Iets wat mensen gebruiken en dus bijv op hun bureau hebben staan. Daarom zijn pennen zo populair.quote:Op woensdag 28 november 2018 21:16 schreef hartloper het volgende:
Wat zijn goede artikelen voor een relatiegeschenk/reclame materiaal?
Doel: reclame maken > naam op laten vallen
En kalenders natuurlijk, muismatjes, koffiekopjes, glazen, eigenlijk alles wat veel in beeld komt.quote:Op woensdag 28 november 2018 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets wat mensen gebruiken en dus bijv op hun bureau hebben staan. Daarom zijn pennen zo populair.
Thanks. Pennen dacht ik ook al aan, kan iedereen wel gebruiken.quote:Op donderdag 29 november 2018 10:16 schreef ETA het volgende:
Echter als je het wil gebruiken bij een kennismakingsgesprek, dan is een mok uit het niets geven een beetje raar. Hier is een pen toch handig, dit kan je bij een folder of een mapje met informatie meegeven. Of een bedrukt USB stick om wat digitale info, deze belanden vaak ergens in een bureau, maar worden vaak ook wel weer hergebruikt. Je wil dat jouw naam blijft opduiken in dagelijks gebruik.
Ik ken ze niet, maar ik werk op een iets andere schaal (tiental miljoenen per jaar) en heb hiervoor specifieke partners die voor mij sourcen over de hele wereld. Dus qua prijs per stuk is het ook niet te vergelijken. Betreft kwaliteit kan ik aanraden eerst een sample op te vragen (desnoods onbedrukt), want je wil wel een goed werkende pen, anders verdwijnt de pen wel heel snel in de la zonder gebruikt te worden.quote:
Zorg dan wel voor een goede pen, als je zo'n pen hebt die uit elkaar valt na drie keer schrijven vinden mensen dat eerder vervelend dan prettig.quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:09 schreef hartloper het volgende:
[..]
Thanks. Pennen dacht ik ook al aan, kan iedereen wel gebruiken.
En dat in combinatie met een schrijfblok en natuurlijk een opvallende folder
quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:28 schreef -Miauw- het volgende:
Yes, vraag altijd een sample!
Mijn collega bestelde een aantal banners in 'Amsterdam rood', nou mooi roze is ook niet lelijk.
Ik kreeg een keer een doosje pepermuntjes in de vorm en stijl van een doosje medicijnen. Vond ik ook erg grappig en hoorde er een hoop mensen over pratenquote:Op donderdag 29 november 2018 08:59 schreef hartloper het volgende:
@mubassie: gezondheidszorg/administratie
@postbus100: 750 a 1000 euro marketingbudget voor vanalles
Thanks allemaal.
Gaat zich niet om random maar uitdelen in de winkelstraat.
Maar laten we beginnen met fam, vrienden, potentiele klanten waar je op kennismakingsgesprek gaat. Even een poosje investeren in de naamsbekendheid wil ik
Dat is een van onze grootste problemen, we hebben 2 hele specifieke kleuren. Echter is het altijd een uitdaging om deze kleuren goed te krijgen, vooral omdat je de ene keer een kledingstuk in die kleur wil hebben, de andere een gekleurd plastic onderdeel, en dan weer een geprint logo. Consistentie is belangrijk, dus samples hiermee ook.quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:28 schreef -Miauw- het volgende:
Yes, vraag altijd een sample!
Mijn collega bestelde een aantal banners in 'Amsterdam rood', nou mooi roze is ook niet lelijk.
Dat is een leuk idee.quote:Op vrijdag 30 november 2018 13:03 schreef Mrmime het volgende:
Ik kreeg eens pennen in de vorm van een injectiespuit. Was nog een fijne pen ook.
Leuke combi tussen administratie en zorg
Snoepjes in pilvorm vind ik een zeer slecht idee. Hiermee ga je verwarring creëren bij kwetsbare doelgroepen. Stel dat een ouder het kind een snoepje in pilvorm geeft. Dan heb je kans dat de kind later een echte pil kan verwarren met een snoepje, met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:30 schreef hartloper het volgende:
[..]
Dat is een leuk idee.
Die snoepjes in pilvorm ook.
Waar kun je die vinden?
Wij maken jaarlijks een kalender waar je in een overzicht 3 maanden kan zien + weeknummers. Deze is zo populair dat de gehele industrie hier gebruik van maakt .quote:Op donderdag 29 november 2018 08:59 schreef hartloper het volgende:
@mubassie: gezondheidszorg/administratie
@postbus100: 750 a 1000 euro marketingbudget voor vanalles
Thanks allemaal.
Gaat zich niet om random maar uitdelen in de winkelstraat.
Maar laten we beginnen met fam, vrienden, potentiele klanten waar je op kennismakingsgesprek gaat. Even een poosje investeren in de naamsbekendheid wil ik
Bij mij op het werk hebben die gecombineerd in een sleutelhanger in de vorma van een fles opener met magneetje met zo'n muntje er opquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |