abonnement Unibet Coolblue
pi_183495332
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 15:08 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Legendary pelts kun je niet kwijtraken, die liggen gewoon bij de trapper als het goed is.
Je kan ze alleen niet meer verkopen dus je loopt wel geld mism
pi_183495391
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

klopt alleen het geld krijg je dan niet.
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 15:26 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Je kan ze alleen niet meer verkopen dus je loopt wel geld mism
Ah ja, klopt inderdaad. Ik heb me eigenlijk geen enkel moment druk gemaakt om de hoeveelheid geld die ik had.
pi_183502520
Einde van de game.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door wuuht op 03-12-2018 08:48:20 ]
pi_183505947
Ik heb hedenavond 'The Ballad of Buster Scruggs' bekeken op Netflix.
Als er zoiets is als Read Dead Redemption 2 -The movie - dan is dit het wel.
Sterker nog, dit is misschien wel de beste film die ik dit jaar gezien heb.
Het begint eigenlijk als een cartoon comedy, bijna Lucky Luke achtig, maar eindigt als een ongelofelijk drama en tragedie.... maar dan wel op de mooist denkbare manier.
Echt een pareltje van een film, zelfs als je niet met RDR2 bezig bent.

We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_183506045
A ride in THE coach.... the last coach you will ever ride.
Five people, three are dead... the other two are there to help them realise that fact.

We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_183508922
Team Shootout (deathmatch) met 16 tegen 16 is lachen online :D
pi_183510362
Ik had die legendarische beer geslacht en een hoed gemaakt. Die verloor ik later per ongeluk in een gevecht.

Ben ik hem nu voor altijd kwijt? Ik kan geen nieuwe maken ook. En hoe krijg ik die andere beer kleding?

Thanks.
pi_183510472
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:05 schreef Redbullkid het volgende:
Ik had die legendarische beer geslacht en een hoed gemaakt. Die verloor ik later per ongeluk in een gevecht.

Ben ik hem nu voor altijd kwijt? Ik kan geen nieuwe maken ook. En hoe krijg ik die andere beer kleding?

Thanks.
Je hoed zit in je zadel.

Die legendary beer kleding etc kun je bij de trapper kopen.
pi_183510494
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:15 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Je hoed zit in je zadel.

Die legendary beer kleding etc kun je bij de trapper kopen.
Hoe kan ik die vinden in mn zadel dan? Ik vind m maar niet :')
pi_183510506
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 11:16 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Hoe kan ik die vinden in mn zadel dan? Ik vind m maar niet :')
Is twee keer op R1 drukken in je wheel en dan staat het ergens rechtsonder.

Anders misschien bij je camp? Daar kun je je omkleden iig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2018 11:17:46 ]
pi_183510555
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:17 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Is twee keer op R1 drukken in je wheel en dan staat het ergens rechtsonder.

Anders misschien bij je camp? Daar kun je je omkleden iig.
Ga het vanavond testen. Thanks!
pi_183510862
Gister even online gegaan met een vriend.
Werden continu door dezelfde 3 ventjes dood geschoten en opgejaagd.

Beetje jammer al die grievers...
pi_183511050
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:38 schreef JaafkeJunior het volgende:
Gister even online gegaan met een vriend.
Werden continu door dezelfde 3 ventjes dood geschoten en opgejaagd.

Beetje jammer al die grievers...
Speel vanaf dag 1 release. Kom nauwelijks grievers tegen eigenlijk. Kan rustig jagen, zat van het weekend met 3 onbekenden te vissen. Sta met jan en alleman samen bij de butcher onze huiden te verkopen. Ben met nog geen enkele freemode missie aangevallen.

Ik ben 2x vanuit het niets aangevallen tot nu toe.
RDR online voelt voor mij heel anders dan GTA online.
  maandag 3 december 2018 @ 12:10:35 #214
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183511582
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 11:47 schreef rival het volgende:

[..]

Speel vanaf dag 1 release. Kom nauwelijks grievers tegen eigenlijk. Kan rustig jagen, zat van het weekend met 3 onbekenden te vissen. Sta met jan en alleman samen bij de butcher onze huiden te verkopen. Ben met nog geen enkele freemode missie aangevallen.

Ik ben 2x vanuit het niets aangevallen tot nu toe.
RDR online voelt voor mij heel anders dan GTA online.
Zelf nog niet veel online geweest, maar ik kon zelfs ook bij mensen komen die waarschijnlijk ouder dan 18 waren en niet meteen om zich heen gaan schieten.
  maandag 3 december 2018 @ 13:48:20 #215
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_183513405
Uitgespeeld :)
pi_183513579
Oke ik heb de meest luie manier van geld verdienen gevonden denk ik. Er is een waterval, als je daar onder gaat staan vallen er soms vissen naar beneden op de grond die je zo op kan pakken, je hebt dus geen eens een hengel nodig :D er valt daar rock bass, perch, pickerel, blue gill en pockeye salmon. Als je die allemaal 10 van de 10 hebt is dat iets van 80-85 dollar ofzo. Op de terug weg naar de butcher nog wat dieren neerknallen en meenemen en je kan zo 100 dollar of meer per keer pakken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sjemmert op 03-12-2018 14:08:28 ]
  maandag 3 december 2018 @ 14:10:09 #217
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183513832
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 13:58 schreef Sjemmert het volgende:
Oke ik heb de meest luie manier van geld verdienen gevonden denk ik. Er is een waterval, als je daar onder gaat staan vallen er soms vissen naar beneden op de grond die je zo op kan pakken, je hebt dus geen eens een hengel nodig :D er valt daar rock bass, perch, pickerel, blue gill en pockeye salmon. Als je die allemaal 10 van de 10 hebt is dat iets van 80-85 dollar ofzo. Op de terug weg naar de butcher nog wat dieren neerknallen en meenemen en je kan zo 100 dollar of meer per keer pakken.
Offline zeker?
pi_183513949
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 13:58 schreef Sjemmert het volgende:
Oke ik heb de meest luie manier van geld verdienen gevonden denk ik. Er is een waterval, als je daar onder gaat staan vallen er soms vissen naar beneden op de grond die je zo op kan pakken, je hebt dus geen eens een hengel nodig :D er valt daar rock bass, perch, pickerel, blue gill en pockeye salmon. Als je die allemaal 10 van de 10 hebt is dat iets van 80-85 dollar ofzo. Op de terug weg naar de butcher nog wat dieren neerknallen en meenemen en je kan zo 100 dollar of meer per keer pakken.
Locatie? Er zijn wel meer watervallen :+
pi_183514030
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 14:10 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Offline zeker?
Nee online :)

Ik zag het gister op een filmpje op YouTube maar die had ook maar een paar honderd views en kan ik nu niet meer vinden :( kan vanavond misschien zelf wel wat uploaden als ik tijd heb ).

Dit is ongeveer de locatie. Als je via het spoor loopt kan je op een gegeven moment via een berg pas onder de waterval komen. Soms kan het wel even duren voor er vissen vallen maar het werkt wel telkens weer. Die rooie zalmen leveren 4.25 per stuk op de rest allemaal een dollar geloof ik.



Edit: filmpje gevonden :)


[ Bericht 13% gewijzigd door Sjemmert op 03-12-2018 14:27:18 ]
pi_183514373
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 14:18 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee online :)

Ik zag het gister op een filmpje op YouTube maar die had ook maar een paar honderd views en kan ik nu niet meer vinden :( kan vanavond misschien zelf wel wat uploaden als ik tijd heb ).

Dit is ongeveer de locatie. Als je via het spoor loopt kan je op een gegeven moment via een berg pas onder de waterval komen. Soms kan het wel even duren voor er vissen vallen maar het werkt wel telkens weer. Die rooie zalmen leveren 4.25 per stuk op de rest allemaal een dollar geloof ik.

[ afbeelding ]

Edit: filmpje gevonden :)
whaha, makkelijk :D
pi_183514461
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 14:18 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee online :)

Ik zag het gister op een filmpje op YouTube maar die had ook maar een paar honderd views en kan ik nu niet meer vinden :( kan vanavond misschien zelf wel wat uploaden als ik tijd heb ).

Dit is ongeveer de locatie. Als je via het spoor loopt kan je op een gegeven moment via een berg pas onder de waterval komen. Soms kan het wel even duren voor er vissen vallen maar het werkt wel telkens weer. Die rooie zalmen leveren 4.25 per stuk op de rest allemaal een dollar geloof ik.

[ afbeelding ]

Edit: filmpje gevonden :)
Zal straks wel een massagraf worden van mensen die elkaar afknallen voor een vis.
Niet Fokken met mij.
pi_183514656
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 14:40 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

Zal straks wel een massagraf worden van mensen die elkaar afknallen voor een vis.
Als het te bekend wordt wel denk ik. Gister geen ziel gezien daar iig.
pi_183514814
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 14:51 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Als het te bekend wordt wel denk ik. Gister geen ziel gezien daar iig.
Eerste paar dagen zat ik vlak boven st denis ook als 1 van de weinige, nu zit het er vol met jagende mensen.
Maar ze lieten mij wel met rust.
  maandag 3 december 2018 @ 18:46:54 #224
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183518627
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 14:18 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee online :)

Ik zag het gister op een filmpje op YouTube maar die had ook maar een paar honderd views en kan ik nu niet meer vinden :( kan vanavond misschien zelf wel wat uploaden als ik tijd heb ).

Dit is ongeveer de locatie. Als je via het spoor loopt kan je op een gegeven moment via een berg pas onder de waterval komen. Soms kan het wel even duren voor er vissen vallen maar het werkt wel telkens weer. Die rooie zalmen leveren 4.25 per stuk op de rest allemaal een dollar geloof ik.

[ afbeelding ]

Edit: filmpje gevonden :)
Nice man! Thanks! Zie al wel steeds meer mensen daar!

Ik hou er zelf mee op. Zelfs als ik dit hanteer verdien ik.... nou 70 dollar per veertig minuten ofzo?
Als je een beetje gun wil hebben mag je 400 dollar betalen. Heb geen zin in die eindeloze grind.

Bij RDR lagen de specialere guns gewoon ergens. Moest je dan wel heen galloperen.
Nu moet je ziek veel grinden; en zelfs met deze “bypass” vind ik dat je nog veel heen en weer mag vliegen.
pi_183518730
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 18:46 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik hou er zelf mee op. Zelfs als ik dit hanteer verdien ik.... nou 70 dollar per veertig minuten ofzo?
Als je een beetje gun wil hebben mag je 400 dollar betalen. Heb geen zin in die eindeloze grind.

Heb online nog niet heel veel gedaan, maar 4 uur grinden voor 1 nieuw wapen.. Daar vergaat me de zin op voorhand al van eigenlijk :9

De aanwezigheid van de "goldbars" waarmee je direct content kunt unlocken voelt wel echt als een modus gebouwd alleen voor microtransacties :')
pi_183520465
Niet kijken als je de game nog niet hebt uitgespeeld, maar mooi gedaan dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 3 december 2018 @ 21:15:23 #227
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183522182
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 18:51 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Heb online nog niet heel veel gedaan, maar 4 uur grinden voor 1 nieuw wapen.. Daar vergaat me de zin op voorhand al van eigenlijk :9

De aanwezigheid van de "goldbars" waarmee je direct content kunt unlocken voelt wel echt als een modus gebouwd alleen voor microtransacties :')
Heb net voor t eerst missies gedaan. Krijg ik gewoom 3,50 dollar voor t completen.
Wil ik daarna fast travelen: 6 dollar kwijt :')
pi_183522319
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 20:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Niet kijken als je de game nog niet hebt uitgespeeld, maar mooi gedaan dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een held onze Arthur _O_
pi_183523028
Ook uitgespeeld. Wat een fantastische game. _O_

En Josh Homme in de creditsmuziek _O_ _O_
Flesje bier
pi_183527821
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 21:15 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Heb net voor t eerst missies gedaan. Krijg ik gewoom 3,50 dollar voor t completen.
Wil ik daarna fast travelen: 6 dollar kwijt :')
De gele missies leveren meer op. Zeker als je iets verder komt.
pi_183528006
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 18:46 schreef RickoKun het volgende:


Ik hou er zelf mee op. Zelfs als ik dit hanteer verdien ik.... nou 70 dollar per veertig minuten ofzo?
Als je een beetje gun wil hebben mag je 400 dollar betalen. Heb geen zin in die eindeloze grind.
Elke 5 ranks die je omhoog gaat krijg je een treasure map. Als je die map bekijkt verschijnt de treasure locatie op je radar. De inhoud hiervan varieert maar je kan uitgaan van ongeveer 100 dollar per stuk. (das echt hooguit 15 minuten werk per stuk)

Gisteren ben ik zelf wat effectiever geworden met het jagen, iets van ongeveer 100 per half uur. (soms 80, soms 120)
Jullie noemen het grinden maar ik doe eigenlijk wat ik leuk vind, jagen. Tot op zeker hoogte dan wel, want gisteravond heb ik niks anders dan jagen gedaan en dat wordt wel erg repetitief :+

Jullie kennen allemaal dat stuk boven St Denis wel neem ik aan. Ik maak daar nu een smaller rondje dan ik eerst deed. Komende vanaf de butcher in St Denis blijf ik het spoor volgen richting het Noorden.
Ik hou dan vanaf het spoor de hele tijd de waterkant in de gaten. Spoon, Crane, Egret, Heron, Pelican en Loonbird(?) zijn de duurdere vogels. Die zitten daar onbeperkt.

Maar als ik dan ineens 4 kalkoenen zie lopen schiet ik die ook. Ze zitten altijd vlak bij elkaar, 10x plump meat en 10x turkey feather is toch weer 8.50 in een minuutje.

En de kleinere Alligators schiet ik, die kan je blijven stowen. (3,50 voor een perfect) Daar neem ik ook nog een karkas van mee terug dat is weer 6.50 extra. Een Whitetail Buck zie je soms in het bovenste gedeelte van mijn vlak dat karkas is zelfs 10 dollar.

Ik rij dus via het spoor/waterkant omhoog tot bovenste stuk van het rode vlak, dan rij ik datzelfde stuk weer terug. 30 minuten werk ongeveer.

pi_183528173
En dan heb je geld en dan? Kan je supplies kopen en is je geld weer op.
pi_183528278
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:29 schreef Goudenvis het volgende:
En dan heb je geld en dan? Kan je supplies kopen en is je geld weer op.
Ik heb nu alle wapens die ik wilde hebben, incl de upgrades. Heb gisteren ook de eerste upgrade voor mijn ability gekocht. (deel meer damage uit)

Ik heb nu een beetje voordeel in de PvP :P

Ik koop nooit supplies want die haal je gratis uit het spel toch? Kogels kosten geen drol.
Aan welke supplies zou ik geld uit moeten geven?
pi_183528371
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:38 schreef rival het volgende:

[..]

Ik heb nu alle wapens die ik wilde hebben, incl de upgrades. Heb gisteren ook de eerste upgrade voor mijn ability gekocht. (deel meer damage uit)

Ik heb nu een beetje voordeel in de PvP :P

Ik koop nooit supplies want die haal je gratis uit het spel toch? Kogels kosten geen drol.
Aan welke supplies zou ik geld uit moeten geven?
Potions, eten, dat soort dingen
  dinsdag 4 december 2018 @ 09:51:50 #235
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_183528392
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 12:50 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zeg dat, stiekem hoop ik dat ze een remaster in de huidige wereld doen + nieuwe gebieden doen :+

Anders zit er niks anders op om de 360 op te starten, maar die maakt zo'n verschrikkelijk geluid dat ik hem dan met het geluid op maximaal moet spelen :') :9
Hij is backwards compatible op de Xbox. Dus als jij de disk van de 1 nog hebt, kun je hem gewoon op de Xbox one spelen
pi_183528422
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:51 schreef Joran-Joran het volgende:

[..]

Hij is backwards compatible op de Xbox. Dus als jij de disk van de 1 nog hebt, kun je hem gewoon op de Xbox one spelen
Klopt, maar ik ben naar de PS4 overgestapt :Y
pi_183528490
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:49 schreef Goudenvis het volgende:

[..]

Potions, eten, dat soort dingen
Dat komt gratis uit het spel.
Eten koop ik sowieso nooit. Ik gebruik Big Game Meat. (gebakken met Mint, Thyme of Oregano geeft een gouden core voor een hele dag)

En ook alle potions maak je met de bloemen/planten die je plukt toch?
pi_183528688
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:00 schreef rival het volgende:

[..]

Dat komt gratis uit het spel.
Eten koop ik sowieso nooit. Ik gebruik Big Game Meat. (gebakken met Mint, Thyme of Oregano geeft een gouden core voor een hele dag)

En ook alle potions maak je met de bloemen/planten die je plukt toch?
Daar ben je toch vet lang mee bezig joh :') maar kan je ook iets anders kopen dan een paard, kleding en wapens?
pi_183528714
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:24 schreef Goudenvis het volgende:

[..]

Daar ben je toch vet lang mee bezig joh :') maar kan je ook iets anders kopen dan een paard, kleding en wapens?
Daar koop ik een spel toch voor? Om het te spelen :D

Later kan je ook huizen kopen is de verwachting. Verder weet ik niet veel geruchten....
pi_183528730
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:27 schreef rival het volgende:

[..]

Daar koop ik een spel toch voor? Om het te spelen :D

Later kan je ook huizen kopen is de verwachting. Verder weet ik niet veel geruchten....
Ja tuurlijk maar als je elke keer van die plantjes moet gaan zoeken is voor mij de lol er zo vanaf :')
Dat mis ik een beetje met rdr online dat je niet zoals in gta allemaal vette dingen kan kopen van je centjes. Komt natuurlijk door de setting maar het is toch jammer.
pi_183528731
Als je alleen maar PvP wil spelen lijkt het me wel vervelend inderdaad, weinig geld maar veel kosten (als je steeds potions etc koopt)

Maar voor mij is het leuke aan dit spel juist de afwisseling.
pi_183528742
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:28 schreef Goudenvis het volgende:

Dat mis ik een beetje met rdr online dat je niet zoals in gta allemaal vette dingen kan kopen van je centjes. Komt natuurlijk door de setting maar het is toch jammer.
Straks als we 3 updates verder zijn hebben we gerust vliegende eenhoorns ofzo, blijft wel Rockstar :+
pi_183528755
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:29 schreef rival het volgende:

[..]

Straks als we 3 updates verder zijn hebben we gerust vliegende eenhoorns ofzo, blijft wel Rockstar :+
Mawh denk het niet. Zou zonde zijn voor red dead.
pi_183528774
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:31 schreef Goudenvis het volgende:

[..]

Mawh denk het niet. Zou zonde zijn voor red dead.
Ik heb ook echt geen idee wat ze er mee kunnen.. Anders dan nieuwe missies etc...
pi_183528802
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:33 schreef rival het volgende:

[..]

Ik heb ook echt geen idee wat ze er mee kunnen.. Anders dan nieuwe missies etc...
Nieuwe paarden, koetsen, wapens, kleding, huizen, missies inderdaad

Het blijft een beetje standaard zegmaar
  dinsdag 4 december 2018 @ 11:04:57 #246
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183529212
pvp met autoaim :') waarom dan nog spelen tbh
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183529304
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 11:04 schreef MMaRsu het volgende:
pvp met autoaim :') waarom dan nog spelen tbh
Om plezier te hebben, zegmaar de enige reden dat ik game :+
  dinsdag 4 december 2018 @ 11:51:59 #248
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183529660
Hoe kan je plezier ondervinden aan autoaim?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 4 december 2018 @ 12:20:20 #249
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183530036
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:14 schreef rival het volgende:

[..]

Elke 5 ranks die je omhoog gaat krijg je een treasure map. Als je die map bekijkt verschijnt de treasure locatie op je radar. De inhoud hiervan varieert maar je kan uitgaan van ongeveer 100 dollar per stuk. (das echt hooguit 15 minuten werk per stuk)

Gisteren ben ik zelf wat effectiever geworden met het jagen, iets van ongeveer 100 per half uur. (soms 80, soms 120)
Jullie noemen het grinden maar ik doe eigenlijk wat ik leuk vind, jagen. Tot op zeker hoogte dan wel, want gisteravond heb ik niks anders dan jagen gedaan en dat wordt wel erg repetitief :+

Jullie kennen allemaal dat stuk boven St Denis wel neem ik aan. Ik maak daar nu een smaller rondje dan ik eerst deed. Komende vanaf de butcher in St Denis blijf ik het spoor volgen richting het Noorden.
Ik hou dan vanaf het spoor de hele tijd de waterkant in de gaten. Spoon, Crane, Egret, Heron, Pelican en Loonbird(?) zijn de duurdere vogels. Die zitten daar onbeperkt.

Maar als ik dan ineens 4 kalkoenen zie lopen schiet ik die ook. Ze zitten altijd vlak bij elkaar, 10x plump meat en 10x turkey feather is toch weer 8.50 in een minuutje.

En de kleinere Alligators schiet ik, die kan je blijven stowen. (3,50 voor een perfect) Daar neem ik ook nog een karkas van mee terug dat is weer 6.50 extra. Een Whitetail Buck zie je soms in het bovenste gedeelte van mijn vlak dat karkas is zelfs 10 dollar.

Ik rij dus via het spoor/waterkant omhoog tot bovenste stuk van het rode vlak, dan rij ik datzelfde stuk weer terug. 30 minuten werk ongeveer.

[ afbeelding ]
Aaah okay. Want was echt best pissig :') Zou niet best zijn dat fast travel meer kost dan een stuk of 80 gasten omleggen.
pi_183530055
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:28 schreef rival het volgende:
Als je alleen maar PvP wil spelen lijkt het me wel vervelend inderdaad, weinig geld maar veel kosten (als je steeds potions etc koopt)

Maar voor mij is het leuke aan dit spel juist de afwisseling.
Volgens mij is de conclusie dat jij van grinden houdt. :D
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')