abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183432996
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:14 schreef Greys het volgende:
Over humor, ik heb net het voorsteltopic teruggelezen en wéér gegierd om dit gedeelte van fred_b. Het aantal keren Daniel Dekker onderaan. Die laatste zin. Alles _O-

[..]

:D :D :D :D
Fucking christ; heb het al eerder gelezen natuurlijk, maar dit is echt hilarisch inderdaad :D

Fred is sowieso grappig. Ik heb laatst nog zijn NSF 2010 recap teruggelezen en liep de rest van de dag met een grijns op mijn gezicht rond.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183433134
Ik heb dat Cities Skylines weleens geprobeerd omdat ik iets heb met steden en steden maken (en de gameplay van Simcity niet zo heel leuk (meer) vond), maar ik vond het te moeilijk. :@ heb tutorial filmpjes gekeken van hoe je een goed wegennet maakt maar man, dat is bijna een studie op zich.

Wel jammer, ben eigenlijk nog steeds op zoek naar een goed stedenbouwspel wat echt aansluit bij wat ik wil.
Koel en donker bewaren
  donderdag 29 november 2018 @ 01:28:52 #53
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183433181
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 01:18 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb dat Cities Skylines weleens geprobeerd omdat ik iets heb met steden en steden maken (en de gameplay van Simcity niet zo heel leuk (meer) vond), maar ik vond het te moeilijk. :@ heb tutorial filmpjes gekeken van hoe je een goed wegennet maakt maar man, dat is bijna een studie op zich.

Wel jammer, ben eigenlijk nog steeds op zoek naar een goed stedenbouwspel wat echt aansluit bij wat ik wil.
Het is inderdaad wel lastig om iets echt goed te maken. Maar eigenlijk kan iedereen zijn/haar eigen draai er wel aan geven.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183433187
Ik heb iets met bouwspelen en studies dat als ik er met goede moed aan begin, het altijd uiteindelijk op een fiasco uitloopt.

Ik heb wel eens Simcity gehad, en kwam nooit verder dan een huizenblok en wat boompjes toen het geld al op was. Uiteindelijk heb ik wat cheats gevonden waardoor ik eindeloos geld had en kon bouwen naar wat ik leuk vond; kwam er elke minuut een of andere razende adviseur in beeld dat ik met geld aan het smijten was en moest oppassen. Het kwartje dat ik geld in overvloed had, was nog niet gevallen blijkbaar :')

En vraag me al helemaal nooit naar wegennetten; dan ga je geheid dood
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 29 november 2018 @ 01:34:50 #55
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183433207
Aoibhin in actie bij het spelen van een bouwspel:

Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183433214
Ik vind het met dat soort spellen vooral vervelend dat de stad min of meer vanzelf ontstaat en groeit. Ik ben dan denk ik toch meer van het micromanagen dat ik alles zelf in de hand wil houden.

Nja op een of andere manier is het nooit helemaal wat ik zoek. En het wordt dus te lastig naarmate je stad groter wordt om het goed te doen.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 november 2018 @ 01:39:38 #57
163650 Greys
pi_183433222
Ik vond jaren geleden een beetje knap aardbeienveldje aanleggen in Farmville al lastig.

Soms mis ik het bijna, het was zo rustgevend dat getrut met oogsten en zaaien en varkens enzo. En toen heb ik het verwaarloosd en nu liggen al m'n veulens lallend in de goot met een naald in hun arm. ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 29 november 2018 @ 01:40:13 #58
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_183433225
Ik heb eens zitten kijken naar de systeemeisen voor Cities Skylines.
Meteen maar opgegeven, dat gaat dit barreltje nooit aankunnen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_183433230
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2018 01:39 schreef Greys het volgende:
En toen heb ik het verwaarloosd en nu liggen al m'n veulens lallend in de goot met een naald in hun arm. ;(
:D
Koel en donker bewaren
pi_183433238
Dat jullie allemaal nog wakker zijn joh :P ik moet eigenlijk gaan slapen van mezelf, maar heb geen zin.
Koel en donker bewaren
  donderdag 29 november 2018 @ 01:45:18 #61
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183433244
Ik hoef morgen niet vroeg te beginnen, dus dat scheelt. En kan toch nog niet slapen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 29 november 2018 @ 01:45:27 #62
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_183433246
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 01:36 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het met dat soort spellen vooral vervelend dat de stad min of meer vanzelf ontstaat en groeit. Ik ben dan denk ik toch meer van het micromanagen dat ik alles zelf in de hand wil houden.

Nja op een of andere manier is het nooit helemaal wat ik zoek. En het wordt dus te lastig naarmate je stad groter wordt om het goed te doen.
Enige wat ik aan simcity erg vervelend vond was dat het spel om de zoveel tijd besloot dat er een paar gebouwen anders moesten. Had je eindelijk dure grond in je commerciële district, paar mooie torens erop, vallen ineens je torens weg om plaats te maken voor luxe laagbouw. Gaat je skyline. }:|
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 29 november 2018 @ 01:46:47 #63
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_183433252
Ik heb morgenochtend wel een afspraak, maar die is pas om 10 uur en slapen kan ik toch nog niet.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 29 november 2018 @ 01:49:04 #64
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_183433265
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 01:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb iets met bouwspelen en studies dat als ik er met goede moed aan begin, het altijd uiteindelijk op een fiasco uitloopt.

Ik heb wel eens Simcity gehad, en kwam nooit verder dan een huizenblok en wat boompjes toen het geld al op was. Uiteindelijk heb ik wat cheats gevonden waardoor ik eindeloos geld had en kon bouwen naar wat ik leuk vond; kwam er elke minuut een of andere razende adviseur in beeld dat ik met geld aan het smijten was en moest oppassen. Het kwartje dat ik geld in overvloed had, was nog niet gevallen blijkbaar :')

En vraag me al helemaal nooit naar wegennetten; dan ga je geheid dood
Hoe was jij eigenlijk met het aanleggen van wegennetten, nog tips? O-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_183433326
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2018 01:34 schreef Redefine het volgende:
Aoibhin in actie bij het spelen van een bouwspel:

[ afbeelding ]
Ja, zo is het wel zo ongeveer :D

Ik had mijn cd-rom van Simcity echt de vuilnisbak in geflikkerd als ik die cheats niet had gevonden. Want na 1 blok was het geld op en wist ik niet hoe ik het verder moest plannen :') Dan maar geld aftappen met valsspelen en een leuke stad designen *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183433333
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 01:36 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het met dat soort spellen vooral vervelend dat de stad min of meer vanzelf ontstaat en groeit. Ik ben dan denk ik toch meer van het micromanagen dat ik alles zelf in de hand wil houden.
Dan hadden wij duidelijk een ander spel in handen. Een stad die uit zichzelf groeit zou ik juist heerlijk hebben gevonden. :D

Mijn frustratie met Simcity was juist dat mijn stad altijd zo doods bleef en nooit wat deed :') Ik moet aldoor zelf wat doen om iets van de grond te krijgen (maar ik zou er niet van opkijken als dat allemaal door mijn onkunde kwam).

(Greys, geef me maar geen zebrastekje; I will let you down)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183433335
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2018 01:39 schreef Greys het volgende:
Ik vond jaren geleden een beetje knap aardbeienveldje aanleggen in Farmville al lastig.

Soms mis ik het bijna, het was zo rustgevend dat getrut met oogsten en zaaien en varkens enzo. En toen heb ik het verwaarloosd en nu liggen al m'n veulens lallend in de goot met een naald in hun arm. ;(
Dat heb ik met Neopets (weet niet of je dat kent); heel fanatiek mee bezig geweest en nu zijn mijn pets al jaren stervend :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183433348
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2018 01:49 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hoe was jij eigenlijk met het aanleggen van wegennetten, nog tips? O-)
Tips ga ik je niet geven; ik heb je er graag bij op de 20e van januari
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † donderdag 29 november 2018 @ 02:36:50 #69
368283 ato
pi_183433366
Ik ben thuis *O* oh nee toch -O-
Morgen luisteren naar de Letlandse zooi op mijn Blue tooth en tussendoor mijn koffer leeg kiepen :P
Life can be a bitch, so like it..
pi_183433969
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 02:36 schreef ato het volgende:
Ik ben thuis *O* oh nee toch -O-
Morgen luisteren naar de Letlandse zooi op mijn Blue tooth en tussendoor mijn koffer leeg kiepen :P
Die krokodil was de beste en die had je al gehoord toch?
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 29 november 2018 @ 08:44:23 #71
39237 crew  H_T
2733
pi_183434216
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2018 01:39 schreef Greys het volgende:
Ik vond jaren geleden een beetje knap aardbeienveldje aanleggen in Farmville al lastig.

Soms mis ik het bijna, het was zo rustgevend dat getrut met oogsten en zaaien en varkens enzo. En toen heb ik het verwaarloosd en nu liggen al m'n veulens lallend in de goot met een naald in hun arm. ;(
:D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 29 november 2018 @ 08:49:20 #72
39237 crew  H_T
2733
pi_183434248
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 02:11 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, zo is het wel zo ongeveer :D

Ik had mijn cd-rom van Simcity echt de vuilnisbak in geflikkerd als ik die cheats niet had gevonden. Want na 1 blok was het geld op en wist ik niet hoe ik het verder moest plannen :') Dan maar geld aftappen met valsspelen en een leuke stad designen *O*
Ik ken het probleem. Bij mij kwam dat doordat ik teveel op de groei bouwde.

Energiecentrale in een hoekje van de kaart ver bij de huizen en zo vandaan, alvast lekker veel blokken toewijzen en een ringweg bouwen en dan eigenlijk al geen geld meer hebben voor de waterleiding. En omdat er nog niemand woont in je stad krijg je bijna niks via belastingen. Doe je een keer wel verstandig dan zit je alsnog lang te wachten. Best leuk voor af en toe een keer dus, maar ik hou het niet vol
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 29 november 2018 @ 08:52:11 #73
39237 crew  H_T
2733
pi_183434271
quote:
14s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:46 schreef Greys het volgende:
Dank voor het checken! Ga ik even vragen hoe dat kan.
Toevoeging: als ik op m'n telefoon om de desktopversie vraag doet ie dat wel. Ook op pc is er niets aan de hand.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  † In Memoriam † donderdag 29 november 2018 @ 11:27:45 #74
43556 miss_dynastie
pi_183435922
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2018 01:39 schreef Greys het volgende:
Ik vond jaren geleden een beetje knap aardbeienveldje aanleggen in Farmville al lastig.

Soms mis ik het bijna, het was zo rustgevend dat getrut met oogsten en zaaien en varkens enzo. En toen heb ik het verwaarloosd en nu liggen al m'n veulens lallend in de goot met een naald in hun arm. ;(
Dat vind ik echt zo stom van mezelf. Ik kan echt obsessief bezig zijn met een spel. Dat ik net niet verslaafd ben zeg maar. En dan op een dag is het gewoon voorbij zonder aanleiding, ik log niet meer in en klaar. Ik snap mezelf soms niet _O-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 november 2018 @ 11:29:09 #75
163650 Greys
pi_183435945
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 08:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Toevoeging: als ik op m'n telefoon om de desktopversie vraag doet ie dat wel. Ook op pc is er niets aan de hand.
Dankjewel! Dan ligt het dus echt aan mobiel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')