abonnement Unibet Coolblue
pi_183433079
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 01:07 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Nergens heen , alles legt plat
-O-
pi_183433083
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 01:05 schreef BakkieBaksteen het volgende:

[..]

Heb juist het idee dat zij wel probeert tot een vergelijk te komen maar door Hekske elke keer aangevuurd wordt om weer de strijd aan te gaan. Hekske heeft issues, kan niet strijden is te laf of , vermoed ik, heeft geestelijke issues
Dat was eerder wel zo, nu is het volgens mij andersom. Hiske wil van de boodschappen af, maar meld dat niet, laat het gebeuren. Christel vindt dat ze daar een statement moet maken, dat ze boodschappen loslaat omdat iedereen maar wat doet.
  donderdag 29 november 2018 @ 01:09:30 #53
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_183433091
The show is over...

:W
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_183433092
pi_183433093
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 01:08 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat was eerder wel zo, nu is het volgens mij andersom. Hiske wil van de boodschappen af, maar meld dat niet, laat het gebeuren. Christel vindt dat ze daar een statement moet maken, dat ze boodschappen loslaat omdat iedereen maar wat doet.
Probleem is dat ze eigenlijk de boodschappen niet wil loslaten. Ze wil gewoon dat iedereen naar haar luisterde en precies doet wat zij zegt. Dit heeft ze vaker gedaan.
pi_183433094
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 01:09 schreef tonja het volgende:
The show is over...

:W
:)

[ Bericht 29% gewijzigd door onpartijdigert op 29-11-2018 09:10:23 ]
pi_183433097
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 01:08 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat was eerder wel zo, nu is het volgens mij andersom. Hiske wil van de boodschappen af, maar meld dat niet, laat het gebeuren. Christel vindt dat ze daar een statement moet maken, dat ze boodschappen loslaat omdat iedereen maar wat doet.
Interpreteer m anders maar zal deze visie meenemen in volgende scènes O-) vooralsnog enkel een bang muisje in bed :O
pi_183433114
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 01:10 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Probleem is dat ze eigenlijk de boodschappen niet wil loslaten. Ze wil gewoon dat iedereen naar haar luisterde en precies doet wat zij zegt. Dit heeft ze vaker gedaan.
Precies. Ze wilde helemaal niet dat Shelly erbij kwam om de boodschappen te doen. Laat staan Shelly en Lotus samen.
Ik vond het prachtig dat heel snel daarna Shelly en Lotus samen de boodschappen aan het doen waren. _O-
pi_183433120
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 01:11 schreef BakkieBaksteen het volgende:

[..]

Interpreteer m anders maar zal deze visie meenemen in volgende scènes O-) vooralsnog enkel een bang muisje in bed :O
Dat laatste op zeker. :Y
pi_183433171
Morgen behangen en schilderen streams waarschijnlijk.
Huisjes moeten van binnen opgeknapt worden.
pi_183433280
Maar zoals ik het nu heb gezien vanaaf willen de drie Musketiers die uit de BV zijn gestapt niet hun facturen gaan betalen.
Slechts een envelopje met 250 euro willen ze aan de BV geven.
Terwijl de werkelijke kosten die ze gemaakt hebben ten koste van de BV veel hoger liggen.
Dat is toch een beetje vreemd. Moet de BV dan opdraaien voor al die rare uitgaven die hun doen? Of moeten ze gewoon echt maar 'ns alles betalen en op de blaren gaan zitten met die varkensstal als B&B die voor geen meter loopt?
Wat ik vanmiddag hoorde was dat die wellness/sauna er ook niet gaat komen, de leverancier wil niet meer met hun in zee gaan.
Faal nummer zoveel, nu nog 2 weken regen en dan begint die wigwam echt door te lekken.
Zitten ze helemaal in een modderpoel.
Maar dat gun ik ze wel.
pi_183433304
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 01:52 schreef Yaksa het volgende:
Maar zoals ik het nu heb gezien vanaaf willen de drie Musketiers die uit de BV zijn gestapt niet hun facturen gaan betalen.
Slechts een envelopje met 250 euro willen ze aan de BV geven.
Terwijl de werkelijke kosten die ze gemaakt hebben ten koste van de BV veel hoger liggen.
Dat is toch een beetje vreemd. Moet de BV dan opdraaien voor al die rare uitgaven die hun doen? Of moeten ze gewoon echt maar 'ns alles betalen en op de blaren gaan zitten met die varkensstal als B&B die voor geen meter loopt?
Wat ik vanmiddag hoorde was dat die wellness/sauna er ook niet gaat komen, de leverancier wil niet meer met hun in zee gaan.
Faal nummer zoveel, nu nog 2 weken regen en dan begint die wigwam echt door te lekken.
Zitten ze helemaal in een modderpoel.
Maar dat gun ik ze wel.
Die 250 is de water gas en Electra. Hiske kwam verder nog met een aantal rekeningen die allang betaald zijn(paard en horloges), rekeningen die gewoon onzin zijn(de kleding van Mari en een b&b investering die ze helemaal nooit gehad hebben) en wel 199 euro voor de hamburgers, wat natuurlijk vrij onmogelijk is.

Daarbij heeft ze nergens bonnen van maar doet ze zoals zij het zegt "een kleine schatting". Daar kun je als finance natuurlijk niet mee aankomen.
pi_183433312
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 02:00 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Die 250 is de water gas en Electra. Hiske kwam verder nog met een aantal rekeningen die allang betaald zijn(paard en horloges), rekeningen die gewoon onzin zijn(de kleding van Mari en een b&b investering die ze helemaal nooit gehad hebben) en wel 199 euro voor de hamburgers, wat natuurlijk vrij onmogelijk is.

Daarbij heeft ze nergens bonnen van maar doet ze zoals zij het zegt "een kleine schatting". Daar kun je als finance natuurlijk niet mee aankomen.
Dat gaan we morgen zien, want een schatting is wel degelijk iets waar je gebroeders op kunt pakken. Ze beweren namelijk zelf iets totaal anders, en dat is niet transparant genoeg.
pi_183433321
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 02:03 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Dat gaan we morgen zien, want een schatting is wel degelijk iets waar je gebroeders op kunt pakken. Ze beweren namelijk zelf iets totaal anders, en dat is niet transparant genoeg.
Dat zij iets heel anders beweren zegt helemaal niks. Het is aan finance om de juiste factuur op te maken en dus de juiste bedragen te hebben. Die schatting van hiske kan niemand wat mee. Als rekeningen bij finance binnenkomen dan hoort finance dat duidelijk te hebben. Als de broeders daarbij rekeningen betalen en een merel houd dat geld lekker op zak en beweert van niks te weten dan slaat dat natuurlijk ook nergens op.

En rekeningen van maanden geleden erbij halen en zelfs investeringen die nooit gedaan zijn?
pi_183433349
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 02:08 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat zij iets heel anders beweren zegt helemaal niks. Het is aan finance om de juiste factuur op te maken en dus de juiste bedragen te hebben. Die schatting van hiske kan niemand wat mee. Als rekeningen bij finance binnenkomen dan hoort finance dat duidelijk te hebben. Als de broeders daarbij rekeningen betalen en een merel houd dat geld lekker op zak en beweert van niks te weten dan slaat dat natuurlijk ook nergens op.

En rekeningen van maanden geleden erbij halen en zelfs investeringen die nooit gedaan zijn?
Daarom zeg ik, wacht ff tot morgen.
Dat worden de juiste facturen erbij gepakt.
En er zijn wel degelijk investeringen in de B&B gedaan buiten de groep om.
Neem het kastje wat er staat, de tapijtjes, de chinese lamp, de badjassen, de bedden, het beddengoed, en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
In een tijd dat de B&B de kosten er niet of nauwelijks uit kon halen.
En dat kunnen ze nu ook niet.
Dat ding is gewoon niet rendabel. Kost meer dan het oplevert.
pi_183433363
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 02:22 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Daarom zeg ik, wacht ff tot morgen.
Dat worden de juiste facturen erbij gepakt.
En er zijn wel degelijk investeringen in de B&B gedaan buiten de groep om.
Neem het kastje wat er staat, de tapijtjes, de chinese lamp, de badjassen, de bedden, het beddengoed, en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
In een tijd dat de B&B de kosten er niet of nauwelijks uit kon halen.
En dat kunnen ze nu ook niet.
Dat ding is gewoon niet rendabel. Kost meer dan het oplevert.
Voor zover ik weet hebben ze dat toch echt allemaal zelf betaald. De meesten wilden die yurt namelijk helemaal niet hebben. En rendabel, tja het is behalve b&b ook hun woning. Zij hebben geen mooi huisje gebouwd op kosten van bv gekregen.

Daarbij hebben ze toch regelmatig b&b gasten, dit weekend ook weer. Ik ben helemaal niet eens zo fan van de heren. Toen met die rozenkransen vond ik ze echt achterlijk bezig maar het valt bijna niet te ontkennen dat wat hiske doet puur uit rancune is. Ik ben ook benieuwd of er bonnetjes komen want merel heeft werkelijk niks op orde.
  donderdag 29 november 2018 @ 02:34:52 #67
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_183433364
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 02:31 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Voor zover ik weet hebben ze dat toch echt allemaal zelf betaald. De meesten wilden die yurt namelijk helemaal niet hebben. En rendabel, tja het is behalve b&b ook hun woning. Zij hebben geen mooi huisje gebouwd op kosten van bv gekregen.

Daarbij hebben ze toch regelmatig b&b gasten, dit weekend ook weer. Ik ben helemaal niet eens zo fan van de heren. Toen met die rozenkransen vond ik ze echt achterlijk bezig maar het valt bijna niet te ontkennen dat wat hiske doet puur uit rancune is. Ik ben ook benieuwd of er bonnetjes komen want merel heeft werkelijk niks op orde.
Helemaal met je eens, voor wat het waard is. _O_ _O_
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
pi_183433371
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 02:31 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Voor zover ik weet hebben ze dat toch echt allemaal zelf betaald. De meesten wilden die yurt namelijk helemaal niet hebben. En rendabel, tja het is behalve b&b ook hun woning. Zij hebben geen mooi huisje gebouwd op kosten van bv gekregen.

Daarbij hebben ze toch regelmatig b&b gasten, dit weekend ook weer. Ik ben helemaal niet eens zo fan van de heren. Toen met die rozenkransen vond ik ze echt achterlijk bezig maar het valt bijna niet te ontkennen dat wat hiske doet puur uit rancune is. Ik ben ook benieuwd of er bonnetjes komen want merel heeft werkelijk niks op orde.
Ze hebben idd regelmatig B&B gasten die door de FEBO worden aangedragen.
En ze verdommen het dan nog om die mensen een fatsoenlijk ontbijtje voor te zetten.
Dat ging in de tijd van Uto 1 bij Charlotte en Laura toch wel een stuk beter.
Mooie B&B, waar niemand anders mocht liggen, Goed ontbijt met afbakbroodjes, vers beleg, gekookte eitjes, sinaasappelsap en zo.
Dit lijkt er niet eens op.
  donderdag 29 november 2018 @ 02:43:25 #69
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_183433373
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 02:41 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Ze hebben idd regelmatig B&B gasten die door de FEBO worden aangedragen.
En ze verdommen het dan nog om die mensen een fatsoenlijk ontbijtje voor te zetten.
Dat ging in de tijd van Uto 1 bij Charlotte en Laura toch wel een stuk beter.
Mooie B&B, waar niemand anders mocht liggen, Goed ontbijt met afbakbroodjes, vers beleg, gekookte eitjes, sinaasappelsap en zo.
Dit lijkt er niet eens op.
We hebben het hier over uto2, dus elke vergelijking met de 1e gaat volledig mank !
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
  donderdag 29 november 2018 @ 02:46:11 #70
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_183433375
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 02:41 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Ze hebben idd regelmatig B&B gasten die door de FEBO worden aangedragen.
En ze verdommen het dan nog om die mensen een fatsoenlijk ontbijtje voor te zetten.
Dat ging in de tijd van Uto 1 bij Charlotte en Laura toch wel een stuk beter.
Mooie B&B, waar niemand anders mocht liggen, Goed ontbijt met afbakbroodjes, vers beleg, gekookte eitjes, sinaasappelsap en zo.
Dit lijkt er niet eens op.
Bovendien, als die gasten door de FEBO worden aangedragen, zoals je stelt, maakt het niets uit wat ze te eten krijgen, want dan worden ze er waarschijnlijk voor betaald om te komen.......
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
pi_183433377
quote:
2s.gif Op donderdag 29 november 2018 02:46 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Bovendien, als die gasten door de FEBO worden aangedragen, zoals je stelt, maakt het niets uit wat ze te eten krijgen, want dan worden ze er waarschijnlijk voor betaald om te komen.......
En dat bedoel ik dus.
De boekingen die Brenda deze week onmiddellijk kreeg zijn wel van bezoekers die graag door haar ontvangen willen worden.
  donderdag 29 november 2018 @ 02:53:45 #72
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_183433378
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 02:52 schreef Yaksa het volgende:

[..]

En dat bedoel ik dus.
De boekingen die Brenda deze week onmiddellijk kreeg zijn wel van bezoekers die graag door haar ontvangen willen worden.
Compleet in tegenspraak met je post over de Yurt B&B.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
  donderdag 29 november 2018 @ 02:54:34 #73
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_183433379
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
pi_183433380
quote:
2s.gif Op donderdag 29 november 2018 02:46 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Bovendien, als die gasten door de FEBO worden aangedragen, zoals je stelt, maakt het niets uit wat ze te eten krijgen, want dan worden ze er waarschijnlijk voor betaald om te komen.......
En krijgen na vertrek een ontbijtje van Huub persoonlijk. 🍽
pi_183433382
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 02:52 schreef Yaksa het volgende:

[..]

En dat bedoel ik dus.
De boekingen die Brenda deze week onmiddellijk kreeg zijn wel van bezoekers die graag door haar ontvangen willen worden.
Jij zit bij de febo en weet wat echt is en wat niet? Knap. Daarbij die boekingen van bbrenda, zijn tot dusver alleen mailtjes. Er is geen betaling binnen gekomen. Dat hebben we vaker meegemaakt. Nepmailtjes genoeg.

En als er bezoekers zijn die graag door brenda ontvangen worden gun ik haar dat ook. Ik begrijp niet helemaal wat dat met.elkaar te maken heeft. Overigens heb ik tot nu toen bij merel en brenda wel allemaal inkopen gezien die betaald worden door de bv, die nogal vaag zijn. Bitterballen inkopen zonder dat er 1 klant bevestigd is? 1 dekbed en kussen, bacardi. Allemaal betaald door bv, zonder dat er 1 betaalde klant is vastgesteld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')