abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183417097
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2018 11:50 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Gemeente Amsterdam :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 28 november 2018 @ 12:03:26 #27
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183417108
Even of dit wel of niet gewenst daargelaten, ik ben benieuwd hoe men dit rijmt met woningbouw en hoe links daar tegen aan kijkt. Want er moet echt abnormaal veel gebouwd gaan worden, ander staan zelfs mensen met urgentie nog jaren te wachten straks.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_183417130
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Lieg ik dan? Je weet dat ik geen fan ben van bepaalde groepen mensen, daarmee wil ik ze niet allemaal over één kam scheren. Maar ik ben al bekend met de ellende in Zuid-Limburg waar dat volk nog een flinke minderheid is. Alsof ik dan vrijwillig in een stad ga wonen waar 2/3e van de kinderen die geboren zijn al een bepaalde afkomst hebben en meer dan 50% van de bevolking uit Afrika of het midden-oosten komt. Natuurlijk, en dit kan ik niet vaak genoeg benadrukken, ook in Amsterdam loopt er een overvloed aan fatsoenlijke mensen rond van bepaalde afkomst waar ik mij zeer goed mee zou kunnen vermaken, maar ik ben bang dat ik mij weer aan het criminele gedeelte zou gaan irriteren en ik ben nu niet het type wat naar de grond kijkt en niets zegt.

Het is misschien racistisch, maar eigenlijk is het gewoon zelfbescherming. Daarom zou iemand zoals mij, iemand wat meer rechts is, niet goed kunnen aarden in Amsterdam.
Zeg ik dat je liegt? Ik vraag je gewoon waarom rechtse mensen Amsterdam zouden willen mijden. Ik was alleen even vergeten dat 'rechts' bij jou alleen en uitsluitend bepaald wordt door je positie omtrent buitenlanders.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 28 november 2018 @ 12:30:47 #29
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_183417477
Prima, ze zoeken het maar lekker uit daar.
pi_183417565
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 11:55 schreef Xa1pt het volgende:
Urgentie krijgen omdat je gescheiden bent lijkt me ook wat te gortig.
Dat zal waarschijnlijk ooit een gangbare situatie geweest zijn.
pi_183417605
Ik begrijp ook niet zo goed waarom gescheiden mensen urgentie moeten hebben. Het is niet alsof ze het niet zien aankomen, er gaat een heel proces aan vooraf.
Beter kunnen ze het vele geld dat ze uitgeven aan een bruiloft uitsparen en op de bank zetten voor als ze gaan scheiden en snel een andere woning nodig hebben, want een huwelijk duurt tegenwoordig niet langer dan max 10 jaar. :') [uitzonderingen daargelaten]
´
pi_183417676
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik begrijp ook niet zo goed waarom gescheiden mensen urgentie moeten hebben. Het is niet alsof ze het niet zien aankomen, er gaat een heel proces aan vooraf.
Beter kunnen ze het vele geld dat ze uitgeven aan een bruiloft uitsparen en op de bank zetten voor als ze gaan scheiden en snel een andere woning nodig hebben, want een huwelijk duurt tegenwoordig niet langer dan max 10 jaar. :') [uitzonderingen daargelaten]
Dit ja. Als je gaat scheiden is het je eigen schuld, dan ga je maar in een studentenkamer wonen.

Vind alsnog wel dat voorrang voor statushouders verkeerd is, helemaal omdat Nederlanders al 10 jaar op de wachtlijst moeten staan en nu nog langer moeten wachten.
Maar aan de andere kant is het goed dat al die statushouders in Amsterdam worden neergezet, dan heb ik er in ieder geval geen last van.
  PR/Manusje van alles woensdag 28 november 2018 @ 12:49:42 #33
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_183417711
Is niet alleen in Amsterdam hoor. Is in heel Nederland.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_183417720
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zeg ik dat je liegt? Ik vraag je gewoon waarom rechtse mensen Amsterdam zouden willen mijden. Ik was alleen even vergeten dat 'rechts' bij jou alleen en uitsluitend bepaald wordt door je positie omtrent buitenlanders.
Voor mij zijn VVD'ers geen rechtse mensen dat zijn gewoon graaiers linksom of rechtsom, dat heb ik al meermaals uitgelegd. En nee rechts is niet alleen gericht op een anti asielbeleid, het rechts waar ik voor sta, althans waar ik voor ben gaan staan gezien je hier weggezet wordt als rechts-extremist, is vooral hetgeen waar links eerst voor stond. De arbeider, de zwakkere mensen etc. Zodra links die punten weer oppakt stem ik gewoon links, gezien ze vervallen zijn tot one issue partijen die zich volledig focussen op migratie kan en zal ik nooit of te nimmer op links stemmen.
pi_183417726
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 11:55 schreef Xa1pt het volgende:
Urgentie krijgen omdat je gescheiden bent lijkt me ook wat te gortig.
Klopt. De verkeerde partner uitkiezen is je eigen schuld en je eigen probleem. Maar urgentie voor mensen in een AZC is ook uiterst dubieus.

Het slaat dan ook nergens op dat deze discussie blijft hangen in wel of geen urgentie, voorrang boven iedereen of helemaal achteraan sluiten. Je hebt een puntensysteem, mensen sparen die voor een woning. Gebruik dat om een rechtvaardige volgorde te bereiken en om vluchtelingen over het land en buurten te spreiden ten bate van de integratie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_183417738
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Voor mij zijn VVD'ers geen rechtse mensen dat zijn gewoon graaiers linksom of rechtsom, dat heb ik al meermaals uitgelegd. En nee rechts is niet alleen gericht op een anti asielbeleid, het rechts waar ik voor sta, althans waar ik voor ben gaan staan gezien je hier weggezet wordt als rechts-extremist, is vooral hetgeen waar links eerst voor stond. De arbeider, de zwakkere mensen etc. Zodra links die punten weer oppakt stem ik gewoon links, gezien ze vervallen zijn tot one issue partijen die zich volledig focussen op migratie kan en zal ik nooit of te nimmer op links stemmen.
Dus rechts is links maar dan met minder buitenlanders. Helder.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183417761
[quote]1s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:47 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Vind alsnog wel dat voorrang voor statushouders verkeerd is [..]
Dat sowieso, ik wou er geeneens over beginnen. :{w
´
pi_183417765
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dus rechts is links maar dan met minder buitenlanders. Helder.
Mijn opvatting wel ja.
pi_183417768
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik begrijp ook niet zo goed waarom gescheiden mensen urgentie moeten hebben. Het is niet alsof ze het niet zien aankomen, er gaat een heel proces aan vooraf.
Beter kunnen ze het vele geld dat ze uitgeven aan een bruiloft uitsparen en op de bank zetten voor als ze gaan scheiden en snel een andere woning nodig hebben, want een huwelijk duurt tegenwoordig niet langer dan max 10 jaar. :') [uitzonderingen daargelaten]
Als je gemiddeld 15 jaar moet wachten op een woning is het dus raadzaam om je al in te schrijven voor een woning voordat je gaat trouwen.
pi_183417794
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:53 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Als je gemiddeld 15 jaar moet wachten op een woning is het dus raadzaam om je al in te schrijven voor een woning voordat je gaat trouwen.
Gewoon nooit uitschrijven, ook al zit je tijdelijk goed. ^O^
´
pi_183417803
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:54 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Gewoon nooit uitschrijven, ook al zit je tijdelijk goed. ^O^
Wordt je niet automatisch uitgeschreven als je een woning hebt? Althans dan moet je je toch opnieuw inschrijven?
pi_183417810
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik begrijp ook niet zo goed waarom gescheiden mensen urgentie moeten hebben. Het is niet alsof ze het niet zien aankomen, er gaat een heel proces aan vooraf.
Beter kunnen ze het vele geld dat ze uitgeven aan een bruiloft uitsparen en op de bank zetten voor als ze gaan scheiden en snel een andere woning nodig hebben, want een huwelijk duurt tegenwoordig niet langer dan max 10 jaar. :') [uitzonderingen daargelaten]
Asielzoekers weten toch ook dat ze naar hier komen? Daar gaat ook een heel proces aan vooraf. Waarom hen dan wél voorrang geven?
  Moderator woensdag 28 november 2018 @ 13:00:14 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183417877
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dus rechts is links maar dan met minder buitenlanders. Helder.
Nou ik ben ook flink rechts maar ik woon liever in de grote stad dan dat ik weer naar een dorp verhuis want daar kwam naast al die flopregeltjes die de overheid constant op je afvuurt ook nog een heel scala aan sociale controle op je af

ontopic: beide groepen wmb geen urgentie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_183417971
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 11:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Bron

Nu kan ik mij al niet indenken dat iemand ooit in Amsterdam zou willen wonen, maar voor de mensen die al een tiental jaar op de lijst staan is dit toch weer de zoveelste steek. Waarom blijven die statushouders voorrang krijgen? Moeten die mensen perse in Amsterdam gevestigd worden, ze kunnen toch ook ergens anders geplaatst worden? Ben je bijna 40 kun je eindelijk het huis uit, weg bij mam en pap. :')
Dat de wet iets toelaat maakt nog niet dat het moet...
1 + 1 = blauw
  woensdag 28 november 2018 @ 13:17:30 #45
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_183418176
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:47 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dit ja. Als je gaat scheiden is het je eigen schuld, dan ga je maar in een studentenkamer wonen.

Vind alsnog wel dat voorrang voor statushouders verkeerd is, helemaal omdat Nederlanders al 10 jaar op de wachtlijst moeten staan en nu nog langer moeten wachten.
Maar aan de andere kant is het goed dat al die statushouders in Amsterdam worden neergezet, dan heb ik er in ieder geval geen last van.
wauw, Dus als een van de 2 vreemdgaat, moet de gedupeerde partner maar lekker op een studentenwoning gaan zitten?? ;-)
pi_183418320
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Wordt je niet automatisch uitgeschreven als je een woning hebt? Althans dan moet je je toch opnieuw inschrijven?
Ja, daar zeg je wat..Ik zit even in mijn herinneringen te zoeken maar wellicht heb je gelijk.
Dan heb ik niks gezegd :+

Ps; heb het nagevraagd en je hebt gelijk.
´
  Moderator woensdag 28 november 2018 @ 13:31:22 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183418440
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 13:17 schreef Swiffer het volgende:

[..]

wauw, Dus als een van de 2 vreemdgaat, moet de gedupeerde partner maar lekker op een studentenwoning gaan zitten?? ;-)
ik zou de vreemdganger in de studentenwoning zetten waar mogelijk en als dat niet mogelijk is dan is het nog steeds niet het probleem van de samenleving dat die twee er niet met elkaar uitkomen lijkt mij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 28 november 2018 @ 13:32:42 #48
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_183418467
Wat mij betreft geldt de logica die de gemeente debiteert ook gewoon voor statushouders: die kunnen net als gescheiden mensen prima een kamer of een tijdelijke woning zoeken. Dat is volwaardige woonruimte volgens de gemeente, dus ook gewoon goed genoeg voor een statushouder.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  Moderator woensdag 28 november 2018 @ 13:33:08 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183418476
mee eens
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_183418543
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 13:17 schreef Swiffer het volgende:

[..]

wauw, Dus als een van de 2 vreemdgaat, moet de gedupeerde partner maar lekker op een studentenwoning gaan zitten?? ;-)
Nm :)
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')