abonnement Unibet Coolblue
pi_183461298
Privacy over je ¤¤¤ is alleen nodig als je dik aan het sjoemelen bent lijkt me Zo

Dat geld Kan je ook niet ff cashen zonder dat je de fiscus voor je neus hebt staan :D

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2018 17:59:19 ]
pi_183461908
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 16:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Beetje uit de hoogte doen maar je snapt er geen moer van. Cash geld sterft niet uit omdat mensen geen waarde aan privacy hechten, het is niet alsof mensen uit eigen beweging campagne voeren om cash geld af te schaffen. :')
Ik doe niet uit de hoogte ik trek conclusies uit zijn verhaal.
Blijkbaar weegt gebruiksgemak bij mensen zwaarder dan privacy. Als die coin niet ook gebruiksvriendelijk is zal het geen succes worden.
pi_183462043
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 17:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Privacy over je ¤¤¤ is alleen nodig als je dik aan het sjoemelen bent lijkt me Zo

Dat geld Kan je ook niet ff cashen zonder dat je de fiscus voor je neus hebt staan :D
Dat soort dingen zeggen ze altijd over privacy.
  vrijdag 30 november 2018 @ 19:20:26 #254
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183462827
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 18:39 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat soort dingen zeggen ze altijd over privacy.
blijkbaar ervaren mensen het zo ook. Mij maakt het ook biet heel veel uit
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183462884
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 18:30 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Ik doe niet uit de hoogte ik trek conclusies uit zijn verhaal.
Blijkbaar weegt gebruiksgemak bij mensen zwaarder dan privacy. Als die coin niet ook gebruiksvriendelijk is zal het geen succes worden.
Je moet van die simplistische conclusies trekken.

En wow wat doet iedereen hier wereldvreemd. Echt schrikbarend :D
pi_183462982
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:22 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Je moet van die simplistische conclusies trekken.

En wow wat doet iedereen hier wereldvreemd. Echt schrikbarend :D
Nee niet wereldvreemd, ik zou zeggen realistisch. Ik zeg nergens dat ik het er mee eens ben met de ontwikkelingen op privacygebied. Maar het aantal contante betalingen daalt al jaren, terwijl pin transacties stijgen. Mensen weten dat pin betalingen altijd te traceren zijn maar blijkbaar is dat voor het gros van de mensen geen probleem.
Waarom zouden ze dan met cryptos dan zich ineens zorgen gaan maken om privacy? Ik zie dat niet gebeuren.
pi_183463152
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:26 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Nee niet wereldvreemd, ik zou zeggen realistisch. Ik zeg nergens dat ik het er mee eens ben met de ontwikkelingen op privacygebied. Maar het aantal contante betalingen daalt al jaren, terwijl pin transacties stijgen. Mensen weten dat pin betalingen altijd te traceren zijn maar blijkbaar is dat voor het gros van de mensen geen probleem.
Waarom zouden ze dan met cryptos dan zich ineens zorgen gaan maken om privacy? Ik zie dat niet gebeuren.
Waarom trek jij dezelfde conclusie voor iedereen op deze wereldbol?

Er leven altijd mensen in de marge van de wet, of in landen zonder vrijheden, of je kan tig redenen verzinnen waarom financiële vrijheid goed is voor mensen.

Vanuit het veilige Nederland misschien lastig voor te stellen...

Dus ja, wel wereldvreemd.
pi_183463767
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:32 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Waarom trek jij dezelfde conclusie voor iedereen op deze wereldbol?

Er leven altijd mensen in de marge van de wet, of in landen zonder vrijheden, of je kan tig redenen verzinnen waarom financiële vrijheid goed is voor mensen.

Vanuit het veilige Nederland misschien lastig voor te stellen...

Dus ja, wel wereldvreemd.
Nee dat klinkt wel als een interessante markt ja.

Voor adoptie van een coin heb je voorzieningen nodig die in de marge nauwelijks beschikbaar zijn. Bitcoin zou ook in Venezuela gebruikt gaan worden omdat hyperinflatie hun fiatgeld slecht bruikbaar maakt. Maar dat gebeurde niet o.a. door lage aantal computers in dat soort landen. Maar ik zal het wel verkeerd zien met mijn wereldvreemde blik.
pi_183463958
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:57 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Nee dat klinkt wel als een interessante markt ja.

Voor adoptie van een coin heb je voorzieningen nodig die in de marge nauwelijks beschikbaar zijn. Bitcoin zou ook in Venezuela gebruikt gaan worden omdat hyperinflatie hun fiatgeld slecht bruikbaar maakt. Maar dat gebeurde niet o.a. door lage aantal computers in dat soort landen. Maar ik zal het wel verkeerd zien met mijn wereldvreemde blik.
Correct. Het is eigenlijk heel logisch. Hoe meer controle er op geld is (of wat dan ook), hoe meer behoefte er gaat zijn om je buiten die controle te begeven.
pi_183465536
En voor mensen die beweren dat privacy coins geen noodzaak zijn, of dat Bitcoin voldoende is op dat gebied:

thedrbits twitterde op vrijdag 30-11-2018 om 06:54:00 At LA Cybersecurity Summit today, the FBI guy on the panel repeatedly mentioned that they can easily trace #Bitcoin, but #Monero is not traceable and a huge problem for them. reageer retweet
pi_183466215
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 20:58 schreef KapBak het volgende:
En voor mensen die beweren dat privacy coins geen noodzaak zijn, of dat Bitcoin voldoende is op dat gebied:

thedrbits twitterde op vrijdag 30-11-2018 om 06:54:00 At LA Cybersecurity Summit today, the FBI guy on the panel repeatedly mentioned that they can easily trace #Bitcoin, but #Monero is not traceable and a huge problem for them. reageer retweet
Daarom hou ik m’n PivX nog maar ff ;)
pi_183466486
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 21:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Daarom hou ik m’n PivX nog maar ff ;)
Groot gelijk! :)
pi_183466677
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:26 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Nee niet wereldvreemd, ik zou zeggen realistisch. Ik zeg nergens dat ik het er mee eens ben met de ontwikkelingen op privacygebied. Maar het aantal contante betalingen daalt al jaren, terwijl pin transacties stijgen. Mensen weten dat pin betalingen altijd te traceren zijn maar blijkbaar is dat voor het gros van de mensen geen probleem.
Waarom zouden ze dan met cryptos dan zich ineens zorgen gaan maken om privacy? Ik zie dat niet gebeuren.
Je insinueert nog steeds dat mensen vrijwillig cash aan het opgeven zijn.
pi_183466710
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:57 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Nee dat klinkt wel als een interessante markt ja.

Voor adoptie van een coin heb je voorzieningen nodig die in de marge nauwelijks beschikbaar zijn. Bitcoin zou ook in Venezuela gebruikt gaan worden omdat hyperinflatie hun fiatgeld slecht bruikbaar maakt. Maar dat gebeurde niet o.a. door lage aantal computers in dat soort landen. Maar ik zal het wel verkeerd zien met mijn wereldvreemde blik.
Onzin, Bitcoin zou niet gebruikt worden, hun eigen coin. Het probleem was dat enkel buitenlanders het konden kopen en Venezolanen het konden cashen, en daarom is het een fiasco geworden. Wederom een kwaliteitspost gebaseerd op hearsay, chapeau.
  vrijdag 30 november 2018 @ 22:37:00 #266
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183468319
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:22 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Je moet van die simplistische conclusies trekken.

En wow wat doet iedereen hier wereldvreemd. Echt schrikbarend :D
Niet wereldvreemd.

Maar het overgrote deel van de mensen kan privacy geen moer schelen. Er zullen best mensen zijn waar het een issue voor is maar dat zal altijd een heel beperkt groepje zijn. Henk en Ingrid betalen liever met de Gulden bij de bakker om de hoek.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183471120
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 22:37 schreef fathank het volgende:

[..]

Niet wereldvreemd.

Maar het overgrote deel van de mensen kan privacy geen moer schelen. Er zullen best mensen zijn waar het een issue voor is maar dat zal altijd een heel beperkt groepje zijn. Henk en Ingrid betalen liever met de Gulden bij de bakker om de hoek.
Wat jij een beperkt groepje noemt, noem ik een reusachtige groep mensen op wereldwijde schaal
  zaterdag 1 december 2018 @ 07:57:53 #268
131603 Afwazig
Serious business
pi_183472107
Waves groen in een zee van rood door de release van de nieuwe app op iOS. Op Android is hij nu under review bij de Play store. Beste cryptocurrency app die er is momenteel by far. Ziet er echt prachtig uit.
  zaterdag 1 december 2018 @ 07:58:57 #269
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183472109
Bijna iedereen heeft wel een social media account of een Android of Apple telefoon. Hoezo mensen hechten waarde aan privacy?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183472450
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 07:58 schreef Rossdale het volgende:
Bijna iedereen heeft wel een social media account of een Android of Apple telefoon. Hoezo mensen hechten waarde aan privacy?
Om te beginnen betekent waarde hechten aan privacy niet dat je per se altijd anoniem wil zijn. Daarnaast zijn er ook mensen die helemaal geen social media accounts hebben, emailadressen waar hun naam niet in zit, geen IOT apparaten thuis. Maar die vallen niet op, omdat je ze in onze gedigitaliseerde wereld nooit tegenkomt. Ik ken ze wel.
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 1 december 2018 @ 09:46:54 #271
206731 Mortaxx
Doomer
pi_183472884
Is het nu waves maand
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  zaterdag 1 december 2018 @ 10:44:55 #272
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183473569
Jammer dat fok geen 'remind me' functie heeft zoals Reddit.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183474294
Wavesmaand!!!! JHahahajaaaaaajaaaa!
pi_183474459

_O_

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2018 12:00:32 ]
pi_183475321
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 17:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Privacy over je ¤¤¤ is alleen nodig als je dik aan het sjoemelen bent lijkt me Zo

Dat geld Kan je ook niet ff cashen zonder dat je de fiscus voor je neus hebt staan :D
Dat heb je mooi mis.

Dat is als zeggen dat je privacy alleen belangrijk is als je iets te verbergen hebt.
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

blijkbaar ervaren mensen het zo ook. Mij maakt het ook biet heel veel uit
Totdat het in handen komt van iemand waarvan je liever niet hebt dat hij/zij het weet.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2018 13:01:08 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')