abonnement Unibet Coolblue
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 27 november 2018 @ 16:27:13 #1
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183403125
quote:
Digitale kassa's rinkelden: drukste Black Friday tot nu toe

De digitale kassa's hebben flink gerinkeld dit Black Friday-weekend: niet eerder werden er in één weekend zo veel iDeal-betalingen gedaan. Dat aantal lag 38 procent hoger dan Black Friday vorig jaar en 72 procent hoger dan het aantal iDeal-betalingen in een normaal lang weekend, meldt Betaalvereniging Nederland.

Het uit de VS overgewaaide fenomeen wordt met het jaar populairder in Nederland. Ook het aantal pinbetalingen nam flink toe, volgens de betaalvereniging. Het aantal pintransacties lag 21 procent hoger dan met Black Friday vorig jaar.

Niet alleen online, ook in de winkelstraten waren er ook meer aanbiedingen, zegt detailhandel Nederland. Cijfers over de verkopen die contant zijn afgerekend, zijn niet beschikbaar.

Drukte pakketbezorgers
Alle aankopen zorgden ook voor drukke dagen voor pakketbezorgers. PostNL ging uit van een verdubbeling van het aantal te bezorgen pakketjes ten opzichte van het normale volume, maar volgens een woordvoerder van het bedrijf heeft de drukte de verwachtingen ruimschoots overtroffen. Precieze cijfers wil het bedrijf niet geven.

Daarnaast verwacht PostNL dat de drukte nog even aanhoudt. Het postbedrijf sluit niet uit dat sommige pakketjes vertraging hebben opgelopen.

Records in de VS
In het land waar Black Friday ooit is ontstaan, de Verenigde Staten, zijn dit jaar ook records gesneuveld. Zo meldt Adobe Analytics dat online voor 6,22 miljard dollar aankopen zijn gedaan, bijna een kwart meer dan een jaar eerder.

De verwachting is dat ook de Amerikaanse verkoopresultaten op Cyber Monday sterk zijn verbeterd. Definitieve cijfers zijn er nog niet, de verwachting is een stijging van 18 procent.

https://nos.nl/artikel/22(...)iday-tot-nu-toe.html
Ik heb zelf ook een leipe hoeveelheid dingen gekocht in de afgelopen week :P.
Wel allemaal dingen die ik sowieso moest gaan kopen maar nu goedkoper waren dus per saldo eigenlijk minder winst voor de winkel.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_183403193
Niet zo gek toch? Heb ook de indruk dat er ook nooit eerder zoveel aandacht aan dit zoveelste uit de VS overgewaaide fenomeen is geweest.
pi_183403232
Heb ook dingen gekocht, maar niet met als reden black Friday. Had nog een cadeau nodig voor m'n vriendin voor sinterklaas en nog wat sport spullen voor mijzelf. Vuile Betaalvereniging Nederland scheert me weer over één kant met de overige plebs.
pi_183403244
Dat hele Black Friday word je ook wel door je keel gedrukt. Een aantal jaar geleden had ik er nog nooit van gehoord.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_183403361
Pakket binnen 2 dagen ontvangen

_O_
pi_183403480
Commerciele feestdagen. :') Prijsdifferentatie :')
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 27 november 2018 @ 16:43:18 #7
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183403512
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:31 schreef Restyler het volgende:
Heb ook dingen gekocht, maar niet met als reden black Friday.
De reden is ook niet Black Friday.
De reden is korting :7
Diverse dingen -20%

Ik heb afgelopen week zelfs opnieuw tientallen procenten korting geregeld op mijn internet en ben naar een goedkopere elektriciteits provider geswitcht. Want als je dan toch bezig bent...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_183403545
Niets gekocht, maar wel veel meer uren kunnen draaien, dus ik word er niet slechter van.. ^O^
pi_183403908
Ik denk dat veel mensen hun aankopen voor Sint en kerst afgestemd hebben op dit weekend. De kadootjes die ik wilde hebben, waren nu toch wat goedkoper dan vorige maand. Je moet wel je prijzen kennen, want er zijn bedrijven die stunten maar dan van een vage hogere fabrieksprijs de korting berekenen. En hou in gedachte dat er altijd wel weer een aanbieding komt dus dat je alleen koopt wat nodig is en niet wat nu goedkoop lijkt. Simpel zat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')