgende:

[..]

Dat ze 2 jaar therapie nodig heeft en een “posttraumatisch stresssyndroom” eraan over heeft gehouden bewijst dat ze zwak is en zich aanstelt. Heel erg aanstelt. Hij heeft haar alleen bepoteld niet eens verkracht en dan al zo heftig reageren. Zwaar lev0n
Ik ga ff mee met je, ze is aangerand. Wat zou een realistisch scenario daarna zijn waarbij je haar totaal geen zwak en aanstellerige vrouw noemt?

[ Bericht 2% gewijzigd door Kloonhommel op 29-11-2018 14:50:16 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_183439227
Wat een raar verhaal. Zouden ze niet gewoon iets met die butler hebben afgesproken? Dat hij meedeelt in de buit?
pi_183439309
Ik dacht trouwens eerst ff na het zien van die foto dat die vrouw Meghan Markle was. 8)7 :P
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_183439440
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:44 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik ga ff mee met je, ze is aangerand. Wat zou een realistisch scenario daarna zijn waarbij je haar totaal geen zwak en aanstellerige vrouw noemt?
Bepaalde users zijn op de hand van de vrouw in het geval de dader een bepaalde (religieuze) achtergrond heeft. In andere gevallen is de vrouw een aansteller, heeft ze er zelf om gevraagd, of iets anders in die trant. Dat is me de laatste tijd in topics opgevallen.

Al vind ik 26 miljoen ook wel overdreven en vind ik het vreemd dat ze voor dat bedrag bij het resort aankloppen.
pi_183439531
Ptss kan prima hoor. Als een gebeurtenis dusdanig ingrijpt dat 'ie zich vastzet in je psyche, dan ben je zwaar de lul. En dit kan prima zo'n gebeurtenis zijn.
Somebody that I used to know
pi_183439741
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:58 schreef Physsic het volgende:


Al vind ik 26 miljoen ook wel overdreven en vind ik het vreemd dat ze voor dat bedrag bij het resort aankloppen.
Precies dit: de butler heeft het gedaan ( :Y )
Alsof het resort hem gevraagd heeft dit te doen. Maar bij die gast is geen 26 miljoen te halen dus klagen ze het resort aan. Waar gaat het nu nog om?
Dat die gast goed fout is dat klopt. Maar zet hem dan voor de rechter en de bak in ermee.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_183439783
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:58 schreef Physsic het volgende:

[..]

Bepaalde users zijn op de hand van de vrouw in het geval de dader een bepaalde (religieuze) achtergrond heeft. In andere gevallen is de vrouw een aansteller, heeft ze er zelf om gevraagd, of iets anders in die trant. Dat is me de laatste tijd in topics opgevallen.

Al vind ik 26 miljoen ook wel overdreven en vind ik het vreemd dat ze voor dat bedrag bij het resort aankloppen.
Ik vind zelf ook achterlijk dat als een rijke man trouwt met een nobody zij bij scheiding de helft van zijn geld krijgt, maar dat is wel Amerika.

Ja, dat zie ik zelf ook wel, is niet van de laatste tijd maar al van veel langer. Zo ook dat nieuwtje over zangeres Maan die plots een streaker voor haar neus zag opduiken en daar zo erg van schrok dat ze moest huilen werd werd ook voor van alles uitgemaakt.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_183439844
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:44 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik ga ff mee met je, ze is aangerand. Wat zou een realistisch scenario daarna zijn waarbij je haar totaal geen zwak en aanstellerige vrouw noemt?
Als ze er niet 2 jaar over doet om hier overheen te komen en er geen posttraumatisch stresssyndroom van krijgt. Er is haast niks gebeurd. Alleen even de hand in de broek. Ze is niet verkracht. Als je vroeger zulke zwakte toonde betekende dat uitsluiting van de groep of zelfs je dood. Ze zou meer respect van mij krijgen als ze zo’n geval als dit snel achter zich had kunnen laten en als een sterke vrouw doorging met haar leven. Ze zeurt zelfs dat haar huwelijk niet was zoals ze verwachtte. Daar is ze zelf bij om er iets leuks van te maken ondanks wat er gebeurd is. Roeien met de riemen die je hebt. Maak er zelf een leuke dag van. Daar had deze vrouw meer aan gehad dan het door wat er gebeurd is te laten verpesten. Nu heeft ze een kuthuwelijksdag in haar herinneringen over die dag.
pi_183440107
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 15:19 schreef Krollie het volgende:

[..]

Als ze er niet 2 jaar over doet om hier overheen te komen en er geen posttraumatisch stresssyndroom van krijgt. Er is haast niks gebeurd. Alleen even de hand in de broek. Ze is niet verkracht. Als je vroeger zulke zwakte toonde betekende dat uitsluiting van de groep of zelfs je dood. Ze zou meer respect van mij krijgen als ze zo’n geval als dit snel achter zich had kunnen laten en als een sterke vrouw doorging met haar leven. Ze zeurt zelfs dat haar huwelijk niet was zoals ze verwachtte. Daar is ze zelf bij om er iets leuks van te maken ondanks wat er gebeurd is. Roeien met de riemen die je hebt. Maak er zelf een leuke dag van. Daar had deze vrouw meer aan gehad dan het door wat er gebeurd is te laten verpesten. Nu heeft ze een kuthuwelijksdag in haar herinneringen over die dag.
euh, meteen nadat zoiets is gebeurd is het niet echt gek dat ze moeite heeft er niet aan te denken, dis dat dat huwelijk niet was zoals ze zich vooraf had voorgesteld is niet heel erg gek.
compact en kleverig.
  donderdag 29 november 2018 @ 16:21:21 #27
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_183441156
Moeten ze wel kunnen bewijzen dat het bedrijf de dader heeft geholpen.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_183441177
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 13:23 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een dramaqueen die bruid, ze maakt het probleem zelf nog 100 maal groter.

Een aanranding stelt natuurlijk ook helemaal niks voor.
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 29 november 2018 @ 17:09:41 #29
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_183442141
quote:
7s.gif Op donderdag 29 november 2018 16:21 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Een aanranding stelt natuurlijk ook helemaal niks voor.
Dat zeg ik niet, maar de rest doet ze vooral zichzelf aan.
  donderdag 29 november 2018 @ 17:10:54 #30
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_183442154
Ik denk dat de butler het gedaan heeft, met zijn handen, in de slaapkamer.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_183442240
26 miljoen is nogal over the top. Maar PTSS en een verziekte huwelijksdag zijn vrij logische gevolgen.

En tegen de mensen hier die durven te beweren dat het maar een hand in d'r broekje was.. ik hoop oprecht dat het jou zelf eens overkomt dat je wakker wordt omdat één of andere wildvreemde vieze kerel met zijn gore tengels in jouw boxershort zit. Even zien of jijzelf in de dagen, weken, maanden en jaren daarna nog gekweld wordt door een onprettige herinnering.
Resistance is futile.
pi_183442393
Ah fuck it, waarom zou ik zwijgen? Ik ben wel eens wakker geworden door iemand zijn hand in mijn broek. Dat is nu... 14 jaar geleden. Het heeft jaren geduurd voor ik er niet meer elke dag aan dacht. En zelfs nu denk ik er nog met enige regelmaat aan terug. Het was gewoon een enorme kut ervaring, je schrikt je kapot en vervolgens moet je dan ook nog iemand die alle grenzen al VER over gegaan is, duidelijk maken dat je er niet van gediend bent. Niet makkelijk.

Ik heb mezelf heel lang wijsgemaakt dat ik me aanstelde en dat het mijn eigen schuld was, maar dat was niet zo. Hij was gewoon een klootzak die een slapende vrouw heeft aangerand.
Resistance is futile.
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 29 november 2018 @ 17:25:47 #33
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183442428
Ik heb in Colombia een keer meegemaakt dat ik nietsvermoedend mijn hotelkamer binnenkwam en toen lag de nachtreceptioniste naakt in mijn bed. :{
Shit man, ik had dus gewoon 26 miljoen kunnen eisen 8)7
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 29 november 2018 @ 17:31:38 #34
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183442578
Cursus hoe zorg je voor een bruidsschat deel 1

Versier de butler op je groots geplande huwelijksnacht in de sfeer van swingers..
Beschuldig hem dan dat het ongewild was..
Verspreid het nieuws over de hele wereld..
Doe dit alles in een land met een juryrechtsspraak..
Trek zoveel mogelijk cash los..

Maak het zo snel mogelijk op en doe het nog eens..

Tot zover deze cursus..
pi_183442637
quote:
11s.gif Op donderdag 29 november 2018 17:25 schreef SeLang het volgende:
Ik heb in Colombia een keer meegemaakt dat ik nietsvermoedend mijn hotelkamer binnenkwam en toen lag de nachtreceptioniste naakt in mijn bed. :{
Shit man, ik had dus gewoon 26 miljoen kunnen eisen 8)7
HAHAHAHHAAHA!!!
Resistance is futile.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 29 november 2018 @ 18:10:03 #36
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183443374
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:13 schreef Vader_Aardbei het volgende:
26 miljoen euro? Dan mag een butler ook wel 5 minuten aan mijn pik trekken en met mijn kontgat spelen.
_O- _O- _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_183443418
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 17:09 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar de rest doet ze vooral zichzelf aan.
wat precies?
compact en kleverig.
  donderdag 29 november 2018 @ 18:14:05 #38
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183443434
quote:
11s.gif Op donderdag 29 november 2018 17:25 schreef SeLang het volgende:
Ik heb in Colombia een keer meegemaakt dat ik nietsvermoedend mijn hotelkamer binnenkwam en toen lag de nachtreceptioniste naakt in mijn bed. :{
Shit man, ik had dus gewoon 26 miljoen kunnen eisen 8)7
In plaats daarvan heb je haar alle hoeken van de kamer laten zien?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 29 november 2018 @ 18:15:20 #39
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183443458
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 17:24 schreef Seven. het volgende:
Ah fuck it, waarom zou ik zwijgen? Ik ben wel eens wakker geworden door iemand zijn hand in mijn broek. Dat is nu... 14 jaar geleden. Het heeft jaren geduurd voor ik er niet meer elke dag aan dacht. En zelfs nu denk ik er nog met enige regelmaat aan terug. Het was gewoon een enorme kut ervaring, je schrikt je kapot en vervolgens moet je dan ook nog iemand die alle grenzen al VER over gegaan is, duidelijk maken dat je er niet van gediend bent. Niet makkelijk.

Ik heb mezelf heel lang wijsgemaakt dat ik me aanstelde en dat het mijn eigen schuld was, maar dat was niet zo. Hij was gewoon een klootzak die een slapende vrouw heeft aangerand.
Hoe liep het af? Heb je die persoon een knal verkocht?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 29 november 2018 @ 18:16:43 #40
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_183443482
Vrouw zwaar aangerand en bijna verkracht.

Hotel probeert het te bagatelliseren, vrouw gaat daar niet in mee.

Fok: "wat een aanstelster"

Godverdomme :')
We have always been at war with Eastasia.
pi_183443601
quote:
11s.gif Op donderdag 29 november 2018 13:10 schreef slashdotter3 het volgende:
bepotelde haar
:?

Wat is dit voor taal?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  donderdag 29 november 2018 @ 18:36:12 #42
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183443798
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:16 schreef -XOR- het volgende:
Vrouw zwaar aangerand en bijna verkracht.

Hotel probeert het te bagatelliseren, vrouw gaat daar niet in mee.

Fok: "wat een aanstelster"

Godverdomme :')
Eens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 29-11-2018 18:48:07 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 29 november 2018 @ 18:36:37 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183443807
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:24 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

:?

Wat is dit voor taal?
Nederlands ;)
Het betekent "betastte haar".
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183443899
man ik had ooit mijn teen gestoten in het sandals resort en ook een schadevergoeding gekregen voor ptss.

maar ik mag niet aangeven hoeveel. wel kan ik zeggen dat het zo wel erg dichtbij komt allemaal.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 29 november 2018 @ 18:41:48 #45
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183443911
quote:
11s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:14 schreef Perrin het volgende:

[..]

In plaats daarvan heb je haar alle hoeken van de kamer laten zien?
Ik heb haar natuurlijk weggestuurd (na ongeveer 2 uur).
Het is nu 20 jaar geleden en ik denk er nog elke dag aan. Nooit aan gedacht om schadevergoeding te eisen maar dit was natuurlijk nog voor #metoo
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_183443912
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:16 schreef -XOR- het volgende:
Vrouw zwaar aangerand en bijna verkracht.

Hotel probeert het te bagatelliseren, vrouw gaat daar niet in mee.

Fok: "wat een aanstelster"

Godverdomme :')
ja 26 miljoen :') hand in de broek man man man,betast ja... 8)7
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_183443923
quote:
9s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:15 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hoe liep het af? Heb je die persoon een knal verkocht?
Durfde ik niet.. ik was echt bang. Ik heb een paar keer nee gezegd, hem weggeduwd en zelf weg gegaan.

Nu sta ik veel sterker in mijn schoenen.
Resistance is futile.
  donderdag 29 november 2018 @ 18:45:12 #48
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183443963
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:41 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ja 26 miljoen :') hand in de broek man man man,betast ja... 8)7
Die 26 miljoen is bizar, maar dat is geen reden om de impact van zo'n ervaring te bagatelliseren.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183443972
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:16 schreef -XOR- het volgende:
Vrouw zwaar aangerand en bijna verkracht.

Hotel probeert het te bagatelliseren, vrouw gaat daar niet in mee.

Fok: "wat een aanstelster"

Godverdomme :')
Resistance is futile.
pi_183444048
Wel een geyl verhaal en een knappe vrouw.
pi_183444058
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Die 26 miljoen is bizar, maar dat is geen reden om de impact van zo'n ervaring te bagatelliseren.
Dit vat het perfect samen.
Resistance is futile.
pi_183444251
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:41 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ja 26 miljoen :') hand in de broek man man man,betast ja... 8)7
het feit dat ze 26 miljoen wil, maakt wat er gebeurd is toch niet minder erg?

Ja, het is een belachelijk bedrag, maar het feit blijft hetzelfde.
compact en kleverig.
pi_183444265
O, spuit 11 :')
compact en kleverig.
  donderdag 29 november 2018 @ 19:03:42 #54
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183444360
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, spuit 11 :')
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden hoor ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183444396
Wel een lekker ding wel inderdaad.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183444436
32 en nu zie je al dat haar tanden uit haar bek vallen voordat ze 40 is
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 29 november 2018 @ 19:10:53 #57
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183444469
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 19:05 schreef Sigaartje het volgende:
Wel een lekker ding wel inderdaad.
Minder lekker dan mijn aanrander. Maar ja die was ook 6 jaar jonger.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_183444559
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:28 schreef Krollie het volgende:
Overdrijven is ook een vak. Maar ja vrouw he die zijn daar heel goed in :{
niet alleen vrouwen. Ook anti zwarte piet heeft daar een beroep van gemaakt.
  donderdag 29 november 2018 @ 19:22:38 #59
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183444673
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 17:24 schreef Seven. het volgende:
Ah fuck it, waarom zou ik zwijgen? Ik ben wel eens wakker geworden door iemand zijn hand in mijn broek. Dat is nu... 14 jaar geleden. Het heeft jaren geduurd voor ik er niet meer elke dag aan dacht. En zelfs nu denk ik er nog met enige regelmaat aan terug. Het was gewoon een enorme kut ervaring, je schrikt je kapot en vervolgens moet je dan ook nog iemand die alle grenzen al VER over gegaan is, duidelijk maken dat je er niet van gediend bent. Niet makkelijk.

Ik heb mezelf heel lang wijsgemaakt dat ik me aanstelde en dat het mijn eigen schuld was, maar dat was niet zo. Hij was gewoon een klootzak die een slapende vrouw heeft aangerand.
‘Een kut ervaring’
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183444724
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 19:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

‘Een kut ervaring’
HAHAHAAAAAAH!!!
Resistance is futile.
  donderdag 29 november 2018 @ 19:27:16 #61
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183444760
quote:
9s.gif Op donderdag 29 november 2018 19:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

HAHAHAAAAAAH!!!
je zegt het zelf
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183445284
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

het feit dat ze 26 miljoen wil, maakt wat er gebeurd is toch niet minder erg?

Ja, het is een belachelijk bedrag, maar het feit blijft hetzelfde.
ervaringtechnisch is dat natuurlijk een mening

er zijn wel ergere dingen in de wereld

persoon x zal het afdoen met een wtf
terwijl zij meteen loopt te janken voor 26 miljoen

en om af te sluiten

-grab em by the pussy
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 29 november 2018 @ 20:04:41 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183445576
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 19:51 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ervaringtechnisch is dat natuurlijk een mening

er zijn wel ergere dingen in de wereld

persoon x zal het afdoen met een wtf
terwijl zij meteen loopt te janken voor 26 miljoen

en om af te sluiten

-grab em by the pussy
Een mening? Inbrekers in je huis aantreffen die braaf vluchten zodra ze je zien is voor een hoop mensen een reden om zich voor een behoorlijk lange tijd heel onveilig te voelen in eigen huis. En om professionele hulp te zoeken.

Maar al veilig in je hotelkamer diep slapend met je aanstaande in de badkamer aanwezig (je bent niet alleen en kon veilig gaan slapen) en wakker worden terwijl je bij je edele delen gegrepen wordt door een wildvreemde is echt niet traumatisch?!?

Nogmaals: de bizarre eis doet niks af ad impact vd ervaring.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 29 november 2018 @ 20:05:00 #64
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_183445582
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:41 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ja 26 miljoen :') hand in de broek man man man,betast ja... 8)7
Shock and awe. Als dat hotel ze met een fooi wil afschepen begrijp ik dat ze op zo'n manier wil aangeven dat ze met een serieus bedrag mogen komen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_183445623
quote:
7s.gif Op donderdag 29 november 2018 13:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Oorlogsveteranen moeten niet zo zeiken.. DEZE VROUW heeft het pas zwaar.
Ehm. Wat? :')
pi_183445700
Dader heeft wel enorm geluk gehad, zat mensen die een wildvreemde in bed gewoon een rotklap geven.

Om nog maar te zwijgen over de partner die zijn/haar vrouw hoort gillen...
pi_183445704
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Een mening? Inbrekers in je huis aantreffen die braaf vluchten zodra ze je zien is voor een hoop mensen een reden om zich voor een behoorlijk lange tijd heel onveilig te voelen in eigen huis. En om professionele hulp te zoeken.

Maar al veilig in je hotelkamer diep slapend met je aanstaande in de badkamer aanwezig (je bent niet alleen en kon veilig gaan slapen) en wakker worden terwijl je bij je edele delen gegrepen wordt door een wildvreemde is echt niet traumatisch?!?

Nogmaals: de bizarre eis doet niks af ad impact vd ervaring.
naja traumatisch, als iemand mij pakt bij mijn leuter terwijl ik halfdronken in een hotelkamer lig te pitten, ja dan vind ik dat zeer merkwaardig ja, maar om nou ptss te hebben....

mensen van tegenwoordig kunnen niks meer hebben
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_183445714


Het grote slachtoffer en de snode dader.
pi_183445755
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:11 schreef Roces18 het volgende:

[..]

naja traumatisch, als iemand mij pakt bij mijn leuter terwijl ik halfdronken in een hotelkamer lig te pitten, ja dan vind ik dat zeer merkwaardig ja, maar om nou ptss te hebben....

mensen van tegenwoordig kunnen niks meer hebben
En als die iemand een kenau van 1.90 is en al grijnzend je balletjes fijnknijpt kruip je waarschijnlijk al snikkend in een foetushouding.....
pi_183445782
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:11 schreef Roces18 het volgende:

[..]

naja traumatisch, als iemand mij pakt bij mijn leuter terwijl ik halfdronken in een hotelkamer lig te pitten, ja dan vind ik dat zeer merkwaardig ja, maar om nou ptss te hebben....

mensen van tegenwoordig kunnen niks meer hebben
Twee jaar therapie en PTSD.

En 30 miljoen dollar eisen.

Ja joh.

Zo doe je dat in de USA.

quote:
Reid underwent two years of therapy to try to cope with nightmare, they said.

“I was diagnosed with PTSD,’’ she said.

“It’s been true personal and emotional torture,” Reid said. “I have been going to a therapist since the events happened. I’m just trying to get back to a level of normalcy.”
https://nypost.com/2018/1(...)e-gave-me-ptsd-suit/
pi_183445804
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:12 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]

Het grote slachtoffer en de snode dader.
komt omdat ze zelf zwart is maar getrouwd met een witte man , en de vermeende aanrander is donker en dat doet haar denken aan haar eigen roots waar ze zo vanaf wil (juist door met een witte man te trouwen).

en hierdoor heeft ze ptss
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_183445816
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:13 schreef havanagila het volgende:

[..]

En als die iemand een kenau van 1.90 is en al grijnzend je balletjes fijnknijpt kruip je waarschijnlijk al snikkend in een foetushouding.....
ik zie het al helemaal voor me
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 29 november 2018 @ 20:17:39 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183445837
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:11 schreef Roces18 het volgende:

[..]

naja traumatisch, als iemand mij pakt bij mijn leuter terwijl ik halfdronken in een hotelkamer lig te pitten, ja dan vind ik dat zeer merkwaardig ja, maar om nou ptss te hebben....

mensen van tegenwoordig kunnen niks meer hebben
Ik wens het je niet toe, maar ik denk dat je er wel eens heel anders over zou kunnen gaan denken als het je overkomt. En vergeet niet: EN je denkt veilig te zijn EN degene die dit doet is NIET iemand waarvan je wenst of hoopt dat die avances maakt, laat staan wenst of hoopt dat die aan je zit. En al helemaal niet terwijl je slaapt en weerloos bent!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183445850
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik wens het je niet toe, maar ik denk dat je er wel eens heel anders over zou kunnen gaan denken als het je overkomt. En vergeet niet: EN je denkt veilig te zijn EN degene die dit doet is NIET iemand waarvan je wenst of hoopt dat die avances maakt, laat staan wenst of hoopt dat die aan je zit. En al helemaal niet terwijl je slaapt en weerloos bent!
ja dan geef je hem een klap voor zijn donder , bel je de hotelbeveiliging en get on with your life.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 29 november 2018 @ 20:19:21 #75
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183445860
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:12 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]

Het grote slachtoffer en de snode dader.
Wat wil je nou zeggen?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183445890
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:05 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Shock and awe. Als dat hotel ze met een fooi wil afschepen begrijp ik dat ze op zo'n manier wil aangeven dat ze met een serieus bedrag mogen komen.
Waarom? Het lijkt mij dat het hotel hier niet schuldig aan is en helemaal niks hoeft te betalen. Tenzij ze die butler opdracht hadden gegeven om te doen wat hij deed.
pi_183445892
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:16 schreef Roces18 het volgende:

[..]

komt omdat ze zelf zwart is maar getrouwd met een witte man , en de vermeende aanrander is donker en dat doet haar denken aan haar eigen roots waar ze zo vanaf wil (juist door met een witte man te trouwen).

en hierdoor heeft ze ptss


Niet bepaald zwart lijkt me.

Of bedoel je dat ze eigenlijk van binnen zich heel zwart voelt en daardoor zo in de war is.

Een geval van T.R.R.D. (Trans Race Related Disorder.)

Zou kunnen.
pi_183445895
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:21 schreef Peunage het volgende:

[..]

Waarom? Het lijkt mij dat het hotel hier niet schuldig aan is en helemaal niks hoeft te betalen. Tenzij ze die butler opdracht hadden gegeven om te doen wat hij deed.
voor 13 duizend euro mag jij mij betasten 8)7 :9~ >:)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 29 november 2018 @ 20:22:07 #79
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183445901
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:18 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ja dan geef je hem een klap voor zijn donder , bel je de hotelbeveiliging en get on with your life.
Misschien moet je én de OP nog eens lezen én zou het je eens moeten overkomen (nogmaals: ik wens het je niet toe) zodat je een beetje weet waar je over praat.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183445920
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:21 schreef Roces18 het volgende:

[..]

voor 13 duizend euro mag jij mij betasten 8)7 :9~ >:)
Dat is geen willekeurig bedrag, dat zijn de kosten die ze hebben gemaakt. Goodwill van het hotel om dat terug te betalen.
pi_183445936
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:58 schreef Physsic het volgende:

[..]

Bepaalde users zijn op de hand van de vrouw in het geval de dader een bepaalde (religieuze) achtergrond heeft. In andere gevallen is de vrouw een aansteller, heeft ze er zelf om gevraagd, of iets anders in die trant. Dat is me de laatste tijd in topics opgevallen.

Al vind ik 26 miljoen ook wel overdreven en vind ik het vreemd dat ze voor dat bedrag bij het resort aankloppen.
die eerste zin 'een bepaalde religieuze achtergrond' die snap ik niet helemaal, ik zie hier vooral geen discriminatie
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_183445945
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik wens het je niet toe, maar ik denk dat je er wel eens heel anders over zou kunnen gaan denken als het je overkomt. En vergeet niet: EN je denkt veilig te zijn EN degene die dit doet is NIET iemand waarvan je wenst of hoopt dat die avances maakt, laat staan wenst of hoopt dat die aan je zit. En al helemaal niet terwijl je slaapt en weerloos bent!
Het heeft geen zin. Hij wil persé de discussie winnen, en zich zelfs maar gedeeltelijk verplaatsen in het slachtoffer, leidt ertoe dat hij moet toegeven dat hij het bij het verkeerde eind heeft.
Resistance is futile.
pi_183445960
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

Maar al veilig in je hotelkamer diep slapend met je aanstaande in de badkamer aanwezig (je bent niet alleen en kon veilig gaan slapen) en wakker worden terwijl je bij je edele delen gegrepen wordt door een wildvreemde is echt niet traumatisch?!?
Erg hé dat men dit niet wilt snappen. 8)7
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 29 november 2018 @ 20:28:32 #84
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183446021
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:21 schreef Roces18 het volgende:

[..]

voor 13 duizend euro mag jij mij betasten 8)7 :9~ >:)
Geloof je het zelf? Dit gebeurde uit het niets op een zeer onverwacht en onverdacht moment. En een vreemde waar je niets mee hebt en die je niet kent en waar je vooraf geen afspraak mee gemaakt hebt kruipt twerwijl je slaapt in je bed en zit aan je edele delen. No way dat iemand dat ok vindt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183446029
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Misschien moet je én de OP nog eens lezen én zou het je eens moeten overkomen (nogmaals: ik wens het je niet toe) zodat je een beetje weet waar je over praat.
Ik neig er naar om figuren die hier zo'n grote bek over hebben wel PTSS toe te wensen.
pi_183446035
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:25 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Erg hé dat men dit niet wilt snappen. 8)7
We hebben het hier over mannen die dit soort dingen online lekker bagatelliseren, omdat ze zich in hun mannelijkheid bevestigd moeten zien. Je kunt het ze amper kwalijk nemen.
Resistance is futile.
  donderdag 29 november 2018 @ 20:30:47 #87
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183446076
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het heeft geen zin. Hij wil persé de discussie winnen, en zich zelfs maar gedeeltelijk verplaatsen in het slachtoffer, leidt ertoe dat hij moet toegeven dat hij het bij het verkeerde eind heeft.
Daar heb je vast gelijk in. Maar ik vind dit te belangrijk om hem maar te laten kletsen. By bad, I know...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183446079
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:21 schreef Peunage het volgende:

[..]

Waarom? Het lijkt mij dat het hotel hier niet schuldig aan is en helemaal niks hoeft te betalen. Tenzij ze die butler opdracht hadden gegeven om te doen wat hij deed.
De butler zou ontslagen zijn maar belde ze doodleuk ochtends op met wat ze wilden gaan eten. Dan voel je je niet erg serieus genomen door dat hotel. Maar dan nog snap ik niet goed waarom men denkt dat de hotel hierbuiten staat? Het is hun dienstverlening en hun personeel en hun schadevergoeding wat de aanklager wilt uitvechten in een rechtszaak omdat ze er onderling niet uit zijn gekomen?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 29 november 2018 @ 20:32:46 #89
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183446117
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

We hebben het hier over mannen die dit soort dingen online lekker bagatelliseren, omdat ze zich in hun mannelijkheid bevestigd moeten zien. Je kunt het ze amper kwalijk nemen.
Niet? Ik denk toch echt dat ik het ze zeer kwalijk mag nemen hoor.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183446274
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Misschien moet je én de OP nog eens lezen én zou het je eens moeten overkomen (nogmaals: ik wens het je niet toe) zodat je een beetje weet waar je over praat.
Wakker worden en een hand voelen op je pyjamabroek / slip, je gilt, je aanstaande komt meteen de badkamer uit en de dader rent weg.

Zeer zeker niet prettig nee, dit bizarre en zeer nare voorval, dat blijkbaar in (zeer) korte tijd zich heeft afgespeeld.

Dan hier vervolgens twee jaar voor in therapie moeten , een aanbod van 13.000 dollar vergoeding afwijzen en vervolgens 30 miljoen dollar eisen.

Schadeclaim cultuur is / lijkt me een beetje scheef in de USA.

Maar dat is mijn mening.
pi_183446316
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:40 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Wakker worden en een hand voelen op je pyjamabroek / slip, je gilt, je aanstaande komt meteen de badkamer uit en de dader rent weg.

Zeer zeker niet prettig nee, dit bizarre en zeer nare voorval, dat blijkbaar in (zeer) korte tijd zich heeft afgespeeld.

Dan hier vervolgens twee jaar voor in therapie moeten , een aanbod van 13.000 dollar vergoeding afwijzen en vervolgens 30 miljoen dollar eisen.

Schadeclaim cultuur is / lijkt me een beetje scheef in de USA.

Maar dat is mijn mening.
Niet OP maar IN. En die 13.000 waren zij kwijt voor hun reservering. Ze krijgen dus terug wat zij betaald hebben.

Schadeclaim heeft nog helemaal niemand hier geschreven dat het (zeer) terecht is.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 29 november 2018 @ 20:43:53 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183446323
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:40 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Wakker worden en een hand voelen op je pyjamabroek / slip, je gilt, je aanstaande komt meteen de badkamer uit en de dader rent weg.

Zeer zeker niet prettig nee, dit bizarre en zeer nare voorval, dat blijkbaar in (zeer) korte tijd zich heeft afgespeeld.

Dan hier vervolgens twee jaar voor in therapie moeten , een aanbod van 13.000 dollar vergoeding afwijzen en vervolgens 30 miljoen dollar eisen.

Schadeclaim cultuur is / lijkt me een beetje scheef in de USA.

Maar dat is mijn mening.
Dat laatste ben ik met je eens.

Dat eerste absoluut niet. En je bagatelliseert het ook. Want kroop in haar bed terwijl ze sliep (en haar aanstaande in de badkamer was) en zat aan haar edele delen.
Maar OP is ook al traumatiserend overigens. Je blijft onuitgenodigd met je poten van edele delen af. In textiel gehuld of niet.

Maar dat is wel duidelijk denk ik :+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183446387
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik met je eens.

Dat eerste absoluut niet.

Maar dat is wel duidelijk denk ik :+
30 miljoen dollar.

Ronduit bizar.
  donderdag 29 november 2018 @ 20:50:08 #94
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183446410
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:48 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

30 miljoen dollar.

Ronduit bizar.
26. Idd ronduit bizar.

Maar dat doet niks af ad impact vd ervaring
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183446419
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:43 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Niet OP maar IN. En die 13.000 waren zij kwijt voor hun reservering. Ze krijgen dus terug wat zij betaald hebben.

Schadeclaim heeft nog helemaal niemand hier geschreven dat het (zeer) terecht is.
Je hebt volkomen gelijk.

Ik lees inderdaad IN haar pyjamabroek / slip.

Het aanbod was trouwens $20,500 lees ik net.
  donderdag 29 november 2018 @ 20:51:30 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183446437
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:50 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Je hebt volkomen gelijk.

Ik lees inderdaad IN haar pyjamabroek / slip.

Het aanbod was trouwens $20,500 lees ik net.
Dat IS 13.000 euro...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183446445
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik met je eens.

Dat eerste absoluut niet. En je bagatelliseert het ook. Want kroop in haar bed terwijl ze sliep (en haar aanstaande in de badkamer was) en zat aan haar edele delen.
Maar OP is ook al traumatiserend overigens. Je blijft onuitgenodigd met je poten van edele delen af. In textiel gehuld of niet.

Maar dat is wel duidelijk denk ik :+
“Toen ik langzaam wakker werd, stelde ik vast dat hij zijn handen in mijn broek had"

Hij zat IN haar broek.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_183446456
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat IS 13.000 euro...
_O- _O- _O-
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 29 november 2018 @ 20:54:52 #99
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183446504
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:51 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

“Toen ik langzaam wakker werd, stelde ik vast dat hij zijn handen in mijn broek had"

Hij zat IN haar broek.
AAN haar edele delen schrijf ik toch?

Ik zeg er echter bij dat een stukje textiel ertussen de ervaring niet perse heel veel minder schokkend maakt. Als ik in een trein, bus, tram, metro sta en iemand grappes my by the pussy is dat ook behoorlijk heftig...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator donderdag 29 november 2018 @ 20:55:26 #100
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183446523
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:21 schreef Roces18 het volgende:

[..]

voor 13 duizend euro mag jij mij betasten 8)7 :9~ >:)
ja mij ook maar dan moet je dat eerst afspreken en niet terwijl ik lig te maffen alvast aan de slag gaan en daarna 13.000 euro op het nachtkastje leggen want ik sla je toch echt helemaal kapot voor ik het in mijn zak steek :') 8)7
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 29 november 2018 @ 20:56:08 #101
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183446551
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 20:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja mij ook maar dan moet je dat eerst afspreken en niet terwijl ik lig te maffen alvast aan de slag gaan en daarna 13.000 euro op het nachtkastje leggen want ik sla je toch echt helemaal kapot voor ik het in mijn zak steek :') 8)7
Exact.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')