abonnement Unibet Coolblue
pi_183401020
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:29 schreef Mylene het volgende:
Adriaan brengt indirect veel geld in het laatje, door bezoekers die met hem op de foto willen. Of die voor hem naar Utopia komen. Zo moet je het ook bekijken.
Vind ik ook. ^O^
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_183401021
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:30 schreef Mylene het volgende:

[..]

Verbaasd me niets. Ik zie hem ook eerder uithalen naar een vrouw dan een Adriaan.
:Y
Make trouble not war
pi_183401025
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:26 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Dan mag Gerrit ook verklaren hoe die 2300 euro is opgebouwd die ze hebben afgeroomd. En hoe het zit met de 1350 die ze laatst uit de kas graaiden. Die onderbouwing heb ik nog niet zien langskomen.
Die 2300 zijn de inkomsten van de hamburgers en de knakkers. En nee dat hoeven ze niet te verklaren. Moet jij je loonstrookje elke maand aan je verhuurder laten zien?
pi_183401026
Nogmaals
pi_183401029
250 euro per maand :') en vreten dan
pi_183401033
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:30 schreef Aggie46 het volgende:

[..]

In dat filmpje aaide Lotus over de schouder van Gerrit.
Ok, ze lokte lekker op haar manier uit.
Maar Gerrit gaf behoorlijke duwen.
Maar aggie. Als zij dat doet, Gerrit zegt blijf van me af, en zij gaat door, dan heeft Gerrit toch alle recht van zich af te duwen?
pi_183401037
Sinds wanneer haalt Gerrit geld binnen?
pi_183401038
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:30 schreef Aggie46 het volgende:

[..]

Vind ik ook. ^O^
Mike idem dito. Hij was kennelijk het populairst onder de bezoekers die met hem op de foto wilde.
pi_183401044
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:31 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Die 2300 zijn de inkomsten van de hamburgers en de knakkers. En nee dat hoeven ze niet te verklaren. Moet jij je loonstrookje elke maand aan je verhuurder laten zien?
klopt sowieso niet, ouwe kosten, terwijl ze nog wel afdroegen, 100 keer internetkosten, maar stop het gewoon dat kinderachtige gedoe! Is ook niet leuk meer
Make trouble not war
pi_183401047
De biggetjes verdienen amper, alles is gejat van de bv
pi_183401055
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:32 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Maar aggie. Als zij dat doet, Gerrit zegt blijf van me af, en zij gaat door, dan heeft Gerrit toch alle recht van zich af te duwen?
Een AAI Soul, gewoon een AAI. Ze waren elkaar aan het uitdagen , geef ik toe. Maar hard duwen is uit den boze.
Zal een eindeloze discusie worden (weer). Dus lamaar :)
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_183401061
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:33 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

klopt sowieso niet, ouwe kosten, terwijl ze nog wel afdroegen, 100 keer internetkosten, maar stop het gewoon dat kinderachtige gedoe! Is ook niet leuk meer
Daar heb je helemaal gelijk in. En ze vergeten ook even WAAROM ze zich los willen maken van de groep. Ze hebben elke keer afgedragen en toch mochten ze niet eens inzien wat er voor hun binnenkwam. Hun geld werd snel gebruikt andere rekeningen te betalen en dan werd er gelachen "straks moet de yurt weg. Haha"
pi_183401063
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:32 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Maar aggie. Als zij dat doet, Gerrit zegt blijf van me af, en zij gaat door, dan heeft Gerrit toch alle recht van zich af te duwen?
Gerrit was eerder verbaal en zelfs eerder dan dit gedoe verbaal aggressief naar Lotus, want toen dacht ie dat hij er bij Sjellie goed op stond, buiten dat ts een onzeker mannetje waar het me niet zou verbazen dat hij graag met alle middelen zijn punt duidelijk wil maken
Make trouble not war
pi_183401065
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:34 schreef Aggie46 het volgende:

[..]

Een AAI Soul, gewoon een AAI. Ze waren elkaar aan het uitdagen , geef ik toe. Maar hard duwen is uit den boze.
Zal een eindeloze discusie worden (weer). Dus lamaar :)
Helemaal juist ^O^ .

Zelfs vanochtend was Gerrit nog opgefokte tegen Lotus.
pi_183401070
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:34 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. En ze vergeten ook even WAAROM ze zich los willen maken van de groep. Ze hebben elke keer afgedragen en toch mochten ze niet eens inzien wat er voor hun binnenkwam. Hun geld werd snel gebruikt andere rekeningen te betalen en dan werd er gelachen "straks moet de yurt weg. Haha"
Ze hebben nooit afgedragen, .alleen paar tientjes aan knakworstjes
pi_183401073
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:34 schreef Aggie46 het volgende:

[..]

Een AAI Soul, gewoon een AAI. Ze waren elkaar aan het uitdagen , geef ik toe. Maar hard duwen is uit den boze.
Zal een eindeloze discusie worden (weer). Dus lamaar :)
Als ger nu binnenkort zomaar zijn spullen pakt weten we genoeg.Is Sanne ook niet op die manier weg gemoeten?
pi_183401075
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:34 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. En ze vergeten ook even WAAROM ze zich los willen maken van de groep. Ze hebben elke keer afgedragen en toch mochten ze niet eens inzien wat er voor hun binnenkwam. Hun geld werd snel gebruikt andere rekeningen te betalen en dan werd er gelachen "straks moet de yurt weg. Haha"
^O^ ja
Make trouble not war
pi_183401080
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:34 schreef Aggie46 het volgende:

[..]

Een AAI Soul, gewoon een AAI. Ze waren elkaar aan het uitdagen , geef ik toe. Maar hard duwen is uit den boze.
Zal een eindeloze discusie worden (weer). Dus lamaar :)
Wat mij betreft is jou lichaam jou lichaam. Of het nu een aai is of een graai, niemand heeft het recht aan jou te zitten als jij dat niet wilt.

Bij mij krijg je 1 waarschuwing. Blijf je dan niet van me af dan heb je pech.
pi_183401094
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:34 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

Gerrit was eerder verbaal en zelfs eerder dan dit gedoe verbaal aggressief naar Lotus, want toen dacht ie dat hij er bij Sjellie goed op stond, buiten dat ts een onzeker mannetje waar het me niet zou verbazen dat hij graag met alle middelen zijn punt duidelijk wil maken
Psssst....ik vind het best wel leuk zoals Lotus soms heel rustig iemand onder tafel lult (sorry voor mijn taalgebruik). En die rechtsgeleerde kan daar niet tegen :)
Met die vergadering was Lotus aan het woord en toen was iedereen stil.
Ok, haar ideetjes zijn niet allemaal haalbaar, maar ze kwam wel met iets.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_183401095
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:35 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Wat mij betreft is jou lichaam jou lichaam. Of het nu een aai is of een graai, niemand heeft het recht aan jou te zitten als jij dat niet wilt.

Bij mij krijg je 1 waarschuwing. Blijf je dan niet van me af dan heb je pech.
pff idd, dat leer je gewoon ook je kinderen, met je poten van elkaar afblijven!!!!!
Make trouble not war
pi_183401097
_O- _O-
pi_183401102
Ik geloof geen ene moer wat die kneuzenkermis uit de yurt vertellen over geld wat de BV hen zogenaamd heeft aangedaan enzo. Kom op zeg :') .
pi_183401109
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:35 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Wat mij betreft is jou lichaam jou lichaam. Of het nu een aai is of een graai, niemand heeft het recht aan jou te zitten als jij dat niet wilt.

Bij mij krijg je 1 waarschuwing. Blijf je dan niet van me af dan heb je pech.
Al dat vet in Gerrits lichaam is van de BV!
pi_183401118
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:37 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

pff idd, dat leer je gewoon ook je kinderen, met je poten van elkaar afblijven!!!!!
Inderdaad. Het goedpraten met "het is maar een aai" gaat mij te ver. Je moet je grenzen gewoon kunnen bewaken. Lotus wist gewoon dat ze het kon maken als vrouw. En zodra Gerrit dan wat terug doet is het "oh au au hij zit aan me".
pi_183401119
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')