abonnement Unibet Coolblue
pi_183431915
Houd een overlastlogboek bij en klaag bij je verhuurder.
Als het bedrijfsmatig is, dan kan het zijn dat ze de huurvoorwaarden overtreden.
dag
pi_183433662
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:15 schreef Postbus100 het volgende:
Wellicht eens met ze gaan praten (niet op zaterdagmorgen), bakje koffie erbij, en informeren hoe dit nu zo gekomen is. En aangeven wat voor jou de overlast is, en hoe jullie dat gaan oplossen.
Dit. Dreigen en klappen uitdelen kan altijd nog maar wat is er mis met een korte babbel?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_183433738
Moeilijk gedoe hier, gewoon de woningcoorp bellen dat mevr boven je een bedrijf er op nahoudt in de woning.

Word ze er zo uitgeflikkerd als ze ermee doorgaat, want dat is niet toegestaan.

Gemeente bellen dat mevr boven je een bedrijf er op nahoudt in een huurwoning, zal vast geen gastouder vergunning hebben dus dat word kaantje.

Ik zou het wel weten in ieder geval.
pi_183435149
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 07:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Moeilijk gedoe hier, gewoon de woningcoorp bellen dat mevr boven je een bedrijf er op nahoudt in de woning.

Word ze er zo uitgeflikkerd als ze ermee doorgaat, want dat is niet toegestaan.

Gemeente bellen dat mevr boven je een bedrijf er op nahoudt in een huurwoning, zal vast geen gastouder vergunning hebben dus dat word kaantje.

Ik zou het wel weten in ieder geval.
De openingspost spreekt van " vermoedelijk voor geld", mensen gaan dat gewoon ontkennen hoor en TS weet het ook niet zeker, en waarom gelijk zo zwaar geschut? Ts kan gewoon weer eens gaan praten, zoals hier al genoemd.
pi_183435296
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 10:15 schreef paulowna het volgende:

[..]

De openingspost spreekt van " vermoedelijk voor geld", mensen gaan dat gewoon ontkennen hoor en TS weet het ook niet zeker, en waarom gelijk zo zwaar geschut? Ts kan gewoon weer eens gaan praten, zoals hier al genoemd.
Praten met mensen of iemand die je bij de eerste poging al uitlacht en zich probeert te beroepen dat dit normale leefgeluiden zijn? Wat het natuurlijk niet is in dit geval.
pi_183435314
Ja, kinderen spelen maar lijkt mij niet veel gevraagd om tussen. 8 en 10 te kleuren/filmkijken/lezen of andere bezigheid zonder rennen en springen. Daar mag je echt wel wat van zeggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door potjecreme op 29-11-2018 13:19:52 ]
pi_183436393
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 10:15 schreef paulowna het volgende:

[..]

De openingspost spreekt van " vermoedelijk voor geld", mensen gaan dat gewoon ontkennen hoor en TS weet het ook niet zeker, en waarom gelijk zo zwaar geschut? Ts kan gewoon weer eens gaan praten, zoals hier al genoemd.
Kind maken en de bovenburen er tegen betaling op laten passen. Dan heb je bewijs.
"Pools are perfect for holding water"
pi_183436988
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 10:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Praten met mensen of iemand die je bij de eerste poging al uitlacht en zich probeert te beroepen dat dit normale leefgeluiden zijn? Wat het natuurlijk niet is in dit geval.
Ik las niet dat TS uitgelachen is.
  donderdag 29 november 2018 @ 12:43:44 #59
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_183437024
Waarom moeten die kinderen binnen touwtje springen dan? Doe dat lekker buiten op straat of zo
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  donderdag 29 november 2018 @ 12:49:56 #60
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_183437117
Je kan kijken of de vloer afdoende geisoleerd is.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_183438792
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 12:41 schreef paulowna het volgende:

[..]

Ik las niet dat TS uitgelachen is.
Staat er ook niet:
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 19:12 schreef Fyrefox het volgende:
Moeder opende de deur. Ik vroeg of ze aan het verbouwen waren, moeder lachte me toe en zei dat...
Toelachten en uitlachen is niet hetzelfde.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_183438866
dank!
pi_183439126
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:18 schreef baskick het volgende:

[..]

Staat er ook niet:

[..]

Toelachten en uitlachen is niet hetzelfde.
Mwah in de context van het verhaal ga ik er vanuit dat TS uitlachte bedoelde, maar goed dat moet ie maar duidelijker maken als hij ooit nog reageert.
pi_183439236
Waarom niet praten met die mensen over een simpele oplossing?
Als het geluid enkel van het touwtjespringen komt waarom schaffen ze dan niet een soort mat aan, zoiets wat je ook in sporthallen ziet liggen misschien, eventueel via Marktplaats waar die kinderen op springen. Als er ruimtegebrek is misschien iets dat je kunt oprollen de rest van de week.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_183439290
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:48 schreef Bloemkool het volgende:
Waarom niet praten met die mensen over een simpele oplossing?
Als het geluid enkel van het touwtjespringen komt waarom schaffen ze dan niet een soort mat aan, zoiets wat je ook in sporthallen ziet liggen misschien, eventueel via Marktplaats waar die kinderen op springen. Als er ruimtegebrek is misschien iets dat je kunt oprollen de rest van de week.
die kinderen gaan maar fijn buiten touwtjespringen, welke mafkees bedenkt nou dat je dat binnen in een appartement moet gaan doen?
pi_183439312
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:50 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

die kinderen gaan maar fijn buiten touwtjespringen, welke mafkees bedenkt nou dat je dat binnen in een appartement moet gaan doen?
Als de TS ze zover krijgt is het probleem ook opgelost ... maar aangezien ze zijn probleem nu ook al niet serieus namen.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_183439365
Ik denk niet dat je hier veel aan kunt doen. Het is niet verboden om op andermans kinderen te passen. En kinderen maken nu eenmaal leefgeluiden.
Definitely not CIA
pi_183439919
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:54 schreef capricia het volgende:
Ik denk niet dat je hier veel aan kunt doen. Het is niet verboden om op andermans kinderen te passen. En kinderen maken nu eenmaal leefgeluiden.
Uh in een bedrijfsmatige uitvoering aka kinderopvang of gastouder opvang, ja daar zijn wel degelijk regels voor.
Het mag niet zomaar, het eerste sowieso niet en gastouder zijn heeft tegenwoordig ook wettelijk verplichte eisen.
Zomaar een bordje ophangen van ik ben gastouder, dat mag dus niet meer.
pi_183439941
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 15:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Uh in een bedrijfsmatige uitvoering aka kinderopvang of gastouder opvang, ja daar zijn wel degelijk regels voor.
Het mag niet zomaar, het eerste sowieso niet en gastouder zijn heeft tegenwoordig ook wettelijk verplichte eisen.
Zomaar een bordje ophangen van ik ben gastouder, dat mag dus niet meer.
Ja. Bewijs dat maar eens. Lijkt me heel lastig.
Definitely not CIA
  vrijdag 30 november 2018 @ 11:30:42 #70
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_183454330
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 20:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Geluidsoverlast is gekmakend.
Zo, zeg dat wel :')
With the stars as her umbrella
  Spellchecker vrijdag 30 november 2018 @ 11:50:33 #71
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_183454625
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:54 schreef capricia het volgende:
En kinderen maken nu eenmaal leefgeluiden.
Zeker. Maar je kunt dat als (gast-)ouder wel beperken. Niet binnen touwtjespringen bijvoorbeeld als je benedenburen hebt.
pi_183456229
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2018 19:44 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Wel als je in een appartement woont.. dan kies je er voor om bovenop anderen te wonen.. en of ze nou op visite zijn of om een andere reden..

Bij mn pa en zn vriendin zijn maandags ook zes koters en drie volwassenen op een flatje..
Thats life enzo..
springen die ook touwtje dan?
touwtje springen is echt wat anders dan mensen die gewoon praten en heen en weer lopen (niet stampen).
pi_183456261
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 12:43 schreef karr-1 het volgende:
Waarom moeten die kinderen binnen touwtje springen dan? Doe dat lekker buiten op straat of zo
En dit. echt niet nodig om dat binnen te doen.
  vrijdag 30 november 2018 @ 13:36:39 #74
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183456310
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 13:33 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

springen die ook touwtje dan?
touwtje springen is echt wat anders dan mensen die gewoon praten en heen en weer lopen (niet stampen).
Die zijn gewoon kind ja.. dus doen alles wat kinderen doen.. en dat geeft herrie..
Volwassenen praten en lopen heen en weer.. Kinderen niet..

Het is doodnormaal om 1 dag in de week op een partij (klein)kinderen te passen.. als het nou elke dag is, dan is het een ander verhaal.. maar bij "opa en oma" mogen ze alles..
Maar daar blijven het wel normale leefgeluiden om..
pi_183456743
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:15 schreef Postbus100 het volgende:
Wellicht eens met ze gaan praten (niet op zaterdagmorgen), bakje koffie erbij, en informeren hoe dit nu zo gekomen is. En aangeven wat voor jou de overlast is, en hoe jullie dat gaan oplossen.
Dit ja.

Al die adviezen om meteen instanties in te schakelen op basis van een paar aannames. :') Lekker vuil ook door ze aan te geven als nsb'er. Wat dacht je van eerst als een paar volwassenen rustig om tafel zitten en het onderling proberen op te lossen? Kweek eens wat ballen en ga je handen zelf vuil maken.

Als TS niet eens redelijkerwijs een paar pogingen onderneemt het onderling op te lossen (maar ze direct aangeeft bij de instanties), dan kan je de bal vroeg of laat keihard terug verwachten. De bovenburen kan je maar beter goed te vriend houden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')